Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Lucio

Oldalak: [1] 2
1
SA-MP: Szerverfejlesztés / WhiteList rendszer
« Dátum: 2015. június 22. - 19:08:57 »
Üdvözlök mindenkit. A minap szükségem volt egy whitelist rendszerre és nem nagyon találtam olyat ami nekem tökéletes lenne, így írtam egyet, és gondoltam kipublikálom.
A lényeg: Rcon adminként hozzá lehet adni, illetve el lehet távolítani játékosokat a whitelistből, ami SQL-ben tárolódik. Ha hozzá adod a listához fel tud jönni és megjegyzi azt az IP-t amivel először lépett fel. Ha utána más IP-vel lép fel akkor nem fogja fel engedni a szerver. Ha a játékos fent van a szerveren és törlöd a listáról kickeli, ha betöltődik a script akkor mindenkit kickel aki nincs a listán, kivéve ha Rcon admin a játékos.
Használt kiegészítők: sscanf,mysql r38,zcmd
Letöltési tömörített fájlban megtalálható minden.
Képek:
\"0TK8hiD.png\"
\"vMw6V3Y.png\"
\"A3PUztY.jpg\"
Letöltés
Pastebin
SQL Create Code

2
Segítségkérés / IG EditObject
« Dátum: 2015. január 22. - 16:53:51 »
Hali. A kérdés az, hogy ha elkezdek editálni egy objectet akkor elég gagyi az irányítása, tehát vagy csak fel érzékeli vagy csak nagyon gyorsan vagy csak egy oldalra engedi forgatni stb. Ezt ki lehet valahogy javítani?

3
SA-MP: Szerverfejlesztés / ShowRandomIMG
« Dátum: 2014. december 15. - 16:43:26 »
Sziasztok!
Készítettem egy véletlenszerű kép megjelenítőt(egész képernyőn). Azokat a képeket jeleníti meg amelyek a SinglePlayer betöltési képei.
Készítési idő: kb. 3-4 perc
Készítő: Lucio
Sorok száma: 28
\"Telepítés\": Az OnGameModeInit(), vagy az OnFilterScriptInit() alá kell írni a CTIMG() függvényt.
Használat:
    ShowRandomIMG(playerid) - Véletlenszerű kép megjelenítése
    HideRandomIMG(playerid) - Véletlenszerű kép eltüntetése
 
new Text:LSI;
stock CTIMG()
{
LSI = TextDrawCreate(0.000000, 0.000000, \"loadsc3:loadsc3\");
TextDrawBackgroundColor(LSI, 255);
TextDrawFont(LSI, 4);
TextDrawLetterSize(LSI, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(LSI, -1);
TextDrawSetOutline(LSI, 0);
TextDrawSetProportional(LSI, 1);
TextDrawSetShadow(LSI, 1);
TextDrawUseBox(LSI, 1);
TextDrawBoxColor(LSI, 255);
TextDrawTextSize(LSI, 663.000000, 482.000000);
return 1;
}
stock ShowRandomIMG(playerid)
{
new str[32],rand = random(14);
format(str,sizeof(str),\"loadsc%i:loadsc%i\",rand,rand);
TextDrawSetString(LSI,str);
TextDrawShowForPlayer(playerid,LSI);
return 1;
}
stock HideRandomIMG(playerid)
return TextDrawHideForPlayer(playerid,LSI);

 
Letöltés
Használja mindenki egészségére.

4
Segítségkérés / CallRemoteFunction
« Dátum: 2014. november 27. - 20:58:56 »
Sziasztok. Az lenne a kérdésem, ha egy modot filterszktriptekből építenék fel, de úgy hogy összefűződik a moddal a CallRemoteFunction használatával, az lassítja a szervert,a szerver válaszidejét? Ennek az lenne az előnye, ha egy rendszert szeretnék editálni anélkül, hogy újra indítsam a szervert csak az fs-t kell újratöltenem, mint MTA-ba a resourcokat.
Tehát. Lassítja a szerver működését?

5
Általános / Szerver ötlet
« Dátum: 2014. november 23. - 13:03:44 »
Szerintetek egy olyan vegyes gamemode ami összevon mondjuk 3 nemzetet(pl.: magyar, angol, német) és részletesen ki lenne dolgozva, hogy mindenkinek jó legyen(nem fejteném ki részletesen), mind például chatben channelek, választható nyelv stb. Megérné?

6
Munkaerő keresése / SA:MP Scriptelést vállalok
« Dátum: 2014. november 22. - 21:31:36 »
Sziasztok!
 


Bemutatkozás
 


Lucio vagyok, 5 éve programozok PAWN nyelvben, illetve most tanulok különböző nyelveken is(pl.: C#,C). Megbízható vagyok, eddig még semelyik szervernek se a modját, sem semmi információt nem adtam ki. Tudok dolgozni csapatban, terhelhető vagyok. Eddig mindig próbáltam precízen és ahhoz képest gyorsan dolgozni.


Mit vállalok
 


Bármilyen játékmódot vállalok. Ha esetleg van egy teljesen egyedi ötleted azt is biztosan meg lehet valósítani. 0-ról is írok, illetve ha megéri editálok is. Tudok kezelni MySQL-t, SMF, illetve e107 motorral rendelkező weboldalt.


Miért vállalok
 


Adminért SEMMIFÉLEKÉPPEN nem vállalok scriptelést. Munkáért nem kérek munkát. Csak is pénzért vállalok munkát.


Referencia
 


Sajnos még publikálásra nem készítettem scriptet, de van 1-2 videó egy általam készülő szerverről.
 

Bank Rendszer
 

 

 

 


Érdeklődni


E-mail: [email protected]
Facebook:
https://www.facebook.com/profile.php?id=100004665524865
Vagy itt a fórumon privátban.





7
Segítségkérés / NPC probléma
« Dátum: 2014. november 11. - 18:35:40 »
Hali! Az lenne a problémám, hogy van 8 NPC-m. Mikor felcsatlakoznak abból fix 2 npc nem akar lespawnolni és kb. csatlakozás után 5 másodperccel ledobja az NPC-t. Mielőtt valaki belekötne 6 NPC fent van a szerveren, tehát nem a server.cfg-be kell állítani a max NPC-t!(és 10-en van) Már kicseréltem a kódját is, a .rec fájlt is. Valaki valami ötlet esetleg, hogy mi lehet?
[Lényeg: Nem akar lespawnolni az NPC, de a többi 6 le bír spawnolni.]

8
Segítségkérés / MySQL mentés/beolvasás - date
« Dátum: 2014. október 24. - 20:04:56 »
Hali. Az lenne a kérdésem, hogy hogy lehetne azt megcsinálni, hogy ugye mysql-be elmentem a mai dátumot NOW()-al és visszakérni azt a dátumot olyan értékbe ahogy a gettime() ad vissza.
A felső amit a mysql-ből olvas be az alsó amit a getdate(), illetve gettime()-ból.
\"WBeTmL2.png\"

9
Segítségkérés / Hold Object
« Dátum: 2014. október 12. - 13:46:59 »
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy milyen függvények tartoznak ahhoz a cucchoz amikor tudsz mozgatni egy objectet x,y,z koordinátával forgatni, menteni stb. ? (Elég lenne egy is, hogy rá tudjak keresni.)
És mielõtt jönnének az lmgtfy-s linkek rákerestem már, de nem találtam.
Elõre is köszönöm aki tudja.

10
Segítségkérés / Hold Object
« Dátum: 2014. október 12. - 13:45:28 »
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy milyen függvények tartoznak ahhoz a cucchoz amikor tudsz mozgatni egy objectet x,y,z koordinátával forgatni, menteni stb. ? (Elég lenne egy is, hogy rá tudjak keresni.)
És mielõtt jönnének az lmgtfy-s linkek rákerestem már, de nem találtam.
Elõre is köszönöm aki tudja.

11
SA-MP: Szerverfejlesztés / MySQL adatok beolvasása mezõ név szerint(cache)
« Dátum: 2014. október 08. - 19:22:20 »
Sziasztok.
Nem nagy dolog, de írtam egy mysql adat beolvasást mezõ név szerint.
Használjátok egészséggel, akinek így könnyebb.
E: Az Egyezik függvény
stock Egyezik(str1_[], str2_[]) return !strcmp(str1_, str2_);

 
1-1 példa a használathoz:
 
pInfo[playerid][pMoney] = PlayerGetInt(\"penz\");

 

pInfo[playerid][pPosX] = PlayerGetFloat(\"posx\");

 

format(str,sizeof(str),\"%s\",PlayerGetString(\"name\"));(

 

stock PlayerGetInt(mit[])
{
new fname[16],vissza;
for(new i = 0;i< cache_get_field_count();i++) {
cache_get_field_name(i,fname);
if(Egyezik(fname,mit)) { vissza = cache_get_row_int(0,i); break; }
}
return vissza;
}
stock Float:PlayerGetFloat(mit[])
{
new fname[16],Float:vissza;
for(new i = 0;i< cache_get_field_count();i++) {
cache_get_field_name(i,fname);
if(Egyezik(fname,mit)) { vissza = cache_get_row_float(0,i); break; }
}
return vissza;
}
stock PlayerGetString(mit[])
{
new fname[16],vissza[512];
for(new i = 0;i< cache_get_field_count();i++) {
cache_get_field_name(i,fname);
if(Egyezik(fname,mit)) { cache_get_row(0,i,vissza); break; }
}
return vissza;
}

12
Segítségkérés / streamer
« Dátum: 2014. augusztus 11. - 19:53:59 »
Sziasztok!
Azzal a problémával fordulnék hozzátok, hogy a streamer plugin valamiért csak 100 méteres távolságban tölti be az objekteket. Azaz jól látható, hogy egy üres helyre mappolva lett, mivel ott egy orbitális lyuk ugye. Átírtam a drawdistance-t és a streamdistance-t is létrehozásnál de semmi. Erre van valami megoldás? Vagy egyáltalán mi lehet a hiba?

13
Általános / Falu név
« Dátum: 2014. augusztus 10. - 18:30:30 »
Sziasztok!
Az lenne hozzátok a kérdésem, hogy milyen MAGYAR falu nevet látnátok szívesen egy RP szerveren.
Ha kérhetlek titeket normálisat írjatok..

14
Archívum / Hyped Games - DM/TDM/Freeroam szerver
« Dátum: 2014. július 26. - 19:09:54 »
Hyped DM/Freeroam
 

Alap tudnivalók
 

Az alapjáték egész San Andreas területén játszódik. Vannak különbözõ JátékMódok(lejjebb) amelybe a 3 város arénáinál lehet fel venni, melyet a kék koponyák jeleznek. Jármû lehívás nincs, az egész játéktéren belül le vannak rakva különbözõ jármûvek, amelyeket el lehet vinni. A fizetõeszköz egyértelmûen $.
 

Fegyver rendszer
 

A fegyver vásárlása szinthez van kötve. Szét van osztva 10 szintre. Amit megvásároltál az már nálad marad örökké, amíg be nem kerül egy másik fegyver a helyére. Ha elfogyott a töltényed nem kell újra vásárolni a fegyvert, hanem csak töltényt kell bele venni. Fegyverek csak a fegyverboltban vásárolhatóak.
 

Kapcsolódó képek
 


\"qnQHDXu.png\"
Fegyver vásárlási hely az interiorban
\"A1TRxdv.png\"
Fegyver vásárlási dialog
 
 
Játékmódok
 


T(eam)D(eath)M(atch) || Lehet választani 2 csapatot, amelyek összecsapnak.

C(apture)T(he)F(lag) || Lehet választani 2 csapatot, amelyek ellopják középrõl a zászlót és be kell vinniük a saját bázisukra.


Defense Tower || Lehet választani 2 csapatot, az egyik csapat elindul a másik csapat bázisa felé és be kell foglalnia azt. Az oda fele vezetõ uton bármilyen módszerrel megállíthatják az ellenséget.


G(un) G(ame) || Mindenki mindenki ellen, 3 ölésenként kapsz új fegyvert, ha megölnek egy fegyver szinttel lejjebb kerülsz.


Sniper DM || Mindenki mindenki ellen, van 2 oldal, középen egy nagy szakadék, oldalt át lehet menni a másik oldalra.

 
 
A játékmódok még bõvítve lesznek!
 

Kapcsolódó képek
 


\"T9H7xxO.png\"
Játékmód felvételi hely
\"1FKzjcf.png\"
Játékmód választó dialog

A számok a játékmódban lévõ játékosokat jelzik. Ha a szám piros akkor még nincs elegendõ játékos az indításához, ha a szám zöld akkor már megy, vagy indítható a játék.

 
 
XP Rendszer
 

A szerveren összesen 10 szint van. Mint feljebb olvashattátok a szintnek is szerepe van a fegyvervásárláshoz, illetve késõbb szerepe lesz a képességekhez is, de ez még fejlesztés alatt áll. A szintedet jelzi a képernyõ bal sarkában lévõ felkiáltójel melletti szám, illetve a ScoreBoard-on lévõ pontod száma. A szint lépéshez egyértelmûen XP szükséges. XP-t szerezni egyenlõre még talált lövéssel, illetve öléssel lehet. Ölésnél lehet szerezni BónuszXP-t amit aszerint számol, hogy mekkora távolságból ölted meg a játékost. Az XP pontjaidat a képernyõ alján jelzi egy kék csík.
 

FõMenü
 

A nevedre kattintva megjelenik a FõMenü. Ebben a dialogban lesz elérhetõ a legtöbb játékos/karakter opció. Ide tartoznak a parancsok, jelszó váltás, név váltás, képességek stb.
 

Kapcsolódó képek
 


\"U71b1Mk.png\"
Maga a fõmenü
\"kzi7YGW.png\"
Alap felhasználó kezelõ
\"2KvUlYn.png\"
Támogatói felhasználó kezelõ(Jelenleg még fejlesztés alatt!)
 
 
Képernyõ Leírás
 


\"width=500
http://kepfeltoltes.hu/140716/597649737Screenshot_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
 

>> Kép megtekintése nagyban <<
 

További Képek
 


\"Z76cZce.png\"
Mûszerfal
 
 
Végszó
 


Ha felkeltette az érdeklõdésed a leírás és szeretnéd kipróbálni, kövesd nyomon
Facebook oldalunkat és tudd meg akár elsõként az indulás idõpontját!

15
Munkaerő keresése / DM Mappert keresek
« Dátum: 2014. május 31. - 16:24:09 »

Sziasztok!
Jelenleg 0-ról írok egy DM modot és ehhez kéne nekem egy értelmes, kreatív mapper.
--==Feladatok==--
Egy skinválasztó helység készítése
Egy SpawnHely készítése
Különféle játékmódokhoz elzárt pályák(pl.: TDM,CTF)
--==Elvárások==--
Minimum 14 életkor
Haladó mapper tudás
Megbízhatóság
Napi 1-2 óra aktívság
Referencia !!!KÖTELEZÕ!!!
TeamSpeak3 elõny
--==Jutalom==--
Megegyezés szerint. Az alap jutalom egy 3(/5)-ös admin szint amint kész a játékmód, illetve név feltüntetése.
--==Elérhetõségek==--
Itt a fórumon PrivátÜzenetben
E-mail: [email protected]
Skype: sa-mpzoli

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal