Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - dukma
Oldalak: [1]
1
« Dátum: 2013. november 24. - 15:10:54 »
Üdv! Van egy ilyen scriptem: #include #include #include new gAreaFortCarson; public OnScriptInit() { gAreaFortCarson = Area_AddCuboid(-1.5551, 2369.0076, -3, -53.2185, 2332.3062, 200.00); return 1; } public OnPlayerEnterArea(playerid, areaid) { if (areaid == gAreaFortCarson) SendClientMessage(playerid, 0x0066FF, \"Üdv a piacon!\"); }
nem ír a pawno semmi hibát de mégse írja ki a szöveget hogy üdv... valaki pls help....
2
« Dátum: 2013. november 24. - 12:03:03 »
Üdv! Olyan kérdésem lenne hogy hogy lehet lekérdezni hogy valaki egy területen belül van e és ha abból az adott területbõl kimegy ki történjen vele?
3
« Dátum: 2013. november 23. - 22:02:21 »
Üdv! A segítségeteket szeretném kérni! Most tanulom a scriptelést és arra szeretnék egy példát kérni hogy ha valaki bemegy egy adott területre akkor godot kapjon ha kijön akkor elvegye tõle. Ez hogy valósítható meg? A válaszokat elõre is köszönöm.
4
« Dátum: 2013. november 23. - 18:11:02 »
Sziasztok! Kezdõ vagyok és szeretném a segítségeteket kérni... :/ Írtam egy parancsot és azt 1.5 órája próbálom átteni úgy hogy csak Rcon admin tudja használni. Ezt valaki meg csinálja nekem és akkor azt átnézem hogy csinálta meg. if(strcmp(cmdtext, \"/obresi\", true) == 0) { for(new i=1;i<=MAX_VEHICLES;i++) { DestroyVehicle(i); } SendRconCommand(\"reloadfs ob\"); return 1; } Elõre is köszönöm!
5
« Dátum: 2013. november 20. - 20:21:39 »
Üdv! Van egy scriptem ami menti a rendszámot és csak RCON al lehet használni. A rendszmáot át is írja a dini filet létrehozza de szerver restartnál nem tölti be az átírt rendszámot hanem marad az alap rendszám ami minden modba van.... (XYZSR998) a script: #include #include #include #include #define VEH_FILE \"vehicles.ini\" new plate[20]; public OnFilterScriptInit() { new plate[20]; for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++) { format(plate, sizeof(plate), \"%d\", i); if(dini_Exists(VEH_FILE)) return SetVehicleNumberPlate(i, dini_Get(VEH_FILE, plate)); SetVehicleToRespawn(i); } return 1; } CMD:rendszam(playerid, params[]) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0; { new platestr[20], string[20], vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); new Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:A; if(sscanf(params, \"s\", platestr)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"USAGE: /setnumberplate [string]\"); if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem ülsz jármûben!\"); GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); GetVehicleZAngle(vehicleid, A); SetVehicleNumberPlate(vehicleid, platestr); SetVehicleToRespawn(vehicleid); SetVehiclePos(vehicleid, X, Y, Z); SetVehicleZAngle(vehicleid, A); PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0); format(string, sizeof(string), \"%d\", vehicleid); if(!dini_Exists(VEH_FILE)) dini_Create(VEH_FILE); dini_Set(VEH_FILE, string, platestr); } return 1; } elõre is köszönöm a segítséget!
6
« Dátum: 2013. november 19. - 21:18:18 »
Sziasztok! Most tanulom a scriptelést (már megy alap fokon) és most a PPC n gyakorolok. Az érdekel engem hogy a szerveren átírom a kocsik rendszámát akkor átíródik elmenti a szerver. Az a gond hogyha a megvásárolt kocsinak átírom a rendszámát,akkor teljesen jól elmenti respawnál se tûnik el. De viszont ha leparkolom a kocsit akkor vissza íródik a rendszám arra ami régen volt a PPC be alapból XYZSR998. A lényeg hogy hogy tudom átírni úgy hogy a leparkolás ne írja át a rendszámot? Elõre is köszönöm szépen.
7
« Dátum: 2013. március 15. - 14:11:56 »
Sziasztok! Van 1 szerver itthon teljesen jól megy (win7) de felrakom a most bérelt VPS re (win server 2003) és nem tölt be a Whirlpool [14:06:50] Loading plugin: Whirlpool.dll [14:06:50] Failed. [14:06:50] Loaded 5 plugins.
és a log legvége: [14:06:45] Script[gamemodes/asd.amx]: Run time error 19: \"File or function is not found\" [14:06:45] Number of vehicle models: 0 aki tud pls help fontos lenne.
8
« Dátum: 2013. február 26. - 15:40:57 »
Sziasztok! Van 1 admin duty scriptem és azt szereném megcsinálni hogy az admin csak dutyban tudjon parancsokat használni. 1 admin command: COMMAND:repair(playerid, params[]) { // Send the command to all admins so they can see it SendAdminText(playerid, \"/repair\", params); // Check if the player has logged in if (APlayerData[playerid][LoggedIn] == true) { // Check if the player\'s admin-level is at least 1 if (APlayerData[playerid][PlayerLevel] >= 1) { // Check if the player is inside a vehicle if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"You are not in a vehicle!\"); // Let the player know he\'s not inside a vehicle and let the server know that this was a valid command // Fully repair the vehicle (damage value and bodywork) RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); // Send the player a message to inform him that his vehicle has been repaired SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"Your vehicle has been successfully repaired!\"); } else return 0; } else return 0; // Let the server know that this was a valid command return 1; } és az admin duty script: //---------------------- #include <a_samp> #include <IsPlayerLAdmin> //---------------------- #define COLOR_RED 0xFF0000FF #define COLOR_GREEN 0x008000FF #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00FF //---------------------- new Text3D: ASZ; new bool: Adminszolgalat[MAX_PLAYERS]; //---------------------- #include < dini > #include < zcmd > public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { new sendername[MAX_PLAYER_NAME]; new string[128]; if (strcmp(\"/aduty\", cmdtext, true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(IsPlayerLAdmin(playerid)) { if(Adminszolgalat[playerid] == false) { ASZ = Create3DTextLabel(\"Admin Szolgálatban\", COLOR_RED, 0.0, 0.0, 2.0, 40, 0, 0); Attach3DTextLabelToPlayer(ASZ, playerid, 0.0, 0.0, 0.4); ShowNameTags( 0 ); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, \"-------------------------------\"); format(string, sizeof(string), \"Admin %s szolgálatba lépett most fogad üzeneteket!\", sendername); SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW,string); SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, \"-------------------------------\"); Adminszolgalat[playerid] = true; SetPlayerSkin(playerid, 0); } else if(Adminszolgalat[playerid] == true) { Delete3DTextLabel(ASZ); ShowNameTags( 1 ); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, \"-------------------------------\"); format(string, sizeof(string), \"Admin %s kilépett a szolgálatból most már csak játékos a szerveren!\", sendername); SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW,string); SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, \"-------------------------------\"); Adminszolgalat[playerid] = false; SetPlayerSkin(playerid, 46); } } else return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy Admin!\"); } return 1; } return 0; } if(Adminszolgalat[playerid] == true ) return SendClientMessage( playerid, -1, \"Csak adminiszolgálatban használható!\"); new file[128]; // Létrehozzuk a file nevû tárolót (ebbe tároljuk a fájlok elérési útját) new jatekosnev[24]; // Ebbe tároljuk a nevünket new szint[MAX_PLAYERS]; // Ebbe tároljuk a fájlból kiolvasott szintet public OnPlayerConnect(playerid) // Amikor csatlakozol { GetPlayerName(playerid, jatekosnev, 24); // Lekérjük a nevünket, és elmentjük a jatekosnev tárolóba format(file, sizeof(file), \"/Szintek/%s.ini\", jatekosnev); // Megadjuk hogy a file = \\Szintek\\te neved.ini if(fexist(file)) // Ha létezik a Szintek mappába a \"te neved.ini\" { szint[playerid] = dini_Int(file, \"Szint\"); // kiolvassuk a fájlból a \"Szint\" értékét és elmentjük a \"szint\" tárolóba SetPlayerScore(playerid, szint[playerid]); // Annyi pontot kapsz amennyi a \"szint\" tárolóba van SendClientMessage(playerid, -1, \"Szinted betöltve!\"); // szöveg } else { // ha nem létezik a fájl dini_Create(file); // létrehozzuk dini_IntSet(file, \"Szint\", GetPlayerScore(playerid)); // Írunk bele \"Szint\" szöveget, és az értéke annyi lesz amennyi pontod van(szinted) } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) // Amikor lelépsz { GetPlayerName(playerid, jatekosnev, 24); // Lekérjük a nevünket és tároljuk a jatekosnev tárolóba format(file, sizeof(file), \"/Szintek/%s.ini\", jatekosnev); // Megadjuk hogy a file = \\Szintek\\te neved.ini dini_IntSet(file, \"Szint\", GetPlayerScore(playerid)); // a szint értéket átírjuk a fájlunkba annyira ahány pontunk van return 1; } ha megoldható pls segítsen valaki! elõre is köszi.
9
« Dátum: 2013. február 11. - 17:19:39 »
Sziasztok! Valahol régen láttam 1 ilyan INC t a PPc_Housinghoz hogy admin el tudja admin más házát csak most nem találom. Létezik még ilyen? Akinek megvan kérem szépen 1 linket adjon hozzá.
10
« Dátum: 2013. február 10. - 12:00:33 »
Sziasztok! Nem találtam Log scriptet és az a kérdésem hogy van 1 olyan h a scriptfiles mappába legyen 1 log mappa és ott a txt be legyen chat log command log ilyen van?
Oldalak: [1]
|