Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - beer

Oldalak: [1]
1
RP/RPG kérések / segítség kéne egy módban
« Dátum: 2012. Február 09. - 20:57:15 »
Na a módban van egy hiba rész és azt kéne ki jívani de nem tudom mivel még kezdõ vagyok léci segítsetek!
Nagyon megköszöném! Kössz elõre is!
 
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(657) : error 017: undefined symbol \"foreach\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(660) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(660) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(661) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(662) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(665) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(668) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(669) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(673) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(674) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(677) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(681) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(686) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(688) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(693) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(696) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(697) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(700) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(702) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(705) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(707) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(710) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(712) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(714) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(716) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(720) : error 017: undefined symbol \"i\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
26 Errors.
HIba ebben van csak nem tom mi :(
public UpdateTextdraw()
{
new szString[40];
foreach(Player, i)
{
    // AFK
if (GetPVarInt(i, \"AFK\") == 1) TextDrawShowForPlayer(i, afk);
else TextDrawHideForPlayer(i, afk);
    if (IsPlayerInAnyVehicle(i))
    {
       new Float:X, Float:Y, Float:Z;
       GetPlayerPos(i, X, Y, Z);
       
        // FUEL
        format(szString, 40, \"Fuel:~w~ %d\", Gas[GetPlayerVehicleID(i)]);
        TextDrawSetString(TD_0, szString);
       
        // DIST
        new Float:Dist;
   Dist = GetDistanceBetweenPoints(X, Y, Z, IslandX, IslandY, IslandZ);
        if (GetPVarInt(i, \"Flight\") > 0 || GetPVarInt(i, \"Work\") > 0)
        {
           format(szString, 40, \"DIST:~w~ %d\", floatround(Dist, floatround_round));
           TextDrawSetString(TD_4, szString);
   }
   else
   {
       TextDrawSetString(TD_4, \"DIST:~w~ None\");
   }
        // DMG
        new Float:HP;
   GetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(i), HP);
        format(szString, 40, \"DMG:~w~ %d\", floatround(HP, floatround_round));
        TextDrawSetString(TD_3, szString);
       
        // ALT
       
        format(szString, 40, \"ALT:~w~ %d\", floatround(Z, floatround_ceil));
        TextDrawSetString(TD_5, szString);
       
        // VEHICLE
        format(szString, 40, \"VEH:~w~ %s\", GetVehicleFriendlyName(GetPlayerVehicleID(i)));
        TextDrawSetString(TD_6, szString);
        // STATUS
        if (GetPVarInt(i, \"Work\") > 0)
        {
            TextDrawSetString(TD_7, \"Status:~w~ Work\");
   }
   if (GetPVarInt(i, \"Flight\") == 1)
   {
      TextDrawSetString(TD_7, \"Status:~w~ On Route\");
   }
   if (GetPVarInt(i, \"Flight\") == 0)
   {
       if (GetPVarInt(i, \"Work\") == 0)
       {
           if (IsAirVehicle(GetPlayerVehicleID(i)))
           {
               TextDrawSetString(TD_7, \"Status:~w~ Flying\");
         }
         else
         {
            TextDrawSetString(TD_7, \"Status:~w~ None\");
         }
      }
   }
   // HDG
   new Float:ZAngle;
   GetPlayerFacingAngle(i, ZAngle);
   format(szString, 40, \"HDG:~w~ %d\", floatround(ZAngle, floatround_round));
   TextDrawSetString(TD_8, szString);
   // Pilots
   format(szString, 40, \"Pilots:~w~ %d/20\", Count);
   TextDrawSetString(TD_11, szString);
   // Cash
        format(szString, 40, \"Cash:~w~ %d\", GetPlayerMoney(i));
        TextDrawSetString(TD_12, szString);
       
        // Tail
        format(szString, 40, \"~w~%d-%s\", VehicleTailNumber[GetPlayerVehicleID(i)][0], Tailnumbers[VehicleTailNumber[GetPlayerVehicleID(i)][1]]);
        TextDrawSetString(TD_17, szString);
       
        // Doors
        new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
          GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(i), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
   if (doors == 0) TextDrawSetString(TD_10, \"Doors:~w~ Unlocked\");
   else TextDrawSetString(TD_10, \"Doors:~w~ Locked\");
        // DEST
        if (GetPVarInt(i, \"Flight\") > 0)
        {
           format(szString, 40, \"DEST:~w~ %s\", GetDestination(i));
   }
   else if (GetPVarInt(i, \"Flight\") == 0)
   {
                TextDrawSetString(TD_2, \"DEST:~w~ None\");
   }
   if (GetPVarInt(i, \"Work\") > 0)
   {
       format(szString, 40, \"DEST:~w~ %s\", GetDestination(i));
   }
   else if (GetPVarInt(i, \"Work\") == 0)
   {
       TextDrawSetString(TD_2, \"DEST:~w~ None\");
   }
   // GPS
   format(szString, 40, \"GPS:~w~ %s\", GetPlayerArea(i));
   TextDrawSetString(TD_9, szString);
   // KMH
   if (IsPlayerInAnyVehicle(i))
   {
       new Float:KMH_Sp = GetPlayerSpeed(i, true);
      format(szString, 40, \"KMH:~w~ %d\", floatround(KMH_Sp, floatround_round));
   }
   else
   {
       format(szString, 40, \"KMH:~w~ %d\", 0);
   }
   TextDrawSetString(TD_14, szString);
   // MPH
   if (IsPlayerInAnyVehicle(i))
   {
       new Float:MPH_Sp = GetPlayerSpeed(i, false);
      format(szString, 40, \"MPH:~w~ %d\", floatround(MPH_Sp, floatround_round));
   }
   else
   {
       format(szString, 40, \"MPH:~w~ %d\", 0);
   }
   TextDrawSetString(TD_13, szString);
   // KNOTS ( UNUSED )
   TextDrawSetString(TD_15, \" \");
}
}
return 1;
}

 
[mod]Legközelebb használd [code*][*/code][/mod]

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Február 09. - 21:54:08 )

OKS kössz nem tudtam hogyan kell megcsinálni ;)

2
Munkaerő keresése / Scripter keresés by beer
« Dátum: 2012. Február 01. - 17:19:26 »
Üdvözlök mindenkit aki ezt a témát olvassa!
 
Egy megbízható és gyakorlott scriptert keresek a szerveremhez!
Jutalom:Tulaj (Mivel a szerverem már 1x beindult 14-15 player napi számba ezért megérné)
Mód:DTRPG
Kész van belõle:Átírva
                          Eladó kocsik: 95%
                          Eladó házak: 100%
                          A mód tökéletessége 65%.
Szóval érthetõ hogy egy profi scriptert keresek.
MSN:[email protected]
Csak aki a scripter állásra jött az vegyen fel!

3
RP/RPG kérések / Falus RPG mód kéne!
« Dátum: 2012. Január 31. - 17:43:26 »
Üdvözlök mindenkit!
 

Hát a címébõl is látszik mikéne meg hogy kéne de azért leírom részletesen....
 



Egy olyan !FALUS! RPG mód kéne ami nem a bugos DTRPG hanem a rendes kijavított ha esetleg megvan valakinek küldje el PÜ be vagy linkelje be ide....


Kizárt módok:Hillside és a Wirtual World


Szabadok: DTRPG Bugmentesen  és az összes többi jó falus rpg !

4
RP/RPG kérések / Infobar help
« Dátum: 2012. Január 31. - 15:41:27 »
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Letöltések\\Desert Town\\ezt keztem csinálni\\dtrpg.pwn(24590) : error 017: undefined symbol \"String\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Letöltések\\Desert Town\\ezt keztem csinálni\\dtrpg.pwn(24590) : error 017: undefined symbol \"String\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Letöltések\\Desert Town\\ezt keztem csinálni\\dtrpg.pwn(24590) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Letöltések\\Desert Town\\ezt keztem csinálni\\dtrpg.pwn(24590) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
4 Errors.
 
      new dtext[20];
if(STDPlayer[targetid] == 1) { dtext = \"Chlamydia\"; }
else if(STDPlayer[targetid] == 2) { dtext = \"Gonorrhea\"; }
else if(STDPlayer[targetid] == 3) { dtext = \"Syphilis\"; }
format(String,sizeof(String),\"Level: %d, [%d/%d] Bank: %d$ Frankci¦: [%s] Rang: [%d]\",PlayerInfo[pLevel],exp,PlayerInfo[pAccount],ttext,PlayerInfo[pRank]);
       TextDrawSetString(Textdraw51, string);
else { dtext = \"Nincs\"; }
    new ftext[30]

 
Mi lehet a baja ? o.O
Valaki segítsen ne úgy mind a többi topicomba!
[mod]CODE tagek kötelezõek![/mod]

5
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Falus rpg...
« Dátum: 2012. Január 30. - 18:10:21 »
Egy nagyon jó falus rpg módot keresek!
DTRPG és Wirtual Worldon illetve a Hillsiden kivül!
Min 2. faluba játszodjon de elgé 1 is!

6
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:CryRPG kérdés | help
« Dátum: 2012. Január 29. - 10:42:22 »
Hagyd a cryrpgt.... egy see rpg copy :D

7
Munkaerő keresése / Tapasztalt scriptert keresek!
« Dátum: 2012. Január 27. - 12:58:35 »
Egy tapasztalt scriptert keresek a DTRPG módos szerveremhez amit elkezdtem bugmentesíteni de ezt egyedül nehéz
Leírás: A mód 2 faluba játszódik: Las Payasadas - El Quabros
Jutalom: Fõadmin a szerverre! - Szerintem megérné mivel a szerver egész jól elkezdett beindulni napi 10-15 playerrel!
MSN:[email protected]

8
RP/RPG kérések / Falus mód:HELP!
« Dátum: 2012. Január 27. - 11:48:06 »
1.Az lenne a bajom a DTRPG móddal hogy sikerült a házakat és a bugokat kijavítani  ^-^
2.Megcsináltam a módba a kocsi lerakást de.... - Problem:Amikor megveszem az autót akkor eltûnik a kocsi amit megvettem és legetelni se tudom: Valaki segítsen benne!  :mistrust:

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal