Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Kassenoid

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / PM parancs túl kevés karakter
« Dátum: 2013. február 06. - 17:53:10 »
Üdv mindenkinek!
Ahogy az a címben is benne van, van egy kis bajom van ezzel a gyönyörû szép PM paranccsal:
 
CMD:pm(playerid, params[])
{
new
     string[256],
     Fogado,
      Name[MAX_PLAYER_NAME],
Name2[MAX_PLAYER_NAME],
uzenet[256];
      if(sscanf(params, \"us\",Fogado, uzenet)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE,\"HASZNÁLATA: /pm [Játékos Név/ID] [Üzenet]\");
      if(!IsPlayerConnected(Fogado)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Az ID nem megfelelõ !\");
      GetPlayerName(playerid,Name, MAX_PLAYER_NAME);
      format(string, sizeof(string),\"[Elküldött PM]: %s [%d]: %s\",Name, playerid, uzenet);
      SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,string);
      //GameTextForPlayer(playerid, \"Üzenet elküldve\", 2000, 3);
      GetPlayerName(playerid,Name2, MAX_PLAYER_NAME);
      format(string, sizeof(string),\"[bejövõ PM]: %s [%d]: %s\",Name2, playerid, uzenet);
      SendClientMessage(Fogado,COLOR_YELLOW,string);
      //GameTextForPlayer(Fogado, \"Üzenet fogadva\", 2000, 3);
      return 1;
}

 
A probléma pedig az, hogy csak 31 karaktert tudok pm-be írni (+ a nevem, az ID, amiket még elé kiír (a nevem: Kassenoid)). Sajnos nem tudom, hogy mi a baj vele :(. Remélem valaki tud segíteni.
A válaszokat köszönöm elõre is.

2
Segítségkérés / Megintcsak Dialog probléma/Nem mûködnek a dialogok
« Dátum: 2013. február 06. - 11:36:06 »
Üdv mindenkinek!
Már nyitottam egy topicot ez elõtt, amit le is zártam, mert azt hittem jó lett, meg minden, DE... nem :(. Sajnos azt már nem tudom újra kinyitni, mert egy adminisztrátor lezárta, úgyhogy csinálok  mégegyet. Megcsináltam mindent, ahogy az elõzõben segítettetek, de még mindíg az a helyzet, hogy megnyílik a dialog, és bármire rákattintok bezárja azt  :(. Elõre is köszi a további segítségeket.

3
Segítségkérés / Dialog probléma/Nem mûködnek a dialogok
« Dátum: 2013. február 05. - 20:11:12 »
Üdv mindenkinek!
Már láttam két ilyen topicot az alábbi neveken (ugye, ami a cím is), de egyik megoldása sem mûködött. Ugyanis, amikor megnyitok egy \"LIST\", vagy \"DIALOG_STYLE_LIST\", akinek így jobban tetszik stílusú dialogot, az 1. oldal után nem megy tovább egy kivételével, ami a jármû lekérõ dialog (ez volt közülük az egyetlen, amelyiknél az OnDialogResponse-nél return 0 volt a végén, de most már az összeset átírtam olyanra, de így sem mûködik). Ezért szeretnék hát segítséget kérni, hogy mi lehet a hiba.
Elõre is köszönöm :)

4
Segítségkérés / Megintcsak egy pawno compiler crash
« Dátum: 2012. november 29. - 21:30:10 »
Hello mindenki!
1-2 napja már csináltam egy ilyen topicot, amit sikeresen meg is sikerült oldani, de most lenne még egy gond. Ugye divkn verzióját felhasználba az elõzõben megoldottuk, hogy ne crasheljen a compiler egy ilyen msgbox dialogos szövegnél:
 
new text[] = \" \\
        {FF0000}[sZABÁLYZAT] \\n \\
        {00FFFF}1.) {FF0000}Bármilyen csaló program/mod, amely hatással van a játékra használata tilos! (pl.: Hack, Cleo)\\n \\
        {00FFFF}2.) {FF0000}Tilos a floodolás! (Egymás után rögtön üzenetküldés)\\n \\
        {00FFFF}3.) {FF0000}Db-zés (DriveBy/Jármû segítségével való gyilkolás) néhány módja: Autóval beszorítasz valakit, és ott hagyod alatta meghalni/Helikopter rotorjával ölsz meg valakit.\\n \\
{00FFFF}4.) {FF0000}Káromkodás az Anti-Káromkodás rendszert kijátszva.\";\";
new text2[ sizeof( text ) ];
format( text2, sizeof text2, \"%s\", text );
ShowPlayerDialog( playerid, 2, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Szabályzat\", text2, \"OK\", \"\" );

 
Most viszont beleírtam még egy sort a [sZABÁLYZAT] sor, tehát az 1. sor alá, és megint crashel :S emellett, ha beleírok egy 5. szabályt, akkor is crashel, tehát ha így néz ki:
 
new text[] = \" \\
        {FF0000}[sZABÁLYZAT] \\n \\
        {FFFF00}Az alábbiak mindegyike tiltott, amint valakit rajtakapunk bármelyikek végrehajtani/segédkezni benne, kick/bann/pénz levonás/mute/freeze/jail lehet a büntetése!\\n \\
        {00FFFF}1.) {FF0000}Bármilyen csaló program/mod, amely hatással van a játékra használata tilos! (pl.: Hack, Cleo)\\n \\
        {00FFFF}2.) {FF0000}Tilos a floodolás! (Egymás után rögtön üzenetküldés)\\n \\
        {00FFFF}3.) {FF0000}Db-zés (DriveBy/Jármû segítségével való gyilkolás) néhány módja: Autóval beszorítasz valakit, és ott hagyod alatta meghalni/Helikopter rotorjával ölsz meg valakit.\\n \\
{00FFFF}4.) {FF0000}Káromkodás az Anti-Káromkodás rendszert kijátszva.\";

 
Vagy így:
 
new text[] = \" \\
        {FF0000}[sZABÁLYZAT] \\n \\
        {00FFFF}1.) {FF0000}Bármilyen csaló program/mod, amely hatással van a játékra használata tilos! (pl.: Hack, Cleo)\\n \\
        {00FFFF}2.) {FF0000}Tilos a floodolás! (Egymás után rögtön üzenetküldés)\\n \\
        {00FFFF}3.) {FF0000}Db-zés (DriveBy/Jármû segítségével való gyilkolás) néhány módja: Autóval beszorítasz valakit, és ott hagyod alatta meghalni/Helikopter rotorjával ölsz meg valakit.\\n \\
{00FFFF}4.) {FF0000}Káromkodás az Anti-Káromkodás rendszert kijátszva.\\n \\
{00FFFF}5.) {FF0000}Stunt területen szándékos gyilkolás/sebzés/jármû ellopása.\";

 
Esetleg, ha valaki tudja rá a megoldást, vagy van ötlete, kérem segítsen. Addig is elõre is köszönöm

5
Segítségkérés / Pawn compiler library mûködése leállt
« Dátum: 2012. november 27. - 19:11:26 »
Üdv mindenki!
Abban szeretnék segítséget kérni, hogy miért írja ki a fent említett hibaüzenetet? (Pawn compiler library mûködése leállt) Egy másik fórumon csak annyit találtam, hogy általában attól szokott lenni, hogyha egy msg dialogba túl hosszú szöveget írok. Ez szerintem így is van, mert amíg rövidebb volt 1 kicsit a dialogom (a szabályzat van benne), addig tökéletesen ment is, csak ha 2 pont közé (ahol amúgy is sortörés lenne) entert ütök, akkor még mindíg ezt írja ki, és nem compileozza le   :(
Hogyha esetleg valaki tudna segíteni, megköszönném. Addig is köszönöm elõre is.

6
Szkript kérések / Carjump és Speedboost parancsok átírása
« Dátum: 2012. július 15. - 20:56:24 »
Hello mindenki!
Ahogy már a cím is írja, azt kérném tõletek, ha van 1 kis fölös idõtök, légyszi írjatok át nekem két parancsot (úgyanúgy, tehát olyan, mintha csak 1-et kellene). Van egy scriptem, amiben van carjump és speedboost:
 
#include <a_samp>
new Float:Speed[MAX_PLAYERS];
new Float:Jump[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
for (new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    if (IsPlayerConnected(i) && !IsPlayerNPC(i))
    {
        Speed = 1.25;
    }
}
for (new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    if (IsPlayerConnected(i) && !IsPlayerNPC(i))
    {
        Jump = 0.2;
    }
}
return 1;
}
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/speedon\", cmdtext, true, 10) == 0)
    {
        SendClientMessage(playerid,0x00CC00AA,\"Jármû gyorsítás bekapcsolva. A num 8 billentyûvel tudsz gyorsítani, ha jármûben vagy.\");
new name[24], string[128];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(string, sizeof(string), \"%s bekapcsolta a jármû gyorsítást!\", name);
SendClientMessageToAll(0x00CC00AA, string);
        Speed[playerid] = 1.25;
        return 1;
    }
if (strcmp(\"/speedoff\", cmdtext, true, 10) == 0)
    {
        SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Jármû gyorsítás kikapcsolva.\");
        new name[24], string[128];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(string, sizeof(string), \"%s kikapcsolta a jármû gyorsítást!\", name);
SendClientMessageToAll(0xFF0000AA, string);
        Speed[playerid] = 1.00;
        return 1;
    }
      if (strcmp(\"/jumpon\", cmdtext, true, 10) == 0)
    {
        SendClientMessage(playerid,0x00CC00AA,\"Jármû ugrás bekapcsolva. A H billentyûvel tudsz ugrani, ha jármûben vagy.\");
new name[24], string[128];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(string, sizeof(string), \"%s bekapcsolta a jármû ugrást!\", name);
SendClientMessageToAll(0x00CC00AA, string);
        Jump[playerid] = 0.2;
        return 1;
    }
if (strcmp(\"/jumpoff\", cmdtext, true, 10) == 0)
    {
        SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Jármû ugrás kikapcsolva.\");
        new name[24], string[128];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(string, sizeof(string), \"%s kikapcsolta a jármû ugrást!\", name);
SendClientMessageToAll(0xFF0000AA, string);
        Jump[playerid] = 0.0;
        return 1;
    }
return 0;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
//=========================================================================================
//Carjump:
    if(newkeys & KEY_CROUCH)
    {
    new Float:x, Float:y, Float:z;
    GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z);
    SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z + Jump[playerid]);
    }
//=========================================================================================
//SpeedBoost:
if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
                if (newkeys & KEY_ANALOG_UP
)
                {
                    new Float:vx, Float:vy, Float:vz;
                    GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vx, vy, vz);
                    if (floatabs(vx) < 3 && floatabs(vy) < 3 && floatabs(vz) < 3)
                    {
                        SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vx * Speed[playerid], vy * Speed[playerid], vz * Speed[playerid]);
                    }
                    return 1;
                }

 
Úgy kellene átírni a parancsokat, hogyha már valaki bekapcsolta a speedet vagy a jumpot, akkor ne küldjön mindenkinek üzit, csak annak, aki bekapcsolta.
Elõre is kösz mindenkinek.

7
Szkript kérések / Banda rendszer
« Dátum: 2012. június 13. - 17:17:46 »
Üdv mindenki! Ahogy a cím is írja, egy banda rendszert szeretnék kérni tõletek, ha valakinek van egy kis felesleges ideje. Úgy kéne, hogy van alapból 4 frakció (corleone, groove, alcapone, fbi). Mindegyiknél lenne banda chat, amit csak az a banda lát. Csak rcon-admin tudna kinevezni fõ-leadert, amit csak rcon-admin tud elvenni tõle (5-ös szint lenne ez). Ez nem olyan fontos, csak az e lényeg, hogy az 5-ös a vezetõ és az 5-ös tud rangot adni (ez lenne a meghívás is, tehát ha 1-es rangot ad egy 0-snak, akkor meghívja, ha meg fordítva, akkor kirúgja). Ezt csak az 5-ös tudná megcsinálni. Mindegyiknél lenne külön banda-szín. Ez azt takarja, hogyha egy adott bandában van, akkor mindíg olyan lesz a nevének a színe, amilyen a banda-szín, amíg meg nem változtatja megának a player, de minden spawnnál, vagy connectnél az lenne a színe. A 3 bandának (tehát az FBI-on kívül) lenne banda-széfje, ahova pénzt berakni nem tudnak, de a 3 banda egymást ki tudja rabolni, ha a széf elõtt áll 99mp-ig és mondjuk 500k-tól 1 milláig valamennyi pénzt kapnak, ha ez letelt. Az FBI el tudja õket kapni, börtönbe zárja, mint az admin, de nem szabhatja meg mennyi idõre, mondjuk 99mp-re. Nagyjából ennyi, a széfek mindegy hol vannak, majd rakosgatom úgyis õket.
Kb ilyen van a stuntlife szerón is, de gondoltam le is írom.
Köszönet és respect elõre is

8
Szkript kérések / NRG Spawner csak gyalog
« Dátum: 2012. június 09. - 18:42:53 »
Üdv mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni egy nrg-500 motor spawnoló scripthez. Úgy kéne mûködnie, hogy amikor beírom, hogy /nrg, akkor lerak egy nrg-500-at, de csak ha gyalog vagyok (a legjobb az lenne, ha alapból rárakna PutPlayerInVehicle szerûen, csak ez nekem nem sikerült, de ez nem olyan fontos). Sajnos ez nekem nem mûködik: amikor beírom, hogy /nrg nem csinál semmit, de amikor jármûben vagyok, akkor tökéletesen kiírja, amit kell. A szöveg ez lenne:
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
if(strcmp(cmdtext, \"/nrg\", true) == 0)
{
if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Jármûbõl nem tudsz lekérni még egy jármût\");
return
GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
CreateVehicle(522, X+1,Y,Z, 0.0, 0, 0, 720000);
return 1;
}

 
Természetesen a szöveg színe már definiálva van a script tetején, azt nem írtam bele, nem az a része hibás...
Remélem tudtok segíteni  :)

9
Ahogy a téma neve is írja, segítséget szeretnék kérni egy automatán záródó kapu scripthez, néztem több helyen is tutorialokat, fõleg itt a fórumon, de így se sikerült még teljesen  :confused: Nem is húznám tovább a szót, adom is a scriptet:
 
#include <a_samp>
new gate6;
forward timer
public OnFilterScriptInit()
{
gate6 = CreateObject(980, -1701.7155761719, 685.23944091797, 26.664016723633, 0, 0, 89.980010986328);
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(\"/sfpd2\", cmdtext, true))
{
{
MoveObject (gate6, -1701.7155761719, 695.23944091797, 26.664016723633, 5.0);
SetTimer(\"Timer\", 5000, 0);
return 1;
}
public timer
{
MoveObject (gate6, -1701.7155761719, 685.23944091797, 26.664016723633, 5.0);
return 1;
}

 
Az errorok pedig:
 
C:\\Users\\Felhasználónév\\Server\\samp03e_svr_win32\\pawno\\kísérletek\\sfpd_idozito.pwn(5) : error 001: expected token: \"(\", but found \"public\"
C:\\Users\\Felhasználónév\\Server\\samp03e_svr_win32\\pawno\\kísérletek\\sfpd_idozito.pwn(5) : error 001: expected token: \";\", but found \"-identifier-\"
C:\\Users\\Felhasználónév\\Server\\samp03e_svr_win32\\pawno\\kísérletek\\sfpd_idozito.pwn(24) : warning 203: symbol is never used: \"OnFilterScriptInit\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
2 Errors.

 
Remélem tudtok segíteni

10
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Mappert/Szkripter keresek!
« Dátum: 2012. május 30. - 17:11:28 »
Hello!
Én mappernek jelentkeznék, nem vagyok profi pár hete kezdtem, éppen ezért nincs túl sok munkám, de amit eddig meg akartam csinálni, az ment. Ha gondolod írj ide, vagy pm-be.

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal