Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - maark

Oldalak: [1] 2 3 ... 5
1
Segítségkérés / Dini mentés restartnál
« Dátum: 2014. január 04. - 01:28:05 »
Sziasztok, mindenhogy próbáltam..
Hogy tudom megcsinálni azt hogy szerver restartnál is lementse az adatokat?
Ha kilépek akkor mûködik rendesen, de ha pl adok magamnak pénzt és újraindítom a szervert úgy hogy nem lépek ki, akkor azt már nem menti le.
Restartnál nem fut le az OnPlayerDisconnect?
Egy szimpla dialogos reg. system (Nem saját).:
 
#include 
#include
#include
#include sscanf2
#include
#define SCRIPT_VERSION          \"v3\"
#define colorRed                0xFF0000FF
#define colorGreen              0x008000FF
#define DIALOG_REGISTER       1
#define DIALOG_LOGIN           2
#define DIALOG_ACCOUNT         3
#define DIALOG_CHANGEPASS      4
#define DIALOG_CHANGENAME       5
#define DIALOG_VIEWSTATS        6
#define DIALOG_CHECKSTATS       7
#pragma unused                  ret_memcpy
#pragma unused                  strtok
forward UpdateTime(playerid);
new str[128];
new file[128];
new playerIP[16];
new Update;
public OnPlayerConnect(playerid)
{
format(file, 128, \"/tReg/%s.ini\", GetName(playerid));
GetPlayerIp(playerid, playerIP, 16);
TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
if(!dini_Exists(file))
{
    format(str, 128, \"Üdvözöllek %s \\n\\nKérlek regisztrálj!\", GetName(playerid));
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Felhasználó\", str, \"Reg.\", \"Kilépés\");
}
   if(dini_Exists(file))
   {
if(strcmp(playerIP, dini_Get(file, \"IP\"), true) == 0)
{
         dini_Set(file, \"IP\", playerIP);
    SetPVarInt(playerid, \"Logged\", 1);
   SetPlayerCash(playerid, dini_Int(file, \"Money\"));
   SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file, \"Score\"));
   SetPVarInt(playerid, \"Deaths\", dini_Int(file, \"Deaths\"));
   SetPVarInt(playerid, \"Kills\", dini_Int(file, \"Kills\"));
   SetPVarInt(playerid, \"Time\", dini_Int(file, \"Time\"));
   TogglePlayerSpectating(playerid, 0);
   Update = SetTimerEx(\"UpdateTime\", 60*1000, 1, \"i\", playerid);
    SendClientMessage(playerid, colorGreen, \"Automatikus belépés!\");
}
else
{
       format(str, 128, \"Üdvözöllek %s \\n\\nKérlek jelentkezz be a felhasználódba!\", GetName(playerid));
   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Felhasználó\", str, \"Belépés\", \"Kilépés\");
}
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
   format(file, 128, \"/tReg/%s.ini\", GetName(playerid));
if(GetPVarInt(playerid, \"Logged\") == 1)
{
dini_IntSet(file, \"Money\", GetPlayerMoney(playerid));
dini_IntSet(file, \"Score\", GetPlayerScore(playerid));
dini_IntSet(file, \"Deaths\", GetPVarInt(playerid, \"Deaths\"));
dini_IntSet(file, \"Kills\", GetPVarInt(playerid, \"Kills\"));
dini_IntSet(file, \"Time\", GetPVarInt(playerid, \"Time\"));
KillTimer(Update);
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
   format(file, 128, \"/tReg/%s.ini\", GetName(playerid));
   if(dialogid == DIALOG_REGISTER)
   {
if(!response) return Kick(playerid);
if(response)
{
    if(strlen(inputtext) == 0)
   {
      format(str, 128, \"Üdvözöllek %s \\n\\nKérlek regisztrálj!\", GetName(playerid));
      ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Felhasználó\", str, \"Reg.\", \"Kilépés\");
      return 0;
   }
   if(!dini_Exists(file))
   {
      dini_Create(file);
      dini_IntSet(file, \"Password\", udb_hash(inputtext));
      dini_IntSet(file, \"Money\", GetPlayerMoney(playerid));
      dini_IntSet(file, \"Score\", GetPlayerScore(playerid));
      dini_IntSet(file, \"Deaths\", GetPVarInt(playerid, \"Deaths\"));
      dini_IntSet(file, \"Kills\", GetPVarInt(playerid, \"Kills\"));
      dini_IntSet(file, \"Time\", GetPVarInt(playerid, \"Time\"));
               format(str, 128, \"Ez a felhasználó már regisztrálva van \\n\\n\\nÜdvözöllek %s \\n\\nKérlek jelentkezz be!\", GetName(playerid));
      ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Felhasználó\", str, \"Belépés\", \"Kilépés\");
   }
}
}
if(dialogid == DIALOG_LOGIN)
{
    if(!response) return Kick(playerid);
if(response)
{
    if(strlen(inputtext) == 0)
   {
      format(str, 128, \"Üdvözöllek %s \\n\\nKérlek, lépj be a felhasználódba\", GetName(playerid));
      ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Felhasználó\", str, \"Belépés\", \"Kilépés\");
      return 0;
   }
   if(fexist(file))
   {
      new password = dini_Int(file, \"Password\");
      if(udb_hash(inputtext) != password)
      {
         if(GetPVarInt(playerid, \"Attempts\") == 0)
         {
             SetPVarInt(playerid, \"Attempts\", 1);
             SendClientMessage(playerid, colorRed, \"Hibás jelszó még 1 próbálkozásod maradt!\");
             format(str, 128, \"Üdvözöllek %s \\n\\nKérlek lépj be!\", GetName(playerid));
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Felhasználó\", str, \"Belépés\", \"Kilépés\");
         }
         else if(GetPVarInt(playerid, \"Attempts\") == 1)
         {
             SendClientMessage(playerid, colorRed, \"Hibás jelszó, nincs már egy próbálkozásod sem.!\");
             Kick(playerid);
         }
      }
      else
      {
         SetPVarInt(playerid, \"Logged\", 1);
         SetPlayerCash(playerid, dini_Int(file, \"Money\"));
         SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file, \"Score\"));
         SetPVarInt(playerid, \"Kills\", dini_Int(file, \"Kills\"));
         SetPVarInt(playerid, \"Deaths\", dini_Int(file, \"Deaths\"));
         SetPVarInt(playerid, \"Time\", dini_Int(file, \"Minutes Ingame\"));
         GetPlayerIp(playerid, playerIP, 16);
         dini_Set(file, \"IP\", playerIP);
         Update = SetTimerEx(\"UpdateTime\", 60*1000, 1, \"i\", playerid);
         TogglePlayerSpectating(playerid, 0);
         SendClientMessage(playerid, colorGreen, \"Sikeresen bejelentkeztél!\");
      }
   }
}
}
if(dialogid == DIALOG_CHANGEPASS)
{
if(response)
{
    if(GetPVarInt(playerid, \"PassStage\") == 1)
    {
          new password = dini_Int(file, \"Password\");
          if(udb_hash(inputtext) == password)
          {
              SetPVarInt(playerid, \"PassStage\", 2);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_CHANGEPASS, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Felhasználó\", \"Kérlek írd be az új jelszót:\", \"Csere\", \"Bezárás\");
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, colorRed, \"Hibás jelszó!\");
      }
   }
   else if(GetPVarInt(playerid, \"PassStage\") == 2)
   {
       if(GetPVarInt(playerid, \"Logged\") == 1)
       {
         dini_IntSet(file, \"Password\", udb_hash(inputtext));
         SendClientMessage(playerid, colorGreen, \"Jelszó sikeresen megváltoztatva!\");
      }
   }
}
}
if(dialogid == DIALOG_CHANGENAME)
{
if(response)
{
    if(GetPVarInt(playerid, \"NameStage\") == 1)
    {
          new password = dini_Int(file, \"Password\");
          if(udb_hash(inputtext) == password)
          {
              SetPVarInt(playerid, \"NameStage\", 2);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_CHANGENAME, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Felhasználó\", \"Kérlek írd az új neved:\", \"Csere\", \"Bezárás\");
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, colorRed, \"Hibás jelszó.\");
      }
   }
   else if(GetPVarInt(playerid, \"NameStage\") == 2)
   {
      format(file, 128, \"/tReg/%s.ini\", inputtext);
       if(dini_Exists(file))
       {
         SetPVarInt(playerid, \"NameStage\", 2);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_CHANGENAME, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Felhasználó\", \"Ez a név már foglalt!\", \"Csere\", \"Bezárás\");
      }
      else
      {
          format(file, 128, \"/tReg/%s.ini\", GetName(playerid)); dini_Remove(file);
          format(file, 128, \"/tReg/%s.ini\", inputtext); dini_Create(file);
         dini_IntSet(file, \"Password\", udb_hash(inputtext));
         dini_IntSet(file, \"Money\", GetPlayerMoney(playerid));
         dini_IntSet(file, \"Score\", GetPlayerScore(playerid));
         dini_IntSet(file, \"Kills\", GetPVarInt(playerid, \"Kills\"));
         dini_IntSet(file, \"Deaths\", GetPVarInt(playerid, \"Deaths\"));
         dini_IntSet(file, \"Minutes Ingame\", GetPVarInt(playerid, \"Time\"));
         SetPlayerName(playerid, inputtext);
         SendClientMessage(playerid, colorGreen, \"Név sikeresen megváltoztatva!\");
      }
   }
}
}
return 0;
}
public UpdateTime(playerid)
{
   format(file, 128, \"/tReg/%s.ini\", GetName(playerid));
SetPVarInt(playerid, \"Time\", GetPVarInt(playerid, \"Time\")+1);
return 1;
}
CMD:changepass(playerid, params[])
{
if(GetPVarInt(playerid, \"Logged\") == 1)
{
    SetPVarInt(playerid, \"PassStage\", 1);
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_CHANGEPASS, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Felhasználó\", \"Kérlek írd be a jelenlegi jelszavad:\", \"Folytatás\", \"Bezárás\");
}
return 1;
}
CMD:changename(playerid, params[])
{
if(GetPVarInt(playerid, \"Logged\") == 1)
{
    SetPVarInt(playerid, \"NameStage\", 1);
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_CHANGENAME, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Felhasználó\", \"Please input your password for verification\", \"Folytatás\", \"Bezárás\");
}
return 1;
}
CMD:stats(playerid, params[])
{
   if(GetPVarInt(playerid, \"Logged\") == 1)
{
    new Float:health; GetPlayerHealth(playerid, health);
    new Float:armour; GetPlayerArmour(playerid, armour);
    format(str, 128, \"Név: %s\\nÉlet: %0.00f\\nPáncél: %0.00f\\nPénz: %i\\nPont: %i\\nÖlések: %i\\nHalálok: %i\\nInterior: %i\", GetName(playerid), health, armour, GetPlayerMoney(playerid), GetPlayerScore(playerid), GetPVarInt(playerid, \"Kills\"), GetPVarInt(playerid, \"Deaths\"), GetPlayerInterior(playerid));
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VIEWSTATS, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Felhasználó\", str, \"Oké\", \"Bezárás\");
}
return 1;
}
CMD:checkstats(playerid, params[])
{
new targetid;
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, colorRed, \"Hiba: Nem vagy admin!\");
if(sscanf(params, \"u\", targetid)) return SendClientMessage(playerid, colorRed, \"Használat: /checkstats [PlayerID/Játékos név]\");
if(targetid == playerid) return SendClientMessage(playerid, colorRed, \"Használd: /stats\");
if(targetid == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, colorRed, \"Nincs ilyen játékos!\");
   if(GetPVarInt(playerid, \"Logged\") == 1)
{
    new Float:health; GetPlayerHealth(targetid, health);
    new Float:armour; GetPlayerArmour(targetid, armour);
    format(str, 128, \"Name: %s\\nHealth: %0.00f\\nArmour: %0.00f\\nMoney: %i\\nScore: %i\\nKills: %i\\nDeaths: %i\", GetName(targetid), health, armour, GetPlayerMoney(targetid), GetPlayerScore(targetid), GetPVarInt(targetid, \"Kills\"), GetPVarInt(targetid, \"Deaths\"));
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VIEWSTATS, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Felhasználó\", str, \"Bezárás\", \"\");
}
return 1;
}
stock GetName(playerid)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof name);
return name;
}
stock SetPlayerCash(playerid, amount)
{
ResetPlayerMoney(playerid);
return GivePlayerMoney(playerid, amount);
}

2
Pluginok és Programok / MTA 1.3 + 0.3c, 0.3d, 0.3e objects
« Dátum: 2014. január 03. - 04:05:15 »
Sziasztok. Találtam egy MTA-t amit egyszerûen csak feltelepítesz és már bent is vannak az \"új\" objectek.
Csak a telepítõje orosz!
Letöltés
Telepítés
 
  • Next
  • Next
  • Kiválasztod a GTA mappádat
  • Next
  • Kipipálod hogy telepítse a samp objecteket is -> next
  • Next
  • Telepítés

 

Kész is. A GTA mappádon belül a MAP_Editorban találod az indító fájlt.
Ha nem indul el, akkor: Jobb klikk -> Futtatás rendszergazdaként.
Karcsú leírás, de szerintem nem is kell több.
Nekem tökéletesen mûködik (10/10)

3
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Anti money hack
« Dátum: 2014. január 03. - 01:30:18 »
Szkripter vagy, lol. Írj egyet. Könnyítés képpen tedd be a pénzadó fs-eket a mododba.

4
Segítségkérés / Gyors & takarékos fájlkezelõ?
« Dátum: 2013. december 30. - 23:18:46 »
Sziasztok, melyik a leggyorsabb/legtakarékosabb fájlkezelõ? Regisztrációs rendszerhez használnám.

5
Segítségkérés / Formázott reklám
« Dátum: 2013. május 19. - 00:29:27 »
Sziasztok! Elakadtam..
Lehet azt megcsinálni hogy mátrixban formázott szöveg?
Én így képzelem el, de ez csak egy vázlat hogy ti is megértsétek, mert amúgy ez egy hülyeség:
 
new str[100];
new Adv[][]=
{
    format(str, sizeof str, \"%d a thc értéke\", thc),
    \"Tipp: Ha jármû kéne írd be /v\",
    \"Vicc: Mért feszül superman a ruhája? - Mert S-es\",
    \"Vicc: Mi a különbség a férj és ET között? - Hát ET hazatelefonál\",
    \"Info: Ha találtál valami bugot, vagy hibát kérlek jelentsd nekünk a /bug paranccsal!\"
};

 
Mondjuk még arra is gondoltam hogy meghív egy eljárást, de kifogytam az ötletekbõl, nem bírom megcsinálni.
!Sima timer+új eljárás megoldás nem érdekel!

6
Beszélgetés / Év végi :D
« Dátum: 2013. május 17. - 14:08:01 »
Kinek milyen lesz a bizonyítványa? :)
Ezzel együtt azt is szeretném megkérdezni tõletek hogy 2.00-ra adhat 1-est a tanár? Megteheti? és ha mégis megbuktat akkor fel kell jelenteni vagy mi? :D
Nem vagyok rá büszke, de érdekel a véleményetek. Azt mondta bukó lesz.
Középsuliról van szó.

7
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Segítség...FTP/Szerver baj!
« Dátum: 2013. május 15. - 20:33:33 »
És minden plugint tegyél át linuxosra *.so.

8
Adás-Vétel / BMX
« Dátum: 2013. május 12. - 12:10:04 »
\"21673229_1_644x461_bmx-bicikli-kezdoknek-haladoknak-budapest.jpg\"
\"21673229_2_644x461_bmx-bicikli-kezdoknek-haladoknak-tolts-fel-fenykepeket.jpg\"
\"21673229_4_644x461_bmx-bicikli-kezdoknek-haladoknak-sport-szabadido.jpg\"
http://aprod.hu/hirdetes/bmx-bicikli-kezdoknek-haladoknak-ID15e1R.html
BMX, kezdõknek + haladóknak.
BUDAPEST
Hoffman loyalty váz 2400g
Odyssey tripla falu felni
velgo szegecses pedál
mongoose kormány
moongose villa
mongoose hajtókar
mondoose stucni
haro agy
könnyített lánctányér
kb 12-15 kiló a bicó
Használt!
Skypeot gyakran használom, leghamarabb itt érsz el: fermark001
Irányár: Privát Üzenetben!

9
Segítségkérés / 0.3x problémák
« Dátum: 2013. május 11. - 18:33:37 »
Sziasztok, lehet hogy már volt errõl szó (én nem találtam). Az sscanf hibát ír 0.3xnél = sscanf error: System not initialised. Nem találok rá megoldást, talán nem kompatibilis?
A másik gondom hogy a régi Incognito streamer se mûködik nekem 0.3xnél. Nem töltenek be az objectek.
Lehet hogy csak valamit elrontottam.. nálatok megy?

10
Munkaerő keresése / Szkriptelést vállalok!
« Dátum: 2012. szeptember 12. - 18:14:58 »
Ha van valakinek csinálni velem egy szervert, akkor az írjon.

11
Hangszerek és előadók / BLR, Curtis, Majka
« Dátum: 2012. március 28. - 21:50:39 »

Nem nagyon szeretem az ilyen rapeket, de ez a zene az aminek a szövege annyira tökéletes, és igaz erre a sz*ros Magyarországra.

13
Segítségkérés / Random változó
« Dátum: 2012. március 05. - 19:24:45 »
Sziasztok, próbálkoztam, nem sikerült. Nem tudom megcsinálni azt hogy a felsorolt változók közül kiválasszon véletlenszerûen egyet. Próbáltam mátrixxal, de úgy sem sikerült. Ötletek?
pl.: new valtozo[3];
new Randoms[][] =
{
    {valtozo[0]},
    {valtozo[1]},
    {valtozo[2]}
};
és akkor valahogy így gondoltam, de nem jó.

14
Munkaerő keresése / Extrém Bázis szerverre keresek mappert |
« Dátum: 2012. február 29. - 16:26:07 »
Üdvözlök mindenkit, az én nevem Márk. Elkezdtem egy szervert csinálni, minden tökéletes, a szkriptelés része megvan. De egy valami kéne még bele, a legfõbb dolog ami egy freeroam szerverbe kell, a mappok. Nincsen még semmi object, ezért ha valaki vállalná akkor csatlakozhatna a szerver készítésében, mint mapper.
Skype: fermark001
Cserébe ajánlok egy zsák aranyat hó-hó-hóó
Hogy mit adok cserében? Az már csak a mi kettõnk ügye lesz és nem tartozna senki másra.
Köszönöm elõre is :) Kérlek titeket jelentkezzetek :angel:

15
Hangszerek és előadók / Zene |
« Dátum: 2012. február 25. - 19:38:46 »
Sziasztok, a régiek felismernek az újak nem, de megint visszarántott a szkriptelés és minden egyéb. (visszatértem hozzátok)
De nem is ezért nyitottam ezt a topicot, hanem mert elkezdtem valamit és kellene a véleményetek. A valami alatt a zeneírást értem, még nem vagyok tisztában a dolgokkal de lenne egy kész példányom: http://soundcloud.com/cataclysmrecordz/cataclysm-alone
Mit gondoltok? Kritikák is jöhetnek, és õszinte válaszokat  hiszen ami nem öl meg az csak megerõsít :)

Oldalak: [1] 2 3 ... 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal