Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Petrik

Oldalak: [1] 2 3 ... 8
1
Segítségkérés / Tûzoltó vízsugár
« Dátum: 2014. június 12. - 18:20:57 »
Sziasztok.
Egy tûz scriptet csinálok, az oltókészülékkel való oltás hibátlanul megy is, azonban a tûzoltóautó tetején való vízlövõ dolog irányát nem tudom miképpen tudnám megkapni, ugye, hogy úgy is oltódjon a tûz. Tehát abban kérném a segítségeteket, hogy a tûzoltóautó vízsugaránál hogyan tudnám lekérdezni, hogy a tûz x, y, z pozíciója körül éri-e.

2
Segítségkérés / Anim lövés probléma
« Dátum: 2014. május 17. - 21:35:02 »
Sziasztok.
Ugye az új verzióba bekerült az OnPlayerGiveDamage, ami jól is mûködik, kivéve az anim része. Van, amikor van kedve beadni az animot, van, amikor nincs. Nem tudom mi alapján gondolkozik.
 
ClearAnimations(damagedid);
TogglePlayerControllable(damagedid, 1);
AutoMe(damagedid, \"összeesik a lövéstõl.\");
AutoDo(damagedid, \"A sérült bal keze erõsen vérzik.\");
ApplyAnimation(damagedid, \"Crack\", \"crckidle1\", 4.1, 1, 1, 1, 1, 1, 1);
TogglePlayerControllable(damagedid, 0);
ApplyAnimation(damagedid, \"Crack\", \"crckidle1\", 4.1, 1, 1, 1, 1, 1, 1);

 
Az AutoMe/Do-t beírja, tehát nem a lefuttatással van a gond, hanem az animmal. Lehet, hogy a fagyasztás játszik közre, de azt is próbáltam komibálni már mindenhogy az animmal. (Azért is ennyire össze-vissza a rész). A lényeg az lenne, hogy tegye animba és fagyassza le lövéskor fixen.
[mod]Javítottam a

taget

tagre![/mod]

3
Segítségkérés / 3dtextlabel felülírás?
« Dátum: 2014. január 27. - 20:00:32 »
Sziasztok.
Van egy blokád scriptem, ami minden blokádnak ad egy ID-t. Az ID-t egy 3d textben jelzi a blokádon, azonban az a probléma, ha leteszek egy blokádot, az elõzõ 3dtextje eltûnik, és az újhoz teszi azt. Pedig direkt úgy csináltam, hogy a változónak, amit a 3dtextnek adok külön változóértéken fusson.
 
blokad[blokadok] = CreateObject(3578, x, y, z-0.2, 0.0, 0.0, angle);
blokadt[blokadok] = Create3DTextLabel(string, COLOR_LIGHTBLUE, x, y, z, 10.0, 0, 0);

 
u.i: A blokadok változó mindig változik, tehát nem az a gond.

4
Segítségkérés / Imsételten mysql kérdés: error
« Dátum: 2014. január 08. - 16:30:47 »
Sziasztok.
Imsételten egy Mysql kérdésem lenne, régebben foglalkoztam ilyennel, semmi gond nem volt. Most ezt a hibaüzenetet kapom mindig:
 
error 0322: undefined symbol \"mysql_fetch_int\"
error 035: argument type mismatch (argument 1)

 
Ezt idáig mindig elfogadta, a fórumon látott egyszerû,  példascritpek bemásolását sem képes elfogadni. A mysql_connect mûködik, tehát szerintem nem a mysql beüzemelésével, includjével van probléma.
A sorok:
 

32. sor: mysql_query(\"SELECT `jarmuvek` FROM `szerverinfo`\");
mysql_store_result();
jarmuvek = mysql_fetch_int();
32. sor: mysql_free_result();

5
Segítségkérés / Mysql hosting
« Dátum: 2014. január 06. - 19:33:00 »
Sziasztok.
Régóta keresek ingyenes mysql hostingot, ami tud is menteni Pawno script segítségével. Egy csomó google által ajánlott ilyen oldalt találtam, de vagy ideiglenes az adott mysql adatbázis, vagy nem bír menteni ilyen \"külsõs\" dolgokat.
Tudtok ajánlani ilyen oldalakat, ami tud is menteni, és meg is marad (legalábbis egy jóidõre)? Ha rossz részbe nyitottam a témát elnézést, szerintem ide való.
U.i: ez a mysql adatbázis addig kell, amíg a szerverem kész nem lesz, ugyanis addig nem akarok vásárolni semmit, amíg nincs kész. Csak pár adat mentésére kéne.

6
Segítségkérés / OnPlayerUpdate?
« Dátum: 2013. november 19. - 15:04:55 »
Sziasztok.
Van egy változóm, ami minden nap 0:0-kor nullázódik, viszont az OnPlayerUpdate gondolom csak akkor nullázná, ha lenne fent a szerveren játékos. Mi arra a megoldás, hogy játékos nélkül is nullázza minden nap?

7
Segítségkérés / Mysql bejelentkezés problem
« Dátum: 2013. október 22. - 16:38:00 »
Sziasztok!
Újabb mysql problémám lenne: elkezdtem egy regisztrációs rendszert, minden megy, kivéve a bejelentkezés. A jó jelszóra is azt írja, hogy rossz. Lehet, nagy hülyeség az egész, de ebben a témában még kezdõ vagyok.
 

[...]
if(!response) Kick(playerid);
new string[128];
format(string,sizeof(string),\"SELECT `password` FROM `users` WHERE `username`=\'%s\'\",pName(playerid));
mysql_query(string);
if(mysql_fetch_int() == strval(inputtext))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen bejelentkeztél!\");
PlayerInfo[playerid][belepve] = 1;
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Hibás jelszó!\");
PlayerInfo[playerid][belepve] = 0;
ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés\",\"Üdv!\\nKérlek írd be a jelszavad.\",\"Belépés\",\"Kilépés\");
[...]
}

8
Szkript kérések / Alap mysql beolvasás/mentés
« Dátum: 2013. október 20. - 19:43:23 »
Sziasztok. Most kezdett el érdekelni a Mysql, de úgy õszintén nem nagyon értem a mentés/beolvasás részét.
ChuckNorris leírása alapján (http://sampforum.hu/index.php?topic=9285.0) kezdtem el próbálgatni, de nekem nagyon bonyolult az egész.
Nos, akkor szeretnék kérni tõletek egy mysql mentést/beolvasást, ha lehet a következõkbõl álljon:
Egy inputtext jelszót mentsen users táblában Password oszlophoz, mellé a játékos nevét Name oszlophoz. Mikor a játékos belép a szerverre (és már 1x írt be jelszót regisztrációképpen) , akkor tegye be egy stringbe a mysqlben tárolt jelszavát az adott játékosnak.
Remélem érthetõen leírtam. Nézzétek el nekem, ebben a témában eléggé kezdõ vagyok. A magyar regisztrációs rendszerek már nem elérhetõek (nem letölthetõek), a külföldiek pedig teli pakolják minden felesleges dologgal (az angol tutorialokat meg nemigen értem). Természetesen plusszal jutalmazom azokat, akik segítenek megérteni.
U.i: Ha lehet \'//\' jelek mellett majd magyarázzátok el lépésekben a dolgokat. Köszönöm!

9
Segítségkérés / Dini beolvasás problem
« Dátum: 2013. október 09. - 17:35:39 »
Sziasztok.
Elkezdtem egy dinis jármûrendszert, mindent beolvas amit kell; modellt, színeket, kivéve a rendszámot. Ugyan úgy csináltam, mint a többit, elvben mûködnie kéne, de gyakorlatban nem. Már a változót sem tölti be normálisan, megfigyeltem, nem csak nem teszi rá a rendszámot.
A változó(k):
 
enum vInfo
{
[...]
rendszam,
[...]
}

 
A betöltés:
 
stock Vehicles(hid)
{
format(File, sizeof(File), \"/Jarmuvek/%d.ini\",hid);
VehicleInfo[hid][rendszam] = dini_Int(File, \"Rsz\"); //Nem tölti be
VehicleInfo[hid][model] = dini_Int(File, \"Model\"); //Betölti
VehicleInfo[hid][szin1] = dini_Int(File, \"Szin1\"); //Betölti
VehicleInfo[hid][szin2] = dini_Int(File, \"Szin2\"); //Betölti
VehicleInfo[hid][nyitva] = dini_Int(File, \"Nyitva\"); //Betölti
[...]
}

 
Próbáltam már más változóval is, semmi nem jó. Valakinek valami ötlete esetleg? Akkor sem jó, ha csak szám a rendszám, akkor sem jó, ha csak betû...
Van egy olyan parancsom, hogy \"/rendszam\", de csak ezt írja: A jármû rendszáma: { (igen, annak a jármûnek a rendszámát írja ki, amiben épp ülök, és a parancs jó.)
Szerk: Ha én írom át a pawnoban a változót akármire, akkor is csak egy \"}\"-t ír rendszámként.

10
Archívum / RC-RPG
« Dátum: 2013. szeptember 27. - 17:46:22 »
\"1105217796rcrp_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 

(Red County RPG)
 

Eredeti mód készítõk: AMF ÉS CANNON
 
\"bevezeto_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 

  • A szerver a Nevada State RPG helyettesítõ, új változata. A szerver az új módjával 2013. 09. 27-én nyílt meg sok plusszal, újítással. Az admincsapat próbál törekedni a jó, élvezetes játékra a nonosok kiszûrésével, és a kérdések megválaszolásával. A szerveren az alapvetõ RP szabályok mûködnek, aminek a teljes változata (hamarosan) elérhetõ (lesz) a honlapon.
    Mi az az RP?
    Az RP teljes neve Roleplay, azaz szerepjáték. Mindent úgy kell tenned, ahogy a való életben tennéd az általad alakított karakter tulajdonságaival.
    Ahhoz, hogy csatlakozz a szerverre a nevednek így kell kinéznie: Vezetéknév_Keresztnév.

\"helyszin_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 
  • A mód Blueberryben, illetve Montgomeryben játszódik. Minden játékos Montgomeryben kezd.

\"terkep_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
\"frakciok_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 

\"jarmurendszer_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 

\"boltok_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 

  • Többféle bolt van a városokban, többek közt telefonbolt, vegyeskereskedés... Szerintem nem nagyon kell magyarázni, mindennek van valami értelme.\"dialog_www.kepfeltoltes.hu_.png\"\"dialog2_www.kepfeltoltes.hu_.png\"

\"mellekallasok_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 

  • A módban található mellékállások:
    -Úttisztító
    -Kamionos
    -Villanyszerelõ
    -Farmer
    -Pizzafutár
    -Ügyvéd

\"ad_rendszer_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 

  • Ami még lényeges a módban az az adórendszer. Az adókból van az államnak pénze, és az állam pénzébõl kap mindenki fizetést ( legyen az mellékállás vagy fõállás ). Az Adóhivatal feladata az, hogy mindenki befizesse az adóját. Az adó befizetésére a postán van lehetõség.
    3 féle adó van:
    -Városadó: Minden fizetés felvétele után (ami 1 óránként történik) egy bizonyos összeg hozzákerül a tartozásodhoz.

    -Jármûadó: Minden fizetés felvétele után (ami 1 óránként történik), ha van jármûved egy bizonyos összeg hozzákerül a tartozásodhoz.

    -Ingatlanadó: Minden fizetés felvétele után (ami 1 óránként történik), ha van ingatlanod egy bizonyos összeg hozzákerül a tartozásodhoz.

    \"width=500http://kepfeltoltes.hu/130928/p_sta_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
    A pénzed a \'/penztarca\' parancs segítségével találhatod meg.

\"elerhetosegek_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 

  • Ideiglenes weboldal:-
    IP:

Még bõvül(het)!

11
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:See.inc segítség kérés
« Dátum: 2013. szeptember 02. - 15:50:56 »
Töröld ki a fatalserverstopping részt.

12
Segítségkérés / Dialog gomb problem
« Dátum: 2013. szeptember 01. - 19:54:48 »
Sziasztok.
Régen is volt már ilyen gondom, de már nem tudom, hogyan oldottam meg. Szóval az a gondom, hogy hiába nyomok a mégsére a dialogban (ami nem csinál semmit), ugyanúgy érzékeli, mintha az elsõ gombra nyomtam volna. Valaki nem tudja a megoldást véletlenül? (majdnem az összes dialogban)

13
Segítségkérés / Két szám között...
« Dátum: 2013. szeptember 01. - 00:32:36 »
Sziasztok. Csináltam egy házrendszert, és ezzel a paranccsal tölti be a házakat: \'Houses(houseid);\' (OnGameModeInit alatt). Ezzel semmi gond nincs, viszont nem szeretném 300x leírni. Hogyan tudom megcsinálni röviden, hogy betöltsön mindent 1 és 300 között?

14
Segítségkérés / NPC kivétele a játékos listából
« Dátum: 2013. augusztus 26. - 14:34:49 »
Sziasztok.
Nos, még sosem dolgoztam NPC-kkel, ezért kicsit gondban vagyok. Azt szeretném kérdezni, meg tudom-e csinálni úgy az NPC-t, hogy ne legyen playerid-je? Mert elég idegesítõ, hogy a TAB-nál (Játékos lista) nem 0-val kezdõdnek a játékos ID-k. Válaszokat elõre is köszönöm.

15
Sziasztok. Az lenne a problémám, hogy a rövidebb parancsok blokkolják azoknak a hosszabb parancsok mûködését, amik ugyanazzal a betûvel a kezdõdnek.
Van egy \'/r\' parancsom, ami rádiót jelent, azonban ha beírom, hogy /repair (ami másik parancsom), akkor kiírja, hogy \'nincs frekvencia beállítva\', mivel a \'/r\'-t érzékeli. Sose tudtam a megoldását, valaki valami ötlet?
 
if(!strcmp(cmdtext, \"/r\", true, 2))

 

if(!strcmp(cmdtext, \"/repair\", true, 7))

 
Nem kérek olyan kommenteket, hogy \"Használj ZCMD-t, az könnyebb\", meg \"Miért nem ZCMD-t használsz\". Én ezt használom, ezt szeretem. Válaszokat elõre is köszönöm!

Oldalak: [1] 2 3 ... 8
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal