Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - [(The_Pro_Kari)]
1
« Dátum: 2014. március 10. - 06:36:17 »
2
« Dátum: 2014. január 03. - 13:32:42 »
Üdv! Mivel páran azt kértétek ebben a témában: http://sampforum.hu/index.php?topic=44380.0 hogy csináljam meg úgy hogy /setrank (id) (rang) és a neve elé tegye ki ezért gyorsan össze dobtam nektek. A kód összesen 73 sor. Parancsok: /setrank (Játékos név/id) (Rang) /norank (Játékos név/id) Csak rcon tudja használni ezt a két parancsot // ====[iNCLUDE]==== #include #include #include #include CMD:setrank(playerid,params[]) { new id, string[128], rk[128]; if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0x00fffbAA, \"[Hiba]Nem vagy RCON\"); if(sscanf(params, \"us[128]\", id, rk)) return SendClientMessage(playerid, 0x00fffbAA, \"[Használat]/setrank \"); if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, 0x00fffbAA, \"[Hiba]Rossz azonosító.\"); SetPVarString(id,\"Rank\",rk); format(string, sizeof(string),\"[RCON]%s(%d)-nak/nek beállítottad a rangját erre: [%s]\", pName(id), id, rk); SendClientMessage(playerid,0x00fffbAA,string); format(string, sizeof(string),\"[RCON]%s(%d) beállította a rangod erre: [%s]\", pName(playerid), playerid, rk); SendClientMessage(id,0x00fffbAA,string); SetPVarInt(id, \"Rank2\", 1); return 1; } CMD:norank(playerid,params[]) { new id, string[128]; if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0x00fffbAA, \"[Hiba]Nem vagy RCON\"); if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid, 0x00fffbAA, \"[Használat]/norank \"); if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, 0x00fffbAA, \"[Hiba]Rossz azonosító.\"); SetPVarInt(id, \"Rank2\", 0); format(string, sizeof(string),\"[RCON]%s(%d)-nak/nek levetted a rangját\", pName(id), id); SendClientMessage(playerid,0x00fffbAA,string); format(string, sizeof(string),\"[RCON]%s(%d) levette a rangod\", pName(playerid), playerid); SendClientMessage(id,0x00fffbAA,string); return 1; } public OnPlayerText(playerid,text[]) { new szChat[144], rank1[128]; GetPVarString(playerid,\"Rank\",rank1,128); if(GetPVarInt(playerid, \"Rank2\") == 1) { format(szChat,sizeof (szChat),\"[%s]{%06x}%s{007f9c}(%d): {ffffff}%s\", rank1, GetPlayerColor(playerid) >>> 8, pName(playerid), playerid, text); } else { format(szChat,sizeof (szChat),\"{%06x}%s{007f9c}(%d): {ffffff}%s\", GetPlayerColor(playerid) >>> 8, pName(playerid), playerid, text); }SendClientMessageToAll(-1, szChat); return 0; } public OnPlayerConnect(playerid) { SetPVarInt(playerid, \"Rank2\", dini_Int(File(playerid),\"Toggle\")); SetPVarString(playerid,\"Rank\",dini_Get(File(playerid),\"Rank\")); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { if(!dini_Exists(File(playerid))) dini_Create(File(playerid)); new rank[128]; GetPVarString(playerid,\"Rank\",rank,128); dini_IntSet(File(playerid),\"Toggle\",GetPVarInt(playerid,\"Rank2\")); dini_Set(File(playerid),\"Rank\",rank); return 1; } stock pName(playerid) { new name[24]; GetPlayerName(playerid,name,24); return name; } stock File(playerid) { new f[156]; format(f,sizeof(f),\"%s.ini\",pName(playerid)); return f; } Tesztelve, mûködik. Kép a tesztrõl: http://kepfeltoltes.hu/140103/1259272377sa-mp-002_www.kepfeltoltes.hu_.pngTesztelni segített: Bendi. A rangokat elmenti a scriptfiles-be a játékos nevére. Ennyi lenne az egész Remélem valaki hasznát veszi. Pedro változata: #define FILTERSCRIPT #include #include #include #include public OnFilterScriptInit() { if(dini_Exists(\"Ranks.txt\")) dini_Create(\"Ranks.txt\"); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { if(!dini_Isset(\"Ranks.txt\", pName(playerid))) dini_Set(\"Ranks.txt\", pName(playerid), \"N/A\"); SetPVarString(playerid, \"rank\", dini_Get(\"Ranks.txt\", pName(playerid))); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { if(dini_Isset(\"Ranks.txt\", pName(playerid))) { new rank[32]; GetPVarString(playerid, \"rank\", rank, sizeof(rank)); dini_Set(\"Ranks.txt\", pName(playerid), rank); }else dini_Set(\"Ranks.txt\", pName(playerid), \"N/A\"); return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { new string[144], rank[32]; GetPVarString(playerid, \"rank\", rank, sizeof(rank)); if(!strcmp(rank, \"N/A\")) { format(string, sizeof(string), \"{%06x}%s(%i){FFFFFF}: %s\", GetPlayerColor(playerid) >>> 8, pName(playerid), playerid, text); }else{ format(string, sizeof(string), \"{80FF80}[%s] {%06x}%s(%i){FFFFFF}: %s\", rank, GetPlayerColor(playerid) >>> 8, pName(playerid), playerid, text); } SendClientMessageToAll(-1, string); return 0; } CMD:setrank(playerid, params[]) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Hiba, csak RCON adminok használhatáj ezt a parancsot!\"); new id, rank[32], string[144]; if(sscanf(params, \"us[32]\", id, rank)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Használat: /setrank [playerid/név] [rank (off=kikapcsolás)]\"); if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Hibás játékos azonosítót adtál meg!\"); if(!strcmp(rank, \"off\")) { format(rank, 32, \"N/A\"); format(string, sizeof(string), \"Egy adminisztrátor eltávolította a rankodat!\"); }else{ format(string, sizeof(string), \"Egy adminisztrátor módosította a rankodat! (%s)\", rank); } SendClientMessage(id, -1, string); format(string, sizeof(string), \"Sikeresen módosítottad %s rankját!\", pName(id)); SendClientMessage(playerid, -1, string); SetPVarString(id, \"rank\", rank); return 1; } stock pName(playerid) { new playername[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, playername, MAX_PLAYER_NAME); return playername; }
3
« Dátum: 2013. július 16. - 10:05:36 »
Nos mivel mostanság tényleg sokan keresitek ezt, és amit adnak nem mindig jó most elhoztam nektek a sajátomat. public OnPlayerText(playerid,text[]) { new szChat[144]; if(/*Ide azt rakd ahogy te kérdezed le hogy admin-e*/) format(szChat,sizeof (szChat),\"[Admin]{%06x}%s{007f9c}(%d): {ffffff}%s\", GetPlayerColor(playerid) >>> 8, pName(playerid), playerid, text); else { if(/*Ide azt ahogy te kérdezed le hogy VIP-e*/) format(szChat,sizeof (szChat),\"[Vip]{%06x}%s{007f9c}(%d): {ffffff}%s\", GetPlayerColor(playerid) >>> 8, pName(playerid), playerid, text); else format(szChat,sizeof (szChat),\"{%06x}%s{007f9c}(%d): {ffffff}%s\", GetPlayerColor(playerid) >>> 8, pName(playerid), playerid, text);//Ez pedig az a rész hogy ha se nem Admin se nem V.I.P. akkor is küldjön üzenetet } SendClientMessageToAll(-1, szChat); return 0; } //Ha ilyened már van vedd ki. stock pName(playerid) { new name[24]; GetPlayerName(playerid,name,24); return name; }
Remélem segítettem. Üdv KaRi.
4
« Dátum: 2013. június 15. - 11:39:05 »
if(GetPVarInt(playerid, \"DMZone\") == DM_M4) { new rand[128] = random(sizeof(RandomM4Spawn)); SetPlayerPos(playerid, RandomM4Spawn[rand][0], RandomM4Spawn[rand][1], RandomM4Spawn[rand][2]); SetPlayerFacingAngle(playerid, 90.0); ResetPlayerWeapons(playerid); SetPlayerVirtualWorld(playerid, 5); GivePlayerWeapon(playerid, 31, 99999); InfoTD(playerid,\"Beléptél az M4 DM zónába\",4000); return 1; }
Csak nem ezt mondtam én is? -.-\"
5
« Dátum: 2013. június 13. - 19:57:02 »
Ez nem leírás. Ezt szerintem vedd le... És az elõzõn nem véletlen vették le az ip-t..
6
« Dátum: 2013. május 29. - 16:31:48 »
Banolja már valaki
7
« Dátum: 2013. május 01. - 10:06:26 »
Szeretném nektek bemutatni a szemfényvesztõk címû filmet! Még nem jött ki moziba de szerintem nyáron kint lesz! Nem is húzom az idõt itt a trailer http://www.youtube.com/watch?v=xMiz11z9R4A
8
« Dátum: 2013. április 16. - 15:26:11 »
Üdv! Mivel nekem nem kell a paintball pálya ugyanis úgy se kezdenék vele semmit gondoltam publikálom, természetesen Beckham engedélyével! Elkészítési idõ: kb. 20-25perc Kép: http://kepfeltoltes.hu/130416/376223773N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] http://kepfeltoltes.hu/130416/nevtelen2_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] http://kepfeltoltes.hu/130416/790493888N_vtelen3_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] Teleport: AddPlayerClass(0,-1152.6892,-1124.0576,129.2188,183.6914,0,0,0,0,0,0); vagy csak simán: -1152.6892,-1124.0576,129.2188 Objectek száma: 156db Map: RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -1105.2969, -1290.4141, 129.0625, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -1116.9609, -1290.5156, 129.0625, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -1122.7656, -1284.7031, 129.0625, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -1122.7656, -1273.2188, 129.0625, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -1122.7656, -1261.5313, 129.0625, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -1122.7656, -1249.8438, 129.0625, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -1116.8594, -1255.3594, 129.0625, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -1105.1094, -1255.3594, 129.0625, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -1122.7656, -1238.1563, 129.0625, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 705, -1086.4141, -1291.3906, 128.0703, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -1093.8438, -1290.4922, 129.0625, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -1088.4063, -1238.4375, 129.0625, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -1088.4063, -1249.9219, 129.0625, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -1082.2422, -1290.5156, 129.0625, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -1082.4922, -1255.4375, 129.0625, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1454, -1157.7344, -1156.7969, 129.0156, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -1152.1719, -1150.9688, 129.0625, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1454, -1154.2031, -1156.7969, 129.0156, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1454, -1150.6797, -1156.7969, 129.0156, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3261, -1152.2969, -1134.5078, 128.2188, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3261, -1149.1797, -1134.5078, 128.2188, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3261, -1139.8125, -1134.5078, 128.2188, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3261, -1142.9844, -1134.5078, 128.2188, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3261, -1136.6250, -1134.5078, 128.2188, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3261, -1146.1094, -1134.5078, 128.2188, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3261, -1155.4063, -1134.5078, 128.2188, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -1070.5781, -1290.4141, 129.0625, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -1064.9609, -1273.0156, 129.0625, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -1064.9375, -1261.4219, 129.0625, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -1064.8594, -1284.6875, 129.0625, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -1070.8984, -1255.4609, 129.0625, 0.25); CreateDynamicObject(19313, -1148.37, -1171.29, 129.29, 0.00, 0.00, 89.82); CreateDynamicObject(19313, -1085.82, -1290.34, 129.29, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(19313, -1099.82, -1290.37, 129.29, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(19313, -1113.87, -1290.43, 129.29, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(19313, -1092.59, -1227.25, 129.29, 0.00, 0.00, 89.82); CreateDynamicObject(19313, -1120.78, -1269.41, 129.29, 0.00, 0.00, 89.82); CreateDynamicObject(19313, -1120.82, -1283.38, 129.29, 0.00, 0.00, 89.82); CreateDynamicObject(19313, -1064.89, -1283.23, 129.29, 0.00, 0.00, 89.82); CreateDynamicObject(19313, -1064.82, -1269.24, 129.29, 0.00, 0.00, 89.82); CreateDynamicObject(19313, -1071.85, -1290.31, 129.29, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(19313, -1071.72, -1248.25, 129.29, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(19313, -1120.70, -1255.39, 129.29, 0.00, 0.00, 89.82); CreateDynamicObject(19313, -1064.74, -1255.21, 129.29, 0.00, 0.00, 89.82); CreateDynamicObject(19313, -1120.64, -1241.39, 129.29, 0.00, 0.00, 89.82); CreateDynamicObject(19313, -1092.66, -1171.13, 129.29, 0.00, 0.00, 89.82); CreateDynamicObject(19313, -1092.65, -1241.23, 129.29, 0.00, 0.00, 89.82); CreateDynamicObject(19313, -1120.59, -1227.38, 129.29, 0.00, 0.00, 89.82); CreateDynamicObject(19313, -1141.30, -1164.32, 129.29, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(19313, -1085.70, -1248.25, 129.29, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(19313, -1127.48, -1206.38, 129.29, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(19313, -1120.52, -1213.32, 129.29, 0.00, 0.00, 89.82); CreateDynamicObject(19313, -1092.55, -1213.25, 129.29, 0.00, 0.00, 89.82); CreateDynamicObject(19313, -1148.72, -1213.82, 129.29, 0.00, 0.00, 89.82); CreateDynamicObject(19313, -1148.35, -1183.46, 129.29, 0.00, 0.00, 89.82); CreateDynamicObject(19313, -1099.39, -1164.37, 129.29, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(19313, -1141.46, -1206.34, 129.29, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(19313, -1127.36, -1164.34, 129.29, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(19313, -1113.41, -1164.35, 129.29, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(19313, -1092.63, -1199.00, 129.29, 0.00, 0.00, 89.82); CreateDynamicObject(19313, -1092.65, -1185.09, 129.29, 0.00, 0.00, 89.82); CreateDynamicObject(3398, -1148.49, -1206.25, 141.85, 0.00, 0.00, 147.45); CreateDynamicObject(3398, -1148.29, -1164.32, 141.85, 0.00, 0.00, 41.38); CreateDynamicObject(3398, -1064.64, -1248.32, 141.85, 0.00, 0.00, 323.18); CreateDynamicObject(3398, -1064.91, -1290.27, 141.85, 0.00, 0.00, 218.82); CreateDynamicObject(3398, -1120.82, -1290.41, 141.85, 0.00, 0.00, 147.45); CreateDynamicObject(3398, -1092.52, -1164.28, 141.85, 0.00, 0.00, 323.18); CreateDynamicObject(7040, -1138.34, -1199.19, 131.45, 0.00, 0.00, 14.22); CreateDynamicObject(3866, -1111.88, -1187.85, 135.98, 0.00, 0.00, 303.51); CreateDynamicObject(2633, -1112.26, -1173.74, 130.34, 0.00, 0.00, 33.56); CreateDynamicObject(2633, -1119.33, -1178.40, 130.34, 0.00, 0.00, 33.56); CreateDynamicObject(2633, -1115.80, -1176.06, 130.34, 0.00, 0.00, 33.56); CreateDynamicObject(8615, -1112.91, -1176.93, 130.74, 0.00, 0.00, 33.82); CreateDynamicObject(1225, -1120.90, -1178.90, 132.36, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(11443, -1089.18, -1255.58, 128.27, 0.00, 0.00, 337.09); CreateDynamicObject(688, -1104.71, -1284.19, 127.87, 0.00, 0.00, 359.59); CreateDynamicObject(688, -1080.74, -1284.03, 127.87, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(688, -1085.95, -1282.52, 127.87, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(688, -1090.45, -1284.71, 127.87, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(7040, -1112.29, -1273.29, 131.06, 0.00, 0.00, 42.29); CreateDynamicObject(11446, -1071.32, -1274.98, 128.31, 0.00, 0.00, 337.65); CreateDynamicObject(11459, -1069.36, -1282.60, 127.90, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(13591, -1097.73, -1246.38, 128.21, 0.00, 0.00, 43.74); CreateDynamicObject(3279, -1072.20, -1255.46, 127.93, 0.00, 0.00, 22.35); CreateDynamicObject(17071, -1102.38, -1224.06, 128.23, 0.00, 0.00, 33.52); CreateDynamicObject(3279, -1141.91, -1170.55, 128.02, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(3502, -1117.92, -1239.32, 129.30, 0.00, 0.00, 357.80); CreateDynamicObject(3502, -1117.34, -1257.10, 129.72, 0.00, 0.00, 4.74); CreateDynamicObject(3502, -1117.92, -1248.08, 129.51, 0.00, 0.00, 1.94); CreateDynamicObject(13591, -1085.92, -1268.76, 128.21, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(12929, -1152.71, -1198.16, 128.22, 0.00, 0.00, 90.05); CreateDynamicObject(944, -1102.21, -1192.10, 129.17, 0.00, 0.00, 10.68); CreateDynamicObject(944, -1080.34, -1272.75, 129.17, 0.00, 0.00, 71.12); CreateDynamicObject(944, -1125.05, -1171.56, 129.17, 0.00, 0.00, 83.94); CreateDynamicObject(1454, -1109.80, -1262.51, 128.59, 0.00, 0.00, 74.29); CreateDynamicObject(1454, -1109.18, -1243.23, 128.59, 0.00, 0.00, 55.58); CreateDynamicObject(19313, -1148.66, -1202.09, 129.29, 0.00, 0.00, 89.82); CreateDynamicObject(3578, -1157.02, -1131.79, 128.69, 0.00, 0.00, 88.27); CreateDynamicObject(3578, -1153.65, -1187.04, 128.69, 0.00, 0.00, 221.33); CreateDynamicObject(3578, -1147.81, -1143.27, 128.69, 0.00, 0.00, 88.27); CreateDynamicObject(3578, -1147.50, -1131.90, 128.69, 0.00, 0.00, 88.27); CreateDynamicObject(3578, -1157.27, -1196.09, 128.69, 0.00, 0.00, 90.61); CreateDynamicObject(3578, -1157.47, -1143.37, 128.69, 0.00, 0.00, 88.27); CreateDynamicObject(3578, -1148.22, -1154.44, 128.69, 0.00, 0.00, 88.27); CreateDynamicObject(3578, -1148.70, -1166.07, 128.69, 0.00, 0.00, 88.27); CreateDynamicObject(3578, -1149.20, -1178.17, 128.69, 0.00, 0.00, 88.27); CreateDynamicObject(3578, -1157.83, -1154.40, 128.69, 0.00, 0.00, 88.27); CreateDynamicObject(3578, -1158.11, -1165.72, 128.69, 0.00, 0.00, 88.27); CreateDynamicObject(3578, -1161.00, -1175.99, 128.69, 0.00, 0.00, 61.61); CreateDynamicObject(3578, -1166.90, -1185.44, 128.69, 0.00, 0.00, 53.76); CreateDynamicObject(3578, -1170.06, -1195.39, 128.69, 0.00, 0.00, 88.59); CreateDynamicObject(3578, -1170.08, -1206.48, 128.69, 0.00, 0.00, 90.67); CreateDynamicObject(3578, -1170.01, -1215.20, 128.69, 0.00, 0.00, 90.67); CreateDynamicObject(3578, -1164.83, -1220.18, 128.69, 0.00, 0.00, 179.09); CreateDynamicObject(3578, -1153.78, -1220.33, 128.69, 0.00, 0.00, 179.09); CreateDynamicObject(956, -1156.25, -1205.54, 128.47, 0.00, 0.00, 90.59); CreateDynamicObject(1343, -1156.29, -1204.42, 128.93, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(19128, -1154.43, -1192.89, 128.23, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(19128, -1150.40, -1192.85, 128.23, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(2607, -1149.93, -1204.22, 128.65, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(2607, -1151.88, -1204.21, 128.65, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(1256, -1155.91, -1199.11, 128.92, 0.00, 0.00, 178.56); CreateDynamicObject(1256, -1156.00, -1192.43, 128.92, 0.00, 0.00, 178.56); CreateDynamicObject(1514, -1149.31, -1204.32, 129.26, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(1514, -1151.16, -1204.24, 129.26, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(1514, -1152.58, -1204.28, 129.26, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(1256, -1149.08, -1201.79, 128.92, 0.00, 0.00, 359.47); CreateDynamicObject(1256, -1149.15, -1196.25, 128.92, 0.00, 0.00, 0.01); CreateDynamicObject(1256, -1149.14, -1199.04, 128.92, 0.00, 0.00, 0.08); CreateDynamicObject(18044, -1153.57, -1194.36, 130.86, 0.00, 0.00, 270.91); CreateDynamicObject(1256, -1155.81, -1196.31, 128.92, 0.00, 0.00, 178.56); CreateDynamicObject(1585, -1148.66, -1196.49, 130.82, 0.00, 0.00, 273.21); CreateDynamicObject(3749, -1152.03, -1127.67, 133.74, 0.00, 0.00, 358.45); CreateDynamicObject(970, -1153.02, -1203.19, 128.66, 0.00, 0.00, 90.17); CreateDynamicObject(970, -1150.94, -1203.07, 128.66, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(944, -1116.72, -1211.82, 129.17, 0.00, 0.00, 1.11); CreateDynamicObject(944, -1116.72, -1211.82, 129.17, 0.00, 0.00, 1.11); CreateDynamicObject(1225, -1140.33, -1201.66, 128.62, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(1225, -1069.01, -1271.27, 128.62, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(1225, -1110.93, -1215.52, 128.62, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(1225, -1114.52, -1167.40, 128.62, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(1225, -1123.27, -1198.39, 128.62, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(1225, -1091.77, -1286.66, 128.62, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(1225, -1102.13, -1237.69, 128.62, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(1225, -1105.92, -1285.65, 128.62, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(1225, -1081.56, -1286.03, 128.62, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(1225, -1077.80, -1254.58, 128.62, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(944, -1110.02, -1203.79, 129.17, 0.00, 0.00, 10.68); CreateDynamicObject(944, -1110.93, -1228.37, 129.17, 0.00, 0.00, 1.11); CreateDynamicObject(944, -1071.11, -1262.17, 129.17, 0.00, 0.00, 1.11); CreateDynamicObject(1225, -1097.08, -1276.51, 128.62, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(944, -1097.46, -1262.43, 129.17, 0.00, 0.00, 1.11); CreateDynamicObject(944, -1140.31, -1181.92, 129.17, 0.00, 0.00, 83.94); CreateDynamicObject(1225, -1136.46, -1177.43, 128.62, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(688, -1096.35, -1167.16, 127.87, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(688, -1097.23, -1284.57, 127.87, 0.00, 0.00, 0.00);
9
« Dátum: 2013. április 15. - 16:53:55 »
Üdv. Valaki nem tudna esetleg egy olyan progit aminek a lényege fullra az mint a Cam Hack-nek? Ugyanis nekem valami oknál fogva nem akar elindulni.... Elindítom és lefagy :Cry2:
10
« Dátum: 2013. április 15. - 16:00:57 »
Üdv! Gondoltam végre ideje lenne megírni a bemutatkozásomat ha már 2éve a fórumon vagyok. IRL:Teljes nevem: Kardos Krisztián. (Értelem szerûen a Kari a Kardosból jött és nem Karcsiból.) Születési idõ: 1998.12.15. Lakhelyem Budapest. Általános iskolás vagyok még de jövõre már gimnáziumba megyek és elég valószínû hogy informatikai szakra. Kedvenc zenei mûfaj: Dubstep, Rap Kedvenc étel: Anya húslevese :$, Rántott hús, Krumpli püré. SA-MP pályafutásom:Osztály társaimnak hála ismertem meg a SA-MP világát. Életem elsõ szervere a [HuN]Babgulyás CooL Party Szerver volt. Ez az idõszakom nem tartott túl sokáig ugyanis a szerver 2 hónapon belül megszûnt. Ezután kezdtem el játszani a [Hun]Xenon Fun Szerveren amin addig voltam amíg az be nem zárult sajnálatos módon. Ez után nem tudtam hogy õszintén melyik szerverre menjek. Elkezdtem utána nézni szervereknek és egy idõre a [HUN]Nagy Cool Party $tunt $erver-en kötöttem ki. Ott ismerkedtem meg egy gyerekkel aki mapper keresett a szerverére és így kerültem egy idõre hozzá. Ott végül azon a szerveren futottam össze Jó barátommal Dead-el aki szintén mappert keresett, és megmutatta a szerverét. Akkor még nem nagyon tetszett, ott egy idõre a kapcsolatunk meg is szakadt. Ezek után gondoltam kezdek én is egy saját szervert készíteni, de próbálkozásaim nem lettek túl sikeresek ugyanis csak 5-en voltak naponta a szerveremen úgyhogy meguntam. Végül újra találkoztam dead-el a most már iff team szerverként ismert helyen. Megpróbáltam scripternek jelentkezni de nem nagyon sikerült. Itt 1 hónapra megszakadt a SA-MP-s pályafutásom. Utána volt az hogy dead-nek kellett egy host és végül az enyémen szállt meg. Itt ismertem meg KaH-t (ZzzzzZ). Ezután kezdték el komolyabban megcsinálni az iff szervert amibõl én idõ közben már kimaradtam, ugyanis a [Hun]Xenon Fun Szerver újra megnyitott. Egy idõ után jelentkeztem adminnak. Fel is vettek de idõ közben kiestem ugyanis Anya letiltott a géprõl, így hiába szóltam Prestonnak (kadaradam) Elvette az adminom ugyanis aktív adminok kellettek neki. Ezután újra vissza kerültem dead-ék csapatába most már mint mapper. Ez a szerver volna a pfp. Sampfórum: Regisztráltam: 2011. November 01. 10:41:23 Rang: Támogató Õszintén csak azért reggeltem hogy a szerver készítés alapjait megtudjam. Egy idõ után elkezdtem többet fent lenni és manapság már amikor tudok fent vagyok. Akikre felnézek, vagy nagyon jóban lettem velük az évek alatt: Gabor... - Felnézek rá, Nagyon segítõkész, Nagyon jó barátom Dead - Segítõkész, sokat lehet vele hülyéskedni ZzzzzZ - Jó haver, Sokat hülyéskedtünk Kiswajas - Csak úgy van xD, am jó haverom Beki - kb. 1 hónapja se ismerem de jól elvagyunk Kadaradam - Segítõkész, jó fej JBauer (JB) - Segítõkész, jól ellehet vele tölteni az idõt. Pedró - Segítõkész haver. Bendi. - haver Ha valakit kihagytam volna elnézést kérek ^^ Frissítés folyamatosan...
11
« Dátum: 2013. április 08. - 22:13:22 »
Hajrá JBauer
12
« Dátum: 2013. március 30. - 12:25:30 »
Üdv! Az lenne a probléma hogy a chatben ha egy bizonyos karakter számot túl lépek nem írja ki a chatben Ha azt meglehetne oldani hogy akkor legalább a következõ sorba írja azt nagyon megköszönném. Ha lehetne egy sorba annyi karakter legyen amennyi kifér a pénz jelzésig és utána következõ sor. Ha több a megengedett karaktereknél akkor meg egy error msg kéne. Nagyon jól jönne! Üdv Kari!
13
« Dátum: 2013. március 21. - 17:14:19 »
Ha lehet szeretnék kérni egy Rádió scriptet az összes magyar rádióval. Üdv Kari
14
« Dátum: 2013. március 20. - 18:25:24 »
\" post=\"405308\" timestamp=\"1363796863\"] NRG Parancs Parancsa:/Nrg
if (strcmp(\"/nrg\", cmdtext, true, 10) == 0) { new vehicleid; new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:Angle; GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z); GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle); GetPlayerVehicleID(playerid); vehicleid = CreateVehicle(522,X,Y,Z,Angle,-1,-1,600); vehicleid = PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0); SendClientMessage(playerid, YELLOW,\"NRG-500-as Sikeressen Lekérve!\"); return 1; }
[/quote] Elnézést Aldo tudom hogy nem kéne beleszólnom, de elég lenne ha autó lehívót rak a szerverébe, mert ott nem csak 1 jármût lehet lehívni hanem több 100 is kb!
15
« Dátum: 2013. március 13. - 21:11:47 »
Értem.
|