Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - dukma

Oldalak: [1]
1
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Aréna hiba
« Dátum: 2013. november 24. - 15:10:54 »
Üdv!
Van egy ilyen scriptem:
 
#include 
#include
#include
 
new gAreaFortCarson;
public OnScriptInit()
{
   gAreaFortCarson = Area_AddCuboid(-1.5551, 2369.0076, -3, -53.2185, 2332.3062, 200.00);
   return 1;
}
public OnPlayerEnterArea(playerid, areaid)
{
   if (areaid == gAreaFortCarson) SendClientMessage(playerid, 0x0066FF, \"Üdv a piacon!\");
}

 
nem ír a pawno semmi hibát de mégse írja ki a szöveget hogy üdv...
valaki pls help....

2
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Zónák
« Dátum: 2013. november 24. - 12:03:03 »
Üdv!
Olyan kérdésem lenne hogy hogy lehet lekérdezni hogy valaki egy területen belül van e és ha abból az adott területbõl kimegy ki történjen vele?

3
Szkript kérések / Ölés zóna
« Dátum: 2013. november 23. - 22:02:21 »
Üdv!
A segítségeteket szeretném kérni!
Most tanulom a scriptelést és arra szeretnék egy példát kérni hogy ha valaki bemegy egy adott területre akkor godot kapjon ha kijön akkor elvegye tõle.
Ez hogy valósítható meg?
A válaszokat elõre is köszönöm.

4
Segítségkérés / Rcon parancs
« Dátum: 2013. november 23. - 18:11:02 »
Sziasztok!
Kezdõ vagyok és szeretném a segítségeteket kérni... :/
Írtam egy parancsot és azt 1.5 órája próbálom átteni úgy hogy csak Rcon admin tudja használni.
Ezt valaki meg csinálja nekem és akkor azt átnézem hogy csinálta meg.
 
   if(strcmp(cmdtext, \"/obresi\", true) == 0)
   {
for(new i=1;i<=MAX_VEHICLES;i++)
{
      DestroyVehicle(i);
}
      SendRconCommand(\"reloadfs ob\");
return 1;
}

 
Elõre is köszönöm!

5
Segítségkérés / Rendszam mentés
« Dátum: 2013. november 20. - 20:21:39 »
Üdv!
Van egy scriptem ami menti a rendszámot és csak RCON al lehet használni.
A rendszmáot át is írja a dini filet létrehozza de szerver restartnál nem tölti be az átírt rendszámot hanem marad az alap rendszám ami minden modba van.... (XYZSR998)
a script:
 
#include 
#include
#include
#include
#define VEH_FILE    \"vehicles.ini\"
new plate[20];
 
public OnFilterScriptInit() {
new plate[20];
     for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++) {
       format(plate, sizeof(plate), \"%d\", i);
         if(dini_Exists(VEH_FILE)) return SetVehicleNumberPlate(i, dini_Get(VEH_FILE, plate));
         SetVehicleToRespawn(i);
     }
     return 1;
}
 
CMD:rendszam(playerid, params[])
{
   if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
   {
new platestr[20], string[20], vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
new Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:A;
if(sscanf(params, \"s\", platestr)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"USAGE: /setnumberplate [string]\");
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem ülsz jármûben!\");
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); GetVehicleZAngle(vehicleid, A);
SetVehicleNumberPlate(vehicleid, platestr);
SetVehicleToRespawn(vehicleid);
SetVehiclePos(vehicleid, X, Y, Z);
SetVehicleZAngle(vehicleid, A);
PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0);
format(string, sizeof(string), \"%d\", vehicleid);
if(!dini_Exists(VEH_FILE)) dini_Create(VEH_FILE);
dini_Set(VEH_FILE, string, platestr);
}
return 1;
}

 
elõre is köszönöm a segítséget!

6
Segítségkérés / PPC Rendszám ((nem lesz semmi editelt szerver))
« Dátum: 2013. november 19. - 21:18:18 »
Sziasztok!
Most tanulom a scriptelést (már megy alap fokon) és most a PPC n gyakorolok.
Az érdekel engem hogy a szerveren átírom a kocsik rendszámát akkor átíródik elmenti a szerver.
Az a gond hogyha a megvásárolt kocsinak átírom a rendszámát,akkor teljesen jól elmenti respawnál se tûnik el.
De viszont ha leparkolom a kocsit akkor vissza íródik a rendszám arra ami régen volt a PPC be alapból XYZSR998.
A lényeg hogy hogy tudom átírni úgy hogy a leparkolás ne írja át a rendszámot?
Elõre is köszönöm szépen.

7
Segítségkérés / Whirlpool hiba
« Dátum: 2013. március 15. - 14:11:56 »
Sziasztok!
Van 1 szerver itthon teljesen jól megy (win7) de felrakom a most bérelt VPS re (win server 2003) és nem tölt be a Whirlpool :(
 
[14:06:50]  Loading plugin: Whirlpool.dll
[14:06:50]   Failed.
[14:06:50]  Loaded 5 plugins.

 
és a log legvége:
 
[14:06:45] Script[gamemodes/asd.amx]: Run time error 19: \"File or function is not found\"
[14:06:45] Number of vehicle models: 0

 
aki tud pls help fontos lenne.

8
Segítségkérés / Admin duty
« Dátum: 2013. február 26. - 15:40:57 »
Sziasztok!
Van 1 admin duty scriptem és azt szereném megcsinálni hogy az admin csak dutyban tudjon parancsokat használni.
1 admin command:
 
COMMAND:repair(playerid, params[])
{
// Send the command to all admins so they can see it
SendAdminText(playerid, \"/repair\", params);
// Check if the player has logged in
if (APlayerData[playerid][LoggedIn] == true)
{
// Check if the player\'s admin-level is at least 1
if (APlayerData[playerid][PlayerLevel] >= 1)
{
    // Check if the player is inside a vehicle
   if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
      return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"You are not in a vehicle!\"); // Let the player know he\'s not inside a vehicle and let the server know that this was a valid command
   // Fully repair the vehicle (damage value and bodywork)
   RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
   // Send the player a message to inform him that his vehicle has been repaired
   SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"Your vehicle has been successfully repaired!\");
}
else
    return 0;
}
else
    return 0;
 
// Let the server know that this was a valid command
return 1;
}

 
és az admin duty script:
 

//----------------------
#include <a_samp>
#include <IsPlayerLAdmin>
//----------------------
#define COLOR_RED 0xFF0000FF
#define COLOR_GREEN 0x008000FF
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00FF
//----------------------
new Text3D: ASZ;
new bool: Adminszolgalat[MAX_PLAYERS];
//----------------------
#include < dini >
#include < zcmd >
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
new string[128];
if (strcmp(\"/aduty\", cmdtext, true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   if(IsPlayerLAdmin(playerid))
   {
       if(Adminszolgalat[playerid] == false)
       {
         ASZ = Create3DTextLabel(\"Admin Szolgálatban\", COLOR_RED, 0.0, 0.0, 2.0, 40, 0, 0);
         Attach3DTextLabelToPlayer(ASZ, playerid, 0.0, 0.0, 0.4);
                     ShowNameTags( 0 );
                     GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                     SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, \"-------------------------------\");
         format(string, sizeof(string),      \"Admin %s szolgálatba lépett most fogad üzeneteket!\", sendername);
         SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW,string);
         SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, \"-------------------------------\");
         Adminszolgalat[playerid] = true;
         SetPlayerSkin(playerid, 0);
      }
      else if(Adminszolgalat[playerid] == true)
      {
         Delete3DTextLabel(ASZ);
             ShowNameTags( 1 );
                   GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
             SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, \"-------------------------------\");
         format(string, sizeof(string),      \"Admin %s kilépett a szolgálatból most már csak játékos a szerveren!\", sendername);
         SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW,string);
         SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, \"-------------------------------\");
         Adminszolgalat[playerid] = false;
         SetPlayerSkin(playerid, 46);
      }
   }
   else return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy Admin!\");
}
return 1;
}
return 0;
}
 
if(Adminszolgalat[playerid] == true )
return SendClientMessage( playerid, -1, \"Csak adminiszolgálatban használható!\");
 
new file[128]; // Létrehozzuk a file nevû tárolót (ebbe tároljuk a fájlok elérési útját)
new jatekosnev[24]; // Ebbe tároljuk a nevünket
new szint[MAX_PLAYERS]; // Ebbe tároljuk a fájlból kiolvasott szintet
 
public OnPlayerConnect(playerid) // Amikor csatlakozol
{
GetPlayerName(playerid, jatekosnev, 24); // Lekérjük a nevünket, és elmentjük a jatekosnev tárolóba
format(file, sizeof(file), \"/Szintek/%s.ini\", jatekosnev); // Megadjuk hogy a file = \\Szintek\\te neved.ini
if(fexist(file)) // Ha létezik a Szintek mappába a \"te neved.ini\"
{
szint[playerid] = dini_Int(file, \"Szint\"); // kiolvassuk a fájlból a \"Szint\" értékét és elmentjük a \"szint\" tárolóba
SetPlayerScore(playerid, szint[playerid]); // Annyi pontot kapsz amennyi a \"szint\" tárolóba van
SendClientMessage(playerid, -1, \"Szinted betöltve!\"); // szöveg
} else { // ha nem létezik a fájl
dini_Create(file); // létrehozzuk
dini_IntSet(file, \"Szint\", GetPlayerScore(playerid)); // Írunk bele \"Szint\" szöveget, és az értéke annyi lesz amennyi pontod van(szinted)
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) // Amikor lelépsz
{
GetPlayerName(playerid, jatekosnev, 24); // Lekérjük a nevünket és tároljuk a jatekosnev tárolóba
format(file, sizeof(file), \"/Szintek/%s.ini\", jatekosnev); // Megadjuk hogy a file = \\Szintek\\te neved.ini
dini_IntSet(file, \"Szint\", GetPlayerScore(playerid)); // a szint értéket átírjuk a fájlunkba annyira ahány pontunk van
return 1;
}

 
ha megoldható pls segítsen valaki! elõre is köszi.

9
Segítségkérés / PPC_House admin ház eladás
« Dátum: 2013. február 11. - 17:19:39 »
Sziasztok!
Valahol régen láttam 1 ilyan INC t a PPc_Housinghoz hogy admin el tudja admin más házát csak most nem találom. :(
Létezik még ilyen? Akinek megvan kérem szépen 1 linket adjon hozzá.

10
Segítségkérés / Szerver LOG
« Dátum: 2013. február 10. - 12:00:33 »
Sziasztok!
Nem találtam Log scriptet és az a kérdésem hogy van 1 olyan h a scriptfiles mappába legyen 1 log mappa és ott a txt be legyen chat log command log ilyen van?

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal