Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - narancs741

Oldalak: [1] 2 3 4
1
Segítségkérés / Forditott irányitás.
« Dátum: 2015. október 10. - 18:37:18 »
Sziasztok.Olyan kérdésem lenne hogy azt valahogy meglehetne oldani hogy forditott legyen az kocsi irányitás? a D vel ballra az A val jobbra menne a kocsi.Egy timerel akarom szabályozni hogy időközönként random megcserélje a játékosoknak az irányitást

2
Segítségkérés / Zene a játékosoknak.
« Dátum: 2015. október 03. - 17:57:31 »
Sziasztok.
Olyan nehéségbe ütköztem hogy egy zene lejátszót szeretnék késziteni.. Csak hogy feltöltöttem a mediafire-ra a zenét és probáltam lejátszani az alábbi módon:
CMD:trapzene(playerid,params[])
{
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://www.mediafire.com/listen/2tfjaoaiw8uxb3h/Trap_Music_Mix_2015_Best_of_Trap_Music__.mp3\");
return 1;
}

 De semmi nem szól..

3
Segítségkérés / else utáni hiba. JAVITVA
« Dátum: 2015. október 03. - 11:44:43 »
Sziasztok.
Javitom.Elnézést.
Van egy repülős munkám amben belekell hogy ülj egy repülőbe és beirni hogy /repulomunka
ekkor kidob 3 mapicont 3 kordinátával.Elkell repülni valamelyikhez és ha ott vagy akkor be irod hogy /letesz és kapsz 1200$ árt nos az a baj hogy a sok troll be irná egymás után vagy 80x hogy /letesz és igy 80xkapna 1200$ ugyan azon ahelyen megmozdulás nélkül. Ezt kellene valahogy gátlásolni
KÓD:
 
CMD:levesz(playerid,params[])
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 15.0, -1491.1643,2.5248,14.1484)) // Repülő 1
RemovePlayerMapIcon(playerid, 21);
GivePlayerMoney(playerid,400);
SendClientMessage(playerid,Piros,\"Itt van 400$ de elnemond a fönöködnek!\");
} else
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 15.0, 216.5060,2499.6987,16.4844)) // Repülő  2
{
RemovePlayerMapIcon(playerid, 22);
} else
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 15.0, 1477.1128,1505.4510,10.8203)) // Repülő  3
{
RemovePlayerMapIcon(playerid, 23);
SetPlayerMapIcon(playerid, 24, 1926.1964,-2416.1304,13.5391, 41, 0, MAPICON_GLOBAL);
} else
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 30.0, 1926.1964,-2416.1304,13.5391)) //Repülő 4
{
SendClientMessage(playerid,Piros,\"Már levetted a csomagot!\");
}
else
RemovePlayerMapIcon(playerid, 24);
GivePlayerMoney(playerid,1200);
SendClientMessage(playerid,Piros,\"Sikeresen végrehajtotttad a feladatott ezért kapsz 1200$\");
}
}
else SendClientMessage(playerid,Piros,\"Nem vagy a megadott helyen!\");
return 1;
}

4
Segítségkérés / Kocsiba teleportálás
« Dátum: 2015. szeptember 30. - 12:32:35 »
Hello...
Olyan problémám lenne hogy szeretném a játékost a meglévőő helyén kocsiba teleportálni. Hogy ha beir egy parancsot akkor ne ledobja mellé ha nem bele dobja egyből..Tudja valaki ennek a fügvényét na és az eltüntetését?

5
Segítségkérés / Nem jelenik meg az object.
« Dátum: 2015. március 16. - 12:37:46 »
Sziasztok.Mostanság mapolgattam a JernejL\'s -map editoral .De nem jelenik meg az object :(
Eleinte nagyon jó volt meg is jelent miden jó. De most hogy újra beraktam a tömérdek mennyiségű objectet nem jelenek meg.Ez mitől lehet ? Túl sok object van a szerveren? de Máshol még több is van és mégis ott van :@.

6
Segítségkérés / Több object respawnolása
« Dátum: 2015. március 15. - 07:41:36 »
SziasztokOlyan kérdésem lenne hogy ha van mondjuk 100 robbanós hordóm akkor ha pl megsemisül 1 a 100 ból azt az 1-et hogyan tudnám respawnolni

7
Segítségkérés / Kamion+nyerges
« Dátum: 2015. március 12. - 14:34:48 »
Sziaszto.
Arra lenne szükségem hogy a nyerges vontató nélkül ne tudjak elindulni kamionozni. De ha most beszállok egy kamionba és be írom a a parancsot nem veszi figyelembe hogy ott van e a nyerges vontató vagy sincs.
Simán eltudok indulni nélküle is.

8
Segítségkérés / Dialog probléma
« Dátum: 2015. március 11. - 18:51:36 »
Sziasztok.
Van egy benzin script de valamiért a dialóg része nem működik vagyis pontosabban maga a dialog előjön de amikor választok közülük nem csinál semmit ezt nem tudom mért.
Hagya tegyem hozzá hogy másik scriptembe jól müködik ez a megoldás.
 

#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <fixchars>
 
new benzin[MAX_PLAYERS];
new fuel[MAX_VEHICLES]; //Üzemanyag jármuvenként
new isrefuelling[MAX_PLAYERS] = 0; //Bool annak ellenörzéséhez ha már a játékos tankol
new Text:td_fuel[MAX_PLAYERS];
#undef MAX_VEHICLES
#undef MAX_PLAYERS
#define MAX_VEHICLES 30 // ide írd, mennyi jármu van a szerveren
#define MAX_PLAYERS 50 // ide írd mennyi a slot limit!
#define szin 0xFFC800FF
#define tankol 11
forward timer_fuel_lower(); //Idozíto az üzemanyag csökkenéshez
forward timer_refuel(playerid); //Idozíto a jármu tankoláshoz
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"timer_fuel_lower\",4200,true);
for(new i=0;i<MAX_VEHICLES;i++) {
    fuel = 100; //Alapértéknek minden jármu 100-as üzemanyag értéket kap, ami a maximum
     //Idozíto az üzemanyag csökkenéshez
}
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    td_fuel[playerid] = TextDrawCreate(46,324,\"Benzin:100\"); //Csinál 1 TextDrawot a 45,324 pozícióba
    TextDrawBackgroundColor(td_fuel[playerid],0x00AA00AA); //Csinálunk neki egy szép hátteret
    TextDrawFont(td_fuel[playerid],3); //TextDraw Front beálítása
    TextDrawLetterSize(td_fuel[playerid],1.699999,1.900000); //Méret
    TextDrawColor(td_fuel[playerid],0x000000ff); //Szín
    Create3DTextLabel(\"/tankol\", 0x008080FF, 659.1912,-560.1772,16.4214, 40.0, 0, 0);
    Create3DTextLabel(\"/tankol\", 0x008080FF, 659.3813,-569.8978,16.4248, 40.0, 0, 0);
    Create3DTextLabel(\"Jogositvány\\n/kresz\", 0x008080FF, 253.9221,69.3449,1003.6406, 30.0, 0, 0);
    return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if (newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
    {
        if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 510) return TextDrawHideForPlayer(playerid,td_fuel[playerid]);
        if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 531) return TextDrawHideForPlayer(playerid,td_fuel[playerid]);
        for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) {
        new vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
        new string[125];format(string,sizeof string,\"Benzin:%i\",fuel[vid]); //Gyorsan csinálunk 1 kicsi frissítést az üzemanyag szinten
        TextDrawSetString(td_fuel[playerid],string);
        TextDrawShowForPlayer(playerid,td_fuel[playerid]);
//Megmutatja az üzemanyag szintet ha a játékos kocsiban van
}  } else
TextDrawHideForPlayer(playerid,td_fuel[playerid]);//Elrejtjük a TextDrawot ha a játékos nincs a kocsiban
 
return 1;
}
public timer_fuel_lower()
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { //Ciklus minden játékosnak
if (isrefuelling) continue; //Megálítjuk ha a játékos tankol
new vid3 = GetPlayerVehicleID(i); //Lekérjük a Kocsi ID-jét
if (GetPlayerVehicleSeat(i) == 0) { //Ha a játékos a vezeto
fuel[vid3] = fuel[vid3] -1; //Csökkenés mértéke
if (fuel[vid3]<1) //Ha elfogyott a benzin
            {
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(i)) == 510) return TextDrawHideForPlayer(i,td_fuel);
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(i)) == 531) return TextDrawHideForPlayer(i,td_fuel);
fuel[vid3] = 0; //Beálítjuk az üzemanyag szintet 0 ra Mert ha nem álítjuk be akkor az idozíto lehúzza -1 -2 -3 stb. re mielött kivehetnénk a kocsiból!
new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
GetVehicleParamsEx(vid3,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
SetVehicleParamsEx(vid3,VEHICLE_PARAMS_OFF,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); //Kiszedjük a játékost a jármuvébol!
SendClientMessage(i,szin,\"Kifogyott a benzin! Hozz a benzinkutról!\");
    }
        }
new vid1 = GetPlayerVehicleID(i);
for(new o=0;i<MAX_PLAYERS;i++) {
new string[125];format(string,sizeof string,\"Benzin:%i\",fuel[vid1]); //String elokészítése a következo üzemanyag értékhez
TextDrawSetString(td_fuel
  • ,string);

}
    }
return 0;
}
public timer_refuel(playerid) //Amikor tankol
{   new vid2 = GetPlayerVehicleID(playerid);
    new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
    GetVehicleParamsEx(vid2,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
    SetVehicleParamsEx(vid2,VEHICLE_PARAMS_ON,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
    new vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    fuel[vid] = fuel[vid] = 100; //Beálítjuk az üzemanyagát 100 ra
    isrefuelling[playerid] = 0;//Eltüntetjük az AntiSpam cuccost
    TextDrawSetString(td_fuel[playerid],\"Benzin:100\"); //TextDraw frissítése
    TogglePlayerControllable(playerid,1); //És levesszük a fagyasztást a játékosról
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
   if(dialogid == tankol) // LISTÁZÓS
    {
           if(response)
        {
            switch(listitem)
            {
            case 0:
               {
            if (GetPlayerMoney(playerid) - 5000 <0) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Nincs elég pénzed tankolni\"); //Ha a játékosnak NINCS elég pénze akkor visszalökjük!
   GivePlayerMoney(playerid,-5000); //De ha van akkor leveszünk -80$-t
   SetCameraBehindPlayer(playerid); //A játékos mögé rakjuk a kamerát mert o így jobban lát mikor megvan fagyasztva
   TogglePlayerControllable(playerid,0); //Megfagyasztjuk a játékost
   isrefuelling[playerid] = 1; //Beálítjuk a refuel értéket 1 re hogy ne tudjon SPAMOLNI
   GameTextForPlayer(playerid,\"~r~Te ~w~tankolsz~r~!\",5000,4);
   TextDrawSetString(td_fuel[playerid],\"Tankolas...\"); //Kicseréli a TextDrawot
   SetTimerEx(\"timer_refuel\",4500,false,\"i\",playerid);
      }
   case 1:
      {
      if (GetPlayerMoney(playerid) - 6000 <0) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Nincs elég pénzed tankolni\");
      benzin[playerid] =1;
      SendClientMessage(playerid,szin,\"Vettél egy kanna benzint!\");
      GivePlayerMoney(playerid, -6000);
      }
   }
}
   return 1;
}
   return 0;
}
CMD:tankol(playerid,params[])
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 30.0, 659.3813,-569.8978,16.4248))
{
if (!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Nem ülsz kocsiban\"); //Ha a játékos nincs jármuben MEGÁLÍTJUK a parancsot
if (isrefuelling[playerid]) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Most tankoltál\"); //Ha már a játékos tankol akkor MEGÁLÍTJUK a parancsot
ShowPlayerDialog(playerid, tankol, DIALOG_STYLE_LIST, \"Mit szeretnél?\", \"Kocsiba tankolni\\nKannába tankolni\", \"Rendben\", \"Mégsem\");
} else SendClientMessage(playerid,szin,\"Nem vagy a benzinkúton.\");
return 1;
}
CMD:beleont(playerid,params[])
{
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 510) return TextDrawHideForPlayer(playerid,td_fuel[playerid]);
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 531) return TextDrawHideForPlayer(playerid,td_fuel[playerid]);
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
if(benzin[playerid] == 1)
{
SetTimerEx(\"timer_refuel\",4500,false,\"i\",playerid);
isrefuelling[playerid] = 1;
benzin[playerid] = 0;
}else SendClientMessage(playerid,szin,\"Nincs nállad benzin!\");
}else SendClientMessage(playerid,szin,\"Nem ülsz a kocsiban\");
return 1;
}

9
Segítségkérés / Adott terület
« Dátum: 2015. március 10. - 15:37:36 »
Sziasztok.
Olyan kérdésem lenne hogy milyen kód van arra hogy ha a játékos egy adott területen van pl:624.7362,-506.3036,16.3525  .Akkor semmiféle kód beírása nélkül semmi gomb nyomás nélkül elteleportálja? pl egy házba?

10
Segítségkérés / Láthatatlan irás
« Dátum: 2013. szeptember 01. - 16:49:50 »
Szia.
Mért nem látszódik amit írok a szerveremen? Mit töröltem ki véletlen ami ezt szabályozza?

11
Segítségkérés / Benzin script porbléma
« Dátum: 2013. augusztus 08. - 08:09:33 »
Sziasztok.
Lenne egy olyan problémám hogy van egy benzin szkriptem ami a szerver indulásakor le spawnolo jármûveknek szabályozza a benzin szintjét szóval ha megy a motor akkor fogy a benzin.Ez eddig rendben is van, de amikor én lehozok egy jármûvet az már nem tartozik a benzin szkirptbe bele
amit én hoztam le jármûvet neki már nem írja  a benzin szintet és nem is fogy a benzine.
Segítségeteket elõre is köszönöm.
KÓD:
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#undef MAX_VEHICLES
#define MAX_VEHICLES 50
 
#undef MAX_PLAYERS
#define MAX_PLAYERS 30
new fuel[MAX_VEHICLES];
forward timer_fuel_lower();
forward timer_refuel(playerid);
new isrefuelling[MAX_PLAYERS] = 0;
new Text:td_fuel[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
    for(new i=0;i<MAX_VEHICLES;i++) {
        fuel = 100;
    }
    SetTimer(\"timer_fuel_lower\",9200,true);
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    td_fuel[playerid] = TextDrawCreate(45,324,\"Benzin: 100\");
    TextDrawBackgroundColor(td_fuel[playerid],0x00000033);
    TextDrawFont(td_fuel[playerid],3);
    TextDrawLetterSize(td_fuel[playerid],0.699999,1.700000);
    TextDrawColor(td_fuel[playerid],0x0affffAA);
    TextDrawSetShadow(td_fuel[playerid],3);
   
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
        if (newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
    {
        new vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
        new string[125];format(string,sizeof string,\"Benzin:%i\",fuel[vid]);
        TextDrawSetString(td_fuel[playerid],string);
        TextDrawShowForPlayer(playerid,td_fuel[playerid]);
        }
    else {
        TextDrawHideForPlayer(playerid,td_fuel[playerid]);
}
return 1;
}
CMD:tankol(playerid,params[])
{
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 20.0, 2115.9160,920.2363,10.4779))
        {
if (!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Nem vagy kocsiban\");
        if (isrefuelling[playerid]) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Elkezdtél tankolni\");
        if (GetPlayerMoney(playerid) - 1250 <0) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Nincs elég pénzed\");
        GivePlayerMoney(playerid,-1250);
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Elkezdtél tankolni!A tankolás ára 1250$.A tank tele lessz!\");
        SetCameraBehindPlayer(playerid);
        TogglePlayerControllable(playerid,0);
        isrefuelling[playerid] = 1;
        TextDrawSetString(td_fuel[playerid],\"Tankolás\");
        SetTimerEx(\"timer_refuel\",4500,false,\"i\",playerid); /
}
        else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 20.0, 2640.1543,1106.2999,10.4506))
        {
        if (!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Nem vagy kocsiban\");
        if (isrefuelling[playerid]) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Elkezdtél tankolni\");
        if (GetPlayerMoney(playerid) - 1620 <0) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Nincs elég pénzed\");
        SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Elkezdtél tankolni!A tankolás ára 1620$.A tank tele lessz!\");
GivePlayerMoney(playerid,-1620);
        SetCameraBehindPlayer(playerid);
        TogglePlayerControllable(playerid,0);
        isrefuelling[playerid] = 1;
        TextDrawSetString(td_fuel[playerid],\"Tankolás\");
        SetTimerEx(\"timer_refuel\",4500,false,\"i\",playerid);
        }
        else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 20.0, 2202.7407,2473.6682,10.4785))
        {
        if (!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Nem vagy kocsiban\"); //Ha a játékos nincs jármûben MEGÁLÍTJUK a parancsot
        if (isrefuelling[playerid]) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Elkezdtél tankolni\"); //Ha már a játékos tankol akkor MEGÁLÍTJUK a parancsot
        if (GetPlayerMoney(playerid) - 1500 <0) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Nincs elég pénzed\"); //Ha a játékosnak NINCS elég pénze akkor visszalökjük!
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Elkezdtél tankolni!A tankolás ára 1500$.A tank tele lessz!\");
GivePlayerMoney(playerid,-1500); //De ha van akkor leveszünk -80$-t
        SetCameraBehindPlayer(playerid); //A játékos mögé rakjuk a kamerát mert õ így jobban lát mikor megvan fagyasztva
        TogglePlayerControllable(playerid,0); //Megfagyasztjuk a játékost
        isrefuelling[playerid] = 1; //Beálítjuk a refuel értéket 1 re hogy ne tudjon SPAMOLNI
        TextDrawSetString(td_fuel[playerid],\"Tankolas\"); //Kicseréli a TextDrawot
        SetTimerEx(\"timer_refuel\",4500,false,\"i\",playerid); //És beálítjuk az ujratöltési idõt
}
else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 20.0, 1938.6686,-1772.6189,13.1642))//4
{
if (!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Nem vagy kocsiban\"); //Ha a játékos nincs jármûben MEGÁLÍTJUK a parancsot
        if (isrefuelling[playerid]) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Elkezdtél tankolni\"); //Ha már a játékos tankol akkor MEGÁLÍTJUK a parancsot
        if (GetPlayerMoney(playerid) - 1500 <0) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Nincs elég pénzed\"); //Ha a játékosnak NINCS elég pénze akkor visszalökjük!
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Elkezdtél tankolni!A tankolás ára 1500$.A tank tele lessz!\");
GivePlayerMoney(playerid,-1500); //De ha van akkor leveszünk -80$-t
        SetCameraBehindPlayer(playerid); //A játékos mögé rakjuk a kamerát mert õ így jobban lát mikor megvan fagyasztva
        TogglePlayerControllable(playerid,0); //Megfagyasztjuk a játékost
        isrefuelling[playerid] = 1; //Beálítjuk a refuel értéket 1 re hogy ne tudjon SPAMOLNI
        TextDrawSetString(td_fuel[playerid],\"Tankolas\"); //Kicseréli a TextDrawot
        SetTimerEx(\"timer_refuel\",4500,false,\"i\",playerid); //És beálítjuk az ujratöltési idõt
}
else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 20.0, 1003.4471,-933.0402,41.9593))//5
{
if (!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Nem vagy kocsiban\"); //Ha a játékos nincs jármûben MEGÁLÍTJUK a parancsot
        if (isrefuelling[playerid]) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Elkezdtél tankolni\"); //Ha már a játékos tankol akkor MEGÁLÍTJUK a parancsot
        if (GetPlayerMoney(playerid) - 1500 <0) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Nincs elég pénzed\"); //Ha a játékosnak NINCS elég pénze akkor visszalökjük!
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Elkezdtél tankolni!A tankolás ára 1500$.A tank tele lessz!\");
GivePlayerMoney(playerid,-1500); //De ha van akkor leveszünk -80$-t
        SetCameraBehindPlayer(playerid); //A játékos mögé rakjuk a kamerát mert õ így jobban lát mikor megvan fagyasztva
        TogglePlayerControllable(playerid,0); //Megfagyasztjuk a játékost
        isrefuelling[playerid] = 1; //Beálítjuk a refuel értéket 1 re hogy ne tudjon SPAMOLNI
        TextDrawSetString(td_fuel[playerid],\"Tankolas\"); //Kicseréli a TextDrawot
        SetTimerEx(\"timer_refuel\",4500,false,\"i\",playerid); //És beálítjuk az ujratöltési idõt
}
else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 20.0, -91.7949,-1170.8586,2.1484))//6
{
if (!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Nem vagy kocsiban\"); //Ha a játékos nincs jármûben MEGÁLÍTJUK a parancsot
        if (isrefuelling[playerid]) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Elkezdtél tankolni\"); //Ha már a játékos tankol akkor MEGÁLÍTJUK a parancsot
        if (GetPlayerMoney(playerid) - 1500 <0) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Nincs elég pénzed\"); //Ha a játékosnak NINCS elég pénze akkor visszalökjük!
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Elkezdtél tankolni!A tankolás ára 1500$.A tank tele lessz!\");
GivePlayerMoney(playerid,-1500); //De ha van akkor leveszünk -80$-t
        SetCameraBehindPlayer(playerid); //A játékos mögé rakjuk a kamerát mert õ így jobban lát mikor megvan fagyasztva
        TogglePlayerControllable(playerid,0); //Megfagyasztjuk a játékost
        isrefuelling[playerid] = 1; //Beálítjuk a refuel értéket 1 re hogy ne tudjon SPAMOLNI
        TextDrawSetString(td_fuel[playerid],\"Tankolas\"); //Kicseréli a TextDrawot
        SetTimerEx(\"timer_refuel\",4500,false,\"i\",playerid); //És beálítjuk az ujratöltési idõt
}
else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 20.0, -1677.9883,411.3183,6.8844))//7
{
if (!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Nem vagy kocsiban\"); //Ha a játékos nincs jármûben MEGÁLÍTJUK a parancsot
        if (isrefuelling[playerid]) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Elkezdtél tankolni\"); //Ha már a játékos tankol akkor MEGÁLÍTJUK a parancsot
        if (GetPlayerMoney(playerid) - 1100 <0) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Nincs elég pénzed\"); //Ha a játékosnak NINCS elég pénze akkor visszalökjük!
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Elkezdtél tankolni!A tankolás ára 1100$.A tank tele lessz!\");
GivePlayerMoney(playerid,-1100); //De ha van akkor leveszünk -80$-t
        SetCameraBehindPlayer(playerid); //A játékos mögé rakjuk a kamerát mert õ így jobban lát mikor megvan fagyasztva
        TogglePlayerControllable(playerid,0); //Megfagyasztjuk a játékost
        isrefuelling[playerid] = 1; //Beálítjuk a refuel értéket 1 re hogy ne tudjon SPAMOLNI
        TextDrawSetString(td_fuel[playerid],\"Tankolas\"); //Kicseréli a TextDrawot
        SetTimerEx(\"timer_refuel\",4500,false,\"i\",playerid); //És beálítjuk az ujratöltési idõt
}
else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 20.0, -2029.7627,156.8426,28.5407))//8
{
if (!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Nem vagy kocsiban\");
        if (isrefuelling[playerid]) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Elkezdtél tankolni\");
        if (GetPlayerMoney(playerid) - 1705 <0) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Nincs elég pénzed\");
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Elkezdtél tankolni!A tankolás ára 1705$.A tank tele lessz!\");
GivePlayerMoney(playerid,-1705);
        SetCameraBehindPlayer(playerid);
        TogglePlayerControllable(playerid,0);
        isrefuelling[playerid] = 1;
        TextDrawSetString(td_fuel[playerid],\"Tankolas\");
        SetTimerEx(\"timer_refuel\",4500,false,\"i\",playerid);
}
else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 20.0, -2533.0508,1221.5062,37.1297))
{
if (!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Nem vagy kocsiban\");
        if (isrefuelling[playerid]) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Elkezdtél tankolni\");
        if (GetPlayerMoney(playerid) - 1400 <0) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Nincs elég pénzed\");
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Elkezdtél tankolni!A tankolás ára 1400$.A tank tele lessz!\");
GivePlayerMoney(playerid,-1400);
        SetCameraBehindPlayer(playerid);
        TogglePlayerControllable(playerid,0);
        isrefuelling[playerid] = 1;
        TextDrawSetString(td_fuel[playerid],\"Tankolas\");
        SetTimerEx(\"timer_refuel\",4500,false,\"i\",playerid);
}
else SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Nem vagy benzinkútnál\");
return 1;
    }
CMD:bkut(playerid,params[])
{
SetPlayerMapIcon( playerid, 1, 2115.9160,920.2363,10.4779, 55, 0,  MAPICON_GLOBAL_CHECKPOINT );
    SetPlayerMapIcon( playerid, 2, 2640.1543,1106.2999,10.4506, 55, 0,  MAPICON_GLOBAL_CHECKPOINT );
    SetPlayerMapIcon( playerid, 3, 2202.7407,2473.6682,10.4785, 55, 0,  MAPICON_GLOBAL_CHECKPOINT );
    SetPlayerMapIcon( playerid, 4, 1938.6686,-1772.6189,13.1642, 55, 0,  MAPICON_GLOBAL_CHECKPOINT );
    SetPlayerMapIcon( playerid, 5, 1003.4471,-933.0402,41.9593, 55, 0,  MAPICON_GLOBAL_CHECKPOINT );
    SetPlayerMapIcon( playerid, 6, -91.7949,-1170.8586,2.1484, 55, 0,  MAPICON_GLOBAL_CHECKPOINT );
    SetPlayerMapIcon( playerid, 7, -1677.9883,411.3183,6.8844, 55, 0,  MAPICON_GLOBAL_CHECKPOINT );
    SetPlayerMapIcon( playerid, 8, -2029.7627,156.8426,28.5407, 55, 0,  MAPICON_GLOBAL_CHECKPOINT );
    SetPlayerMapIcon( playerid, 9, -2533.0508,1221.5062,37.1297, 55, 0,  MAPICON_GLOBAL_CHECKPOINT );
return 1;
}
CMD:ekut(playerid,params[])
{
RemovePlayerMapIcon( playerid, 1 );
RemovePlayerMapIcon( playerid, 2 );
RemovePlayerMapIcon( playerid, 3 );
RemovePlayerMapIcon( playerid, 4 );
RemovePlayerMapIcon( playerid, 5 );
RemovePlayerMapIcon( playerid, 6 );
RemovePlayerMapIcon( playerid, 7 );
RemovePlayerMapIcon( playerid, 8 );
RemovePlayerMapIcon( playerid, 9 );
return 1;
}
CMD:bhelp(playerid,params[])
{
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Benzin szkript by:Nyerucz\");
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Ha elõ akarod hozni hogy mely benzín kutatok lehet tankolni, /bkut\");
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Ha ép elakarod rejteni a MAP ICON-t akkor /ekut\");
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Tankolni a /tankol parancsal tudsz.\");
return 1;
}
public timer_fuel_lower()
{
    for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) {
        if (isrefuelling) continue;
        new vid = GetPlayerVehicleID(i);
        if (GetPlayerVehicleSeat(i) == 0) {
            fuel[vid] = fuel[vid] -1;
            if (fuel[vid]<1)
            {
                new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
      fuel[vid] = 0;
      SetVehicleParamsEx(0, engine, lights, alarm, doors , bonnet, boot, objective);
      RemovePlayerFromVehicle(i);
                GameTextForPlayer(i,\"~r~Elfogyott a ~w~Benzin~r~!\",5000,4);
            }
        }
        new string[125];format(string,sizeof string,\"Benzin:%i\",fuel[vid]);
        TextDrawSetString(td_fuel,string);
    }
    return 1;
}
public timer_refuel(playerid) //Amikor tankol
{
    new vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    fuel[vid] = fuel[vid] = 100;
    isrefuelling[playerid] = 0;
    TextDrawSetString(td_fuel[playerid],\"Benzin:100\");
    TogglePlayerControllable(playerid,1);
}

 :wall:

12
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Jogsi rendszer
« Dátum: 2013. augusztus 02. - 19:26:37 »
8)

13
Segítségkérés / Timer
« Dátum: 2013. július 17. - 00:56:06 »
Sziasztok ehez hogyan tudnék timert fûzni?
 
    SetPlayerWeather(playerid, -66);

14
Segítségkérés / Utas szálitó
« Dátum: 2013. július 16. - 09:43:38 »
Hello melyik az a repülõ amelyikbe több player is be tud szállni utas ként?

15
Segítségkérés / Mért nem jeleniti mega z npc-t
« Dátum: 2013. július 15. - 20:34:49 »
Hello
Mért nem jeleniti meg az npc-t jól megcsináltam a server.cfg be is 10 re van álitva de mégsem jelenikmeg sem connetel akáár hoyg is cisnáltam.

Oldalak: [1] 2 3 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal