Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - ReMoTe
1
« Dátum: 2012. augusztus 03. - 11:52:41 »
Errorozik a GM-em,de nem akárhogy.... Errorok: C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\gamemode2.pwn(278) : error 001: expected token: \";\", but found \"(\" C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\gamemode2.pwn(278) : error 001: expected token: \")\", but found \";\" C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\gamemode2.pwn(278) : warning 215: expression has no effect C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\gamemode2.pwn(278) : error 001: expected token: \")\", but found \";\" C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\gamemode2.pwn(278) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors.
278.sor: for(new i = 0, gmp = GetMaxPlayers()(); i < gmp; i++)//<---278 stock RandPlayerID() { new OnLine[MAX_PLAYERS],OnLineCount = -1; for(new i = 0, gmp = GetMaxPlayers()(); i < gmp; i++)//<---278 { if(IsPlayerConnected(i)) OnLine[++OnLineCount] = i; } return (OnLineCount > -1)?(OnLine[random(OnLineCount + 1)]):(INVALID_PLAYER_ID); } Semmi javítani való...má rmeg untam és kitöröltem az egész stoc,randplayer id-t és ez a ba*** pawno,ugyan ezeket az errorokat írja,más sornál... AKI EL MERI LOPNI A GM-ET AZ NAGYON MEG BÁNJA!!!! #include <a_samp> #define TIMER_INTERVAL 150 new killstreak[MAX_PLAYERS]; //TEXTDRAWS new Text:TextDraw1; new Text:TextDraw2; new Text:TextDraw3; new Text:TextDraw4; new Text:TextDraw5; new Text:TextDraw6; new Text:TextDraw7; new Text:TextDraw8; new Text:TextDraw9; new Text:TextDraw10; new Text:TextDraw99; new Text:TextDraw11; new Text:TextDraw12; new Text:TextDraw13; new Text:TextDraw0; //ANTI CHEAT new CASH[MAX_PLAYERS]; stock GetPlayerMoney_2(playerid) { return CASH[playerid]; } #define GetPlayerMoney \\ GetPlayerMoney_2 stock GivePlayerMoney_2(playerid, osszeg) { CASH[playerid] = osszeg; } #define GivePlayerMoney \\ GivePlayerMoney_2 new gTeam[MAX_PLAYERS]; #define TEAM_GANGSTER 0 #define TEAM_MAFFIA 1 #define TEAM_ZOMBI 2 #define COLOR_GRAD1 0xB4B5B7FF #define COLOR_GRAD2 0xBFC0C2FF #define COLOR_RED 0xFF0000FF #define COLOR_ORANGE 0xFFA500FF #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFFF #define SPEC_COLOR 0x0BBF6AA #define COLOR_GREEN 0x008000FF #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00FF #define achat 0x00d5ffAA #define COLOR_BLUE 0x0009ffAA #define COLOR_LIGHTBLUE 0x0BBF6AA #define COLOR_LIGHTGREEN 0x90EE90FF #define COLOR_LIGHTBLUE1 0x0BBF6AA //TÛZÖKÖL #define POWER_FIRE_ENABLED_TEXT \"A tûz ököl,aktiv...válts kéz-re és ÜSS!\" #define ERROR_1 \"A szupererõ,már be van kapcsolva...\" #define MESS_1 \"Elfogoytt a tûz ököl képességed! (/shop)\" #define FIRE_TIMER_INTERVAL 80 #define FIRE_POWER_SOUND 1039 #define FIRE_START_DIST 13.0 #define FIRE_FINAL_DIST 90.0 #define FIRE_NEXT_DIST 3.0 #define Explosion_Rad 1 #define Explosion_Type 1 #define FIRE_CMD \"/sosemtalálodki\" #define PLAYER_DAMAGE_DIST 1.5 #define VEH_DAMAGE_DIST 4.0 /*Code*/ new S[MAX_PLAYERS] = -1; new Fires[MAX_PLAYERS]; new Timer[MAX_PLAYERS]; forward Fireman(playerid); //VÉGE main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" By:SmokeR \"); print(\"----------------------------------\\n\"); } forward Levalt(); new Text:Reklam; new Reklamok[][]={ \"~w~A ~r~ ZOLD ~w~szinu emberek ~y~SPECELNEK ~w~!\", \"~w~A szerver konfigosa: ~y~ReMoTe~w~!\", \"w~Ha gond van ~r~SZOLJ ~w~ nekem!!\", \"Ha segits¾g kell akkor ~b~/help~w~!\" }; public OnGameModeInit() { SetTimer(\"Levalt\", 10000, true); Reklam = TextDrawCreate(320.0,432.0,\"_\"); TextDrawFont(Reklam, 1); TextDrawAlignment(Reklam, 2); TextDrawSetOutline(Reklam, 1); TextDrawBackgroundColor(Reklam, 255); TextDrawLetterSize(Reklam, 0.28, 0.89); for(new i; i < GetMaxPlayers(); i++)S = -1; AddPlayerClass(109,1903.6173,-243.0648,3.6594,225.1275,0,0,0,0,0,0); // //GANGSTER csapat AddPlayerClass(126,2109.3953,190.6198,2.3594,160.0426,0,0,0,0,0,0); // //Maffia csapat UsePlayerPedAnims();//Ezt vedd ki ha azt akarod hogy buzisan fusson SetGameModeText(\"SA:MP-Cs 1.6 GG->DM\"); //TEXT DRAWOK: SZINTEK !!!! //Bemelegites TextDraw0 = TextDrawCreate(211 ,231 , \"Elso szint = 6 kill!!\"); TextDrawFont(TextDraw0 , 3); TextDrawLetterSize(TextDraw0 , 1.0, 7); TextDrawColor(TextDraw0 , 0xff0000FF); TextDrawSetOutline(TextDraw0 , false); TextDrawSetProportional(TextDraw0 , true); TextDrawSetShadow(TextDraw0 , 1); // TextDraw1 = TextDrawCreate(241 ,418 , \"Ezen a szinten vagy:1\\nJelenlegi fegyver: 9mm!\"); TextDrawFont(TextDraw1 , 1); TextDrawLetterSize(TextDraw1 , 0.6, 4.2); TextDrawColor(TextDraw1 , 0x00ff1eFF); TextDrawSetOutline(TextDraw1 , false); TextDrawSetProportional(TextDraw1 , true); //2 TextDrawSetShadow(TextDraw2 , 1); TextDraw2 = TextDrawCreate(241 ,418 , \"Ezen a szinten vagy:2\\nJelenlegi fegyver: Slienced:9mm!\"); TextDrawFont(TextDraw2 , 1); TextDrawLetterSize(TextDraw2 , 0.6, 4.2); TextDrawColor(TextDraw2 , 0x00ff1eFF); TextDrawSetOutline(TextDraw2 , false); TextDrawSetProportional(TextDraw2 , true); TextDrawSetShadow(TextDraw2 , 1); //3 TextDrawSetShadow(TextDraw3 , 1); TextDraw3 = TextDrawCreate(241 ,418 , \"Ezen a szinten vagy:3\\nJelenlegi fegyver: Desert Eagle!\"); TextDrawFont(TextDraw3 , 1); TextDrawLetterSize(TextDraw3 , 0.6, 4.2); TextDrawColor(TextDraw3 , 0x00ff1eFF); TextDrawSetOutline(TextDraw3 , false); TextDrawSetProportional(TextDraw3 , true); TextDrawSetShadow(TextDraw3 , 1); //4 TextDrawSetShadow(TextDraw4 , 1); TextDraw4 = TextDrawCreate(241 ,418 , \"Ezen a szinten vagy:4\\nJelenlegi fegyver: ShotGun!\"); TextDrawFont(TextDraw4 , 1); TextDrawLetterSize(TextDraw4 , 0.6, 4.2); TextDrawColor(TextDraw4 , 0x00ff1eFF); TextDrawSetOutline(TextDraw4 , false); TextDrawSetProportional(TextDraw4 , true); TextDrawSetShadow(TextDraw4 , 1); //5 TextDrawSetShadow(TextDraw5 , 1); TextDraw5 = TextDrawCreate(241 ,418 , \"Ezen a szinten vagy:5\\nJelenlegi fegyver: SawnOff:ShotGun!\"); TextDrawFont(TextDraw5 , 1); TextDrawLetterSize(TextDraw5 , 0.6, 4.2); TextDrawColor(TextDraw5 , 0x00ff1eFF); TextDrawSetOutline(TextDraw5 , false); TextDrawSetProportional(TextDraw5 , true); TextDrawSetShadow(TextDraw5 , 1); //6 TextDrawSetShadow(TextDraw6 , 1); TextDraw6 = TextDrawCreate(241 ,418 , \"Ezen a szinten vagy:6\\nJelenlegi fegyver: Combat:ShotGun!\"); TextDrawFont(TextDraw6 , 1); TextDrawLetterSize(TextDraw6 , 0.6, 4.2); TextDrawColor(TextDraw6 , 0x00ff1eFF); TextDrawSetOutline(TextDraw6 , false); TextDrawSetProportional(TextDraw6 , true); TextDrawSetShadow(TextDraw6 , 1); //7 TextDrawSetShadow(TextDraw7 , 1); TextDraw7 = TextDrawCreate(241 ,418 , \"Ezen a szinten vagy:7\\nJelenlegi fegyver: Micro SMG/Uzi!\"); TextDrawFont(TextDraw7 , 1); TextDrawLetterSize(TextDraw7 , 0.6, 4.2); TextDrawColor(TextDraw7 , 0x00ff1eFF); TextDrawSetOutline(TextDraw7 , false); TextDrawSetProportional(TextDraw7 , true); TextDrawSetShadow(TextDraw7 , 1); //8 TextDrawSetShadow(TextDraw8 , 1); TextDraw8 = TextDrawCreate(241 ,418 , \"Ezen a szinten vagy:8\\nJelenlegi fegyver: MP5!\"); TextDrawFont(TextDraw8 , 1); TextDrawLetterSize(TextDraw8 , 0.6, 4.2); TextDrawColor(TextDraw8 , 0x00ff1eFF); TextDrawSetOutline(TextDraw8 , false); TextDrawSetProportional(TextDraw8 , true); TextDrawSetShadow(TextDraw8 , 1); // //9 TextDrawSetShadow(TextDraw9 , 1); TextDraw9 = TextDrawCreate(241 ,418 , \"Ezen a szinten vagy:9\\nJelenlegi fegyver: AK-47!\"); TextDrawFont(TextDraw9 , 1); TextDrawLetterSize(TextDraw9 , 0.6, 4.2); TextDrawColor(TextDraw9 , 0x00ff1eFF); TextDrawSetOutline(TextDraw9 , false); TextDrawSetProportional(TextDraw9 , true); TextDrawSetShadow(TextDraw9 , 1); // //10 TextDrawSetShadow(TextDraw10 , 1); TextDraw10 = TextDrawCreate(241 ,418 , \"Ezen a szinten vagy:10\\nJelenlegi fegyver: M4!\"); TextDrawFont(TextDraw10 , 1); TextDrawLetterSize(TextDraw10 , 0.6, 4.2); TextDrawColor(TextDraw10 , 0x00ff1eFF); TextDrawSetOutline(TextDraw10 , false); TextDrawSetProportional(TextDraw10 , true); TextDrawSetShadow(TextDraw10 , 1); // //11 TextDrawSetShadow(TextDraw11 , 1); TextDraw11 = TextDrawCreate(241 ,418 , \"Ezen a szinten vagy:11\\nJelenlegi fegyver: Tec-9!\"); TextDrawFont(TextDraw11 , 1); TextDrawLetterSize(TextDraw11 , 0.6, 4.2); TextDrawColor(TextDraw11 , 0x00ff1eFF); TextDrawSetOutline(TextDraw11 , false); TextDrawSetProportional(TextDraw11 , true); TextDrawSetShadow(TextDraw11 , 1); // //12 TextDrawSetShadow(TextDraw12 , 1); TextDraw12 = TextDrawCreate(241 ,418 , \"Ezen a szinten vagy:12\\nJelenlegi fegyver: Sniper Rifle+9mm!\"); TextDrawFont(TextDraw12 , 1); TextDrawLetterSize(TextDraw12 , 0.6, 4.2); TextDrawColor(TextDraw12 , 0x00ff1eFF); TextDrawSetOutline(TextDraw12 , false); TextDrawSetProportional(TextDraw12 , true); TextDrawSetShadow(TextDraw12 , 1); // //KILLER TextDrawSetShadow(TextDraw13 , 1); TextDraw13 = TextDrawCreate(241 ,418 , \"GRATULÁLUNK! NYERTÉL!\"); TextDrawFont(TextDraw13 , 1); TextDrawLetterSize(TextDraw13 , 0.6, 4.2); TextDrawColor(TextDraw13 , 0x00ff1eFF); TextDrawSetOutline(TextDraw13 , false); TextDrawSetProportional(TextDraw13 , true); TextDrawSetShadow(TextDraw13 , 1); // TextDrawSetShadow(TextDraw99 , 1); TextDraw99 = TextDrawCreate(241 ,418 , \"Logged in as admin\\n//=//\\nÜdv én...\"); TextDrawFont(TextDraw99 , 1); TextDrawLetterSize(TextDraw99 , 0.6, 4.2); TextDrawColor(TextDraw99 , 0x00ff1eFF); TextDrawSetOutline(TextDraw99 , false); TextDrawSetProportional(TextDraw99 , true); TextDrawSetShadow(TextDraw99 , 1); //MAPOLÁS: return 1; } public Levalt() return TextDrawSetString(Reklam,Reklamok[random(sizeof(Reklamok))]); new bool: onKillstreak[ MAX_PLAYERS ]; public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { switch(classid) { case 0: { gTeam[playerid] = TEAM_GANGSTER; GameTextForPlayer(playerid,\"~r~~h~Terror Csapat\",2500,4); SetPlayerPos(playerid,1903.6173,-243.0648,3.6594);//itt tudod megváltoztani a csapat spawn heylét ! SetPlayerCameraPos(playerid,-1.6637,-250.2604,5.4297);//Kamera nézet a spawn kor SetPlayerCameraLookAt(playerid,1903.6173,-243.0648,3.6594);//Kamera nézet a spawn kor SetPlayerFacingAngle(playerid,182.8305); } case 1: { gTeam[playerid] = TEAM_MAFFIA; GameTextForPlayer(playerid,\"~b~~h~Counter-terrorist Csapat\",2500,4); SetPlayerPos(playerid,3550.2786,-1501.7800,9.9953);//itt tudod megváltoztani a csapat spawn heylét ! SetPlayerCameraPos(playerid,255.6956,86.2929,1002.4453);//Kamera nézet a spawn kor SetPlayerCameraLookAt(playerid,2109.3953,190.6198,2.3594);//Kamera nézet a spawn kor SetPlayerFacingAngle(playerid,237.7545); } } return 1; } stock RandPlayerID() { new OnLine[MAX_PLAYERS],OnLineCount = -1; for(new i = 0, gmp = GetMaxPlayers()(); i < gmp; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) OnLine[++OnLineCount] = i; } return (OnLineCount > -1)?(OnLine[random(OnLineCount + 1)]):(INVALID_PLAYER_ID); } public OnGameModeExit() { for(new i; i < GetMaxPlayers()(); i++)KillTimer(Timer); print(\" Fire-Power by BRICS unloaded.\"); return 1; } #include <youtube> public OnPlayerConnect(playerid) { YoutubeStream(playerid, \"http://www.youtube.com/watch?v=zN9u0wkfb-c\"); ShowPlayerMarkers(0); S[playerid] = -1; Fires[playerid] = 0; killstreak[playerid] = 0; //sets the player\'s killstreak to 0 new string[160]; new nev[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); format(string,160,\"[incoming-Connection!] %s\",nev); format(string,160,\"%s feljött embereket öldösni,a SA:MP->Cs 1.6GG-szerverre! \'Sa:Mp,kicsit másképp \' Érezd jól magad vele!\",nev); SendClientMessageToAll(-8,string); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new name[MAX_PLAYER_NAME]; new sendername[MAX_PLAYER_NAME]; new str[256]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); new PlayerName[MAX_PLAYER_NAME]; if(reason == 0) { GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName)); format(str, sizeof(str), \"%s kilépett (Idõtúllépés)\", PlayerName); SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE, str); } if(reason == 1) { GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName)); format(str, sizeof(str), \"%s kilépett(Kilépés)\", PlayerName); SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE, str); } if(reason == 2) { GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName)); format(str, sizeof(str), \"%s kilépett(Kick/Ban)\", PlayerName); SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE, str); } return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { YoutubeStopStream(playerid); if (random(4); == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Sikeresen újra Spawnoltál...\"); PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://data.hu/get/5410131/ct1.mp3\"); } if (random(4); == 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Sikeresen újra Spawnoltál...\"); PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://data.hu/get/5410132/ct4.mp3\"); } if (random(4); == 2) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Sikeresen újra Spawnoltál...\"); PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://data.hu/get/5410133/ct3.mp3\"); } if (random(4); == 3) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Sikeresen újra Spawnoltál...\"); PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://data.hu/get/5410134/ct2.mp3\"); } if (random(4); == 4) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Sikeresen újra Spawnoltál...\"); PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://data.hu/get/5410135/ct6.mp3\"); } if (random(4); == 5) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Sikeresen újra Spawnoltál...\"); PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://data.hu/get/5410136/ct5.mp3\"); } if (random(4); == 6) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Sikeresen újra Spawnoltál...\"); PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://data.hu/get/5410137/ct8.mp3\"); } if (random(4); == 7) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Sikeresen újra Spawnoltál...\"); PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://data.hu/get/5410138/ct7.mp3\"); } if (random(4); == { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Sikeresen újra Spawnoltál...\"); PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://data.hu/get/5410139/ct9.mp3\"); } if (random(4); == 9) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Sikeresen újra Spawnoltál...\"); PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://data.hu/get/5410140/te1.mp3\"); } if (random(4); == 10) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Sikeresen újra Spawnoltál...\"); PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://data.hu/get/5410153/te2.mp3\"); } if (random(4); == 11) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Sikeresen újra Spawnoltál...\"); PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://data.hu/get/5410154/te3.mp3\"); } if (random(4); == 12) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Sikeresen újra Spawnoltál...\"); PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://data.hu/get/5410155/te5.mp3\"); } if (random(4); == 13) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Sikeresen újra Spawnoltál...\"); PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://data.hu/get/5410156/te7.mp3\"); } if (random(4); == 14) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Sikeresen újra Spawnoltál...\"); PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://data.hu/get/5410157/te6.mp3\"); } if (random(4); == 15) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Sikeresen újra Spawnoltál...\"); PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://data.hu/get/5410158/te9.mp3\"); } if (random(4); == 16) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Sikeresen újra Spawnoltál...\"); PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://data.hu/get/5410159/te8.mp3\"); } if (random(4); == 17) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Sikeresen újra Spawnoltál...\"); PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://data.hu/get/5410152/te4.mp3\"); } if (random(4); == 18) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Sikeresen újra Spawnoltál...\"); PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://data.hu/get/5410152/te4.mp3\"); } if(gTeam[playerid] == TEAM_GANGSTER) { SetPlayerColor(playerid,COLOR_RED); GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1); GivePlayerWeapon(playerid, 22, 99999999); TextDrawShowForPlayer(playerid, TextDraw0); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Az nyer,aki elõször éri el a 40pontot!\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Az elsõ szinthez,érd el a 6-pontot!\"); SetPlayerPos(playerid, 3549.0576,-1461.5500,8.8121); } if(gTeam[playerid] == TEAM_MAFFIA) { SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLUE); SetPlayerPos(playerid, 2326.4653,-2072.4055,728.7500); GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1); GivePlayerWeapon(playerid, 22, 99999999); TextDrawShowForPlayer(playerid, TextDraw0); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Az nyer,aki elõször éri el a 40pontot!\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Az elsõ szinthez,érd el a 6-pontot!\"); } return TextDrawHideForPlayer(playerid,Reklam); } if(GetPlayerScore(playerid) >= 1) { PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://data.hu/get/5410167/firstblood1_ultimate.wav\"); GivePlayerMoney(playerid, 1500); TextDrawHideForPlayer(playerid, TextDraw0); } if(GetPlayerScore(playerid) >= 3) { GivePlayerMoney(playerid, 2500); TextDrawHideForPlayer(playerid, TextDraw0); ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid, 22, 9999999); GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1); TextDrawShowForPlayer(playerid, TextDraw1); } if(GetPlayerScore(playerid) >= 6) { GivePlayerMoney(playerid, 3500); TextDrawHideForPlayer(playerid, TextDraw1); ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid, 23, 9999999); GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1); TextDrawShowForPlayer(playerid, TextDraw2); } if(GetPlayerScore(playerid) >= 9) { GivePlayerMoney(playerid, 4500); TextDrawHideForPlayer(playerid, TextDraw2); ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid, 24, 9999999); GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1); TextDrawShowForPlayer(playerid, TextDraw3); } if(GetPlayerScore(playerid) >= 12) { GivePlayerMoney(playerid, 5500); TextDrawHideForPlayer(playerid, TextDraw3); ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid, 25, 9999999); GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1); TextDrawShowForPlayer(playerid, TextDraw4); } if(GetPlayerScore(playerid) >= 15) { GivePlayerMoney(playerid, 6500); TextDrawHideForPlayer(playerid, TextDraw4); ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid, 26, 9999999); GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1); TextDrawShowForPlayer(playerid, TextDraw5); } if(GetPlayerScore(playerid) >= 18) { GivePlayerMoney(playerid, 7500); TextDrawHideForPlayer(playerid, TextDraw5); ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid, 27, 9999999); GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1); TextDrawShowForPlayer(playerid, TextDraw6); } if(GetPlayerScore(playerid) >= 21) { GivePlayerMoney(playerid, 8500); TextDrawHideForPlayer(playerid, TextDraw6); ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid, 28, 9999999); GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1); TextDrawShowForPlayer(playerid, TextDraw7); } if(GetPlayerScore(playerid) >= 24) { GivePlayerMoney(playerid, 9500); TextDrawHideForPlayer(playerid, TextDraw7); ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid, 29, 9999999); GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1); TextDrawShowForPlayer(playerid, TextDraw8); } if(GetPlayerScore(playerid) >= 27) { GivePlayerMoney(playerid, 15000); TextDrawHideForPlayer(playerid, TextDraw8); ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid, 30, 9999999); GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1); TextDrawShowForPlayer(playerid, TextDraw9); } if(GetPlayerScore(playerid) >= 30) { GivePlayerMoney(playerid, 20000); TextDrawHideForPlayer(playerid, TextDraw9); ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid, 31, 9999999); GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1); TextDrawShowForPlayer(playerid, TextDraw10); } if(GetPlayerScore(playerid) >= 33) { GivePlayerMoney(playerid, 22000); TextDrawHideForPlayer(playerid, TextDraw10); ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid, 32, 9999999); GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1); TextDrawShowForPlayer(playerid, TextDraw11); } if(GetPlayerScore(playerid) >= 36) { GivePlayerMoney(playerid, 25000); TextDrawHideForPlayer(playerid, TextDraw11); ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid, 33, 9999999); GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1); TextDrawShowForPlayer(playerid, TextDraw12); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Gratulálok! Jelenleg,az utolsó szinten jársz! A nyeréshez,érd el a 40pontot\"); } if(GetPlayerScore(playerid) >= 40) { GivePlayerMoney(playerid, 999999999); TextDrawHideForPlayer(playerid, TextDraw12); onKillstreak[ playerid ] = true; SetTimerEx( \"IdeAFuggvenyedNevet\", 60000 * 3, false, \"d\", playerid ); //Ezt nyilván arra írod, amire akarod ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1); SetPlayerPos(playerid); new msg1[64],name1[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name1, strlen(name1)); format(msg1, strlen(msg1), \"%s megnyerte ezt a kört! Gratulálunk neki!\", name1); SendClientMessageToAll(COLOR_RED, \"FIGYELEM! Új kör indul FIGYELEM!\"); onKillStreak[ playerid ] = false; SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Gratulálunk! Megynerted a SA:MP,GG...SA:MP kicsit másképp szerveren futó,CS:GGDM-et!\" ); SendClientMessage( playerid, COLOR_BLUE, \"Ha szeretnél felkerülni a becsület falra,akkor írj nekem (ReMoTe)!\" ); SendClientMessage( playerid, COLOR_BLUE, \"--!! NE FELEJTSD EL LEFÉNYKÉPEZNI EZT AZ ÜZENETET !!--\" ); SendClientMessageToAll(-1, msg1); SendClientMessageToAll(COOR_RED, \"Új kör kezdõdik...\"); foreach(Player, i) { if( IsPlayerConnected( i ) ) { SpawnPlayer( i ); ResetPlayerMoney(playerid); ResetPlayerWeapons(playerid); SetPlayerHealth(playerid, 100); } } TextDrawShowForPlayer(playerid, TextDraw13); } return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Ki döglöttél...sz*r ügy \"); SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid) +1); SendDeathMessage(killerid, playerid, reason); if( GetPlayerWeapon( killerid ) == 4 ) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Le késeltek,ezért el vesztettél 3-pontot!\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Le késeltél valakit,ezért el a jutalmad, 3-pont!\"); SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid) +3); SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) -3); } if(GetPVarInt(playerid, \"Headshotted\") == 1) { SetPVarInt(playerid, \"Headshotted\", 0); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Fejbe lottek\", 3000, 3); GameTextForPlayer(killerid, \"~r~Head Shot!\", 3000, 3); } } stock PlayAudioStreamForAll(url[]) //play audio stream for all függvény neve { for(new i; i < GetMaxPlayers()(); i++ ) //beállítjuk hogy mindenkinek szóljon { if(IsPlayerConnected( i )) //a játékos csatlakozva van-e { PlayAudioStreamForPlayer(i, url); //lejátsza a hangot } } return 1; } forward CheckHeadShot(); public CheckHeadShot() { new index; for(new playerid; playerid < GetMaxPlayers(); playerid++) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { index = GetPlayerAnimationIndex(playerid); if(index == 1173 || index == 1175 || index == 1177 || index == 1178) { SetPVarInt(playerid, \"Headshotted\", 1); SetPlayerHealth(playerid, 0); PlayAudioStreamForAll(\" http://data.hu/get/5410272/headshot2_ultimate.wav\" ) } } } return 1; } stock HandleKS(playerid, killerid) //put this function outside of any callbacks or functions { killstreak[playerid] = 0; killstreak[killerid] ++; switch(killstreak[killerid]) { case 2: { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"A 2.-embert ölöd meg,halál nélkül! Jutalom: 200+pénz\"); GivePlayerMoney(playerid, 200); PlayAudioStreamForPlayer(payerid \"http://data.hu/get/5410166/doublekill1_ultimate.wav\"); GameTextForPlayer(playerid, \"DOUBLE KILL\", 3000, 6); } case 3: { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"A 3.-embert ölöd meg,halál nélkül! Jutalom: 300+pénz\"); GivePlayerMoney(playerid, 300); PlayAudioStreamForPlayer(payerid \"http://data.hu/get/5410166/doublekill1_ultimate.wav\"); GameTextForPlayer(playerid, \"TRIPLE KILL\", 3000, 6); } case 4: { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"A 4.-embert ölöd meg,halál nélkül! Jutalom: 500+pénz\"); GivePlayerMoney(playerid, 500); PlayAudioStreamForPlayer(payerid \"http://data.hu/get/5410170/killingspree_ultimate.wav\"); GameTextForPlayer(playerid, \"KILLING SPREE\", 3000, 6); } case 6: { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"A 6.-embert ölöd meg,halál nélkül! Jutalom: 1000+pénz\"); GivePlayerMoney(playerid, 1000); PlayAudioStreamForPlayer(payerid \"http://data.hu/get/5410171/holyshit_ultimate.wav\"); GameTextForPlayer(playerid, \"HOOOLY SHIT!\", 3000, 6); } case 8: //change the numbers as desired and add/remove as many as you want { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"A 8.-embert ölöd meg,halál nélkül! Jutalom: 1500+pénz\"); GivePlayerMoney(playerid, 1500); PlayAudioStreamForPlayer(payerid \"http://data.hu/get/5410226/monsterkill_ultimate.wav\"); GameTextForPlayer(playerid, \"MONSTER KILL\", 3000, 6); } case 9: //change the numbers as desired and add/remove as many as you want { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"A 9.-embert ölöd meg,halál nélkül! Jutalom: 2000+pénz\"); GivePlayerMoney(playerid, 2000); PlayAudioStreamForPlayer(payerid \"http://data.hu/get/5410225/godlike_ultimate.wav\"); GameTextForPlayer(playerid, \"GODLIKE\", 3000, 6); } case 12: //change the numbers as desired and add/remove as many as you want { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"A 12.-embert ölöd meg,halál nélkül! Jutalom: 10.000+pénz\"); GivePlayerMoney(playerid, 10000); PlayAudioStreamForPlayer(payerid \"http://data.hu/get/5410223/ludicrouskill_ultimate.wav\"); GameTextForPlayer(playerid, \"LUDICROUS KILL\", 3000, 6); } case 18: //change the numbers as desired and add/remove as many as you want { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"A 16.-embert ölöd meg,halál nélkül! Jutalom: 50.000$ + 40minigun töltény\"); GivePlayerMoney(playerid, 50000); GivePlayerWeapon(playerid, 48, 40); PlayAudioStreamForPlayer(payerid \"http://data.hu/get/5410165/dominating_ultimate.wav\"); GameTextForPlayer(playerid, \"DOMINATING\", 3000, 6); } } return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { return 1; } new shop; public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/adminlogin=remote\", cmdtext, true, 10) == 0) { SetPlayerScore(playerid, 100); SendClientMessageToAll(COLOR_RED, \"[RconManager]ReMoTe = FõAdmin,bejelntekezett az admin pult-ba.\"); return 1; } if (strcmp(\"/...\", cmdtext, true, 10) == 0) { SetPlayerPos(playerid, 3549.0576,-1461.5500,8.8121); return 1; } if (strcmp(\"/admin-shop\", cmdtext, true, 10) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, shop, DIALOG_STYLE_LIST, \"ReMoTe Shop\", \"Fegyverek\\nItems\\nElõnyök\", \"Kiválaszt\", \"Mégsem\"); return 1; } if (strcmp(\"/spec\", cmdtext, true, 10) == 0) { TogglePlayerSpectating(playerid, 1); SetPlayerColor(playerid, SPEC_COLOR); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Át kapcsoltál,spec módra...ha vissza szeretnél menni,/specki\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"A specmód kikapcsolása után,megmarad a szinted!\"); PlayerSpectatePlayer(playerid, RandPlayerID()); return 1; } if (strcmp(\"/specki\", cmdtext, true, 10) == 0) { TogglePlayerSpectating(playerid, 0); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Ki kapcsoltad a spec módot! Jó játékot kívánok\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"A specmód kikapcsolása után,megmarad a szinted!\"); return 1; } return SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Ismeretlen parancs,vagy valamit el írtál!\"); } new ws; new items; new elonyok; public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == shop) { if(listitem == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, ws, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Láncfûrész......-> 6000$\\nFüsstGránát.....->5000$/5db\\nRobbanóTáska+Detonátor.....->15.000$/3db\\nGraffiti.....->2500$/100töltény\\nKéziGránát.....->5000$/db\",\"Megvesz\",\"Kilép\"); } if(listitem == 1) { ShowPlayerDialog(playerid, items, DIALOG_STYLE_LIST, \"Itemek\", \"Éjjel látó...2500$\\nHõkamera...5000$\\nEjtõernyõ... INGYENES!\",\"Megvesz\",\"Mégsem\"); } if(listitem == 2) { ShowPlayerDialog(playerid, elonyok, DIALOG_STYLE_LIST, \"Elõnyök\", \"Tûz ököl...15.000$/1-ütés!\",\"Megvesz\",\"Mégsem\"); } } if(dialogid == ws) { if(listitem == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"ExtrákBolt by ReMoTe: Sikeresen megvásároltál valamit,a ReMoTe shop-ból!\"); GivePlayerWeapon(playerid, 9, 1); } if(listitem == 1) { GivePlayerWeapon(playerid, 17, 5); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"ExtrákBolt by ReMoTe: Sikeresen megvásároltál valamit,a ReMoTe shop-ból!\"); } if(listitem == 2) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"ExtrákBolt by ReMoTe: Sikeresen megvásároltál valamit,a ReMoTe shop-ból!\"); GivePlayerWeapon(playerid, 17, 5); } if(listitem == 3) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"ExtrákBolt by ReMoTe: Sikeresen megvásároltál valamit,a ReMoTe shop-ból!\"); GivePlayerWeapon(playerid, 40, 1); GivePlayerWeapon(playerid, 39, 5); } if(listitem == 4) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"ExtrákBolt by ReMoTe: Sikeresen megvásároltál valamit,a ReMoTe shop-ból!\"); GivePlayerWeapon(playerid, 41, 100); } if(listitem == 5) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"ExtrákBolt by ReMoTe: Sikeresen megvásároltál valamit,a ReMoTe shop-ból!\"); GivePlayerWeapon(playerid, 16, 1); } } if(dialogid == items) { if(listitem == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"ExtrákBolt by ReMoTe: Sikeresen megvásároltál valamit,a ReMoTe shop-ból!\"); GivePlayerWeapon(playerid, 44, 1); } if(listitem == 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"ExtrákBolt by ReMoTe: Sikeresen megvásároltál valamit,a ReMoTe shop-ból!\"); GivePlayerWeapon(playerid, 45, 1); } } }
2
« Dátum: 2012. augusztus 03. - 10:41:01 »
Hali... Kellene nekem egy olyan code,hogy ha valaki késsel öl meg valakit akkor X függvények hívódnak elõ...megoldható?
3
« Dátum: 2012. augusztus 03. - 09:53:22 »
Hali... Mivel lehetne azt megcsin. hogy,ha a player elér egy X pontot,megcsinál néhány függvényt
4
« Dátum: 2012. augusztus 03. - 09:28:55 »
Sziasztok!A héten indítanék egy DM szervert,a gond cask az,hogy 7nap van hátra a hosting-ból.... Ha valaki szeretné támogatni a szervert,azt örömmel hallanám....INFÓK:508ft-os támogatás esetén: Jutalom: 3* Adminisztrátori szint a szerverre,(örök),vagy \"Vissza támogatás\" (Vissza Támogatás = Ha Clans.hu-s a host [mint ez] akkor én is támogatom a hostot,508ft-al...más hostot is támogatok,ha van rá lehetõség! Esetleg: Host igénybe vételi lehetõség, 3-hét! 1016ft Támogatás esetén: Rcon adminisztrátori elérhetõség,3hónapra,vagy a host igénybe vétele [/b](Saját GameMode feltétele) 4-hét! 2032ft Támogatás esetén: Rcon adminisztrátori elérhetõség (örök) + host igyénybevételi lehetõség (1hónap) A TÁMOGATÁST,SMS-BEN KELL ELKÜLDENI!!!!
Telefonszámok: [mod]Eltávolítva. Nem szép dolog átverni másokat[/mod] Kép,a könyebb eligazodás,iletve a megbízhatóság céljából: [mod]Eltávolítva[/mod] 1-2 + Infó (FONTOS EL OLVASNI!!!) Mit jelent ez a támogatás?
A szerver bérlése pénzbe kerül, az SMS amit küldesz, közvetlenül a Clans.hu-hoz kerül, ezáltal csökken a szerver bérleti díja. Így több ideig tudjuk neked biztosítani a szervert amin játszol, illetve ha elég támogatást kapunk akkor több slotra is beválthatjuk. A SMS ára amit küldesz, az egybõl a Clans.hu-hoz kerül, ezzel biztosítva, hogy mindig a megfelelõ helyre kerüljön. (nem tudja egy klántag, se senki más elcsalni) FoNtOs!!!! FoNtOs!!!! FoNtOs!!!! FoNtOs!!!! FoNtOs!!!! FoNtOs!!!! FoNtOs!!!! Mit küldjek el? A megfelelõ telefonszámra a \"CLANSHU 10628\" kódot küld el, a CLANSHU szó után csak számok következnek. FoNtOs!!!! FoNtOs!!!! FoNtOs!!!! FoNtOs!!!! FoNtOs!!!! FoNtOs!!!! FoNtOs!!!! Ez neked nem sokat jelent,mert a jutalmat az SMS árának levonásával kapod meg,tehát ne úgy számold,hogy 508ft=2-508ft-os SMS! Támogatás jóváírása Minden SMS amit küldesz, a bruttó érték 50%-t kapja meg a szerverünk, ennyivel fog csökkeni a szerver bérleti díja a következõ fizetéskor, a maradék 50% a mobilszolgáltatóé. Ha elég SMS-t kapunk, akkor akár ingyen is lehet a szerver az adott hónapban, így biztosan sokáig fogsz tudni játszani nálunk! Csak információ miatt írtam fel! (Hogy lásd,ezen csak nyerhetsz ) FONTOS!!![/glow] A 2000ft-os támogatást,CSAK AKKOR KÜLDJ,HA PM-BEN RÁM ÜZENTÉL,mert a 2000ft-os támogatás esetén,3-napon belül,vissza kell jeleznem a hosting-nak,hogy igen,ezt én küldtem...MÁSKÉPPEN,EL VESZIK A TÁMOGATÁS!!! (A pénz elvesztéséért,felelõsséget SEM ÉN,SEM A SAMP FÓRUM NEM VÁLLAL) Hogyan támogassak 2000ft,vagy a felett,hogy ne keljen várnom a PM üzenet válaszára? Egyszerû: Nem a 2000ft-os számra küldöd el az SMS-t hanem az 1000ft-os-ra -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ÉN,AZ 508FT-OS TÁMOGATÁST AJÁNLOM!!! Miért? 1.: 508ft-ért hol találnál egy hostot,ami 3hétig hostolja a szervered? (Esetleg a sunwell,de az is csak 2hét ) 2.: Ez,nem egy sok pénz,de a jutalom,bõ kezû 3.: Mind a ketten jól járunk ------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------ -------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------------------------- Üdv,ReMoTe ............................................ U.i.: A Szerre,jelenleg 12player várakozik,és mi hamarabb kellene a host,de egyedül,max 1hónnapra tudok be fizetni...DE! Ha kapok támogatást,akkor \"sok kicsi sokra megy\" alapon,akár 3hónapig is üzemelhet a szerver.......
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. augusztus 03. - 07:39:21 ) Lehetõleg,minden támogatás beérkezésérõl,küldjetek PM-et...Elõre köszi
5
« Dátum: 2012. augusztus 03. - 09:10:02 »
Hali...valaki linkelne egy oldalt ahova fel dobálhatom a zenéket,hogy onnan tudjam lejátszani? (\"PlayAudioStreamForPlayer-el )
6
« Dátum: 2012. augusztus 03. - 08:11:33 »
Hali... Szeretném azt megcsinálni,hogy kb.: 5-szám van,amit spawn-kor szeretnék le játszatni,de mivel nem tudok dönteni ezért az a kérdésem: Meg lehet csinálni,hoyg spawn-kor az 5 közül,véletlen szerûen 1-et le játszik? (Nem mindenkinek) Ha igen,akkor hogyan? ?) Elõre köszi...remo
7
« Dátum: 2012. augusztus 03. - 07:58:41 »
Sziasztok...tegnap,kértem egy olyat,hogy egy véletlenszerû id-t sorsoljon ki a játék,amit kaptam is.: stock RandPlayerID() { new OnLine[MAX_PLAYERS], OnLineCount = -1; for(new i = 0, gmp = GetMaxPlayers(); i < gmp; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) OnLine[++OnLineCount] = i; } return (OnLineCount > -1)?(OnLine[random(OnLineCount + 1)]):(INVALID_PLAYER_ID); } Na,most...kellene nekem egy olyan,hogy sorsol egy véletlenszerû id-t és azt alkalmazza a többi parancsra...pl.: public ... () { SetTimer(\"...\", 60000*2, false); SetPlayerSkin(RandomID <- Ezt ki sorsolja véletlenszerûen, 204); GivePlayerWeapon(És ezt, 38, 9999999); GivePlayerWeapon(meg ez,ugyan arra az id-re konfigurálja,mint a set player skin-t, 45, 1); } Megoldható?
8
« Dátum: 2012. augusztus 03. - 07:28:55 »
Törölve.... Áthelyezve ide: Hostingok/Társalgó
9
« Dátum: 2012. augusztus 02. - 17:45:11 »
Hali...kellene nekem egy függvény,ami egy bizonyos player id-t láthatatlanná tesz,vagyis nem látszódik a minitérképen...Megoldható?
10
« Dátum: 2012. augusztus 01. - 18:17:33 »
Hali Hogyan lehet megoldani ha,pl beírom /kill akkor egy véletlenszerû (aa szerveren online) playert öl meg... Ide kellene: TogglePlayerSpectating(playerid, 1); PlayerSpectatePlayer(playerid, Ez lenne egy véletlenszerû id); Köszike....remo
11
« Dátum: 2012. augusztus 01. - 14:17:31 »
Hali...kellene egy olyan script,ha pl az egyik player be írja: /1.pálya akkor sendclientmessage to all: %s szeretne átmenni erre a mapra: (ide majd én beírom ami kell) és lekérdezi hogy hány player online,és (pl ha 10 player játszik akkor 5 ember) be írja hogy /menjünk akkor ki írja mindenkinek...%s is szeretne átmenni a mapra [1/(esetünkben)5] majd ha meg van az 5 akkor restartolja a szervert és betölti a map1.amx-fs-t Reméllem érthetõ voltam xDDDD Köszike...
12
« Dátum: 2012. augusztus 01. - 12:23:20 »
Sziasztok...kellene nekem egy függvény,ami minden játékost spawnol... pl.: Be írom.../spawn és az összes játékos újra spawnol
13
« Dátum: 2012. augusztus 01. - 12:22:04 »
Hali... Kellene nekem egy iylen \"CODE\" : Van egy killstrake kódom.: stock HandleKS(playerid, killerid) //put this function outside of any callbacks or functions { killstreak[playerid] = 0; killstreak[killerid] ++; switch(killstreak[killerid]) { case 0: //change the numbers as desired and add/remove as many as you want { ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1); TextDrawShowForPlayer(playerid, TextDraw0); } case 4: { ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid, 22, 9999999); GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1); TextDrawShowForPlayer(playerid, TextDraw1); } case 6: { ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid, 23, 9999999); GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1); TextDrawShowForPlayer(playerid, TextDraw2); } } És ide: case 6: { ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid, 23, 9999999); GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1); TextDrawShowForPlayer(playerid, TextDraw2); } Szeretnék be illeszteni egy 3-perces idõzítõt, DE!!! Ha a player meghal az idõzítõ lejárta elõtt,akkor: \"SendClientMessage(playerid, SZÍN, \"xyz...\");\" viszont ha nem hal meg,ugyan ez...(\"SendClientMessage(playerid, SZÍN, \"xyz...\");\") Megoldható?
14
« Dátum: 2012. augusztus 01. - 11:38:56 »
Hali.. Kellene nekem 2 dolog... 1. Ha a player öngyilkos lesz,akkor X függvények hívódnak elõ... 2. Ha a player eléri az X pontot,megitn csak X függvények hívódnak elõ ------------------------------------------- Elõre kösz ezt is...remote -----------------------------------------------------
15
« Dátum: 2012. augusztus 01. - 11:24:46 »
Hali...kellene egy kis segítség ehez: Körökre kéne osztani a játékot...Bõvebben: Elsõ kör tartana, 90mp-ig a második pedig véletlenszerûen, 20 és 30 perc közötti ideig (ha nem megoldható, 23 legyen) Elõre köszi: ReMo U.i.: Amikor az elsõ körnek vége,mindenki újra spawnol és a \"ResetPlayerWeapons \" függvény után, 2 \"GivePlayerWeapon\" függvény hívódik elõ.... Amikor a második körnek vége, nulláza a pontszámokat és elveszi a fegyevereket majd megint csak a GivePlayerWeapon hívódik elõ
|