Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - narancs741
1
« Dátum: 2015. október 10. - 18:37:18 »
Sziasztok.Olyan kérdésem lenne hogy azt valahogy meglehetne oldani hogy forditott legyen az kocsi irányitás? a D vel ballra az A val jobbra menne a kocsi.Egy timerel akarom szabályozni hogy időközönként random megcserélje a játékosoknak az irányitást
2
« Dátum: 2015. október 03. - 17:57:31 »
Sziasztok. Olyan nehéségbe ütköztem hogy egy zene lejátszót szeretnék késziteni.. Csak hogy feltöltöttem a mediafire-ra a zenét és probáltam lejátszani az alábbi módon: CMD:trapzene(playerid,params[]) { PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://www.mediafire.com/listen/2tfjaoaiw8uxb3h/Trap_Music_Mix_2015_Best_of_Trap_Music__.mp3\"); return 1; } De semmi nem szól..
3
« Dátum: 2015. október 03. - 11:44:43 »
Sziasztok. Javitom.Elnézést. Van egy repülős munkám amben belekell hogy ülj egy repülőbe és beirni hogy /repulomunka ekkor kidob 3 mapicont 3 kordinátával.Elkell repülni valamelyikhez és ha ott vagy akkor be irod hogy /letesz és kapsz 1200$ árt nos az a baj hogy a sok troll be irná egymás után vagy 80x hogy /letesz és igy 80xkapna 1200$ ugyan azon ahelyen megmozdulás nélkül. Ezt kellene valahogy gátlásolni KÓD: CMD:levesz(playerid,params[]) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 15.0, -1491.1643,2.5248,14.1484)) // Repülő 1 RemovePlayerMapIcon(playerid, 21); GivePlayerMoney(playerid,400); SendClientMessage(playerid,Piros,\"Itt van 400$ de elnemond a fönöködnek!\"); } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 15.0, 216.5060,2499.6987,16.4844)) // Repülő 2 { RemovePlayerMapIcon(playerid, 22); } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 15.0, 1477.1128,1505.4510,10.8203)) // Repülő 3 { RemovePlayerMapIcon(playerid, 23); SetPlayerMapIcon(playerid, 24, 1926.1964,-2416.1304,13.5391, 41, 0, MAPICON_GLOBAL); } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 30.0, 1926.1964,-2416.1304,13.5391)) //Repülő 4 { SendClientMessage(playerid,Piros,\"Már levetted a csomagot!\"); } else RemovePlayerMapIcon(playerid, 24); GivePlayerMoney(playerid,1200); SendClientMessage(playerid,Piros,\"Sikeresen végrehajtotttad a feladatott ezért kapsz 1200$\"); } } else SendClientMessage(playerid,Piros,\"Nem vagy a megadott helyen!\"); return 1; }
4
« Dátum: 2015. szeptember 30. - 12:32:35 »
Hello... Olyan problémám lenne hogy szeretném a játékost a meglévőő helyén kocsiba teleportálni. Hogy ha beir egy parancsot akkor ne ledobja mellé ha nem bele dobja egyből..Tudja valaki ennek a fügvényét na és az eltüntetését?
5
« Dátum: 2015. március 16. - 12:37:46 »
Sziasztok.Mostanság mapolgattam a JernejL\'s -map editoral .De nem jelenik meg az object Eleinte nagyon jó volt meg is jelent miden jó. De most hogy újra beraktam a tömérdek mennyiségű objectet nem jelenek meg.Ez mitől lehet ? Túl sok object van a szerveren? de Máshol még több is van és mégis ott van :@.
6
« Dátum: 2015. március 15. - 07:41:36 »
SziasztokOlyan kérdésem lenne hogy ha van mondjuk 100 robbanós hordóm akkor ha pl megsemisül 1 a 100 ból azt az 1-et hogyan tudnám respawnolni
7
« Dátum: 2015. március 12. - 14:34:48 »
Sziaszto. Arra lenne szükségem hogy a nyerges vontató nélkül ne tudjak elindulni kamionozni. De ha most beszállok egy kamionba és be írom a a parancsot nem veszi figyelembe hogy ott van e a nyerges vontató vagy sincs. Simán eltudok indulni nélküle is.
8
« Dátum: 2015. március 11. - 18:51:36 »
Sziasztok. Van egy benzin script de valamiért a dialóg része nem működik vagyis pontosabban maga a dialog előjön de amikor választok közülük nem csinál semmit ezt nem tudom mért. Hagya tegyem hozzá hogy másik scriptembe jól müködik ez a megoldás. #include <a_samp> #include <zcmd> #include <fixchars> new benzin[MAX_PLAYERS]; new fuel[MAX_VEHICLES]; //Üzemanyag jármuvenként new isrefuelling[MAX_PLAYERS] = 0; //Bool annak ellenörzéséhez ha már a játékos tankol new Text:td_fuel[MAX_PLAYERS]; #undef MAX_VEHICLES #undef MAX_PLAYERS #define MAX_VEHICLES 30 // ide írd, mennyi jármu van a szerveren #define MAX_PLAYERS 50 // ide írd mennyi a slot limit! #define szin 0xFFC800FF #define tankol 11 forward timer_fuel_lower(); //Idozíto az üzemanyag csökkenéshez forward timer_refuel(playerid); //Idozíto a jármu tankoláshoz public OnFilterScriptInit() { SetTimer(\"timer_fuel_lower\",4200,true); for(new i=0;i<MAX_VEHICLES;i++) { fuel = 100; //Alapértéknek minden jármu 100-as üzemanyag értéket kap, ami a maximum //Idozíto az üzemanyag csökkenéshez } return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { td_fuel[playerid] = TextDrawCreate(46,324,\"Benzin:100\"); //Csinál 1 TextDrawot a 45,324 pozícióba TextDrawBackgroundColor(td_fuel[playerid],0x00AA00AA); //Csinálunk neki egy szép hátteret TextDrawFont(td_fuel[playerid],3); //TextDraw Front beálítása TextDrawLetterSize(td_fuel[playerid],1.699999,1.900000); //Méret TextDrawColor(td_fuel[playerid],0x000000ff); //Szín Create3DTextLabel(\"/tankol\", 0x008080FF, 659.1912,-560.1772,16.4214, 40.0, 0, 0); Create3DTextLabel(\"/tankol\", 0x008080FF, 659.3813,-569.8978,16.4248, 40.0, 0, 0); Create3DTextLabel(\"Jogositvány\\n/kresz\", 0x008080FF, 253.9221,69.3449,1003.6406, 30.0, 0, 0); return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { if (newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER) { if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 510) return TextDrawHideForPlayer(playerid,td_fuel[playerid]); if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 531) return TextDrawHideForPlayer(playerid,td_fuel[playerid]); for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { new vid = GetPlayerVehicleID(playerid); new string[125];format(string,sizeof string,\"Benzin:%i\",fuel[vid]); //Gyorsan csinálunk 1 kicsi frissítést az üzemanyag szinten TextDrawSetString(td_fuel[playerid],string); TextDrawShowForPlayer(playerid,td_fuel[playerid]); //Megmutatja az üzemanyag szintet ha a játékos kocsiban van } } else TextDrawHideForPlayer(playerid,td_fuel[playerid]);//Elrejtjük a TextDrawot ha a játékos nincs a kocsiban return 1; } public timer_fuel_lower() { for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { //Ciklus minden játékosnak if (isrefuelling) continue; //Megálítjuk ha a játékos tankol new vid3 = GetPlayerVehicleID(i); //Lekérjük a Kocsi ID-jét if (GetPlayerVehicleSeat(i) == 0) { //Ha a játékos a vezeto fuel[vid3] = fuel[vid3] -1; //Csökkenés mértéke if (fuel[vid3]<1) //Ha elfogyott a benzin { if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(i)) == 510) return TextDrawHideForPlayer(i,td_fuel); if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(i)) == 531) return TextDrawHideForPlayer(i,td_fuel); fuel[vid3] = 0; //Beálítjuk az üzemanyag szintet 0 ra Mert ha nem álítjuk be akkor az idozíto lehúzza -1 -2 -3 stb. re mielött kivehetnénk a kocsiból! new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective; GetVehicleParamsEx(vid3,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(vid3,VEHICLE_PARAMS_OFF,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); //Kiszedjük a játékost a jármuvébol! SendClientMessage(i,szin,\"Kifogyott a benzin! Hozz a benzinkutról!\"); } } new vid1 = GetPlayerVehicleID(i); for(new o=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { new string[125];format(string,sizeof string,\"Benzin:%i\",fuel[vid1]); //String elokészítése a következo üzemanyag értékhez TextDrawSetString(td_fuel } } return 0; } public timer_refuel(playerid) //Amikor tankol { new vid2 = GetPlayerVehicleID(playerid); new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective; GetVehicleParamsEx(vid2,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(vid2,VEHICLE_PARAMS_ON,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); new vid = GetPlayerVehicleID(playerid); fuel[vid] = fuel[vid] = 100; //Beálítjuk az üzemanyagát 100 ra isrefuelling[playerid] = 0;//Eltüntetjük az AntiSpam cuccost TextDrawSetString(td_fuel[playerid],\"Benzin:100\"); //TextDraw frissítése TogglePlayerControllable(playerid,1); //És levesszük a fagyasztást a játékosról } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == tankol) // LISTÁZÓS { if(response) { switch(listitem) { case 0: { if (GetPlayerMoney(playerid) - 5000 <0) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Nincs elég pénzed tankolni\"); //Ha a játékosnak NINCS elég pénze akkor visszalökjük! GivePlayerMoney(playerid,-5000); //De ha van akkor leveszünk -80$-t SetCameraBehindPlayer(playerid); //A játékos mögé rakjuk a kamerát mert o így jobban lát mikor megvan fagyasztva TogglePlayerControllable(playerid,0); //Megfagyasztjuk a játékost isrefuelling[playerid] = 1; //Beálítjuk a refuel értéket 1 re hogy ne tudjon SPAMOLNI GameTextForPlayer(playerid,\"~r~Te ~w~tankolsz~r~!\",5000,4); TextDrawSetString(td_fuel[playerid],\"Tankolas...\"); //Kicseréli a TextDrawot SetTimerEx(\"timer_refuel\",4500,false,\"i\",playerid); } case 1: { if (GetPlayerMoney(playerid) - 6000 <0) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Nincs elég pénzed tankolni\"); benzin[playerid] =1; SendClientMessage(playerid,szin,\"Vettél egy kanna benzint!\"); GivePlayerMoney(playerid, -6000); } } } return 1; } return 0; } CMD:tankol(playerid,params[]) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 30.0, 659.3813,-569.8978,16.4248)) { if (!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Nem ülsz kocsiban\"); //Ha a játékos nincs jármuben MEGÁLÍTJUK a parancsot if (isrefuelling[playerid]) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Most tankoltál\"); //Ha már a játékos tankol akkor MEGÁLÍTJUK a parancsot ShowPlayerDialog(playerid, tankol, DIALOG_STYLE_LIST, \"Mit szeretnél?\", \"Kocsiba tankolni\\nKannába tankolni\", \"Rendben\", \"Mégsem\"); } else SendClientMessage(playerid,szin,\"Nem vagy a benzinkúton.\"); return 1; } CMD:beleont(playerid,params[]) { if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 510) return TextDrawHideForPlayer(playerid,td_fuel[playerid]); if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 531) return TextDrawHideForPlayer(playerid,td_fuel[playerid]); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(benzin[playerid] == 1) { SetTimerEx(\"timer_refuel\",4500,false,\"i\",playerid); isrefuelling[playerid] = 1; benzin[playerid] = 0; }else SendClientMessage(playerid,szin,\"Nincs nállad benzin!\"); }else SendClientMessage(playerid,szin,\"Nem ülsz a kocsiban\"); return 1; }
9
« Dátum: 2015. március 10. - 15:37:36 »
Sziasztok. Olyan kérdésem lenne hogy milyen kód van arra hogy ha a játékos egy adott területen van pl:624.7362,-506.3036,16.3525 .Akkor semmiféle kód beírása nélkül semmi gomb nyomás nélkül elteleportálja? pl egy házba?
10
« Dátum: 2013. szeptember 01. - 16:49:50 »
Szia. Mért nem látszódik amit írok a szerveremen? Mit töröltem ki véletlen ami ezt szabályozza?
11
« Dátum: 2013. augusztus 08. - 08:09:33 »
Sziasztok. Lenne egy olyan problémám hogy van egy benzin szkriptem ami a szerver indulásakor le spawnolo jármûveknek szabályozza a benzin szintjét szóval ha megy a motor akkor fogy a benzin.Ez eddig rendben is van, de amikor én lehozok egy jármûvet az már nem tartozik a benzin szkirptbe bele amit én hoztam le jármûvet neki már nem írja a benzin szintet és nem is fogy a benzine. Segítségeteket elõre is köszönöm. KÓD: #include <a_samp> #include <zcmd> #undef MAX_VEHICLES #define MAX_VEHICLES 50 #undef MAX_PLAYERS #define MAX_PLAYERS 30 new fuel[MAX_VEHICLES]; forward timer_fuel_lower(); forward timer_refuel(playerid); new isrefuelling[MAX_PLAYERS] = 0; new Text:td_fuel[MAX_PLAYERS]; public OnFilterScriptInit() { for(new i=0;i<MAX_VEHICLES;i++) { fuel = 100; } SetTimer(\"timer_fuel_lower\",9200,true); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { td_fuel[playerid] = TextDrawCreate(45,324,\"Benzin: 100\"); TextDrawBackgroundColor(td_fuel[playerid],0x00000033); TextDrawFont(td_fuel[playerid],3); TextDrawLetterSize(td_fuel[playerid],0.699999,1.700000); TextDrawColor(td_fuel[playerid],0x0affffAA); TextDrawSetShadow(td_fuel[playerid],3); return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { if (newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER) { new vid = GetPlayerVehicleID(playerid); new string[125];format(string,sizeof string,\"Benzin:%i\",fuel[vid]); TextDrawSetString(td_fuel[playerid],string); TextDrawShowForPlayer(playerid,td_fuel[playerid]); } else { TextDrawHideForPlayer(playerid,td_fuel[playerid]); } return 1; } CMD:tankol(playerid,params[]) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 20.0, 2115.9160,920.2363,10.4779)) { if (!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Nem vagy kocsiban\"); if (isrefuelling[playerid]) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Elkezdtél tankolni\"); if (GetPlayerMoney(playerid) - 1250 <0) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Nincs elég pénzed\"); GivePlayerMoney(playerid,-1250); SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Elkezdtél tankolni!A tankolás ára 1250$.A tank tele lessz!\"); SetCameraBehindPlayer(playerid); TogglePlayerControllable(playerid,0); isrefuelling[playerid] = 1; TextDrawSetString(td_fuel[playerid],\"Tankolás\"); SetTimerEx(\"timer_refuel\",4500,false,\"i\",playerid); / } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 20.0, 2640.1543,1106.2999,10.4506)) { if (!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Nem vagy kocsiban\"); if (isrefuelling[playerid]) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Elkezdtél tankolni\"); if (GetPlayerMoney(playerid) - 1620 <0) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Nincs elég pénzed\"); SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Elkezdtél tankolni!A tankolás ára 1620$.A tank tele lessz!\"); GivePlayerMoney(playerid,-1620); SetCameraBehindPlayer(playerid); TogglePlayerControllable(playerid,0); isrefuelling[playerid] = 1; TextDrawSetString(td_fuel[playerid],\"Tankolás\"); SetTimerEx(\"timer_refuel\",4500,false,\"i\",playerid); } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 20.0, 2202.7407,2473.6682,10.4785)) { if (!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Nem vagy kocsiban\"); //Ha a játékos nincs jármûben MEGÁLÍTJUK a parancsot if (isrefuelling[playerid]) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Elkezdtél tankolni\"); //Ha már a játékos tankol akkor MEGÁLÍTJUK a parancsot if (GetPlayerMoney(playerid) - 1500 <0) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Nincs elég pénzed\"); //Ha a játékosnak NINCS elég pénze akkor visszalökjük! SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Elkezdtél tankolni!A tankolás ára 1500$.A tank tele lessz!\"); GivePlayerMoney(playerid,-1500); //De ha van akkor leveszünk -80$-t SetCameraBehindPlayer(playerid); //A játékos mögé rakjuk a kamerát mert õ így jobban lát mikor megvan fagyasztva TogglePlayerControllable(playerid,0); //Megfagyasztjuk a játékost isrefuelling[playerid] = 1; //Beálítjuk a refuel értéket 1 re hogy ne tudjon SPAMOLNI TextDrawSetString(td_fuel[playerid],\"Tankolas\"); //Kicseréli a TextDrawot SetTimerEx(\"timer_refuel\",4500,false,\"i\",playerid); //És beálítjuk az ujratöltési idõt } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 20.0, 1938.6686,-1772.6189,13.1642))//4 { if (!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Nem vagy kocsiban\"); //Ha a játékos nincs jármûben MEGÁLÍTJUK a parancsot if (isrefuelling[playerid]) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Elkezdtél tankolni\"); //Ha már a játékos tankol akkor MEGÁLÍTJUK a parancsot if (GetPlayerMoney(playerid) - 1500 <0) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Nincs elég pénzed\"); //Ha a játékosnak NINCS elég pénze akkor visszalökjük! SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Elkezdtél tankolni!A tankolás ára 1500$.A tank tele lessz!\"); GivePlayerMoney(playerid,-1500); //De ha van akkor leveszünk -80$-t SetCameraBehindPlayer(playerid); //A játékos mögé rakjuk a kamerát mert õ így jobban lát mikor megvan fagyasztva TogglePlayerControllable(playerid,0); //Megfagyasztjuk a játékost isrefuelling[playerid] = 1; //Beálítjuk a refuel értéket 1 re hogy ne tudjon SPAMOLNI TextDrawSetString(td_fuel[playerid],\"Tankolas\"); //Kicseréli a TextDrawot SetTimerEx(\"timer_refuel\",4500,false,\"i\",playerid); //És beálítjuk az ujratöltési idõt } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 20.0, 1003.4471,-933.0402,41.9593))//5 { if (!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Nem vagy kocsiban\"); //Ha a játékos nincs jármûben MEGÁLÍTJUK a parancsot if (isrefuelling[playerid]) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Elkezdtél tankolni\"); //Ha már a játékos tankol akkor MEGÁLÍTJUK a parancsot if (GetPlayerMoney(playerid) - 1500 <0) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Nincs elég pénzed\"); //Ha a játékosnak NINCS elég pénze akkor visszalökjük! SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Elkezdtél tankolni!A tankolás ára 1500$.A tank tele lessz!\"); GivePlayerMoney(playerid,-1500); //De ha van akkor leveszünk -80$-t SetCameraBehindPlayer(playerid); //A játékos mögé rakjuk a kamerát mert õ így jobban lát mikor megvan fagyasztva TogglePlayerControllable(playerid,0); //Megfagyasztjuk a játékost isrefuelling[playerid] = 1; //Beálítjuk a refuel értéket 1 re hogy ne tudjon SPAMOLNI TextDrawSetString(td_fuel[playerid],\"Tankolas\"); //Kicseréli a TextDrawot SetTimerEx(\"timer_refuel\",4500,false,\"i\",playerid); //És beálítjuk az ujratöltési idõt } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 20.0, -91.7949,-1170.8586,2.1484))//6 { if (!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Nem vagy kocsiban\"); //Ha a játékos nincs jármûben MEGÁLÍTJUK a parancsot if (isrefuelling[playerid]) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Elkezdtél tankolni\"); //Ha már a játékos tankol akkor MEGÁLÍTJUK a parancsot if (GetPlayerMoney(playerid) - 1500 <0) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Nincs elég pénzed\"); //Ha a játékosnak NINCS elég pénze akkor visszalökjük! SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Elkezdtél tankolni!A tankolás ára 1500$.A tank tele lessz!\"); GivePlayerMoney(playerid,-1500); //De ha van akkor leveszünk -80$-t SetCameraBehindPlayer(playerid); //A játékos mögé rakjuk a kamerát mert õ így jobban lát mikor megvan fagyasztva TogglePlayerControllable(playerid,0); //Megfagyasztjuk a játékost isrefuelling[playerid] = 1; //Beálítjuk a refuel értéket 1 re hogy ne tudjon SPAMOLNI TextDrawSetString(td_fuel[playerid],\"Tankolas\"); //Kicseréli a TextDrawot SetTimerEx(\"timer_refuel\",4500,false,\"i\",playerid); //És beálítjuk az ujratöltési idõt } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 20.0, -1677.9883,411.3183,6.8844))//7 { if (!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Nem vagy kocsiban\"); //Ha a játékos nincs jármûben MEGÁLÍTJUK a parancsot if (isrefuelling[playerid]) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Elkezdtél tankolni\"); //Ha már a játékos tankol akkor MEGÁLÍTJUK a parancsot if (GetPlayerMoney(playerid) - 1100 <0) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Nincs elég pénzed\"); //Ha a játékosnak NINCS elég pénze akkor visszalökjük! SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Elkezdtél tankolni!A tankolás ára 1100$.A tank tele lessz!\"); GivePlayerMoney(playerid,-1100); //De ha van akkor leveszünk -80$-t SetCameraBehindPlayer(playerid); //A játékos mögé rakjuk a kamerát mert õ így jobban lát mikor megvan fagyasztva TogglePlayerControllable(playerid,0); //Megfagyasztjuk a játékost isrefuelling[playerid] = 1; //Beálítjuk a refuel értéket 1 re hogy ne tudjon SPAMOLNI TextDrawSetString(td_fuel[playerid],\"Tankolas\"); //Kicseréli a TextDrawot SetTimerEx(\"timer_refuel\",4500,false,\"i\",playerid); //És beálítjuk az ujratöltési idõt } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 20.0, -2029.7627,156.8426,28.5407))//8 { if (!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Nem vagy kocsiban\"); if (isrefuelling[playerid]) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Elkezdtél tankolni\"); if (GetPlayerMoney(playerid) - 1705 <0) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Nincs elég pénzed\"); SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Elkezdtél tankolni!A tankolás ára 1705$.A tank tele lessz!\"); GivePlayerMoney(playerid,-1705); SetCameraBehindPlayer(playerid); TogglePlayerControllable(playerid,0); isrefuelling[playerid] = 1; TextDrawSetString(td_fuel[playerid],\"Tankolas\"); SetTimerEx(\"timer_refuel\",4500,false,\"i\",playerid); } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 20.0, -2533.0508,1221.5062,37.1297)) { if (!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Nem vagy kocsiban\"); if (isrefuelling[playerid]) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Elkezdtél tankolni\"); if (GetPlayerMoney(playerid) - 1400 <0) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"Nincs elég pénzed\"); SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Elkezdtél tankolni!A tankolás ára 1400$.A tank tele lessz!\"); GivePlayerMoney(playerid,-1400); SetCameraBehindPlayer(playerid); TogglePlayerControllable(playerid,0); isrefuelling[playerid] = 1; TextDrawSetString(td_fuel[playerid],\"Tankolas\"); SetTimerEx(\"timer_refuel\",4500,false,\"i\",playerid); } else SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Nem vagy benzinkútnál\"); return 1; } CMD:bkut(playerid,params[]) { SetPlayerMapIcon( playerid, 1, 2115.9160,920.2363,10.4779, 55, 0, MAPICON_GLOBAL_CHECKPOINT ); SetPlayerMapIcon( playerid, 2, 2640.1543,1106.2999,10.4506, 55, 0, MAPICON_GLOBAL_CHECKPOINT ); SetPlayerMapIcon( playerid, 3, 2202.7407,2473.6682,10.4785, 55, 0, MAPICON_GLOBAL_CHECKPOINT ); SetPlayerMapIcon( playerid, 4, 1938.6686,-1772.6189,13.1642, 55, 0, MAPICON_GLOBAL_CHECKPOINT ); SetPlayerMapIcon( playerid, 5, 1003.4471,-933.0402,41.9593, 55, 0, MAPICON_GLOBAL_CHECKPOINT ); SetPlayerMapIcon( playerid, 6, -91.7949,-1170.8586,2.1484, 55, 0, MAPICON_GLOBAL_CHECKPOINT ); SetPlayerMapIcon( playerid, 7, -1677.9883,411.3183,6.8844, 55, 0, MAPICON_GLOBAL_CHECKPOINT ); SetPlayerMapIcon( playerid, 8, -2029.7627,156.8426,28.5407, 55, 0, MAPICON_GLOBAL_CHECKPOINT ); SetPlayerMapIcon( playerid, 9, -2533.0508,1221.5062,37.1297, 55, 0, MAPICON_GLOBAL_CHECKPOINT ); return 1; } CMD:ekut(playerid,params[]) { RemovePlayerMapIcon( playerid, 1 ); RemovePlayerMapIcon( playerid, 2 ); RemovePlayerMapIcon( playerid, 3 ); RemovePlayerMapIcon( playerid, 4 ); RemovePlayerMapIcon( playerid, 5 ); RemovePlayerMapIcon( playerid, 6 ); RemovePlayerMapIcon( playerid, 7 ); RemovePlayerMapIcon( playerid, 8 ); RemovePlayerMapIcon( playerid, 9 ); return 1; } CMD:bhelp(playerid,params[]) { SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Benzin szkript by:Nyerucz\"); SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Ha elõ akarod hozni hogy mely benzín kutatok lehet tankolni, /bkut\"); SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Ha ép elakarod rejteni a MAP ICON-t akkor /ekut\"); SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Tankolni a /tankol parancsal tudsz.\"); return 1; } public timer_fuel_lower() { for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { if (isrefuelling) continue; new vid = GetPlayerVehicleID(i); if (GetPlayerVehicleSeat(i) == 0) { fuel[vid] = fuel[vid] -1; if (fuel[vid]<1) { new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective; fuel[vid] = 0; SetVehicleParamsEx(0, engine, lights, alarm, doors , bonnet, boot, objective); RemovePlayerFromVehicle(i); GameTextForPlayer(i,\"~r~Elfogyott a ~w~Benzin~r~!\",5000,4); } } new string[125];format(string,sizeof string,\"Benzin:%i\",fuel[vid]); TextDrawSetString(td_fuel,string); } return 1; } public timer_refuel(playerid) //Amikor tankol { new vid = GetPlayerVehicleID(playerid); fuel[vid] = fuel[vid] = 100; isrefuelling[playerid] = 0; TextDrawSetString(td_fuel[playerid],\"Benzin:100\"); TogglePlayerControllable(playerid,1); } :wall:
12
« Dátum: 2013. augusztus 02. - 19:26:37 »
13
« Dátum: 2013. július 17. - 00:56:06 »
Sziasztok ehez hogyan tudnék timert fûzni? SetPlayerWeather(playerid, -66);
14
« Dátum: 2013. július 16. - 09:43:38 »
Hello melyik az a repülõ amelyikbe több player is be tud szállni utas ként?
15
« Dátum: 2013. július 15. - 20:34:49 »
Hello Mért nem jeleniti meg az npc-t jól megcsináltam a server.cfg be is 10 re van álitva de mégsem jelenikmeg sem connetel akáár hoyg is cisnáltam.
|