Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - Devil112
1
« Dátum: 2016. június 21. - 21:31:01 »
Sziasztok. Elkészítettem egy joint rendszert, viszont nemtudom mit lehetne alkalmazni mikor elszívja az illető. Esetleg valakinek van valami ötlete? Pl. halvány piros lesz a képernyő és dölöngél vagy ilyesmi az jó lenne?
2
« Dátum: 2016. június 14. - 21:10:46 »
Sziasztok. Olyan gondom van, hogy mikor beindítom a járművet müködik, de ha nincs kulcsom hozzá/nem vagyok a frakcióban akkor is beindítja.. Azt nem szeretném, hogy kidobja a játékost ha nincs kulcsa hozzá.. meg lehet oldani? nemtudok rájönni mi a gond, ezer dolgot megpróbáltam már.. if(strcmp(cmd, \"/motor\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { new newcar; newcar = GetPlayerVehicleID(playerid); if(IsAnOwnableCar(newcar)) { if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == newcar) { } else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == newcar) { } else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey3] == newcar) { } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Nincs kulcsod a járműhöz.\"); return 1; } } if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(!engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)]) // jármű elindítás { if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER) { return 1; } if(kerekbilincs[GetPlayerVehicleID(playerid)] != 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"A jármű kerekén kerékbilincs van.\"); RemovePlayerFromVehicle(playerid); TogglePlayerControllable(playerid, 1); return 1; } if(gEngine[playerid] == 0) { if(Gas[newcar] >= 1) { new nev[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = true; SetTimerEx(\"StartingTheVehicle\",3500,0,\"i\",playerid); format(string, sizeof(string), \"* %s elkezdett beindítani egy járművet.\", nev); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), ON, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); TogglePlayerControllable(playerid, false); gEngine[playerid] = 1; return 1; } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Kifogyott az üzemanyag.\"); } } if(engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)]) // jármű leállítás { if(gEngine[playerid] == 1) { new nev[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = false; TogglePlayerControllable(playerid, true); PutPlayerInVehicle(playerid, newcar, 0); format(string, sizeof(string), \"* %s leállította egy jármű motorját.\", nev); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), OFF, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); gEngine[playerid] = 0; return 1; } } } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy járműben.\"); } return 1; }
3
« Dátum: 2016. június 09. - 12:11:47 »
Sziasztok. Nemtudom mennyire megoldható de lehet olyan scriptet csinálni , hogy ha beírom pl. /cam akkor a játékost lefagyasztja és átvált kamera modba és csak a kamera mozog amerre mi akarjuk. Ha meg beírjuk , hogy /camki akkor visszamegy a játékoshoz.
4
« Dátum: 2016. május 30. - 13:28:03 »
Sziasztok. Nemtudom kitalálni, miért nem lyukasztja ki azokat a járműveket amik áthaladnak a szögesdróton? if(strcmp(cmd, \"/szögesdrót\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/szg\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 18 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 18) { new x_nr[256]; x_nr = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(x_nr)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /szögesdrót [lerak/felvesz]\"); return 1; } if(strcmp(x_nr,\"lerak\",true) == 0 || strcmp(x_nr,\"lerak\",true) == 0) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Kocsiból nem rakhatod le.\"); for(new szogesdrot; szogesdrot < MAX_SZOGESDROT; szogesdrot++) { if(SzogesdrotInfo[szogesdrot][Van] == 0) { GetPlayerFacingAngle(playerid, SzogesdrotInfo[szogesdrot][Fordulas]); GetPlayerPos(playerid, SzogesdrotInfo[szogesdrot][PosX], SzogesdrotInfo[szogesdrot][PosY], SzogesdrotInfo[szogesdrot][PosZ]); SzogesdrotInfo[szogesdrot][Object1] = CreateDynamicObject(2892, SzogesdrotInfo[szogesdrot][PosX], SzogesdrotInfo[szogesdrot][PosY], SzogesdrotInfo[szogesdrot][PosZ]-1, 0.0, 0.0, SzogesdrotInfo[szogesdrot][Fordulas]); SzogesdrotInfo[szogesdrot][Van] = 1; format(string, sizeof(string), \"Leraktál egy szögesdrótot. ID: %d\", szogesdrot); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s lerakott egy szögesdrótot.\", sendername); ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); break; } } } if(strcmp(x_nr,\"felvesz\",true) == 0 || strcmp(x_nr,\"felvesz\",true) == 0) { for(new szogesdrot; szogesdrot < MAX_SZOGESDROT; szogesdrot++) { if(SzogesdrotInfo[szogesdrot][Van] == 1) { new Float:szzx, Float:szzy, Float:szzz; GetDynamicObjectPos(SzogesdrotInfo[szogesdrot][Object1], szzx, szzy, szzz); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, szzx, szzy, szzz)) { DestroyDynamicObject(SzogesdrotInfo[szogesdrot][Object1]); format(string, sizeof(string), \"Felszedtél egy szögesdrotot. | ID: %d\", szogesdrot); SzogesdrotInfo[szogesdrot][Van] = 0; SzogesdrotInfo[szogesdrot][PosX] = 0; SzogesdrotInfo[szogesdrot][PosY] = 0; SzogesdrotInfo[szogesdrot][PosZ] = 0; SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, string); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s felvett egy szogesdrótot.\", sendername); ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); break; } } } } } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"{0048ff}[FCRPG]{ffffff} Nem vagy rendvédelem tagja.\"); } return 1; }
5
« Dátum: 2016. május 29. - 19:04:27 »
Sziasztok. Odáig megtudtam oldani a bóját, hogy ha lerakok egyet akkor fel is tudom venni, viszont ha kettőt rakok le akkor mindig csak azt tünteti el amit utoljára raktam le.. Esetleg úgy nem lehet megoldani , hogy először megnézi , hogy van - e a közelembe egy bárki által lerakott bója, majd azt veszi fel? if(strcmp(cmd, \"/bójale\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/bojale\", true) == 0) { new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz; GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz); pObject[playerid] = CreatePlayerObject(playerid, 1238, plocx,plocy-0.5,plocz-0.5,0.0, 0 , 0, 30.0); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s lerakott egy bóját.\", sendername); ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/bójafel\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/bojafel\", true) == 0) { new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz; GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz); DestroyPlayerObject(playerid, pObject[playerid]); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s felvett egy bóját.\", sendername); ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); return 1; }
6
« Dátum: 2016. május 28. - 22:50:10 »
Sziasztok, miért van az ,hogy magamra teszem és egyből el is tűnik a kevlár? if(strcmp(cmd, \"/kevlárfel\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/kevlarfel\", true) == 0) { if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 18 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 18) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(!PlayerToPoint(5, playerid, 253.5029,77.9697,1003.6406)) if(!PlayerToPoint(5, playerid, 222.2713,188.2753,1003.03136)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"{0048ff}[FCRPG]{ffffff} Nem vagy a rendőrségen/NNI bázison.\"); return 1; } SetPlayerArmour(playerid, 100); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Felvetted a golyóálló mellényt.\"); SetPlayerAttachedObject(playerid, 1, 19142, 1, 0.1, 0.05, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0); } } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"{0048ff}[FCRPG]{ffffff} Nem vagy rendvédelem tagja.\"); return 1; }
7
« Dátum: 2016. május 27. - 09:26:24 »
Sziasztok. Olyan problémám van, hogy mikor elindítom a SAMP construction-t és rámegyek a LOAD-ra vagy a másikra azt írja ki , hogy előbb zárjam be a Gta-t.. Viszont nekem nem megy olyankor a gta.. Próbáltam újraindítani a gépet, próbáltam rendszergazdaként elindítani de semelyikkel nem működött. Valami esetleg?!
8
« Dátum: 2016. május 24. - 10:55:40 »
Sziasztok. Hogy tudok egy olyan csíkot csinálni, mint az élet csík? Csak nekem most szomjúsághoz kellene.:s
9
« Dátum: 2016. március 18. - 12:39:49 »
Sziasztok. Olyan problémám van, hogy ez folyton ismétli önmagát és az utolsót nem hajtja végre. MiérT? if(Pszallitas[playerid] == 1) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new carid = GetPlayerVehicleID(playerid); new cash=(random(100-50)+0); new rnd = random(sizeof(PizzaCP)); if(pizzasmotorok(carid)) { switch(Ppickup[playerid][0]) { case 0: { PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); format(string, sizeof(string), \"~w~Kaptál ~g~%d$-ot.\", cash); GameTextForPlayer(playerid, string, 5000, 1); SafeGivePlayerMoney(playerid,cash); PlayerInfo[playerid][Penz] += cash; varoskassza -= cash, Savevaroskassza(); SetPlayerCheckpoint(playerid,PizzaCP[rnd][0],PizzaCP[rnd][1],PizzaCP[rnd][2],2); } case 1: { PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); format(string, sizeof(string), \"~w~Kaptál ~g~%d$-ot.\", cash); GameTextForPlayer(playerid, string, 5000, 1); SafeGivePlayerMoney(playerid,cash); PlayerInfo[playerid][Penz] += cash; varoskassza -= cash, Savevaroskassza(); SetPlayerCheckpoint(playerid,PizzaCP[rnd][0],PizzaCP[rnd][1],PizzaCP[rnd][2],2); } case 2: { PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); format(string, sizeof(string), \"~w~Kaptál ~g~%d$-ot.\", cash); GameTextForPlayer(playerid, string, 5000, 1); SafeGivePlayerMoney(playerid,cash); PlayerInfo[playerid][Penz] += cash; varoskassza -= cash, Savevaroskassza(); SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Leszállítottál 3 pizzát, menj vissza az éttermebe és szállíts le még 3-at.\"); Pszallitas[playerid] = 0; DisablePlayerCheckpoint(playerid); Ppickup[playerid][0] = 0; Pszallitas[playerid] = 0; } } PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); } } return 1; }
10
« Dátum: 2016. március 17. - 21:30:07 »
Sziasztok. Olyan problémám van, hogy kétszer leszállítom a dobozokat utána felvenném a dobozokat de ugye nem történik a CP-nél semmi.. Hogy tudnám megoldani hogy ezt a 3 case-t ismételje ha vége? if(DobozSzallitas[playerid] == 1) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new carid = GetPlayerVehicleID(playerid); new rnd = random(sizeof(Epitkezesek)); if(Szallito(carid)) { switch(Cpickup[playerid][0]) { case 0: { TogglePlayerControllable(playerid,0); SetTimerEx(\"Dobozrakodas\", 10000, false, \"i\", playerid); GameTextForPlayer(playerid,\"~w~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~Felrakják a dobozokat.\",10000,3); SetPlayerCheckpoint(playerid,Epitkezesek[rnd][0],Epitkezesek[rnd][1],Epitkezesek[rnd][2],3.0); if(JustStarted[playerid] != 0) { JustStarted[playerid] = 0; } } case 1: { DisablePlayerCheckpoint(playerid); TogglePlayerControllable(playerid,0); SetTimerEx(\"DobozLeszallitva\", 20000, false, \"i\", playerid); GameTextForPlayer(playerid,\"~w~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~Kipakolják a dobozokat.\",20000,3); if(JustStarted[playerid] != 0) { JustStarted[playerid] = 0; } } case 2: { TogglePlayerControllable(playerid,0); SetTimerEx(\"Dobozrakodas\", 10000, false, \"i\", playerid); GameTextForPlayer(playerid,\"~w~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~Felrakják a dobozokat.\",10000,3); SetPlayerCheckpoint(playerid,Epitkezesek[rnd][0],Epitkezesek[rnd][1],Epitkezesek[rnd][2],3.0); if(JustStarted[playerid] != 0) { JustStarted[playerid] = 0; } } case 3: { DisablePlayerCheckpoint(playerid); TogglePlayerControllable(playerid,0); SetTimerEx(\"DobozLeszallitva\", 20000, false, \"i\", playerid); GameTextForPlayer(playerid,\"~w~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~Kipakolják a dobozokat.\",20000,3); if(JustStarted[playerid] != 0) { JustStarted[playerid] = 0; } } } Cpickup[playerid][0]++; PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); } } return 1; }
11
« Dátum: 2016. március 16. - 18:04:35 »
Sziasztok. Olyan problémám van, hogy a benzin csak akkor megy le ha valaki ül a kocsiban. Na most én azt szeretném hogy ha nincsenek a kocsiban akkor is fogyjon a benzin ha jár a motor. Szerintem itt kell ügyködni valamit de nem vagyok biztos benne ezért fordulok hozzátok. public CheckGas() { new string[256]; for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { if(GetPlayerState(i) == PLAYER_STATE_DRIVER) { new vehicle = GetPlayerVehicleID(i); if(Gas[vehicle] >= 1) { if(Gas[vehicle] <= 10) { PlayerPlaySound(i, 1085, 0.0, 0.0, 0.0); if(gGas == 0) { GameTextForPlayer(i,\"~r~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~!Kevés a benzin!\",5000,3); } } if(gGas == 1) { if(IsAPlane(vehicle) || IsABike(vehicle) || Postamotorok(vehicle) || Halaszhajo(vehicle) || IsASweeper(vehicle)) { format(string, sizeof(string), \"~b~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~Benzin:~w~ N/A\"); } else { format(string, sizeof(string), \"~b~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~Benzin:~w~ %d%\",Gas[vehicle]); } GameTextForPlayer(i,string,20500,3); } if(IsAPlane(vehicle) || IsABike(vehicle) || Postamotorok(vehicle) || Halaszhajo(vehicle) || IsASweeper(vehicle) || engineOn[vehicle] == 0) { Gas[vehicle]++; } Gas[vehicle]--; } else { NoFuel = 1; TogglePlayerControllable(i, 0); GameTextForPlayer(i,\"~w~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~Nincs benzin\",1500,3); } } } } return 1; }
12
« Dátum: 2016. március 16. - 11:18:27 »
Sziasztok. Azt hogy lehet megoldani, hogy ha van egy fegyver nálunk akkor azt mutassa a hátunkon/oldalunkon?
13
« Dátum: 2016. március 14. - 14:49:54 »
Sziasztok. Lenne egy problémám amit nemtudom hogy kell megoldani, hogy ha valaki ugye animba van akkor elvegye attól a playertől az összes pénzt ami nála van és átadja a másik játékosnak azt. if(strcmp(cmd, \"/elvesz\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { giveplayerid = ReturnUser(tmp); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer)); tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /elvesz [Névrészlet/ID] [mit?]\"); return 1; } new x_nr[256]; x_nr = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(x_nr)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /elvesz [Névrészlet/ID] [mit?]\"); return 1; } if(IsPlayerConnected(giveplayerid)) { if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID) { if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid) < 3) { if(PlayerCuffed[giveplayerid] == 1 || PlayerInfo[giveplayerid][Animban] == 1) { if(strcmp(x_nr,\"pénz\",true) == 0 || strcmp(x_nr,\"penz\",true) == 0) { new playercash; playercash = GetPlayerMoney(giveplayerid); GetPlayerMoney(giveplayerid); if(playercash < 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékosnál nincs pénz.\"); SafeGivePlayerMoney(playerid, playercash); SafeGivePlayerMoney(giveplayerid, -playercash); format(stringx,sizeof(stringx), \"Elvettél %s-tól %d$-t.\", giveplayer, playercash); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREY,stringx); format(stringx,sizeof(stringx), \"%s elvett tőled %d$-t.\", giveplayer, playercash); SendClientMessage(giveplayerid,COLOR_GREY,stringx); } } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs animban, bilincsben.\"); } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs közelben.\"); } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Hibás játékos ID.\"); } } return 1; }
14
« Dátum: 2016. március 14. - 14:34:07 »
Sziasztok. Olyan gondom lenne, hogy mikor beírom, hogy /leaderad [id] [frakció] ezek helyére beírok valamit pl. /leaderad 0 rendőr akkor megadja viszont ha csak ennyit írok be, hogy /leaderad 0 akkor az összes parancsot elvégzi. azt akarom, hogy csak akkor végezze el és azt amelyiket beírom ha beírok valamit. if(strcmp(cmd, \"/leaderad\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /leaderad [JátékosID/NévRészlet] [frakció]\"); return 1; } new x_nr[256]; x_nr = strtok(cmdtext, idx); new para1; para1 = ReturnUser(tmp); tmp = strtok(cmdtext, idx); if (Admin(playerid, 7)) { if(IsPlayerConnected(para1)) { if(para1 != INVALID_PLAYER_ID) { if(PlayerInfo[para1][pMember] > 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"A játékos már tagja egy másik frakciónak.\"); return 1; } if(PlayerInfo[para1][pLeader] > 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"A játékos már leader más frakcióban.\"); return 1; } /*---------*/ if(strcmp(x_nr,\"rendőr\",true) == 0 || strcmp(x_nr,\"rendor\",true) == 0) { GetPlayerName(para1, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); PlayerInfo[para1][pLeader] = 1; PlayerInfo[para1][pRank] = 6; format(string, sizeof(string), \"%s kinevezett a rendőrség vezetőjének.\", sendername); SendClientMessage(para1, 0x33CCFFAA, string); format(string, sizeof(string), \"Kinevezted %s a rendőrség vezetőjének.\", rag(giveplayer,3)); SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, string); if(PlayerInfo[para1][pSex] == 1) { PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 288; SetPlayerSkin(para1,288); } if(PlayerInfo[para1][pSex] == 2) { PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 309; SetPlayerSkin(para1,309); } GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"Tulajdonos %s kinevezte %s rendőr leadernek.\",sendername, rag(giveplayer,3)); ABroadCast(COLOR_ADMIN,string,1); } /*---------*/ if(strcmp(x_nr,\"tűzoltó\",true) == 0 || strcmp(x_nr,\"tuzolto\",true) == 0) // Tűzoltóság { GetPlayerName(para1, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); PlayerInfo[para1][pLeader] = 2; PlayerInfo[para1][pRank] = 6; format(string, sizeof(string), \"%s kinevezett a Tűzoltóság vezetőjének.\", sendername); SendClientMessage(para1, 0x33CCFFAA, string); format(string, sizeof(string), \"Kinevezted %s a Tűzoltóság vezetőjének.\", rag(giveplayer,3)); SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, string); if(PlayerInfo[para1][pSex] == 1) { PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 59; SetPlayerSkin(para1,59); } if(PlayerInfo[para1][pSex] == 2) { PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 76; SetPlayerSkin(para1,76); } GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"Tulajdonos %s kinevezte %s a Tűzoltóság vezetőjének.\",sendername, rag(giveplayer,3)); ABroadCast(COLOR_ADMIN,string,1); } /*---------*/ if(strcmp(x_nr,\"mentős\",true) == 0 || strcmp(x_nr,\"mentos\",true) == 0) //mentős { GetPlayerName(para1, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); PlayerInfo[para1][pLeader] = 4; PlayerInfo[para1][pRank] = 9; format(string, sizeof(string), \"%s kinevezett a kórház vezetőjének.\", sendername); SendClientMessage(para1, 0x33CCFFAA, string); format(string, sizeof(string), \"Kinevezted %s a kórház vezetőjének.\", rag(giveplayer,3)); SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, string); if(PlayerInfo[para1][pSex] == 1) { PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 275; SetPlayerSkin(para1,275); } if(PlayerInfo[para1][pSex] == 2) { PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 91; SetPlayerSkin(para1,91); } GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"Tulajdonos %s kinevezte %s a kórház vezetőjének.\",sendername, rag(giveplayer,3)); ABroadCast(COLOR_ADMIN,string,1); } /*---------*/ if(strcmp(x_nr,\"önkormányzat\",true) == 0 || strcmp(x_nr,\"onkormanyzat\",true) == 0) //Önkormányzat { GetPlayerName(para1, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); PlayerInfo[para1][pLeader] = 7; PlayerInfo[para1][pRank] = 7; format(string, sizeof(string), \"%s kinevezett az önkormányzat vezetőjének.\", sendername); SendClientMessage(para1, 0x33CCFFAA, string); format(string, sizeof(string), \"Kinevezted %s az önkormányzat vezetőjének.\", rag(giveplayer,3)); SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, string); if(PlayerInfo[para1][pSex] == 1) { PlayerInfo[para1][Civilruha1] = 228; SetPlayerSkin(para1,228); } if(PlayerInfo[para1][pSex] == 2) { PlayerInfo[para1][Civilruha1] = 150; SetPlayerSkin(para1,150); } GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"Tulajdonos %s kinevezte %s az önkormányzat vezetőjének.\",sendername, rag(giveplayer,3)); ABroadCast(COLOR_ADMIN,string,1); } /*---------*/ if(strcmp(x_nr,\"riporter\",true) == 0) //Riporter { GetPlayerName(para1, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); PlayerInfo[para1][pLeader] = 9; PlayerInfo[para1][pRank] = 7; format(string, sizeof(string), \"%s kinevezett a FC FM vezetőjének.\", sendername); SendClientMessage(para1, 0x33CCFFAA, string); format(string, sizeof(string), \"Kinevezted %s a FC FM vezetőjének.\", rag(giveplayer,3)); SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, string); if(PlayerInfo[para1][pSex] == 1) { PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 59; SetPlayerSkin(para1,59); } if(PlayerInfo[para1][pSex] == 2) { PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 76; SetPlayerSkin(para1,76); } GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"Tulajdonos %s kinevezte %s a FC FM vezetőjének.\",sendername, rag(giveplayer,3)); ABroadCast(COLOR_ADMIN,string,1); } /*---------*/ if(strcmp(x_nr,\"taxi\",true) == 0) //Taxi { GetPlayerName(para1, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); PlayerInfo[para1][pLeader] = 10; PlayerInfo[para1][pRank] = 6; format(string, sizeof(string), \"%s kinevezett a Közlekedési Zrt. vezetőjének.\", sendername); SendClientMessage(para1, 0x33CCFFAA, string); format(string, sizeof(string), \"Kinevezted %s a Közlekedési Zrt. vezetőjének.\", rag(giveplayer,3)); SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, string); if(PlayerInfo[para1][pSex] == 1) { PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 59; SetPlayerSkin(para1,59); } if(PlayerInfo[para1][pSex] == 2) { PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 76; SetPlayerSkin(para1,76); } GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"Tulajdonos %s kinevezte %s a Közlekedési Zrt. vezetőjének.\",sendername, rag(giveplayer,3)); ABroadCast(COLOR_ADMIN,string,1); } /*---------*/ if(strcmp(x_nr,\"szerelő\",true) == 0 || strcmp(x_nr,\"szerelo\",true) == 0) //Szerelő { GetPlayerName(para1, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); PlayerInfo[para1][pLeader] = 17; PlayerInfo[para1][pRank] = 7; format(string, sizeof(string), \"%s kinevezett a SzerelőCég vezetőjének.\", sendername); SendClientMessage(para1, 0x33CCFFAA, string); format(string, sizeof(string), \"Kinevezted %s a SzerelőCég vezetőjének.\", rag(giveplayer,3)); SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, string); if(PlayerInfo[para1][pSex] == 1) { PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 59; SetPlayerSkin(para1,59); } if(PlayerInfo[para1][pSex] == 2) { PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 76; SetPlayerSkin(para1,76); } GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"Tulajdonos %s kinevezte %s a SzerelőCég vezetőjének.\",sendername, rag(giveplayer,3)); ABroadCast(COLOR_ADMIN,string,1); } /*---------*/ if(strcmp(x_nr,\"oktató\",true) == 0 || strcmp(x_nr,\"oktato\",true) == 0) //Oktató { GetPlayerName(para1, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); PlayerInfo[para1][pLeader] = 18; PlayerInfo[para1][pRank] = 7; format(string, sizeof(string), \"%s kinevezett az Oktatási Zrt. vezetőjének.\", sendername); SendClientMessage(para1, 0x33CCFFAA, string); format(string, sizeof(string), \"Kinevezted %s az Oktatási Zrt. vezetőjének.\", rag(giveplayer,3)); SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, string); if(PlayerInfo[para1][pSex] == 1) { PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 59; SetPlayerSkin(para1,59); } if(PlayerInfo[para1][pSex] == 2) { PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 76; SetPlayerSkin(para1,76); } GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"Tulajdonos %s kinevezte %s az Oktatási Zrt. vezetőjének.\",sendername, rag(giveplayer,3)); ABroadCast(COLOR_ADMIN,string,1); } /*---------*/ if(strcmp(x_nr,\"HR\",true) == 0 || strcmp(x_nr,\"HellRiders\",true) == 0) // Hell Riders { GetPlayerName(para1, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); PlayerInfo[para1][pLeader] = 20; PlayerInfo[para1][pRank] = 6; format(string, sizeof(string), \"%s kinevezett a Hell Riders vezérének.\", sendername); SendClientMessage(para1, 0x33CCFFAA, string); format(string, sizeof(string), \"Kinevezted %s a Hell Riders vezérének.\", rag(giveplayer,3)); SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, string); if(PlayerInfo[para1][pSex] == 1) { PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 181; SetPlayerSkin(para1,181); } if(PlayerInfo[para1][pSex] == 2) { PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 76; SetPlayerSkin(para1,76); } GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"Tulajdonos %s kinevezte %s a Hell Riders vezérének.\",sendername, rag(giveplayer,3)); ABroadCast(COLOR_ADMIN,string,1); } } } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Nem vagy Tulajdonos!\"); } } return 1; }
15
« Dátum: 2016. március 13. - 18:00:30 »
Sziasztok. Kerestem de nem találtam sehol hogy lehetne megcsinálni azt , hogy pl. a 341 - es idjü járműre egy chatbubble-t helyezzen mint playernél. Ezt hogy lehet megcsinálni?
|