Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - siklosikrisz

Oldalak: [1] 2 3 ... 9
1
Kérdések, Segítség / ingatlan hirdetés feladás külföldre
« Dátum: 2016. június 20. - 20:25:32 »
üdv!
olyan lehetőséget keresek, ahol fel lehet adni magyarországi ingatlan hirdetést külföldre
(nem baj, ha fizetni kell a hirdetésért, de először az ingyenes/olcsóbb megoldásokat érdekelnek)

2
Segítségkérés / növényesítés
« Dátum: 2016. április 26. - 22:03:22 »
sziasztok!
mta map editorban van valami lehetőség arra, hogy ne egyenként kelljen lepakolni a bokrokat/fákat/egyéb növényeket?
egy nagyon nagy területről lenne szó és egyesével lerakosgatni ezeket a növényeket borzasztó hosszadalmas..

3
Segítségkérés / objekt textúra hiba
« Dátum: 2016. április 24. - 13:32:27 »
hello
lecseréltem 1-2 objektnek a textúráját, azonban az egyiknek valamiért nem sikerült és az egész fekete lett.
próbáltam másik textúrát hozzáadni, de úgy sem volt jó.(ugyanúgy csináltam, mint a többinél)
http://kepfeltoltes.hu/160424/154695432sa-mp-011_www.kepfeltoltes.hu_.png
 
   new center_area;
center_area = CreateObject(13607, 7964.6001, -1293.6, 4.5, 0, 0, 0);
SetObjectMaterial((center_area), 0, 6064, \"law_beach1\", \"musk2\", 0xFFFFFFFF);
SetObjectMaterial((center_area), 1, 6064, \"law_beach1\", \"musk2\", 0xFFFFFFFF);
SetObjectMaterial((center_area), 2, 6064, \"law_beach1\", \"musk2\", 0xFFFFFFFF);
SetObjectMaterial((center_area), 3, 6064, \"law_beach1\", \"musk2\", 0xFFFFFFFF);

 
mi lehet a hiba?

4
Segítségkérés / Objekt érzékelés
« Dátum: 2015. augusztus 18. - 02:01:47 »
Sziasztok!
Lehetséges ellenőrizni, hogy egy játékos nekimegy egy objektnek, vagy éppen közvetlen mellette áll?
(Az összes objektre értendő, tehát nem csak egy konkrétról van szó.)

5
Segítségkérés / Üzenet kiírása a megadott játékosoknak.
« Dátum: 2014. december 10. - 18:06:43 »
Sziasztok!
Azt szeretném megoldani,hogy csak azoknak a játékosoknak írjon ki egy megadott szöveget,akik rendelkeznek a megfelelő változó értékkel.
Így próbáltam megoldani,de nem működik.
 
CMD:proba(playerid,params[])
{
SendClientMessageToHG(playerid,-1,str);
return 1;
}

 

forward SendClientMessageToHG(playerid,color,const string[]);
public SendClientMessageToHG(playerid,color,const string[])
{
        for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
        {
                if(IsPlayerInHG[playerid])
                {
         SendClientMessage(i, color, string);
      }
}
        return 1;
}

 
[gmod]Kitettem helyetted a pawn code taget.[/gmod]

6
Segítségkérés / Foglalt koordináta.
« Dátum: 2014. december 06. - 14:07:22 »
Sziasztok!
Szeretném megoldani,hogy ha valaki beír egy parancsot,akkor az illetőt elteleportálja \"A1 koordinátára,,.
Azonban ha valaki utána beírja szintén ugyan azt a parancsot,akkor őt már az \"A2 koordinátára,, teleportálja el.
Tehát ne egymásra teleportálódjanak,hanem mindig egy másik megadott koordinátára.
 
CMD:dm(playerid,params[])
{
if(IsPlayerInDM[playerid] == false)
{
IsPlayerInDM[playerid] = true;
}
else
{
    SendClientMessage(playerid,-1,\"Már csatlakoztál a DM-be!\");
}
new slot = 0;
switch(slot)
    {
        case 0:
{
               SetPlayerPos(playerid,A1);
               slot ++;
}
case 1:
{
               SetPlayerPos(playerid,A2);
               slot ++;
}
case 2:
{
               SetPlayerPos(playerid,A3);
               slot ++;
}
case 3:
{
               SetPlayerPos(playerid,A4);
               slot ++;
}
case 4:
{
               SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs több hely!\");
}
    }
return 1;
}

 
Így próbáltam megoldani,viszont ha valaki elhagyja a DM-et,akkor az ő helye üres lesz,és oda már nem tudnak akkor belépni.
Kivéve ha kilépésnél levonok egyet a változó értékéből..
Viszont akkor meg az a probléma áll fenn,hogy ha már négyen vannak bent,és a második kilép,akkor a változó értéke így 3-lesz és akkor ha ismét belép valaki,akkor a 3. helyen már ketten lesznek.
Hogy lehetne megoldani,hogy mindig az üres helyre tegye a játékost?

7
Segítségkérés / Teleport
« Dátum: 2014. július 11. - 22:56:24 »
Üdv.
Van ez a parancs:
 
new slot = 1;
CMD:teleport(playerid,params[])
{
switch(slot)
{
  case 1:    { SetPlayerPos(playerid,4546.3105,-1680.5861,2.5164);
  case 2:    { SetPlayerPos(playerid,4578.4160,-1709.4919,2.4970);
  case 3:    { SetPlayerPos(playerid,4589.8584,-1751.5660,2.5140);
  case 4:    { SetPlayerPos(playerid,4579.4805,-1791.7196,2.5148);
  case 5:    { SetPlayerPos(playerid,4550.1611,-1820.3798,2.4766);
  case 6:    { SetPlayerPos(playerid,4511.6865,-1833.4990,2.4496);
  case 7:    { SetPlayerPos(playerid,4468.5151,-1826.7098,2.5156);
  case 8:    { SetPlayerPos(playerid,4436.7437,-1795.4780,2.4522);
  case 9:    { SetPlayerPos(playerid,4424.8286,-1755.5376,2.4792);
  case 10:    { SetPlayerPos(playerid,4435.2319,-1713.8533,2.5265);
  case 11:    { SetPlayerPos(playerid,4465.7964,-1681.5546,2.5428);
  case 12:    { SetPlayerPos(playerid,4506.1807,-1671.7106,2.5378);
  case 13:    { SetPlayerPos(playerid,4546.3618,-1680.6895,2.4973);
  case 14:    { SetPlayerPos(playerid,4578.5610,-1709.3564,2.5123);
  case 15:    { SetPlayerPos(playerid,4590.5747,-1751.2606,2.4305);
  case 16:    { SetPlayerPos(playerid,4579.5103,-1791.7421,2.5066);
  case 17:    { SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs több hely!\"); slot = 16; }
}
++slot;
return 1;
}
}

 
Ez a részlet egy minigame-bõl van amit írok.
A lényeg az,hogy ha valaki belép akkor ugye növekedik a slot változó,de ha kilép akkor a következõ csatlakozónak az õ helyére kéne kerülnie,ezt megoldottam úgy,hogy kilépésnél elveszek 1-et a slot változóból..
De ez így mégsem jó,mert ha már például 5-en csatlakoztak(ilyenkor a slot = 5-el) és például a 2. kilép,akkor a slot még csak 4-lesz,tehát a következõ a 4. helyre kerül,az meg nem jó mert már foglalt,tehát a 2. helyre kéne kerülnie,de azt hogy oldjam meg?
Remélem érthetõ :P

8
Segítségkérés / Halál lekérdezés dm-ben.
« Dátum: 2014. július 10. - 23:00:34 »
Üdv.
Azt akarom megoldani,hogy ha dm-ben \"yx\" -szor meghalnak akkor történjen valami.
De nem tudom hogy oldjam meg,hogy csak dm-ben számolja.

9
Segítségkérés / Fagyasztás-kiolvasztás
« Dátum: 2014. július 09. - 19:04:35 »
Hali.
Ha több ember levan fagyasztva, akkor hogyan tudom õket egy parancsal egyszerre kiolvasztani?

10
Segítségkérés / Mászás animáció
« Dátum: 2014. július 08. - 00:09:19 »
Hali.
Van olyan animáció mint ha fát mászna?:D Vagy valami hasonló megoldás?

11
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Teleport
« Dátum: 2014. július 05. - 20:56:21 »
Üdv.
Egy olyan teleport szkriptet kérnék,hogy ha beírok egy parancsot,akkor elteleportál egy koordinátára.Viszont ha már valaki oda teleportált,akkor a következõ embert már egy másik koordinátára teleportálja..
Ha lehet,akkor a szkriptbe írj megjegyzéseket,hogy mi micsoda..Csak,hogy tudjam tanulmányozni.
Köszönöm elõre is!

12
Segítségkérés / Foglalt koordináta ellenörzés.
« Dátum: 2014. július 05. - 00:12:18 »
Hali.
Azt szeretném megoldani,hogy létrehozok 10 koordinátát,és ha beírok egy parancsot,akkor a játékost az elsõ koordinátára teleportálja.Ha egy másik játékos is beírja utána,akkor õt a másodikra teleportálja.Tehát ha beírja a parancsot,de már foglalt az elsõ koordináta,akkor õt a másodikra teleportálja.Ha már a második is foglalt,akkor értelemszerûen a 4.re teleportálja.
Ez hogyan kivitelezhetõ?
Ha lehet,akkor kérnék egy mintát is,mert elég kezdõ vagyok.
Köszönöm elõre is a választ!:)

13
Segítségkérés / Godmod Hiba
« Dátum: 2014. július 02. - 19:13:06 »
Hali!A halhatatlanságot így akartam megoldani.Tehát ha az élete 100 alá megy,akkor átállítsa 100-ra.
Hibátlanul lefut..Viszont nem mûködik a szerveren.
 
CMD:god(playerid)
{
new Float:elet;
GetPlayerHealth(playerid,elet);
if (elet < 100)
{
SetPlayerHealth(playerid,100);
}
return 1;
}

14
Segítségkérés / Hibás script?!
« Dátum: 2014. július 01. - 20:46:19 »
Sziasztok.
Még csak ismerkedek a témával,ezért nem is értem,hogy mi lehet a baj ezzel..
 
CMD:ellenorzes(playerid,params[])
{
if(IsPlayerInVehicle(playerid,411))
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"Infernus autóban ülsz.\");
}
else SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem infernus autóban ülsz.\");
}

 
Hiba nélkül lefut,de hiába ülök a megadott autóban,azt írja,hogy \"Nem infernus autóban ülsz.\"
Mi lehet a gond?

15
Társalgó / Hostinger.hu
« Dátum: 2013. december 08. - 20:42:42 »
Sziasztok!
Nektek mi a véleményetek a Hostinger.hu tárhelyrõl?
Arra gondoltam,hogy ezt használom.Vagy rossz döntés lenne?

Oldalak: [1] 2 3 ... 9
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal