Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: [1]
1
Archívum / XtraLife RPG« Dátum: 2014. január 15. - 14:52:54 »
XtraLife RolePlay 2014
IP: -HAMAROSAN- Weboldal: -HAMAROSAN- Map: EQ-LP-LB (FC) Mód: Egymagam kezdtem alakítani egy igen elterjedt módot. Ezt szabadidõmben unalomûzésként csinálgattam. Jelenleg olyan szintre jutottam el vele, hogy még egy kis továbbfejlesztés, javítás és szerintem megér egy próbát. A szerver játéktere EQ-LP-LB [FC] területét foglalja el. Ebbõl EQ-LP-LB teljesen elkészült, FC jelenleg alakítgatás alatt. A terület úgy alakul majd, ahogy a playerek száma. Tehát FC és LB egyelõre csak meg van mapolva, de funkciója nincs. Késõbb, nagyobb playerszámtól kerülnek ki boltok, kirendeltségek, munkák... Rendszerek: -Jogsirendszer -> Minden autóvezetõnek meg kell szereznie a jogosítványt. (100%) -Bizniszrendszer -> Lehetõség nyílik üzletek,vendéglátóegységek vásárlására, ezekbõl egy kis + bevételre tehetsz szert (0%) -Házrendszer --> Lehetõség van házak vásárlására -Bank rendszer -> Átutalás, lekötés, pénz felvétel. -Biztonsági öv rendszer -> Autóban be kell kötni magadat -Traffipax rendszer --> Sebességhatárok jelölve az egyes helyeken, attól magasabb sebességgel közlekedés esetén traffipax bemér és fizets Alap munkák: [VÁLTOZÁS AZ ALAP MUNKÁKKAL] mivel gyakran az alap munkáknál használt jármûvek szanaszét hagyva hevernek a szervereken, ezzel totál non-rp feelinget adva a szervernek, ezért azt a módosítást vezettem be, hogy az alap munkánál a feladat ugyan az, ami eddig, de leadereket kapnak, és kiegészülnek rádióval, felhívással, késõbbi fejlesztéseknél további parancsokkal is. -Fagylaltárus --> Árulj fagyit a város minden pontján -Szemétszállító -->Szállítsd el a városi emberek által termelt hulladékot -Pincér --> Szolgálj fel a helyi étteremben -Biztosító --> Bizotsításokat köttethetsz -Ügyvéd --> Védenced csak rád számíthat, védd, és hozd ki a börtönbõl -Tejszállító --> Szállíts tejet a városban -Pizzafutár --> Vidd a pizzát az éhes lakóknak -Postás --> Újság, csekk, levélkihordás -Utcaseprõ --> Tartsuk tisztán a város utcáit. Frakciók: -Rendõr ->A rend fenntartása, vandálok, maffiózók visszaszorítása -Tûzoltó --> A bandáknak/maffiának van gyújtogatási lehetõsége, melyet, ha használnak, nagy tüzet idéznek elõ, ezek eloltása a TÛZOLTÓK feladata -Mentõs --> Sérült, balesetet szenvedett emberek kivizsgálása, meggyógyítása -Közlekedési Vállalas --> Ha hívják, azonnal megy, célja, hogy az utas elégedett legyen a taxitársaság nyújtotta szolgáltatásokkal (Taxi, Hajó) -Buszvezetõ --> Elõre megalkotott menetrend szerint kell közlekednie, a pályaudvarról induláskor tájékoztatni kell az utasoka, hogy elindult ( /start) -Partiõrség/Vízimentõk --> Vízen, vagy vízparton történt baleset? Felgyulladt a hajó? Rendbontás a nyílt vízen? Hívd a vízimentõket. -Banda1 --> Bandázás, rablás, verekedés, drog és fegyverterítés -Banda2 -->Bandázás, rablás, verekedés, drog és fegyverterítés -Utcalány -->Leadere a strici. Feladatuk, hogy örömet okozzanak a kiéhezett kuncsaftok számára (/sex) -Pap --> Esketés, keresztelés. Ha szükséged van bármely szolgáltatására, keresd fel a helyi templomban. -Szerelõ --> Feladata: -Balesetekben roncsolódott, meghibásodott autók mûhelybe(LP) vontatása és javítása. -Tilosban parkoló jármûvek elszállítása a telepre(LB) -Autók átfestése,tuningolása Szerelõ rangok: Gyakornok -> Betanítás alatt minden szerelõ ezt a rangot kapja LB kutas -> LB benzinkútján dolgozik, Õ tankolja meg az autókat (Ellentétben az EQ-ban található benzinkúttal, ott magának tankol mindenki (Ha hívják, nem köteles menni) Parkolóõr -> Szabálytalan, tilosban parkoló autók elszállítása, ha hívják,nem kötelezõ mennie. Telepvezetõ LB -> Parkolóõr,Benzinkutas, Ha hívják, kötelezõen ki kell mennie, tuningolást, festést vállal Telepvezetõ LP -> Parkolóõr,Benzinkutas, Ha hívják, kötelezõen ki kell mennie, tuningolást, festést vállal Fõ telepvezetõ LP-LB -> Parkolóõr,Benzinkutas, Ha hívják, kötelezõen ki kell mennie, tuningolást, festést vállal A parancsok ranghoz vannak kötve, tehát a kutas csak tankolni, és javítani tud, a parkolóõr vontatni, javítani. -Polgármester--> Város irányítása A mód alakulásával a leírás is bõvül folyamatosan, képek a szerverrõl, hamarosan Várható nyitás: 2014.02.11 Helyzetjelentés: Mapolások elkészültek. Jelenleg a frakciók fixálásán dolgozom. 2
Munkaerő keresése / Mappolást vállalok!« Dátum: 2013. március 15. - 10:50:12 »
Sziasztok!
Mapolást vállalok! Egy-vagy több kisváros (EQ-LP-BB-DM-PALO-MONTGOMERY-ANGELPINE-LB...) átépítését, teljes átmapolását elvállalom! Ha érdekel írj PÜ-ben, és megbeszéljük! 3
Segítségkérés / Tûz probléma« Dátum: 2012. február 27. - 20:31:15 »
[pawn] ///****************************************************************************//
/* Fire-Script by Sniperwolfes */ //****************************************************************************// #include <a_samp> //====================================== //#define Labels // 3D Labels above the Fires showing the Health? //#define LoseHealth // Should Players and Vehicles lose Health if they stand in the fire? //====================================== #define Holding(%0) \\ ((newkeys & (%0)) == (%0)) #define MaxFire 80 // How many fires max.? forward OnFireKill(ID, killerid); forward f_OnPlayerUpdate(playerid); forward VehicleToPoint(Float:radi, vehicleid, Float:x, Float:y, Float:z); forward HealthDown(); forward f_init(); public f_init() { #if defined LoseHealth SetTimer(\"HealthDown\", 600, 1); #endif } new FireObj[MaxFire], Float:FirePos[MaxFire][3], TotalFires = 0, FireHealth[MaxFire], FireHealthMax[MaxFire]; #if defined Labels new Text3D:FireText[MaxFire]; #endif stock AddFire(Float:x, Float:y, Float:z, Health) { TotalFires++; new ID = TotalFires; FireObj[iD] = CreateObject(3461, x, y, z-2.61, 0, 0, 0.0); FirePos[iD][0] = x, FirePos[iD][1] = y, FirePos[iD][2] = z; FireHealth[iD] = Health; FireHealthMax[iD] = Health; #if defined Labels new string[128]; format(string, sizeof(string), \"%d/%d\", FireHealth[iD], FireHealthMax[iD]); FireText[iD] = Create3DTextLabel(string, 0xFFFFFFFFF, x, y, z, 20, 0); #endif } stock DeleteFire(ID) { DestroyObject(FireObj[iD]); TotalFires--; FirePos[iD][0] = 0, FirePos[iD][1] = 0, FirePos[iD][2] = 0; #if defined Labels Delete3DTextLabel(FireText[iD]); #endif } stock DeleteAllFire() { new ID; for(ID = 0; ID<MaxFire; ID++) { DestroyObject(FireObj[iD]); TotalFires= 0; FirePos[iD][0] = 0, FirePos[iD][1] = 0, FirePos[iD][2] = 0; #if defined Labels Delete3DTextLabel(FireText); #endif } } stock IsValidFire(ID) { if( (FirePos[iD][0] != 0) && (FirePos[iD][1] != 0) && (FirePos[iD][2] != 0) ) return true; else return false; } stock GetClosestFire(playerid) { new i; for(i = 0; i<MaxFire; i++) { if(IsValidFire(i) && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1, FirePos
{ return i; } } return 0; } public f_OnPlayerUpdate(playerid) { new newkeys,l,u; GetPlayerKeys(playerid, newkeys, l, u); new i; if(Holding(KEY_FIRE)) { if(GetPlayerWeapon(playerid) == 42) { for(i = 0; i<MaxFire; i++) { if(IsValidFire(i)) { if(PlayerFaces(playerid, FirePos
{ FireHealth-=2; #if defined Labels new string[128]; format(string, sizeof(string), \"%d/%d\", FireHealth, FireHealthMax); Update3DTextLabelText(FireText, 0xFFFFFFFF, string); //Delete3DTextLabel(FireText); //FireText = Create3DTextLabel(string, 0xFFFFFFFF, FirePos
#endif if(FireHealth <= 0) { DeleteFire(i); CallRemoteFunction(\"OnFireDeath\", \"dd\", i, playerid); } } } } } } return 1; } Float:DistanceCameraTargetToLocation(Float:CamX, Float:CamY, Float:CamZ, Float:ObjX, Float:ObjY, Float:ObjZ, Float:FrX, Float:FrY, Float:FrZ) { new Float:TGTDistance; TGTDistance = floatsqroot((CamX - ObjX) * (CamX - ObjX) + (CamY - ObjY) * (CamY - ObjY) + (CamZ - ObjZ) * (CamZ - ObjZ)); new Float:tmpX, Float:tmpY, Float:tmpZ; tmpX = FrX * TGTDistance + CamX; tmpY = FrY * TGTDistance + CamY; tmpZ = FrZ * TGTDistance + CamZ; return floatsqroot((tmpX - ObjX) * (tmpX - ObjX) + (tmpY - ObjY) * (tmpY - ObjY) + (tmpZ - ObjZ) * (tmpZ - ObjZ)); } stock PlayerFaces(playerid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:radius) { new Float:cx,Float:cy,Float:cz,Float:fx,Float:fy,Float:fz; GetPlayerCameraPos(playerid, cx, cy, cz); GetPlayerCameraFrontVector(playerid, fx, fy, fz); return (radius >= DistanceCameraTargetToLocation(cx, cy, cz, x, y, z, fx, fy, fz)); } public VehicleToPoint(Float:radi, vehicleid, Float:x, Float:y, Float:z) { new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz; new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz; GetVehiclePos(vehicleid, oldposx, oldposy, oldposz); tempposx = (oldposx -x); tempposy = (oldposy -y); tempposz = (oldposz -z); //printf(\"DEBUG: X:%f Y:%f Z:%f\",posx,posy,posz); if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi))) { return 1; } return 0; } public HealthDown() { new i,v,p; for(i = 0; i<MaxFire; i++) { if(IsValidFire(i)) { for(p = 0; p<MAX_PLAYERS; p++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(p, 1, FirePos
{ new Float:HP; GetPlayerHealth(p, HP); SetPlayerHealth(p, HP-4); } } for(v = 0; v<MAX_VEHICLES; v++) { if(VehicleToPoint(2, v, FirePos
{ new Float:HP; GetVehicleHealth(v, HP); SetVehicleHealth(v, HP-30); } } } } } [/pawn] Ezt a tûz inc-et próbáltam meg használni, beírtam az include-t a GM tetejére, és még amiket kellett, de nem akarja az igazat (csináltam egy parancsot, amivel leteszi a tüzet, de sem a tûz HP nincs ott és mag tûz is elolthatatlan, tehát csak objectet rak le :S Valaki tudna segíteni? Következõ warokat adja, amikor a GM-et compilezem: [pawn]C:\\Users\\Bart Simpson\\Desktop\\DT RPG\\pawno\\include\\fire2.inc(43) : warning 219: local variable \"Health\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Bart Simpson\\Desktop\\DT RPG\\pawno\\include\\fire2.inc(46) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\Bart Simpson\\Desktop\\DT RPG\\pawno\\include\\fire2.inc(183) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\Bart Simpson\\Desktop\\DT RPG\\pawno\\include\\fire2.inc(184) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\Bart Simpson\\Desktop\\DT RPG\\pawno\\include\\fire2.inc(192) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\Bart Simpson\\Desktop\\DT RPG\\pawno\\include\\fire2.inc(193) : warning 217: loose indentation[/pawn] 4
Segítségkérés / DT mód kezdõhelye« Dátum: 2012. február 07. - 22:47:07 »
Hello!
Az a probléma, hogy DT modban a kezdõhely elõször valahova letesz (ahol kiléptem) és utána pár másodperc múlva pedig a beállított spawn helyre tesz be. Az lenne a kérdésem, hogy ezt a hibát hogy javíthatom? Köszönöm! 5
Archívum / Travel RPG« Dátum: 2012. február 02. - 20:21:34 »Üdvözlök mindenkit! Leaderes munkák: -Polgárõr -Mentõs -Riporter -Szerelõ -Banda -Polgármester -Taxisofõr Sima munkák: -Utcaseprõ -Pizzafutár -Csomagszállító -Buszvezetõ -Áruszállító És sok más... Helyek: -Lottózó -Lõtér -Iskola -Autósiskola -Minden szükséges bolt -Autósiskola (Jogosítvány megszerzés) -Fodrászat -Autókereskedés ... Autómenü is van a játékban (motorház,csomagtartó,riasztó stb.) Külön pay&spray nincs, az autók javítását a szerelõk végzik. A buszra és a taxira fel kell szállnod és ha nincs autód, akkor hazavisznek. Város: Palomino és Blueberry - ebbõl a kettõbõl a közös neve: Palomino Berry A szerveren megtalálható lesz motor és biztonsági öv rendszer is. A SZERVER MÛKÖDÉSE LEÁLLT!
Oldalak: [1]
|