Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Exec$

Oldalak: [1]
1
SA-MP: Szerverfejlesztés / Log!
« Dátum: 2012. március 16. - 20:18:10 »
Hy, készitettem egy log scriptett lényege, ha be van téve a szerverbe a filterscript akkor beíród /betoltlog /logkeszites vagy /torollog akkor készithetel saját logót ami azt jelenti mint a konsol hogy látód mit írnak a játékósók egy Teszt.log -ban! Készitõ: Exec((Én))
 

#include < a_samp >
#include <  rLogs >
#include <  zcmd  >
new r_var[ 5 ] = \"Exec\";
CMD:logkeszites( playerid, params[ ] )
{
   new r_g_log[ 15 ];
   if( !LogExist( \"Teszt.log\" ) ) //Megnézi van-e ilyen mappa!
   {
      CreateLog( \"Teszt.log\" ); //Itt készit egy \"Teszt.log\" -ótt!
      format( r_g_log, sizeof( r_g_log ), \"Teszt Log: %s\", r_var ); //String segítségével írja a neveket is és a logot is!
      WriteLog( \"Teszt.log\", r_g_log ); //Ide írja a logokat ebbe a \"Teszt.log\" -ba!
   }
   return 1;
}
CMD:betoltlog( playerid, params[ ] )
{
   ReadLog( \"Teszt.log\" ); //Ha ezt beíród akkor betölti a logot!
   return 1;
}
CMD:torollog( playerid, params[ ] )
{
   DeleteLog( \"Teszt.log\" ); //Töröli a logot!
   return 1;
}

 
Megfelellõ inc ami az rLogs!
EZ AZ ANGÓL FÓRUMROL VAN AZ INC!
 

#include <a_samp>
#if defined _ServerLogs_included
#endinput
#endif
#define _ServerLogs_included
#define LogExist fexist
stock CreateLog( const File[ ] )
{
    if( fexist( File ) )
    {
        printf(\"Használd (\\\"file\\\", \\\"message\\\"); hogy írjál a logba!.\");
        return 0;
    }
    new File:File_Rk = fopen( File, io_write );
    fclose( File_Rk );
   
    return 1;
}
stock WriteLog( const File[ ], string[ ] )
{
    if( !fexist( File ) )
    {
        printf(\"Use CreateLog(\\\"file\\\"); hogy készitsél és írjál a logba!.\");
        return 0;
    }
    new r_strg[ 300 ];
    new a, m, d, h, mi, s;
    getdate( a, m, d );
    gettime( h,mi,s );
    format( r_strg, sizeof( r_strg ), \"(%d/%d/%d)[%02d:%02d:%d] %s\\r\\n\", d, m, a, h, mi , s, string );
    new File:File_r = fopen( File, io_append );
    fwrite( File_r, r_strg );
    fclose( File_r );
   
    return 1;
}
stock DeleteLog( const File[ ] )
{
    if( !fexist( File ) )
    {
        printf(\"Ez a log már létezik!\");
        return 0;
    }
    fremove( File );
   
    return 1;
}
stock ReadLog( const File[ ] )
{
    if( !fexist( File ) )
    {
        printf(\"Ez a log már létezik!.\");
        return 0;
    }
    new rk_strg[ 100 ];
    new File:r_File = fopen( File, io_read );
    while( fread( r_File, rk_strg ) )
    {
        printf( \"[ %s ] %s\", File, rk_strg );
        return 1;
    }
    fclose( r_File );
   
    return 1;
}

 
JÖHETNEK A KOMENTEK, ÉS TERMÉSZTESEN A LIKE IS :D :), Na csáó!

2
SA-MP: Szerverfejlesztés / Skin Mentése!
« Dátum: 2012. március 11. - 13:41:32 »
Hy, gondoltam írok egy skin mentõ és betõltõ szkriptet parancsai: /sajatskin , /skinbetolt
Hozzatok létre a scriptfiles mappában egy      jatekos        TXT!
A saját skin mentésért írd be /sajatskin
Készitõ: Exec$
 

#include       <a_samp>
#include       < Zcmd >
#include       < Dini >
#define Skin      23
#define G     \"{6EF83C}\"
#define R     \"{F81414}\"
#define W     \"{FFFFFF}\"
#define O     \"{FFAF00}\"
#define L     \"{00C0FF}\"
#define V     \"{B700FF}\"
public OnFilterScriptInit()
{
if(!fexist(\"/jatekos.ini\")) dini_Create(\"/jatekos/skin.ini\");
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    new P_Msg[124];
if(dini_Isset(\"/jatekos/skin.ini\",P_Name(playerid))) SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(\"/jatekos/skin.ini\",P_Name(playerid)));
    format(P_Msg, sizeof(P_Msg), \"\"W\"Autómatikusan lementõdõtt a skined: \"G\"%d\",GetPlayerSkin(playerid));
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, P_Msg);
return true;
}
CMD:skinbetolt(playerid, params[ ] )
{
    new P_Msg[124];
    if(dini_Isset(\"/jatekos/skin.ini\",P_Name(playerid))) SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(\"/jatekos/skin.ini\",P_Name(playerid)));
format(P_Msg, sizeof(P_Msg), \"\"W\"A mostani skined \"G\"%d.\", GetPlayerSkin(playerid));
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, P_Msg);
return true;
}
CMD:sajatskin(playerid, params[ ] )
{
    ShowPlayerDialog(playerid, Skin, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"R\"Válazd ki a skined\", \"\"G\"Tölsd be a skined\", \">> OK <<\", \"Cancel\");
return true;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == Skin)
{
    if(response)
{
            new S_id,
       P_Msg[124];
   S_id = strval(inputtext);
   if(S_id < 0 || S_id > 300)
            {
       SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"\"R\"Írjál egy skin ID \"G\"1 -tõl \"R\"egészen \"G\"299\");
            }
            else
            {
      SetPlayerSkin(playerid, S_id);
               format(P_Msg, sizeof(P_Msg), \"\"W\"A skined ell lett mentve \"G\"%d\",S_id);
      SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, P_Msg);
      dini_IntSet(\"/jatekos/skin.ini\",P_Name(playerid),GetPlayerSkin(playerid));
   }
        }
    }
    return true;
}
stock P_Name(playerid)
{
     new PN[MAX_PLAYERS];
    GetPlayerName(playerid, PN, sizeof(PN));
     return PN;
}

3
Archívum / [HUN]Rendõrõk vs Rablók V.3.0
« Dátum: 2012. március 11. - 13:19:54 »
Hy, bemutatnám a Rendõrõk VS Rablók szerverét máma kinyitótta a kapuit a szerver és várja a játékósókat a szervere!
A mod az RCB modbol lett készitve minden átt van benne írva és átalakitva!
Játszódása a Plaomino Crack faluban van de én elneveztem Little Town -nak a mod nevét..
Mik vannak benne?
Rendõr
Úttisztitó
Katona
Pilóta
Mentõs
Hitmán
Tûzóltó
A szerveren a ladmin4v2 -es adminrendszer fút és az is fogg menni egy ideig!
Rendõr: Ell kell kapja a bûnõzõket!
Mentõs: Gyógyitani, segíteni tudd!
Katona: Bûnõzõket fogg ell!
Pilóta: Utasokat szálitt!
Hitman: Mesterlövész!
Tûzóltó: Ha van tûz eloltja!
Úttisztittó: Takarit!
Parancsok: /service medic, /service taxi, /service mechanic, /service police, /rob, /Taze, /cuff, /elenged, /bilincs, /uncuff, /tnt!
/service medic: Mentõs hÍvás
/service police: Rendõr hívás
/service taxi: Taxi hívás
/service mechanic: Szerelõ hívás
Szerveren tõbb mint 100 darabb ház található! GARHOUSE!
Tulajdónós: Harry
Segítõkéz: .Roly
Mappok: Rendõrség be van mappolva, tûzóltó bemappolva, mentõs HQ bemappolva, uttisztitó bemappolva!
Mikor lespawnolsz a szerveren akkor kiad egy nagy méretû dialogot hogyan és mik vanna a szerveren remélem tetszeni fogg! Ûdv RvR Team!
IP: [mod]Eltávolítva[/mod]

4
Segítségkérés / Lás Venturási GameMode!
« Dátum: 2012. március 04. - 09:41:44 »
Hy, réggeben találtam egy Las Venturási modot ami a lifnél kezdõdött a Dragon casino mellet majdnem van egy lift ott volt a kezdõheéy, nem találók rá arra a modra nagyon kezdõ mod volt de jó is aki tudna ilyen modott ami ott kezdõdik kérem adjon egy linket és adóm a +!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. március 04. - 14:35:00 )

Senki? :-[

5
Segítségkérés / Aútószalón dinivel..
« Dátum: 2012. március 03. - 19:31:06 »
Hy, elólvastam pár leírást a Dini kezelésérõl de nem nagyon síkerült, volt benne pár error elégé kezdõ vagyok dinibõl valaki nem tudna nekem segíteni hogy létrehozzak egy fáljt ami lementi a playerek kocsiját és a nevét egy fáljba? Aki ért hozzá kérem vegye a fáratságát és segítsen!
Meg is van a szkript köszönett Cannonak! Ebben kelene segíteni köszönöm! Természetesen megyen a + is! :D
 

#include a_samp
#include zcmd
new autoszalon; // Az autószalon pickup változója
#define kocsivetel (1000) // A szalon dialogja
#define hiba 0xff0000AA // Hibaüzenet színe
#define autoszalondialog (1000) // Az autószalon dialogja
#define autoszalonpos 2168.3833,1398.8658,10.8203 // Az autószalon helye
public OnFilterScriptInit()
{
autoszalon = CreatePickup(1239, 1, autoszalonpos, -1); // Autószalon pickupja
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(pickupid == autoszalon) ShowPlayerDialog (playerid, autoszalondialog, DIALOG_STYLE_LIST, \"{0dff00}Válassz egy jármûvet!\",\"{ff0000}Infernus-10000dollár\\n{ff0000}Sultan-10000dollár\\n{ff0000}Nrg-30000dollár\\n{ff0000}Phoenix-45000dollár\\n{ff0000}Bullet-30000dollár\",\"Kiválaszt\",\"Mégse\");
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == autoszalon)
    {
if(response == 1)
{
   switch(listitem)
   {
       case 0:
       {
         static Float: pX, Float: pY, Float: pZ;
         GetPlayerPos( playerid, pX, pY, pZ );
         if(GetPlayerMoney(playerid) >= 10000) {CreateVehicle( 411, pX + 2.0, pY + 2.0, pZ, 0.0, -1, -1, 1000 ); SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"Vettél egy infernus-t $10000 ért\" ); GivePlayerMoney(playerid, -10000); } else{SendClientMessage(playerid, hiba, \"Nincs elég pénzed!!\" );}
      }
      case 1:
      {
                 static Float: pX, Float: pY, Float: pZ;
         GetPlayerPos( playerid, pX, pY, pZ );
         if(GetPlayerMoney(playerid) >= 10000) {CreateVehicle( 560, pX + 2.0, pY + 2.0, pZ, 0.0, -1, -1, 1000 ); SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"Vettél egy sultan-t $10000 ért\" ); GivePlayerMoney(playerid, -10000); } else{SendClientMessage(playerid, hiba, \"Nincs elég pénzed!!\" );}
      }
      case 2:
      {
         static Float: pX, Float: pY, Float: pZ;
         GetPlayerPos( playerid, pX, pY, pZ );
         if(GetPlayerMoney(playerid) >= 30000) {CreateVehicle( 522, pX + 2.0, pY + 2.0, pZ, 0.0, -1, -1, 1000 ); SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"Vettél egy nrg-t $30000 ért\" ); GivePlayerMoney(playerid, -30000); } else{SendClientMessage(playerid, hiba, \"Nincs elég pénzed!!\" );}
      }
      case 3:
      {
         static Float: pX, Float: pY, Float: pZ;
         GetPlayerPos( playerid, pX, pY, pZ );
         if(GetPlayerMoney(playerid) >= 45000) {CreateVehicle( 603, pX + 2.0, pY + 2.0, pZ, 0.0, -1, -1, 1000 ); SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"Vettél egy phoenix-et $45000 ért\" ); GivePlayerMoney(playerid, -45000); } else{SendClientMessage(playerid, hiba, \"Nincs elég pénzed!!\" );}
      }
      case 4:
      {
         static Float: pX, Float: pY, Float: pZ;
         GetPlayerPos( playerid, pX, pY, pZ );
         if(GetPlayerMoney(playerid) >= 30000) {CreateVehicle( 541, pX + 2.0, pY + 2.0, pZ, 0.0, -1, -1, 1000 ); SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"Vettél egy bullet-et $30000 ért\" ); GivePlayerMoney(playerid, -30000); } else{SendClientMessage(playerid, hiba, \"Nincs elég pénzed!!\" );}
      }
   }
}
else
{
   SendClientMessage(playerid, 0xEB000FFF, \"Nem választottál jármûvet!\");
}
}
return 1;
}

6
Segítségkérés / Adminrendszer!
« Dátum: 2012. március 03. - 08:29:07 »
Hy szeretnék kérni töletek egy adminreszert mind1 az hogy magyar angol de kötelezõ legyyen regisztrálni adig ne spawnoljon a játékósók nem tudtok egy ilyet?!

7
Archívum / [HUN][VV6]Való Villág Szervere! Vezetõ: Harry
« Dátum: 2012. március 02. - 20:55:54 »
Hy, elindul a VV6 gondoltam csinálók egy való világ szervert.
1.Mint lesz?: Máma bele kezdtem a mappolásba és szkriptelésbe!
2.Mi lesz benne?: Tiszta való villág lesz benne kapú, a bejárati ajtó az admin segítségével fog nyilni!
3.Mi lesz a nyeremény?:Egy sajáát lakás, 500000$ pénzt vihet el, majd fõ adminisztrátóri engedélyt, majd egy nyaralást + egy saját kocsit!
Hamarósan kezdõdik légy te is VV6 és nyerd meg a nyereményt
IP: 86.126.198.209:7775
Szerver Zárva de Vasárnap nyilik!
Leírást bõviteni foggom!

8
Segítségkérés / Hibát ír a gép!
« Dátum: 2012. március 02. - 14:10:48 »
Hy, ha elindittom a consolt a szerveremnek ki írja a gépem hogy The program can\'t start because MSVCR100.dll is missing from your computer. Try reisntalling the program to fix this problem! Ha valaki tudná mi ez kéren írja megyen a jútalóm!

9
Segítségkérés / D-LINK -el szerver készités!
« Dátum: 2012. február 25. - 20:02:13 »
Sziasztok lenne egy kiss gondom kaptam küldföldrõl egy D-LINK nevû routert hogy legyen a telómra internet de mikór beínditóm a szervert nem megyen valaki nem tudná nekem meg csinálni mert nem értek hozzá add egy msn címet felveszem és feljöne nekem Team Wiewer keresztül?
Igen ez a D-LINK angól de aki ért hozzá kérem segítsen! Mert szerettném a szerverem futattni! :D Megyen természetesen a jútalóm is!

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal