Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Chad12341

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / Admin stats
« Dátum: 2017. július 10. - 19:33:24 »
Sziasztok, lenne egy olyan problémám hogy írtam egy olyan scriptet ami a szuperadminoknak elérhető ez nem más mint az astats és az megmutatja mennyi a küldött és mennyi a fogadott PM-e és a fixelés száma. Az vele a probléma hogy megírtam neki egy savefixek functiont : 
 

function savefixek(source, dataName,oldValue)
        if (dataName == \"char:adminduty\") and isElement(source) and getElementData(source, \"acc:admin\") >= 1 then
   local currFix = getElementData(source, \'admin:fixes\')
--   outputChatBox(currFix .. \" \" .. getPlayerName(source))
   dbExec(con, \"UPDATE characters SET fixVehicles=? WHERE id=\'\" .. getElementData(source, \"char:id\") .. \"\'\", currFix)
--      outputDebugString(getPlayerName(source) .. \" fixei mentve! (\" .. currFix .. \")\")
   end
end
addEventHandler(\"onElementDataChange\", getRootElement(), savefixek)

 
Valamint beleírtam a fixveh parancsba is hogy insertelje a mysqlbe
 
 
 

function fixPlayerVehicle(thePlayer, commandName, targetPlayer)
if getElementData(thePlayer, \"acc:admin\") >= 1 then

   if not (targetPlayer) then
      outputChatBox(\"#7cc576Használat: #ffffff/\" .. commandName .. \" [Név / ID]\", thePlayer, 255, 255, 255, true)
   else      
      local targetPlayer, targetPlayerName = exports.mta_main:findPlayer(thePlayer, targetPlayer)
      local adminduty = getElementData(thePlayer, \"char:adminduty\")
      local alevel = getElementData(thePlayer, \"acc:admin\")
      local veh = getPedOccupiedVehicle(targetPlayer)
      local currFix = getElementData(thePlayer, \'admin:fixes\') or 0
      
         if not targetPlayer or not getElementData(targetPlayer, \"loggedin\") then return end
      
      if veh then
         if (adminduty) == 0 then
            if (alevel) >= 6 then
               fixVehicle(veh)
               triggerClientEvent(root, \"setvehicleCompVisible\", root, targetPlayer)
               outputChatBox(\"#32b3ef \" .. getPlayerAdminName(thePlayer) .. \"#ffffff megjavította a járművedet. \", targetPlayer, 255, 255, 255, true)
               outputChatBox(\"Sikeresen megjavítottad #7cc576\" .. targetPlayerName:gsub(\"_\", \" \") .. \"#ffffff járművét.\", thePlayer, 255, 255, 255, true)
               outputAdminMessage(\"#7cc576\" .. getPlayerAdminName(thePlayer) .. \"#ffffff megjavította #7cc576\" .. targetPlayerName:gsub(\"_\",\" \") .. \"#ffffff járművét.\")
               setElementData(thePlayer, \'admin:fixes\', currFix + 1)
               
               --adminlog
               dbExec(con, adminlog, getPlayerAdminName(thePlayer), getElementData(thePlayer, \"acc:id\"), \"FIXVEH\", \"\" .. getPlayerAdminName(thePlayer) .. \" megjavította \" .. targetPlayerName:gsub(\"_\",\" \") .. \" járművét.\", targetPlayerName, getElementData(targetPlayer, \"acc:id\"))
            else
               outputChatBox(exhiba .. \"Nincs jogosultságod adminduty-n kívül megjavítani a járművet. Hibakód: FIXVEHAD1\", thePlayer, 255, 255, 255, true)
               --adminlog
               dbExec(con, adminlog, getPlayerAdminName(thePlayer), getElementData(thePlayer, \"acc:id\"), \"FIXVEHAD1\", \"\" .. getPlayerAdminName(thePlayer) .. \" megpróbálta megjavitani \" .. targetPlayerName:gsub(\"_\",\" \") .. \" járművét. [ACCES DENIED] [Hibakod: FIXVEHAD1]\", targetPlayerName, getElementData(targetPlayer, \"acc:id\"))
            end
         else
            triggerClientEvent(root, \"setvehicleCompVisible\", root, targetPlayer)
            fixVehicle(veh)
            outputChatBox(\"#32b3ef \" .. getPlayerAdminName(thePlayer) .. \"#ffffff megjavította a járművedet. \", targetPlayer, 255, 255, 255, true)
            outputChatBox(\"Sikeresen megjavítottad #7cc576\" .. targetPlayerName:gsub(\"_\", \" \") .. \"#ffffff járművét.\", thePlayer, 255, 255, 255, true)
            outputAdminMessage(\"#7cc576\" .. getPlayerAdminName(thePlayer) .. \"#ffffff megjavította #7cc576\" .. targetPlayerName:gsub(\"_\",\" \") .. \"#ffffff járművét.\")
            --adminlog
               dbExec(con, \"UPDATE characters SET fixVehicles=? WHERE id=\'\" .. getElementData(thePlayer, \"char:id\") .. \"\'\", currFix)
         end
      else
         outputChatBox(exhiba .. \"A játékos nincsen járműben.\", thePlayer, 255, 255, 255, true)
      end
   end
end
end
addCommandHandler(\"fixveh\", fixPlayerVehicle, false, false)

 
Nem kezdi el beleírni a mysql-be a Characters/fixvehicles-be. az alapértelmezetten van és nem moccan sehova hogyha tolok egy reconnectet akkor 0-zódik a fixek száma IG. Ha valaki tudna ebben segíteni megköszönném.

2
Segítségkérés / Fekvőrendőr collision
« Dátum: 2017. június 15. - 20:29:55 »
Sziasztok, azt szeretném megkérdezni, hogy mikre lenne szükség egy olyan script megírásához hogy egy adott sebességnél kikapcsoljon a fekvőrendőrnek a collisionje?

3
Segítségkérés / Fegyver attach a hátra
« Dátum: 2017. április 17. - 14:56:24 »
Sziasztok, az External 2017.01.10_1.-ei kipublikált modban van az item-systemben egy weapon attach script, egyetlen egy errort ír a debugscript, valamint meg sem jelenik a háton egyik fegyver sem. Ha valaki tudna segíteni hogy mi lehet a probléma akkor megköszönném!
 
ERROR:mta_item\\weapon_client.lua:302: bad argument #1 to \'pairs\' (table expected, got nil)
 

local objs = {}
local playerCache = {}
local pedsToAttached = {}
local weaponModels = {
    --- uzi, mp3, tec9
    [28] = 352,
    [29] = 353,
    [32] = 372,
    --- deagle
    [24] = 348,
    --- shotgunok
    [25] = 349,
    [26] = 350,
    [27] = 351,
    --- nagykaliber
    [30] = 355,
    [31] = 356,
    --- ütőfegyverek
    --[2] = 333,
    [5] = 336,
    --[6] = 337,
    --[7] = 338,
    --[8] = 339,
    --- sniper
    [33] = 357,
    [34] = 358,
}
local attachedRootCache = {}
local pedWeapons = {}
function isInTable(ped, wep)
    if pedWeapons[ped] then
        for k, v in ipairs(pedWeapons[ped]) do
            if v == wep then
                return true, k
            end
        end
    end
    
    return false
end
function addWep(ped, wep)
    if not pedWeapons[ped] then
        pedWeapons[ped] = {}
    end
    table.insert(pedWeapons[ped], wep)
end
function attachWeaponToBone(ped, wep, walkingstyle)
    if weaponModels[wep] then
        if not objs[ped] then
            objs[ped] = {}
        end
        
        if isInTable(ped, wep) then return end
            
        local this = #objs[ped]+1
        objs[ped][this] = createObject(weaponModels[wep], 0, 0, 0)
        setElementData(objs[ped][this], \"wep\", wep)
        setElementData(objs[ped][this], \"owner\", ped)
        
        if not pedsToAttached[ped] then
            pedsToAttached[ped] = {}
        end
        if not attachedRootCache[ped] then
            attachedRootCache[ped] = {}
        end
        
        table.insert(attachedRootCache[ped], {wep, objs[ped][this]})
        local newKey = #pedsToAttached[ped]
        pedsToAttached[ped][newKey] = objs[ped][this]
        
        if wep == 29 or wep == 28 then
            exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 14, 0.1, 0.05, 0, 0, -90, 90)
        elseif wep == 16 or wep == 17 or wep == 18 then
            exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 14, 0.15, -0.1, 0.2, 0, 0, 90)
        elseif wep == 32 then
            exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 14, 0.12, 0.05, 0, 0, -90, 90)
        elseif wep == 22 or wep == 23 or wep == 24 then
            exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 13, -0.06, 0.05, 0, 0, -90, 90)
        elseif wep == 4 then
            exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 13, -0.035, -0.1, 0.3, 0, 0, 90)
        elseif wep == 27 or wep == 26 or wep == 25 then
            if walkingstyle == 131 or walkingstyle == 132 or walkingstyle == 133 or walkingstyle == 129 or walkingstyle == 126 or walkingstyle == 121 or walkingstyle == 122 or walkingstyle == 124 then
                exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 5, 0.16, 0, 0.1, 190, 30, -90)
            elseif walkingstyle == 125 then
                exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][ped][this], ped, 5, 0.16, 0, 0.1, 190, 30, -105)
            else
                exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 5, 0.16, 0, 0.1, 190, 20, -110)
            end
        elseif wep == 33 or wep == 34 then
            if walkingstyle == 131 or walkingstyle == 132 or walkingstyle == 133 or walkingstyle == 129 or walkingstyle == 126 or walkingstyle == 121 or walkingstyle == 122 or walkingstyle == 124 then
                exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 5, 0.16, 0, 0.1, 190, 30, -90)
            elseif walkingstyle == 125 then
                exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][ped][this], ped, 5, 0.16, 0, 0.1, 190, 30, -105)
            else
                exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 5, 0.16, 0, 0.1, 190, 20, -110)
            end
        elseif wep == 30 then
            if walkingstyle == 131 or walkingstyle == 132 or walkingstyle == 133 or walkingstyle == 129 or walkingstyle == 126 or walkingstyle == 121 or walkingstyle == 122 or walkingstyle == 124 then
                exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 6, -0.08, -0.1, 0.2, 10, 165, 82)
            elseif walkingstyle == 125 then
                exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 6, -0.08, -0.1, 0.2, 10, 165, 92)
            else
                exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 6, -0.05, -0.1, 0.2, 10, 165, 95)
            end
        elseif wep == 31 then
            if walkingstyle == 131 or walkingstyle == 132 or walkingstyle == 133 or walkingstyle == 129 or walkingstyle == 126 or walkingstyle == 121 or walkingstyle == 122 or walkingstyle == 124 then
                exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 6, -0.15, -0.1, -0.2, 185, 145, 82)
            elseif walkingstyle == 125 then
                exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 6, -0.15, -0.1, -0.2, 185, 145, 92)
            else
                exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 6, -0.12, -0.1, -0.2, 185, 145, 95)
            end
        elseif wep >= 2 and wep <= 8 and wep ~= 4 then
            if walkingstyle == 131 or walkingstyle == 132 or walkingstyle == 133 or walkingstyle == 129 or walkingstyle == 126 or walkingstyle == 121 or walkingstyle == 122 or walkingstyle == 124 then
                exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 6, -0.08, 0, -0.02, 0, -90, 82)
            elseif walkingstyle == 125 then
                exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 6, -0.08, 0, -0.02, 10, -90, 92)
            else
                exports.bone_attach:attachElementToBone(objs[ped][this], ped, 6, -0.08, 0, -0.02, 10, -90, 100)
            end
        end
    end
end
addEvent(\"attachWeaponToBody\", true)
addEventHandler(\"attachWeaponToBody\", root, function(player, wep)
    if not playerCache[player] then
        playerCache[player] = {}
    end
    if not playerCache[player][wep] then
        playerCache[player][wep] = true
    end
    if isElementStreamedIn(player) then
        if not isInTable(player, wep) then
            attachWeaponToBone(player, wep, getPedWalkingStyle(player))
            addWep(player, wep)
        end
    end
end)
addEvent(\"removeWeaponFromBone\", true)
addEventHandler(\"removeWeaponFromBone\", root, function(player, wep)
    if playerCache[player] then
        if playerCache[player][wep] then
            local tbl, key = isInTable(player, wep)
            
            if tbl then
                pedWeapons[player][key] = nil
            end
            
            if attachedRootCache[player] then
                for k, v in pairs(attachedRootCache[player]) do
                    if v[1] == wep and isElement(v[2]) then
                        exports.bone_attach:detachElementFromBone(v[2])
                        destroyElement(v[2])
                        attachedRootCache[player][k] = nil
                    end
                end
            end
            playerCache[player][wep] = nil
        end
    end
end)
addEventHandler(\"onClientElementDataChange\", root, function(dataName)
    if source and dataName == \"char:adminduty\" then
        if getElementData(source, dataName) == 1 then
            if getElementType(source) == \"player\" then
                if objs[source] then
                    for k, v in ipairs(objs[source]) do
                        if isElement(v) then
                            destroyElement(v)
                            exports.bone_attach:detachElementFromBone(v)
                        end
                    end
                end
                objs[source] = {}
                pedWeapons[source] = {}
            end
        else
            if getElementType(source) == \"player\" then
                if playerCache[source] then
                    for wep, _ in pairs(playerCache[source]) do
                        if not isInTable(player, wep) then
                            attachWeaponToBone(source, wep, getPedWalkingStyle(source))
                            addWep(source, wep)
                        end
                    end
                end
            end
        end
    end
end)
--if getElementData(value, \"char:weaponInHand\")[1] or -1 > 0 then
    --if getWeaponModel(items[getElementData(value, \"char:weaponInHand\")[1] ][5]) ~= getElementModel(weapon) then
addEventHandler(\"onClientElementDataChange\", root, function(dataName)
    if source and dataName == \"char:weaponInHand\" then
        local weapon = getElementData(source, dataName)[3] or -1
        
        if weapon > 0 then
            if objs[source] then
                for k, v in ipairs(objs[source]) do
                    if isElement(v) and getElementModel(v) == weaponModels[weapon] then
                        setElementAlpha(v, 0)
                    end
                end
            end
        else
            if objs[source] then
                for k, v in ipairs(objs[source]) do
                    if isElement(v) and getElementAlpha(v) == 0 then
                        setElementAlpha(v, 255)
                    end
                end
            end
        end
    end
end)
addEvent(\"updateWeapons\", true)
addEventHandler(\"updateWeapons\", root, function(player)
    if getElementType(player) == \"player\" then
        if objs[player] then
            for k, v in ipairs(objs[player]) do
                if isElement(v) then
                    destroyElement(v)
                    exports.bone_attach:detachElementFromBone(v)
                end
            end
        end
        objs[player] = {}
        pedWeapons[player] = {}
        if playerCache[player] then
            for wep, _ in pairs(playerCache[player]) do
                if not isInTable(player, wep) then
                    attachWeaponToBone(player, wep, getPedWalkingStyle(player))
                    addWep(player, wep)
                end
            end
        end
    end    
end)
addEventHandler(\"onClientElementStreamIn\", root, function()
    if getElementType(source) == \"player\" then
        if playerCache[source] then
            for wep, _ in pairs(playerCache[source]) do
                if not isInTable(player, wep) then
                    attachWeaponToBone(source, wep, getPedWalkingStyle(source))
                    addWep(source, wep)
                end
            end
        end
    end
end)                            
addEventHandler(\"onClientElementStreamOut\", root, function()
    if getElementType(source) == \"player\" then
        if objs[source] then
            for k, v in ipairs(objs[source]) do
                if isElement(v) then
                    destroyElement(v)
                    exports.bone_attach:detachElementFromBone(v)
                end
            end
        end
        objs[source] = {}
        pedWeapons[source] = {}
    end
end)
addEvent(\"getPlayerInventory\", true)
addEventHandler(\"getPlayerInventory\", root, function(table)
    currentInventory = {}
    currentInventory = table
end)
 
function updatePlayerWeapons()
    triggerServerEvent(\"getPlayerItems\", localPlayer, localPlayer)
    setTimer(function()
        for k, v in pairs(currentInventory) do
            local item = v[1]
            local weaponID = getWeaponID(item) or 0
            if weaponID > 0 and not isInTable(localPlayer, weaponID) then
                triggerServerEvent(\"attachWeapon\", localPlayer, localPlayer, weaponID)
            end
        end
    end, 300, 1)
end
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", resourceRoot, function()
    if getElementData(localPlayer, \"loggedin\") then
        updatePlayerWeapons()
    end
    triggerServerEvent(\"getAllWeaponCache\", localPlayer)
end)
addEvent(\"receiveWeaponCache\", true)
addEventHandler(\"receiveWeaponCache\", root, function(data)
    for k, v in pairs(data) do
        if isElement(k) and k ~= localPlayer then
            playerCache[v] = {}
            for wep,_ in pairs(v) do
                playerCache[v][wep] = true
                if isElementStreamedIn(k) then
                    if not isInTable(k, wep) then
                        attachWeaponToBone(k, wep, getPedWalkingStyle(k))
                        addWep(k, wep)
                    end
                end
            end
        end
    end
end)
addEventHandler(\"onClientPlayerQuit\", getRootElement(), function()
    if objs[source] then
        for k, v in ipairs(objs[source]) do
            if isElement(v) then
                destroyElement(v)
                exports.bone_attach:detachElementFromBone(v)
            end
        end
    end
    playerCache[source] = nil
    pedWeapons[source] = nil
    objs[source] = nil
end)

 
 

4
Segítségkérés / Szerelő script lagg
« Dátum: 2016. december 09. - 15:33:23 »
Üdv mindenkinek belenéztem az external gaming-es szerelő scriptbe hogy is működik stb. de az a probléma hogy ha valaki elkezdi szerelni a kocsit akkor olyan mint ha ping laggja lenne de elég keményen, ennek mi lehet az oka?

5
Modellezés / Modell hiba
« Dátum: 2016. november 26. - 13:17:03 »
Sziasztok, miért van az hogy modelleztem egy plázát és berakom egy object helyére és az alap gta object texturája ottmarad, de viszont áttudok rajta futni? és hogyha felé repülök akkor ott tudok mászkálni a láthatatlan modellen.

6
Segítségkérés / gate-system
« Dátum: 2016. november 21. - 08:28:42 »
Sziasztok, a gate systemmel lenne egy kis probléma hogyha elindítom a scriptet akkor ugye lekéne kérje a kapukat sql-ből, de ez nem sikerül neki mert bedob ilyen errort: attempt to index field \'defaultState\' (a nil value) jelen esetben 20.sor
 
function loadAllGate()
gates = {}
local queryHandler = dbQuery(connection, \"SELECT * FROM gates\")
local result, numAffectedRows, errorMsg = dbPoll(queryHandler, -1)
if numAffectedRows > 0 then
for key, row in ipairs(result) do
   local gateId = tonumber(row[\"id\"])
   gates[key] = {}
   gates[key][\"sqlId\"] = gateId
   gates[key][\"modelId\"] = tonumber(row[\"modelId\"])
   gates[key][\"lockState\"] = true
   gates[key][\"defaultState\"] = fromJSON(row[\"defaultState\"])
   gates[key][\"changeState\"] = fromJSON(row[\"changeState\"])
   gates[key][\"createRotation\"] = fromJSON(row[\"createRotation\"])
gates[key][\"gate\"] = createObject(gates[key][\"modelId\"], gates[key][\"defaultState\"][1], gates[key][\"defaultState\"][2], gates[key][\"defaultState\"][3], gates[key][\"defaultState\"][4], gates[key][\"defaultState\"][5], gates[key][\"defaultState\"][6])
   setElementRotation(gates[key][\"gate\"], gates[key][\"createRotation\"][1], gates[key][\"createRotation\"][2], gates[key][\"createRotation\"][3])
end
end
outputDebugString(gates .. \" gate(s) loaded\")
end
addEventHandler(\"onResourceStart\", resourceRoot, loadAllGate)

 
hogyha pedig /gate parancsot beírom akkor ilyen errort dob: attempt to compare nil with number jelen esetben a 11.sorban
 
function getClosestGate(p1)
local x, y, z = getElementPosition(p1)
local dis = 99999
local dis2 = 0
local gate = false
for key, value in ipairs(gates) do
local x2, y2, z2 = getElementPosition(gates[key][\"gate\"])
dis2 = getDistanceBetweenPoints3D(x, y, z, x2, y2, z2)
if tonumber(dis2) < tonumber(dis) and tonumber(dis2) <= 9 then
   dis = dis2
   gate = key
end
end
return gate
end

7
Segítségkérés / Téli időszámítás
« Dátum: 2016. november 20. - 16:40:16 »
Üdv mindenkinek, avval a kérdéssel fordulok felétek hogy hogyan lehetne megvalósítani azt hogy a játékban téli időszámítás legyen?
Ez mit takar? Azt hogy ugye már du. 4 órakor kezd sötét lenni, hogyha valaki tud ebben segíteni akkor nagyon megköszönném!

8
Segítségkérés / Jelvény system
« Dátum: 2016. november 02. - 22:26:39 »
Az item systememhez hozzá lett írva egy /jelveny parancs amivel lelehet adni egy bizonyos azonosítóval rendelkező jelvényt, de ugye bár az alap jelvényt kikellene cserélni: [Frakciónév # Frakciórang: 1] erre pl hogy leadunk egy jelvényt 123456-os azonosítóval, és hogy a feje felett azt írja ki hogy Frakciónév # 123456

9
Segítségkérés / Nem működnek a parancsok
« Dátum: 2016. november 01. - 16:34:18 »
-----------------------------------[FREEZE]----------------------------------
function freezePlayer(thePlayer, commandName, target)
if getElementData( thePlayer, \"adminlevel\" ) >= 2 then
if not (target) then
   outputChatBox(\"#ffffff[#7CC576WLS #ffffff- #FFA700Használat#ffffff]: /\" .. commandName .. \" [NévRészlet]\", thePlayer, 255, 0, 0,true)
else
   local targetPlayer, targetPlayerName = exports.global:findPlayerByPartialNick(thePlayer, target)
   if targetPlayer then
      local veh = getPedOccupiedVehicle( targetPlayer )
      local adminTitle = exports.global:getPlayerAdminTitle(thePlayer)
      local username = getPlayerName(thePlayer)
      if (veh) then
         setElementFrozen(veh, true)
         toggleAllControls(targetPlayer, false, true, false)
         outputChatBox(\" Fagyasztva lettél egy Admin által. Kövesd az általa adott instrukciókat!\", targetPlayer)
         outputChatBox(\" Lefagyasztottad \" ..targetPlayerName.. \"-t.\", thePlayer)
      else
         toggleAllControls(targetPlayer, false, true, false)
         setPedWeaponSlot(targetPlayer, 0)
         exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(targetPlayer, \"freeze\", 1)
         outputChatBox(\"#32b3ef\" .. username .. \"#ffffffLefagyasztott.\", targetPlayer, 255, 0, 0,true)
         outputChatBox(\"#7cc576[bestMTA]#ffffffLefagyasztottad #32b3ef\" ..targetPlayerName.. \"-t.\", thePlayer, 255, 0, 0,true)
      end
      local adminTitle = exports.global:getPlayerAdminTitle(thePlayer)
      local username = getPlayerName(thePlayer)
      exports.global:sendMessageToAdmins(\"#ffffff[#32b3efAdmin Napló#ffffff]: #7cc576\" .. username .. \"#ffffff lefagyasztotta #7cc576\" .. targetPlayerName .. \"-t.\",124,197,118)
   end
end
end
end
addCommandHandler(\"freeze\", freezePlayer, false, false)
 
function setPlayerSkinCmd(thePlayer, commandName, targetPlayer, skinID)
if getElementData( thePlayer, \"adminlevel\" ) >= 2 then
if not (skinID) or not (targetPlayer) then
   outputChatBox(\"#ffffff[#7CC576WLS #ffffff- #FFA700Használat#ffffff]: /\" .. commandName .. \" [iD / NévRészlet] [skin ID]\", thePlayer, 255, 0, 0,true)
else
   local targetPlayer, targetPlayerName = exports.global:findPlayerByPartialNick(thePlayer, targetPlayer)
   if targetPlayer then
      local logged = getElementData(targetPlayer, \"loggedin\")
      if (logged==0) then
         outputChatBox(\"#7cc576[bestMTA]#ffffffA játékos nincs bejelentkezve.\", thePlayer, 255, 0, 0,true)
      elseif (tostring(type(tonumber(skinID))) == \"number\") then
         local fat = getPedStat(targetPlayer, 21)
         local muscle = getPedStat(targetPlayer, 23)
         setPedStat(targetPlayer, 21, 0)
         setPedStat(targetPlayer, 23, 0)
         local skin = setElementModel(targetPlayer, tonumber(skinID))
         setPedStat(targetPlayer, 21, fat)
         setPedStat(targetPlayer, 23, muscle)
         if not (skin) then
            outputChatBox(\"#7cc576[bestMTA]#ffffffHelytelen skin ID.\", thePlayer, 255, 0, 0,true)
         else
            outputChatBox(\"#7cc576[bestMTA]#ffffff#7CC576\" .. targetPlayerName .. \" #ffffffkinézete megváltoztatva erre: #FFA700\" .. skinID .. \"#ffffff.\", thePlayer, 255, 0, 0,true)
            mysql:query_free(\"UPDATE characters SET skin = \" .. mysql:escape_string(skinID) .. \" WHERE id = \" .. mysql:escape_string(getElementData( targetPlayer, \"dbid\" )) )
            exports.logs:logMessage(\"[/sETSKIN] \" .. getElementData(thePlayer, \"gameaccountusername\") .. \"/\".. getPlayerName(thePlayer) ..\" set \".. targetPlayerName .. \" his skin to \"..skinID , 4)
         end
      else
         outputChatBox(\"#7cc576[bestMTA]#ffffffHelytelen skin ID.\", thePlayer, 255, 0, 0,true)
      end
   end
end
end
end
addCommandHandler(\"setskin\", setPlayerSkinCmd, false, false)

10
Segítségkérés / Resource probléma
« Dátum: 2016. november 01. - 09:15:25 »
Üdv mindenkinek, lenne egy olyan problémám, amit használok modot abban nem lehet használni a /refresh,/login parancsot valaki hogyha esetleg tudna ebben segíteni nagyon megköszönném!

11
Segítségkérés / item-system
« Dátum: 2016. szeptember 10. - 10:38:24 »
Üdv mindenkinek.
Lenne egy olyan problémám, hogy a WLS V2 modot használjuk, de viszont FineMTA féle item-system van benne alapból.
Az itemet leadja, MYSQL-be el is menti de hogyha reconnectelek az itemmel akkor az eltűnik az inventoryból, és a MYSQL-ben benne marad.
                                                                   A segítséget előre is köszönöm!

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal