Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - red98

Oldalak: [1] 2
1
Segítségkérés / Ölés, Halál Textdraw
« Dátum: 2013. január 07. - 14:40:43 »
Hy!
itt leírtam 2texdrawot az egyik öléseket a másik halálokat jelzi.
Azt meglehet csinálni, hogy mikor megölök valakit Akkor Ölés: 1 írjon és ugyanezt a halálnál is írja ki.
Megcsinálná Valaki? :)
ÖLÉS
 
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
new Text:textdraw;
new Text:textdraw1;
 

public OnGameModeInit()
{
textdraw = TextDrawCreate(21,446,\"Ölés:\");
    TextDrawFont(textdraw,1);
    TextDrawUseBox(textdraw,1);
    textdraw1 = TextDrawCreate(156,440,\"Halal:\");
    TextDrawFont(textdraw,1);
    TextDrawUseBox(textdraw,1);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    TextDrawShowForPlayer(playerid, textdraw1);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, textdraw);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    TextDrawHideForPlayer(playerid, textdraw1);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, textdraw);
return 1;
}

2
Segítségkérés / Rossz helyre teleportál
« Dátum: 2012. augusztus 10. - 18:32:14 »
Megírtam egy dm zónát beírom pl: /dm1 nem a dmben rak ki hanem az alap spawn helyen ahol mikor belépek letesz.
Ez miért van?
 
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
static dmid[MAX_PLAYERS]={ -1, ... };
#pragma tabsize 0
#define COLOR_RED 0xE60000FF   //{E60000}
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA //{FFFFFF}
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public Object(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztás
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltese~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közben
SetTimerEx(\"ObjectOff\", 4000, 0,\"e\",playerid); //Az \"ObjectOff\" meghívása 4 másodperc múlva
return 1;
}
public ObjectOff(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, true); //fagyasztás feloldása
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése végén
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   dmid[playerid] = -1;
   return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
   switch(dmid[playerid])
   {
       case 0: // dm1 azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
       {
         SetPlayerPos(playerid,3172.8940,-1212.3438,4.8205); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
         SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
         ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
         GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés
         GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
         new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ];
         GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) );
         format ( string, sizeof ( string ), \"%s elmet\", pName );
        SendClientMessageToAll ( 0xFFFF00FF, string );
         if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
       }
        case 1: // dm2 azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
       {
         SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
         SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
         ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
         GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
         GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
         new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ];
         GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) );
         format ( string, sizeof ( string ), \"%s elmet\", pName );
         SendClientMessageToAll ( 0xFFFF00FF, string );
         if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
         }
         case 2: // dm3 azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
       {
         SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
         SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
         ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
         GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
         GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
         new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ];
         GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) );
         format ( string, sizeof ( string ), \"%s elmet\", pName );
         SendClientMessageToAll ( 0xFFFF00FF, string );
         if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
      }
          default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL
      {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt
          GivePlayerMoney(playerid,100);
          GivePlayerWeapon(playerid,1,1);
          SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS
      }
   }
   return 1;
}
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
   if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
   {
      if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"{FFFFFF}[HIBA] Nem vagy DM Zónában!\");
      dmid[playerid] = -1;
      SpawnPlayer(playerid);
      return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
      }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elöbb lépj ki a DeathMatch zónából.\");
   
      if (strcmp(\"/dm1\", cmdtext, true) == 0)
   {
      dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS
      SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
      return 1;
   }
   if (strcmp(\"/dm2\", cmdtext, true) == 0)
   {
      //dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
       SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
      return 1;
   }
   if (strcmp(\"/dm3\", cmdtext, true) == 0)
   {
      //dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS
       SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
      return 1;
   }
return 0;
}

3
Segítségkérés / Dm be ne lehessen parncsot használni
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 14:36:23 »
Hy
Ebbe hogy tudom azt belépítei hogy a játékos ne tudjon parancsot használni? Se teleportálni se semmilyen parancsot, s írja ki neki :dm be vagy ilyenkor nem használhatsz parancsot.
 
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
new bool:DM[MAX_PLAYERS];
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    DM[playerid] = false;
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    DM[playerid] = false;
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/dm\") == 0 )
{
    if(DM[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"DM zónában vagy ! Eloször /exitdm\"); // Lekérdezzük hogy DM zónában van-e vagy nincs
    ResetPlayerWeapons(playerid); // meglévo fegyvereit elvesszük
    GivePlayerWeapon(playerid,32,1000); // Adunk neki fegyvert
    SetPlayerArmour(playerid, 100); // Adunk neki páncélt
    SetPlayerPos(playerid,2782.3257,-2019.7649,13.5620); // Teleport koordinátája ( ide teleportálja )
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Csatlakoztál a DM-hez! Kilépéshez: /exitdm\"); // Ki írunk neki egy \'infó\' szöveget
    DM[playerid] = true; // beállítjuk a DM változót, hogy True ( igaz ) értéket mutasson.
    return 1; // Visszatérés
}
if(strcmp(cmdtext, \"/exitdm\") == 0)
{
    if(DM[playerid] == false) return SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"Nem vagy DM zónában!\");
    DM[playerid] = false; // Ha a játékos sikeresen kilépet akkor false ( hamis ) értéket kap
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Sikeresen kiléptél a DM zónából!\"); // Ha kilépett a DM zónából akkor küldünk neki üzenetet
    ResetPlayerWeapons(playerid); // Elvesszük a fegyvereit.
    return 1; // Visszatérés
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}

 
Ezt elvileg a OnPlayerCommandText tetejére kellene de nem tudom beépíteni megcsinálná vki?:D
 
    if(DM[playerid]>true&& strcmp(cmdtext, \"/kill\", true)&& strcmp(cmdtext, \"/weapons\", true)&& strcmp(cmdtext, \"/bomb\", true) && strcmp(cmdtext, \"/exitdm\", true) != 0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"[HIBA] DM zónába vagy, itt csak ezeket a parancskoat használhatod: /exitdm, /kill, /weapons /bomb\"); // ide meg írjuk azokat a parancsokat amiker használhat dm be
     

4
Segítségkérés / Dm Error >.<
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 10:15:35 »
Hy
Meguntam az elõbbi bugos dm-zónámat egy tuorial alapján készítettem egyet : http://sampforum.hu/index.php?topic=3758.0
Itt van erroros : :S
 
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
new: bool:DM[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    new: bool:DM[MAX_PLAYERS];
    DM[playerid] = false;
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    DM[playerid] = false;
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/dm\") == 0 )
{
    if(DM[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"DM zónában vagy ! Eloször /exitdm\"); // Lekérdezzük hogy DM zónában van-e vagy nincs
    ResetPlayerWeapons(playerid); // meglévo fegyvereit elvesszük
    GivePlayerWeapon(playerid,32,1000); // Adunk neki fegyvert
    SetPlayerArmour(playerid, 100); // Adunk neki páncélt
    SetPlayerPos(playerid,2782.3257,-2019.7649,13.5620); // Teleport koordinátája ( ide teleportálja )
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Csatlakoztál a DM-hez! Kilépéshez: /exitdm\"); // Ki írunk neki egy \'infó\' szöveget
    DM[playerid] = true; // beállítjuk a DM változót, hogy True ( igaz ) értéket mutasson.
    return 1; // Visszatérés
}
if(strcmp(cmdtext, \"/exitdm\") == 0)
{
    if(DM[playerid] == false) return SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"Nem vagy DM zónában!\");
    DM[playerid] = false; // Ha a játékos sikeresen kilépet akkor false ( hamis ) értéket kap
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Sikeresen kiléptél a DM zónából!\"); // Ha kilépett a DM zónából akkor küldünk neki üzenetet
    ResetPlayerWeapons(playerid); // Elvesszük a fegyvereit.
    return 1; // Visszatérés
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}

 

D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(56) : error 001: expected token: \"-identifier-\", but found \":\"
D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(57) : error 017: undefined symbol \"DM\"
D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(57) : warning 215: expression has no effect
D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(57) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\"
D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(57) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(57) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
5 Errors.

5
Segítségkérés / Kordináta Másolás
« Dátum: 2012. augusztus 08. - 09:10:44 »
Hy
Nos van egy minigame ahol 6különbözõ helyekre rak le kocsikkal itt vannnak a korináták és be kellene ezt helyetesíteni:
 
case 1: SetPlayerPos(playerid,2962.7034,-2054.4771,4.5000), vehicle = CreateVehicle(DERBY_KOCSI_ID,2962.7034,-2054.4771,4.5000,269.5526,1,1,-1);
            case 2: SetPlayerPos(playerid,3012.4294,-2108.4832,4.4000), vehicle = CreateVehicle(DERBY_KOCSI_ID,3012.4294,-2108.4832,4.4000,4.3030,1,1,-1);
            case 3: SetPlayerPos(playerid,3012.7112,-1961.9540,4.4000), vehicle = CreateVehicle(DERBY_KOCSI_ID,3012.7112,-1961.9540,4.4000,181.8159,1,1,-1);
            case 4: SetPlayerPos(playerid,3059.6064,-1949.9526,4.4000), vehicle = CreateVehicle(DERBY_KOCSI_ID,3059.6064,-1949.9526,4.4000,182.6933,1,1,-1);
            case 5: SetPlayerPos(playerid,3108.1431,-2022.1266,4.4000), vehicle = CreateVehicle(DERBY_KOCSI_ID,3108.1431,-2022.1266,4.4000,94.3741,1,1,-1);
            case 6: SetPlayerPos(playerid,3058.0200,-2126.6311,4.4000), vehicle = CreateVehicle(DERBY_KOCSI_ID,3058.0200,-2126.6311,4.4000,0.2062,1,1,-1);

 
Erre:
 
2014,-1626.7156,2.4285
9756,-1626.2915,2.5285
9177,-1700.7355,2.5285
4897,-1701.6490,2.4285
9558,-1670.6379,12.0285
2754,-1703.3600,12.3285

6
Segítségkérés / Ismét Dm Hiba XD
« Dátum: 2012. augusztus 07. - 12:40:02 »
Az miért van, hogy ez a script buggolja a többi parancsot? Ennek a scriptnek a parancsai mûködnek de mikor beírom másikét vagy a Gamemode parancsait akkor nem ír semmit még azt sem hogy nem létezik a parancs :S ez miért van?
 
    #include <a_samp>
    #define COLOR_ORANGE 0xFF9933AA
    new dmid[MAX_PLAYERS];
    public OnFilterScriptInit()
    {
            print(\"\\n--------------------------------------\");
            print(\" Blank Filterscript by your name here\");
            print(\"--------------------------------------\\n\");
            return 1;
    }
    public OnFilterScriptExit()
    {
            return 1;
    }
    public OnPlayerConnect(playerid)
    {
       dmid[playerid] = -1;
       return 1;
    }
    public OnPlayerSpawn(playerid)
    {
    switch(dmid[playerid])
    {
    case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
    {
    SetPlayerPos(playerid,1902.2263183594, -3988.7414550781, -2.9141826629639); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
    SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
    ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
    GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés
    GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
    SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
    }
    case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
    {
    SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
    SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
    ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
    GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
    GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
    SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
    }
    case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
    {
    SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
    SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
    ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
    GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
    GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
    SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
    }
    default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL
    {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt
    GivePlayerMoney(playerid,100);
    GivePlayerWeapon(playerid,1,1);
    SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS
    }
    }
    return 1;
    }
    public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
    {
    if (strcmp(\"/dm\", cmdtext, true) == 0)
       {
          SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
          SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
          ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
          GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
          GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
          SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
          return 1;
       }
       if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0)
       {
          dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
           SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
          SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
          return 1;
       }
       if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0)
       {
          dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS
           SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
          SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\");
          return 1;
       }
        if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
           {
                if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");
              dmid[playerid] = -1;
              SpawnPlayer(playerid);
              return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
           }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");
                return 1;
        }

7
Szkript kérések / Death Drive Minigame
« Dátum: 2012. augusztus 03. - 12:47:53 »
Sziasztok fent voltam egy serveren és nagyon megtetszett egy minigame. Nos itt egy kép róla a map már megvan. Ez a minigame minden 10. percben kezdõdjön ha valaki leesett akkor essen ki és írja ki XY kiesett a minigamebõl.5játkékos lehessen rajta és mind a 5-öt különbözõ helyekre tegye le. aki nyer pedig írja ki XY megnyerte a minigamet.
http://kepfeltoltes.hu/120803/dini._www.kepfeltoltes.hu_.png

8
Segítségkérés / Dm Zóna Baj
« Dátum: 2012. július 30. - 20:44:07 »
Ezzel szerintetek mi a baj?
beírom a parncsot és azt írja nem létezik.
 
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   dmid[playerid] = -1;
   return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
switch(dmid[playerid])
{
case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
{
SetPlayerPos(playerid,1902.2263183594, -3988.7414550781, -2.9141826629639); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
{
SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
{
SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL
{// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt
GivePlayerMoney(playerid,100);
GivePlayerWeapon(playerid,1,1);
SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS
}
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/dm\", cmdtext, true) == 0)
   {
      SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
      SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
      ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
      GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
      GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
      SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
      return 1;
   }
   if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0)
   {
      dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
       SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
      SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
      return 1;
   }
   if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0)
   {
      dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS
       SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
      SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\");
      return 1;
   }
if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
   {
        if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");
      dmid[playerid] = -1;
      SpawnPlayer(playerid);
      return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
   }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");
return 0;
}
#endif

9
Szkript kérések / DM Textdraw
« Dátum: 2012. július 29. - 12:58:27 »
Sziasztok!
Szeretnék kérni egy scriptet ahol mikor elteleportálok a dm be akkor jelenjen meg egy textdraw ahol ki van ez írva:
Team1 3embert ölt meg
Team2 4embert ölt meg
és amikor az egyik banda tag megöl egy másik banda tagot akkor növekedjen a textdraw száma., ha pedig kilépek a dm-bõl tünjön el a textdraw.
UI:A számláló addig számláljon még resi nem lesz.

10
Segítségkérés / Weblap
« Dátum: 2012. július 27. - 15:11:01 »
Sziasztok!
Valaki tudna nekem használati utasítást Tutorialt adni hogy kellene használi az e107-et??

11
Szkript kérések / Minigame
« Dátum: 2012. július 15. - 16:28:24 »
Hy!
Valaki megtudná ezt a scriptet ugy csinálni hogy ne admin indítsa el hanme 1óránként automatikusan iduljon el:
http://sampforum.hu/index.php?topic=19450.msg210435#msg210435

12
Segítségkérés / Idõjárás
« Dátum: 2012. július 11. - 20:49:52 »
Hy all!
azt meglehet csinálni hogy a server n ne változzon az idõ minig csak napos reggel maradjon?

13
Segítségkérés / Vonat lekérése
« Dátum: 2012. július 11. - 19:48:57 »
Hy!
Van egy olyan problémám hogy nem tudok vonatot lekérni sín mellett.
Próbálta már Ladmin4v2 /car parancsával és kocsi lekérõvel de nem adja le a vonatot.
Valakinek van valami ötlete hogy tudok vonatot lekérni?
Vagy tudnátok adni egy olyan scriptet ahol ez lehetséges?

14
Szkript kérések / Textdraw
« Dátum: 2012. július 05. - 19:15:33 »
Sziasztok!
Több servern is láttam ilyen mozgó textrawot:
Alul írja: Info: parancsok listája /cmds és mondjuk 10 másodperc mulva megváltozik ha valamit nem tudsz /help. itt egy server ahol láttam:
http://www.kephost.com/images4/2011/6/15/vv2d0f2a5i1454wv99ej.png

15
Grafikai Munkák/Logók / Banner készítés
« Dátum: 2012. július 05. - 17:03:01 »
Valaki megtudja mondani hogy tudok olyan bannert csinálni a serveremnek ami állandóan firssíti magát és látsik hányan vannak rajta?:D

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal