Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - geriking19

Oldalak: [1] 2
1
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[CODE] /me parancs rpg szerverekre
« Dátum: 2013. július 15. - 09:54:46 »
Hát ez nem épp RP-re való /me, max funra...

2
IV: Multiplayer / IV:MP 0.1 RC3 Fejlesztése...
« Dátum: 2013. április 21. - 09:44:20 »
Mint a téma címe is mutatja a 0.1 RC3 fejlesztésével lehet ide írni tapasztalatokat, bugokat, videókat stb.
Changelog:


https://code.google.com/p/ivmultiplayer/source/list
 
Letöltés:


http://ivmp.fwdev.nl/


Lendítsük fel kicsit az IVMP-s témát ^^

3
IV: Multiplayer / IV:MP 0.1 RC2 - KIADVA
« Dátum: 2012. december 24. - 09:39:34 »
\"mylogo.png\"
 

IV:MP 0.1 RC2
 


 

 
 

-Fixed linux versions
-Fixed a lot of crashes(connect/disconnect/death/streamin/streamout/minimize/maximize Game)
-Fixed dead animations after respawn
-Fixed random invalid models(on spawn, streamin etc.)
-Added new world to screen calculation
-Added automatic player/actor drive functions
-Removed Webkit
-Improved InVehicle/OnFoot/Weapon-Sync
-Added a lot of new events(shotevents, vehicle-damage events, vehicle-death events)
-Disabled Ragdoll
-Added Vehicle-Engine system(& disabled automatic turn on)
-Added empty vehiclesync
-Fixed HTTP download system (clientside)
-Added more functions into GUI (client can select font etc.)
-Increased MAX_PLAYERS up to 48 and MAX_VEHICLES up to 1054
-Fixed streaming bugs
-Fixed interior streaming(vehicles, players)
-Fixed object attach functions
-Added a lot of GTA IV world function which were disabled since IV:MP Alpha
-Started reversing Trains(subway)
-New DirectXHook, now IV:MP is working with mobile graphicscards
-Updated RakNet/SILLY/CEGUI/Mongoose Librarys
-Deactivated custom nametags(they\'re comming back in RC3)
-Fixed checkpoint system(creation, streaming etc.)
-Fixed crashes on gamestartup/disconnect button press
-Added ChatInput recallup & fixed carat
-Fixed vehicle turning front wheels(right/left)
-Added new hooks to prevent crashes
-Fixed player and vehicle colors
-Fixed vehicle requests events
-Fixed missing components at vehicles(NRG,Helicopters)
-Added new scripting natives and events (see wiki for more information)
-Added a vehicle respawn delay
-Added dimensons(virtual worlds)
-Moved audio stuff into seperate thread

 
IV:MP 0.1 RC2 (Client)
IV:MP 0.1 RC2 (Windows Server)
IV:MP 0.1 RC2 (Linux Server)
További info: Itt!

4
Segítségkérés / Sscanf hiba
« Dátum: 2012. október 14. - 18:52:09 »
Sziasztok !
Nekem abban lenne problémám hogy mikor Mr.Gagi kocsirendszerét próbálnám ki (http://forum.sa-mp.com/showthread.php?p=1767935#post1767935)
akkor ezt a hiba üzenetet adja:
 
[18:48:08]  ======================================= 
[18:48:08]  |                                     |
[18:48:08]  |   Error: Could not connect to YSI   |
[18:48:08]  |  update server (response was 001).  |
[18:48:08]  |                                     |
[18:48:08]  =======================================

 
sscanf-t frissítettem, mint szerverben mint pawnoban.
Ötletek mi lehet a hiba ?

5
Segítségkérés / Beszélõs anim
« Dátum: 2012. szeptember 02. - 10:53:15 »
Sziasztok
Egy beszélõs animra lenne szükségem, mert wikin nem nagyon találok :S

6
Segítségkérés / Modolt skinek mindenkinek
« Dátum: 2012. július 14. - 13:51:57 »
Sziasztok.
Én abba szeretnék segítséget kérni, hogy van-e olyan, hogy mindenkinek be legyen rakva egy skin mikor felmegy, van-e ilyen eszköz ?

7
Segítség / IVMP Szerver csatlakozási hiba
« Dátum: 2012. június 28. - 13:12:47 »
Nos, mivel egy házi szerveren kipróbáltam már a legújabb klienst (ca. 3 órája adták ki) ezért felcsatlkoztam volna egy random szerverre, de
mikor töltöttem volna le ami hozzá kell ezt dobta ki:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/120628/Snap19_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
Mitõl lehet ez ?

8
SA-MP: Szerverfejlesztés / Háziállat rendszer
« Dátum: 2012. május 26. - 14:27:46 »
Sziasztok !
Nos nézegettem a hivatalos samp forumot és a scriptek között és egy háziállat scriptre találtam és gondoltam elhozom nektek :)
Eredeti link: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=285770
Eredeti készítõ: Horrible
Egy alap kis háziállat rendszer ;)
Nekem nagyon tetszik(mivel imádom az állatokat)
Alap parancsok:
 
/buypet - Ezzel veszel állatot (Teknõs és cápa)
/sellpet - Ezzel eladod az álltakád
/controlpet - Ezzel irányíthatod az állatod
/uncontrolpet - Ezzel kiléphetsz az irányításból
/petmenu - Menü

 
A script zcmd-ben készült !
Letöltési link: http://www.mediafire.com/?f9q9heqqmspde76
Nagyjából ennyi lenne !
Jó szórakozást hozzá  ;)
OPSP Include: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=195439&highlight=OPSP

9
Segítségkérés / CØde | Speedometer
« Dátum: 2012. május 20. - 16:07:30 »
Sziasztok !
Nem rég letöltöttem ezt a sebességmérõt: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=182923&highlight=speed Pastebin: http://pastebin.com/2nrjvFiZ (Igen hasonlít a Fay RPG-re  :whistle:)
 
// CØde Speedometer v 1
// Edit it use it on your gamemode do what ever you want just say thank you
#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
forward SpeedMeter(playerid);
forward HideSpeedMeter(playerid);
//-----SPEEDMETERTEXT----------
new Text:Textdraws0[MAX_PLAYERS];
new Text:Textdraws1[MAX_PLAYERS];
new Text:Textdraws2[MAX_PLAYERS];
new Text:Textdraws3[MAX_PLAYERS];
new Text:Textdraws4[MAX_PLAYERS];
new Text:Textdraws5[MAX_PLAYERS];
new speedmetertimer[MAX_PLAYERS];
new speedmeteron[MAX_PLAYERS];
new VehicleEngine[MAX_VEHICLES];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" CØde Speedometer v 1\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
new VehicleName[][] = {
   \"Landstalker\",
   \"Bravura\",
   \"Buffalo\",
   \"Linerunner\",
   \"Pereniel\",
   \"Sentinel\",
   \"Dumper\",
   \"Firetruck\",
   \"Trashmaster\",
   \"Stretch\",
   \"Manana\",
   \"Infernus\",
   \"Voodoo\",
   \"Pony\",
   \"Mule\",
   \"Cheetah\",
   \"Ambulance\",
   \"Leviathan\",
   \"Moonbeam\",
   \"Esperanto\",
   \"Taxi\",
   \"Washington\",
   \"Bobcat\",
   \"Mr Whoopee\",
   \"BF Injection\",
   \"Hunter\",
   \"Premier\",
   \"Enforcer\",
   \"Securicar\",
   \"Banshee\",
   \"Predator\",
   \"Bus\",
   \"Rhino\",
   \"Barracks\",
   \"Hotknife\",
   \"Trailer\",
   \"Previon\",
   \"Coach\",
   \"Cabbie\",
   \"Stallion\",
   \"Rumpo\",
   \"RC Bandit\",
   \"Romero\",
   \"Packer\",
   \"Monster Truck\",
   \"Admiral\",
   \"Squalo\",
   \"Seasparrow\",
   \"Pizzaboy\",
   \"Tram\",
   \"Trailer\",
   \"Turismo\",
   \"Speeder\",
   \"Reefer\",
   \"Tropic\",
   \"Flatbed\",
   \"Yankee\",
   \"Caddy\",
   \"Solair\",
   \"Berkley\'s RC Van\",
   \"Skimmer\",
   \"PCJ-600\",
   \"Faggio\",
   \"Freeway\",
   \"RC Baron\",
   \"RC Raider\",
   \"Glendale\",
   \"Oceanic\",
   \"Sanchez\",
   \"Sparrow\",
   \"Patriot\",
   \"Quad\",
   \"Coastguard\",
   \"Dinghy\",
   \"Hermes\",
   \"Sabre\",
   \"Rustler\",
   \"ZR-350\",
   \"Walton\",
   \"Regina\",
   \"Comet\",
   \"BMX\",
   \"Burrito\",
   \"Camper\",
   \"Marquis\",
   \"Baggage\",
   \"Dozer\",
   \"Maverick\",
   \"News Chopper\",
   \"Rancher\",
   \"FBI Rancher\",
   \"Virgo\",
   \"Greenwood\",
   \"Jetmax\",
   \"Hotring\",
   \"Sandking\",
   \"Blista Compact\",
   \"Police Maverick\",
   \"Boxville\",
   \"Benson\",
   \"Mesa\",
   \"RC Goblin\",
   \"Hotring Racer\",
   \"Hotring Racer\",
   \"Bloodring Banger\",
   \"Rancher\",
   \"Super GT\",
   \"Elegant\",
   \"Journey\",
   \"Bike\",
   \"Mountain Bike\",
   \"Beagle\",
   \"Cropdust\",
   \"Stunt\",
   \"Tanker\",
   \"RoadTrain\",
   \"Nebula\",
   \"Majestic\",
   \"Buccaneer\",
   \"Shamal\",
   \"Hydra\",
   \"FCR-900\",
   \"NRG-500\",
   \"HPV1000\",
   \"Cement Truck\",
   \"Tow Truck\",
   \"Fortune\",
   \"Cadrona\",
   \"FBI Truck\",
   \"Willard\",
   \"Forklift\",
   \"Tractor\",
   \"Combine\",
   \"Feltzer\",
   \"Remington\",
   \"Slamvan\",
   \"Blade\",
   \"Freight\",
   \"Streak\",
   \"Vortex\",
   \"Vincent\",
   \"Bullet\",
   \"Clover\",
   \"Sadler\",
   \"Firetruck\",
   \"Hustler\",
   \"Intruder\",
   \"Primo\",
   \"Cargobob\",
   \"Tampa\",
   \"Sunrise\",
   \"Merit\",
   \"Utility\",
   \"Nevada\",
   \"Yosemite\",
   \"Windsor\",
   \"Monster Truck\",
   \"Monster Truck\",
   \"Uranus\",
   \"Jester\",
   \"Sultan\",
   \"Stratum\",
   \"Elegy\",
   \"Raindance\",
   \"RC Tiger\",
   \"Flash\",
   \"Tahoma\",
   \"Savanna\",
   \"Bandito\",
   \"Freight\",
   \"Trailer\",
   \"Kart\",
   \"Mower\",
   \"Duneride\",
   \"Sweeper\",
   \"Broadway\",
   \"Tornado\",
   \"AT-400\",
   \"DFT-30\",
   \"Huntley\",
   \"Stafford\",
   \"BF-400\",
   \"Newsvan\",
   \"Tug\",
   \"Trailer\",
   \"Emperor\",
   \"Wayfarer\",
   \"Euros\",
   \"Hotdog\",
   \"Club\",
   \"Trailer\",
   \"Trailer\",
   \"Andromada\",
   \"Dodo\",
   \"RC Cam\",
   \"Launch\",
   \"Police Car (LSPD)\",
   \"Police Car (SFPD)\",
   \"Police Car (LVPD)\",
   \"Police Ranger\",
   \"Picador\",
   \"S.W.A.T. Van\",
   \"Alpha\",
   \"Phoenix\",
   \"Glendale\",
   \"Sadler\",
   \"Luggage Trailer\",
   \"Luggage Trailer\",
   \"Stair Trailer\",
   \"Boxville\",
   \"Farm Plow\",
   \"Utility Trailer\"
};
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    if(speedmeteron[playerid] == 1)
{
        speedmeteron[playerid] = 0;
        KillTimer(speedmetertimer[playerid]);
        HideSpeedMeter(playerid);
}
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
// Do something here
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
    if(speedmeteron[playerid] == 1)
{
        speedmeteron[playerid] = 0;
        KillTimer(speedmetertimer[playerid]);
        HideSpeedMeter(playerid);
}
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
    if(VehicleEngine[GetPlayerVehicleID(playerid)] == 0)
    {
            VehicleEngine[GetPlayerVehicleID(playerid)] = 1;
            speedmetertimer[playerid] = SetTimerEx(\"SpeedMeter\", 150, true, \"i\", playerid);
            speedmeteron[playerid] = 1;
    }
    if(VehicleEngine[GetPlayerVehicleID(playerid)] == 1)
{
           if(speedmeteron[playerid] == 0)
           {
               speedmetertimer[playerid] = SetTimerEx(\"SpeedMeter\", 150, true, \"i\", playerid);
               speedmeteron[playerid] = 1;
   }
}
    }
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}
//------------SPEEDOMETER---------------------------------------------
public SpeedMeter(playerid)
{
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
            new Float: vPos[3],Float: Speed,string[128];
        new Float:health;
    GetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), health);
        new vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid);
        new fuel = 100; // NOTE: HERE YOU PUT YOUR FUEL SYSTEM FUNCTION (instead of 100 something like Gas[GetPlayerVehicleID(playerid)] for Godfather) IF YOU WANT TO INCLUDE IT ON YOUR GAMEMODE!
    if(VehicleEngine[vehicle] != 1)
            {
      return 1;
   }
            if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
            {
                format(string, sizeof(string), \"%s\",VehicleName[GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid))-400]), TextDrawSetString(Textdraws1[playerid],string),TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraws1[playerid]);
                if(fuel <= 100 && fuel >= 90) { TextDrawSetString(Textdraws3[playerid],\"------------\"); }
                if(fuel <= 90 && fuel >= 80) { TextDrawSetString(Textdraws3[playerid],\"-----------\"); }
                if(fuel <= 80 && fuel >= 70) { TextDrawSetString(Textdraws3[playerid],\"----------\"); }
                if(fuel <= 70 && fuel >= 60) { TextDrawSetString(Textdraws3[playerid],\"---------\"); }
                if(fuel <= 60 && fuel >= 50) { TextDrawSetString(Textdraws3[playerid],\"--------\"); }
                if(fuel <= 50 && fuel >= 40) { TextDrawSetString(Textdraws3[playerid],\"-------\"); }
                if(fuel <= 40 && fuel >= 30) { TextDrawSetString(Textdraws3[playerid],\"~y~------\"); }
                if(fuel <= 30 && fuel >= 20) { TextDrawSetString(Textdraws3[playerid],\"~y~-----\"); }
                if(fuel <= 20 && fuel >= 15) { TextDrawSetString(Textdraws3[playerid],\"~y~----\"); }
                if(fuel <= 15 && fuel >= 10) { TextDrawSetString(Textdraws3[playerid],\"~y~---\"); }
                if(fuel <= 10 && fuel >= 5) { TextDrawSetString(Textdraws3[playerid],\"~y~--\"); }
                TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraws2[playerid]);
                TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraws3[playerid]);
                TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraws4[playerid]);
                if(!IsVehicleDrivingBackwards(GetPlayerVehicleID(playerid)))
        {
                    GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vPos[0], vPos[1], vPos[2]);
           Speed = floatmul(floatsqroot(floatadd(floatpower(vPos[0], 2), floatadd(floatpower(vPos[1], 2), floatpower(vPos[2], 2)))), 200);
           format(string, sizeof(string), \"%0.0f\", Speed), TextDrawSetString(Textdraws5[playerid], string), TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraws5[playerid]);
            if(Speed < 1)
                    {
                        TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraws0[playerid]);
               TextDrawSetString(Textdraws0[playerid], \"~w~R ~p~N ~w~D\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraws0[playerid]);
                    }
                    if(Speed > 1)
                {
               TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraws0[playerid]);
               TextDrawSetString(Textdraws0[playerid], \"~w~R ~w~N ~p~D\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraws0[playerid]);
            }
                    return 1;
       }
            }
            if(IsVehicleDrivingBackwards(GetPlayerVehicleID(playerid)))
    {
                TextDrawSetString(Textdraws0[playerid], \"~p~R ~w~N ~w~D\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraws0[playerid]);
                TextDrawSetString(Textdraws5[playerid], \"~r~0\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraws5[playerid]);
                return 1;
   }
    }
    else if(speedmeteron[playerid] == 1)
    {
        speedmeteron[playerid] = 0;
        KillTimer(speedmetertimer[playerid]);
        HideSpeedMeter(playerid);
}
    return 1;
}
stock IsVehicleDrivingBackwards(vehicleid) // By Joker Thank you
{
new Float:Float[3];
if(GetVehicleVelocity(vehicleid, Float[1], Float[2], Float[0]))
{
GetVehicleZAngle(vehicleid, Float[0]);
if(Float[0] < 90)
{
   if(Float[1] > 0 && Float[2] < 0) return true;
}
else if(Float[0] < 180)
{
   if(Float[1] > 0 && Float[2] > 0) return true;
}
else if(Float[0] < 270)
{
   if(Float[1] < 0 && Float[2] > 0) return true;
}
else if(Float[1] < 0 && Float[2] < 0) return true;
}
return false;
}
public HideSpeedMeter(playerid)
{
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraws0[playerid]);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraws1[playerid]);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraws2[playerid]);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraws3[playerid]);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraws4[playerid]);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraws5[playerid]);
}

 
A probléma a következõ: mikor beraknám az alap modba ez esetben Grand Larceny nem müxik, konkrét semmit sem csinál :(
Ötletek mi a hiba ?

10
Képek és Videók / GTA 4 "A város szíve"
« Dátum: 2012. május 09. - 10:49:53 »
Tegnap néztem vidiket a GTA 4-rõl a youtube-on és ezt találtam:
 

LOL!!!

11
Leírások/Útmutatók/Segítség / Kép/Sebességmérõ
« Dátum: 2012. április 27. - 18:36:13 »
Sziasztok !
Abban kérnék segítséget hogyan lehet ilyen képet belerakni a modba:
\"1209765132asd_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"

12
Szerverek / Complexity RPG - IV:MP [KÉPEK, ÚJ WEB]
« Dátum: 2012. április 26. - 15:17:30 »

Complexity RPG

        ..::[iV:MP]::..

 

\"width=500
http://kepfeltoltes.hu/120426/CRPG_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
 

Sziasztok, bemutatnám a hamarosan nyíló GTA IV:MP-es RPG szerveremet.
 
Történet
 
Ehhez nem fûznék sok dolgot mert úgyse érdekelné az olvasók 80 %-át, de azért elmondom... Kb. 2 hónapja volt egy SA:MP-os szerverem, nem volt egy nagy durranás, volt rajta 10-15 player. Ezt a szervert én bezártam, és elkezdett érdekelni az IV:MP. Rákerestem Google-n, hogy GTA IV:MP magyar RPG. Nem találtam ilyet ezért lecsüggedtem kicsit. Aztán jött a meglepetés. Megtaláltam a sampforum.hu-n a SeeRPG IV-et. Sokáig vártam, de nem lett belõle semmi... Ezért elgondolkoztam ne kezdjek-e bele én egy RPG-be. Sokáig haboztam mi legyen, aztán jött a végsõ döntés a barátom Benwolf [John_Leode] felvetette a GTA IV-es RPG  és 2012.04.20-án létre hoztuk a NotePad++-al a complexityrpg.nut-ot. Elkezdõdött a buli...  :thumbsup:
 
Mod állapota
A modról számolnék be kicsit, pontosabban mi van kész és mi vár fejlesztésre.
- Bank rendszer ✔
- Jogosítvány rendszer ✔
- Admin rendszer ✔
- Fegyver rendszer ✔
- Kocsi rendszer ✔
- Mentõs frakció ✔
- Regisztrációs rendszer ✔
- /adminok & /adminsegédek parancs ✔
- /me & /do & try parancs ✔
- 2 munka [Taxis & Buszos]
- /help parancs ✔
- /fizet parancs ✔
- Hajó vétel ✔
- AFK rendszer ✔
- Sürgõsségi kihavása ✔
- Kórházban /kezelés parancs ✔
- Kocsiban /bezár és /kinyit parancs ✔
- Kocsiban /motor-be és /motor-ki parancs ✔
- Benzin rendszer ✔
- Rendõröknek megaphone ✔
- Sebesség mérõ  ✔
Amiket tervezünk
- Övrendszer (ezzel ütközéskor nem fogsz kirepülni a szélvédõn) ✖
- További frakciók ✖
- Maffia ✖
- Boltok, üzletek ✖
- Dialaogos regisztráció ✖
- Telefon rendszer ✖
- NPC-k ✖
- Több munka ✖
- Egy dizájnos autókereskédés ✖
Egyéb információk
Nyitás: legkésõbb június
Honlap:  Katt ide!
IP: nincs (nem publikus)
Facebook: Katt ide!
Készítõk/Admin team
- John_Leode ---> Scripter, host tulaj
- Bence[Dave_Alvarez] ---> Maper
- George[George_Seel] ---> Scripter (Szerény személyem)
Végszó
Ha ötleted lenne, vagy csak kérdezõsködni szeretnél, esetleg beszállnál a szerver készítésében vegyél fel skype-on: geriking19 vagy fejeslak
Képek
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/120426/GTAIV_2012-04-26_17-01-19-50_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/120426/GTAIV_2012-04-26_17-01-53-06_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/120426/GTAIV_2012-04-26_17-02-11-72_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/120426/GTAIV_2012-04-26_17-02-17-48_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/120426/GTAIV_2012-04-26_17-02-24-46_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/120426/GTAIV_2012-04-26_17-02-30-04_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/120426/GTAIV_2012-04-26_17-02-30-04_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/120426/GTAIV_2012-04-26_17-03-15-15_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/120426/GTAIV_2012-04-26_17-03-01-94_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/120426/GTAIV_2012-04-26_17-02-55-79_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
Telefon
\"phone_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Sebességmérõ
 
\"Bck_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
\"Pin_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Leírás bõvül, hamarosan képek...

Bocsi ha rossz helyre nyitottam...

13
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[HUN]Hajdú Bihar RPG [NeW]
« Dátum: 2012. április 19. - 15:20:39 »
Istenem kegyelmez ! Ne, inkább égjek el a pokol kín keserves tüzében, csak ne legyen ilyen szerver !

14
Segítségkérés / Lekérdezések
« Dátum: 2012. április 12. - 14:38:24 »
Sziasztok lenne kettõ kérdésem
1. Van ugye az AttachObjectToVehicle függvény. Itt hogyan tudom lekérdezni, hogy mi hol van a kocsin ?
2. SetPlayerAttachedObject nos ennél pedig a játékos cuccait, hogy lehet lekérdezni (pl.: a kezét)

15
Készülõ munkák / [FS]Zenebolt
« Dátum: 2012. április 10. - 12:12:48 »
Mivel a napokban lekezdtem egy zenebolt scriptet azért ezt megosztom veletek.
Természetesen publikus lesz.
A dolog úgy fog kinézni, hogy:
- Lesz egy zenebolt (valahol EQ-ban)
- Ha bemész a zeneboltba ott lesz egy pickup ott lehet majd zenéket venni
- Elõször csak 5 db zene lesz
- A zenét lehet hallgatni telefonon
- Lesz egy fülhallgató is amikor csak neked fog szólni a zene (ez még nem biztos)
- A zenéket valszeg a youtube-ról fogom levadászni
- Ha megtudom oldani lesz egyedi zene vásárlás
Hát körülbelül ennyi
Szurkoljatok, ha valami nem fog menni szólok !
 >:D

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal