Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Sasori

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / Hogyan lehet kiiratni? DIALOG_STYLE_LIST
« Dátum: 2012. szeptember 22. - 11:46:47 »
sziacsáztok
Hogyan lehet /kick parancsra egy dialog listába kiiratni az összes játékost, aztán ha rákattintunk valakire, kikickeli a szerver?

2
Segítségkérés / egy fegyver elvétele
« Dátum: 2012. július 26. - 12:53:56 »
Csa
Hogy lehet egy játékostól csak EGY fegyvert elvenni? Fegyver átadáshoz kéne.

3
Segítségkérés / a legközelebbi jármû
« Dátum: 2012. július 25. - 14:17:52 »
Csõztök
Ebben mi a hiba?
 
CMD:javit(playerid)
{
for(new i; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
  new Float:fx, Float:fy, Float:fz;
  GetVehiclePos(i, fx, fy, fz);
  if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, fx, fy, fz))
  {
   RepairVehicle(playerid);
   break;
  }
  else
  {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: Nincs a közeledben jármû!\");
   break;
  }
}
return 1;
}

 
mindig azt írja ki hogy nincs a közelemben jármû

4
Segítségkérés / Százalékos random esély
« Dátum: 2012. július 23. - 18:34:11 »
üdvlötök
Azt hogyan lehet megcsinálni hogy valami %-os esélyel történjen? Pl 10% esély van rá hogy kapok 500$-t, és 90% esély van rá hogy nem kapok.

5
Segítségkérés / egy játékos elõtti játékosok
« Dátum: 2012. június 19. - 21:59:47 »
Az lenne a kérdésem, hogy hogyan lehet kekérni pl X player elõtti játékosokat? Pl aki a játékos elõtt van 5 vagy kevesebb méterre, akkor azokat a játékosokat X player el tudja teleportálni valahova õket a /tele paranccsal.

6
Segítségkérés / Whirlpool hiba
« Dátum: 2012. június 01. - 21:45:59 »
*lõ köszönés
Mikor regisztrálok, bele írja kódolva az adatbázisba a jelszavat, de bejelentkezni már nem tudok, mivel mikor beírom a jelszavat, azt írja rossz jelszó.
Regisztrálás egy része:
 
new buf[129];
WP_Hash(buf, sizeof(buf), inputtext);
format(query, sizeof(query), \"INSERT INTO users (Name, Password, Money, Team, Admin) VALUES (\'%s\', \'%s\', 0, 0, 0)\", name1, buf);
mysql_query(query);

 
Loginolás része, ahol kiválasztja:
 

new buf[129];
WP_Hash(buf, sizeof(buf), inputtext);
format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM users WHERE Name = \'%s\' AND Password = \'%s\'\", name1, buf);
mysql_query(query);

7
Szkript kérések / pénz átadása dialogban
« Dátum: 2012. május 31. - 19:45:57 »
udv
Valaki tudna nekem egy olyan szkriptet írni, ami /givecash paranccsal megjelenít egy dialog-ot, ahova annak az ID-jét kell beírni, akinek adni akarjuk a pénzt, aztán behoz még 1-et, ahova az összeget kell beírni, amennyit adni akarunk. Elõre is köszi!

8
Segítségkérés / egy dialogban csak számok
« Dátum: 2012. május 26. - 20:15:47 »
udv
Rövid leszek. Hogyan lehet azt megcsinálni, hogy egy input dialog-ba csak számokat fogadjon el?

9
Segítségkérés / NPC hiba, nem jelenik meg
« Dátum: 2012. május 25. - 14:18:10 »
Csõõõõ
Az lenne a problémám, hogy felvettem egy NPC-t, felcsatlakozik, de nem jelenik meg.
A módba van beleírva a csatlakozás és egyéb:
 

public OnGameModeInit()
{
ConnectNPC(\"npc1\", \"npc1\");
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid))
{
     new npcname[24];
     GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname));
     if(!strcmp(npcname, \"npc1\", true))
     {
         SetPlayerSkin(playerid, 142);
         ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"IDLE_CHAT\",4.1,1,1,1,1,1);
         SetPlayerInterior(playerid, 0);
  }
}
return 1;
}

 
És az NPC az npcmodes mappában:
 

#define RECORDING \"npc1\"
#define RECORDING_TYPE 2
#include <a_npc>
public OnRecordingPlaybackEnd()
{
StartRecordingPlayback (RECORDING_TYPE, RECORDING);
return 0;
}
public OnNPCSpawn()
{
StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
return 0;
}
Szóval mint mondtam, nem jelenik meg az NPC. Próbáltam már szkriptbe is beletenni, de úgyse jelent meg... Én nem látok benne hibát.

10
Segítségkérés / for ciklus hiba
« Dátum: 2012. május 20. - 20:28:12 »
Van egy forciklus, pontosabban:
 

   for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
   {
       if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 5, x[playerid], y[playerid], z[playerid]))
       {
        if(i != playerid)
        {
         GetPlayerPos(i, x2, y2, z2);
      PlayerPlaySound(i, 1159, x, y, z);
      SetPlayerHealth(i, health-10);
     }
    }
       else if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 10, x[playerid], y[playerid], z[playerid]))
    {
        if(i != playerid)
        {
         GetPlayerPos(i, x2, y2, z2);
      PlayerPlaySound(i, 1159, x, y, z);
     }
    }
   }

 
Nos, ez az lenne, hogy egy játékos messzebbrõl meg tudja sebezni a körülötte lévõ játékosokat, de ezzel az a baj, hogy az életükbõl nem 10 megy le, hanem mindig változó, de nem tudom miért. A másik hiba vele, hogy mondjuk van player1 és player2. Ha player1 megsebzi vele player2-õt, és player1 újra sebezni akar, akkor csak akkor megy player2-nek az élete, ha már player2 is vitt le utána player1-nek. Vagyis ha player1 2-ször akar sebezni player2-nek, elõször meg kell várni, hogy player2 is sebezzen player1-nek, különben player1 hiába sebez player2-nek, nem megy le az élete. Kicsit bonyolultnak hangzik tudom.:P De légyszives valaki segítsen.

11
Segítségkérés / 2 kérdés: fájl, robbanás
« Dátum: 2012. május 19. - 19:47:59 »
Üdv. mindenkinek
elsõ kérdés: Hogyan lehet beolvasni egy mappából az összes fájlt?
második kérdés: A robbantást meglehet úgy csinálni, hogy ne vigyen le életet? próbáltam 0 hatósugárral, de úgyis levitt

12
Segítségkérés / karakter nézõ szöge
« Dátum: 2012. május 13. - 13:09:41 »
Hogyan lehet pl elõre teleportálni úgy, hogy amerre a karakter néz? Vagy nem tudom hogy mondjam... A karakter elõre néz, és mikor beírom, hogy pl /elore akkor pontosan úgy teleportál elõre pl 10 métert, amerre a karakter néz. ha meg hátrafele nézek, akkor arra teleportál. Vagyis arra teleportál 10 métert, amerre nézek

13
Segítségkérés / motor lekérdezés
« Dátum: 2012. április 21. - 15:07:08 »
Csókolomztok az lenne a kérdésem, hogy hogyan lehet lekérdezni azt, hogy egy jármû motorja be van- e indítva? csak a motor

14
Segítségkérés / Csapatbug
« Dátum: 2012. április 03. - 16:09:14 »
vannak csapatok... ha XY megöli YX-et, és YX killezi magát, akkor valamiért abba a csapatba lesz, mint XY.
ebben kérném a segítséget. Egy ilyen bug hogy keletkezhet?
és hogyan oldhatnánk meg??

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal