Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - [MR.]B.I.G.

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / 0.3c rádió szkriptek
« Dátum: 2012. február 23. - 14:21:50 »
Hello. kellene egy 0.3c s rádió szkript mert már keverem hogy melyik jó 0.3d re meg c re köszii

2
Kérdések, Segítség / SAMP Bot Spammer!!! Please Help :)
« Dátum: 2012. február 21. - 16:11:34 »
Heló kellene egy olyan program hogy botokat csatlakoztat egy szerverrre megadott ip re amit én állítok be és tudjak írni a szerverrre stb.. Samp Bot Spammer nek hívják de nem bízok a goggle ben akinek van egy 100% osan mûködõje please küldje el!

3
Kérdések, Segítség / nokia 6130c téma szerkesztõ
« Dátum: 2012. február 20. - 23:29:29 »
Sziasztok. valaki tud egy téma szerkesztõ programot nokia 6130c hez?
köszii

4
Kérdések, Segítség / Töröltem Admin Rendszerem Lomtárból is :@
« Dátum: 2012. február 20. - 14:17:58 »
Hello véletlen töröltem az admin rendszeremet a lomtáramból is hogyan tudom vissza szerezni.??

5
Segítségkérés / Szerver Crashelés!! Életemben nem látott hiba
« Dátum: 2012. február 20. - 14:09:08 »
Sziasztok. eredeti fórumról leszedtem egy játékmódot mert nagyon megtetszett és elindítom a szervert megy meg minden de ha felmegyek a szerverrre le crashel betettem a crashdetect plugint de akkor meg ilyenek jönnek megállás nélkül:
 

[14:05:21] Number of vehicle models: 12
[14:05:22] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: During execution of CheckPlayerState:
[14:05:22] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[14:05:22] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: During execution of AngleUpdate:
[14:05:22] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[14:05:22] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: During execution of CheckPlayerState:
[14:05:22] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[14:05:22] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: During execution of CheckPlayerState:
[14:05:22] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[14:05:22] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: During execution of AngleUpdate:
[14:05:22] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[14:05:22] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: During execution of CheckPlayerState:
[14:05:22] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[14:05:22] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: During execution of AutoFix:
[14:05:22] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[14:05:22] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: During execution of CheckPlayerState:
[14:05:22] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[14:05:22] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: During execution of AngleUpdate:
[14:05:22] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[14:05:22] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: During execution of CheckPlayerState:
[14:05:22] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[14:05:22] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: During execution of CheckPlayerState:
[14:05:22] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[14:05:22] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: During execution of AngleUpdate:
[14:05:22] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[14:05:22] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: During execution of CheckPlayerState:
[14:05:22] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[14:05:22] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: During execution of CheckPlayerState:
[14:05:22] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[14:05:23] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: During execution of AngleUpdate:
[14:05:23] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[14:05:23] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: During execution of CheckPlayerState:
[14:05:23] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[14:05:23] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: During execution of AutoFix:
[14:05:23] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[14:05:23] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: During execution of CheckPlayerState:
[14:05:23] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[14:05:23] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: During execution of AngleUpdate:
[14:05:23] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[14:05:23] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: During execution of CheckPlayerState:
[14:05:23] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[14:05:23] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: During execution of CheckPlayerState:
[14:05:23] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[14:05:23] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: During execution of AngleUpdate:
[14:05:23] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[14:05:23] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: During execution of CheckPlayerState:
[14:05:23] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[14:05:23] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: During execution of CheckPlayerState:
[14:05:23] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[14:05:23] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: During execution of AutoFix:
[14:05:23] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[14:05:23] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: During execution of AngleUpdate:
[14:05:23] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[14:05:23] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: During execution of CheckPlayerState:
[14:05:23] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[14:05:23] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: During execution of CheckPlayerState:
[14:05:23] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[14:05:23] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: During execution of AngleUpdate:
[14:05:23] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[14:05:23] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: During execution of CheckPlayerState:
[14:05:23] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[14:05:24] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: During execution of CheckPlayerState:
[14:05:24] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[14:05:24] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: During execution of AngleUpdate:
[14:05:24] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[14:05:24] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: During execution of CheckPlayerState:
[14:05:24] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[14:05:24] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: During execution of AutoFix:
[14:05:24] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[14:05:24] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: During execution of CheckPlayerState:
[14:05:24] [gamemodes\\MTP-FS.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"

 
Ennél jön töb is de remélem ennyi elég :) nos ha így akarok felmenin hogy jönnek a hibák azt nem próbáltam de megpróbálom a jétékmódba találtam hibát 8 warning azt is másolom hátha segít:
 

warning 219: local variable \"pName\" shadows a variable at a preceding level
warning 219: local variable \"pName\" shadows a variable at a preceding level
warning 219: local variable \"Y\" shadows a variable at a preceding level
warning 203: symbol is never used: \"P_OnPlayerConnect\"
warning 203: symbol is never used: \"P_OnPlayerDisconnect\"
warning 203: symbol is never used: \"P_OnPlayerRequestClass\"
warning 203: symbol is never used: \"P_OnPlayerSpawn\"
warning 203: symbol is never used: \"P_OnPlayerUpdate\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
8 Warnings.

 
Köszönöm a segítséget ha kapok :)

6
Segítségkérés / Paused INC Kinek van meg??
« Dátum: 2012. február 19. - 20:40:03 »
Hello kellene a paused inc akinek megvan kérem rakja fel

7
Sziasztok!
Készítettem egy nagyon alap Banda login rendszer épp hogy annyit tud hogy ki írja neked h bejelentkeztél és másoknak h bejelentkeztél.. 1 dialogot használ 44 és id vel anyit tud hogy /bandalogin parancsra bejön egy dialog és be kell írni a kódot jelen esetben 2 bandára van megcsinálva de lehet bõvíteni 2 alap kód : bejeliz1 , bejeliz2 ha ezt a kódot beírtad akkor bejelentkeztet a bandába.. ezt módosítani nem árt :P de ha ebbõl valaki igazi banda rendszert akar ahoz nm árt fejleszteni és csak elkeztem és publikálom nektek.
Részletek:
Sorok: 48
Függvénykönyvtárak: zcmd,a_samp
Fejleszteni: Kell :P
Maga a szkript:
[pawn]
/*
# Egyszerû Bandalogin rendszer!
# Zcmd és a_samp inc szükséges a használatához!
# Ha fejleszteni szeretnéd akkor hagytam írást hgy hol kell :)
# Ezt a szimpla banda login rendszert készítette:[MR.]B.I.G.
# Kellemes használatot!
#*/
#include a_samp
#include zcmd
CMD:bandalogin(playerid, params[])
     {
              ShowPlayerDialog(playerid, 99, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Banda Bejelentkezés!\", \"Bejelentkezéshez: Banda1 Kód vagy Banda2 kód kell!\", \"Bejelentkez!\", \"Vissza\");
              return 1;
     }
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[ ])
{
      if(dialogid == 99)
      {
             if(response == 1)
             {
                    if(strfind(inputtext, \"bejeliz1\", true) != -1)
                    {
                          SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"|-|Sikeresen bejelentkeztél Banda 1 be!|-|\");
                          new banda[128];
                      format(banda, 128, \"%s (ID: %d) Sikeresen Bejelentkezett Banda 1 be!\", GetPlayerNameEx(playerid), playerid);
                          SendClientMessageToAll(0xAA3333AA, banda);
                          // Ide lehet tenni egyebeket a bejelentkezésért!
                    }
                    else if(strfind(inputtext, \"bejeliz2\", true) != -1)
                    {
                          SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"|-|Sikeresen bejelentkeztél Banda 2 be!|-|\");
                          new banda[128];
                      format(banda, 128, \"%s (ID: %d) Sikeresen Bejelentkezett Banda 2 be!\", GetPlayerNameEx(playerid), playerid);
                          SendClientMessageToAll(0xAA3333AA, banda);
                          // Ide lehet tenni egyebeket a bejelentkezésért!
                    }
             }
      }
      return 0;
}
stock GetPlayerNameEx(pid)
{
new s[MAX_PLAYER_NAME];
if(IsPlayerConnected(pid)) GetPlayerName(pid, s, sizeof(s));
return s;
}[/pawn]
Verzió: 0.2
 

/*
# Egyszerû Bandalogin rendszer!
# Zcmd és a_samp inc szükséges a használatához!
# Ha fejleszteni szeretnéd akkor hagytam írást hgy hol kell :)
# Ezt a szimpla banda login rendszert készítette:[MR.]B.I.G.
# Kellemes használatot!
# Verzió: 0.2
#*/
#include a_samp
#include zcmd
 
CMD:bandalogin(playerid, params[])
     {
              ShowPlayerDialog(playerid, 99, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Banda Bejelentkezés!\", \"Bejelentkezéshez: Banda1 Kód vagy Banda2 kód kell!\", \"Bejelentkez!\", \"Vissza\");
              return 1;
     }
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[ ])
{
      if(dialogid == 99)
      {
             if(response == 1)
             {
                    if(strfind(inputtext, \"bejeliz1\", true) != -1)
                    {
                          SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"|-|Sikeresen bejelentkeztél Banda 1 be!|-|\");
                          new banda[128];
                      format(banda, 128, \"%s (ID: %d) Sikeresen Bejelentkezett Banda 1 be!\", GetPlayerNameEx(playerid), playerid);
                          SendClientMessageToAll(0xAA3333AA, banda);
                          GameTextForPlayer(playerid,\"~g~Banda ~h~1 ~h~sikeres ~h~bejelentkezes! ~r~Jo ~h~~h~szorakozast!\",4000,4);
                          GivePlayerWeapon(playerid,22, 500); // 9 mm-es
                          GivePlayerWeapon(playerid,32, 500); // tec 9
                          GivePlayerWeapon(playerid,25, 500); //Shotgun
                          GivePlayerWeapon(playerid,28, 500); // Uzi
                          // Információk a klánról:
                          new BigString15[1900];
                          strcat(BigString15, \"{ff9900}Banda 1 Információk!\\n\", 1900 );
                          strcat(BigString15, \"Ide jöhetnek az információk\\n\", 1900 );
                          strcat(BigString15, \"Ide jöhetnek az információk\\n\", 1900 );
                          strcat(BigString15, \"Ide jöhetnek az információk\\n\", 1900 );
                          strcat(BigString15, \"Ide jöhetnek az információk\\n\", 1900 );
                          strcat(BigString15, \"Ide jöhetnek az információk\\n\", 1900 );
                          strcat(BigString15, \"Ide jöhetnek az információk\\n\", 1900 );
                          strcat(BigString15, \"Ide jöhetnek az információk\\n\", 1900 );
                          strcat(BigString15, \"Ide jöhetnek az információk\\n\", 1900 );
                          strcat(BigString15, \"Ide jöhetnek az információk\\n\", 1900 );
                          ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{FF0000}--- {0000ff}Banda 1 Információk {ff0000}---\", BigString15, \"Kilépés\",\"\");
                          // Ide lehet tenni egyebeket a bejelentkezésért!
                    }
                    else if(strfind(inputtext, \"bejeliz2\", true) != -1)
                    {
                          SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"|-|Sikeresen bejelentkeztél Banda 2 be!|-|\");
                          new banda[128];
                      format(banda, 128, \"%s (ID: %d) Sikeresen Bejelentkezett Banda 2 be!\", GetPlayerNameEx(playerid), playerid);
                          SendClientMessageToAll(0xAA3333AA, banda);
                          GameTextForPlayer(playerid,\"~g~Banda ~h~2 ~h~sikeres ~h~bejelentkezes! ~r~Jo ~h~~h~szorakozast!\",4000,4);
                          GivePlayerWeapon(playerid,22, 500); // 9 mm-es
                          GivePlayerWeapon(playerid,32, 500); // tec 9
                          GivePlayerWeapon(playerid,25, 500); //Shotgun
                          GivePlayerWeapon(playerid,28, 500); // Uzi
                          // Információk a klánról:
                          new BigString15[1900];
                          strcat(BigString15, \"{ff9900}Banda 2 Információk!\\n\", 1900 );
                          strcat(BigString15, \"Ide jöhetnek az információk\\n\", 1900 );
                          strcat(BigString15, \"Ide jöhetnek az információk\\n\", 1900 );
                          strcat(BigString15, \"Ide jöhetnek az információk\\n\", 1900 );
                          strcat(BigString15, \"Ide jöhetnek az információk\\n\", 1900 );
                          strcat(BigString15, \"Ide jöhetnek az információk\\n\", 1900 );
                          strcat(BigString15, \"Ide jöhetnek az információk\\n\", 1900 );
                          strcat(BigString15, \"Ide jöhetnek az információk\\n\", 1900 );
                          strcat(BigString15, \"Ide jöhetnek az információk\\n\", 1900 );
                          strcat(BigString15, \"Ide jöhetnek az információk\\n\", 1900 );
                          ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{FF0000}--- {0000ff}Banda 2 Információk {ff0000}---\", BigString15, \"Kilépés\",\"\");
                          // Ide lehet tenni egyebeket a bejelentkezésért!
                    }
             }
      }
      return 0;
}
stock GetPlayerNameEx(pid)
{
new s[MAX_PLAYER_NAME];
if(IsPlayerConnected(pid)) GetPlayerName(pid, s, sizeof(s));
return s;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"|-|Ha Beszeretnél jelentkezni a bandádba akkor /bandalogin!|-|\");
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"|-|Ha nem tudod a bandád kódját kérdezd meg a szerver tulajdonosokat!!|-|\");
return 1;
}

 
Fejelsztésekrõl: Még lehet hogy tovább fejlesztem ha lesz idõm..
Bugok: Eddig nm fedeztem fel de ha találtok írjátok meg!
Jó szórakozást a scripthez!

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal