Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Vital Metal

Oldalak: [1]
1
Archívum / XtraLife RPG
« Dátum: 2014. január 15. - 14:52:54 »
XtraLife RolePlay 2014
IP: -HAMAROSAN-
Weboldal: -HAMAROSAN-
Map: EQ-LP-LB (FC)
Mód:
Egymagam kezdtem alakítani egy igen elterjedt módot. Ezt szabadidõmben unalomûzésként csinálgattam. Jelenleg olyan szintre jutottam el vele, hogy még egy kis továbbfejlesztés, javítás és szerintem megér egy próbát.
A szerver játéktere EQ-LP-LB [FC] területét foglalja el. Ebbõl EQ-LP-LB teljesen elkészült, FC jelenleg alakítgatás alatt.
A terület úgy alakul majd, ahogy a playerek száma. Tehát FC és LB egyelõre csak meg van mapolva, de funkciója nincs. Késõbb, nagyobb playerszámtól kerülnek ki boltok, kirendeltségek, munkák...
Rendszerek: -Jogsirendszer -> Minden autóvezetõnek meg kell szereznie a jogosítványt. (100%)
                     -Bizniszrendszer -> Lehetõség nyílik üzletek,vendéglátóegységek vásárlására, ezekbõl egy kis + bevételre tehetsz szert (0%)
                     -Házrendszer --> Lehetõség van házak vásárlására
                     -Bank rendszer -> Átutalás, lekötés, pénz felvétel.
                     -Biztonsági öv rendszer -> Autóban be kell kötni magadat
                     -Traffipax rendszer --> Sebességhatárok jelölve az egyes helyeken, attól magasabb sebességgel közlekedés esetén traffipax bemér és fizets
Alap munkák: [VÁLTOZÁS AZ ALAP MUNKÁKKAL]
mivel gyakran az alap munkáknál használt jármûvek szanaszét hagyva hevernek a szervereken, ezzel totál non-rp feelinget adva a szervernek, ezért azt a módosítást vezettem be, hogy az alap munkánál a feladat ugyan az, ami eddig, de leadereket kapnak, és kiegészülnek rádióval, felhívással, késõbbi fejlesztéseknél további parancsokkal is.
-Fagylaltárus --> Árulj fagyit a város minden pontján
-Szemétszállító -->Szállítsd el a városi emberek által termelt hulladékot
-Pincér --> Szolgálj fel a helyi étteremben
-Biztosító --> Bizotsításokat köttethetsz
-Ügyvéd --> Védenced csak rád számíthat, védd, és hozd ki a börtönbõl
-Tejszállító --> Szállíts tejet a városban
-Pizzafutár --> Vidd a pizzát az éhes lakóknak
-Postás --> Újság, csekk, levélkihordás
-Utcaseprõ --> Tartsuk tisztán a város utcáit.
Frakciók:
-Rendõr ->A rend fenntartása, vandálok, maffiózók visszaszorítása
-Tûzoltó --> A bandáknak/maffiának van gyújtogatási lehetõsége, melyet, ha használnak, nagy tüzet idéznek elõ, ezek eloltása a TÛZOLTÓK feladata
-Mentõs --> Sérült, balesetet szenvedett emberek kivizsgálása, meggyógyítása
-Közlekedési Vállalas --> Ha hívják, azonnal megy, célja, hogy az utas elégedett legyen a taxitársaság nyújtotta szolgáltatásokkal  (Taxi, Hajó)
-Buszvezetõ --> Elõre megalkotott menetrend szerint kell közlekednie, a pályaudvarról induláskor tájékoztatni kell az utasoka, hogy elindult ( /start)
-Partiõrség/Vízimentõk --> Vízen, vagy vízparton történt baleset? Felgyulladt a hajó? Rendbontás a nyílt vízen? Hívd a vízimentõket.
-Banda1 --> Bandázás, rablás, verekedés, drog és fegyverterítés
-Banda2 -->Bandázás, rablás, verekedés, drog és fegyverterítés
-Utcalány -->Leadere a strici. Feladatuk, hogy örömet okozzanak a kiéhezett kuncsaftok számára (/sex)
-Pap --> Esketés, keresztelés. Ha szükséged van bármely szolgáltatására, keresd fel a helyi templomban.
-Szerelõ -->
Feladata: -Balesetekben roncsolódott, meghibásodott autók mûhelybe(LP) vontatása és javítása.
                -Tilosban parkoló jármûvek elszállítása a telepre(LB)
                -Autók átfestése,tuningolása
Szerelõ rangok:
Gyakornok ->  Betanítás alatt minden szerelõ ezt a rangot kapja
LB kutas -> LB benzinkútján dolgozik, Õ tankolja meg az autókat (Ellentétben az EQ-ban található benzinkúttal, ott magának tankol mindenki (Ha hívják, nem köteles menni)
Parkolóõr -> Szabálytalan, tilosban parkoló autók elszállítása, ha hívják,nem kötelezõ mennie.
Telepvezetõ LB -> Parkolóõr,Benzinkutas, Ha hívják, kötelezõen ki kell mennie, tuningolást, festést vállal
Telepvezetõ LP ->  Parkolóõr,Benzinkutas, Ha hívják, kötelezõen ki kell mennie, tuningolást, festést vállal
Fõ telepvezetõ LP-LB ->  Parkolóõr,Benzinkutas, Ha hívják, kötelezõen ki kell mennie, tuningolást, festést vállal
A parancsok ranghoz vannak kötve, tehát a kutas csak tankolni, és javítani tud, a parkolóõr vontatni, javítani.
-Polgármester--> Város irányítása
A mód alakulásával a leírás is bõvül folyamatosan, képek a szerverrõl, hamarosan
Várható nyitás: 2014.02.11
Helyzetjelentés:
Mapolások elkészültek.
Jelenleg a frakciók fixálásán dolgozom.

2
Munkaerő keresése / Mappolást vállalok!
« Dátum: 2013. március 15. - 10:50:12 »
Sziasztok!
Mapolást vállalok!
Egy-vagy több kisváros (EQ-LP-BB-DM-PALO-MONTGOMERY-ANGELPINE-LB...) átépítését, teljes átmapolását elvállalom!
Ha érdekel írj PÜ-ben, és megbeszéljük!

3
Segítségkérés / Tûz probléma
« Dátum: 2012. február 27. - 20:31:15 »
[pawn]    ///****************************************************************************//
    /*                           Fire-Script
                                                                    by
                                                            Sniperwolfes
    */
    //****************************************************************************//
     
     
    #include <a_samp>
    //======================================
    //#define Labels // 3D Labels above the Fires showing the Health?
    //#define LoseHealth // Should Players and Vehicles lose Health if they stand in the fire?
    //======================================
    #define Holding(%0) \\
            ((newkeys & (%0)) == (%0))
    #define MaxFire 80 // How many fires max.?
    forward OnFireKill(ID, killerid);
    forward f_OnPlayerUpdate(playerid);
    forward VehicleToPoint(Float:radi, vehicleid, Float:x, Float:y, Float:z);
    forward HealthDown();
    forward f_init();
     
     
    public f_init()
    {
            #if defined LoseHealth
                    SetTimer(\"HealthDown\", 600, 1);
            #endif
    }     
     
     
    new
        FireObj[MaxFire],
        Float:FirePos[MaxFire][3],
            TotalFires = 0,
            FireHealth[MaxFire],
            FireHealthMax[MaxFire];
     
    #if defined Labels
    new Text3D:FireText[MaxFire];
    #endif
     
    stock AddFire(Float:x, Float:y, Float:z, Health)
    {
        TotalFires++;
            new ID = TotalFires;
            FireObj[iD] = CreateObject(3461, x, y, z-2.61, 0, 0, 0.0);
            FirePos[iD][0] = x, FirePos[iD][1] = y, FirePos[iD][2] = z;
            FireHealth[iD] = Health;
            FireHealthMax[iD] = Health;
            #if defined Labels
                new string[128];
                format(string, sizeof(string), \"%d/%d\", FireHealth[iD], FireHealthMax[iD]);
                FireText[iD] = Create3DTextLabel(string, 0xFFFFFFFFF, x, y, z, 20, 0);
            #endif
    }
    stock DeleteFire(ID)
    {
            DestroyObject(FireObj[iD]);
            TotalFires--;
            FirePos[iD][0] = 0, FirePos[iD][1] = 0, FirePos[iD][2] = 0;
            #if defined Labels
                Delete3DTextLabel(FireText[iD]);
            #endif
    }
    stock DeleteAllFire()
    {
            new ID;
            for(ID = 0; ID<MaxFire; ID++)
            {
                    DestroyObject(FireObj[iD]);
                    TotalFires= 0;
                    FirePos[iD][0] = 0, FirePos[iD][1] = 0, FirePos[iD][2] = 0;
                    #if defined Labels
                    Delete3DTextLabel(FireText);

                    #endif


            }


    }


    stock IsValidFire(ID)


    {


            if( (FirePos[iD][0] != 0) && (FirePos[iD][1] != 0) && (FirePos[iD][2] != 0) ) return true;


            else return false;


    }


     


    stock GetClosestFire(playerid)


    {


            new i;


            for(i = 0; i<MaxFire; i++)


            {


                if(IsValidFire(i) && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1, FirePos
  • ,  FirePos[1],  FirePos[2]))


                {


                    return i;


                    }


            }


            return 0;


    }


     


     


    public f_OnPlayerUpdate(playerid)


    {


            new newkeys,l,u;


            GetPlayerKeys(playerid, newkeys, l, u);


            new i;


            if(Holding(KEY_FIRE))


            {


            if(GetPlayerWeapon(playerid) == 42)


            {


                for(i = 0; i<MaxFire; i++)


                    {


                            if(IsValidFire(i))


                            {


                                if(PlayerFaces(playerid, FirePos
  • ,  FirePos[1],  FirePos[2], 1) && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4, FirePos
  • ,  FirePos[1],  FirePos[2]))


                                    {


                                            FireHealth
-=2;

                                                #if defined Labels


                                                    new string[128];


                                                    format(string, sizeof(string), \"%d/%d\", FireHealth
, FireHealthMax);

                                                            Update3DTextLabelText(FireText
, 0xFFFFFFFF, string);

                                                    //Delete3DTextLabel(FireText
);

                                                    //FireText
= Create3DTextLabel(string, 0xFFFFFFFF, FirePos
  • ,  FirePos[1],  FirePos[2], 20, 0);


                                                #endif


                                                if(FireHealth
<= 0)

                                                {


                                                            DeleteFire(i);


                                                            CallRemoteFunction(\"OnFireDeath\", \"dd\", i, playerid);


                                                    }


                                            }


                                    }


                            }


                    }


            }


            return 1;


    }


     


     


    Float:DistanceCameraTargetToLocation(Float:CamX, Float:CamY, Float:CamZ,   Float:ObjX, Float:ObjY, Float:ObjZ,   Float:FrX, Float:FrY, Float:FrZ) {


     


            new Float:TGTDistance;


            TGTDistance = floatsqroot((CamX - ObjX) * (CamX - ObjX) + (CamY - ObjY) * (CamY - ObjY) + (CamZ - ObjZ) * (CamZ - ObjZ));


            new Float:tmpX, Float:tmpY, Float:tmpZ;


            tmpX = FrX * TGTDistance + CamX;


            tmpY = FrY * TGTDistance + CamY;


            tmpZ = FrZ * TGTDistance + CamZ;


            return floatsqroot((tmpX - ObjX) * (tmpX - ObjX) + (tmpY - ObjY) * (tmpY - ObjY) + (tmpZ - ObjZ) * (tmpZ - ObjZ));


    }


     


    stock PlayerFaces(playerid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:radius)


    {


            new Float:cx,Float:cy,Float:cz,Float:fx,Float:fy,Float:fz;


            GetPlayerCameraPos(playerid, cx, cy, cz);


            GetPlayerCameraFrontVector(playerid, fx, fy, fz);


            return (radius >= DistanceCameraTargetToLocation(cx, cy, cz, x, y, z, fx, fy, fz));


    }


     


    public VehicleToPoint(Float:radi, vehicleid, Float:x, Float:y, Float:z)


    {


                    new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;


                    new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;


                    GetVehiclePos(vehicleid, oldposx, oldposy, oldposz);


                    tempposx = (oldposx -x);


                    tempposy = (oldposy -y);


                    tempposz = (oldposz -z);


                    //printf(\"DEBUG: X:%f Y:%f Z:%f\",posx,posy,posz);


                    if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))


                    {


                            return 1;


                    }


                    return 0;


    }


     


    public HealthDown()


    {


            new i,v,p;


            for(i = 0; i<MaxFire; i++)


            {


                    if(IsValidFire(i))


                    {


                            for(p = 0; p<MAX_PLAYERS; p++)


                            {


                                    if(IsPlayerInRangeOfPoint(p, 1, FirePos
  • , FirePos[1], FirePos[2]) && !IsPlayerInAnyVehicle(p))


                                    {


                                            new Float:HP;


                                    GetPlayerHealth(p, HP);


                                            SetPlayerHealth(p, HP-4);


                                    }     


                            }


                            for(v = 0; v<MAX_VEHICLES; v++)


                            {


                                    if(VehicleToPoint(2, v, FirePos
  • , FirePos[1], FirePos[2]))


                                    {


                                            new Float:HP;


                                    GetVehicleHealth(v, HP);


                                            SetVehicleHealth(v, HP-30);


                                    }


                            }


                    }


            }


    }


[/pawn]


Ezt a tûz inc-et próbáltam meg használni, beírtam az include-t a GM tetejére, és még amiket kellett, de nem akarja az igazat (csináltam egy parancsot, amivel leteszi a tüzet, de sem a tûz HP nincs ott és mag  tûz is elolthatatlan, tehát csak objectet rak le :S


Valaki tudna segíteni?


Következõ warokat adja, amikor a GM-et compilezem:


[pawn]C:\\Users\\Bart Simpson\\Desktop\\DT RPG\\pawno\\include\\fire2.inc(43) : warning 219: local variable \"Health\" shadows a variable at a preceding level


C:\\Users\\Bart Simpson\\Desktop\\DT RPG\\pawno\\include\\fire2.inc(46) : warning 217: loose indentation


C:\\Users\\Bart Simpson\\Desktop\\DT RPG\\pawno\\include\\fire2.inc(183) : warning 217: loose indentation


C:\\Users\\Bart Simpson\\Desktop\\DT RPG\\pawno\\include\\fire2.inc(184) : warning 217: loose indentation


C:\\Users\\Bart Simpson\\Desktop\\DT RPG\\pawno\\include\\fire2.inc(192) : warning 217: loose indentation


C:\\Users\\Bart Simpson\\Desktop\\DT RPG\\pawno\\include\\fire2.inc(193) : warning 217: loose indentation[/pawn]

4
Segítségkérés / DT mód kezdõhelye
« Dátum: 2012. február 07. - 22:47:07 »
Hello!
Az a probléma, hogy DT modban a kezdõhely elõször valahova letesz (ahol kiléptem) és utána pár másodperc múlva pedig a beállított spawn helyre tesz be.
Az lenne a kérdésem, hogy ezt a hibát hogy javíthatom?
Köszönöm!

5
Archívum / Travel RPG
« Dátum: 2012. február 02. - 20:21:34 »
Üdvözlök mindenkit!
Hamarosan nyílik a hamachis szeróm, ami egy RP szerver lesz!

 

Leaderes munkák:
-Polgárõr
-Mentõs
-Riporter
-Szerelõ
-Banda
-Polgármester
-Taxisofõr
Sima munkák:
-Utcaseprõ
-Pizzafutár
-Csomagszállító
-Buszvezetõ
-Áruszállító
És sok más...




Helyek:
-Lottózó
-Lõtér
-Iskola
-Autósiskola
-Minden szükséges bolt
-Autósiskola (Jogosítvány megszerzés)
-Fodrászat
-Autókereskedés
...
 
Autómenü is van a játékban (motorház,csomagtartó,riasztó stb.)
Külön pay&spray nincs, az autók javítását a szerelõk végzik.
A buszra és a taxira fel kell szállnod és ha nincs autód, akkor hazavisznek.
 
Város: Palomino és Blueberry - ebbõl a kettõbõl a közös neve: Palomino Berry
A szerveren megtalálható lesz motor és biztonsági öv rendszer is.
A SZERVER MÛKÖDÉSE LEÁLLT! ;)

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal