Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Laurent

Oldalak: [1]
1
Kérdések, Segítség / Simpleportal telepitése
« Dátum: 2012. február 27. - 18:03:53 »
Üdv azt szeretném kérdezni hogy hogyan kell telepiteni a simpleportalt

2
Általános / Party Szerver nevek ajánlása
« Dátum: 2012. február 27. - 15:05:43 »
Üdv abban kérném segítségeteket hogy nem-e tudtok ajánlani valami jó party szerver nevet nagyon megköszönném

3
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fight Style
« Dátum: 2012. február 26. - 19:35:02 »
Üdv , csináltam 1 kis szkriptet ami annyit jelent hogy a saját harc stilusodat tudod megváltoztatni a
/fightstyle paranccsal
Készitési idõ: 2 perc
Kód:
 
#include <a_samp>
#include zcmd
CMD:fightstyle(playerid,params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid,2,DIALOG_STYLE_LIST,\"HarcStilus Választó\",\"Elbow\\nBox\\nKungfuu\\nKneeHad\\nGrabKick\",\"Kiválaszt\",\"Cancel\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 2 && response)
{
if(listitem == 0)
{
SetPlayerFightingStyle(playerid,FIGHT_STYLE_ELBOW);
}
if(listitem == 1)
{
SetPlayerFightingStyle(playerid, FIGHT_STYLE_BOXING);
}
if(listitem == 2)
{
SetPlayerFightingStyle(playerid,FIGHT_STYLE_KUNGFU);
}
if(listitem == 3)
{
SetPlayerFightingStyle(playerid,FIGHT_STYLE_KNEEHEAD);
}
if(listitem == 4)
{
SetPlayerFightingStyle(playerid,FIGHT_STYLE_GRABKICK);
}
}
return 1;
}

4
SA-MP: Szerverfejlesztés / Játékos Adatai lekérése Névre kattintva
« Dátum: 2012. február 26. - 13:35:50 »
Üdv , Készitettem 1 Kis Scritet ami ha rá kattolsz a játékos nevére ki ir néhány infot róla
 
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
new penz,pancel,fegyver,tolteny,elet;
new str[128];
new Float:health;
new Float:pancelja;
penz = GetPlayerMoney(clickedplayerid);
elet = GetPlayerHealth(clickedplayerid,health);
pancel = GetPlayerArmour(clickedplayerid,pancelja);
fegyver = GetPlayerWeapon(clickedplayerid);
tolteny = GetPlayerAmmo(clickedplayerid);
format(str,128,\"Játékos Pénze: %d \",penz);
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,str);
format(str,128,\"Játékos Élete: %d \",elet);
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,str);
format(str,128,\"Játékos Páncélja: %d \",pancel);
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,str);
format(str,128,\"Játékos Fegyver id-je: %d \",fegyver);
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,str);
format(str,128,\"Lõszere: %d \",tolteny);
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,str);
        return 1;
}

5
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sebesség mérõ
« Dátum: 2012. február 26. - 13:31:24 »
Üdv , mai nap által elkészítettem a saját sebesség mérõmet
 

#include <a_samp>
new Float:svx[MAX_PLAYERS];
new Float:svy[MAX_PLAYERS];
new Float:svz[MAX_PLAYERS];
new Float:s1[MAX_PLAYERS];
new s2[MAX_PLAYERS];
new s3[MAX_PLAYERS][256];
new Text:sdisplay[MAX_PLAYERS];
new stimer[MAX_PLAYERS];
forward speedometer(playerid);
public OnGameModeInit()
{
sdisplay[playerid] = TextDrawCreate(477.0000,100.000,\" \");
TextDrawSetShadow(sdisplay[playerid],0);
TextDrawSetOutline(sdisplay[playerid],1);
TextDrawFont(sdisplay[playerid], 2);
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) {State ( ex States In_Vehicle, Dead, Passenger, Speculating... )
    KillTimer(stimer[playerid]);
    TextDrawSetString(sdisplay[playerid], \" \");
    if(newstate == 2) stimer[playerid] = SetTimerEx(\"speedometer\", 255, true, \"i\", playerid); 
    else if(newstate == 3) stimer[playerid] = SetTimerEx(\"speedometer\", 250, true, \"i\", playerid);
return 1;
}
public speedometer(playerid) {
    GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), svx[playerid], svy[playerid], svz[playerid]);
    s1[playerid] = floatsqroot(((svx[playerid]*svx[playerid])+(svy[playerid]*svy[playerid]))+(svz[playerid]*svz[playerid]))*100;
    s2[playerid] = floatround(s1[playerid],floatround_round);
    format(s3[playerid],256,\"~k~~r~%i ~b~~k~MPH\", s2[playerid]);
    TextDrawSetString(sdisplay[playerid], s3[playerid]);
    return 1;
}

6
SA-MP: Szerverfejlesztés / Playerek száma restart elõtt
« Dátum: 2012. február 23. - 16:06:15 »
Üdv csináltam 1 kis kódot ami csak annyit tesz hogy megszámolja hogy eddig hányan csatlakoztak a szerverre!
Kód:
Készitési idõ: 2 perc
 
#include <a_samp>
#include zcmd
new PlayerCount;
public OnPlayerConnect(playerid)
{
if(!IsPlayerNPC(playerid)) PlayerCount++;
return 1;
}
CMD:players(playerid,params[])
{
new str[200];
format(str,sizeof(str),\"A Szerveren eddig %d játékos járt a szerverrestart elõtt\",PlayerCount);
ShowPlayerDialog(playerid,5,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Csatlakozások Száma!\",str,\"Cancel\",\"\");
return 1;
}

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal