Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Cappsy

Oldalak: [1] 2 3 ... 17
1
open.mp verziók / Az open.mp első kiadásra jelölt verziója
« Dátum: 2025. október 18. - 15:14:39 »
Release Candidate 1 – az open.mp első kiadásra jelölt verziója
(Y_Less összefoglalója alapján, 2023. január)

Több évnyi fejlesztés, viták, újraírások és türelem után végre elérkezett az a pillanat, amire az open.mp közösség évek óta várt:
megjött az első Release Candidate (RC1) verzió az open.mp szerverből.

Ez a verzió a hivatalos 1.0-s kiadás előtti utolsó nagy mérföldkő.
Ha minden a tervek szerint alakul, ez a build már az a kódalap, amivel a projekt végre elérheti azt a célt, amit eredetileg kitűzött: egy teljes, stabil, nyílt forrású alternatívát a SA:MP szerverhez.

Négy év fejlesztés és két teljes újraírás után

Ahogy Y_Less írta, ez nem volt egyszerű út: négy év fejlesztés, két teljes újraírás, rengeteg vita és kompromisszum kellett hozzá, mire idáig eljutottak.
De most végre itt tartanak: az open.mp RC1 kiadása nem kísérleti verzió többé, hanem már közel áll a kész, végleges szerverhez.

A fejlesztők között olyan nevek dolgoztak, akik a SA:MP világában is ismerősek: Amir, Cheaterman, Freaksken, Graber, Hual, Josh, JustMichael, kseny, Nexius, pkfin, Potassium, Southclaws, TommyB, Y_Less, Zeex és még sokan mások.
Ők azok, akik a közösség érdekében újraépítették a rendszert, hogy a SA:MP örökség tovább élhessen.

Mit hozott az RC1 verzió?

A fejlesztők a béta fázis lezárásával több új funkciót és komoly frissítést hoztak – mind scriptelőknek, mind fejlesztőknek.

Az RC1-ben bemutatkozott:

  • Új Pawn compiler és hivatalos include-ok – többé nem kell a régi SA:MP include-okat toldozni az omp.inc fájllal. A letöltés már tartalmazza az új, javított include-kat és a frissített compiler-t is (3.10.12).
  • Nagyobb szimbólumlimit – a függvény- és változónév-hossz most már 64 karakter lehet, így nem kell többé félbevágott nevekkel trükközni (pl. „OnPlyrDoTheTing”).
  • Tömörített natívok újranevezése – végre átláthatóbb névhasználat, megszűnt a „Col – Colour vagy Collision?” típusú bizonytalanság.
  • „Tags” rendszer és const-korrekt include-ok – a hivatalos natívok és függvények egységesen const helyessé váltak, így a compiler pontosabban jelez hibákat és optimalizálhat.
  • Gyorsabb switch, új figyelmeztetések – a compiler több korábbi rejtett hibát is képes észrevenni, illetve a teljesítmény is nőtt.
  • Formázott stringek minden natívban – a SendClientMessage, AddMenuItem és hasonló függvények mostantól alapból támogatják a formázott stringet (nem kell külön format()).
  • Új „upgrader” tool – automatikusan frissíti a meglévő kódot, beilleszti a const-okat, javítja az új compiler által jelzett warningokat.

Az új dokumentációk és SDK linkek a fejlesztői GitHubon érhetők el, de a lényeg, hogy a PAWN fejlesztés soha nem volt ennyire stabil és karbantartható, mint most.

SDK – C++ szintű vezérlés

A Pawn megmarad az open.mp hivatalos nyelveként, de most először megjelent a teljes SDK (Software Development Kit), amivel C++-ban is lehet komponenseket fejleszteni a szerverhez.
Ez hatalmas előrelépés: míg a SA:MP pluginrendszere csak kiegészítő funkciókat engedett, az SDK-val gyakorlatilag bármelyik belső modult újraírhatod vagy kibővítheted.

A dokumentáció ugyan még épül, de több kész sablonprojekt is elérhető:

üres template (nulláról indulóknak),

basic-template (alap komponensekhez),

pawn-template (Pawn–C++ hibridhez),

full-template (komplex szerverkomponensekhez).

Ezzel gyakorlatilag elérhetővé vált az, amit a SA:MP közösség évekig kért:
valódi, moduláris szerverfejlesztés, nem csak scriptelés.

Újdonságok a szerverfunkciókban

A Pawn és az SDK mellett az RC1 frissítette a szerverfunkciókat is:

  • Per-player gang zones és pickups (mint a korábbi YSF pluginban)
  • Új natív: AttachPlayerObjectToPlayer
  • SQLite javítások, új „:memory:” és flag támogatások
  • exclude konfigurációs opció – bizonyos komponensek kizárhatók indításkor
  • Jobb hibajelentés a konfigurációs fájloknál
  • SDK verzióellenőrzés, hogy a jövőbeli nagy változások ne törjék el a kompatibilitást

Mindezekkel együtt több hibát is javítottak, például a GDK pluginoknál (streamer stb.), SQLite logolásnál, és a korábbi GMX crash-eknél.

Közösség, fórumok, támogatás

A kiadás után újraindult az open.mp fórum, ahol a fejlesztők és a közösség újra aktívan jelen vannak.
Mostantól nemcsak bugreportokra van lehetőség, hanem valódi technikai diskurzusra is – végre egy hely, ahol újra él a közösség.

A projekt emellett most először nyitott támogatásra is: Patreonon és OpenCollective-en keresztül bárki segítheti a szerver- és kliensfejlesztést (az adományok kizárólag az infrastruktúrát és a jövőbeli fejlesztéseket támogatják).

Mit jelent ez a SA:MP közösségnek?

Ez az RC1 verzió egy korszak lezárása és egy új kezdete.
A SA:MP forráskódja soha nem volt elérhető, az open.mp viszont most végre valóban „open”.
Ha minden a terv szerint halad, ez lesz az alapja annak a 1.0-s kiadásnak, amivel a San Andreas multiplayer újra feléledhet – modern formában, de a régi szellemiséggel.

Y_Less így zárta az összefoglalót:
„After four years, two rewrites, arguments and drama… it is finally here.”
És tényleg: amit a SA:MP közösség éveken át csak remélt, az most már valóság lett.

Kiegészítésnek:

Az open.mp fejlődését te is nyomon követheted az alábbi github linken: https://github.com/openmultiplayer/open.mp/releases

2
Portolás SA:MP-ról open.mp-re – Y_Less magyarázata alapján

A SA:MP világát ismerőknek talán nem kell bemutatni Y_Less nevét. Ő volt az egyik legismertebb fejlesztő és dokumentáló arc a közösségben – számtalan script, plugin és útmutató mögött állt.
Az open.mp megjelenése után ő írta meg az egyik legérthetőbb, legőszintébb leírást arról, mit is jelent valójában a váltás a régi SA:MP szerverekről az open.mp platformra.
Ez a cikk az ő 2024 márciusában írt összefoglalója alapján készült, kiegészítve azóta szerzett tapasztalatokkal és a projekt jelenlegi állásával.

Miért volt szükség portolásra?

Y_Less is egyértelműen leírta: a SA:MP évek óta egyfajta „limbóban” volt.
Nem érkeztek frissítések, a közösség pedig különféle kerülőutakkal – pluginokkal, includokkal és egyéni hackekkel – próbálta életben tartani a rendszert.
Olyan kiegészítések születtek, mint a YSF plugin vagy a fixes.inc, amelyek rengeteg hibát és korlátozást javítottak ki, miközben magához a forráskódhoz nem volt hozzáférés.

Ezek viszont elérték a határaikat.
Az open.mp tehát nem „új mod”, hanem a SA:MP szerver teljes újraírása modern alapokon, amely beépíti mindazt, amit a közösség az évek során megtanult és megoldott – csak épp szisztematikusan és átláthatóan.

Mit jelent a portolás a gyakorlatban?

A cél egyértelmű volt: a régi kód működjön tovább, de a motor legyen új.
Y_Less szerint az open.mp úgy készült, hogy a meglévő PAWN scriptjeid 95%-ban változtatás nélkül fussanak.
Ez azonban nem jelenti azt, hogy minden apró részlet ugyanúgy viselkedik, mint korábban.

Néhány tipikus változás, amit érdemes ismerni, ha portolsz:

  • HideMenuForPlayer: korábban nem vette figyelembe, hogy melyik menüt látja a játékos, most viszont konkrétan azt zárja be, amit megadsz – érdemes a GetPlayerMenu() használata.
  • SetPlayerAttachedObject: SA:MP-ban a csatlakoztatott objektumok gamemode-váltás után is megmaradtak, open.mp alatt viszont újra kell őket adni OnPlayerConnect-ben. Ez tudatos döntés volt, hogy tisztább legyen a memóriahasználat.
  • ClearAnimations: korábban autóban ülő játékosokat is “kidobott” a járműből, ez most megszűnt. Ha tényleg ki akarod venni valakit az autóból, használd a RemovePlayerFromVehicle(playerid, true) parancsot.
  • Death money: a játékos halálakor levont 100$ kikerült a motorból – mostantól minden pénzmozgást a scriptnek kell kezelnie. Ha szeretnéd megtartani, egyszerűen tedd bele a GivePlayerMoney(playerid, -100) sort az OnPlayerDeath-be.
  • OnPlayerConnect viselkedése: SA:MP-ban a filterscriptek nem hívták meg ezt az eseményt a már csatlakozott játékosokra. Az open.mp egységesítette a logikát, most minden script típusnál ugyanúgy működik – nem kell többé külön hurok az inicializáláshoz.
  • GameText és textdraw-ok: az eredeti SA:MP több game text stílusa hibásan működött (pl. nem tűnt el, vagy folyamatosan villogott). Az open.mp ezeket textdraw alapra építi újra, így minden stílus használható – bár a fade effektek eltűntek.
  • Pool méretek (GetPlayerPoolSize stb.): ezek a függvények elavultak és hibás értékeket adtak. Az open.mp-ban teljesen el lettek távolítva – helyette a modern foreach (new i : Player) struktúrát kell használni.
  • Névhasználat és helyesírás: végre egységes angol (brit) szavakat használ a rendszer: pl. TextDrawBoxColour az amerikai TextDrawBoxColor helyett.

Mindezek a változások logikusak, csak az évek alatt megszokott hibákat és “furcsaságokat” szüntetik meg. Aki eddig YSF-et vagy fixes.inc-et használt, annak ezek a változtatások nem lesznek újak – mostantól csak épp a motor maga kezeli őket.

Mitől jobb így?

A SA:MP-ban a közösség több tucat patch és workaround rétegét építette egymásra – az open.mp ezekből mindent beépített, de a forráskód szintjén, nem plugin-szinten.
Ez azt jelenti, hogy:

a motor stabilabb, kevesebb összeomlást okoz,

egységesebb a működés (nincs több “ez filterscript alatt másképp viselkedik” típusú bug),

és végre valós alapot ad a jövőbeli fejlesztéseknek, mint például a cross-play támogatás.

Hol tart most a fejlesztés?

Jelenleg az open.mp a szerveroldalon szinte teljes, a fejlesztők már fél-nyilvános béta tesztelést futtatnak.
Itt elsősorban scriptereket keresnek, akik kipróbálják a meglévő SA:MP scriptjeiket az új motor alatt, és jelentik a hibákat vagy eltéréseket.

A nagy cél most a kliensoldal – főleg a GTA: San Andreas Definitive Edition verzióhoz készülő kliens, amely lehetővé tenné, hogy PC-s, Androidos és Definitive játékosok egyazon open.mp szerveren játszanak együtt.
Ez lenne az igazi áttörés: a közösség újraegyesítése, platformtól függetlenül.

Mit jelent ez neked, ha volt régi szervered?

Egyszerűen: nem kell újrakezdened semmit.
A scriptjeid tovább élhetnek, csak egy modernebb környezetben. Az open.mp célja nem az volt, hogy lecserélje a SA:MP-ot, hanem hogy a régi alapokat megtartva továbbvigye azt.

Ha komolyan gondolod a fejlesztést, most érdemes elkezdeni ismerkedni a dokumentációval, mert ha a kliensoldal megjelenik, az open.mp nagy eséllyel újra életet lehelhet a multiplayer közösségbe.
És nem csak retroból – hanem azért, mert a rendszer végre megérkezik a 2020-as évek technikai szintjére.


3
SA-MP / Open.mp: Alap információk / Mi is az a open.mp?
« Dátum: 2025. október 18. - 15:00:03 »
Az open.mp (vagyis Open Multiplayer) a San Andreas Multiplayer szellemi örököse. Ugyanaz az alapötlet, csak modern környezetre húzva. A cél egyszerű: a régi SA:MP-élményt életben tartani, de olyan technikai háttérrel, ami a mai igényekhez is passzol.

A projekt nem egy új játékmód, nem egy különálló mod, hanem gyakorlatilag a SA:MP újraírt szerveroldala – nyílt forráskóddal, fejleszthető architektúrával és aktív közösségi támogatással.

Miért jött létre?

Aki szervert vitt, az pontosan tudja: a SA:MP fejlesztése egy bizonyos idő után gyakorlatilag megállt. Kevés frissítés, minimális kommunikáció, és a legtöbb problémát a közösségnek kellett megoldania.
Ez volt az a pont, ahol néhány tapasztalt fejlesztő akik a SAMP fejlesztésében is részt vettek úgy döntöttek: új alapokra helyezik az egészet, ahol nem probléma az, hogy a SAMP forráskódja nincs meg, emiatt csak kiegészítőkkel tudják megoldani, hogy nagyjából működéképes legyen.
Így született meg 2019-ben az open.mp, ami már az elején a közösség által vezetett, átlátható és folyamatosan fejleszthető alternatívának készült.

A fejlesztés nem volt zökkenőmentes – több évnyi kísérletezés és irányváltás után 2021-ben döntöttek úgy, hogy teljesen újraírják a kódot. A cél: 1:1-ben pótolni a SA:MP szervert, minden funkciót és scriptet visszafelé kompatibilisen kezelve, csak stabilabb, modernebb alapokon.

Mi a roadmap, és miért kellett újraírni?

Az open.mp fejlesztői belátták, hogy a SA:MP kódja egyszerűen nem alkalmas hosszú távú fejlődésre. A rendszer bonyolult, nehezen bővíthető és hibajavításra is nehézkes.
Ezért az újraírás célja az volt, hogy:

  • az open.mp teljes mértékben kompatibilis legyen a régi SA:MP szerverekkel és scriptjeikkel,
  • stabilabb, optimalizáltabb hálózati réteget kapjon,
  • lehessen rá új funkciókat építeni anélkül, hogy mindent szétesne, és hosszú távon támogassa az újabb platformokat is (pl. mobil, Definitive Edition).,

A roadmap ennek megfelelően három fő szakaszból áll:

Teljes kompatibilitás – a régi szerverek és módok működjenek változtatás nélkül.

Stabil, modern szervermotor – gyorsabb, megbízhatóbb infrastruktúra. - Itt tartunk most nagyjából -

Cross-play – a jövőben lehetőség, hogy különböző verziók (PC, Android, Definitive Edition) egy közös szerveren játszhassanak.


Mit jelent ez azoknak, akik régen SA:MP szervert csináltak?

A jó hír: nem kell újrakezdeni semmit.
Az open.mp visszafelé kompatibilis, vagyis a legtöbb meglévő gamemode, filterscript és plugin ugyanúgy fut rajta, mint a SA:MP-on. Ha van egy régi, működő szervered, az open.mp-ra való átállás alapvetően annyit jelent, hogy lecseréled a szerverfájlt – a scriptjeid maradnak, a játékosaid maradnak, a szervered megy tovább.

Természetesen lesznek apró különbségek és új funkciók, de nem arról van szó, hogy mindent újra kell írni. Ez nem egy új világ, hanem ugyanaz a SA:MP, csak a motorja modernebb.
A fejlesztők pont ezt tartották szem előtt: ne kelljen kidobni az eddigi munkát, hanem lehessen továbblépni egy frissebb, nyitottabb platformra.

Hol tart most a projekt?

Az open.mp fejlesztése jelenleg már a szerveroldali szakasz végéhez közeledik.
Az alapfunkciók – a régi SA:MP-natives, scriptkezelés, hálózati kommunikáció – már működnek, és a csapat elindította az első fél-nyilvános bétatesztelést is.

A tesztelésbe tapasztalt scriptereket várnak, akik PAWN-ban otthonosan mozognak, és segíteni tudnak a régi scriptjeik kipróbálásával. A cél az, hogy minden régi natív, callback és parancs pontosan úgy működjön, mint korábban – csak stabilabban.

Emellett egy nagyobb fejlesztés is folyamatban van: az open.mp kliens készül a GTA San Andreas: Definitive Edition-höz.
Ez azt jelenti, hogy a jövőben egy szerverre csatlakozhatnak majd játékosok az eredeti San Andreas PC-s verziójával, az Androidos kiadással, és a Definitive Editionnel is – mind ugyanarra a szerverre.

Ez lesz az igazi áttörés: a közösség nem fog szétszakadni platformok szerint, hanem egy helyen maradhat.

A projekt mindenképpen figyelmet érdemel, mert bár a SAMP közösség az utóbbi időben (főleg kicsiny fórumunk esetében) nem aktív már, ez nem a közösség hanem a játék potenciálja miatt volt így leginkább (lásd példaképp az MTA:SA-t ami még a mai napig képes aktív szervereket üzemeltetni, szimplán csak azért, mert ég és föld a technológiai különbség a samp és az MTA között.

Viszont ha a projekt sikeres lesz (és ez utóbbival kapcsolatosan bizakodók lehetünk látván mit értek el a fejlesztők) akkor az azt jelentené, hogy nemcsak retro céllal, de új alapokon is vissza lehetne hozni a SAMP szervereket. Gondoljatok bele: Lehetne a jövőben egy új szervered ami a Definitive Edition játékkal megnyitható, és minden hosszú évek alatt írt rendszered majdnem plug-in megoldással használható lesz benne. Nem kell újraírnod mindent, csak portolod a régi kódjaid egy részét és élvezed a stabilabb és több funkcióval rendelkező játékot, úgy mint régen.

Az igazi erő itt abban lehet, hogy a visszafelé kompatibilitás miatt lehetőség van a régi romokból új alapokat építeni.
Ameddig a kliens oldal még nincs kész, addig az igazi régi motorosokon kívűl sok újat nem fog jelenteni a játékos rétegek részére, így én azt javaslom, hogy senki se ugorjon bele fejjel a dolognak, mert csalódás lesz a vége, nem fog a játékosoknak semmilyen nagy előrelépést hozni. Viszont akinek volt korábban szervere én javaslom, hogy kezdjen el ismerkedni az open.mp világával, mert ha eljön egyszer a kliensoldali támogatás, akkor biztos vagyok benne, hogy egy régi szervert újraalkotva fog tudni annyi pluszt adni, hogy nemcsak a retro hanem a játékélmény miatt is visszatérhetnek a SAMP játékosai.

Az open.mp oldalát elérheted innen: https://open.mp/

4
Sziasztok!
 
Ez a téma a Rage Multiplayer játékról szól, illetve arról, hogy miért készítettünk neki egy külön fórumrészt.
 
A Rage Multiplayer egy kiegészítő a GTA V játékhoz, mely lehetőséget nyújt olyan többjátékos módhoz, ahol egyedi megoldásokkal találkozhatunk.

A szerverfejlesztők számára szinte korlátlan lehetőséget biztosít a háttér környezete, így nagy élményt tud nyújtani egy jól összerakott játékmód. Hazánkban még most kezd csak elterjedni, de remélhetőleg minél többen megfogják ismerni és kedvet kapnak a játékhoz.

 
Úgy gondoljuk Rage Multiplayer egy új és reményteli alternatíva, amelyre érdemes figyelmet fordítani. A játék jelenleg kezdetleges, és még csak most kezdd el kibújni abból a bizonyos gyerekcipőből. Mint régen a sa-mp esetében, jelenleg is az a helyzet áll fenn, hogy a játék még nem annyira ismert Magyarországon, kevés leírás és információ van a szerverkészítésről, és fejlesztésről. A gtaközösség fórum, több mint 8 éves működésének hála egy remek közösséget hozott létre. Mai napig is vannak \"aktívnak\" mondható felhasználók akik igaz néha-néha de mégis felnéznek az oldalra. Én személy szerint úgy gondol a fórum sikerességét leginkább az adta, hogy óriási segítséget tudott nyújtani, az \"akkori kor\" egyik legelterjedtebb multiplayer játékának fejlesztéséhez. Az utóbbi időben hagytuk, hogy megálljon velünk az idő, és nem foglalkoztunk (mi mint staff) új tartalom feltöltésével. Viszont jogosan gondolhatjuk, hogy a Rage Multiplayer a jelenkor SA-MP-ja is lehet, és ebből a gondolatmenetből pedig arra következtetünk, hogy ideje visszatérni a kezdetekhez, vagyis megpróbálunk tartalmat készíteni a leendő Rage Multiplayer szerverkészítőknek, és fejlesztőknek magyarul is, lehetőséget adva, nemcsak egy új közösség létrehozására, de a Rage Multiplayer elterjedésére magyar körökben is. A játékkal jelenleg 5000-6000 játékos játszik naponta. Ideje, hogy a 118 szerverek közé amik a poszt megírásakor jelen vannak bekerüljenek a magyar szerverek is! Az első mérföldkő most a jelenleg ismert leírások, és scriptek lefordítása, ez persze időbe fog telni, de ahogy időnk engedi csinálni fogjuk. Ezen felül, megpróbálok a hivatalos rage.mp oldallal valamilyen relációt létrehozni, és elérni azt, hogy segítsenek a magyar közösség létrehozásában, illetve elterjedésében.  Ez nekik is érdemük, én reménykedek a segítségükben. 
 
A tartalom készítésben, és feltöltésben mint mindig a fórumozók most is kivehetik a részüket :D Tényleg, nem haragszunk meg! :D
 
 
 
A játék leírását @Jim Moriarty a fórum található egyik témájából loptam 
 
Néhány videó a játékról:
 


   

 
 
 


   

5
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:RusH. lemondása
« Dátum: 2015. november 24. - 23:21:02 »
Idézetet írta: ƒeheristi97 date=1448402867\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58532\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic




jobb mint te az biztos.  :)
 

[/quote]
Szerintem te se tettél le többet az asztalra.. Visszaemlékezve azokra az időkre, amikor is mindenki zyzut baszogatta..Egyértelműen hibátlan moderálása miatt... Nem tudok egyet érteni ezzel a gyerekes gesztussal. Amit folyamatosan látok tőled.  :)

6
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Egy új segítőkész!
« Dátum: 2014. október 24. - 16:42:38 »
Sziasztok!
 
Mint ahogy a téma címéből is látszik, egy új segítőkésszel bővült a fórum!
Ez a tag nem más mint Enigma!
Őt, a fórumon produkált segítőkész magatartása miatt választottuk ki a feladatra!
Gratulálunk neki, és reméljük, hogy továbbra is sokat fog nektek segíteni!
Addig is, jó fórumozást ;)

7
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Segítőkész? MI A .
« Dátum: 2014. október 13. - 08:44:50 »
Srácok
Xenius? Hogy lett segítőkész? kijelentette  hogy senkinek nem segít senkinek.. Ez MI?

8
Kérdések, Segítség / Iphone 5s függetlenítés, de hogyan? :)
« Dátum: 2015. június 23. - 22:27:54 »
Sziasztok!
IOS-hoz hülye vagyok, így segítséget szeretnék kérni, hogy hogyan tudnám a legegyszerűbben kifüggetleníteni a telefont, úgy hogy persze nem fizetek érte :).. Ki mit ajánl? Melyik programmal a legbiztonságosabb? Előre is köszi a válaszokat

9
Beszélgetés / ÁTHELYEZVE: Youtube csatorna!
« Dátum: 2015. május 16. - 00:11:00 »

10

Sziasztok!
Baráti kérésre, egy Szerepjáték kategóriájú szerveren munkálkodom jelenleg. A haladás érdekében kénytelen vagyok Formatervezőket (dizájnereket), és pályakészítőket alkalmazni. A módról, nem fogok sokat elárulni a lényeg, hogy nem editelt.. A csapat kommunikatív, és szerintem kellemes. Szóval.. :)
 

Jelentkezés feltételei

Pályakészítőknek:


  • -Minimumi korhatár 15


  • Szellemi érettség


  • Tudjon csapatba dolgozni


  • érdekességképpen: Tudjon mappolni, minimum közép szinten


  • Legyen tapasztalt



Dizájnereknek:


  • -Minimumi korhatár 15


  • Szellemi érettség


  • Tudjon csapatba dolgozni


  • érdekességképpen: Értsen a photoshop, vagy más vizuális képszerkesztő programhoz


  • Legyen tapasztalt



(+ előny, ha textdraw készítéshez is ért, és most itt nem egy sima stílusúra gondolok)



Fizetség a munkért

-poszthoz megfelelő rang fórumon


-A nevének feltüntetése a készítők között


-A későbbi támogatásból befolyó összegnek valahányad része. (már ha lesz bevétel)


-Adminisztrátori szint

 

Fontos, hogy csak akkor jelentkezz ha van referenciád, engem nem érdekel az, hogy hogyan rajzoltad meg a holdat és lőtted fel az űrbe.. Csak azt hiszem el amit látok..


Előre is sok sikert a jelentkezőknek.

11
Archívum / Új VIP.
« Dátum: 2015. április 04. - 13:05:17 »

Sziasztok!
Gondolom észrevettétek, hogy Pedró, már nem vip.. Ennek megvan az oka, én fosztottam le a rangról.. Mindegy.. Viszont így hogy lett egy szabad hely, új taggal bővül a vip csoport, ez a tag nem más mint: metaxa! Gratulálunk neki!
 
 
További jó fórumozást!

Cappsy

12
Archívum / Frissítések az új fórumrészekkel kapcsolatba!!
« Dátum: 2015. április 02. - 13:48:41 »

Sziasztok!
Nos az új fórumrészekkel kapcsolatba elindul a frissítési hullám! :)
Másodszor kicsit átszervezések vannak!
 
 
-Játék programozás és fejlesztés, 4 alfórum:
 
  • Unity

  • Unreal Engine

  • CryEngine

  • Egyéb


-RolePlay fórumrész elindítva!
-Zenék Előadók és hangszerek fórumrésze: Minden [zene] taggal ellátott téma a beszélgetés fórumrészből átkerült ide! Valamint új tagek:  [Zene,előadó,hangszer,egyéb ] kategória bekerült! Ezzel együtt  a beszélgetések fórumrészből eltávolítottuk a ZENE kategóriát!
-Az új fórumrészekben is lehet már [+/-]-t adni!
-Tervben van még a \"YouTube Tag\" Vissza rakása is![Erre kicsit várni kell!]
-A Lokális moderátorok mostmár lila, színnel vannak ellátva vagyis --> Lokális Moderátor \"lokmod.png\"
-Az \"MSN\", törlésre került, és helyét a SKYPE vette át! Így a profilunkon megadhatjuk a skype nevünket! Sőt, ez hozzászóláskor is látszik!
Egyenlőre ennyi! Jó fórumozást!

Cappsy

13
Archívum / Bekerültek az új fórumrészek!
« Dátum: 2015. március 31. - 20:26:02 »

Sziasztok
Bekerültek az új fórumrészek melyek a \"További GTA Szériák\" alatt találhatóak!
A Globális szabályzat érvényes, ezeken a helyeken is! Viszont a lokális moderátorokat megkérem, hogy írják meg a lokális szabályzatot is! Hamarosan, érkezik az MTA részleg radikális változtatása is, amiről egyenlőre többet nem árulok most el! Jó fórumozást!
 

Cappsy

14
Archívum / A legnépszerűbb játékok :)
« Dátum: 2015. március 29. - 19:27:52 »

Sziasztok!!


Egy közvélemény kutatás lenne ez.. A sampfórum egy új projektjával kapcsolatba, amit sűrű ködös titkok vesznek körbe. :)
A kérdés: Ti szerintetek melyek a legnépszerűbb játékok. Akár multi/ akár offline játékról is van szó :)
Hozzászólásba írjátok le, akár hozzá is fűzhettek a másik véleményéhez, de ne legyen vita arról, hogy a supermárió vagy a sonic a híresebb, k? Értitek hogy értem..
 

További Jó fórumozást

Cappsy

15
Archívum / Az új Globális Moderátorok
« Dátum: 2015. március 20. - 15:31:07 »

Sziasztok!
Először is elnézést hogy ilyen lassan lett végeredmény, de a csapatnak nehéz volt a döntéshozás.... 4 napig tartó gondolkodás után, viszont megszületett az eredmény.. Még egyszer köszönöm, a jelentkezőknek a lelkesedését, és gratulálok BLKDMND$, és  anGeL
 

További jó fórumozást!
Cappsy

Oldalak: [1] 2 3 ... 17
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal