Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: [1]
1
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rolling Cars Kft. Fuvarozás« Dátum: 2012. január 24. - 17:07:54 »
Hy. Nem tudom ki hallott a Rolling Cars Kft. -rõl Veresegyházán ez egy Kamionos Cég.
Én pár haverral össze dobtunk egy Módot. Parancsok: /ltrailer Leválasztani a pótkocsit. /flip Vissza borító. /megjavit Jármû megjavítása. /kill Öngyilkosság. /reclass Skin váltás. /parancsok Nem más mint ki listázza a parancsokat /munka Ezzel lehet munkába álni. /smunka Ezzel lehet kiszálni a munkából. Hát ennyi Letöltési link: <a href=\"http://solidfiles.com/d/a1e34c5098/\">Letöltés Rolling Cars Kft. Fuvarozás Játékmód.rar</a> 2
Segítségkérés / Jó lesz így ez?« Dátum: 2012. január 23. - 21:38:09 »
[pawn]#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { CMD:Segitség(playerid, params[]) { SendClientMessage(playerid,0x0000BBAA,\"Parancsok: /parancsok | Szabályok: /szabályok | Weboldal: /web\"); return 1; } return 0; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { CMD:parancsok(playerid, params[]) { SendClientMessage(playerid,0x0000BBAA,\"Parancsok: /tele, /help, /ls, /sf, /lv, /v, /menu, /web\"); return 1; } return 0; } #endif[/pawn] 3
SA-MP: Szerverfejlesztés / Valaki Csatlakozott a szerverre és le csatlakozott (Magyarul+Angolul)« Dátum: 2012. január 23. - 16:22:34 »
Mivel, hogy valamiért nem akarta feltölteni ez a sz*r net ezért felrakom a kódot:
[pawn]#include <a_samp> #include <f_samp> #if defined FILTERSCRIPT new pName[MAX_PLAYER_NAME]; new string[256;] public OnPlayerConnect(playerid) { new pName[MAX_PLAYER_NAME]; new string[46]; GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); format(string, sizeof(string), \"%s csatlakozott a szerverre.\", pName); format(string, sizeof(string), \"%s connected to the server.\", pName); SendClientMessageToAll(0xFF9900AA, string); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new pName[MAX_PLAYER_NAME]; new string[64]; GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); switch(reason) { case 0: GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); format(string,sizeof(string),\"%s kírúgták. (KICK/BAN)\",pName); format(string,sizeof(string),\"%s kicked and banned. (KICK/BAN)\",pName); case 1: GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); format(string,sizeof(string),\"%s kilépett. (Idotúllépés)\",pName); format(string,sizeof(string),\"%s quit. (Time out)\",pName); case 2: GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); format(string,sizeof(string),\"%s kilépett. (Kilépés)\",pName); format(string,sizeof(string),\"%s quit. (Quit)\",pName); } SendClientMessageToAll(0xFF9900AA,string); return 1; } #endif[/pawn] 4
Segítségkérés / Dialog menü nemjó :S« Dátum: 2012. január 22. - 22:22:19 »
Kód:
[pawn]#include <f_samp> #include <a_samp> #define DIALOG_0 10 public OnPlayerConnect(playerid) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_LIST, \"Cuccok\", \"Autó javítása\\nÉlet feltöltése\\nPajzs feltöltése\\nPiros név\", \"Rendben\", \"Kilépés\"); } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOG_0) { if(response) { if(listitem == 1) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); SetVehicleHealth(vehicleid, 1000.0); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Jármû megjavítva!\"); } if(listitem == 2) { SetPlayerHealth(playerid, 100); } if(listitem == 3) { SetPlayerArmour(playerid, 100); } if(listitem == 4) { GivePlayerMoney(playerid, 100); } if(dialogid == 5) { if(response) { switch(listitem) { case 0: { SetPlayerColor(playerid,0xff0000AA); SendClientMessageToAll(-1,\"Valaki megváltoztatta a neve színét pirosra.\"); } } } return 1; }[/pawn] És hibának ezt irja: D:\\Documents and Settings\\XP\\Asztal\\SAMP Szerver\\pawno\\dialog.pwn(21) : warning 217: loose indentation 5
Segítségkérés / Egy kis segítség :)« Dátum: 2012. január 22. - 21:37:46 »
Azt szeretném kérdezni, hogy ez így jó lessze?:
if(listitem == 5) { SetPlayerColor(playerid, COLOUR_RED, \"Megváltoztattad a színed pirosra!\"); Vagyis, hogy mikor a dialog menüben rámegyek arra amit megadtam nevet pl Piros név szín. Ha arra rá kattolok akkor Piros színû lessz a nevem és ki irja, hogy \"Valaki megváltoztatta a neve színét pirosra!\" Vagy pedig így kell: if(listitem == 5) { SetPlayerColor(playerid, COLOUR_RED); SendClientMessage(playerid, COLOUR_RED, \"Valaki megváltoztatta a neve színét pirosra!\") Válaszokat elõre is köszönöm
Oldalak: [1]
|