Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - faker4e

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / Fegyver szétosztás
« Dátum: 2012. október 21. - 12:35:35 »
Egy olyan script kéne nekem amivel szét tudom választani a fegyvereket ami nálam van pl: eldobok 20 töltényböl 10-et a földre más meg felveheti vagy csak simán átadni valamennyit egy játékosnak!

2
Segítségkérés / Pénz
« Dátum: 2012. október 13. - 13:57:30 »
Hello van nekem egy fegyver vásárlós scriptem samp-ba de az a baj vele hogy minuszba is viszi a pénz és azt kellene megoldani hogy ha nincs rá pénz akkor kiirja hogy Nincs elég pénzed!
 
#include <a_samp>
#include <fixchars>
//====================
new Menu:fegyver;
//====================
#define COLOR_NARANCS 0xFF9900AA
//====================
public OnFilterScriptInit()
{
fegyver = CreateMenu(\"Fegyverek\", 1, 50.0, 180.0, 200.0, 200.0);
    AddMenuItem(fegyver, 0, \"Colt45 500 Töltény 10.000$\");
AddMenuItem(fegyver, 0, \"9mm Csendes 100 Töltény 45.000$\");
AddMenuItem(fegyver, 0, \"Tec9 200 Töltény 35.000$\");
AddMenuItem(fegyver, 0, \"Shotgun 100 Töltény 70.000$\");
AddMenuItem(fegyver, 0, \"Uzi 200 Töltény 35.000$\");
AddMenuItem(fegyver, 0, \"MP5 100 Töltény 65.000$\");
AddMenuItem(fegyver, 0, \"AK-47 100 Töltény 90.000$\");
AddMenuItem(fegyver, 0, \"M4 100 Töltény 90.000$\");
AddMenuItem(fegyver, 0, \"Sniper 50 Töltény 100.000$\");
AddMenuItem(fegyver, 0, \"D.Eagle 100 Töltény 55.000$\");
AddMenuItem(fegyver, 0, \"Com.Shotgun 100 Töltény 140.000$\");
AddMenuItem(fegyver, 0, \"Rifle 100 Töltény 60.000$\");
    return 1;
}
//====================
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(\"/fegyver vesz\", cmdtext, true) == 0)
{
ShowMenuForPlayer(fegyver, playerid);
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
return 1;
}
return 0;
}
//====================
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
    new Menu:valtozo;
    valtozo = GetPlayerMenu(playerid);
    if(valtozo == fegyver)
    {
        switch(row)
        {
            case 0:
   {
               GivePlayerWeapon(playerid,22, 500);
               GivePlayerMoney(playerid, - 10000);
               new name[256];
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      TogglePlayerControllable(playerid,1);
            }
           
            case 1:
   {
               GivePlayerWeapon(playerid,23, 100);
               GivePlayerMoney(playerid, - 45000);
               new name[256];
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      TogglePlayerControllable(playerid,1);
            }
           
            case 2:
   {
               GivePlayerWeapon(playerid,32, 200);
               GivePlayerMoney(playerid, - 35000);
               new name[256];
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      TogglePlayerControllable(playerid,1);
            }
           
            case 3:
   {
               GivePlayerWeapon(playerid,25, 100);
               GivePlayerMoney(playerid, - 70000);
               new name[256];
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      TogglePlayerControllable(playerid,1);
            }
           
            case 4:
   {
               GivePlayerWeapon(playerid,28, 200);
               GivePlayerMoney(playerid, - 35000);
               new name[256];
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      TogglePlayerControllable(playerid,1);
            }
           
            case 5:
   {
               GivePlayerWeapon(playerid,29, 100);
               GivePlayerMoney(playerid, - 65000);
               new name[256];
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      TogglePlayerControllable(playerid,1);
            }
           
            case 6:
   {
               GivePlayerWeapon(playerid,30, 100);
               GivePlayerMoney(playerid, - 90000);
               new name[256];
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      TogglePlayerControllable(playerid,1);
            }
           
            case 7:
   {
               GivePlayerWeapon(playerid,31, 100);
               GivePlayerMoney(playerid, - 90000);
               new name[256];
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      TogglePlayerControllable(playerid,1);
            }
           
            case 8:
   {
               GivePlayerWeapon(playerid,34, 50);
               GivePlayerMoney(playerid, - 100000);
               new name[256];
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      TogglePlayerControllable(playerid,1);
            }
            case 9:
   {
               GivePlayerWeapon(playerid,24, 100);
               GivePlayerMoney(playerid, - 55000);
               new name[256];
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      TogglePlayerControllable(playerid,1);
            }
            case 10:
   {
               GivePlayerWeapon(playerid,27, 100);
               GivePlayerMoney(playerid, - 140000);
               new name[256];
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      TogglePlayerControllable(playerid,1);
            }
            case 11:
   {
               GivePlayerWeapon(playerid,33, 100);
               GivePlayerMoney(playerid, - 60000);
               new name[256];
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      TogglePlayerControllable(playerid,1);
            }
            case 12:
   {
               GivePlayerWeapon(playerid,26, 100);
               GivePlayerMoney(playerid, - 70000);
               new name[256];
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      TogglePlayerControllable(playerid,1);
            }
            case 13:
   {
               GivePlayerWeapon(playerid,39, 20);
               GivePlayerMoney(playerid, - 40000);
               new name[256];
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      TogglePlayerControllable(playerid,1);
            }
            case 14:
   {
               GivePlayerWeapon(playerid,40, 1);
               GivePlayerMoney(playerid, - 5000);
               new name[256];
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      TogglePlayerControllable(playerid,1);
            }
}
}
    return 1;
}
//====================
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
    TogglePlayerControllable ( playerid , true );
    return 1;
}
//====================

3
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Fegyverbolt
« Dátum: 2012. október 12. - 17:43:18 »
Szóval nekem van egy olyan scriptem ha beirod /fegyverbolt tudsz fegyvert venni de az a bajom vele hogy akárhol lehet hogy tudom megadni hogy csak egy bizonyos ponton lehessen?ZCMD-ét nem használok

4
Segítségkérés / Minigame
« Dátum: 2012. június 03. - 15:47:44 »
Szóval kéne nekem egy minigame script ami DD és egy pályán kell lelökni egymást autóval és aki leesik veszít és meg lehet szavazni a következõ minigame-t .Elõre is kösz  :)
\"sa-mp-064_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
\"sa-mp-063_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

5
Segítségkérés / CeleanUpCars
« Dátum: 2012. június 03. - 01:59:08 »
Kéne nekem egy olyan script amivel ki tudom törölni az összes admin által lehívott autót.Elõre is kösz :D

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal