Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - justrics
1
« Dátum: 2017. június 24. - 00:18:59 »
Sziasztok elég régóta nem foglalkoztam a samp-al.
Viszont most a segítségeteket szeretném kérni.
Elkezdtem egy loot rendszeren dolgozni, úgy csináltam hogy random tárgyakat írkál be a script egy list dialogba (mintha az egy doboz lenne), hogy tudom az megcsinálni, hogy dialog responsenál ugyan azt a random tárgyat adja oda? Tehát ha a dialogba AK-47 van akkor mikor kiválasztom azt azt is kapjam meg.
Előre is köszönöm mindenkinek, ha kell mutatok kódot is.
Ricsi
2
« Dátum: 2016. január 27. - 13:16:33 »
Előszó.
Justricsi (Auer Richárd) vagyok a [HUN]ZoneWars szerver egyik tulajdonosa. Régóta foglalkozom a San Andreas Multiplayeres részével, kezdetben csak játszottam aztán mivel informatikus végzettségem lesz elkezeztem a scriptelés/mod írás részével is behatóbban foglalkozni. Sok modot/filterscriptet írtam kezdetben egyedül aztán, mivel egyik régi barátom is érdeklődést mutatott a programozás rész iránt bevontam őt is. Számos modba fogtunk bele (Trucking/RP/Stunt/Farmer/CopsNRobbers stb) azonban ötlet hiányában ezek mind félbe maradtak, viszont most szeretnénk kiadni egy működő szervert, mely talán elnyeri a magyar játékosok tetszését is.
Szerver
Néhány szóban akkor a szerverről. Fontosnak tartom leszögezni az elején, hogy se nem átírt se nem elkért modról van szó, ez a mod teljesen 0-ról van írva. Olyan szervert szerettünk volna ahol nincsenek szigorú szabályok. Egy amolyan ideg levezetős öldöklős szervert. De hogy még is legyen mondani valója, és érdemes legyen játszani rajta ezért maradtunk egy Zónákért történő csatázásnál. A szerver mindent adatbázisban tárol, az objektumoktól kezdve az autókig. A regisztráció egyszerűen ingame történik egy jelszó megadással. (ez is adatbázisban letárolva) A szerveren 7 csapat, egészen pontosan 7 nemzet található (Magyar/Görög/Olasz/Osztrák/Kameruni/Kínai/Orosz), egy újabb fejlesztésnek köszönhetően kiegészítettük 9-re a csapatok számát (Civilek és Rendőrök). Minden nemzetnek van egy fő zónája ami nem foglalható és található több kisebb zóna melyet az ellenfél csapata elfoglalhat. A játékteret igyekeztük korlátozni, Los Santos és Angel Pine területére, későbbi fejlesztésekben nem elképzelhetetlen a tér bővítése (SF és LV). Ezen területek elfoglalásáért természetesen jutalomban részesülünk. (Pénz/Pont) A pénzen felruházhatjuk magunkat, ugyanis minden fő zónában minden csapatnak van egy bolt, ahol vehet életet, páncélt, és sisakot. (a kínálat még később bővül a fejlesztéssel). A sisak nem elhanyagolható szereplő, ugyanis megóv minket az esetleges fejlövésektől, mivel ha fejlövést kap a karakterünk akkor azonnal meghal. (Sisak törlődik a halál után). A pontért rangokat kapunk. Pontot azonban nem csak zónák elfoglalásáért kapunk hanem az öléseink után is. Sima ölés 1 pont a fejlövések pedig plusz 1 pontot hoznak a zsebünkbe. Vannak fontosabb zónák, melyek megszerzése nem kis előnnyel jár. Egy ilyen a Los Santosi vasút állomás. Minden 10 percben egy vonat áll meg az állomáson, 3 random tárgyat pakolnak le a csapatnak aki uralja az állomást (Pénz/Fegyver/Egyéb). Így szert tehetünk busás profitra, valamint fegyverekre. Az egyéb csomag lényege egy amolyan trade rendszert szolgálna, az ebből származó javakat a játékosok eladhatnák vagy akár maguk is elhasználhatják (ez is befog kerülni egy fejlesztés alkalmával). A másik terület egy mappolt terület a Hadászati központ szintén fontos, hiszen ha megszerezzük a csapatnak, akkor sisakot, armourt kapunk anélkül, hogy meg keljen venni azt a boltból. Mindezek mellett pedig pénzt termel a sziget a csapatnak ($500). Ha nem kívánunk részt venni a bandaháborúban unalmas perceinket tölthetjük civilként (munkákat vállalva) vagy beállhatunk a rendőrség soraiba, hogy megfékezzük a kocsilopásokat, atm feltöréseket, ezzel felszámolva minden bűnözést.
- Legutóbbi fejlesztésben bekerült egy wanted level rendszer, szinttől függően a rendőrség bírságolhat vagy lecsukhat minket a börtönbe.
- Létrehoztunk egy kocsi eladás rendszert, melynek köszönhetően a városban lerakott számos autó valamelyikét eladhatjuk a kijelölt helyen busás profit fejében. Bónuszkocsi rendszer is működésbe lépett ami megadja, hogy melyik kocsit kell levinnünk elsőnek az eladó helyre. Itt egy kis ízelítő erről is!
VIDEO - Három event is tettünk a játékba egy zuhanós kerülgetőst (FallJump), egy aqadm valamint egy parkour jellegű eventet. Mindegyik egyedi mappolást kapott és kihívásokkal bőven fűszerezve lett.
VIDEO (A falljumpról egy kis ízelítő)
- Egyedi text darw jelzi, a rangunkat a szerveren valamint, hogy mennyi ölés illetve halálnál jár a karakterünk. A videón látott texdraw még csak kezdetleges státuszban volt ez is átdolgozásra került!
http://kepfeltoltes.hu/160206/kk_www.kepfeltoltes.hu_.jpg [/img]
- Jól kidolgozott admin rendszer van a szerveren, az esetleges szabály szegő és csaló játékosok kiszűrése végett. Későbbi fejlesztésben egy anti hack randszer is kidolgozásra kerül.
Zónarendszer
A zónák foglalására két lehetőségünk van, ha nincs a területen ellenséges csapat beállunk az adott zónába, megadott idő elteltével a zóna a mi csapatunké lesz. Ha vannak a területen, akkor előbb le kell számolni az ott lévő banda tagokkal, azután kezdhetjük csak foglalni a zónát. Erről is egy kis izelítő az alábbi videóban!
VIDEO A csapat
A csapatban, jelenleg hárman vagyunk Auer Richárd (Justricsi) és Klucsik Dávid (devidson), Király Csaba (kiralcs) a kód és a map fejlesztését ketten látjuk el.
Viszont a megfelelő játékélmény fenntartásához szükségünk lenne még emberre (adminokra).
Nyitás
A szerver lényege, a zóna foglalás üzemel egyéb kiegészítő scriptelések is készen állnak, viszont ember hiányban nem tudjuk jól tesztelni. Egyenlőre bizonytalan a nyitás, megelőző teszt nélkül semmiképpen sem szeretnénk megnyitni a szervert. Reményeink szerint azonban Február, Március környékére mindenképp szeretnénk kiadni legalább egy open beta jellegű modot. Ehhez várom a lelkes jeletkezőket a weboldalon! Ott egy regisztrációval tudtok jelentkezni a tesztre!
3
« Dátum: 2015. augusztus 31. - 17:10:39 »
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni tőletek, az ügyben, hogy textbox méretet, hogyan lehet beállítani? Valahogy úgy tudnám elképzelni, van két text boxom ami 1-1 sor és hogy a mögé kéne egy másik text box ami nagyobb mindkettőnél? Üdv: Justricsi
4
« Dátum: 2015. július 30. - 16:45:56 »
Sziasztok régen írtam már a fórumra de most megint kedvet kaptam a pawnozáshoz, viszont van egy kis problémám!
A szöveg dialogba írását már megtaláltam itt a fórumon, azonban azt nem tudom, hogyan tudnék bekérni adatot.
Itt a kód ahogy most állok!
new StatStr[][] = { \"{0FA0D1}Név: {FFFFFF}%s\\n\", \"{0FA0D1}Pénz: {FFFFFF}%d\\n\" }; CMD:stat(playerid,params[]) { /*new string[128],holder[128]; format(string, sizeof(string),\"{0FA0D1}Név: {FFFFFF}%s\\n{0FA0D1}Pénz: {FFFFFF}%d Ft\\n{0FA0D1}Fuvarok: {FFFFFF}%d\",Jateko sInfo[playerid][Nev],JatekosInfo[playerid][Penz]); strcat(holder, string, sizeof(holder));*/ new DialogString[53]; format(DialogString,sizeof DialogString,\"%s%s%s\",StatStr[0],StatStr[1]); ShowPlayerDialog(playerid, stat, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{0FA0D1}Statisztika\", DialogString, \"Ok\", \"\"); return 1; } Amint azt a ki kommentelt részben is látjátok úgy szépen megy de hát ha több adatot akarok kiírni akkor ugye nem fér bele tehát használnom kell azt a több adatos leírásotokat ami itt van a fórumon!
Segítségeteket előre is köszönöm!
Just
5
« Dátum: 2013. július 13. - 19:19:21 »
Sziasztok! Sajnos továbbra sem mûködik az autókereskedésem hibátlanul, mikor beszállok a megadott kocsiba nem a dialog jön ki hanem hogy már nem vehetem meg az autót, és nem csinál újat helyette. Aki tud segítsen létszíves.
Így néz most ki a kód:
#define MAX_ELADO_KOCSI 24 new eladokocsi[MAX_ELADO_KOCSI]; new JelenlegElado[MAX_ELADO_KOCSI] = 1; new KocsiID[MAX_PLAYERS]; public OnGameModeInit() { eladokocsi[0] = AddStaticVehicleEx(603,2472.8000488,1357.9000244,10.8000002,180.0000000,-1,-1,0); //Phoenix eladokocsi[1] = AddStaticVehicleEx(602,2468.6000977,1357.9000244,10.6999998,180.0000000,-1,-1,0); //Alpha eladokocsi[2] = AddStaticVehicleEx(587,2451.8999023,1337.0999756,10.6000004,180.0000000,-1,-1,0); //Euros eladokocsi[3] = AddStaticVehicleEx(565,2464.6999512,1358.0000000,10.5000000,180.0000000,-1,-1,0); //Flash eladokocsi[4] = AddStaticVehicleEx(562,2460.8999023,1358.4000244,10.6000004,180.0000000,-1,-1,0); //Elegy eladokocsi[5] = AddStaticVehicleEx(560,2457.3000488,1358.5000000,10.6000004,180.0000000,-1,-1,0); //Sultan eladokocsi[6] = AddStaticVehicleEx(559,2453.5000000,1358.5999756,10.6000004,180.0000000,-1,-1,0); //Jester eladokocsi[7] = AddStaticVehicleEx(558,2449.6000977,1358.4000244,10.5000000,180.0000000,-1,-1,0); //Uranus eladokocsi[8] = AddStaticVehicleEx(555,2467.3999023,1345.1999512,10.6000004,0.0000000,-1,-1,0); //Windsor eladokocsi[9] = AddStaticVehicleEx(541,2463.3999023,1345.1999512,10.5000000,0.0000000,-1,-1,0); //Bullet eladokocsi[10] = AddStaticVehicleEx(506,2459.3999023,1345.4000244,10.6000004,0.0000000,-1,-1,0); //Super GT eladokocsi[11] = AddStaticVehicleEx(480,2454.8000488,1345.5000000,10.6999998,0.0000000,-1,-1,0); //Comet eladokocsi[12] = AddStaticVehicleEx(477,2450.3999023,1345.5999756,10.6999998,0.0000000,-1,-1,0); //ZR-350 eladokocsi[13] = AddStaticVehicleEx(451,2441.3000488,1354.8000488,10.6000004,270.0000000,-1,-1,0); //Turismo eladokocsi[14] = AddStaticVehicleEx(429,2441.1000977,1350.4000244,10.6000004,270.0000000,-1,-1,0); //Banshee eladokocsi[15] = AddStaticVehicleEx(415,2441.0000000,1346.3000488,10.6999998,270.0000000,-1,-1,0); //Cheetah eladokocsi[16] = AddStaticVehicleEx(411,2441.0000000,1342.0999756,10.6000004,270.0000000,-1,-1,0); //Infernus eladokocsi[17] = AddStaticVehicleEx(402,2441.1000977,1359.0999756,10.8000002,270.0000000,-1,-1,0); //Buffalo eladokocsi[18] = AddStaticVehicleEx(549,2464.8999023,1336.8000488,10.6999998,180.0000000,-1,-1,0); //Tampa eladokocsi[19] = AddStaticVehicleEx(545,2461.1000977,1336.5999756,10.8000002,180.0000000,-1,-1,0); //Hustler eladokocsi[20] = AddStaticVehicleEx(533,2456.8000488,1336.8000488,10.6000004,178.0000000,-1,-1,0); //Feltzer eladokocsi[21] = AddStaticVehicleEx(431,2445.0000000,1327.0999756,11.1000004,270.0000000,-1,-1,0); //Bus eladokocsi[22] = AddStaticVehicleEx(571,2440.5000000,1338.3000488,10.1999998,270.0000000,-1,-1,0); //Kart eladokocsi[23] = AddStaticVehicleEx(478,2441.3999023,1334.6999512,10.8000002,270.0000000,-1,-1,0); //Walton return 1; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { for(new i;i<MAX_ELADO_KOCSI;i++) { if(vehicleid == eladokocsi) { if(JelenlegElado == 1) { vehicleid = KocsiID[playerid]; ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADOKOCSI, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{7800FF}Vásárlás\",\"{00FFFF}Ez az autó 500.000$-ba kerül. Szeretnéd megvenni?\", \"Igen\", \"Nem\"); } else { SendClientMessage(playerid,-1,\"Ezt a kocsit már nem lehet megvenni!\"); } } } return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOG_ELADOKOCSI) { if(!response)return RemovePlayerFromVehicle(playerid); { new file[100]; if(GetPlayerMoney(playerid) < 500000) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Nem tudod megvenni, mert nincs elég pénzed!\"); else { GivePlayerMoney(playerid, -500000); SendClientMessage(playerid,ZOLD,\"Megvetted a jármûvet használati útmutató a /help-ben\"); new name[MAX_PLAYER_NAME+1]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); JelenlegElado[KocsiID[playerid]] = 0; format(file,sizeof(file),\"/Motor tulajdonosok/%s.ini\",name); SetTimerEx(\"ReCreateVeh\",10000,0,\"i\",playerid); if(!dini_Exists(file)) { dini_Create(file); dini_IntSet(file, \"Motor\", 1); } } } return 1; } return 1; } forward ReCreateVeh(playerid); public ReCreateVeh(playerid) { if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[0])AddStaticVehicleEx(603,2472.8000488,1357.9000244,10.8000002,180.0000000,-1,-1,0); //Phoenix if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[1])AddStaticVehicleEx(602,2468.6000977,1357.9000244,10.6999998,180.0000000,-1,-1,0); //Alpha if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[2])AddStaticVehicleEx(587,2451.8999023,1337.0999756,10.6000004,180.0000000,-1,-1,0); //Euros if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[3])AddStaticVehicleEx(565,2464.6999512,1358.0000000,10.5000000,180.0000000,-1,-1,0); //Flash if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[4])AddStaticVehicleEx(562,2460.8999023,1358.4000244,10.6000004,180.0000000,-1,-1,0); //Elegy if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[5])AddStaticVehicleEx(560,2457.3000488,1358.5000000,10.6000004,180.0000000,-1,-1,0); //Sultan if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[6])AddStaticVehicleEx(559,2453.5000000,1358.5999756,10.6000004,180.0000000,-1,-1,0); //Jester if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[7])AddStaticVehicleEx(558,2449.6000977,1358.4000244,10.5000000,180.0000000,-1,-1,0); //Uranus if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[8])AddStaticVehicleEx(555,2467.3999023,1345.1999512,10.6000004,0.0000000,-1,-1,0); //Windsor if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[9])AddStaticVehicleEx(541,2463.3999023,1345.1999512,10.5000000,0.0000000,-1,-1,0); //Bullet if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[10])AddStaticVehicleEx(506,2459.3999023,1345.4000244,10.6000004,0.0000000,-1,-1,0); //Super GT if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[11])AddStaticVehicleEx(480,2454.8000488,1345.5000000,10.6999998,0.0000000,-1,-1,0); //Comet if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[12])AddStaticVehicleEx(477,2450.3999023,1345.5999756,10.6999998,0.0000000,-1,-1,0); //ZR-350 if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[13])AddStaticVehicleEx(451,2441.3000488,1354.8000488,10.6000004,270.0000000,-1,-1,0); //Turismo if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[14])AddStaticVehicleEx(429,2441.1000977,1350.4000244,10.6000004,270.0000000,-1,-1,0); //Banshee if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[15])AddStaticVehicleEx(415,2441.0000000,1346.3000488,10.6999998,270.0000000,-1,-1,0); //Cheetah if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[16])AddStaticVehicleEx(411,2441.0000000,1342.0999756,10.6000004,270.0000000,-1,-1,0); //Infernus if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[17])AddStaticVehicleEx(402,2441.1000977,1359.0999756,10.8000002,270.0000000,-1,-1,0); //Buffalo if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[18])AddStaticVehicleEx(549,2464.8999023,1336.8000488,10.6999998,180.0000000,-1,-1,0); //Tampa if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[19])AddStaticVehicleEx(545,2461.1000977,1336.5999756,10.8000002,180.0000000,-1,-1,0); //Hustler if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[20])AddStaticVehicleEx(533,2456.8000488,1336.8000488,10.6000004,178.0000000,-1,-1,0); //Feltzer if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[22])AddStaticVehicleEx(431,2445.0000000,1327.0999756,11.1000004,270.0000000,-1,-1,0); //Bus if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[23])AddStaticVehicleEx(571,2440.5000000,1338.3000488,10.1999998,270.0000000,-1,-1,0); //Kart if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[24])AddStaticVehicleEx(478,2441.3999023,1334.6999512,10.8000002,270.0000000,-1,-1,0); //Walton return 1; }
6
« Dátum: 2013. július 12. - 00:11:04 »
A segítségeteknek hála csináltam egy autókereskedést de valamiért nem mûködik teljesen hibátlanul.
Ha beszállok újra a megvett kocsiba ismét kijön a dialog hogy megvehetem a kocsit és le is vonja megint az összeget, aztán nem írja át az iniben amit kell, plusz azt szeretném megoldani valahogyan, hogy ami kocsit megveszek azt létrehozza újra ugyan oda. Mutatom hogyan néz ki nálam sorban a kód:
new eladokocsi[24]; public OnGameModeInit() { //Autó kereskedés autói// eladokocsi[0] = AddStaticVehicleEx(603,2472.8000488,1357.9000244,10.8000002,180.0000000,-1,-1,0); //Phoenix eladokocsi[1] = AddStaticVehicleEx(602,2468.6000977,1357.9000244,10.6999998,180.0000000,-1,-1,0); //Alpha eladokocsi[2] = AddStaticVehicleEx(587,2451.8999023,1337.0999756,10.6000004,180.0000000,-1,-1,0); //Euros eladokocsi[3] = AddStaticVehicleEx(565,2464.6999512,1358.0000000,10.5000000,180.0000000,-1,-1,0); //Flash eladokocsi[4] = AddStaticVehicleEx(562,2460.8999023,1358.4000244,10.6000004,180.0000000,-1,-1,0); //Elegy eladokocsi[5] = AddStaticVehicleEx(560,2457.3000488,1358.5000000,10.6000004,180.0000000,-1,-1,0); //Sultan eladokocsi[6] = AddStaticVehicleEx(559,2453.5000000,1358.5999756,10.6000004,180.0000000,-1,-1,0); //Jester eladokocsi[7] = AddStaticVehicleEx(558,2449.6000977,1358.4000244,10.5000000,180.0000000,-1,-1,0); //Uranus eladokocsi[8] = AddStaticVehicleEx(555,2467.3999023,1345.1999512,10.6000004,0.0000000,-1,-1,0); //Windsor eladokocsi[9] = AddStaticVehicleEx(541,2463.3999023,1345.1999512,10.5000000,0.0000000,-1,-1,0); //Bullet eladokocsi[10] = AddStaticVehicleEx(506,2459.3999023,1345.4000244,10.6000004,0.0000000,-1,-1,0); //Super GT eladokocsi[11] = AddStaticVehicleEx(480,2454.8000488,1345.5000000,10.6999998,0.0000000,-1,-1,0); //Comet eladokocsi[12] = AddStaticVehicleEx(477,2450.3999023,1345.5999756,10.6999998,0.0000000,-1,-1,0); //ZR-350 eladokocsi[13] = AddStaticVehicleEx(451,2441.3000488,1354.8000488,10.6000004,270.0000000,-1,-1,0); //Turismo eladokocsi[14] = AddStaticVehicleEx(429,2441.1000977,1350.4000244,10.6000004,270.0000000,-1,-1,0); //Banshee eladokocsi[15] = AddStaticVehicleEx(415,2441.0000000,1346.3000488,10.6999998,270.0000000,-1,-1,0); //Cheetah eladokocsi[16] = AddStaticVehicleEx(411,2441.0000000,1342.0999756,10.6000004,270.0000000,-1,-1,0); //Infernus eladokocsi[17] = AddStaticVehicleEx(402,2441.1000977,1359.0999756,10.8000002,270.0000000,-1,-1,0); //Buffalo eladokocsi[18] = AddStaticVehicleEx(549,2464.8999023,1336.8000488,10.6999998,180.0000000,-1,-1,0); //Tampa eladokocsi[19] = AddStaticVehicleEx(545,2461.1000977,1336.5999756,10.8000002,180.0000000,-1,-1,0); //Hustler eladokocsi[20] = AddStaticVehicleEx(533,2456.8000488,1336.8000488,10.6000004,178.0000000,-1,-1,0); //Feltzer eladokocsi[21] = AddStaticVehicleEx(431,2445.0000000,1327.0999756,11.1000004,270.0000000,-1,-1,0); //Bus eladokocsi[22] = AddStaticVehicleEx(571,2440.5000000,1338.3000488,10.1999998,270.0000000,-1,-1,0); //Kart eladokocsi[23] = AddStaticVehicleEx(478,2441.3999023,1334.6999512,10.8000002,270.0000000,-1,-1,0); //Walton return 1; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { for(new i;i<sizeof(eladokocsi);i++) { if(vehicleid == eladokocsi){ ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADOKOCSI, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{7800FF}Vásárlás\",\"{00FFFF}Ez az autó 500.000$-ba kerül. Szeretnéd megvenni?\", \"Igen\", \"Nem\"); break; } } return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOG_ELADOKOCSI) { if(!response)return RemovePlayerFromVehicle(playerid); { new file[100]; if(GetPlayerMoney(playerid) < 500000) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Nem tudod megvenni, mert nincs elég pénzed!\"); GivePlayerMoney(playerid, -500000); SendClientMessage(playerid,ZOLD,\"Megvetted a jármûvet használati útmutató a /help-ben\"); GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); format(file,sizeof(file),\"/Motor tulajdonosok/%s.ini\",nev); if(!dini_Exists(file)) { dini_Create(file); dini_IntSet(file, \"Motor\", 1); } } return 1; } return 1; } Nos megint Valaki ügyes segítségét szeretném kérni ebben a problémámban. Elõre is köszönöm!
7
« Dátum: 2013. július 11. - 09:29:18 »
Sziasztok megint gondban vagyok.
Bérelhetõ kocsirendszert már csináltam a segítségetekkel, most más problémám akadt. Van párdarab nrg motor bemappolva, egy sorompó mögött. Kérdéseim: 1. hogyan tudom megcsinálni azt, hogy ha bemegy valaki és ráül akkor megtudja venni azt? 2. ha megvette akkor mentse is el neki a rendszerem? 3. Valamint hogy azt a sorompót csak õ tudhassa kinyitni (ez mondjuk nem a legfontosabb!
ha erre nincs megoldás megoldom máshogy.) 4. mindig visszatöltse a hiányzó motort + egy játékos csak két jármûvet vehessen. Elõre is köszönöm!
8
« Dátum: 2013. július 11. - 00:18:54 »
Írtam egy ilyen alap stats cuccot tutorial alapján de valamiért nem mûködik nem írja ki a halált meg a killt sem pedig a pénz összeget utóbbinak a helyére csak egy @-et rak.
Mutatom a kódot:
CMD:stats(playerid, params[]) { new string[500]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(string, 500, \"Név: %s, Ölések: %s, Halálok: %s Pénz: %s.\",nev, PlayerInfo[playerid][pKills], PlayerInfo[playerid][pDeaths], PlayerInfo[playerid][pCash]); SendClientMessage(playerid, CITROM, string); return 1; }
9
« Dátum: 2013. július 10. - 08:01:08 »
Sziasztok! Ismét a segítségetekre volna szükségem, mégpedig abban, hogy hogyan tudok egy totál alap admin rendszert megírni? A regisztrációhoz YSI-t használok nem tudom ez fontos-e? Elõre is köszönöm!
10
« Dátum: 2013. július 03. - 23:17:21 »
Abban tudnátok segíteni, hogy hogyan kell megírni hogy egér bal klikkre folyamatos nitró legyen minden kocsiban? Nem írtam még ilyet soha sem.
11
« Dátum: 2013. július 02. - 08:40:36 »
Mindenkitõl elnézést kérek hogy még egy témát nyitok de azt hittem megoldódott a problémám azonban mégsem.
new berkocsi[10]; public OnGameModeInit() { berkocsi[0] = CreateVehicle(401,-539.0000000,2582.8999023,53.2999992,270.0000000,1,-1,15); //Bravura berkocsi[1] = CreateVehicle(401,-539.0999756,2578.0000000,53.2999992,270.0000000,1,-1,15); //Bravura berkocsi[2] = CreateVehicle(401,-539.2000122,2573.1000977,53.2999992,270.0000000,1,-1,15); //Bravura berkocsi[3] = CreateVehicle(401,-539.2999878,2568.3999023,53.2999992,270.0000000,1,-1,15); //Bravura berkocsi[4] = CreateVehicle(401,-539.4000244,2563.5000000,53.2999992,270.0000000,1,-1,15); //Bravura berkocsi[5] = CreateVehicle(401,-528.0999756,2581.6999512,53.2999992,89.9998779,1,-1,15); //Bravura berkocsi[6] = CreateVehicle(401,-528.2000122,2576.5000000,53.2999992,89.9945068,1,-1,15); //Bravura berkocsi[7] = CreateVehicle(401,-528.2000122,2571.3000488,53.2999992,89.9945068,1,-1,15); //Bravura berkocsi[8] = CreateVehicle(401,-528.2999878,2566.3999023,53.2999992,89.9945068,1,-1,15); //Bravura berkocsi[9] = CreateVehicle(401,-528.2999878,2561.3000488,53.2999992,89.9945068,1,-1,15); //Bravura return 1; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { if(vehicleid == berkocsi) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BERKOCSI, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Bérlés\",\" 1500Ft-ba kerül, 10 percre.\\nKi szeretnéd bérelni?\", \"Igen\", \"Nem\"); } return 1; } így megírtam mindent ahogyan mondtátok az elõzõ témámban (persze mindent a helyére téve!!), azonban gondja akadt az if résszel:
error 033: array must be indexed (variable \"berkocsi\") próbáltam strln es megoldással de akkor meg az argumentumot találta rossznak.
12
« Dátum: 2013. július 01. - 20:55:34 »
Megcsináltam egy bérlehteõ kocsi kódot de valamiért nem mûködik ha vann aki csinált már ilyet kérem segítsen rajtam
Elõre is köszönöm!
new berkocsi; -----> mód elején
berkocsi = CreateVehicle(401,-539.0000000,2582.8999023,53.2999992,270.0000000,1,-1,15); //Bravura berkocsi = CreateVehicle(401,-539.0999756,2578.0000000,53.2999992,270.0000000,1,-1,15); //Bravura berkocsi = CreateVehicle(401,-539.2000122,2573.1000977,53.2999992,270.0000000,1,-1,15); //Bravura berkocsi = CreateVehicle(401,-539.2999878,2568.3999023,53.2999992,270.0000000,1,-1,15); //Bravura berkocsi = CreateVehicle(401,-539.4000244,2563.5000000,53.2999992,270.0000000,1,-1,15); //Bravura berkocsi = CreateVehicle(401,-528.0999756,2581.6999512,53.2999992,89.9998779,1,-1,15); //Bravura berkocsi = CreateVehicle(401,-528.2000122,2576.5000000,53.2999992,89.9945068,1,-1,15); //Bravura berkocsi = CreateVehicle(401,-528.2000122,2571.3000488,53.2999992,89.9945068,1,-1,15); //Bravura berkocsi = CreateVehicle(401,-528.2999878,2566.3999023,53.2999992,89.9945068,1,-1,15); //Bravura berkocsi = CreateVehicle(401,-528.2999878,2561.3000488,53.2999992,89.9945068,1,-1,15); //Bravura -----> ongamemodeinit alatt
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { if(vehicleid == berkocsi) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BERKOCSI, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Bérlés\",\" 1500Ft-ba kerül, 10 percre.\\nKi szeretnéd bérelni?\", \"Igen\", \"Nem\"); } return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOG_BERKOCSI) { if(response) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 1500) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Nincs elég pénzed!\"); { GivePlayerMoney(playerid,-1500); SendClientMessage(playerid,ZOLD,\"Kifizetted a bérlés 15 percig használhatod!\"); } } return 1; } Ja és persze a dialogot definiáltam a mód legeslegelején.
Lehet hogy rossz helyre írtam már átírtam a state change alá is de úgy sem akar semmit sem csinálni.
13
« Dátum: 2013. június 27. - 22:55:05 »
Sziasztok! Ismét elakadtam, és ha hozzátok fordulok akkor mindig megoldódik a téma amit nyitok!
Szóval most az volna a kérdésem, hogy betettem pár ugyan olyan színû autót, hogyan tudom azt megoldani, hogy ha beszáll az illetõ akkor kijöjjön egy ilyen msgbox-os dialog, hogy mondjuk bérlés: 15 perc - 2000$. A dialog mindegy a hangsúly inkább azon van hogy hogyan tudok bérlehetõ kocsikat csinálni?
Válaszotokat elõre is köszönöm!
14
« Dátum: 2013. június 20. - 17:33:29 »
Sziasztok ismét akadt egy problémám, méghozzá nem tudok textlabelt kocsihoz csatolni.
Mutatom, hogy van sorba beírva minden:
Mód elején:
new vizsgakocsi, Text3D:vizsgakocsitext; public OnGameModeInit() Attach3DTextLabelToVehicle(vizsgakocsitext,vizsgakocsi,0,0,3.0); vizsgakocsitext = Create3DTextLabel(\"Vizsga Kocsi\",NARANCS,0,0,0,50.0,0,0); vizsgakocsi = AddStaticVehicleEx(475,-229.8000031,2725.3000488,62.5999985,0.0000000,104,1,15); //Sabre Így és még sincs ott ahol lenni e kellene. Segítsetek létszíves ha tudtok.
Elõre is köszönöm!
15
« Dátum: 2013. június 19. - 12:22:11 »
Sziasztok! Régen pawnoztam már és most kedvet kaptam megint az irkáláshoz!
Azonban ismét a segítségeteket szeretném kérni, mégpedig abban, hogy írtam már egy úttisztítós munkát cpk-el az mûködik nincs vele gond. Viszont szeretnék írni egy postás munkát is cpk-el. Hogyan tudom ez megvalósítani? (Az onplayerentercheckpoint-ra gondolok) Beteszem ahol eddig tartok. Segítségeteket elõre is köszönöm!
// This is a comment // uncomment the line below if you want to write a filterscript //#define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #include <zcmd> //Színek #define SZURKE 0xC0C0C0FF #define ZOLD 0x008000FF #define PIROS 0xFF0000FF #define CITROM 0xFFFF00FF #define FEHER 0xFFFFFFFF #define KEK 0x0000FFFF #define NARANCS 0xF07800FF #define LIME 0x10F441AA #define MAGENTA 0xFF00FFFF #define AQUA 0xF0F8FFAA #define FEKETE 0x000000AA #define BARNA 0XA52A2AAA #define CORAL 0xFF7F50AA #define ARANY 0xB8860BAA #define INDIGO 0x4B00B0AA #define OLIV 0x808000AA #define PINK 0xFFC0CBAA //Változók new Tisztito[MAX_PLAYERS]; new Banyasz[MAX_PLAYERS]; new Postas[MAX_PLAYERS]; new cp[MAX_PLAYERS]; new pcp[MAX_PLAYERS]; //Forwardok forward Interiors(); #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Blank Gamemode by your name here\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif public OnGameModeInit() { //Egyéb beállítások DisableInteriorEnterExits(); //interiorok kikapcsolva UsePlayerPedAnims(); //normális futás //Karakterek AddPlayerClass(26,-248.0478,2583.2944,63.5703,2.6334, 0, 0, 0, 0, 0, 0); //Kezdõ skin //Pickupok //3DTextLabels Create3DTextLabel(\">>Úttisztító-Központ<<\\n>>/tisztito<<\", CITROM, -271.6113,2691.6631,62.8875,40.0, 0, 1); Create3DTextLabel(\">>Bánya bejárat<<\", CITROM, -226.6296,2831.5085,62.6526,40.0, 0, 1); Create3DTextLabel(\">>Parkoló<<\", CITROM, -280.7238,2686.7932,62.6626,40.0, 0, 1); Create3DTextLabel(\">>Bánya iroda<<\\n>>/banyasz<<\", CITROM, -232.2351,2807.6138,62.0547, 40.0, 0, 1); Create3DTextLabel(\">>Posta<<\\n>>/postas<<\", CITROM, -208.1335,2713.0947,62.9794, 40.0, 0, 1); //Jármûvek AddStaticVehicleEx(574,-274.1992188,2678.3994141,62.4000015,267.9949951,61,1,15); //Sweeper AddStaticVehicleEx(574,-270.0000000,2672.6992188,62.5000000,270.0000000,61,26,15); //Sweeper AddStaticVehicleEx(574,-269.8994141,2676.5996094,62.4000015,270.0000000,61,26,15); //Sweeper AddStaticVehicleEx(574,-274.1992188,2670.7998047,62.4000015,270.0000000,61,26,15); //Sweeper AddStaticVehicleEx(574,-274.2998047,2674.5996094,62.4000015,270.0000000,61,26,15); //Sweeper AddStaticVehicleEx(485,-203.0000000,4261.3999023,374.5000000,268.0000000,-1,-1,15); //Baggage AddStaticVehicleEx(485,-206.5000000,4264.5000000,374.5000000,267.9949951,-1,-1,15); //Baggage AddStaticVehicleEx(485,-209.3999939,4267.8999023,374.6000061,267.9949951,-1,-1,15); //Baggage AddStaticVehicleEx(401,-539.0000000,2582.8999023,53.2999992,270.0000000,1,-1,15); //Bravura AddStaticVehicleEx(401,-539.0999756,2578.0000000,53.2999992,270.0000000,1,-1,15); //Bravura AddStaticVehicleEx(401,-539.2000122,2573.1000977,53.2999992,270.0000000,1,-1,15); //Bravura AddStaticVehicleEx(401,-539.2999878,2568.3999023,53.2999992,270.0000000,1,-1,15); //Bravura AddStaticVehicleEx(401,-539.4000244,2563.5000000,53.2999992,270.0000000,1,-1,15); //Bravura AddStaticVehicleEx(401,-528.0999756,2581.6999512,53.2999992,89.9998779,1,-1,15); //Bravura AddStaticVehicleEx(401,-528.2000122,2576.5000000,53.2999992,89.9945068,1,-1,15); //Bravura AddStaticVehicleEx(401,-528.2000122,2571.3000488,53.2999992,89.9945068,1,-1,15); //Bravura AddStaticVehicleEx(401,-528.2999878,2566.3999023,53.2999992,89.9945068,1,-1,15); //Bravura AddStaticVehicleEx(401,-528.2999878,2561.3000488,53.2999992,89.9945068,1,-1,15); //Bravura AddStaticVehicleEx(462,-203.8999939,2719.6999512,62.4000015,182.0000000,86,1,15); //Faggio AddStaticVehicleEx(462,-201.6000061,2719.6999512,62.4000015,181.9995117,86,1,15); //Faggio AddStaticVehicleEx(462,-199.1999969,2719.8000488,62.4000015,181.9995117,86,1,15); //Faggio AddStaticVehicleEx(462,-200.1999969,2716.1999512,62.4000015,181.9995117,86,1,15); //Faggio AddStaticVehicleEx(462,-202.6000061,2716.1999512,62.4000015,181.9995117,86,1,15); //Faggio //Objectek CreateObject(970,-267.0000000,2679.6000977,62.2000008,0.0000000,0.0000000,177.9949951); //object(fencesmallb) (1) CreateObject(970,-266.8999939,2669.6999512,62.2000008,0.0000000,0.0000000,179.9949951); //object(fencesmallb) (2) CreateObject(983,-276.1000061,2676.3999023,62.2999992,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(fenceshit3) (1) CreateObject(983,-276.1000061,2673.1999512,62.2999992,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(fenceshit3) (2) CreateObject(984,-281.8999939,2679.8000488,62.2999992,0.0000000,0.0000000,270.0000000); //object(fenceshit2) (1) CreateObject(1231,-264.6000061,2669.6999512,64.4000015,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(streetlamp2) (1) CreateObject(1231,-264.7999878,2679.5000000,64.4000015,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(streetlamp2) (2) CreateObject(16337,-244.8000031,2835.1999512,61.9000015,0.0000000,0.0000000,82.0000000); //object(des_cranecontrol) (1) CreateObject(3214,-253.0000000,2819.0000000,69.8000031,0.0000000,0.0000000,17.9956055); //object(quarry_crusher) (1) CreateObject(16072,-259.2000122,2845.3000488,73.6999969,0.0000000,0.0000000,136.0000000); //object(des_quarrybelt01) (1) CreateObject(16072,-262.7999878,2844.1999512,73.6999969,0.0000000,0.0000000,135.9997559); //object(des_quarrybelt01) (2) CreateObject(3529,-254.8000031,2830.1000977,62.0999985,0.0000000,180.0000000,16.0000000); //object(vgsn_constrbeam) (1) CreateObject(3529,-258.3999939,2829.0000000,62.0000000,0.0000000,179.9945068,15.9960938); //object(vgsn_constrbeam) (2) CreateObject(3066,-238.3000031,2834.1000977,62.0000000,0.0000000,0.0000000,94.0000000); //object(ammotrn_obj) (1) CreateObject(925,-247.5000000,2822.3000488,62.5999985,0.0000000,0.0000000,16.0000000); //object(rack2) (1) CreateObject(8873,-220.6999969,2820.3000488,67.6999969,0.0000000,0.0000000,178.0000000); //object(vgsecnstrct12) (1) CreateObject(3939,-226.3999939,2832.8999023,63.4000015,0.0000000,0.0000000,258.0000000); //object(hanger01) (1) CreateObject(1497,-228.0000000,2832.3000488,61.7000008,0.0000000,0.0000000,346.0000000); //object(gen_doorext02) (1) CreateObject(1497,-225.1000061,2831.6000977,61.7000008,0.0000000,0.0000000,165.9974365); //object(gen_doorext02) (2) CreateObject(1303,-228.8999939,2831.8000488,61.7999992,0.0000000,0.0000000,28.5000000); //object(dyn_quarryrock03) (1) CreateObject(9131,-228.5000000,2832.1000977,63.0000000,0.0000000,0.0000000,345.9979248); //object(shbbyhswall13_lvs) (3) CreateObject(9131,-224.8000031,2831.1999512,62.9000015,0.0000000,0.0000000,345.9979248); //object(shbbyhswall13_lvs) (4) CreateObject(9131,-227.3000031,2831.8000488,64.4000015,0.0000000,270.0000000,346.7478638); //object(shbbyhswall13_lvs) (5) CreateObject(9131,-225.8999939,2831.6000977,64.4000015,0.0000000,270.0000000,346.7449951); //object(shbbyhswall13_lvs) (7) CreateObject(9131,-229.1000061,2832.3000488,62.4000015,0.0000000,0.0000000,345.9979248); //object(shbbyhswall13_lvs) ( CreateObject(9131,-224.1999969,2831.1000977,62.5000000,0.0000000,0.0000000,345.9979248); //object(shbbyhswall13_lvs) (9) CreateObject(1303,-224.3000031,2830.5000000,61.7000008,0.0000000,0.0000000,48.9985352); //object(dyn_quarryrock03) (2) CreateObject(10868,-176.6999969,4217.7998047,365.3999939,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(roadssfse19) (1) CreateObject(16114,-158.8000031,4178.6000977,356.2999878,0.0000000,0.0000000,84.0000000); //object(des_rockgp2_) (1) CreateObject(4816,-123.9000015,4175.7001953,368.3999939,0.0000000,12.0000000,272.0000000); //object(rockliff1_las) (1) CreateObject(4816,-154.1999969,4262.3999023,382.2000122,0.0000000,1.9970703,351.9995117); //object(rockliff1_las) (2) CreateObject(4816,-120.0000000,4225.1000977,375.2999878,0.0000000,5.9940186,323.9964600); //object(rockliff1_las) (3) CreateObject(4816,-206.1999969,4248.2001953,380.7999878,0.0000000,353.9940186,179.9964600); //object(rockliff1_las) (4) CreateObject(4816,-226.3999939,4246.0000000,382.7000122,0.0000000,357.9904785,117.9945068); //object(rockliff1_las) (5) CreateObject(16114,-149.6999969,4203.8999023,356.6000061,0.0000000,0.0000000,9.9914551); //object(des_rockgp2_) (2) CreateObject(16114,-150.6992188,4200.0000000,357.5000000,0.0000000,0.0000000,197.9901123); //object(des_rockgp2_) (6) CreateObject(4816,-225.6999969,4311.6000977,383.7000122,0.0000000,1.9940186,29.9964600); //object(rockliff1_las) (7) CreateObject(3932,-214.3000031,4292.2998047,375.1000061,0.0000000,0.0000000,290.0000000); //object(hanger) (1) CreateObject(11556,-210.1000061,4293.3999023,380.5000000,0.0000000,0.0000000,28.0000000); //object(des_adrocks) (1) CreateObject(1497,-215.5000000,4291.2001953,374.2000122,0.0000000,0.0000000,22.0000000); //object(gen_doorext02) (5) CreateObject(1497,-212.6999969,4292.3999023,374.2000122,0.0000000,0.0000000,201.9956055); //object(gen_doorext02) (6) CreateObject(2991,-216.3000031,4286.7001953,374.8999939,0.0000000,0.0000000,280.0000000); //object(imy_bbox) (1) CreateObject(2974,-211.6000061,4291.6000977,374.2000122,0.0000000,0.0000000,20.0000000); //object(k_cargo1) (1) CreateObject(2974,-215.8999939,4290.0000000,374.2000122,0.0000000,0.0000000,19.9951172); //object(k_cargo1) (2) CreateObject(2649,-214.8000031,4294.3999023,377.2999878,0.0000000,0.0000000,290.0000000); //object(cj_aircon2) (1) CreateObject(16337,-204.1999969,4285.7998047,374.1000061,0.0000000,0.0000000,36.0000000); //object(des_cranecontrol) (2) CreateObject(8877,-204.5000000,4285.2998047,377.5000000,0.0000000,0.0000000,27.0000000); //object(vgsecnstrct10) (1) CreateObject(973,-192.6999969,4257.2001953,374.3999939,0.0000000,0.0000000,52.0000000); //object(sub_roadbarrier) (1) CreateObject(973,-184.6000061,4267.8999023,374.3999939,0.0000000,0.0000000,51.9982910); //object(sub_roadbarrier) (2) CreateObject(982,-542.0000000,2571.3999023,53.0999985,0.0000000,0.0000000,359.5000000); //object(fenceshit) (1) CreateObject(982,-529.7999878,2547.3000488,53.2000008,0.0000000,0.0000000,269.7446289); //object(fenceshit) (2) CreateObject(982,-506.8999939,2560.1999512,53.2000008,0.0000000,0.0000000,177.9918213); //object(fenceshit) (3) CreateObject(982,-541.7999878,2599.1000977,53.0999985,0.0000000,0.0000000,178.9895020); //object(fenceshit) (4) CreateObject(982,-541.2000122,2624.6999512,53.2000008,0.0000000,0.0000000,178.4892578); //object(fenceshit) (5) CreateObject(984,-513.7000122,2547.3000488,53.2000008,0.0000000,0.0000000,270.0000000); //object(fenceshit2) (2) CreateObject(984,-542.2999878,2553.8000488,53.0999985,0.0000000,0.0000000,178.2500000); //object(fenceshit2) (3) CreateObject(984,-506.2999878,2579.3999023,53.2000008,0.0000000,0.0000000,178.2476807); //object(fenceshit2) (4) CreateObject(984,-505.7999878,2617.3000488,53.2000008,0.0000000,0.0000000,178.9947510); //object(fenceshit2) (6) CreateObject(984,-505.5000000,2630.1000977,53.0999985,0.0000000,0.0000000,178.2447510); //object(fenceshit2) (7) CreateObject(982,-527.0999756,2639.1999512,53.2000008,0.0000000,0.0000000,269.7500000); //object(fenceshit) (7) CreateObject(983,-511.1000061,2639.1000977,53.0999985,0.0000000,0.0000000,270.0000000); //object(fenceshit3) (3) CreateObject(983,-507.8999939,2639.1000977,53.0999985,0.0000000,0.0000000,270.0000000); //object(fenceshit3) (4) CreateObject(983,-505.2999878,2636.5000000,53.0999985,0.0000000,0.0000000,178.0000000); //object(fenceshit3) (5) CreateObject(10832,-503.2000122,2601.6999512,54.4000015,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(gatehouse2_sfse) (1) CreateObject(983,-505.8999939,2609.3000488,53.2000008,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(fenceshit3) (6) CreateObject(983,-506.1000061,2585.8000488,53.2000008,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(fenceshit3) (7) CreateObject(966,-505.8999939,2596.1000977,52.4000015,0.0000000,0.0000000,90.0000000); //object(bar_gatebar01) (2) CreateObject(968,-505.8999939,2596.1000977,53.0999985,0.0000000,0.0000000,92.0000000); //object(barrierturn) (1) CreateObject(1290,-524.7000122,2560.1999512,58.5999985,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(lamppost2) (1) CreateObject(1290,-524.2000122,2581.6000977,58.5999985,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(lamppost2) (2) CreateObject(1290,-523.9000244,2604.8999023,58.5999985,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(lamppost2) (3) CreateObject(1290,-523.5000000,2626.8999023,58.5999985,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(lamppost2) (4) CreateObject(10768,-196.5000000,4288.5000000,398.1000061,1.9981079,182.5015869,3.9127197); //object(airprtgnd_06_sfse) (1) CreateObject(983,-201.5000000,2722.0000000,62.4000015,0.0000000,0.0000000,270.0000000); //object(fenceshit3) ( CreateObject(983,-198.3000031,2718.8000488,62.4000015,0.0000000,0.0000000,180.0000000); //object(fenceshit3) (9) return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerCameraPos(playerid, -248.7953,2590.5557,63.5703); SetPlayerCameraLookAt(playerid, -248.0478,2583.2944,63.5703); SetPlayerFacingAngle(playerid, 184.1213); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { Tisztito[playerid] = 0; Banyasz[playerid] = 0; Postas[playerid] = 0; return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { Tisztito[playerid] = 0; Banyasz[playerid] = 0; Postas[playerid] = 0; return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { return 1; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 574) { SendClientMessage( playerid,PIROS,\"((Befejezted a munkát!))\"); cp[playerid] = 0; DisablePlayerCheckpoint(playerid); } return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) != 574) return SendClientMessage( playerid,PIROS,\"((Elõbb szálj be egy tisztító kocsiba!))\"); { if(cp[playerid] == 1) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); cp[playerid] = 2; SetPlayerCheckpoint(playerid,-254.5421,2712.5925,62.2579, 3.0); return 1; } if(cp[playerid] == 2) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); cp[playerid] = 3; SetPlayerCheckpoint(playerid,-245.0893,2748.1411,62.2642, 3.0); return 1; } if(cp[playerid] == 3) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); cp[playerid] = 4; SetPlayerCheckpoint(playerid,-199.3617,2748.1296,62.2642, 3.0); return 1; } if(cp[playerid] == 4) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); cp[playerid] = 5; SetPlayerCheckpoint(playerid,-189.1458,2713.9446,62.2642, 3.0); return 1; } if(cp[playerid] == 5) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); cp[playerid] = 6; SetPlayerCheckpoint(playerid,-189.6886,2650.9937,62.6870, 3.0); return 1; } if(cp[playerid] == 6) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); cp[playerid] = 7; SetPlayerCheckpoint(playerid,-242.7748,2637.6948,62.3558, 3.0); return 1; } if(cp[playerid] == 7) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); cp[playerid] = 8; SetPlayerCheckpoint(playerid,-253.7674,2674.3245,62.2641, 3.0); return 1; } if(cp[playerid] == { new jutalom, string[128]; DisablePlayerCheckpoint(playerid); cp[playerid] = 0; jutalom = GivePlayerMoney(playerid, GetPlayerMoney(playerid) + random(10000) + 100); format(string, sizeof(string), \"Végeztél a munkáddal. Fizetség: %i\", jutalom); SendClientMessage(playerid, ZOLD, string); return 1; } } return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnRconCommand(cmd[]) { return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { return 1; } public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid) { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { return 1; } public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid) { return 1; } public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid) { return 1; } public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2) { return 1; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) { return 1; } public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid) { return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { return 1; } public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success) { return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { return 1; } public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { return 1; } public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source) { return 1; } //public Interiors() //{ //for(new i; i < MAX_PLAYERS;i++) if(IsPlayerConnected(i) && !IsPlayerNPC(i)) // { // if (IsPlayerInRangeOfPoint(i,1.5,1555.5020,-1675.6503,16.1953)) // { // // } //return 1; //} //Parancsok (úttisztító)// CMD:tisztito(playerid, params[]) { if (!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1,-271.6113,2691.6631,62.6875)) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"((Elõbb menny a központba!))\"); if (Tisztito[playerid] == 1) return SendClientMessage( playerid,FEHER,\"((Már úttisztító a munkád! ))\"); if (Postas[playerid] == 1) return SendClientMessage( playerid,PIROS,\"((Elõbb fel kell mondanod a postán!))\"); if (Banyasz[playerid] == 1) return SendClientMessage( playerid,PIROS,\"((Elõbb fel kell mondanod a bányában!))\"); Tisztito[playerid] = 1; SendClientMessage( playerid,ZOLD,\"((Sikeresen elvállaltad a munkát! Kezdéshez írd: /tisztit))\"); SetPlayerSkin(playerid, 16); new name[MAX_PLAYER_NAME], string[48]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(string, sizeof(string), \"%s úttisztítóként dolgozik.\", name ); SendClientMessageToAll(NARANCS, string); return 1; } CMD:tisztit(playerid, params[]) { if (Tisztito[playerid] == 0) return SendClientMessage( playerid,PIROS,\"((Nem vagy úttisztító!))\"); cp[playerid] = 1; SetPlayerCheckpoint(playerid, -254.5588,2687.7588,62.2578, 3.0); SendClientMessage(playerid,ZOLD,\"Elkezdted a munkát!\"); return 1; } /*CMD:felmond(playerid, params[]) { if (Tisztito[playerid] == 0) return SendClientMessage( playerid,PIROS,\"((Nincs munkád!))\"); if (Postas[playerid] == 0) return SendClientMessage( playerid,PIROS,\"((Nincs munkád!))\"); if (Banyasz[playerid] == 0) return SendClientMessage( playerid,PIROS,\"((Nincs munkád!))\"); Tisztito[playerid] = 0; Postas[playerid] = 0; Banyasz[playerid] = 0; cp[playerid] = 0; DisablePlayerCheckpoint(playerid); SetPlayerSkin(playerid, 26); SendClientMessage( playerid,FEHER,\"((Kiléptél a munkádból!))\"); return 1; }*/ //Parancsok (bányász)// CMD:banyaszinfo(playerid, params[] ) { if (Banyasz[playerid] == 0) return SendClientMessage( playerid,PIROS,\"((Nem vagy bányász!))\"); SendClientMessage( playerid, FEHER, \" (( Munkád: Bányász )) \" ); SendClientMessage( playerid, FEHER, \" ((A te dolgod minél több és értékes ércet találni! Parancs: /banyaszkutat )) \" ); return 1; } CMD:banyasz(playerid, params[]) { if(Banyasz[ playerid ] == 1) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"((Már bányász a munkád!))\"); Banyasz[ playerid ] = 1; SetPlayerPos( playerid,-213.1999969,4290.2998047,374.7000122); SendClientMessage( playerid, ZOLD, \"(( Sikeresen elválaltad a Bányász Munkát! Több infórmációért: /banyaszinfo ))\"); SetPlayerSkin(playerid, 188); new name[MAX_PLAYER_NAME], string[48]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(string, sizeof(string), \"%s bányászként dolgozik.\", name ); SendClientMessageToAll(NARANCS, string); return 1; } //Parancsok (postás)// CMD:postas(playerid, params[]) { if (!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1,-208.1335,2713.0947,62.9794)) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"((Elõbb menny a postához!))\"); if (Postas[playerid] == 1) return SendClientMessage( playerid,FEHER,\"((Már postás a munkád! ))\"); Postas[playerid] = 1; SendClientMessage( playerid, ZOLD, \"(( Sikeresen elválaltad a Postás Munkát! Több infórmációért: /postasinfo ))\"); SetPlayerSkin(playerid, 289); new name[MAX_PLAYER_NAME], string[48]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(string, sizeof(string), \"%s postásként dolgozik.\", name ); SendClientMessageToAll(NARANCS, string); return 1; } CMD:postasinfo(playerid, params[]) { if (Postas[playerid] == 0) return SendClientMessage( playerid,PIROS,\"((Nem vagy postás!))\"); SendClientMessage( playerid, FEHER, \" (( Munkád: Postás )) \" ); SendClientMessage( playerid, FEHER, \" ((A te dolgod minél több levelet kihordani! Parancs: /levelek )) \" ); return 1; } CMD:levelek(playerid, params[]) { if (Postas[playerid] == 0) return SendClientMessage( playerid,PIROS,\"((Nem vagy postás!))\"); pcp[playerid] = 1; SetPlayerCheckpoint(playerid, -169.1943,2707.3289,62.1359, 3.0); SendClientMessage(playerid,ZOLD,\"Elkezdted a munkát!\"); return 1; }