Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: [1]
1
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:The Real Life« Dátum: 2013. szeptember 03. - 19:17:20 »Az igazat megvalva egy Oxedit módbol...[/quote] 2
Segítségkérés / Animációt keresek!« Dátum: 2013. július 20. - 14:15:30 »
Hellotok!
Nem tudom egy animációnak a nevét. A szervereken általában a /cop parancs szokott rá lenni. Rendõröknek van alapból singlebe, mikor letartóztatnak azt hiszem. Fogja a fegyvert, felemeli, majd leszögezi a földre. Lehet közbe futni. A segítséget elõre köszönöm! 3
Archívum / megoldva - törölhetõ/zárható« Dátum: 2013. június 21. - 14:19:10 »
Hellotok!
Az a problémám lenne, hogy SQL-bõl kiszeretnék kérni egy adatot. Ugye táblába kéri, wikin néztem is példát hozzá. Elején az adatbázishoz csatlakozás. function csatlakozas() Ami nem mûködik.
Kiírja hogy sikeres karakter azonosítás meg jelszó. De ezt írja ki hibának. [2013-06-21 14:15:42] ERROR: rpg\\account_system_server.lua:40: attempt to index field \'?\' (a nil value) wiki https://wiki.multitheftauto.com/wiki/ExecuteSQLQuery legalsó példa Amit wikirõl másoltam ki példát, az se mûködik, az meg nem találja a money oszlopot, pedig van olyan oszlop az adatbázisban. 4
Hellotok!
A kérdésem a globális változóval az lenne, hogy ha azt a kliens oldalon megadjuk, akkor az használható a szerver oldalon is? Illetve melyiket érzékeli hamarabb, vagy sorba? Mert nem értem. Fálj kezeléssel pedig a kérdésem: ha a \"jatekos\" változó tárolja a játékos felhasználónevét, hogy tudom megcsinálni, hogy egy bizonyos könyvtárba tegye a szerver mappáján belül? Mondjuk a databases mappába lenne. Mert akkor a többi resourcehoz is onnan tudnám használni. Vagy ezt felejtsem el, és próbáljam megtanulni a SQL/mySQL használatát? A válaszokat elõre köszönöm! Oxsotus 5
Segítségkérés / Crashel a SAMP« Dátum: 2012. augusztus 20. - 12:30:37 »
Hellotok!
A levegõbe mapolok egy pályát, kb 520-as magasságba, és amikor elkezdtem, tesztelgettem, nem volt gond, és most mikor már nagyobb lett, egyszerûen crashel, 160 object van eddig benne. Jernejlben mapolok, rámegyek tesztelésre, beindul a SA, betölt a samp, és crash. Betettem script-be is, és úgy is crashel a SAMP. Tudtok segíteni? 6
Segítségkérés / Nem reagál a SA-MP [megoldva]« Dátum: 2012. június 29. - 12:59:17 »
Hellotok!
Mapolgattam, vagyis inkáb törölgettem objecteket, sikerült is párat, 1000 darabot kb.. Be tettem házi szeróra, megyek fel, nem tudok kattintani se a spawn-ra se semmire... végre letesz 10 mp után. Ekkor meg mozogni nem tudok, maga a SA nem fagyott be mert a madarak azok szálltak. Ezután 2 részre osztottam és filterscriptbe tettem be ahol parancsot is tettem hozzá, 500-500 object van bennük külön-külön. Ha az egyiket beteszem akkor még megy, de ha a másik részét is hozzá teszem már nem reagál semmire, de a madarak szállnak és NRG motorja jár, és füstöl. Nem reagál semmire, és csak CTRL+ALT+DEL-el tudom kikapcsolni. Mi lehet a gond? Túl sok az object, vagy az object látóhatára rossz? Itt van pár példa az objectek körül: RemoveBuildingForPlayer(playerid, 9269, -2681.7266, 2164.4297, 49.5469, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 9478, -2681.7266, 2164.4297, 49.5469, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 10822, -1336.8125, 892.7578, 57.9141, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 10823, -1204.1172, 1032.6094, 53.5703, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11248, -1204.1172, 1032.6094, 53.5703, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11251, -1336.8125, 892.7578, 57.9141, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11252, -1078.7656, 891.0781, 35.6016, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11254, -1132.0703, 855.0859, 42.3281, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11259, -1142.0859, 847.7188, 34.5859, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11260, -1198.3984, 808.6328, 42.5313, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11266, -1198.3984, 808.6328, 42.5313, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11267, -1078.7656, 891.0781, 35.6016, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11268, -1132.0703, 855.0859, 42.3281, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11381, -1349.3281, 879.4219, 43.0313, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11382, -1200.7500, 1035.9844, 38.4141, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1290, -1463.7031, 758.2344, 51.7969, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1290, -1397.7344, 827.5391, 52.7891, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1290, -1331.1328, 897.4063, 51.8125, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1290, -1264.5703, 967.3438, 50.1875, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1290, -1188.8359, 1046.7891, 46.6719, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 10141, -1421.6250, 1490.8594, 6.9688, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 10229, -1421.8750, 1489.4453, 5.8203, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 10230, -1421.6250, 1490.8594, 6.9688, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 10231, -1422.5391, 1489.3516, 8.4531, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 10228, -1411.9844, 1489.7188, 5.7891, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 10140, -1406.9063, 1489.8047, 7.1250, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 10227, -1376.7500, 1490.6328, 12.0234, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 10226, -1377.2344, 1491.6250, 6.2109, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 9684, -2681.4922, 1529.1094, 112.7891, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 9685, -2681.4922, 1529.1094, 112.7891, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 9686, -2681.4922, 1595.0078, 109.4375, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 9687, -2681.4922, 1684.4609, 120.4531, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 9688, -2681.5000, 1764.8438, 113.1172, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 9689, -2681.4922, 1684.4609, 120.4531, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 9690, -2681.4922, 1595.0078, 109.4375, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 9691, -2681.4922, 1847.9375, 120.0859, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 9692, -2681.4922, 1933.8672, 109.4375, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 9693, -2681.4922, 1847.9375, 120.0859, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 9694, -2681.4922, 1933.8672, 109.4375, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 9695, -2681.4922, 2042.1563, 86.7188, 0.25); [megoldva] 7
Segítségkérés / Handling - Kezelhetõség« Dátum: 2012. január 13. - 20:28:06 »
Hellotok!
Az lenne a krédésem, hogy van e olyan script, amivel a kocsinak a kezelhetõségét lehet állítani, pl: gyorsulás, tapadás... Ha valaki tud ilyesmit, tudna adni leíráshoz linket? Probáltam keresgélni, de csak cheatet találtam... 8
Kérdések, Segítség / EA SPORTS MMA« Dátum: 2011. december 30. - 20:42:37 »
Hellotok!
Szóval, az lenne a kérdésem hogy az EA SPORTS MMA-hoz hasonló játékot tudtok ajánlani PC-re? Ha van egyáltalán. Kimondottan MMA-s játék érdekelne, boxos, Tekken-hez hasonló nem. 9
Segítségkérés / SaCamHack« Dátum: 2011. december 29. - 11:56:24 »
Hellotok!
Feltettem a Sa Cam Hack-et, és az lenne a gondom, hogy szét lapul a nézet. Régebben mûködött, csak most nem jó. Mindent úgy csináltam ahogy leírták, youtube-ról néztem. Amikor bekapcsolom akkor lesz ilyen a nézet: http://kepfeltoltes.hu/111229/225543759sa-mp-029_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] Ha kikapcsolom, akkor is ilyen marad. Op.: Win7, 32 bites
Oldalak: [1]
|