Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - FeKa

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / Mi a baj az object streameremmel?
« Dátum: 2012. augusztus 31. - 13:54:51 »
C:\\Users\\Microsoft\\Desktop\\samp03e_svr_R2_win32 (1)\\pawno\\include\\streamer.inc(377) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnPlayerEditObject\")
C:\\Users\\Microsoft\\Desktop\\samp03e_svr_R2_win32 (1)\\pawno\\include\\streamer.inc(399) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnPlayerSelectObject\")
C:\\Users\\Microsoft\\Desktop\\samp03e_svr_R2_win32 (1)\\pawno\\include\\streamer.inc(401) : error 017: undefined symbol \"SELECT_OBJECT_PLAYER_OBJECT\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
Erre a sorra ír hibát :    CreateDynamicObject(703, 2865.0705566406, 891.04254150391, 9.7577972412109, 0, 0, 0);
Incognito object streamerét használom. Ha valaki tudja mi a gond kérem írjon ! :/

2
Segítségkérés / Dialog probléma
« Dátum: 2012. augusztus 25. - 23:54:38 »
Üdv ! Olyan problémám lenne, hogy csináltam egy dialogos stunt teleport menüt, amiben eldöntheted hogy mesterséges, vagy természetes stunthelyen akarsz stuntolni. Minden jól mûködik, behozza a dialogot, de mikor rákattintok pl a stunt10-re, akkor nem teleportál a stunt helyre, ugyan úgy ottmaradok a helyemen.
Íme a kód :
if (dialogid == 2 )
    {
        if ( !response )
        {
              SendClientMessage ( playerid, 0xFF0000FF, \"-\" );
              return 1;
        }
        if ( listitem == 0 )
        {
              ShowPlayerDialog ( playerid, 3, DIALOG_STYLE_LIST, \"Természetes Stuntok\", \"1.Stunt\\n2.Stunt\\n3.Stunt\\n5.Stunt\\n6.Stunt\\n7.Stunt\\n8.Stunt\\n9.Stunt\\n10.Stunt\\n11.Stunt\\n12.Stunt\\n13.Stunt\\n14.Stunt\\n15.Stunt\",\"GO !\", \"Vissza\" );
        }
        if ( listitem == 1 )
        {
              ShowPlayerDialog ( playerid, 4, DIALOG_STYLE_LIST, \"Mesterséges Stuntok\", \"Stunt park\",\"GO\",\"Vissza\" );
        }
return 1;
}
if (dialogid == 3 )
{
    if ( !response )
    {
        SendClientMessage ( playerid, 0xFF0000FF, \"-\" );
        return 1;
}
if ( listitem == 0)
{
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs.
       {
        SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2227.1753,1352.7283,10.8788); // Teleportálás jármuvel.
       } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben)
        SetPlayerPos(playerid,2227.1753,1352.7283,10.8788); // Teleportálás jármu nélkül.
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"TIPP : Menj gyorsan a lépcsõ felé, és ugrass fel az elõtted lévõ épület tetejére.\");
}
if ( listitem == 1)
{
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs.
       {
        SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2415.3455,1193.7200,10.6797); // Teleportálás jármuvel.
       } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben)
        SetPlayerPos(playerid,2415.3455,1193.7200,10.6797); // Teleportálás jármu nélkül.
    SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"TIPP : Menj gyorsan az elõtted lévõ épület felé, és a tuja elõtt kapd fel egykerékre amotort, és landolj az épület tetején.\");
        }
        }
if ( listitem == 2)
{
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs.
       {
        SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2285.5952,1126.4622,10.8203); // Teleportálás jármuvel.
       } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben)
        SetPlayerPos(playerid,2285.5952,1126.4622,10.8203); // Teleportálás jármu nélkül.
    SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"TIPP : Menj gyorsan az elõtted lévõ épület felé, és a lépcsõrõl ugrass az épület tetejére.\" );
}
}
if ( listitem == 3)
{
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs.
       {
        SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2345.6694,975.5616,10.6719); // Teleportálás jármuvel.
       } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben)
        SetPlayerPos(playerid,2345.6694,975.5616,10.6719); // Teleportálás jármu nélkül.
    SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"TIPP : Menj gyorsan a Four Dragons kaszinó felé, az elõtte lévõ tujáról ugrass el, és próbálj minél magasabb fokra felugratni.\");
}
}
if ( listitem == 4)
{
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs.
       {
        SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2579.7310,923.6282,9.8023); // Teleportálás jármuvel.
       } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben)
        SetPlayerPos(playerid,2579.7310,923.6282,9.8023); // Teleportálás jármu nélkül.
    SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"TIPP : Menj gyorsan, az elõtted lévõ lépcsõrõl ugrass el úgy, hogy miközben felhajtassz a lépcsõre, elhúzod jobbra a kormányt, és landolj az épület tetején.\");
}
}
if ( listitem == 5)
{
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs.
       {
        SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2594.3625,1008.1779,10.8203); // Teleportálás jármuvel.
       } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben)
        SetPlayerPos(playerid,2594.3625,1008.1779,10.8203); // Teleportálás jármu nélkül.
    SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"TIPP : Menj gyorsan az elõtted lévõ lépcsõ felé, és ugrass el úgy, hogy közbe kicsit jobbra elhúzod a kormányt. Landolj az épület tetején.\");
}
}
if ( listitem == 6)
{
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs.
       {
        SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),1938.9447,2019.2631,10.6719); // Teleportálás jármuvel.
       } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben)
        SetPlayerPos(playerid,1938.9447,2019.2631,10.6719); // Teleportálás jármu nélkül.
    SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"TIPP : Menj gyorsan a Casino felirat felé, elõtte van egy tuja. A tujáról próbálj elugratni úgy, hogy elõtte egy kicsit felhúzod egykerékre a motrot. Landolj a felirat melletti lila csíkon.\");
}
}
if ( listitem == 7)
{
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs.
       {
        SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2632.1548,2230.6304,10.8203); // Teleportálás jármuvel.
       } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben)
        SetPlayerPos(playerid,2632.1548,2230.6304,10.8203); // Teleportálás jármu nélkül.
    SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Menj gyorsan az elõtted lévõ második épület felé, és az elõtte található fehér padkáról ugrass el úgy, hogy a tetõn érkezz.\");
}
}
if ( listitem == 8)
{
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs.
       {
        SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2054.5210,2217.0425,10.8203); // Teleportálás jármuvel.
       } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben)
        SetPlayerPos(playerid,2054.5210,2217.0425,10.8203); // Teleportálás jármu nélkül.
    SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Menj gyorsan az elõtted lévõ tuja felé, és mikor elõtte vagy kapd fel egykerékre a motrot, és ugrass el a tujáról az épület tetejére.\");
}
}
if ( listitem == 9)
{
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs.
        {
        SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2360.8550,1892.6907,10.7096); // Teleportálás jármuvel.
       } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben)
        SetPlayerPos(playerid,2360.8550,1892.6907,10.7096); // Teleportálás jármu nélkül.
    SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Menj gyorsan a vízesés felé. A vízesés elõtti tuja elõtt kapd fel egykerékre a motrot, és landolj a köveken.\");
}
}
if ( listitem == 10)
{
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs.
       {
        SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2045.5337,1451.6095,10.6719); // Teleportálás jármuvel.
       } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben)
        SetPlayerPos(playerid,2045.5337,1451.6095,10.6719); // Teleportálás jármu nélkül.
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Menj gyorsan az elõtted lévõ repülõtér felé, és az elõtte lévõ füves részrõl ugrass el úgy, hogy az épület tetején landolj.\");
}
}
if ( listitem == 11)
{
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs.
       {
        SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-2336.6191,308.7725,39.0044); // Teleportálás jármuvel.
       } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben)
        SetPlayerPos(playerid,-2336.6191,308.7725,39.0044); // Teleportálás jármu nélkül.
    SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Menj gyorsan a Wang Cars autószalon felé, és amikor ott vagy a szalon elõtt, pattanj el a szürke padkáról. A pattanás elõtt kapd fel egykerékre a motrot, csak  így tudsz nagyot ugratni. Sok sikert ! \");
}
}
if ( listitem == 12)
{
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs.
       {
        SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-1959.7816,-321.8338,25.7109); // Teleportálás jármuvel.
       } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben)
        SetPlayerPos(playerid,-1959.7816,-321.8338,25.7109); // Teleportálás jármu nélkül.
    SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Menj gyorsan fel a füvön és ugrass be az autósiskola udvarába.\");
}
}
if ( listitem == 13)
{
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs.
       {
        SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-2004.1385,-276.0500,35.3203); // Teleportálás jármuvel.
       } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben)
        SetPlayerPos(playerid,-2004.1385,-276.0500,35.3203); // Teleportálás jármu nélkül.
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Menj gyorsan a tõled távol lévõ lépcsõ felé, ugrass el róla, úgy, hogy a falnak nekimenj a motorral, és a falról ugrass a hátad mögött lévõ épületre.\");
}
}
if ( listitem == 14)
{
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs.
       {
        SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-2005.4685,-20.6130,34.9663); // Teleportálás jármuvel.
       } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben)
        SetPlayerPos(playerid,-2005.4685,-20.6130,34.9663); // Teleportálás jármu nélkül.
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Menj gyorsan elõre, és az autósiskola elõtti padkáról ugrass fel az elõtted lévõ épületre.\");
        }
        }
        return 1;
    }
    return 0;
}
}

 
Remélem tud valaki segíteni :(:S

3
Segítségkérés / Játékos elrejtése a térképrõl
« Dátum: 2012. április 11. - 14:47:15 »
Üdv!
Azt szeretném kérdezni, hogy azt hogy lehet megoldani, hogy mikor a játékos csatlakozik egy dm-be akkor ne lássák õt a térképen, és õ se lásson senkit a térképen, akik a dm-zónában vannak! Epsilon dm-tutorialával csináltam a dmet.
Üdv:FeKa

4
Segítségkérés / Vízben van-e a játékos
« Dátum: 2012. április 09. - 15:37:34 »
Sziasztok!
Deathrace pályát készítek, és úgy akarom megoldani,ha a player bele esik a vízbe akkor lejöjjön neki egy dialog ami megkérdezi tõle hogy újra próbálja-e vagy inkább abbahagyja. Ha abbahagyja akkor lespawnolja a játékost, ha folytatja akkor pedig visszateleportálja a pálya elejére. Légyszi aki tud segíteni az írjon! :)
Üdv:FeKa

5
Segítségkérés / Dm zóna készítése ZCMD-vel
« Dátum: 2012. április 06. - 17:21:58 »
Sziasztok!
Nekem abban kéne segíteni, hogy hogy tudok csinálni dm zónákat zcmd-vel? De olyant hogy ott újra spawnoljon, és hogy random spawn legyen a dmben, + ne tudjon semmi CMD-t írni ha dm zónában van! Kérek valaki profit segítsen :) Köszi elõre is.

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal