Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Xenius

Oldalak: [1] 2 3
1
MTA: Szerverfejlesztés / Liberty City + Vice City + GTA United - MTA
« Dátum: 2017. november 07. - 10:57:14 »
Sziasztok.
 
Nem én csináltam, egy srác rakta fel az angol MTA fórumra de azóta már törölte is. A letöltési linkek még élnek, szóval nem törölte teljesen. A sráccal beszéltem Discordon, azt mondta hogy 4 évig \"kutatott\" ahhoz hogy a streamer ilyen jól sikerüljön.
 
GTA United: http://www.mediafire.com/file/r063jjforxjbomx/[UnitedC].rar (Vice City + Liberty City)
 
Vice City: http://www.mediafire.com/file/qlxy6dg8634pnbo/[VCv2].rar
 
Liberty City: http://www.mediafire.com/file/qabqw19kh89vbqt/[LCv2].rar
 
 
 
https://jseries.net/forums/index.php?/files/category/2-jseries-maps/
 
 
 


   

 
 
 


   

 
 
 
 

2
GTA V: Alap információk / Megszűnt az OpenIV
« Dátum: 2017. június 15. - 08:49:43 »
Sziasztok.
 
A tegnapi nap folyamán az OpenIV véglegesen megszűnt, mert a Take Two felkereste őket. Akinél fent van a program az még tudja használni egy rövid ideig, viszont letölteni már nem lehet. Szerintem ez az egész GTA5re kihatással lesz, mert ezáltal nem fognak tudni a modderek saját modokon dolgozni. (Kocsik stb.)
 
A teljes hír itt olvasható: http://gtaforums.com/topic/889348-openiv/
 
Nektek mi a véleményetek erről?

3
Adás-Vétel / VR Box
« Dátum: 2017. június 03. - 07:25:46 »
Új, kipróbálva volt csak.
A telefonom nem támogatja, ezért megválnék tőle.
Android / iOS 4.7–6\"
Postaköltség: 1490 Ft
Ára: 2500 Ft
 
http://hardverapro.hu/apro/vr_box_1

4
Adás-Vétel / GARANCIÁLIS! Wireless Xbox 360 Controller for Windows
« Dátum: 2017. június 03. - 07:24:36 »
\"1496400499146_big.jpg\"
PC Adapterrel + gyárilag a csomagban 2db Duracell elem + telepítő CD
pcx.hu garancia (2018-02-24.-ig)
Újszerű, körülbelül 3szor volt használva
 
http://hardverapro.hu/apro/garancialis_xbox_360_controller_for_windows

5
GTA V: Alap információk / GTANetwork júniusi update
« Dátum: 2017. június 02. - 14:37:33 »
Sziasztok. Tegnap érkezett hosszú idő után egy új frissítés.
 
Személy szerint engem magával ragadott, sokkal stabilabb lett mint a társai (GTMP stb.) A következő frissítésekben pedig a modolási lehetőség is be fog kerülni. :D
 
 
 
https://forum.gtanet.work/index.php?threads/gta-network-client-server-update-june-1st-2017.4445/

6
GTA V: Alap információk / FiveMP
« Dátum: 2017. május 06. - 16:28:15 »
Április 22-én történt, most találtam meg. Figyelmetlenek, és adatokat lopnak tőlük.
 
Aki regisztrált hozzájuk az azonnal váltson jelszót, és messziről kerülje el őket.
 
Itt tudod ellenőrizni: https://haveibeenpwned.com/
 
Kép:
 
\"d86ab6de93.png\"
 
 

7
GTA V: Alap információk / Hungary Life V - Roleplay
« Dátum: 2017. január 11. - 20:42:44 »
Sziasztok. Készülőben lévő projektünk! :) 
 
A leírás bővítve lesz, addig is az első fejlesztés:
 
https://www.facebook.com/hlrpv/videos/239536923140975/
 
 

8
GTA V: Alap információk / [GTA:N] Index script
« Dátum: 2016. december 29. - 15:39:51 »
Sziasztok! :) Ez a második GTA Network-os scriptem.
 
Video:
 


   

 
 
 
Használat: Balra-Jobbra nyíl
 
Letöltés:
 
 
 
indicators.zip

9
GTA V: Alap információk / [GTA:N] Repülés script
« Dátum: 2016. december 28. - 11:18:47 »


   

 
 
 
LETÖLTÉS:
 
fly.zip

10
GTA V: Alap információk / GTA Online - Import / Export DLC
« Dátum: 2016. december 11. - 12:41:17 »
\"30043107bd601bef6d90d1bbc37494dc2128d068.jpg\"
 
Gondoltam megosztom veletek, hogy ha még nem értesültetek róla.
 
Most decemberben fog érkezni nemsokára.
 
http://www.rockstargames.com/newswire/article/60055/GTA-Online-Import-Export-Coming-December
 
Vélemény?

11
Leírások / [Leírás] Field of View (látószög) optimalizáció
« Dátum: 2016. július 09. - 17:12:43 »
Sziasztok.
Rengeteg új / régi szerveren látom hogy nincs rendesen optimalizálva a camera matrix, így például egy FPS nézet undorító lesz magas felbontáson.
Egy nagyon egyszerű funkció az MTA beállításainak lekérdezéséhez (Videó -> Látószög)
 
function getFov()
return dxGetStatus()[\"SettingFOV\"]
end

 
Aztán pedig maga a camera matrix végére meghívjuk, és már kész is van.
Példa:
 
setCameraMatrix(1998.9689941406, -2477.9809570313, 17.9808177948, 1995.3052978516, -2378.0480957031, 18.117895126343, 0, getFov())

12
MTA: Szerverfejlesztés / [SCRIPT] Kliens oldali variáns
« Dátum: 2016. június 29. - 13:24:20 »
Sziasztok, gondoltam megosztom veletek hogyan lehet kliens oldalon variánst váltani egy járművön. Ez a megoldás bizonyos esetekben nagyon hasznos tud lenni, hiszen nem kell ezért triggerelni a szervert.
Szóval, a lényeg hogy létrehozunk kliens oldalon egy új járművet, az aktuális variánsal amit szeretnénk (createVehicle) és azt a szerver oldalon létrehozott járművünkre ragasztjuk (attach). Ha szeretnénk speciális elemeket (pl tuningot rá tenni) akkor azt egy 50ms-es timerrel kell megoldani, mert a jármű létrehozásakor nem lehet azonnal rá tenni semmit sem az element datán kívük. (valami stream hiba lehet az mtaban)
Fontos: hogy ha eltűntetjük a létrehozott ideiglenes járművet, akkor a szerver oldalon frissíteni kell a jármű hasmagasságát egy triggerrel. Példa:
 
addEvent(\"tuning->fixChassis\", true)
addEventHandler(\"tuning->fixChassis\", root, function(veh)
setVehicleHandling(veh, \"suspensionLowerLimit\", exports.handling:getHandlingProperty(getElementModel(veh), \"suspensionLowerLimit\"))
setVehicleHandling(veh, \"suspensionUpperLimit\", exports.handling:getHandlingProperty(getElementModel(veh), \"suspensionUpperLimit\"))
end)

 
Függvény:
 
local actualVariants = {255, 255}
local attachedVeh
local oldVehicle
function setVehicleVariant(veh, var1, var2)
local x, y, z = getElementPosition(veh)
local rx, ry, rz = getElementRotation(veh)
attachedVeh = createVehicle(getElementModel(veh), x, y, z, rx, ry, rz, getVehiclePlateText(veh), var1, var2)
setElementCollisionsEnabled(attachedVeh, false)
setElementAlpha(attachedVeh, 0)
actualVariants = {var1, var2}
setTimer(function(veh, attachedVeh)
for k, v in ipairs(getVehicleUpgrades(veh)) do
   addVehicleUpgrade(attachedVeh, v)
end
local r, g, b = getVehicleHeadLightColor(veh)
setVehicleHeadLightColor(veh, r, g, b)
local r1, g1, b1, r2, b2, g2, r3, b3, g3, r4, g4, b4 = getVehicleColor(veh, true)
setVehicleColor(attachedVeh, r1, g1, b1, r2, b2, g2, r3, b3, g3, r4, g4, b4)
oldVehicle = veh
setElementAlpha(veh, 0)
setElementAlpha(attachedVeh, 255)
end, 50, 1, veh, attachedVeh)
attachElements(attachedVeh, veh)
return attachedVeh
end

13
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:guiCreateLabel
« Dátum: 2016. június 25. - 17:39:30 »
guiSetSize

14
Sziasztok. Rengeteg kérdést kaptam az elmúlt időben arra, hogy HL-en hogyan oldottam meg a piroslámpa lekérdezést. Mivel szerintem ez egy elég egyszerű dolog, így szeretnék segíteni azoknak akik nem jöttek eddig rá miként működik.
Egy gyors vázlat a lámpák működéséről (ugyan ez érvényes visszafelé is):
\"21be3480e9.png\"
Egyetlen lámpa object státuszát pedig a rotációk alapján lehet lekérdezni (\"meg kell fordítani\" a rotációt először is)
 
function calculateRotation(rot)
local rot = math.floor(rot)
rot = 360-rot
if rot > 70 and rot < 110 then
return 270
elseif rot > 160 and rot < 200 then
return 180
elseif rot > 250 and rot < 290 then
return 90
elseif rot < 20 then
return 0
else
return nil
end
end

 
A rotáció megfordítását követően már meg lehet határozni, hogy éppen az a lámpa mit is mutat éppen
 
if realRot == 270 or realRot == 90 then
if trafficState == 0 or trafficState == 1 or trafficState == 2 then outputChatBox(\"ez a lámpa piros\")
end end

 
Teljes kész példa script:
 
-- Rendőrlámpa állapotának lekérdezése példa script by Xenius (netöröld)
local trafficLights = {}
local trafficObjects = {
[1350] = {-3, -2, 0},
[1351] = {-3, -2, 0},
[1352] = {-3, -2, 0},
[3855] = {-3, -2, 0},
[1315] = {-2, -2, -2.5, 3.5},
[1283] = {1.2, -4, -3, 6},
[1284] = {1.2, -4, -3, 6},
}
local trafficAttached = {}
function calculateRotation(rot)
local rot = math.floor(rot)
rot = 360-rot
if rot > 70 and rot < 110 then
return 270
elseif rot > 160 and rot < 200 then
return 180
elseif rot > 250 and rot < 290 then
return 90
elseif rot < 20 then
return 0
else
return nil
end
end
function calculateTicket(rot, veh)
local realRot = calculateRotation(rot)
if realRot then
local _, _, vz = getElementRotation(veh)
local vehRot = calculateRotation(vz)
if realRot == vehRot then
   local trafficState = getTrafficLightState()
   if realRot == 270 or realRot == 90 then
      if trafficState == 0 or trafficState == 1 or trafficState == 2 then
         outputChatBox(\"Áthajtottál a piroson!\")
      end
   elseif realRot == 0 or realRot == 180 then
      if trafficState == 2 or trafficState == 3 or trafficState == 4 then
         outputChatBox(\"Áthajtottál a piroson!\")
      end
   end
end
end
end
function addTrafficLightCollision(obj)
if not trafficLights[obj] then
local offset = trafficObjects[getElementModel(obj)]
local x, y, z = getElementPosition(obj)
if getZoneName(x, y, z, true) == \"Unknown\" then return end
trafficLights[obj] = createColTube(x, y, z, offset[4] or 2, 4)
attachElements(trafficLights[obj], obj, offset[1], offset[2], offset[3])
trafficAttached[trafficLights[obj]] = obj
end
end
function removeTrafficLightCollision(obj)
if trafficLights[obj] then
trafficAttached[trafficLights[obj]] = nil
destroyElement(trafficLights[obj])
trafficLights[obj] = nil
end
end
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", resourceRoot, function()
for k, v in ipairs(getElementsByType(\"object\", root, true)) do
if trafficObjects[getElementModel(v)] then
   addTrafficLightCollision(v)
end
end
end)
addEventHandler(\"onClientElementStreamIn\", root, function()
if getElementType(source) == \"object\" then
if trafficObjects[getElementModel(source)] then
   setObjectBreakable(source, false)
   addTrafficLightCollision(source)
end
end
end)
addEventHandler(\"onClientElementStreamOut\", root, function()
if getElementType(source) == \"object\" then
if trafficObjects[getElementModel(source)] then
   removeTrafficLightCollision(source)
end
end
end)
addEventHandler(\"onClientElementDestroy\", root, function()
if getElementType(source) == \"object\" then
if trafficObjects[getElementModel(source)] then
   removeTrafficLightCollision(source)
end
end
end)
function isCar(veh)
if getElementType(veh) == \"vehicle\" then
if getVehicleType(veh) == \"Automobile\" or getVehicleType(veh) == \"Monster Truck\" then
   return true
else
   return false
end
else
return false
end
end
addEventHandler(\"onClientColShapeLeave\", resourceRoot, function(player)
if player ~= localPlayer then return end
local object = trafficAttached[source]
if object then
local veh = getPedOccupiedVehicle(player)
if veh then
   if getPedOccupiedVehicleSeat(player) == 0 then
      if isCar(veh) or getVehicleType(veh) == \"Bike\" then
         local _, _, rz = getElementRotation(object)
         calculateTicket(rz, veh)
      end
   end
end
end
end)
function renderTrafficDev()
for k, v in pairs(trafficLights) do
if isElementOnScreen(k) then
   local px, py, pz = getElementPosition(v)
   local x, y = getScreenFromWorldPosition(px, py, pz)
   if x and y then
      local rx, ry, rz = getElementRotation(k)
      dxDrawText(\"Lámpa ROT: \"..math.floor(rz)..\"\\nKalkulálva: \"..(tostring(calculateRotation(rz)) or \"err\")..\"\\nLámpa státusz: \"..getTrafficLightState(), x, y, x, y, tocolor(255,255,255), 1, \"default-bold\", \"center\", \"center\")
   end
end
end
end
local devState
addCommandHandler(\"trafficdev\", function()
if devState then
removeEventHandler(\"onClientRender\", root, renderTrafficDev)
else
addEventHandler(\"onClientRender\", root, renderTrafficDev)
end
devState = not devState
end)

 
Az példa scriptben van lehetőség a lámpa rotációk kiírására is a /trafficdev paranncsal.
Fontos, hogy ez a script az alapból GTA mapon lévő lámpákkal nem működik.

15
Leírások / [LINKEK] Minden ami LUA
« Dátum: 2015. december 05. - 09:56:55 »
Szép napot. Elkezdtem összegyűjteni a lua-val foglalkozó oldalakat, amik segítséget nyújthatnak bárki részére.
ELTE Prognyelv portál:
http://nyelvek.inf.elte.hu/leirasok/Lua/\'>http://nyelvek.inf.elte.hu/leirasok/Lua/ -> Nem csak LUA-val foglalkozó oldal, rengeteg mást is megtalálsz MAGYAR nyelven. Teljes lista => http://nyelvek.inf.elte.hu/leirasok/
SzitWiki:
http://szit.hu/doku.php?id=oktatas:programoz%C3%A1s:lua:lua_nyelv\'>http://szit.hu/doku.php?id=oktatas:programoz%C3%A1s:lua:lua_nyelv -> Nem csak LUA-val foglakozó oldal, rengeteg mást is megtalálsz MAGYAR nyelven. Teljes lista => http://szit.hu/doku.php?id=oktatas:programoz%C3%A1s
Wikipédia:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Lua -> Kevés információt nyújt, viszont vannak hasznos dolgok.
Prog.hu:
http://wiki.prog.hu/wiki/Lua -> Kevés információt nyújt, viszont vannak hasznos dolgok.

Oldalak: [1] 2 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal