Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - FireKill

Oldalak: [1]
1
Munkaerő keresése / Profi scripter keresunk, korrekt fizetessel.
« Dátum: 2013. december 07. - 01:46:53 »
Sziasztok!
Lelkes, fiatal es tapasztalt SA-MP scriptert keresunk. Aki erez magaban kello tehetseget, onbizalmat es van ra eleg ideje, azt szivesen alkalmazzuk scripterkent. Ha egy rugalmas es fiatal csapatnak szeretnel a tagja lenni, nincsen munkad, vagy esetleg jol jonne par tizezer forint havonta akkor keress meg privat uzenetben, vagy irj hozzaszolast es megkereslek en.
Nagyvonalakban, egy teljesen új koncepciójú Roleplay szerverhez keresünk tapasztaltakabb scriptereket. Munkája ellenében természetesen pénzt adunk. Szervernév, elérhetõség stb. még nincsen, és nem is lesz még egy darabig. Fõként SA-MP scriptereket keresünk, de MTA-tól sem távolódunk el, várunk minden lelkes scripternek a jelentkezését.
Par kovetelmeny:
- Eletkor 16+
- Tobb eves tapasztalat
- Referencia
- Lelkesseg
- Napi 4-5 ora, amelyet rank tudsz forditani
Tobben is jelentkezhettek, elorelathatolag 2 scriptert fogunk alkalmazni.
Maradok tisztelettel:
FireKill

2
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Profi scriptert keresunk havi fizetessel!
« Dátum: 2013. december 07. - 01:02:41 »
Sziasztok!
Lelkes, fiatal es tapasztalt SA-MP scriptert keresunk. Aki erez magaban kello tehetseget, onbizalmat es van ra eleg ideje, azt szivesen alkalmazzuk scripterkent. Ha egy rugalmas es fiatal csapatnak szeretnel a tagja lenni, nincsen munkad, vagy esetleg jol jonne par tizezer forint havonta akkor keress meg privat uzenetben, vagy irj hozzaszolast es megkereslek en.
Par kovetelmeny:
- Eletkor 16+
- Tobb eves tapasztalat
- Referencia
- Lelkesseg
- Napi 4-5 ora, amelyet rank tudsz forditani
Tobben is jelentkezhettek, elorelathatolag 2 scriptert fogunk alkalmazni.
SA-MP es MTA scripterek is irhatnak.
Maradok tisztelettel:
FireKill

3
Segítségkérés / Dialog probléma
« Dátum: 2011. december 22. - 13:57:43 »
[pawn]
else if(dialogid == DIALOG_PIAC)
   {
      listitem++;
      switch(listitem)
      {
         case 1;
         {
            if(GetMoney(playerid) < 10000)
            {
               format(string, sizeof(string), \"Ezt nem tudod kifizetni...\");
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VESZ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, string, \"OK\", \"Mégse\");
               TogglePlayerControllable(playerid, true);
               return 1;
            }
            if(PiacInfo[fMati] < 400)
            {
            Msg(playerid, \"A gyárnak nincs elég alkatrésze a fegyver összerakásához...\");
            return 1;
            }
            GiveMoney(playerid, -10000);
            GiveWeapon(playerid, 24, 150);
            Cselekves(playerid \"vett valamit...\");
            PiacInfo[fMati] = PiacInfo[fMati] - 400;
            format(string, sizeof(string), \"Sikeresen vettél egy deagle-t\");
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VESZ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Piac\", string, \"OK\", \"Mégse\");
            TogglePlayerControllable(playerid, true);
         }
         case 2;
         {
            if(GetMoney(playerid) < 8000)
            {
               format(string, sizeof(string), \"Ezt nem tudod kifizetni...\");
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VESZ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, string, \"OK\", \"Mégse\");
               TogglePlayerControllable(playerid, true);
               return 1;
            }   
            if(PiacInfo[fMati] < 300)
            {
            Msg(playerid, \"A gyárnak nincs elég alkatrésze a fegyver összerakásához...\");
            return 1;
            }
            GiveMoney(playerid, -8000);
            GiveWeapon(playerid, 22, 150);
            Cselekves(playerid \"vett valamit...\");
            PiacInfo[fMati] = PiacInfo[fMati] - 300;
            format(string, sizeof(string), \"Sikeresen vettél egy colt-ot\");
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VESZ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Piac\", string, \"OK\", \"Mégse\");
            TogglePlayerControllable(playerid, true);
         }
         case 3;
         {
            if(GetMoney(playerid) < 5000)
            {
               format(string, sizeof(string), \"Ezt nem tudod kifizetni...\");
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VESZ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, string, \"OK\", \"Mégse\");
               TogglePlayerControllable(playerid, true);
               return 1;
            }   
            if(PiacInfo[fMati] < 100)
            {
            Msg(playerid, \"A gyárnak nincs elég alkatrésze a fegyver összerakásához...\");
            return 1;
            }
            GiveMoney(playerid, -5000);
            GiveWeapon(playerid, 3, 1);
            Cselekves(playerid \"vett valamit...\");
            PiacInfo[fMati] = PiacInfo[fMati] - 300;
            format(string, sizeof(string), \"Sikeresen vettél egy gumibotot\");
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VESZ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Piac\", string, \"OK\", \"Mégse\");
            TogglePlayerControllable(playerid, true);
         }
         case 4;
         {
            if(GetMoney(playerid) < 3000)
            {
               format(string, sizeof(string), \"Ezt nem tudod kifizetni...\");
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VESZ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, string, \"OK\", \"Mégse\");
               TogglePlayerControllable(playerid, true);
               return 1;
            }   
            if(PiacInfo[fMati] < 50)
            {
            Msg(playerid, \"A gyárnak nincs elég alkatrésze a fegyver összerakásához...\");
            return 1;
            }
            GiveMoney(playerid, -3000);
            GiveWeapon(playerid, 4, 1);
            Cselekves(playerid \"vett valamit...\");
            PiacInfo[fMati] = PiacInfo[fMati] - 50;
            format(string, sizeof(string), \"Sikeresen vettél egy kést\");
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VESZ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Piac\", string, \"OK\", \"Mégse\");
            TogglePlayerControllable(playerid, true);
         }
         case 5;
         {
            if(GetMoney(playerid) < 5000)
            {
               format(string, sizeof(string), \"Ezt nem tudod kifizetni...\");
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VESZ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, string, \"OK\", \"Mégse\");
               TogglePlayerControllable(playerid, true);
               return 1;
            }   
            if(PiacInfo[fMati] < 100)
            {
            Msg(playerid, \"A gyárnak nincs elég alkatrésze a fegyver összerakásához...\");
            return 1;
            }
            GiveMoney(playerid, -5000);
            GiveWeapon(playerid, 5, 1);
            Cselekves(playerid \"vett valamit...\");
            PiacInfo[fMati] = PiacInfo[fMati] - 100;
            format(string, sizeof(string), \"Sikeresen vettél egy baseball ütõt\");
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VESZ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Piac\", string, \"OK\", \"Mégse\");
            TogglePlayerControllable(playerid, true);
         }
      }
   }[/pawn]
Ez miatt egyszerûen nem fut le a compile, de nem tudom miért.

4
Segítségkérés / [HELP] Kapunyitás gondok...
« Dátum: 2011. december 21. - 21:34:07 »
Hali!
A problémám az lenne, hogy beraktam egy kaput, és ha elõször kinyitom kinyílik, becsukom becsukódik. Viszont ha már másodjára ki akarom nyitni akkor meg sem mozdul, de a szöveget mellé kiírja, hogy a Kapu kinyílt...
nyit...
[pawn]
if(PlayerToPoint(15.0, playerid, -2268.6851,2321.3105,4.8202))
   {   
      if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || IsAdmin(playerid))
      {
            MoveObject(bsgate1, -2268.3999023438, 2319.6999511719, -2.4000000953674, 3);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Kapu kinyitva! Ne felejtsd el bezárni\");
      }
      else
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Nincs távirányítód a kapuhoz!\");
         return 1;
      }
   }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Nincs kapu a közeledben\");
      return 1;
   }
[/pawn]
zár...
[pawn]
if(PlayerToPoint(15.0, playerid, -2268.6851,2321.3105,4.8202))
   {   
      if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || IsAdmin(playerid))
      {
            MoveObject(bsgate2, -2268.3999023438, 2319.6999511719, 4.0999999046326, 3);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Kapu bezárva!\");
      }
   }
[/pawn]
A változók a mód elején, az objectek pedig az OnGameModeInit-nél vannak definiálva.
MEGOLDVA! ZÁRHATÓ!

5
Törölt RP Szerverek / [HUN] Lost Heaven RPG || Host: NT-Hosting
« Dátum: 2009. november 27. - 18:07:48 »
Egy új RP szervert nyitottam, új, és olyan elemek vannak benne amik más szervereken is találhatóak.
Legális szervezetek:
Lost Heaven Police Department - Rendorség
FBI - Nyomozó iroda
Lost Heaven Soldiers - Katonák
Lost Heaven Medic  - Mentos
Polgármester
LS Taxi
Oktató
Illegális:
Los Surenos - Család
La Famiglia Sinatra - Család
Hitman - Bérgyilkos
Alapmelók közül újítottunk a postás melót! 0.3a Samp-nek köszönhetoen vannak botok, Járókelok és buszok így RPsebbé tettük a szervert.
HostName: [HUN]Lost Heaven RPG || Host: NT-Hosting
Address:  84.2.35.85:7006
Players:  0 / 32
Ping:     20
Mode:     QBase RolePlay
Map:      Los Angeles
Weblapunk: www.lostheaven.atw.hu

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal