Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - Chad12341
Oldalak: [1]
1
« Dátum: 2017. július 10. - 19:33:24 »
Sziasztok, lenne egy olyan problémám hogy írtam egy olyan scriptet ami a szuperadminoknak elérhető ez nem más mint az astats és az megmutatja mennyi a küldött és mennyi a fogadott PM-e és a fixelés száma. Az vele a probléma hogy megírtam neki egy savefixek functiont : function savefixek(source, dataName,oldValue) if (dataName == \"char:adminduty\") and isElement(source) and getElementData(source, \"acc:admin\") >= 1 then local currFix = getElementData(source, \'admin:fixes\') -- outputChatBox(currFix .. \" \" .. getPlayerName(source)) dbExec(con, \"UPDATE characters SET fixVehicles=? WHERE id=\'\" .. getElementData(source, \"char:id\") .. \"\'\", currFix) -- outputDebugString(getPlayerName(source) .. \" fixei mentve! (\" .. currFix .. \")\") end end addEventHandler(\"onElementDataChange\", getRootElement(), savefixek) Valamint beleírtam a fixveh parancsba is hogy insertelje a mysqlbe function fixPlayerVehicle(thePlayer, commandName, targetPlayer) if getElementData(thePlayer, \"acc:admin\") >= 1 then
if not (targetPlayer) then outputChatBox(\"#7cc576Használat: #ffffff/\" .. commandName .. \" [Név / ID]\", thePlayer, 255, 255, 255, true) else local targetPlayer, targetPlayerName = exports.mta_main:findPlayer(thePlayer, targetPlayer) local adminduty = getElementData(thePlayer, \"char:adminduty\") local alevel = getElementData(thePlayer, \"acc:admin\") local veh = getPedOccupiedVehicle(targetPlayer) local currFix = getElementData(thePlayer, \'admin:fixes\') or 0 if not targetPlayer or not getElementData(targetPlayer, \"loggedin\") then return end if veh then if (adminduty) == 0 then if (alevel) >= 6 then fixVehicle(veh) triggerClientEvent(root, \"setvehicleCompVisible\", root, targetPlayer) outputChatBox(\"#32b3ef \" .. getPlayerAdminName(thePlayer) .. \"#ffffff megjavította a járművedet. \", targetPlayer, 255, 255, 255, true) outputChatBox(\"Sikeresen megjavítottad #7cc576\" .. targetPlayerName:gsub(\"_\", \" \") .. \"#ffffff járművét.\", thePlayer, 255, 255, 255, true) outputAdminMessage(\"#7cc576\" .. getPlayerAdminName(thePlayer) .. \"#ffffff megjavította #7cc576\" .. targetPlayerName:gsub(\"_\",\" \") .. \"#ffffff járművét.\") setElementData(thePlayer, \'admin:fixes\', currFix + 1) --adminlog dbExec(con, adminlog, getPlayerAdminName(thePlayer), getElementData(thePlayer, \"acc:id\"), \"FIXVEH\", \"\" .. getPlayerAdminName(thePlayer) .. \" megjavította \" .. targetPlayerName:gsub(\"_\",\" \") .. \" járművét.\", targetPlayerName, getElementData(targetPlayer, \"acc:id\")) else outputChatBox(exhiba .. \"Nincs jogosultságod adminduty-n kívül megjavítani a járművet. Hibakód: FIXVEHAD1\", thePlayer, 255, 255, 255, true) --adminlog dbExec(con, adminlog, getPlayerAdminName(thePlayer), getElementData(thePlayer, \"acc:id\"), \"FIXVEHAD1\", \"\" .. getPlayerAdminName(thePlayer) .. \" megpróbálta megjavitani \" .. targetPlayerName:gsub(\"_\",\" \") .. \" járművét. [ACCES DENIED] [Hibakod: FIXVEHAD1]\", targetPlayerName, getElementData(targetPlayer, \"acc:id\")) end else triggerClientEvent(root, \"setvehicleCompVisible\", root, targetPlayer) fixVehicle(veh) outputChatBox(\"#32b3ef \" .. getPlayerAdminName(thePlayer) .. \"#ffffff megjavította a járművedet. \", targetPlayer, 255, 255, 255, true) outputChatBox(\"Sikeresen megjavítottad #7cc576\" .. targetPlayerName:gsub(\"_\", \" \") .. \"#ffffff járművét.\", thePlayer, 255, 255, 255, true) outputAdminMessage(\"#7cc576\" .. getPlayerAdminName(thePlayer) .. \"#ffffff megjavította #7cc576\" .. targetPlayerName:gsub(\"_\",\" \") .. \"#ffffff járművét.\") --adminlog dbExec(con, \"UPDATE characters SET fixVehicles=? WHERE id=\'\" .. getElementData(thePlayer, \"char:id\") .. \"\'\", currFix) end else outputChatBox(exhiba .. \"A játékos nincsen járműben.\", thePlayer, 255, 255, 255, true) end end end end addCommandHandler(\"fixveh\", fixPlayerVehicle, false, false) Nem kezdi el beleírni a mysql-be a Characters/fixvehicles-be. az alapértelmezetten van és nem moccan sehova hogyha tolok egy reconnectet akkor 0-zódik a fixek száma IG. Ha valaki tudna ebben segíteni megköszönném.
2
« Dátum: 2017. június 15. - 20:29:55 »
Sziasztok, azt szeretném megkérdezni, hogy mikre lenne szükség egy olyan script megírásához hogy egy adott sebességnél kikapcsoljon a fekvőrendőrnek a collisionje?
3
« Dátum: 2017. április 17. - 14:56:24 »
Sziasztok, az External 2017.01.10_1.-ei kipublikált modban van az item-systemben egy weapon attach script, egyetlen egy errort ír a debugscript, valamint meg sem jelenik a háton egyik fegyver sem. Ha valaki tudna segíteni hogy mi lehet a probléma akkor megköszönném! ERROR:mta_item\\weapon_client.lua:302: bad argument #1 to \'pairs\' (table expected, got nil) local objs = {} local playerCache = {} local pedsToAttached = {} local weaponModels = { --- uzi, mp3, tec9 [28] = 352, [29] = 353, [32] = 372, --- deagle [24] = 348, --- shotgunok [25] = 349, [26] = 350, [27] = 351, --- nagykaliber [30] = 355, [31] = 356, --- ütőfegyverek --[2] = 333, [5] = 336, --[6] = 337, --[7] = 338, --[8] = 339, --- sniper [33] = 357, [34] = 358, } local attachedRootCache = {} local pedWeapons = {} function isInTable(ped, wep) if pedWeapons[ped] then for k, v in ipairs(pedWeapons[ped]) do if v == wep then return true, k end end end return false end function addWep(ped, wep) if not pedWeapons[ped] then pedWeapons[ped] = {} end table.insert(pedWeapons[ped], wep) end function attachWeaponToBone(ped, wep, walkingstyle) if weaponModels[wep] then if not objs[ped] then objs[ped] = {} end if isInTable(ped, wep) then return end local this = #objs[ped]+1 objs[ped][this] = createObject(weaponModels[wep], 0, 0, 0) setElementData(objs[ped][this], \"wep\", wep) setElementData(objs[ped][this], \"owner\", ped) if not pedsToAttached[ped] then pedsToAttached[ped] = {} end if not attachedRootCache[ped] then attachedRootCache[ped] = {} end table.insert(attachedRootCache[ped], {wep, objs[ped][this]}) local newKey = #pedsToAttached[ped] pedsToAttached[ped][newKey] = objs[ped][this] if wep == 29 or wep == 28 then exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 14, 0.1, 0.05, 0, 0, -90, 90) elseif wep == 16 or wep == 17 or wep == 18 then exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 14, 0.15, -0.1, 0.2, 0, 0, 90) elseif wep == 32 then exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 14, 0.12, 0.05, 0, 0, -90, 90) elseif wep == 22 or wep == 23 or wep == 24 then exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 13, -0.06, 0.05, 0, 0, -90, 90) elseif wep == 4 then exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 13, -0.035, -0.1, 0.3, 0, 0, 90) elseif wep == 27 or wep == 26 or wep == 25 then if walkingstyle == 131 or walkingstyle == 132 or walkingstyle == 133 or walkingstyle == 129 or walkingstyle == 126 or walkingstyle == 121 or walkingstyle == 122 or walkingstyle == 124 then exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 5, 0.16, 0, 0.1, 190, 30, -90) elseif walkingstyle == 125 then exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][ped][this], ped, 5, 0.16, 0, 0.1, 190, 30, -105) else exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 5, 0.16, 0, 0.1, 190, 20, -110) end elseif wep == 33 or wep == 34 then if walkingstyle == 131 or walkingstyle == 132 or walkingstyle == 133 or walkingstyle == 129 or walkingstyle == 126 or walkingstyle == 121 or walkingstyle == 122 or walkingstyle == 124 then exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 5, 0.16, 0, 0.1, 190, 30, -90) elseif walkingstyle == 125 then exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][ped][this], ped, 5, 0.16, 0, 0.1, 190, 30, -105) else exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 5, 0.16, 0, 0.1, 190, 20, -110) end elseif wep == 30 then if walkingstyle == 131 or walkingstyle == 132 or walkingstyle == 133 or walkingstyle == 129 or walkingstyle == 126 or walkingstyle == 121 or walkingstyle == 122 or walkingstyle == 124 then exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 6, -0.08, -0.1, 0.2, 10, 165, 82) elseif walkingstyle == 125 then exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 6, -0.08, -0.1, 0.2, 10, 165, 92) else exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 6, -0.05, -0.1, 0.2, 10, 165, 95) end elseif wep == 31 then if walkingstyle == 131 or walkingstyle == 132 or walkingstyle == 133 or walkingstyle == 129 or walkingstyle == 126 or walkingstyle == 121 or walkingstyle == 122 or walkingstyle == 124 then exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 6, -0.15, -0.1, -0.2, 185, 145, 82) elseif walkingstyle == 125 then exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 6, -0.15, -0.1, -0.2, 185, 145, 92) else exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 6, -0.12, -0.1, -0.2, 185, 145, 95) end elseif wep >= 2 and wep <= 8 and wep ~= 4 then if walkingstyle == 131 or walkingstyle == 132 or walkingstyle == 133 or walkingstyle == 129 or walkingstyle == 126 or walkingstyle == 121 or walkingstyle == 122 or walkingstyle == 124 then exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 6, -0.08, 0, -0.02, 0, -90, 82) elseif walkingstyle == 125 then exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 6, -0.08, 0, -0.02, 10, -90, 92) else exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 6, -0.08, 0, -0.02, 10, -90, 100) end end end end addEvent(\"attachWeaponToBody\", true) addEventHandler(\"attachWeaponToBody\", root, function(player, wep) if not playerCache[player] then playerCache[player] = {} end if not playerCache[player][wep] then playerCache[player][wep] = true end if isElementStreamedIn(player) then if not isInTable(player, wep) then attachWeaponToBone(player, wep, getPedWalkingStyle(player)) addWep(player, wep) end end end) addEvent(\"removeWeaponFromBone\", true) addEventHandler(\"removeWeaponFromBone\", root, function(player, wep) if playerCache[player] then if playerCache[player][wep] then local tbl, key = isInTable(player, wep) if tbl then pedWeapons[player][key] = nil end if attachedRootCache[player] then for k, v in pairs(attachedRootCache[player]) do if v[1] == wep and isElement(v[2]) then exports.bone_attach:detachElementFromBone(v[2]) destroyElement(v[2]) attachedRootCache[player][k] = nil end end end playerCache[player][wep] = nil end end end) addEventHandler(\"onClientElementDataChange\", root, function(dataName) if source and dataName == \"char:adminduty\" then if getElementData(source, dataName) == 1 then if getElementType(source) == \"player\" then if objs[source] then for k, v in ipairs(objs[source]) do if isElement(v) then destroyElement(v) exports.bone_attach:detachElementFromBone(v) end end end objs[source] = {} pedWeapons[source] = {} end else if getElementType(source) == \"player\" then if playerCache[source] then for wep, _ in pairs(playerCache[source]) do if not isInTable(player, wep) then attachWeaponToBone(source, wep, getPedWalkingStyle(source)) addWep(source, wep) end end end end end end end) --if getElementData(value, \"char:weaponInHand\")[1] or -1 > 0 then --if getWeaponModel(items[getElementData(value, \"char:weaponInHand\")[1] ][5]) ~= getElementModel(weapon) then addEventHandler(\"onClientElementDataChange\", root, function(dataName) if source and dataName == \"char:weaponInHand\" then local weapon = getElementData(source, dataName)[3] or -1 if weapon > 0 then if objs[source] then for k, v in ipairs(objs[source]) do if isElement(v) and getElementModel(v) == weaponModels[weapon] then setElementAlpha(v, 0) end end end else if objs[source] then for k, v in ipairs(objs[source]) do if isElement(v) and getElementAlpha(v) == 0 then setElementAlpha(v, 255) end end end end end end) addEvent(\"updateWeapons\", true) addEventHandler(\"updateWeapons\", root, function(player) if getElementType(player) == \"player\" then if objs[player] then for k, v in ipairs(objs[player]) do if isElement(v) then destroyElement(v) exports.bone_attach:detachElementFromBone(v) end end end objs[player] = {} pedWeapons[player] = {} if playerCache[player] then for wep, _ in pairs(playerCache[player]) do if not isInTable(player, wep) then attachWeaponToBone(player, wep, getPedWalkingStyle(player)) addWep(player, wep) end end end end end) addEventHandler(\"onClientElementStreamIn\", root, function() if getElementType(source) == \"player\" then if playerCache[source] then for wep, _ in pairs(playerCache[source]) do if not isInTable(player, wep) then attachWeaponToBone(source, wep, getPedWalkingStyle(source)) addWep(source, wep) end end end end end) addEventHandler(\"onClientElementStreamOut\", root, function() if getElementType(source) == \"player\" then if objs[source] then for k, v in ipairs(objs[source]) do if isElement(v) then destroyElement(v) exports.bone_attach:detachElementFromBone(v) end end end objs[source] = {} pedWeapons[source] = {} end end) addEvent(\"getPlayerInventory\", true) addEventHandler(\"getPlayerInventory\", root, function(table) currentInventory = {} currentInventory = table end) function updatePlayerWeapons() triggerServerEvent(\"getPlayerItems\", localPlayer, localPlayer) setTimer(function() for k, v in pairs(currentInventory) do local item = v[1] local weaponID = getWeaponID(item) or 0 if weaponID > 0 and not isInTable(localPlayer, weaponID) then triggerServerEvent(\"attachWeapon\", localPlayer, localPlayer, weaponID) end end end, 300, 1) end addEventHandler(\"onClientResourceStart\", resourceRoot, function() if getElementData(localPlayer, \"loggedin\") then updatePlayerWeapons() end triggerServerEvent(\"getAllWeaponCache\", localPlayer) end) addEvent(\"receiveWeaponCache\", true) addEventHandler(\"receiveWeaponCache\", root, function(data) for k, v in pairs(data) do if isElement(k) and k ~= localPlayer then playerCache[v] = {} for wep,_ in pairs(v) do playerCache[v][wep] = true if isElementStreamedIn(k) then if not isInTable(k, wep) then attachWeaponToBone(k, wep, getPedWalkingStyle(k)) addWep(k, wep) end end end end end end) addEventHandler(\"onClientPlayerQuit\", getRootElement(), function() if objs[source] then for k, v in ipairs(objs[source]) do if isElement(v) then destroyElement(v) exports.bone_attach:detachElementFromBone(v) end end end playerCache[source] = nil pedWeapons[source] = nil objs[source] = nil end)
4
« Dátum: 2016. december 09. - 15:33:23 »
Üdv mindenkinek belenéztem az external gaming-es szerelő scriptbe hogy is működik stb. de az a probléma hogy ha valaki elkezdi szerelni a kocsit akkor olyan mint ha ping laggja lenne de elég keményen, ennek mi lehet az oka?
5
« Dátum: 2016. november 26. - 13:17:03 »
Sziasztok, miért van az hogy modelleztem egy plázát és berakom egy object helyére és az alap gta object texturája ottmarad, de viszont áttudok rajta futni? és hogyha felé repülök akkor ott tudok mászkálni a láthatatlan modellen.
6
« Dátum: 2016. november 21. - 08:28:42 »
Sziasztok, a gate systemmel lenne egy kis probléma hogyha elindítom a scriptet akkor ugye lekéne kérje a kapukat sql-ből, de ez nem sikerül neki mert bedob ilyen errort: attempt to index field \'defaultState\' (a nil value) jelen esetben 20.sor function loadAllGate() gates = {} local queryHandler = dbQuery(connection, \"SELECT * FROM gates\") local result, numAffectedRows, errorMsg = dbPoll(queryHandler, -1) if numAffectedRows > 0 then for key, row in ipairs(result) do local gateId = tonumber(row[\"id\"]) gates[key] = {} gates[key][\"sqlId\"] = gateId gates[key][\"modelId\"] = tonumber(row[\"modelId\"]) gates[key][\"lockState\"] = true gates[key][\"defaultState\"] = fromJSON(row[\"defaultState\"]) gates[key][\"changeState\"] = fromJSON(row[\"changeState\"]) gates[key][\"createRotation\"] = fromJSON(row[\"createRotation\"]) gates[key][\"gate\"] = createObject(gates[key][\"modelId\"], gates[key][\"defaultState\"][1], gates[key][\"defaultState\"][2], gates[key][\"defaultState\"][3], gates[key][\"defaultState\"][4], gates[key][\"defaultState\"][5], gates[key][\"defaultState\"][6]) setElementRotation(gates[key][\"gate\"], gates[key][\"createRotation\"][1], gates[key][\"createRotation\"][2], gates[key][\"createRotation\"][3]) end end outputDebugString(gates .. \" gate(s) loaded\") end addEventHandler(\"onResourceStart\", resourceRoot, loadAllGate) hogyha pedig /gate parancsot beírom akkor ilyen errort dob: attempt to compare nil with number jelen esetben a 11.sorban function getClosestGate(p1) local x, y, z = getElementPosition(p1) local dis = 99999 local dis2 = 0 local gate = false for key, value in ipairs(gates) do local x2, y2, z2 = getElementPosition(gates[key][\"gate\"]) dis2 = getDistanceBetweenPoints3D(x, y, z, x2, y2, z2) if tonumber(dis2) < tonumber(dis) and tonumber(dis2) <= 9 then dis = dis2 gate = key end end return gate end
7
« Dátum: 2016. november 20. - 16:40:16 »
Üdv mindenkinek, avval a kérdéssel fordulok felétek hogy hogyan lehetne megvalósítani azt hogy a játékban téli időszámítás legyen? Ez mit takar? Azt hogy ugye már du. 4 órakor kezd sötét lenni, hogyha valaki tud ebben segíteni akkor nagyon megköszönném!
8
« Dátum: 2016. november 02. - 22:26:39 »
Az item systememhez hozzá lett írva egy /jelveny parancs amivel lelehet adni egy bizonyos azonosítóval rendelkező jelvényt, de ugye bár az alap jelvényt kikellene cserélni: [Frakciónév # Frakciórang: 1] erre pl hogy leadunk egy jelvényt 123456-os azonosítóval, és hogy a feje felett azt írja ki hogy Frakciónév # 123456
9
« Dátum: 2016. november 01. - 16:34:18 »
-----------------------------------[FREEZE]---------------------------------- function freezePlayer(thePlayer, commandName, target) if getElementData( thePlayer, \"adminlevel\" ) >= 2 then if not (target) then outputChatBox(\"#ffffff[#7CC576WLS #ffffff- #FFA700Használat#ffffff]: /\" .. commandName .. \" [NévRészlet]\", thePlayer, 255, 0, 0,true) else local targetPlayer, targetPlayerName = exports.global:findPlayerByPartialNick(thePlayer, target) if targetPlayer then local veh = getPedOccupiedVehicle( targetPlayer ) local adminTitle = exports.global:getPlayerAdminTitle(thePlayer) local username = getPlayerName(thePlayer) if (veh) then setElementFrozen(veh, true) toggleAllControls(targetPlayer, false, true, false) outputChatBox(\" Fagyasztva lettél egy Admin által. Kövesd az általa adott instrukciókat!\", targetPlayer) outputChatBox(\" Lefagyasztottad \" ..targetPlayerName.. \"-t.\", thePlayer) else toggleAllControls(targetPlayer, false, true, false) setPedWeaponSlot(targetPlayer, 0) exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(targetPlayer, \"freeze\", 1) outputChatBox(\"#32b3ef\" .. username .. \"#ffffffLefagyasztott.\", targetPlayer, 255, 0, 0,true) outputChatBox(\"#7cc576[bestMTA]#ffffffLefagyasztottad #32b3ef\" ..targetPlayerName.. \"-t.\", thePlayer, 255, 0, 0,true) end local adminTitle = exports.global:getPlayerAdminTitle(thePlayer) local username = getPlayerName(thePlayer) exports.global:sendMessageToAdmins(\"#ffffff[#32b3efAdmin Napló#ffffff]: #7cc576\" .. username .. \"#ffffff lefagyasztotta #7cc576\" .. targetPlayerName .. \"-t.\",124,197,118) end end end end addCommandHandler(\"freeze\", freezePlayer, false, false) function setPlayerSkinCmd(thePlayer, commandName, targetPlayer, skinID) if getElementData( thePlayer, \"adminlevel\" ) >= 2 then if not (skinID) or not (targetPlayer) then outputChatBox(\"#ffffff[#7CC576WLS #ffffff- #FFA700Használat#ffffff]: /\" .. commandName .. \" [iD / NévRészlet] [skin ID]\", thePlayer, 255, 0, 0,true) else local targetPlayer, targetPlayerName = exports.global:findPlayerByPartialNick(thePlayer, targetPlayer) if targetPlayer then local logged = getElementData(targetPlayer, \"loggedin\") if (logged==0) then outputChatBox(\"#7cc576[bestMTA]#ffffffA játékos nincs bejelentkezve.\", thePlayer, 255, 0, 0,true) elseif (tostring(type(tonumber(skinID))) == \"number\") then local fat = getPedStat(targetPlayer, 21) local muscle = getPedStat(targetPlayer, 23) setPedStat(targetPlayer, 21, 0) setPedStat(targetPlayer, 23, 0) local skin = setElementModel(targetPlayer, tonumber(skinID)) setPedStat(targetPlayer, 21, fat) setPedStat(targetPlayer, 23, muscle) if not (skin) then outputChatBox(\"#7cc576[bestMTA]#ffffffHelytelen skin ID.\", thePlayer, 255, 0, 0,true) else outputChatBox(\"#7cc576[bestMTA]#ffffff#7CC576\" .. targetPlayerName .. \" #ffffffkinézete megváltoztatva erre: #FFA700\" .. skinID .. \"#ffffff.\", thePlayer, 255, 0, 0,true) mysql:query_free(\"UPDATE characters SET skin = \" .. mysql:escape_string(skinID) .. \" WHERE id = \" .. mysql:escape_string(getElementData( targetPlayer, \"dbid\" )) ) exports.logs:logMessage(\"[/sETSKIN] \" .. getElementData(thePlayer, \"gameaccountusername\") .. \"/\".. getPlayerName(thePlayer) ..\" set \".. targetPlayerName .. \" his skin to \"..skinID , 4) end else outputChatBox(\"#7cc576[bestMTA]#ffffffHelytelen skin ID.\", thePlayer, 255, 0, 0,true) end end end end end addCommandHandler(\"setskin\", setPlayerSkinCmd, false, false)
10
« Dátum: 2016. november 01. - 09:15:25 »
Üdv mindenkinek, lenne egy olyan problémám, amit használok modot abban nem lehet használni a /refresh,/login parancsot valaki hogyha esetleg tudna ebben segíteni nagyon megköszönném!
11
« Dátum: 2016. szeptember 10. - 10:38:24 »
Üdv mindenkinek. Lenne egy olyan problémám, hogy a WLS V2 modot használjuk, de viszont FineMTA féle item-system van benne alapból. Az itemet leadja, MYSQL-be el is menti de hogyha reconnectelek az itemmel akkor az eltűnik az inventoryból, és a MYSQL-ben benne marad. A segítséget előre is köszönöm!
Oldalak: [1]
|