Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Bonfini

Oldalak: [1] 2
1
Segítségkérés / Autómatikus jail..
« Dátum: 2013. augusztus 11. - 23:12:22 »
Sziasztok lenne egy kérdésem. Ha valaki neki megy valaminek és kiirná, hogy neki mentél irj be egy /me-t és ha nem írja be 60mp-n belül akkor automatikusan pl kirúgja?Köszönöm elöre is a segitségeteket.

2
Segítségkérés / Mikulás sapka gond
« Dátum: 2012. december 05. - 16:52:32 »
Sziasztok!Találtam itt fórumon egy scriptet nem tudom hogy kiírta de angol fórumról hozta át valaki.Nekem az lenne vele a gondom hogy beteszem,és amikor beírom hogy /sapka akkor egy pillanatra megjelenik és aztán megint eltûnik.Segítséget elõre is köszönöm természetesen +-al jutalmazom.Script:
 
#include a_samp
#include zcmd
CMD:sapka(playerid, params[])
    {
        SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 19065, 2, 0.120000, 0.040000, -0.003500, 0, 100, 100, 1.4, 1.4, 1.4);
        return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"Felvetted a sapkát!\");
    }
CMD:remove(playerid, params[])
    {
        if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, 3))
        {
            RemovePlayerAttachedObject(playerid, 3);
            SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"Sapka eltávolítva.\");
        }
        return 1;
    }

3
Szkript kérések / Drog Rendszer.
« Dátum: 2012. november 17. - 20:12:22 »
Sziasztok!Mint a nevébõl is látszik egy Drog Rendszert szeretnék kérni tõletek.A lényege hogy oda mész egy Checkponthoz ahol feltudod szedni és egy másik checkpontnál pedig elkészíteni,és azt lehet elszívni,eladni/megvenni,eldobni/felvenni.Parancsok:
- /drogszed - oda mész egy bizonyos helyhez beírod és kírja hogy \"elkezded felszedni a drogot\" és kis idõvel késõbb \"Felszedtél egy kis drogot\"
- /drogkeszit - Oda mész egy bizonyos helyhez beírod és kiírja hogy \"Készíted a drogot,hamarosan elszívhatod!\" kis idõ eltelvétel \"Kész a drog!Add el (/drogelad),dobd el (/drogeldob) vagy szívd el (/drogelszív)
- /drogsziv - beírja a parancsot és ha van nála drog akkor kiírja hogy \"hú de beszívtál!!!\" és drog szint valahányasra és 95 kevlar
- /drogelad id - beírja id-vel együtt és kiírja gyereknek hogy \"valaki drogot adna el neked 30000-ért,ha megvennéd (/drogvesz) és annak aki eladja ezt írja ki \"felajánlottad XYZ-nek hogy drogot adnál neki,várj a válaszára!\"
- /drogvesz id (csak attól lehessen aki felajánlja) Természetesen meg lehet venni vkitõl a drogot és elszívni az és eldobni.
- /drogeldob
- /drogfelvesz
- /drogell id - rcon admin beírja akkor kiírja hogy bevan-e szívva vagy nem.
Elõre is köszönöm,természetesen +-al ajándékozom.

4
Szkript kérések / 3 percenként lévõ hírdetés
« Dátum: 2012. november 11. - 18:47:16 »
Sziasztok!Mint a címbõl látszik azt kéne megcsinálni nekem ,hogy 3 percenként tudjanak csak az emberek hirdetni.DT Módban lévõ /hirdetés parancsal.Itt a script:
 
if(strcmp(cmd, \"/hirdetés\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/hirdetés\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
   new length = strlen(cmdtext);
   while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \'))
   {
      idx++;
   }
   new offset = idx;
   new result[64];
   while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1)))
   {
      result[idx - offset] = cmdtext[idx];
      idx++;
   }
   result[idx - offset] = EOS;
   if(!strlen(result))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /hirdetés [szöveg]\");
      return 1;
   }
   new hosszusag = strlen(result);
   if(strfind(result,\".\", true,0) != -1)
   {
            if(strfind(result,\":\",true,0) !=-1)
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezt a hirdetést nem adhatod fel!\");
                return 1;
            }
   }
   if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= hosszusag*2)
   {
         format(stringx,256,\"[HIRDETÉS]: %s, Feladó: %s, (Tel.Szám.: %d)\",result,sendername,PlayerInfo[playerid][pPnumber]);
         OOCNews(0x7FFF00,stringx);
         PlayerInfo[playerid][Penz] -= hosszusag*2;
         varoskassza += hosszusag*2;
         Savevaroskassza();
         format(stringx,sizeof(stringx), \"A hírdetésben %d karaktert használtál fel ami %d$!\",hosszusag,hosszusag*2);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, stringx);
            SafeGivePlayerMoney(playerid, -hosszusag*2);
            new nev[32];
         GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
         new h,mi,s,y,m,d;
         getdate(y,m,d);
         gettime(h,mi,s);
         format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] [HIRDETÉS]: %s, Feladó: %s, (Tel.Szám.: %d)\",y,m,d,h,mi,s,result,nev,PlayerInfo[playerid][pPnumber]);
         LoOoG(stringx);
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"A hírdetés ára 2$*karakter!\");
}
return 1;
}

 
Elõre is köszönöm!

5
Szkript kérések / Zenész objectek
« Dátum: 2012. november 04. - 21:02:02 »
Sziasztok!Olyan scriptet szeretnék tõletek kérni amiben ha rcon admin beüti hogy /gitár,/bgitár,/mikrofon,/dob akkor gitárnál kihoz elött egy gitárt,dobnál is elötte (leülés script van szóval..) és a mikrofonnál pedig a jobb kezébe.Elõre is köszönöm természetesen +-al jutalmazom!

6
Segítségkérés / Hulla rendszer probléma.
« Dátum: 2012. október 30. - 23:56:04 »
Sziasztok!Arról lenne szó hogy van nekem egy hulla rendszerem (amf írta.).Van benne /azonosit parancs ami elsõre mûködik de a többi hullánál már azt írja hogy nincs a közeledben hulla.Szóval resi után elsõnek beolvassa de a kövi resi utánig már a többit nem,ebbe kérném a segítséget.A script:
 
/* ==================== [ Holttest Rendszer ] ==================== */
/* ============================================================== */
/* ======================= [ Készítette ] ======================= */
/* ============================================================== */
/* =================== [ Amf | SampForum.hu ] =================== */
/* ============================================================== */
/* ================== [ !!! NE TÖRÖLD KI !!! ] ================== */
/* ============================================================== */
#include <a_samp>
#include <streamer>
#include <zcmd>
#define PIROS 0xFF0000AA
#define MAX_HOLTTEST 50
new Gyilkos[MAX_HOLTTEST], holttest[MAX_HOLTTEST], Object[MAX_HOLTTEST],pht[MAX_PLAYERS];
new Float:Yh[MAX_HOLTTEST]= 0.000, Float:Xh[MAX_HOLTTEST] = 0.000, Float:Zh[MAX_HOLTTEST] = 0.000;
stock NextHolt()
{
        for(new i; i<=MAX_HOLTTEST; i++)
        {
                if(Yh <= 0.000 && Xh <= 0.000 && Zh <= 0.000) return i;
        }
        return 1;
}
stock DestroyHolt(h)
{
        DestroyDynamicObject(Object[h]);
        Gyilkos[h] = 0;
        holttest[h] = 0;
        Yh[h] = 0.000;
        Xh[h] = 0.000;
        Zh[h] = 0.000;
        return 1;
}
 
stock DestroyHoltEx(playerid)
{
        if(pht[playerid] != 0)
        {
                DestroyDynamicObject(Object[pht[playerid]]);
                Gyilkos[pht[playerid]] = 0;
                holttest[pht[playerid]] = 0;
                Yh[pht[playerid]] = 0.000;
                Xh[pht[playerid]] = 0.000;
                Zh[pht[playerid]] = 0.000;
                pht[playerid] = 0;
        }
        return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
        DestroyHoltEx(playerid);
        new ht = NextHolt();
        GetPlayerPos(playerid, Yh[ht], Xh[ht], Zh[ht]);
        Object[ht] = CreateDynamicObject(3092, Yh[ht], Xh[ht], Zh[ht], 0, 90, 274);
        Gyilkos[ht] = killerid;
        holttest[ht] = playerid;
        pht[playerid] = ht;
        return 1;
}
CMD:azonosit(playerid, params[]) //Csak természetes halálnál írja ki a gyilkost is!Ha parancsal ölöd meg, akkor nem!//
{
        for(new i; i<=MAX_HOLTTEST; i++)
 
        {
                if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, Yh, Xh, Zh)) return  SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a közeledben holttest!\");
                new name[128];
                new name2[128];
                new string[100];
                GetPlayerName(Gyilkos, name, sizeof(name));
                GetPlayerName(holttest, name2, sizeof(name2));
                format(string, sizeof(string),\"Holttest: %s Megölte: %s\",name2, name);
                SendClientMessage(playerid, PIROS, string);
                DestroyDynamicObject(Object);
                for(new p; p<MAX_PLAYERS; p++) { if(i == pht[p]) return pht[p] = 0; }
                DestroyHolt(i);
 
        }
        return 1;
}

7
Archívum / Hulla ID
« Dátum: 2012. október 30. - 22:11:26 »
Sziasztok valaki letudná írni az mta-s hulla id-jét?(a vérest).Köszönöm.

8
Segítségkérés / fegyver átadó script hiba
« Dátum: 2012. október 30. - 00:29:54 »
Sziasztok!Lenne egy script amit Gabor csinált de nekem hibás.Valaki segítene benne hogy-hogy kéne javítani?Meg még annyit hogy ránézésre jó lesz-e.Köszönöm:
 
CMD:atad( playerid, params[] )
{
     new
              iPlayer,
              iWeapon,
              iAmmo,
              szFormat[ 144 +  ];
     if( sscanf( params, \"uii\", iPlayer, iWeapon, iAmmo ) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /atad <Játékos ID/Név> <Fegyver ID> <Fegyver töltény>\" );
     if( iPlayer == INVALID_PLAYER_ID ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Érvénytelen ID.\" );
     if( iPlayer == playerid ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Magadnak nem küldhetsz fegyvert...Û\" );
     if( GetPlayerWeapon( playerid ) != iWeapon ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Neked nincs ilyen fegyvered!\" );
     if( GetPlayerAmmo( playerid ) != iAmmo ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Neked nincs ennyi töltényed!\" );
     if( GetPlayerWeapon( playerid ) == GetPlayerWeapon( iPlayer ) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Ennek a játékosnak, már van ilyen fegyvere.\" );
   
     GivePlayerWeapon( iPlayer, GetPlayerWeapon( playerid ), GetPlayerAmmo( playerid ) );
     return 1;
}

 
hibája: 
E:\\Letöltés\\sumo\\server alap\\atad.pwn(19) : warning 203: symbol is never used: \"atad\"
E:\\Letöltés\\sumo\\server alap\\atad.pwn(19) : error 013: no entry point (no public functions)
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

9
Segítségkérés / Scriptfiles adatok
« Dátum: 2012. október 06. - 20:42:32 »
Sziasztok!Az lenne a kérdésem hogy egy gamemode-ba hogy lehet megnézni hogy milyen mappákat kell tenni a scriptfiles mappába hogy a mód ne írjon \"unkown\"-t.Vagyis kb hol keressem.Elõre is köszönöm.

10
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:GMX
« Dátum: 2012. augusztus 25. - 23:23:50 »
remélem jó:
 
if(strcmp(cmd, \"/resi\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   if(IsPlayerAdmin(playerid))
   {
      GameTextForAll(\"~w~szerver restart\",2000,1);
      SetTimer(\"Gor10\", 1000, 0);
      SetTimer(\"Gor9\", 2000, 0);
      SetTimer(\"Gor8\", 3000, 0);
      SetTimer(\"Gor7\", 4000, 0);
      SetTimer(\"Gor6\", 5000, 0);
      SetTimer(\"Gor5\", 6000, 0);
      SetTimer(\"Gor4\", 7000, 0);
      SetTimer(\"Gor3\", 8000, 0);
      SetTimer(\"Gor2\", 9000, 0);
      SetTimer(\"Gor1\", 10000, 0);
        SetTimer(\"ServerReset\", 11000,0);
        new nev[32];
           GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
      new h,mi,s,y,m,d;
      getdate(y,m,d);
      gettime(h,mi,s);
      format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s restartolta a szervert.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
      LoOoG(stringx);
   }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Nem vagy Rcon admin!\");
   }
}
return 1;
}

11
Beszélgetés / Piramis
« Dátum: 2012. augusztus 25. - 23:19:46 »
Sziasztok!Nem tudom hogy mennyire van értelme de gondoltam írok egy ilyen topicot is,Lényege írsz egy betüt és a másik mindíg egyel többet ír.PL:
a
aa
aaa
aaaa
Szóval kezdeném is:
N

12
Szkript kérések / Fegyver Átadás
« Dátum: 2012. augusztus 23. - 17:17:49 »
Sziasztok!Olyan scriptre lenne szükségem hogy /átad fegyverid töltény.Remélem érthetõ voltam.
Elõre is köszönöm!

13
Szkript kérések / Dialogos Kocsivásárlás 2 (érthetöbben)
« Dátum: 2012. augusztus 23. - 13:27:49 »
olyan kocsirendszert kéne írni hogy player belemegy pickupba (vagy beír egy parancsot)Kihoz neki egy dialogot,ahol felvannak sorolva jármûvek,melletük az ára.Rányomsz az egyikre akkor azt írja hogy megvetted,(vagy hogy nincs rá pénzed) amikor megveszed levonja a pénzt,a kocsit valahova kirakja és az övé...(le is menti ftp-re)
Leírom milyen csoportok legyenek!
Jármûvek amik legyenek benne: Kocsik:
Landstalker/Bravura\\Perenniel\\Sentinel\\Manana\\Voodoo\\Pony\\Moonbeam\\Esperanto\\Washington\\Bobcat\\Premier\\Previon\\Stallion\\Romero\\Admiral\\Solair\\Glendale\\Oceanic\\Hermes\\Sabre\\Walton\\Regina\\Camper\\Virgo\\Greenwood\\Blista Compact\\Mesa\\Elegant\\Nebula\\Majestic\\Buccaneer\\Fortune\\Cadrona\\Willard\\Feltzer\\Remington\\Vincent\\Clover\\Sadler\\Hustler\\Intruder\\Primo\\Tampa\\Sunrise\\Merit\\Uranus\\Stratum\\Flash\\Tahoma\\Broadway\\Tornado\\Huntley\\Stafford\\Mesa\\Emperor\\Club
\\Picador
 
Motorok:
Faggio\\Freeway
Használt Autók:
Sadler Shit\\Glendale Shit
Aki megcsináljak kap 3 +-t,elõre is köszönöm!

14
Segítségkérés / Textdraw Editor
« Dátum: 2012. augusztus 20. - 21:32:24 »
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy vannak-e ilyen textdraw editorok.És ha igen hogy kell használni?
(Jobb felsõ sarokban pénz elrelytéséhez kell olyat is dobhattok).
Elõre is köszönöm!

15
Segítségkérés / NPC nem csatlakozik
« Dátum: 2012. augusztus 20. - 18:40:16 »
Sziasztok,mi lehet a gond hogy nem csatlakozik az NPC?
 
#define RECORDING \"bankos1\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 2 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
  StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
  return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
  public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
  public OnNPCExitVehicle ( )
  {
    StopRecordingPlayback ( );
    return 0;
  }
#else // Viszont ha gyalogos
  public OnNPCSpawn ( )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
#endif

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal