Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
	 
	
	
		
			 
				Témák - Chad12341
			
		
		
			Oldalak: [1] 
		 
		
			
				
				
					1 
					
						
						« Dátum: 2017. július 10. - 19:33:24 »
					 
					
					Sziasztok, lenne egy olyan problémám hogy írtam egy olyan scriptet ami a szuperadminoknak elérhető ez nem más mint az astats és az megmutatja mennyi a küldött és mennyi a fogadott PM-e és a fixelés száma. Az vele a probléma hogy megírtam neki egy savefixek functiont :    function savefixek(source, dataName,oldValue)         if (dataName == \"char:adminduty\") and isElement(source) and getElementData(source, \"acc:admin\") >= 1 then    local currFix = getElementData(source, \'admin:fixes\') --   outputChatBox(currFix .. \" \" .. getPlayerName(source))    dbExec(con, \"UPDATE characters SET fixVehicles=? WHERE id=\'\" .. getElementData(source, \"char:id\") .. \"\'\", currFix) --      outputDebugString(getPlayerName(source) .. \" fixei mentve! (\" .. currFix .. \")\")    end end addEventHandler(\"onElementDataChange\", getRootElement(), savefixek)  Valamint beleírtam a fixveh parancsba is hogy insertelje a mysqlbe     function fixPlayerVehicle(thePlayer, commandName, targetPlayer) if getElementData(thePlayer, \"acc:admin\") >= 1 then
     if not (targetPlayer) then       outputChatBox(\"#7cc576Használat: #ffffff/\" .. commandName .. \" [Név / ID]\", thePlayer, 255, 255, 255, true)    else             local targetPlayer, targetPlayerName = exports.mta_main:findPlayer(thePlayer, targetPlayer)       local adminduty = getElementData(thePlayer, \"char:adminduty\")       local alevel = getElementData(thePlayer, \"acc:admin\")       local veh = getPedOccupiedVehicle(targetPlayer)       local currFix = getElementData(thePlayer, \'admin:fixes\') or 0                 if not targetPlayer or not getElementData(targetPlayer, \"loggedin\") then return end              if veh then          if (adminduty) == 0 then             if (alevel) >= 6 then                fixVehicle(veh)                triggerClientEvent(root, \"setvehicleCompVisible\", root, targetPlayer)                outputChatBox(\"#32b3ef \" .. getPlayerAdminName(thePlayer) .. \"#ffffff megjavította a járművedet. \", targetPlayer, 255, 255, 255, true)                outputChatBox(\"Sikeresen megjavítottad #7cc576\" .. targetPlayerName:gsub(\"_\", \" \") .. \"#ffffff járművét.\", thePlayer, 255, 255, 255, true)                outputAdminMessage(\"#7cc576\" .. getPlayerAdminName(thePlayer) .. \"#ffffff megjavította #7cc576\" .. targetPlayerName:gsub(\"_\",\" \") .. \"#ffffff járművét.\")                setElementData(thePlayer, \'admin:fixes\', currFix + 1)                                --adminlog                dbExec(con, adminlog, getPlayerAdminName(thePlayer), getElementData(thePlayer, \"acc:id\"), \"FIXVEH\", \"\" .. getPlayerAdminName(thePlayer) .. \" megjavította \" .. targetPlayerName:gsub(\"_\",\" \") .. \" járművét.\", targetPlayerName, getElementData(targetPlayer, \"acc:id\"))             else                outputChatBox(exhiba .. \"Nincs jogosultságod adminduty-n kívül megjavítani a járművet. Hibakód: FIXVEHAD1\", thePlayer, 255, 255, 255, true)                --adminlog                dbExec(con, adminlog, getPlayerAdminName(thePlayer), getElementData(thePlayer, \"acc:id\"), \"FIXVEHAD1\", \"\" .. getPlayerAdminName(thePlayer) .. \" megpróbálta megjavitani \" .. targetPlayerName:gsub(\"_\",\" \") .. \" járművét. [ACCES DENIED] [Hibakod: FIXVEHAD1]\", targetPlayerName, getElementData(targetPlayer, \"acc:id\"))             end          else             triggerClientEvent(root, \"setvehicleCompVisible\", root, targetPlayer)             fixVehicle(veh)             outputChatBox(\"#32b3ef \" .. getPlayerAdminName(thePlayer) .. \"#ffffff megjavította a járművedet. \", targetPlayer, 255, 255, 255, true)             outputChatBox(\"Sikeresen megjavítottad #7cc576\" .. targetPlayerName:gsub(\"_\", \" \") .. \"#ffffff járművét.\", thePlayer, 255, 255, 255, true)             outputAdminMessage(\"#7cc576\" .. getPlayerAdminName(thePlayer) .. \"#ffffff megjavította #7cc576\" .. targetPlayerName:gsub(\"_\",\" \") .. \"#ffffff járművét.\")             --adminlog                dbExec(con, \"UPDATE characters SET fixVehicles=? WHERE id=\'\" .. getElementData(thePlayer, \"char:id\") .. \"\'\", currFix)          end       else          outputChatBox(exhiba .. \"A játékos nincsen járműben.\", thePlayer, 255, 255, 255, true)       end    end end end addCommandHandler(\"fixveh\", fixPlayerVehicle, false, false)  Nem kezdi el beleírni a mysql-be a Characters/fixvehicles-be. az alapértelmezetten van és nem moccan sehova hogyha tolok egy reconnectet akkor 0-zódik a fixek száma IG. Ha valaki tudna ebben segíteni megköszönném.
					  
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					2 
					
						
						« Dátum: 2017. június 15. - 20:29:55 »
					 
					
					Sziasztok, azt szeretném megkérdezni, hogy mikre lenne szükség egy olyan script megírásához hogy egy adott sebességnél kikapcsoljon a fekvőrendőrnek a collisionje?
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					3 
					
						
						« Dátum: 2017. április 17. - 14:56:24 »
					 
					
					Sziasztok, az External 2017.01.10_1.-ei kipublikált modban van az item-systemben egy weapon attach script, egyetlen egy errort ír a debugscript, valamint meg sem jelenik a háton egyik fegyver sem. Ha valaki tudna segíteni hogy mi lehet a probléma akkor megköszönném!  ERROR:mta_item\\weapon_client.lua:302: bad argument #1 to \'pairs\' (table expected, got nil)   local objs = {} local playerCache = {} local pedsToAttached = {} local weaponModels = {     --- uzi, mp3, tec9     [28] = 352,     [29] = 353,     [32] = 372,     --- deagle     [24] = 348,     --- shotgunok     [25] = 349,     [26] = 350,     [27] = 351,     --- nagykaliber     [30] = 355,     [31] = 356,     --- ütőfegyverek     --[2] = 333,     [5] = 336,     --[6] = 337,     --[7] = 338,     --[8] = 339,     --- sniper     [33] = 357,     [34] = 358, } local attachedRootCache = {} local pedWeapons = {} function isInTable(ped, wep)     if pedWeapons[ped] then         for k, v in ipairs(pedWeapons[ped]) do             if v == wep then                 return true, k             end         end     end          return false end function addWep(ped, wep)     if not pedWeapons[ped] then         pedWeapons[ped] = {}     end     table.insert(pedWeapons[ped], wep) end function attachWeaponToBone(ped, wep, walkingstyle)     if weaponModels[wep] then         if not objs[ped] then             objs[ped] = {}         end                  if isInTable(ped, wep) then return end                      local this = #objs[ped]+1         objs[ped][this] = createObject(weaponModels[wep], 0, 0, 0)         setElementData(objs[ped][this], \"wep\", wep)         setElementData(objs[ped][this], \"owner\", ped)                  if not pedsToAttached[ped] then             pedsToAttached[ped] = {}         end         if not attachedRootCache[ped] then             attachedRootCache[ped] = {}         end                  table.insert(attachedRootCache[ped], {wep, objs[ped][this]})         local newKey = #pedsToAttached[ped]         pedsToAttached[ped][newKey] = objs[ped][this]                  if wep == 29 or wep == 28 then             exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 14, 0.1, 0.05, 0, 0, -90, 90)         elseif wep == 16 or wep == 17 or wep == 18 then             exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 14, 0.15, -0.1, 0.2, 0, 0, 90)         elseif wep == 32 then             exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 14, 0.12, 0.05, 0, 0, -90, 90)         elseif wep == 22 or wep == 23 or wep == 24 then             exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 13, -0.06, 0.05, 0, 0, -90, 90)         elseif wep == 4 then             exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 13, -0.035, -0.1, 0.3, 0, 0, 90)         elseif wep == 27 or wep == 26 or wep == 25 then             if walkingstyle == 131 or walkingstyle == 132 or walkingstyle == 133 or walkingstyle == 129 or walkingstyle == 126 or walkingstyle == 121 or walkingstyle == 122 or walkingstyle == 124 then                 exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 5, 0.16, 0, 0.1, 190, 30, -90)             elseif walkingstyle == 125 then                 exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][ped][this], ped, 5, 0.16, 0, 0.1, 190, 30, -105)             else                 exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 5, 0.16, 0, 0.1, 190, 20, -110)             end         elseif wep == 33 or wep == 34 then             if walkingstyle == 131 or walkingstyle == 132 or walkingstyle == 133 or walkingstyle == 129 or walkingstyle == 126 or walkingstyle == 121 or walkingstyle == 122 or walkingstyle == 124 then                 exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 5, 0.16, 0, 0.1, 190, 30, -90)             elseif walkingstyle == 125 then                 exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][ped][this], ped, 5, 0.16, 0, 0.1, 190, 30, -105)             else                 exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 5, 0.16, 0, 0.1, 190, 20, -110)             end         elseif wep == 30 then             if walkingstyle == 131 or walkingstyle == 132 or walkingstyle == 133 or walkingstyle == 129 or walkingstyle == 126 or walkingstyle == 121 or walkingstyle == 122 or walkingstyle == 124 then                 exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 6, -0.08, -0.1, 0.2, 10, 165, 82)             elseif walkingstyle == 125 then                 exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 6, -0.08, -0.1, 0.2, 10, 165, 92)             else                 exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 6, -0.05, -0.1, 0.2, 10, 165, 95)             end         elseif wep == 31 then             if walkingstyle == 131 or walkingstyle == 132 or walkingstyle == 133 or walkingstyle == 129 or walkingstyle == 126 or walkingstyle == 121 or walkingstyle == 122 or walkingstyle == 124 then                 exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 6, -0.15, -0.1, -0.2, 185, 145, 82)             elseif walkingstyle == 125 then                 exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 6, -0.15, -0.1, -0.2, 185, 145, 92)             else                 exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 6, -0.12, -0.1, -0.2, 185, 145, 95)             end         elseif wep >= 2 and wep <= 8 and wep ~= 4 then             if walkingstyle == 131 or walkingstyle == 132 or walkingstyle == 133 or walkingstyle == 129 or walkingstyle == 126 or walkingstyle == 121 or walkingstyle == 122 or walkingstyle == 124 then                 exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 6, -0.08, 0, -0.02, 0, -90, 82)             elseif walkingstyle == 125 then                 exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 6, -0.08, 0, -0.02, 10, -90, 92)             else                 exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 6, -0.08, 0, -0.02, 10, -90, 100)             end         end     end end addEvent(\"attachWeaponToBody\", true) addEventHandler(\"attachWeaponToBody\", root, function(player, wep)     if not playerCache[player] then         playerCache[player] = {}     end     if not playerCache[player][wep] then         playerCache[player][wep] = true     end     if isElementStreamedIn(player) then         if not isInTable(player, wep) then             attachWeaponToBone(player, wep, getPedWalkingStyle(player))             addWep(player, wep)         end     end end) addEvent(\"removeWeaponFromBone\", true) addEventHandler(\"removeWeaponFromBone\", root, function(player, wep)     if playerCache[player] then         if playerCache[player][wep] then             local tbl, key = isInTable(player, wep)                          if tbl then                 pedWeapons[player][key] = nil             end                          if attachedRootCache[player] then                 for k, v in pairs(attachedRootCache[player]) do                     if v[1] == wep and isElement(v[2]) then                         exports.bone_attach:detachElementFromBone(v[2])                         destroyElement(v[2])                         attachedRootCache[player][k] = nil                     end                 end             end             playerCache[player][wep] = nil         end     end end) addEventHandler(\"onClientElementDataChange\", root, function(dataName)     if source and dataName == \"char:adminduty\" then         if getElementData(source, dataName) == 1 then             if getElementType(source) == \"player\" then                 if objs[source] then                     for k, v in ipairs(objs[source]) do                         if isElement(v) then                             destroyElement(v)                             exports.bone_attach:detachElementFromBone(v)                         end                     end                 end                 objs[source] = {}                 pedWeapons[source] = {}             end         else             if getElementType(source) == \"player\" then                 if playerCache[source] then                     for wep, _ in pairs(playerCache[source]) do                         if not isInTable(player, wep) then                             attachWeaponToBone(source, wep, getPedWalkingStyle(source))                             addWep(source, wep)                         end                     end                 end             end         end     end end) --if getElementData(value, \"char:weaponInHand\")[1] or -1 > 0 then     --if getWeaponModel(items[getElementData(value, \"char:weaponInHand\")[1] ][5]) ~= getElementModel(weapon) then addEventHandler(\"onClientElementDataChange\", root, function(dataName)     if source and dataName == \"char:weaponInHand\" then         local weapon = getElementData(source, dataName)[3] or -1                  if weapon > 0 then             if objs[source] then                 for k, v in ipairs(objs[source]) do                     if isElement(v) and getElementModel(v) == weaponModels[weapon] then                         setElementAlpha(v, 0)                     end                 end             end         else             if objs[source] then                 for k, v in ipairs(objs[source]) do                     if isElement(v) and getElementAlpha(v) == 0 then                         setElementAlpha(v, 255)                     end                 end             end         end     end end) addEvent(\"updateWeapons\", true) addEventHandler(\"updateWeapons\", root, function(player)     if getElementType(player) == \"player\" then         if objs[player] then             for k, v in ipairs(objs[player]) do                 if isElement(v) then                     destroyElement(v)                     exports.bone_attach:detachElementFromBone(v)                 end             end         end         objs[player] = {}         pedWeapons[player] = {}         if playerCache[player] then             for wep, _ in pairs(playerCache[player]) do                 if not isInTable(player, wep) then                     attachWeaponToBone(player, wep, getPedWalkingStyle(player))                     addWep(player, wep)                 end             end         end     end     end) addEventHandler(\"onClientElementStreamIn\", root, function()     if getElementType(source) == \"player\" then         if playerCache[source] then             for wep, _ in pairs(playerCache[source]) do                 if not isInTable(player, wep) then                     attachWeaponToBone(source, wep, getPedWalkingStyle(source))                     addWep(source, wep)                 end             end         end     end end)                             addEventHandler(\"onClientElementStreamOut\", root, function()     if getElementType(source) == \"player\" then         if objs[source] then             for k, v in ipairs(objs[source]) do                 if isElement(v) then                     destroyElement(v)                     exports.bone_attach:detachElementFromBone(v)                 end             end         end         objs[source] = {}         pedWeapons[source] = {}     end end) addEvent(\"getPlayerInventory\", true) addEventHandler(\"getPlayerInventory\", root, function(table)     currentInventory = {}     currentInventory = table end)   function updatePlayerWeapons()     triggerServerEvent(\"getPlayerItems\", localPlayer, localPlayer)     setTimer(function()         for k, v in pairs(currentInventory) do             local item = v[1]             local weaponID = getWeaponID(item) or 0             if weaponID > 0 and not isInTable(localPlayer, weaponID) then                 triggerServerEvent(\"attachWeapon\", localPlayer, localPlayer, weaponID)             end         end     end, 300, 1) end addEventHandler(\"onClientResourceStart\", resourceRoot, function()     if getElementData(localPlayer, \"loggedin\") then         updatePlayerWeapons()     end     triggerServerEvent(\"getAllWeaponCache\", localPlayer) end) addEvent(\"receiveWeaponCache\", true) addEventHandler(\"receiveWeaponCache\", root, function(data)     for k, v in pairs(data) do         if isElement(k) and k ~= localPlayer then             playerCache[v] = {}             for wep,_ in pairs(v) do                 playerCache[v][wep] = true                 if isElementStreamedIn(k) then                     if not isInTable(k, wep) then                         attachWeaponToBone(k, wep, getPedWalkingStyle(k))                         addWep(k, wep)                     end                 end             end         end     end end) addEventHandler(\"onClientPlayerQuit\", getRootElement(), function()     if objs[source] then         for k, v in ipairs(objs[source]) do             if isElement(v) then                 destroyElement(v)                 exports.bone_attach:detachElementFromBone(v)             end         end     end     playerCache[source] = nil     pedWeapons[source] = nil     objs[source] = nil end)   
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					4 
					
						
						« Dátum: 2016. december 09. - 15:33:23 »
					 
					
					Üdv mindenkinek belenéztem az external gaming-es szerelő scriptbe hogy is működik stb. de az a probléma hogy ha valaki elkezdi szerelni a kocsit akkor olyan mint ha ping laggja lenne de elég keményen, ennek mi lehet az oka?
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					5 
					
						
						« Dátum: 2016. november 26. - 13:17:03 »
					 
					
					Sziasztok, miért van az hogy modelleztem egy plázát és berakom egy object helyére és az alap gta object texturája ottmarad, de viszont áttudok rajta futni? és hogyha felé repülök akkor ott tudok mászkálni a láthatatlan modellen.
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					6 
					
						
						« Dátum: 2016. november 21. - 08:28:42 »
					 
					
					Sziasztok, a gate systemmel lenne egy kis probléma hogyha elindítom a scriptet akkor ugye lekéne kérje a kapukat sql-ből, de ez nem sikerül neki mert bedob ilyen errort: attempt to index field \'defaultState\' (a nil value) jelen esetben 20.sor  function loadAllGate() gates = {} local queryHandler = dbQuery(connection, \"SELECT * FROM gates\") local result, numAffectedRows, errorMsg = dbPoll(queryHandler, -1) if numAffectedRows > 0 then for key, row in ipairs(result) do    local gateId = tonumber(row[\"id\"])    gates[key] = {}    gates[key][\"sqlId\"] = gateId    gates[key][\"modelId\"] = tonumber(row[\"modelId\"])    gates[key][\"lockState\"] = true    gates[key][\"defaultState\"] = fromJSON(row[\"defaultState\"])    gates[key][\"changeState\"] = fromJSON(row[\"changeState\"])    gates[key][\"createRotation\"] = fromJSON(row[\"createRotation\"]) gates[key][\"gate\"] = createObject(gates[key][\"modelId\"], gates[key][\"defaultState\"][1], gates[key][\"defaultState\"][2], gates[key][\"defaultState\"][3], gates[key][\"defaultState\"][4], gates[key][\"defaultState\"][5], gates[key][\"defaultState\"][6])    setElementRotation(gates[key][\"gate\"], gates[key][\"createRotation\"][1], gates[key][\"createRotation\"][2], gates[key][\"createRotation\"][3]) end end outputDebugString(gates .. \" gate(s) loaded\") end addEventHandler(\"onResourceStart\", resourceRoot, loadAllGate)  hogyha pedig /gate parancsot beírom akkor ilyen errort dob: attempt to compare nil with number jelen esetben a 11.sorban  function getClosestGate(p1) local x, y, z = getElementPosition(p1) local dis = 99999 local dis2 = 0 local gate = false for key, value in ipairs(gates) do local x2, y2, z2 = getElementPosition(gates[key][\"gate\"]) dis2 = getDistanceBetweenPoints3D(x, y, z, x2, y2, z2) if tonumber(dis2) < tonumber(dis) and tonumber(dis2) <= 9 then    dis = dis2    gate = key end end return gate end 
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					7 
					
						
						« Dátum: 2016. november 20. - 16:40:16 »
					 
					
					Üdv mindenkinek, avval a kérdéssel fordulok felétek hogy hogyan lehetne megvalósítani azt hogy a játékban téli időszámítás legyen? Ez mit takar? Azt hogy ugye már du. 4 órakor kezd sötét lenni, hogyha valaki tud ebben segíteni akkor nagyon megköszönném!
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					8 
					
						
						« Dátum: 2016. november 02. - 22:26:39 »
					 
					
					Az item systememhez hozzá lett írva egy /jelveny parancs amivel lelehet adni egy bizonyos azonosítóval rendelkező jelvényt, de ugye bár az alap jelvényt kikellene cserélni: [Frakciónév # Frakciórang: 1] erre pl hogy leadunk egy jelvényt 123456-os azonosítóval, és hogy a feje felett azt írja ki hogy Frakciónév # 123456
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					9 
					
						
						« Dátum: 2016. november 01. - 16:34:18 »
					 
					
					-----------------------------------[FREEZE]---------------------------------- function freezePlayer(thePlayer, commandName, target) if getElementData( thePlayer, \"adminlevel\" ) >= 2 then if not (target) then    outputChatBox(\"#ffffff[#7CC576WLS #ffffff- #FFA700Használat#ffffff]: /\" .. commandName .. \" [NévRészlet]\", thePlayer, 255, 0, 0,true) else    local targetPlayer, targetPlayerName = exports.global:findPlayerByPartialNick(thePlayer, target)    if targetPlayer then       local veh = getPedOccupiedVehicle( targetPlayer )       local adminTitle = exports.global:getPlayerAdminTitle(thePlayer)       local username = getPlayerName(thePlayer)       if (veh) then          setElementFrozen(veh, true)          toggleAllControls(targetPlayer, false, true, false)          outputChatBox(\" Fagyasztva lettél egy Admin által. Kövesd az általa adott instrukciókat!\", targetPlayer)          outputChatBox(\" Lefagyasztottad \" ..targetPlayerName.. \"-t.\", thePlayer)       else          toggleAllControls(targetPlayer, false, true, false)          setPedWeaponSlot(targetPlayer, 0)          exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(targetPlayer, \"freeze\", 1)          outputChatBox(\"#32b3ef\" .. username .. \"#ffffffLefagyasztott.\", targetPlayer, 255, 0, 0,true)          outputChatBox(\"#7cc576[bestMTA]#ffffffLefagyasztottad #32b3ef\" ..targetPlayerName.. \"-t.\", thePlayer, 255, 0, 0,true)       end       local adminTitle = exports.global:getPlayerAdminTitle(thePlayer)       local username = getPlayerName(thePlayer)       exports.global:sendMessageToAdmins(\"#ffffff[#32b3efAdmin Napló#ffffff]: #7cc576\" .. username .. \"#ffffff lefagyasztotta #7cc576\" .. targetPlayerName .. \"-t.\",124,197,118)    end end end end addCommandHandler(\"freeze\", freezePlayer, false, false)   function setPlayerSkinCmd(thePlayer, commandName, targetPlayer, skinID) if getElementData( thePlayer, \"adminlevel\" ) >= 2 then if not (skinID) or not (targetPlayer) then    outputChatBox(\"#ffffff[#7CC576WLS #ffffff- #FFA700Használat#ffffff]: /\" .. commandName .. \" [iD / NévRészlet] [skin ID]\", thePlayer, 255, 0, 0,true) else    local targetPlayer, targetPlayerName = exports.global:findPlayerByPartialNick(thePlayer, targetPlayer)    if targetPlayer then       local logged = getElementData(targetPlayer, \"loggedin\")       if (logged==0) then          outputChatBox(\"#7cc576[bestMTA]#ffffffA játékos nincs bejelentkezve.\", thePlayer, 255, 0, 0,true)       elseif (tostring(type(tonumber(skinID))) == \"number\") then          local fat = getPedStat(targetPlayer, 21)          local muscle = getPedStat(targetPlayer, 23)          setPedStat(targetPlayer, 21, 0)          setPedStat(targetPlayer, 23, 0)          local skin = setElementModel(targetPlayer, tonumber(skinID))          setPedStat(targetPlayer, 21, fat)          setPedStat(targetPlayer, 23, muscle)          if not (skin) then             outputChatBox(\"#7cc576[bestMTA]#ffffffHelytelen skin ID.\", thePlayer, 255, 0, 0,true)          else             outputChatBox(\"#7cc576[bestMTA]#ffffff#7CC576\" .. targetPlayerName .. \" #ffffffkinézete megváltoztatva erre: #FFA700\" .. skinID .. \"#ffffff.\", thePlayer, 255, 0, 0,true)             mysql:query_free(\"UPDATE characters SET skin = \" .. mysql:escape_string(skinID) .. \" WHERE id = \" .. mysql:escape_string(getElementData( targetPlayer, \"dbid\" )) )             exports.logs:logMessage(\"[/sETSKIN] \" .. getElementData(thePlayer, \"gameaccountusername\") .. \"/\".. getPlayerName(thePlayer) ..\" set \".. targetPlayerName .. \" his skin to \"..skinID , 4)          end       else          outputChatBox(\"#7cc576[bestMTA]#ffffffHelytelen skin ID.\", thePlayer, 255, 0, 0,true)       end    end end end end addCommandHandler(\"setskin\", setPlayerSkinCmd, false, false) 
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					10 
					
						
						« Dátum: 2016. november 01. - 09:15:25 »
					 
					
					Üdv mindenkinek, lenne egy olyan problémám, amit használok modot abban nem lehet használni a /refresh,/login parancsot valaki hogyha esetleg tudna ebben segíteni nagyon megköszönném!
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					11 
					
						
						« Dátum: 2016. szeptember 10. - 10:38:24 »
					 
					
					Üdv mindenkinek. Lenne egy olyan problémám, hogy a WLS V2 modot használjuk, de viszont FineMTA féle item-system van benne alapból. Az itemet leadja, MYSQL-be el is menti de hogyha reconnectelek az itemmel akkor az eltűnik az inventoryból, és a MYSQL-ben benne marad.                                                                     A segítséget előre is köszönöm!
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			Oldalak: [1] 
		 
 
			 |