Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - [(The_Pro_Kari)]

Oldalak: [1] 2
2
SA-MP: Szerverfejlesztés / Setrank (Rang neved elõtt chaten by KaRi.)
« Dátum: 2014. január 03. - 13:32:42 »
Üdv!
Mivel páran azt kértétek ebben a témában: http://sampforum.hu/index.php?topic=44380.0 hogy csináljam meg úgy hogy /setrank (id) (rang) és a neve elé tegye ki ezért gyorsan össze dobtam nektek.
A kód összesen 73 sor.
Parancsok:
/setrank (Játékos név/id) (Rang)
/norank (Játékos név/id)
Csak rcon tudja használni ezt a két parancsot
 
// ====[iNCLUDE]====
#include
#include
#include
#include
CMD:setrank(playerid,params[]) {
new id, string[128], rk[128];
   if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0x00fffbAA, \"[Hiba]Nem vagy RCON\");
if(sscanf(params, \"us[128]\", id, rk)) return SendClientMessage(playerid, 0x00fffbAA, \"[Használat]/setrank \");
if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, 0x00fffbAA, \"[Hiba]Rossz azonosító.\");
SetPVarString(id,\"Rank\",rk);
format(string, sizeof(string),\"[RCON]%s(%d)-nak/nek beállítottad a rangját erre: [%s]\", pName(id), id, rk);
SendClientMessage(playerid,0x00fffbAA,string);
format(string, sizeof(string),\"[RCON]%s(%d) beállította a rangod erre: [%s]\", pName(playerid), playerid, rk);
SendClientMessage(id,0x00fffbAA,string);
SetPVarInt(id, \"Rank2\", 1);
return 1;
}
CMD:norank(playerid,params[]) {
new id, string[128];
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0x00fffbAA, \"[Hiba]Nem vagy RCON\");
if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid, 0x00fffbAA, \"[Használat]/norank \");
if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, 0x00fffbAA, \"[Hiba]Rossz azonosító.\");
SetPVarInt(id, \"Rank2\", 0);
   format(string, sizeof(string),\"[RCON]%s(%d)-nak/nek levetted a rangját\", pName(id), id);
SendClientMessage(playerid,0x00fffbAA,string);
format(string, sizeof(string),\"[RCON]%s(%d) levette a rangod\", pName(playerid), playerid);
SendClientMessage(id,0x00fffbAA,string);
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid,text[]) {
new szChat[144], rank1[128];
GetPVarString(playerid,\"Rank\",rank1,128);
if(GetPVarInt(playerid, \"Rank2\") == 1) {
format(szChat,sizeof (szChat),\"[%s]{%06x}%s{007f9c}(%d): {ffffff}%s\", rank1, GetPlayerColor(playerid) >>> 8, pName(playerid), playerid, text);
} else {
format(szChat,sizeof (szChat),\"{%06x}%s{007f9c}(%d): {ffffff}%s\", GetPlayerColor(playerid) >>> 8, pName(playerid), playerid, text);
}SendClientMessageToAll(-1, szChat);
return 0;
}
public OnPlayerConnect(playerid) {
SetPVarInt(playerid, \"Rank2\", dini_Int(File(playerid),\"Toggle\"));
SetPVarString(playerid,\"Rank\",dini_Get(File(playerid),\"Rank\"));
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) {
if(!dini_Exists(File(playerid))) dini_Create(File(playerid));
new rank[128];
GetPVarString(playerid,\"Rank\",rank,128);
dini_IntSet(File(playerid),\"Toggle\",GetPVarInt(playerid,\"Rank2\"));
dini_Set(File(playerid),\"Rank\",rank);
return 1;
}
stock pName(playerid) { new name[24]; GetPlayerName(playerid,name,24); return name; }
stock File(playerid) { new f[156]; format(f,sizeof(f),\"%s.ini\",pName(playerid)); return f; }

 
Tesztelve, mûködik.
Kép a tesztrõl:
http://kepfeltoltes.hu/140103/1259272377sa-mp-002_www.kepfeltoltes.hu_.png
Tesztelni segített: Bendi.
A rangokat elmenti a scriptfiles-be a játékos nevére.
Ennyi lenne az egész :) Remélem valaki hasznát veszi.
Pedro változata:
 
#define FILTERSCRIPT
#include
#include
#include
#include
public OnFilterScriptInit() {
       if(dini_Exists(\"Ranks.txt\")) dini_Create(\"Ranks.txt\");
       return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid) {
       if(!dini_Isset(\"Ranks.txt\", pName(playerid))) dini_Set(\"Ranks.txt\", pName(playerid), \"N/A\");
       SetPVarString(playerid, \"rank\", dini_Get(\"Ranks.txt\", pName(playerid)));
       return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) {
       if(dini_Isset(\"Ranks.txt\", pName(playerid))) {
               new rank[32];
               GetPVarString(playerid, \"rank\", rank, sizeof(rank));
               dini_Set(\"Ranks.txt\", pName(playerid), rank);
       }else dini_Set(\"Ranks.txt\", pName(playerid), \"N/A\");
       return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[]) {
       new string[144], rank[32];
       GetPVarString(playerid, \"rank\", rank, sizeof(rank));
       if(!strcmp(rank, \"N/A\")) {
               format(string, sizeof(string), \"{%06x}%s(%i){FFFFFF}: %s\", GetPlayerColor(playerid) >>> 8, pName(playerid), playerid, text);
       }else{
               format(string, sizeof(string), \"{80FF80}[%s] {%06x}%s(%i){FFFFFF}: %s\", rank, GetPlayerColor(playerid) >>> 8, pName(playerid), playerid, text);
       }
       SendClientMessageToAll(-1, string);
       return 0;
}
CMD:setrank(playerid, params[]) {
       if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Hiba, csak RCON adminok használhatáj ezt a parancsot!\");
       new id, rank[32], string[144];
       if(sscanf(params, \"us[32]\", id, rank)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Használat: /setrank [playerid/név] [rank (off=kikapcsolás)]\");
       if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Hibás játékos azonosítót adtál meg!\");
       if(!strcmp(rank, \"off\")) {
               format(rank, 32, \"N/A\");
               format(string, sizeof(string), \"Egy adminisztrátor eltávolította a rankodat!\");
       }else{
               format(string, sizeof(string), \"Egy adminisztrátor módosította a rankodat! (%s)\", rank);
       }
       SendClientMessage(id, -1, string);
       format(string, sizeof(string), \"Sikeresen módosítottad %s rankját!\", pName(id));
       SendClientMessage(playerid, -1, string);
       SetPVarString(id, \"rank\", rank);
       return 1;
}
stock pName(playerid) {
       new playername[MAX_PLAYER_NAME];
       GetPlayerName(playerid, playername, MAX_PLAYER_NAME);
       return playername;
}

3
SA-MP: Szerverfejlesztés / Chat-en [Admin] és [VIP] elõtag név elé.
« Dátum: 2013. július 16. - 10:05:36 »
Nos mivel mostanság tényleg sokan keresitek ezt, és amit adnak nem mindig jó most elhoztam nektek a sajátomat.
 

public OnPlayerText(playerid,text[]) {
    new szChat[144];
if(/*Ide azt rakd ahogy te kérdezed le hogy admin-e*/) format(szChat,sizeof (szChat),\"[Admin]{%06x}%s{007f9c}(%d): {ffffff}%s\", GetPlayerColor(playerid) >>> 8, pName(playerid), playerid, text);
else {
        if(/*Ide azt ahogy te kérdezed le hogy VIP-e*/) format(szChat,sizeof (szChat),\"[Vip]{%06x}%s{007f9c}(%d): {ffffff}%s\", GetPlayerColor(playerid) >>> 8, pName(playerid), playerid, text);
        else format(szChat,sizeof (szChat),\"{%06x}%s{007f9c}(%d): {ffffff}%s\", GetPlayerColor(playerid) >>> 8, pName(playerid), playerid, text);//Ez pedig az a rész hogy ha se nem Admin se nem V.I.P. akkor is küldjön üzenetet
}
SendClientMessageToAll(-1, szChat);
return 0;
}
//Ha ilyened már van vedd ki.
stock pName(playerid) {
new name[24];
GetPlayerName(playerid,name,24);
return name;
}

 
Remélem segítettem. Üdv KaRi.

4
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:GM ERROR
« Dátum: 2013. június 15. - 11:39:05 »
Idézetet írta: xD1999 date=1371289099\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"38465\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

if(GetPVarInt(playerid, \"DMZone\") == DM_M4)
{
new rand[128] = random(sizeof(RandomM4Spawn));
SetPlayerPos(playerid, RandomM4Spawn[rand][0], RandomM4Spawn[rand][1], RandomM4Spawn[rand][2]);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 90.0);
ResetPlayerWeapons(playerid);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 5);
GivePlayerWeapon(playerid, 31, 99999);
InfoTD(playerid,\"Beléptél az M4 DM zónába\",4000);
return 1;
}

 

Csak nem ezt mondtam én is? -.-\"

5
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Havasi Stunt Szerver pwd by clans.hu
« Dátum: 2013. június 13. - 19:57:02 »
Ez nem leírás. Ezt szerintem vedd le... És az elõzõn nem véletlen vették le az ip-t..

6
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Megnyílt a Free-RPG
« Dátum: 2013. május 29. - 16:31:48 »
Banolja már valaki

7
Beszélgetés / Szemfényvesztõk
« Dátum: 2013. május 01. - 10:06:26 »
Szeretném nektek bemutatni a szemfényvesztõk címû filmet! Még nem jött ki moziba de szerintem nyáron kint lesz! :)
Nem is húzom az idõt itt a trailer
http://www.youtube.com/watch?v=xMiz11z9R4A

8
SA-MP: Szerverfejlesztés / _KaRi_ MappeR Liga. 1-es feladat
« Dátum: 2013. április 16. - 15:26:11 »
Üdv! :D
Mivel nekem nem kell a paintball pálya ugyanis úgy se kezdenék vele semmit gondoltam publikálom, természetesen Beckham engedélyével! :)
Elkészítési idõ: kb. 20-25perc
Kép:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130416/376223773N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130416/nevtelen2_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130416/790493888N_vtelen3_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Teleport:  AddPlayerClass(0,-1152.6892,-1124.0576,129.2188,183.6914,0,0,0,0,0,0); vagy csak simán: -1152.6892,-1124.0576,129.2188
Objectek száma: 156db
Map:
 

RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -1105.2969, -1290.4141, 129.0625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -1116.9609, -1290.5156, 129.0625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -1122.7656, -1284.7031, 129.0625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -1122.7656, -1273.2188, 129.0625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -1122.7656, -1261.5313, 129.0625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -1122.7656, -1249.8438, 129.0625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -1116.8594, -1255.3594, 129.0625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -1105.1094, -1255.3594, 129.0625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -1122.7656, -1238.1563, 129.0625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 705, -1086.4141, -1291.3906, 128.0703, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -1093.8438, -1290.4922, 129.0625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -1088.4063, -1238.4375, 129.0625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -1088.4063, -1249.9219, 129.0625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -1082.2422, -1290.5156, 129.0625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -1082.4922, -1255.4375, 129.0625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1454, -1157.7344, -1156.7969, 129.0156, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -1152.1719, -1150.9688, 129.0625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1454, -1154.2031, -1156.7969, 129.0156, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1454, -1150.6797, -1156.7969, 129.0156, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3261, -1152.2969, -1134.5078, 128.2188, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3261, -1149.1797, -1134.5078, 128.2188, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3261, -1139.8125, -1134.5078, 128.2188, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3261, -1142.9844, -1134.5078, 128.2188, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3261, -1136.6250, -1134.5078, 128.2188, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3261, -1146.1094, -1134.5078, 128.2188, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3261, -1155.4063, -1134.5078, 128.2188, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -1070.5781, -1290.4141, 129.0625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -1064.9609, -1273.0156, 129.0625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -1064.9375, -1261.4219, 129.0625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -1064.8594, -1284.6875, 129.0625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -1070.8984, -1255.4609, 129.0625, 0.25);
CreateDynamicObject(19313, -1148.37, -1171.29, 129.29,   0.00, 0.00, 89.82);
CreateDynamicObject(19313, -1085.82, -1290.34, 129.29,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19313, -1099.82, -1290.37, 129.29,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19313, -1113.87, -1290.43, 129.29,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19313, -1092.59, -1227.25, 129.29,   0.00, 0.00, 89.82);
CreateDynamicObject(19313, -1120.78, -1269.41, 129.29,   0.00, 0.00, 89.82);
CreateDynamicObject(19313, -1120.82, -1283.38, 129.29,   0.00, 0.00, 89.82);
CreateDynamicObject(19313, -1064.89, -1283.23, 129.29,   0.00, 0.00, 89.82);
CreateDynamicObject(19313, -1064.82, -1269.24, 129.29,   0.00, 0.00, 89.82);
CreateDynamicObject(19313, -1071.85, -1290.31, 129.29,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19313, -1071.72, -1248.25, 129.29,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19313, -1120.70, -1255.39, 129.29,   0.00, 0.00, 89.82);
CreateDynamicObject(19313, -1064.74, -1255.21, 129.29,   0.00, 0.00, 89.82);
CreateDynamicObject(19313, -1120.64, -1241.39, 129.29,   0.00, 0.00, 89.82);
CreateDynamicObject(19313, -1092.66, -1171.13, 129.29,   0.00, 0.00, 89.82);
CreateDynamicObject(19313, -1092.65, -1241.23, 129.29,   0.00, 0.00, 89.82);
CreateDynamicObject(19313, -1120.59, -1227.38, 129.29,   0.00, 0.00, 89.82);
CreateDynamicObject(19313, -1141.30, -1164.32, 129.29,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19313, -1085.70, -1248.25, 129.29,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19313, -1127.48, -1206.38, 129.29,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19313, -1120.52, -1213.32, 129.29,   0.00, 0.00, 89.82);
CreateDynamicObject(19313, -1092.55, -1213.25, 129.29,   0.00, 0.00, 89.82);
CreateDynamicObject(19313, -1148.72, -1213.82, 129.29,   0.00, 0.00, 89.82);
CreateDynamicObject(19313, -1148.35, -1183.46, 129.29,   0.00, 0.00, 89.82);
CreateDynamicObject(19313, -1099.39, -1164.37, 129.29,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19313, -1141.46, -1206.34, 129.29,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19313, -1127.36, -1164.34, 129.29,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19313, -1113.41, -1164.35, 129.29,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19313, -1092.63, -1199.00, 129.29,   0.00, 0.00, 89.82);
CreateDynamicObject(19313, -1092.65, -1185.09, 129.29,   0.00, 0.00, 89.82);
CreateDynamicObject(3398, -1148.49, -1206.25, 141.85,   0.00, 0.00, 147.45);
CreateDynamicObject(3398, -1148.29, -1164.32, 141.85,   0.00, 0.00, 41.38);
CreateDynamicObject(3398, -1064.64, -1248.32, 141.85,   0.00, 0.00, 323.18);
CreateDynamicObject(3398, -1064.91, -1290.27, 141.85,   0.00, 0.00, 218.82);
CreateDynamicObject(3398, -1120.82, -1290.41, 141.85,   0.00, 0.00, 147.45);
CreateDynamicObject(3398, -1092.52, -1164.28, 141.85,   0.00, 0.00, 323.18);
CreateDynamicObject(7040, -1138.34, -1199.19, 131.45,   0.00, 0.00, 14.22);
CreateDynamicObject(3866, -1111.88, -1187.85, 135.98,   0.00, 0.00, 303.51);
CreateDynamicObject(2633, -1112.26, -1173.74, 130.34,   0.00, 0.00, 33.56);
CreateDynamicObject(2633, -1119.33, -1178.40, 130.34,   0.00, 0.00, 33.56);
CreateDynamicObject(2633, -1115.80, -1176.06, 130.34,   0.00, 0.00, 33.56);
CreateDynamicObject(8615, -1112.91, -1176.93, 130.74,   0.00, 0.00, 33.82);
CreateDynamicObject(1225, -1120.90, -1178.90, 132.36,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(11443, -1089.18, -1255.58, 128.27,   0.00, 0.00, 337.09);
CreateDynamicObject(688, -1104.71, -1284.19, 127.87,   0.00, 0.00, 359.59);
CreateDynamicObject(688, -1080.74, -1284.03, 127.87,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(688, -1085.95, -1282.52, 127.87,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(688, -1090.45, -1284.71, 127.87,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(7040, -1112.29, -1273.29, 131.06,   0.00, 0.00, 42.29);
CreateDynamicObject(11446, -1071.32, -1274.98, 128.31,   0.00, 0.00, 337.65);
CreateDynamicObject(11459, -1069.36, -1282.60, 127.90,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(13591, -1097.73, -1246.38, 128.21,   0.00, 0.00, 43.74);
CreateDynamicObject(3279, -1072.20, -1255.46, 127.93,   0.00, 0.00, 22.35);
CreateDynamicObject(17071, -1102.38, -1224.06, 128.23,   0.00, 0.00, 33.52);
CreateDynamicObject(3279, -1141.91, -1170.55, 128.02,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(3502, -1117.92, -1239.32, 129.30,   0.00, 0.00, 357.80);
CreateDynamicObject(3502, -1117.34, -1257.10, 129.72,   0.00, 0.00, 4.74);
CreateDynamicObject(3502, -1117.92, -1248.08, 129.51,   0.00, 0.00, 1.94);
CreateDynamicObject(13591, -1085.92, -1268.76, 128.21,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(12929, -1152.71, -1198.16, 128.22,   0.00, 0.00, 90.05);
CreateDynamicObject(944, -1102.21, -1192.10, 129.17,   0.00, 0.00, 10.68);
CreateDynamicObject(944, -1080.34, -1272.75, 129.17,   0.00, 0.00, 71.12);
CreateDynamicObject(944, -1125.05, -1171.56, 129.17,   0.00, 0.00, 83.94);
CreateDynamicObject(1454, -1109.80, -1262.51, 128.59,   0.00, 0.00, 74.29);
CreateDynamicObject(1454, -1109.18, -1243.23, 128.59,   0.00, 0.00, 55.58);
CreateDynamicObject(19313, -1148.66, -1202.09, 129.29,   0.00, 0.00, 89.82);
CreateDynamicObject(3578, -1157.02, -1131.79, 128.69,   0.00, 0.00, 88.27);
CreateDynamicObject(3578, -1153.65, -1187.04, 128.69,   0.00, 0.00, 221.33);
CreateDynamicObject(3578, -1147.81, -1143.27, 128.69,   0.00, 0.00, 88.27);
CreateDynamicObject(3578, -1147.50, -1131.90, 128.69,   0.00, 0.00, 88.27);
CreateDynamicObject(3578, -1157.27, -1196.09, 128.69,   0.00, 0.00, 90.61);
CreateDynamicObject(3578, -1157.47, -1143.37, 128.69,   0.00, 0.00, 88.27);
CreateDynamicObject(3578, -1148.22, -1154.44, 128.69,   0.00, 0.00, 88.27);
CreateDynamicObject(3578, -1148.70, -1166.07, 128.69,   0.00, 0.00, 88.27);
CreateDynamicObject(3578, -1149.20, -1178.17, 128.69,   0.00, 0.00, 88.27);
CreateDynamicObject(3578, -1157.83, -1154.40, 128.69,   0.00, 0.00, 88.27);
CreateDynamicObject(3578, -1158.11, -1165.72, 128.69,   0.00, 0.00, 88.27);
CreateDynamicObject(3578, -1161.00, -1175.99, 128.69,   0.00, 0.00, 61.61);
CreateDynamicObject(3578, -1166.90, -1185.44, 128.69,   0.00, 0.00, 53.76);
CreateDynamicObject(3578, -1170.06, -1195.39, 128.69,   0.00, 0.00, 88.59);
CreateDynamicObject(3578, -1170.08, -1206.48, 128.69,   0.00, 0.00, 90.67);
CreateDynamicObject(3578, -1170.01, -1215.20, 128.69,   0.00, 0.00, 90.67);
CreateDynamicObject(3578, -1164.83, -1220.18, 128.69,   0.00, 0.00, 179.09);
CreateDynamicObject(3578, -1153.78, -1220.33, 128.69,   0.00, 0.00, 179.09);
CreateDynamicObject(956, -1156.25, -1205.54, 128.47,   0.00, 0.00, 90.59);
CreateDynamicObject(1343, -1156.29, -1204.42, 128.93,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19128, -1154.43, -1192.89, 128.23,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19128, -1150.40, -1192.85, 128.23,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2607, -1149.93, -1204.22, 128.65,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2607, -1151.88, -1204.21, 128.65,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(1256, -1155.91, -1199.11, 128.92,   0.00, 0.00, 178.56);
CreateDynamicObject(1256, -1156.00, -1192.43, 128.92,   0.00, 0.00, 178.56);
CreateDynamicObject(1514, -1149.31, -1204.32, 129.26,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(1514, -1151.16, -1204.24, 129.26,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(1514, -1152.58, -1204.28, 129.26,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(1256, -1149.08, -1201.79, 128.92,   0.00, 0.00, 359.47);
CreateDynamicObject(1256, -1149.15, -1196.25, 128.92,   0.00, 0.00, 0.01);
CreateDynamicObject(1256, -1149.14, -1199.04, 128.92,   0.00, 0.00, 0.08);
CreateDynamicObject(18044, -1153.57, -1194.36, 130.86,   0.00, 0.00, 270.91);
CreateDynamicObject(1256, -1155.81, -1196.31, 128.92,   0.00, 0.00, 178.56);
CreateDynamicObject(1585, -1148.66, -1196.49, 130.82,   0.00, 0.00, 273.21);
CreateDynamicObject(3749, -1152.03, -1127.67, 133.74,   0.00, 0.00, 358.45);
CreateDynamicObject(970, -1153.02, -1203.19, 128.66,   0.00, 0.00, 90.17);
CreateDynamicObject(970, -1150.94, -1203.07, 128.66,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(944, -1116.72, -1211.82, 129.17,   0.00, 0.00, 1.11);
CreateDynamicObject(944, -1116.72, -1211.82, 129.17,   0.00, 0.00, 1.11);
CreateDynamicObject(1225, -1140.33, -1201.66, 128.62,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(1225, -1069.01, -1271.27, 128.62,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(1225, -1110.93, -1215.52, 128.62,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(1225, -1114.52, -1167.40, 128.62,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(1225, -1123.27, -1198.39, 128.62,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(1225, -1091.77, -1286.66, 128.62,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(1225, -1102.13, -1237.69, 128.62,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(1225, -1105.92, -1285.65, 128.62,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(1225, -1081.56, -1286.03, 128.62,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(1225, -1077.80, -1254.58, 128.62,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(944, -1110.02, -1203.79, 129.17,   0.00, 0.00, 10.68);
CreateDynamicObject(944, -1110.93, -1228.37, 129.17,   0.00, 0.00, 1.11);
CreateDynamicObject(944, -1071.11, -1262.17, 129.17,   0.00, 0.00, 1.11);
CreateDynamicObject(1225, -1097.08, -1276.51, 128.62,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(944, -1097.46, -1262.43, 129.17,   0.00, 0.00, 1.11);
CreateDynamicObject(944, -1140.31, -1181.92, 129.17,   0.00, 0.00, 83.94);
CreateDynamicObject(1225, -1136.46, -1177.43, 128.62,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(688, -1096.35, -1167.16, 127.87,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(688, -1097.23, -1284.57, 127.87,   0.00, 0.00, 0.00);

9
Segítségkérés / Cam Hack
« Dátum: 2013. április 15. - 16:53:55 »
Üdv. Valaki nem tudna esetleg egy olyan progit aminek a lényege fullra az mint a Cam Hack-nek? Ugyanis nekem valami oknál fogva nem akar elindulni....  Elindítom és lefagy  :Cry2:

10
Bemutatkozás / _KaRi_
« Dátum: 2013. április 15. - 16:00:57 »
Üdv!
 
Gondoltam végre ideje lenne megírni a bemutatkozásomat ha már 2éve a fórumon vagyok.
IRL:
Teljes nevem: Kardos Krisztián. (Értelem szerûen a Kari a Kardosból jött és nem Karcsiból.)
Születési idõ: 1998.12.15.
Lakhelyem Budapest.
Általános iskolás vagyok még de jövõre már gimnáziumba megyek és elég valószínû hogy informatikai szakra.
Kedvenc zenei mûfaj: Dubstep, Rap
Kedvenc étel: Anya húslevese :$, Rántott hús, Krumpli püré.
SA-MP pályafutásom:
Osztály társaimnak hála ismertem meg a SA-MP világát. Életem elsõ szervere a [HuN]Babgulyás CooL Party Szerver volt. Ez az idõszakom nem tartott túl sokáig ugyanis a szerver 2 hónapon belül megszûnt. Ezután kezdtem el játszani a [Hun]Xenon Fun Szerveren amin addig voltam amíg az be nem zárult sajnálatos módon. Ez után nem tudtam hogy õszintén melyik szerverre menjek. Elkezdtem utána nézni szervereknek és egy idõre a [HUN]Nagy Cool Party $tunt $erver-en kötöttem ki. Ott ismerkedtem meg egy gyerekkel aki mapper keresett a szerverére és így kerültem egy idõre hozzá. Ott végül azon a szerveren futottam össze Jó barátommal Dead-el aki szintén mappert keresett, és megmutatta a szerverét. Akkor még nem nagyon tetszett, ott egy idõre a kapcsolatunk meg is szakadt. Ezek után gondoltam kezdek én is egy saját szervert készíteni, de próbálkozásaim nem lettek túl sikeresek ugyanis csak 5-en voltak naponta a szerveremen úgyhogy meguntam. Végül újra találkoztam dead-el a most már iff team szerverként ismert helyen. Megpróbáltam scripternek jelentkezni de nem nagyon sikerült. Itt 1 hónapra megszakadt a SA-MP-s pályafutásom. Utána volt az hogy dead-nek kellett egy host és végül az enyémen szállt meg. Itt ismertem meg KaH-t (ZzzzzZ). Ezután kezdték el komolyabban megcsinálni az iff szervert amibõl én idõ közben már kimaradtam, ugyanis a [Hun]Xenon Fun Szerver újra megnyitott. Egy idõ után jelentkeztem adminnak. Fel is vettek de idõ közben kiestem ugyanis Anya letiltott a géprõl, így hiába szóltam Prestonnak (kadaradam) Elvette az adminom ugyanis aktív adminok kellettek neki. Ezután újra vissza kerültem dead-ék csapatába most már mint mapper. Ez a szerver volna a pfp.
Sampfórum:
 Regisztráltam: 2011. November 01. 10:41:23
 Rang: Támogató
Õszintén csak azért reggeltem hogy a szerver készítés alapjait megtudjam. Egy idõ után elkezdtem többet fent lenni és manapság már amikor tudok fent vagyok.
Akikre felnézek, vagy nagyon jóban lettem velük az évek alatt:
 Gabor... - Felnézek rá, Nagyon segítõkész, Nagyon jó barátom :)
 Dead - Segítõkész, sokat lehet vele hülyéskedni :)
 ZzzzzZ - Jó haver, Sokat hülyéskedtünk :)
 Kiswajas - Csak úgy van xD, am jó haverom :)
 Beki - kb. 1 hónapja se ismerem de jól elvagyunk
 Kadaradam - Segítõkész, jó fej :D
 JBauer (JB) - Segítõkész, jól ellehet vele tölteni az idõt.
Pedró - Segítõkész haver.
Bendi. - haver
Ha valakit kihagytam volna elnézést kérek ^^
Frissítés folyamatosan...

11
Hajrá JBauer :D

12
Segítségkérés / Chat probléma.
« Dátum: 2013. március 30. - 12:25:30 »
Üdv!
Az lenne a probléma hogy a chatben ha egy bizonyos karakter számot túl lépek nem írja ki a chatben  :-[
Ha azt meglehetne oldani hogy akkor legalább a következõ sorba írja azt nagyon megköszönném. Ha lehetne egy sorba annyi karakter legyen amennyi kifér a pénz jelzésig és utána következõ sor. Ha több a megengedett karaktereknél akkor meg egy error msg kéne. Nagyon jól jönne!
Üdv Kari!

13
Szkript kérések / Rádió
« Dátum: 2013. március 21. - 17:14:19 »
Ha lehet szeretnék kérni egy Rádió scriptet az összes magyar rádióval.
Üdv Kari

14
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Hasznos Parancsok
« Dátum: 2013. március 20. - 18:25:24 »
\" post=\"405308\" timestamp=\"1363796863\"]
NRG Parancs
Parancsa:/Nrg
 
if (strcmp(\"/nrg\", cmdtext, true, 10) == 0)
         {
             new vehicleid;
             new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:Angle;
             GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
             GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
             GetPlayerVehicleID(playerid);
             vehicleid = CreateVehicle(522,X,Y,Z,Angle,-1,-1,600);
             vehicleid = PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0);
             SendClientMessage(playerid, YELLOW,\"NRG-500-as Sikeressen Lekérve!\");
            return 1;
            }

 

[/quote]
Elnézést Aldo tudom hogy nem kéne beleszólnom, de elég lenne ha autó lehívót rak a szerverébe, mert ott nem csak 1 jármût lehet lehívni hanem több 100 is kb!

15
Értem. :)

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal