Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: [1]
1
SA-MP: Szerverfejlesztés / Random TD« Dátum: 2011. október 26. - 16:22:05 »
Hi all.
Lehet hogy mar van ilyen script nah de ez a sajatom xD. Sokszor van hogy sok dolgot szeretnel hirdetni es mindig kell ki ird stb. Ez egy kis egyszeru random td 5 masodpercenkent valtozik Ha akarod atirhatod,keresd meg a SetTimer(...) sort es: [pawn] SetTimer(\"MasTD\", 5000, 1); 1000 = 1sec 5000 = 5sec 10000 = 10 sec stb. [/pawn] A szovegeket atirhatod: [pawn] new TextDrawReklam[][]={ \"Szoveg1\", \"Szoveg2\", \"Szoveg3\", \"Szoveg4\", \"Szoveg5\", \"Szoveg6\", \"Szoveg7\" }; [/pawn] Peldaul [pawn] new TextDrawReklam[][]={ \"Weboldalunk:...\", \"Adminok:x,y,z\", \"No DB,HK,SK stb\" }; [/pawn] Letoltes:http://solidfiles.com/d/3b79b/ Jah es egy sor amit kifelejtettem a sietsegben.Bocsassatok meg. Ezt tegyetek be valahova [pawn] public OnPlayerSpawn(playerid) { TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0); return 1; } [/pawn] 2
SA-MP: Szerverfejlesztés / DeathPos« Dátum: 2011. október 18. - 20:21:59 »
Hi all.
Ennek a scriptnek a segitsegevel gyorsan visszaterhetsz arra a helyre ahol meghaltal illettve ahol megoltek. Parancsai: [pawn]/dp - Amivel Be/Ki kapcsolhatod a DeatPos-t igy nem spawnolsz arra a helyre ahol meghaltal/megoltek[/pawn] Letoltes:http://solidfiles.com/d/c01e/ Illettve meg tudod tekinteni itt: [pawn] /* DeathPos by Adams aka (Light, ElectroX, eLeMeNt) Miben segit a script? A script segitsegevel oda tersz vissza ahol meghaltal.Abban az esettben ha most leptel fel a szerverre normalisan letesz a szerveren levo hangon Parancsok: /dp - amivel be illetve ki tudod kapcsolni a DeathPos-t Hasznald egeszseggel */ #include <a_samp> forward spawnplayer(playerid); new Float:xpos,Float:ypos,Float:zpos,death[MAX_PLAYERS],enableddeathpos[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerConnect(playerid) { death[playerid] = 0; enableddeathpos[playerid] = 1; new str[50],pname[MAX_PLAYER_NAME]; format(str,sizeof(str),\"Hello %s,DeathPos Script by Adams Betoltve\",pname); SendClientMessage(playerid, 0x0033ffAA, str); SendClientMessage(playerid, 0x0033ffAA,\"Ha szeretned ki/be kapcsolni a deathpost ird:/dp\"); SendClientMessage(playerid, 0x0033ffAA,\"A script segitsegevel oda spawnolsz ahol meghaltal!\"); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { if(enableddeathpos[playerid] == 1) { if(death[playerid] == 1) { /*SetPlayerPos(playerid, xpos, ypos, zpos); death[playerid] = 0;*/ SetTimer(\"spawnplayer\", 100, 0); } } return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(!strcmp(cmdtext, \"/dp\", true)) { if(enableddeathpos[playerid] == 1) { enableddeathpos[playerid] = 0; SendClientMessage(playerid, 0x0033ffAA, \"DeathPos:{ff0015}OFF\"); } else { enableddeathpos[playerid] = 1; SendClientMessage(playerid, 0x0033ffAA, \"DeathPos:{55ff00}ON\"); } return 1; } return 0; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { GetPlayerPos(playerid, xpos, ypos, zpos); death[playerid] = 1; return 1; } public spawnplayer(playerid) { new dpstring[150]; SetPlayerPos(playerid, xpos, ypos, zpos); death[playerid] = 0; SendClientMessage(playerid, 0x0033ffAA, \"Itt haltal meg azaz ide spawnolsz:\"); format(dpstring,sizeof(dpstring),\"X:%d,Y:%d,Z:%d\",xpos,ypos,zpos); SendClientMessage(playerid, 0x0033ffAA, dpstring); return 1; } [/pawn] Mar jartam ugy hogy azt mondtak hogy: Ezt te csinaltad?[/quote] 3
Off Telep / Mit pawnozol altalaban?« Dátum: 2011. október 15. - 09:17:53 »
Nem figyeltem hogy van e ilyen tema viszont en ezt el akarom inditani.
Mikor pawnoztok akkor altalaban mit szoktatok csinalni azaz mivel szerettek a legjobban dolgozni. Kezdem is. Mikor pawnozok akkor mindig olyan scripteket csinalok ahol valtozok vannak,Timer ek , Dialogok 4
Segítségkérés / Jarmu Minden VirtualWorld-ba« Dátum: 2011. október 14. - 15:04:34 »
Hi all.Bele kezdtem egy scriptbe amit hamarosan fel is fogok tenni csak van egy gond.Nem tudom hogy lehetne meg oldani azt hogy minden virtualworld be legyen meg az a kocsi amit en le
AdStaticVehicle-ztem. Lehetseges e? ugy nem akarom hogy [pawn] new vehicle1 = AddStaticVehicle(468,-1430.6820,-630.2808,1049.8923,279.2261,5,5); SetVehicleVirtualWorld(vehicle1, 7);[/pawn] es hogy igy betoltsem az osszes virtual world ot hanem hogy minden jarmu ami a szerveren benn vann az barmelyik virtualworld re ramegyek legyen ott. Elore is koszonom. 5
Segítségkérés / Kicsi betu :(« Dátum: 2011. szeptember 27. - 19:55:51 »
Van egy kiss bug a szerverembe. Ahanyszor nagy betut irok pl:
Szia[/quote] 6
Segítségkérés / PutPlayerInVehicle help« Dátum: 2011. szeptember 17. - 09:56:27 »
Hi all.Lenne valami amibe elkene egy kis segitseg.Hogy lehet olyat hogy pl.
[pawn]new car1; new car2; On gamemodeinit ala: car1 = CreateVehicle(...) car2 = CreateVehicle(...)[/pawn] es hogyha peldaul beirom /sss akkor tegyen bele a car1 kocsiba.Viszont ha mar valaki a car1 kocsiban ul akkor ne a car1 be tegye hanem a car2 be. Elore is koszonom 7
SA-MP: Szerverfejlesztés / CarPark with SuperLift« Dátum: 2011. szeptember 16. - 17:22:35 »
Hi mindenki.Nagyon unatkoztam.Gondoltam csinalok egy scriptet.
A script leirasa: Csinaltam hozza egy kicsi emeletes parkolot. FIGYELEM!!! A map csak 5 perces amator cucc xD Koszonom elore is. Jah igen. A parkolo haz Las Venturas Airport azaz Las Venturas Repuloteren talalhato bennt. Photo sajnos nincs mert nem volt sok idom nah de teszek fotot is. Itt van egy Koordinata hozza: 1307.0680,1454.6567,22.8455 Letoltes:(A soldfiles most meg nem engedte hogy tegyem fel de ha fogja engedni az lessz az elso dolgom [pawn]#include <a_samp> new lift; forward Timer(playerid); new isinrange[MAX_PLAYERS]; public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); SetTimer(\"Timer\",5000,1); CreateObject(8947, 1283.623169, 1469.557739, 12.873093, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(8947, 1283.624023, 1454.828369, 12.873093, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(8947, 1283.630127, 1440.103149, 12.873093, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(8947, 1283.612183, 1425.417603, 12.873093, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(8947, 1283.623413, 1469.552979, 18.979418, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(8947, 1283.663696, 1454.848022, 18.979418, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(8947, 1283.651367, 1440.107910, 18.979418, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(8947, 1283.628662, 1425.405396, 18.979418, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(8947, 1283.655151, 1425.401855, 25.085743, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(8947, 1283.663574, 1440.104858, 25.085743, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(8947, 1283.661499, 1454.782715, 25.085743, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(8947, 1283.620117, 1469.513062, 25.085743, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(8947, 1283.657593, 1469.528442, 31.192066, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(8947, 1283.682617, 1454.818115, 31.192066, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(8947, 1283.667725, 1440.151978, 31.192066, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(8947, 1283.663330, 1425.457031, 31.192066, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(8947, 1283.692139, 1425.444946, 37.298389, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(8947, 1283.706421, 1440.185913, 37.298389, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(8947, 1283.744629, 1454.914307, 37.298389, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(8947, 1283.786987, 1469.626465, 37.298389, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(5442, 1305.908081, 1447.375244, 9.935812, 0.0000, 0.0000, 270.0000); CreateObject(5442, 1305.915283, 1447.368408, 15.900417, 0.0000, 0.0000, 270.0000); CreateObject(5442, 1305.894897, 1447.284180, 21.939293, 0.0000, 0.0000, 270.0000); CreateObject(5442, 1305.890137, 1447.294800, 28.054071, 0.0000, 0.0000, 270.0000); CreateObject(5442, 1305.872803, 1447.284790, 34.169144, 0.0000, 0.0000, 270.0000); CreateObject(973, 1311.249390, 1472.406982, 10.846345, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1311.246826, 1463.047974, 10.846345, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1311.243652, 1453.680908, 10.832280, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1311.260620, 1444.309814, 10.846345, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1311.273438, 1434.957642, 10.846345, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1311.278198, 1425.585449, 10.843234, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1306.484009, 1421.099243, 10.687288, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(973, 1300.539917, 1421.080811, 10.683033, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(973, 1310.889038, 1472.742310, 16.810949, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1310.865601, 1463.388306, 16.796885, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1310.960571, 1454.020752, 16.721886, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1311.048706, 1444.589111, 16.646887, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1311.062622, 1435.215454, 16.651999, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1311.062134, 1425.828857, 16.649748, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1306.418701, 1421.040161, 16.652439, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(973, 1300.599365, 1421.084351, 16.697794, 0.0000, 0.0000, 359.9999); CreateObject(973, 1310.616455, 1472.614380, 22.685762, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1310.616699, 1463.235840, 22.685762, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1310.608643, 1453.859863, 22.685762, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1310.601440, 1444.500000, 22.685762, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1310.600220, 1435.127686, 22.691000, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1310.616577, 1425.758301, 22.688633, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1305.922119, 1421.045410, 22.691170, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(973, 1300.735718, 1421.013062, 22.711166, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(973, 1310.663940, 1472.903442, 28.800541, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1310.663208, 1463.546753, 28.800541, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1310.686279, 1454.158569, 28.800541, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1310.866699, 1444.777466, 28.964603, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1310.697144, 1435.507690, 28.800541, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1310.710083, 1426.149536, 28.803419, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1306.014160, 1421.464966, 28.805441, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(973, 1300.585327, 1421.265259, 28.975893, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(973, 1310.593750, 1472.539307, 34.915615, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1310.580322, 1463.201660, 34.915615, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1310.582764, 1453.861938, 34.915615, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1310.587402, 1444.517090, 34.915615, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1310.595703, 1435.157959, 34.920872, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1310.683105, 1425.909912, 35.077164, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1305.792603, 1421.265869, 34.924625, 0.0000, 0.0000, 0.0001); CreateObject(973, 1300.611084, 1421.255737, 34.929615, 0.0000, 0.0000, 0.0001); lift = CreateObject(971, 1306.320313, 1480.955933, 9.840219, 90.2409, 0.0000, 0.0000); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { isinrange[playerid] = 0; return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { isinrange[playerid] = 0; return 1; } public Timer(playerid) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,50.0,01307.0680,1454.6567,22.8455)) { isinrange[playerid] = 1; } else { isinrange[playerid] = 0; } return 1; } // PRESSED(keys) #define PRESSED(%0) \\ (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0))) // RELEASED(keys) #define RELEASED(%0) \\ (((newkeys & (%0)) != (%0)) && ((oldkeys & (%0)) == (%0))) public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(isinrange[playerid]) { if (PRESSED(8192)) { MoveObject(lift,1306.313477, 1480.963379, 34.108700,3.0); } else if (RELEASED(8192)) { StopObject(lift); } if (PRESSED(16384)) { MoveObject(lift,1306.320313, 1480.955933, 9.840219,3.0); } else if (RELEASED(16384)) { StopObject(lift); } } return 1; } [/pawn] 8
SA-MP: Szerverfejlesztés / Stopper« Dátum: 2011. szeptember 10. - 09:39:29 »
Hi all.Szeretnem bemutatni a legujjabb szerzemenyemet xD(Stopperora script)
5-6 perces munka volt.A lenyege hogy idot merhess stb. Parancsai: /sstart,/sstop,/sreset,/shide es vegul /shelp ha valamelyiket elfelejted A scriptet teszteltem nem csinal laggot.Ujjitani fogom csak most hirtelen ennyit csinaltam. A script csak masodpercet es percet mer azaz nem mer tizedmasodpercet stb. Letoltes itt:http://solidfiles.com/d/6fa2/ 9
Segítségkérés / TextDraw Help« Dátum: 2011. szeptember 08. - 14:54:54 »
Hi mindenki.Lenne egy kis gondom.Tudnatok segiteni.Nem tudom miert ha csinalok egy textdraw scriptet es be teszem soha sem jelenik meg.Probaltam mar textdraw maker el meg mindennel nah de ha letoltom masvalaki textdrawjat akk megy viszont ha megcsinalok en egyet soha sem megy.Mi lehet a gond?
[pawn]#include <a_samp> new Text:tesztdraw; public OnFilterScriptInit() { print(\"Gamemode started!\"); tesztdraw = TextDrawCreate(20,457,\"DkPs Clan\"); TextDrawFont(tesztdraw,3); TextDrawLetterSize(tesztdraw,1,7); TextDrawColor(tesztdraw,0xFF0000FF); TextDrawSetOutline(tesztdraw,1); TextDrawSetProportional(tesztdraw,1); TextDrawSetShadow(tesztdraw,1); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { TextDrawShowForPlayer(playerid, tesztdraw); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid) { TextDrawHideForPlayer(playerid, tesztdraw); return 1; }[/pawn] Mikor belepek a szerverre semmi nem jon be.Van olyan is hogy belyon de ha adok egy GMX et vagy valami mar nem jon vissza.Elore is koszonom a segitseget 10
SA-MP: Szerverfejlesztés / EVote« Dátum: 2011. szeptember 07. - 09:50:52 »
Hello all.
Ma reggel nagyon unatkoztam.Gondoltam osszedobok egy kis Vote Scriptet.Hat sikerult.Itt van. Teszteltem mukodik.Hasznaljatok egeszseggel. [pawn] #include <a_samp> #define VOTE_DIALOG 80 #define VOTE_DIALOG2 81 new IgenVote[MAX_PLAYERS]; new NemVote[MAX_PLAYERS]; forward Nullaz(playerid); public OnFilterScriptInit() { } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(!strcmp(cmdtext, \"/vote\", true, 3)) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { ShowPlayerDialog(playerid,VOTE_DIALOG,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{0e88f2}Szavazas\",\"{f20e0e}Ird be ide a kerdesed.\\nA kerdes Igenre vagy nemre valaszoljon:\",\"Kesz\",\"Megse\"); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Neked ezt nem szabad\"); } return 1; } return 0; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { new pname[MAX_PLAYER_NAME], string[100 + MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname)); if(dialogid == VOTE_DIALOG) { if(!response) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Szoval megsem akarsz szavazast?\"); new message[128]; format(message, sizeof(message), \"{0e88f2}A kerdes:{f20e0e} %s\", inputtext); SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, message); SetTimer(\"Nullaz\", 30000, 0); for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) ShowPlayerDialog(i,VOTE_DIALOG2,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{0e88f2}Szavazas\",message,\"Igen\",\"Nem\"); return 1; } if(dialogid == VOTE_DIALOG2) { if(response) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) IgenVote++; PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) format(string,sizeof(string),\"[Vote]:{0e75f2}%s az Igenre szavazott{21f20e}(Osszesen: {f20e0e}Igen- %d {0e75f2}Nem- %d{21f20e})\",pname, IgenVote, NemVote); SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA,string); } else { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) NemVote++; PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0.0, 0.0, 0.0); for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) format(string,sizeof(string),\"[Vote]:{0e75f2}%s a Nemre szavazott{21f20e}(Osszesen: {f20e0e}Igen- %d {0e75f2}Nem- %d{21f20e})\",pname, IgenVote, NemVote); SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA,string); } return 1; } return 0; } public Nullaz(playerid) { new pname[MAX_PLAYER_NAME], string[100 + MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname)); for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) format(string,sizeof(string),\"[Vote]:{0e75f2} szavazas veget ert.{21f20e}Az eredmeny:{f20e0e}Igen- %d {0e75f2}Nem- %d\",IgenVote, NemVote); SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA,string); for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) NemVote = 0; for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) IgenVote = 0; return 1; } [/pawn] Letoltes: http://www.megaupload.com/?d=H8B2NTZE 11
SA-MP: Szerverfejlesztés / ElectroDM« Dátum: 2011. szeptember 06. - 07:50:59 »
Hello mindenki
Csinaltam egy rovid DM scriptet. Sokaknak van problemaja a /dm ,/exitdm paranccsal.Hat itt minden meg van. Nyugodtan atlehet irni. Hogy legyen kulonleges csinaltam egy olyan cuccot bele hogy ha pl. beirod /dm1,elteleportalsz es ha kimesz a helyszinrol akkor vegye el a fegyodat. ha pedig vissza mesz ismet vegye el az elozo fegyvert es adja meg a DM fegyvereket. Teszteltem ugyhogy megy mint a motor xD. [pawn] // DM area script //A scriptet keszitette ElectroX aka (Light,Adams) #include <a_samp> #define FILTERSCRIPT #define COLOR_RED 0xff0000AA #if defined FILTERSCRIPT forward KiBeMent(playerid); new DMArena[MAX_PLAYERS]; public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\"----DM script by ElectroX Loaded--------\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); SetTimer(\"KiBeMent\", 10000, 1); return 1; } #endif new Float:RandomSpawn[][4] = { {-1468.9622,1490.6605,8.2578}, {-1405.3401,1485.7223,7.1016} }; public OnPlayerConnect(playerid) { DMArena[playerid] = 0; SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"Ha DM ezni szeretnel ird /dm1\"); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { DMArena[playerid] = 0; return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { DMArena[playerid] = 0; return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if ( !strcmp( cmdtext, \"/exitdm\" )) { if (!DMArena[playerid]) return SendClientMessage( playerid, 0xff0000AA, \"Nem vagy DM zónában!?\"); PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); DMArena[playerid] = 0; ResetPlayerWeapons(playerid); SendClientMessage( playerid, 0xff0000AA, \"Kiléptél a DM -bol!\" ); SpawnPlayer(playerid); return 1; } new pname[MAX_PLAYER_NAME], string[40 + MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname)); if ( !strcmp( cmdtext, \"/dm1\" ) ) { if ( DMArena[playerid]) return SendClientMessage( playerid, 0xff0000AA, \"DM kozben nem lehet .Eloszor /exitdm!\"); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); DMArena[playerid] = 1; SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Ha meguntad ird /exitdm\"); format(string, sizeof(string), \"%s DM re ment(/dm1).\", pname); SendClientMessageToAll(0x0dff00AA, string); ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid, 24 ,500); GivePlayerWeapon(playerid, 27 ,1500); GivePlayerWeapon(playerid, 32 ,500); GivePlayerWeapon(playerid, 24 ,1500); GivePlayerWeapon(playerid, 30 ,1500); SetPlayerHealth(playerid,100); SetPlayerArmour(playerid,100); new rand = random(sizeof(RandomSpawn)); SetPlayerPos(playerid, RandomSpawn[rand][0], RandomSpawn[rand][1],RandomSpawn[rand][2]); SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawn[rand][3]); return 1; } return 0; } /*Ez a sor segit abban hogy ha barki is kitud menekulni a DM zonabol akkor vegye el a fegyveret ha el megy a DM zona kozelebol. Reszletesebben:Ha a jatekos DM zonaban van,megvannak a DM fegyverei.Ha a jatekos kiszalad a DM zona kozelebol akkor elveszi a fegyvereit.Ha pedig valaki a sajat fegyvereivel akar behatolni es a dm helyszin kozeleben van akkor elveszi a fegyvereit es odaadja a DM fegyvereket. */ public KiBeMent(playerid) { if (DMArena[playerid]) { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 80.0, -1423.6165,1493.2380,7.1016)) { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"Kimentel a DM zonabol ezert elvesszuk a fegyod.\"); ResetPlayerWeapons(playerid); SetPlayerArmour(playerid,0); DMArena[playerid] = 0; } } if (!DMArena[playerid]) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 80.0, -1423.6165,1493.2380,7.1016)) { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"DM zonaba leptel ezert te is DMezhetsz\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"A fegyvereidet elveszited es megkapod az ujjat.\"); ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid, 24 ,500); GivePlayerWeapon(playerid, 27 ,1500); GivePlayerWeapon(playerid, 32 ,500); GivePlayerWeapon(playerid, 24 ,1500); GivePlayerWeapon(playerid, 30 ,1500); SetPlayerHealth(playerid,100); SetPlayerArmour(playerid,100); DMArena[playerid] = 1; } } return 1; } [/pawn] Letoltes:http://solidfiles.com/d/95b9/ 12
SA-MP: Szerverfejlesztés / ClickSpec« Dátum: 2011. szeptember 01. - 17:10:18 »
Hello mindenki.Az elebb csinaltam egy clickspec scriptet(nem teszteltem).
Nah szoval a lenyege hogy hamar specelhessen az admin. Nem is beszelek tobbet itt a kod: [pawn] //ClickSpec by ElectroX aka (ElectroX) /*Hasznalat: 1.)Lepj be RCON adminnak. 2.)Nyomj egy TAB ot. 3.)Clickelj egy nevre FIGYELEM!!! Ha magadra clickel akkor nem spec-el illetve kilep a specbol */ #pragma tabsize 0 #include <a_samp> #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA #define COLOR_RED 0xAA3333AA #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFFF public OnFilterScriptInit() { print(\"ClickSpec by ElectroX Loaded\"); } public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { TogglePlayerSpectating(playerid, 1); PlayerSpectatePlayer(playerid, clickedplayerid); SetPlayerInterior(playerid,GetPlayerInterior(clickedplayerid)); } else { SendClientMessageToAll(0xDEEE20FF, \"Te nem hasznalhatod a ClickSpecet\"); if ((IsPlayerAdmin(playerid) == IsPlayerAdmin(clickedplayerid))) SendClientMessage(playerid, -1 ,\"Kileptel a specbol\"); TogglePlayerSpectating(playerid, 0); SetCameraBehindPlayer(playerid); } return 1; } [/pawn] Figyelem!!! Kezdo vagyok meg xD 13
Segítségkérés / HeeeLppppp« Dátum: 2011. szeptember 01. - 13:45:46 »
Valaki tudja hogy hogyan menthetek le warn-t vagy valami ilyesmit.
[pawn] //Choin Script by ElectroX aka(Light,Adams) //Evel a scripttel az admin tud adni masoknak penzermet. //Ezt majd fel lehet hasznali es lehet belole venni kocsit stb,penzbe valtani. #include <a_samp> #include <core> #include <float> #include <dini> #include <dudb> #pragma tabsize 0 #define COLOR_WHITE -1 #define COLOR_YELLOW -2 new Choin[MAX_PLAYERS]; new MaxChoin = 50; #define dcmd(%1,%2,%3) if (!strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) && ((((%3)[(%2) + 1] == \'\\0\') && (dcmd_%1(playerid, \"\"))) || (((%3)[(%2) + 1] == \' \') && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1 public OnPlayerConnect(playerid) { new string[64], name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(string, sizeof(string), \"Choins/%s.ini\", name); if(fexist(string)) { Choin(playerid, dini_Int(string, \"Choin\"); } else { dini_Create(string); dini_IntSet(string, \"Choin\", 0); } } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new string[128], name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(string, sizeof(string), \"Choins/%s.ini\", name); if(fexist(string)) { dini_IntSet(string, \"Choin\", Choin[playerid]; } else { dini_Create(string); dini_IntSet(string, \"Choin\", Choin[playerid]; } } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { dcmd(givechoin, 8, cmdtext); new cmd[256]; new str[128]; new pName[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,pName,sizeof(pName)); if(strcmp(cmd, \"/mychoin\", true) == 0) { format(str,sizeof(str),\"[Choin]:%s :(Osszesen: %d/%d)\",pName, Choin[playerid], MaxChoin); SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,str); return 1; } return 0; } dcmd_givechoin(playerid, params[]) { new giveplayerid; if(IsPlayerAdmin(playerid)) if (sscanf(params, \"ud\", giveplayerid)) SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Usage: /givechoin [playerid/partname]\"); else if (giveplayerid == INVALID_PLAYER_ID) SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Player not found\"); else { Choin[giveplayerid]++; SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, \"Choin sent\"); SendClientMessage(giveplayerid, 0x00FF00AA, \"Choin received\"); } return 1; } [/pawn] Ez lenne az. Ezeket az errorokat adja : C:\\Documents and Settings\\Owner\\Desktop\\Choin.pwn(30) : error 012: invalid function call, not a valid address 14
Valaki meg tudja mondani hogy a szerveremen miert nem megy sohasem a textdraw.Ha beteszek valami Speedo -t semmi.Ha csinalok en egy salyat textdrawot semmi.Pedig 100% hogy helyesen van minden.De valyon mitol? pls help Elore is koszonom szepen
Oldalak: [1]
|