Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - Walaky
1
« Dátum: 2014. augusztus 12. - 02:24:10 »
Sziasztok! Találtam hiv forumon egy fb rendszert, nekiálltam magyarítani, meg kivenni 1-2 hülyeséget. Aztán sikerült úgy elcsesznem, hogy ha pl státusznak beírom, hogy \"asztal, de nem szék\", akkor mindenkinek azt rakja ki a státusz sávba. Mi lehet a gáz? Köszi #include < a_samp > #include < zcmd > #include < sscanf2 > #define COLOR_RED 0xFF0000AA #define GREEN 0x00FF00AA #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA #define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA #define ONCONN 12200 #define ONLOG 12300 #define MYFB 1000 #define FB 12600 #define MOD 12700 #define AgeSet 12800 #define StatusSet 12900 #define CountrySet 13000 #define SexSet 13100 #define LikesReset 13200 #define ViewsReset 13300 #define OcupationSet 13400 #define PrivacySet 13500 #define DELETE 13600 #define Warning1 13700 #define Warning2 13800 #define OnCreateFaceBook 13900 #define Dialog_LoginFAccount 16000 #define Dialog_LoginFAccount2 17000 #define Dialog_PlayerProfile 18000 #define Dialog_FHelp 19000 #define db_assoc db:get_field_assoc #define db: db_ #define Use_Speed_Text true new const Languages[ ] = { \"Romana\", \"English\", \"Polsky\", \"Slovensky\", \"Intalia\", \"Spanish\", \"Portugese\", \"German\", \"Swedish\", \"Bulgaria\", \"Arab\" }; enum pInfo { Age, Likes, Views, Privacy, Logged, }; new P_DATA[ MAX_PLAYERS ][ pInfo ]; new DB:Database; new pViewing[ MAX_PLAYERS ]; //=============================== [ CallBacks ] ==============================// public OnFilterScriptInit( ) { Database = db:open( \"FaceBook.db\" ); db:query( Database, \"CREATE TABLE IF NOT EXISTS `FProfiles` (`Nume` TEXT, \\ `Password` TEXT, \\ `Age` NUMERIC, \\ `Sex` TEXT, \\ `Country` TEXT, \\ `Likes` NUMERIC, \\ `Views` NUMERIC, \\ `Privacy` NUMERIC, \\ `Status` TEXT, \\ `Ocupation` TEXT, \\ `Expiration` TEXT)\" ); return 1; } public OnFilterScriptExit( ) return db:close( Database ); public OnDialogResponse( playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[ ] ) { if ( dialogid == Dialog_LoginFAccount ) { new DBResult:R, Query[ 256 ], FPassword[ 128 ], Field[ 128 ]; if ( !response ) return 1; if ( sscanf( inputtext, \"s[128]\", FPassword ) ) return ShowPlayerDialog( playerid, Dialog_LoginFAccount, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés a Facebook fiókba\", \"Írd be a jelszót!\", \"Belépés\", \"Mégse\" ); format( Query, sizeof( Query ), \"SELECT * FROM `FProfiles` WHERE `Nume` = \'%s\'\", PlayerName2( playerid ) ); R = db:query( Database, Query ); if ( R ) { if ( db:num_rows( R ) ) { new DBResult:R2; format( Query, sizeof( Query ), \"SELECT * FROM `FProfiles` WHERE `Nume` = \'%s\' AND `Password` = \'%s\'\", PlayerName2( playerid ), FPassword ); R2 = db:query( Database, Query ); if ( db:num_rows( R2 ) ) { db:get_field_assoc( R, \"Age\", Field, 128 ); P_DATA[ playerid ][ Age ] = strval( Field ); db:get_field_assoc( R, \"Likes\", Field, 128 ); P_DATA[ playerid ][ Likes ] = strval( Field ); db:get_field_assoc( R, \"Views\", Field, 128 ); P_DATA[ playerid ][ Views ] = strval( Field ); db:get_field_assoc( R, \"Privacy\", Field, 128 ); P_DATA[ playerid ][ Privacy ] = strval( Field ); new Str[ 128 ]; strcat( Str, \"{00FF00}Sikeres belépés!\\n\"); ShowPlayerDialog( playerid, ONLOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Facebook\", Str, \"Profilom\", \"Mégse\" ); P_DATA[ playerid ][ Logged ] = 1; } else return ShowPlayerDialog( playerid, Dialog_LoginFAccount, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés a Facebook fiókba\", \"{FFFFFF}Érvénytelen jelszó! Írd be újra:\", \"Login\", \"Cancel\" ); db:free_result( R2 ); } else return ShowPlayerDialog( playerid, Dialog_LoginFAccount2, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Belépés a Facebook fiókba\", \"{FFFFFF}Ennek a játékosnak nincs Facebook fiókja!\\n A \'Készít\' gombbal csinálhatsz egyet!\", \"Mégse\", \"Készít\" ); db:free_result( R ); } } if ( dialogid == Dialog_LoginFAccount2 ) { if ( !response ) return CallRemoteFunction( \"OnPlayerCommandText\", \"is\", playerid, \"/cfacebook\" ); } if ( dialogid == OnCreateFaceBook+1 ) { if ( !response ) return 1; SetPVarInt( playerid, \"CreatingProfile\", 1 ); ShowPlayerDialog( playerid, StatusSet, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{FF9900}Módosítás\", \"{FF0000}Írd be a státuszod amit meg akarsz jeleníteni\\n{FF0000} a profilodon:\", \"Választ\", \"Vissza\" ); return 1; } if ( dialogid == ONLOG ) { if( !response ) return 1; FormatFBDialog( playerid ); } if( dialogid == MYFB ) { if( !response ) { new str[ 500 ]; strcat( str, \"{FFFF00}Módosít: {FFFFFF}Státusz\\n\\ {FFFF00}Módosít: {FFFFFF}Kor\\n\\ {FFFF00}Módosít: {FFFFFF}Nem\\n\\ {FFFF00}Módosít: {FFFFFF}Ország\\n\\ {FF0000}Visszaállít: {FFFFFF}Lájkok\\n\\ {FF0000}Visszaállít: {FFFFFF}Profil nézettség\\n\\ {FFFF00}Módosít: {FFFFFF}Foglalkozás\\n\\ {FFFF00}Módosít: {FFFFFF}Publikus profil [0-nem ~ 1-igen]\\n\\ {FF9900}Kilép\" ); ShowPlayerDialog( playerid, MOD, DIALOG_STYLE_LIST, \"Profile változtatások\", str, \"Választ\", \"\" ); } } if ( dialogid == FB ) { new Query[ 256 ], string[ 128 ], Time[ 3 ]; if ( !response ) return 1; if ( P_DATA[ pViewing[ playerid ] ][ Logged ] == 0 ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Hiba: A játékosnak be kell lépnie a Facebook fiókjába, hogy megkaphassa a lájkot!\" ); format( Query, 256, \"SELECT * FROM `FProfiles` WHERE `Nume` = \'%s\'\", PlayerName2( playerid ) ); new DBResult:R2 = db:query( Database, Query ); gettime( Time[ 0 ], Time[ 1 ] ); getdate( .day = Time[ 2 ] ); if ( R2 ) { if ( db:free_result( R2 ) ) { new Field[ 64 ], T2[ 3 ]; db:get_field_assoc( R2, \"Expiration\", Field, sizeof( Field ) ); if ( !isnull( Field ) ) { sscanf( Field, \"p<|>iii\", Time[ 2 ], Time[ 0 ], Time[ 1 ] ); gettime( T2[ 0 ], T2[ 1 ] ); getdate( .day = T2[ 2 ] ); if ( Time[ 0 ] == 0 ) Time[ 0 ] = 24; if ( T2[ 2 ] == Time[ 2 ] ) { if ( T2[ 0 ] == Time[ 0 ] ) { if ( T2[ 1 ] < Time[ 1 ] ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Hiba: Óránként 1 like megengedett!\" ); format( string, sizeof( string ), \"Ekkor lájkolhatsz újra: %d:%d !\", Time[ 0 ], Time[ 1 ] ); SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, string ); return 1; } } else if ( T2[ 0 ] < Time[ 0 ] ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Hiba: Óránként 1 like megengedett!\" ); format( string, sizeof( string ), \"Ekkor lájkolhatsz újra: %d:%d !\", Time[ 0 ], Time[ 1 ] ); SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, string ); return 1; } } } format( Query, sizeof( Query ), \"UPDATE `FProfiles` SET `Expiration` = \'%d|%d|%d\' WHERE `Nume` = \'%s\'\", Time[ 2 ], ( Time[ 0 ] == 23 ) ? (0) : ( Time[ 0 ] + 1 ), Time[ 1 ], PlayerName2( playerid ) ); db:query( Database, Query ); } else db:free_result( R2 ); } P_DATA[ pViewing[ playerid ] ][ Likes ]++; GameTextForPlayer( playerid, \"~w~Profile ~r~Liked!\", 5000, 5 ); format( string, sizeof ( string ), \"***** [Facebook]: {FF9900}%s (ID:%d) {AFAFAF}lájkolta {FF9900}%s (ID:%d){AFAFAF} Facebook profilját!\", PlayerName2( playerid ), playerid, PlayerName2( pViewing[ playerid ] ), pViewing[ playerid ] ); SendClientMessageToAll( COLOR_GREY, string ); } if ( dialogid == DELETE ) { if ( !response ) return 1; new Query[ 256 ]; format( Query, sizeof( Query ), \"DELETE FROM `FProfiles` WHERE `Nume` = \'%s\'\", PlayerName2( playerid ) ); db:query( Database, Query ); SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Sikeresen törölted a Facebook fiókod!\" ); P_DATA[ playerid ][ Logged ] = 0; } if ( dialogid == MOD ) { if ( response ) { if ( listitem == 0 ) { ShowPlayerDialog( playerid, StatusSet, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{FF9900}Módosítás\", \"{FF0000}Írd be a státuszod amit meg akarsz jeleníteni\\n{FF0000} a profilodon:\", \"Választ\", \"Vissza\" ); } if ( listitem == 1 ) { ShowPlayerDialog( playerid, AgeSet, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{FF9900}Módosítás\", \"{FF0000}Írd be az életkorod:\", \"Választ\", \"Vissza\" ); } if ( listitem == 2 ) { ShowPlayerDialog( playerid, SexSet, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FF9900}Módosítás\", \"{FF0000}Férfi\\n{FFFFFF}Nõ\", \"Választ\", \"Vissza\" ); } if ( listitem == 3 ) { ShowPlayerDialog( playerid, CountrySet, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FF9900}Módosítás\", \"Románia\\nAnglia\\nLengyelország\\nSzlovákia\\nOlaszország\\nSpanyolország\\nPortugália\\nNémetország\\nSvédország\\nBulgária\\nArab\", \"Választ\", \"Vissza\" ); } if ( listitem == 4 ) { ShowPlayerDialog( playerid, Warning1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{FF0000}Visszaállít\", \"{FF0000}Figyelem! {FFFFFF}Biztos visszaállítod a lájkokat?\", \"Igen\", \"Nem/Vissza\" ); } if ( listitem == 5 ) { ShowPlayerDialog( playerid, Warning2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{FF0000}Visszaállít\", \"{FF0000}Figyelem! {FFFFFF}Biztos visszaállítod a profil-nézettséget?\", \"Igen\", \"Nem/Vissza\" ); } if ( listitem == 6 ) { ShowPlayerDialog( playerid, OcupationSet, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{FF9900}Módosítás\", \"{FF0000}Írd be a foglalkozásod\\n Pl.: Autószerelõ\", \"Választ\", \"Vissza\" ); } if ( listitem == 7 ) { ShowPlayerDialog( playerid, PrivacySet, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{FF9900}Módosítás\", \"{FF0000}Írj 0-t ha más megnézheti a profilod \\n Írj 1-t ha nem nézheti meg más a profilod\", \"Választ\", \"Vissza\" ); } if ( listitem == 8 ) { return 1; } } else { new str[ 500 ]; strcat( str, \"{FFFF00}Módosít: {FFFFFF}Státusz\\n\\ {FFFF00}Módosít: {FFFFFF}Kor\\n\\ {FFFF00}Módosít: {FFFFFF}Nem\\n\\ {FFFF00}Módosít: {FFFFFF}Ország\\n\\ {FF0000}Visszaállít: {FFFFFF}Lájkok\\n\\ {FF0000}Visszaállít: {FFFFFF}Profil nézettség\\n\\ {FFFF00}Módosít: {FFFFFF}Foglalkozás\\n\\ {FFFF00}Módosít: {FFFFFF}Publikus profil [0-nem ~ 1-igen]\\n\\ {FF9900}Kilép\" ); ShowPlayerDialog( playerid, MOD, DIALOG_STYLE_LIST, \"Profile changes\", str, \"Select\", \"\" ); } return 1; } if ( dialogid == StatusSet ) { if ( !response ) return FormatFBDialog( playerid ); new Query[ 256 ]; format( Query, sizeof( Query ), \"UPDATE `FProfiles` SET `Status` = \'%s\' WHERE `Nume` = \'%s\'\", inputtext, PlayerName2( playerid ) ); db:query( Database, Query ); GameTextForPlayer( playerid, \"~g~Sikeres beallitas!\", 5000,5 ); if ( GetPVarInt( playerid, \"CreatingProfile\" ) == 1 ) { ShowPlayerDialog( playerid, AgeSet, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{FF9900}Módosítás\", \"{FF0000}Add meg az életkorod:\", \"Választ\", \"Vissza\" ); } return 1; } if ( dialogid == AgeSet ) { if ( !response ) return FormatFBDialog( playerid ); if ( sscanf( inputtext, \"i\", inputtext[ 0 ] ) ) return ShowPlayerDialog( playerid, AgeSet, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{FF9900}Módosítás\", \"{FF0000}Normál értéket írj be!\", \"Tovább\", \"Mégse\" ); if ( inputtext[ 0 ] < 0 || inputtext[ 0 ] > 99 ) return ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_STYLE_INPUT, AgeSet, \"{FF9900}Módosítás\", \"{FF0000}Hiba: {FFFFFF}Az igazi életkorod írd be!\", \"Tovább\", \"Mégse\" ); new Query[ 256 ]; format( Query, sizeof( Query ), \"UPDATE `FProfiles` SET `Age` = \'%d\' WHERE `Nume` = \'%s\'\", inputtext[ 0 ], PlayerName2( playerid ) ); db:query( Database, Query ); GameTextForPlayer( playerid, \"~g~Sikeres beallitas!\", 5000,5 ); P_DATA[ playerid ][ Age ] = inputtext[ 0 ]; if ( GetPVarInt( playerid, \"CreatingProfile\" ) == 1 ) { ShowPlayerDialog( playerid, SexSet, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FF9900}Válassz nemet!\", \"{FF0000}Férfi\\n{FFFFFF}Nõ\", \"Választ\", \"Vissza\" ); } return 1; } if ( dialogid == SexSet ) { if ( !response ) return FormatFBDialog( playerid ); if ( listitem == 0 ) { new Query[ 256 ]; format( Query, sizeof( Query ), \"UPDATE `FProfiles` SET `Sex` = \'Férfi\' WHERE `Nume` = \'%s\'\", PlayerName2( playerid ) ); db:query( Database, Query ); GameTextForPlayer( playerid, \"~g~Sikeres beallitas!\", 5000, 5 ); if ( GetPVarInt( playerid, \"CreatingProfile\" ) == 1 ) { ShowPlayerDialog( playerid, CountrySet, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FF9900}Módosítás\", \"Románia\\nAnglia\\nLengyelország\\nSzlovákia\\nOlaszország\\nSpanyolország\\nPortugália\\nNémetország\\nSvédország\\nBulgária\\nArab\", \"Választ\", \"Vissza\" ); } } if ( listitem == 1 ) { new Query[ 256 ]; format( Query, sizeof( Query ), \"UPDATE `FProfiles` SET `Sex` = \'Nõ\' WHERE `Nume` = \'%s\'\", PlayerName2( playerid ) ); db:query( Database, Query ); GameTextForPlayer( playerid, \"~g~Sikeres beallitas!\", 5000, 5 ); if ( GetPVarInt( playerid, \"CreatingProfile\" ) == 1 ) { ShowPlayerDialog( playerid, CountrySet, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FF9900}Módosítás\", \"Románia\\nAnglia\\nLengyelország\\nSzlovákia\\nOlaszország\\nSpanyolország\\nPortugália\\nNémetország\\nSvédország\\nBulgária\\nArab\", \"Választ\", \"Vissza\" ); } } return 1; } if ( dialogid == CountrySet ) { if ( !response ) return FormatFBDialog( playerid ); new Query[ 256 ]; format( Query, sizeof( Query ), \"UPDATE `FProfiles` SET `Country` = \'%s\' WHERE `Nume` = \'%s\'\", Languages[ listitem ], PlayerName2( playerid ) ); db:query( Database, Query ); GameTextForPlayer( playerid, \"~g~Sikeres beallitas!\", 5000, 5 ); if ( GetPVarInt( playerid, \"CreatingProfile\" ) == 1 ) { ShowPlayerDialog( playerid, OcupationSet, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{FF9900}Módosítás\", \"{FF0000}Írj be foglalkozást!\\nPl.: Autószerelõ\", \"Választ\", \"Vissza\" ); } return 1; } if ( dialogid == Warning1 ) { if ( !response ) return FormatFBDialog( playerid ); new Query[ 256 ]; format( Query, sizeof( Query ), \"UPDATE `FProfiles` SET `Likes` = \'0\' WHERE `Nume` = \'%s\' \", PlayerName2( playerid ) ); db:query( Database, Query ); ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_STYLE_MSGBOX, LikesReset, \"{FF0000}Visszaállítás\", \"{00FF00}visszaállítottad a profil-like-okat\", \"Vissza\", \"\" ); P_DATA[ playerid ][ Likes ] = 0; return 1; } if ( dialogid == Warning2 ) { if ( !response ) return FormatFBDialog( playerid ); new Query[ 256 ]; format( Query, sizeof( Query ), \"UPDATE `FProfiles` SET `Views` = \'0\' WHERE `Nume` = \'%s\' \", PlayerName2( playerid ) ); db:query( Database, Query ); ShowPlayerDialog( playerid, ViewsReset, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{FF0000}Visszaállítás\", \"{00FF00}Visszaállítottad a profil-nézettségedet!\", \"Vissza\", \"\" ); P_DATA[ playerid ][ Views ] = 0; return 1; } if ( dialogid == OcupationSet ) { if ( !response ) return FormatFBDialog( playerid ); new Query[ 256 ]; format( Query, sizeof( Query ), \"UPDATE `FProfiles` SET `Ocupation` = \'%s\' WHERE `Nume` = \'%s\'\", inputtext, PlayerName2( playerid ) ); db:query( Database, Query ); GameTextForPlayer( playerid, \"~g~Sikeres beallitas!\", 5000, 5 ); if ( GetPVarInt( playerid, \"CreatingProfile\" ) == 1 ) { ShowPlayerDialog( playerid, PrivacySet, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{FF9900}Módosítás\", \"{FF0000}Akarod, hogy privát legyen a profilod? Ha igen, írj 1-t\", \"Választ\", \"Vissza\" ); } return 1; } if ( dialogid == PrivacySet ) { if ( !response ) return FormatFBDialog( playerid ); if ( sscanf( inputtext, \"i\", inputtext[ 0 ] ) ) return ShowPlayerDialog( playerid, PrivacySet, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{FF9900}Módosítás\", \"{FF0000}Csak számokat írj be!\", \"Választ\", \"Vissza\" ); if ( inputtext[ 0 ] < 0 || inputtext[ 0 ] > 1 ) return ShowPlayerDialog( playerid, PrivacySet, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{FF9900}Módosítás\", \"{FF0000}Hiba! Az értékek lehetnek 1 és 0\\n{FFFFFF}{FF0000}Írj 0-t ha más megnézheti a profilod \\n Írj 1-t ha nem nézheti meg más a profilod\", \"Változtat\", \"Vissza\" ); new Query[ 256 ]; format( Query, sizeof( Query ), \"UPDATE `FProfiles` SET `Privacy` = \'%d\' WHERE `Nume` = \'%s\'\", inputtext[ 0 ], PlayerName2( playerid ) ); db:query( Database, Query ); GameTextForPlayer( playerid, \"~r~Your privacy profile has been ~w~Set!\", 5000, 5 ); P_DATA[ playerid ][ Privacy ] = inputtext[ 0 ]; return 1; } if ( dialogid == OnCreateFaceBook ) { if ( !response ) return 1; new FPassword[ 128 ]; if ( sscanf( inputtext, \"s[128]\", FPassword ) ) return ShowPlayerDialog( playerid, OnCreateFaceBook, 1, \"{FF9900}Új profil\", \"Be kell írnod egy jelszót a fiókodhoz!\", \"Folytatás\", \"Mégse\" ); if ( strlen( FPassword ) < 3 || strlen( FPassword ) > 24 ) return ShowPlayerDialog( playerid, OnCreateFaceBook, 1, \"{FF9900}Új profil\", \"A jelszónak 3 és 24 karakter között kell lennie!\", \"Folytatás\", \"Mégse\" ); new Query[ 256 ], str[ 256 ]; format( Query, sizeof( Query ), \"INSERT INTO `FProfiles` VALUES(\'%s\',\'%s\',\'N/A\',\'N/A\',\'N/A\',\'0\',\'0\',\'0\',\'N/A\',\'N/A\',\'00|00|00\')\", PlayerName2( playerid ), FPassword ); db:query( Database, Query ); P_DATA[ playerid ][ Logged ] = 1; SendClientMessage( playerid, GREEN, \"Sikeres regisztráció! Kövesd a lépéseket profilod beállításához: kor, státusz, nem...\" ); format( str, sizeof( str ), \"{00FF00}Sikeresen létrehoztad a profilod:\\nFelhasználónév - {FF9900}%s\\n{00FF00}Jelszó - {FF9900}%s{00FF00}.\\n\\nBeállításokhoz kattints a \'Beállítás\' gombra!\", PlayerName2( playerid ), FPassword ); ShowPlayerDialog( playerid, OnCreateFaceBook+1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Facebook\", str, \"Beállítás\", \"Mégse\" ); } return 1; } public OnPlayerConnect( playerid ) { new Query[ 256 ], DBResult:R; format( Query, sizeof( Query ), \"SELECT * FROM `FProfiles` WHERE `Nume` = \'%s\'\", PlayerName2( playerid ) ); R = db:query( Database, Query ); if ( R ) { if ( db:num_rows( R ) ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"{FFFF00}INFO: {FFFFFF}Ennek a felhasználónak van Facebook profilja. /flogin\" ); } else { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"{FFFF00}INFO: {FFFFFF}Ennek a felhasználónak nincs Facebook fiókja! Készítéshez: /cfacebook\" ); } db:free_result( R ); } P_DATA[ playerid ][ Age ] = 0; P_DATA[ playerid ][ Likes ] = 0; P_DATA[ playerid ][ Views ] = 0; P_DATA[ playerid ][ Privacy ] = 0; P_DATA[ playerid ][ Logged ] = 0; #if defined Use_Speed_Text #endif return 1; } public OnPlayerDisconnect( playerid, reason ) { new Query[ 256 ] ; format( Query, sizeof( Query ), \"UPDATE `FProfiles` SET `Likes` = \'%d\', `Views` = \'%d\' WHERE `Nume` = \'%s\'\", P_DATA[ playerid ][ Likes ], P_DATA[ playerid ][ Views ], PlayerName2( playerid ) ); db:query( Database, Query ); P_DATA[ playerid ][ Logged ] = 0; return 1; } //============================= [ Commands ] =================================// CMD:cfacebook( playerid, params[ ] ) { new Query[ 256 ], DBResult:R; if ( P_DATA[ playerid ][ Logged ] == 1 ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Már van profilod és be is jelentkeztél!\" ); format( Query, sizeof( Query ), \"SELECT * FROM `FProfiles` WHERE `Nume` = \'%s\'\", PlayerName2( playerid ) ); R = db:query( Database, Query ); if ( R ) { if ( db:num_rows( R ) ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Hiba: Már van profilod. Használd: {FFFFFF}/flogin\" ); } else { new str[ 256 ]; format( str, sizeof( str ), \"{00FF00}Üdv {ACACAC}%s{00FF00}, segítség a profilod létrehozásához\\n\\ \\n\\ Írd be a jelszavad:\", PlayerName2( playerid ) ); ShowPlayerDialog( playerid, OnCreateFaceBook, 1, \"{FF9900}Új profil\", str, \"Folytatás\", \"Mégse\" ); } } return 1; } CMD:facebook( playerid, params[ ] ) { new Player, str[ 400 ], str2[ 512 ]; if ( sscanf( params, \"u\", Player ) ) { if ( P_DATA[ playerid ][ Logged ] == 0 ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Hiba! Belépés szükséges! /flogin\" ); FormatFBDialog( playerid ); SendClientMessage( playerid, COLOR_GREY, \"A profilod nézed! Más profiljának megtekintéséhez használd: {FF9900}/facebook [iD]\" ); } else { if ( Player == playerid ) { FormatFBDialog( playerid ); SendClientMessage( playerid, COLOR_GREY, \"A profilod nézed! Más profiljának megtekintéséhez használd: {FF9900}/facebook [iD]\" ); } else { new Query[ 400 ], DBResult:R, DBResult:R2, pField[ 4 ][ 200 ]; if ( !IsPlayerConnected( Player ) ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Hiba! Nincs ilyen játékos!\" ); if ( P_DATA[ Player ][ Privacy ] == 1 ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Ha a Publikus profil ki van kapcsolva, nem lehet megtekinteni ezt a profilt!\" ); format( Query, sizeof( Query ), \"SELECT * FROM `FProfiles` WHERE `Nume` = \'%s\'\", PlayerName2( Player ) ); R2 = db:query( Database, Query ); if ( R2 ) { if ( db:num_rows( R2 ) ) { format( Query, sizeof( Query ), \"SELECT `Status`, `Sex`, `Country`, `Ocupation` FROM `FProfiles` WHERE `Nume` = \'%s\'\", PlayerName2( playerid ) ); R = db:query( Database, Query ); if ( R ) { if ( db:num_rows( R ) ) { db:get_field_assoc( R, \"Status\", pField[ 0 ], 128 ); db:get_field_assoc( R, \"Sex\", pField[ 1 ], 128 ); db:get_field_assoc( R, \"Country\", pField[ 2 ], 128 ); db:get_field_assoc( R, \"Ocupation\", pField[ 3 ], 128 ); format( str, sizeof( str ), \"{FF0000}%s\'s Facebook profilja:\\n\\n\\ {FF9900}Státusz: {00FF00}%s\\n\\ {FF9900}Kor: {00FF00}%d\\n\\ {FF9900}Nem: {00FF00}%s\\n\\ {FF9900}Ország: {00FF00}%s\\n\", PlayerName2( Player ), pField[ 0 ], P_DATA[ Player ][ Age ], pField[ 1 ], pField[ 2 ] ); format( str2, sizeof( str2 ), \"%s{FF9900}Lájkok: {00FF00}%d\\n\\ {FF9900}Profil nézettség: {00FF00}%d\\n\\ {FF9900}Foglalkozás: {00FF00}%s\\n\\ {FF9900}Publikus profil [0-nem ~ 1-igen]: {00FF00}%d\\n\", str, P_DATA[ Player ][ Likes ], P_DATA[ Player ][ Views ], pField[ 3 ], P_DATA[ Player ][ Privacy ] ); ShowPlayerDialog( playerid, FB, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"FaceBook\", str2, \"Like\", \"Mégse\" ); pViewing[ playerid ] = Player; P_DATA[ Player ][ Views ]++; } else db:free_result( R ); } } else return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Hiba! Ennek a játékosnak nincs Facebook-ja!\" ); } } } return 1; } CMD:flogin( playerid, params[ ] ) { if ( P_DATA[ playerid ][ Logged ] == 1 ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Már beléptél!\" ); ShowPlayerDialog( playerid, Dialog_LoginFAccount, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés a Facebook-ba\", \"{00FF00}Írd be a jelszót a belépéshez:\", \"Belépés\", \"Mégse\" ); return 1; } CMD:dfacebook( playerid, params[ ] ) { new Query[ 400 ], DBResult:R; format( Query, sizeof( Query ), \"SELECT * FROM `FProfiles` WHERE `Nume` = \'%s\'\", PlayerName2( playerid ) ); R = db:query( Database, Query ); if ( db:num_rows( R ) ) { if ( P_DATA[ playerid ][ Logged ] == 1 ) { ShowPlayerDialog( playerid, DELETE, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{FF0000}Fiók törlése\", \"{00FF00}Biztos törölni akarod a fiókod??\\n\\n{FF0000}Figyelem!{00FF00} Minden Facebook adatod törölve lesz!\\n{00FF00}Folytatod?\", \"Igen\", \"Nem\" ); } else { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Hiba: {FFFFFF}Be kell lépned, hogy törölhesd!\" ); SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Használat: {FFFFFF}/flogin\" ); } } else return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Nincs Facebook fiókod! Készítéshez: /cfacebook\" ); return 1; } CMD:fhelp( playerid, params[ ] ) { new str[ 300 ]; strcat( str, \"{FFFFFF}/FACEBOOK - {FF8900}Profil megtekintése\\n\" ); strcat( str, \"{FFFFFF}/CFACEBOOK - {FF8900}Facebook fiók készítése\\n\" ); strcat( str, \"{FFFFFF}/DFACEBOOK - {FF8900}Facebookfiók törlése\\n\" ); strcat( str, \"{FFFFFF}/FLOGIN - {FF8900}Belépés a Facebook fiókba\\n\\n\" ); ShowPlayerDialog( playerid, Dialog_FHelp, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Segítség\", str, \"Quit\", \"\" ); return 1; } //=============================== [ Stock\'s ] ================================// stock FormatFBDialog( playerid ) { new Query[ 400 ], str[ 400 ], str2[ 600 ], DBResult:R, pField[ 4 ][ 200 ]; format( Query, sizeof( Query ), \"SELECT `Status`, `Sex`, `Country`, `Ocupation` FROM `FProfiles` WHERE `Nume` = \'%s\'\", PlayerName2( playerid ) ); R = db:query( Database, Query ); if ( R ) { if ( db:num_rows( R ) ) { db:get_field_assoc( R, \"Status\", pField[ 0 ], 128 ); db:get_field_assoc( R, \"Sex\", pField[ 1 ], 128 ); db:get_field_assoc( R, \"Country\", pField[ 2 ], 128 ); db:get_field_assoc( R, \"Ocupation\", pField[ 3 ], 128 ); format( str, sizeof( str ), \"{FF0000}Profilod\\n\\n\\ {FF9900}Státusz: {00FF00}%s\\n\\ {FF9900}Kor: {00FF00}%d\\n\\ {FF9900}Nem: {00FF00}%s\\n\\ {FF9900}Ország: {00FF00}%s\\n\", pField[ 0 ], P_DATA[ playerid ][ Age ], pField[ 1 ], pField[ 2 ] ); format( str2, sizeof( str2 ), \"%s{FF9900}Lájkok: {00FF00}%d\\n\\ {FF9900}Profil nézettség: {00FF00}%d\\n\\ {FF9900}Foglalkozás: {00FF00}%s\\n\\ {FF9900}Publikus profil [0-nem ~ 1-igen]: {00FF00}%d\\n\", str, P_DATA[ playerid ][ Likes ], P_DATA[ playerid ][ Views ], pField[ 3 ], P_DATA[ playerid ][ Privacy ] ); ShowPlayerDialog( playerid, MYFB, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"FaceBook\", str2, \"Mégse\", \"Beállítás\" ); } else db:free_result( R ); } return 1; } stock PlayerName2( i ) { new n[ 24 ]; GetPlayerName( i, n, 24 ); return n; }
Itt az eredeti példány: #include < a_samp > #include < zcmd > #include < sscanf2 > #define COLOR_RED 0xFF0000AA #define GREEN 0x00FF00AA #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA #define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA #define ONCONN 12200 #define ONLOG 12300 #define MYFB 1000 #define FB 12600 #define MOD 12700 #define AgeSet 12800 #define StatusSet 12900 #define CountrySet 13000 #define SexSet 13100 #define LikesReset 13200 #define ViewsReset 13300 #define OcupationSet 13400 #define PrivacySet 13500 #define DELETE 13600 #define Warning1 13700 #define Warning2 13800 #define OnCreateFaceBook 13900 #define Dialog_LoginFAccount 16000 #define Dialog_LoginFAccount2 17000 #define Dialog_PlayerProfile 18000 #define Dialog_FHelp 19000 #define db_assoc db:get_field_assoc #define db: db_ #define Use_Speed_Text true new const Languages[ ] = { \"Romana\", \"English\", \"Polsky\", \"Slovensky\", \"Intalia\", \"Spanish\", \"Portugese\", \"German\", \"Swedish\", \"Bulgaria\", \"Arab\" }; enum pInfo { Age, Likes, Views, Privacy, Logged, }; new P_DATA[ MAX_PLAYERS ][ pInfo ]; new DB:Database; new pViewing[ MAX_PLAYERS ]; //=============================== [ CallBacks ] ==============================// public OnFilterScriptInit( ) { Database = db:open( \"FaceBook.db\" ); db:query( Database, \"CREATE TABLE IF NOT EXISTS `FProfiles` (`Nume` TEXT, \\ `Password` TEXT, \\ `Age` NUMERIC, \\ `Sex` TEXT, \\ `Country` TEXT, \\ `Likes` NUMERIC, \\ `Views` NUMERIC, \\ `Privacy` NUMERIC, \\ `Status` TEXT, \\ `Ocupation` TEXT, \\ `Expiration` TEXT)\" ); return 1; } public OnFilterScriptExit( ) return db:close( Database ); public OnDialogResponse( playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[ ] ) { if ( dialogid == Dialog_LoginFAccount ) { new DBResult:R, Query[ 256 ], FPassword[ 128 ], Field[ 128 ]; if ( !response ) return 1; if ( sscanf( inputtext, \"s[128]\", FPassword ) ) return ShowPlayerDialog( playerid, Dialog_LoginFAccount, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Login your facebook account\", \"You need to type a password!\", \"Login\", \"Cancel\" ); format( Query, sizeof( Query ), \"SELECT * FROM `FProfiles` WHERE `Nume` = \'%s\'\", PlayerName2( playerid ) ); R = db:query( Database, Query ); if ( R ) { if ( db:num_rows( R ) ) { new DBResult:R2; format( Query, sizeof( Query ), \"SELECT * FROM `FProfiles` WHERE `Nume` = \'%s\' AND `Password` = \'%s\'\", PlayerName2( playerid ), FPassword ); R2 = db:query( Database, Query ); if ( db:num_rows( R2 ) ) { db:get_field_assoc( R, \"Age\", Field, 128 ); P_DATA[ playerid ][ Age ] = strval( Field ); db:get_field_assoc( R, \"Likes\", Field, 128 ); P_DATA[ playerid ][ Likes ] = strval( Field ); db:get_field_assoc( R, \"Views\", Field, 128 ); P_DATA[ playerid ][ Views ] = strval( Field ); db:get_field_assoc( R, \"Privacy\", Field, 128 ); P_DATA[ playerid ][ Privacy ] = strval( Field ); new Str[ 128 ]; strcat( Str, \"{00FF00}You have logged succesfully!\\n\\ {00FF00}If you want to change somethink to your facebook\\n\\ {00FF00}please click on second dialog button!\\n\" ); ShowPlayerDialog( playerid, ONLOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"FaceBook\", Str, \"MyProfile\", \"Cancel\" ); P_DATA[ playerid ][ Logged ] = 1; } else return ShowPlayerDialog( playerid, Dialog_LoginFAccount, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Login your FaceBook account\", \"{FF0000}An error has encoured!\\n{FFFFFF}Invalid password! Please type it again:\", \"Login\", \"Cancel\" ); db:free_result( R2 ); } else return ShowPlayerDialog( playerid, Dialog_LoginFAccount2, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Login your FaceBook account\", \"{FF0000}An error has encoured!\\n{FFFFFF}This user don\'t have an account.\\nYou can create a new one by click on button \'Create\'.\", \"Cancel\", \"Create\" ); db:free_result( R ); } } if ( dialogid == Dialog_LoginFAccount2 ) { if ( !response ) return CallRemoteFunction( \"OnPlayerCommandText\", \"is\", playerid, \"/cfacebook\" ); } if ( dialogid == OnCreateFaceBook+1 ) { if ( !response ) return 1; SetPVarInt( playerid, \"CreatingProfile\", 1 ); ShowPlayerDialog( playerid, StatusSet, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{FF9900}Modify\", \"{FF0000}Insert the new status what do you want to\\n{FF0000}appear on your profile:\", \"Change\", \"Back\" ); return 1; } if ( dialogid == ONLOG ) { if( !response ) return 1; FormatFBDialog( playerid ); } if( dialogid == MYFB ) { if( !response ) { new str[ 312 ]; strcat( str, \"{FFFF00}MODIFY: {FFFFFF}Status\\n\\ {FFFF00}MODIFY: {FFFFFF}Age\\n\\ {FFFF00}MODIFY: {FFFFFF}Sex\\n\\ {FFFF00}MODIFY: {FFFFFF}Country\\n\\ {FF0000}RESET: {FFFFFF}Likes\\n\\ {FF0000}RESET: {FFFFFF}Profile Views\\n\\ {FFFF00}MODIFY: {FFFFFF}Ocupation\\n\\ {FFFF00}MODIFY: {FFFFFF}Profile Privacy\\n\\ {FF9900}Exit\" ); ShowPlayerDialog( playerid, MOD, DIALOG_STYLE_LIST, \"Profile changes\", str, \"Select\", \"\" ); } } if ( dialogid == FB ) { new Query[ 256 ], string[ 128 ], Time[ 3 ]; if ( !response ) return 1; if ( P_DATA[ pViewing[ playerid ] ][ Logged ] == 0 ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"ERROR: Player must be logged in his facebook account to can receive likes!\" ); format( Query, 256, \"SELECT * FROM `FProfiles` WHERE `Nume` = \'%s\'\", PlayerName2( playerid ) ); new DBResult:R2 = db:query( Database, Query ); gettime( Time[ 0 ], Time[ 1 ] ); getdate( .day = Time[ 2 ] ); if ( R2 ) { if ( db:free_result( R2 ) ) { new Field[ 64 ], T2[ 3 ]; db:get_field_assoc( R2, \"Expiration\", Field, sizeof( Field ) ); if ( !isnull( Field ) ) { sscanf( Field, \"p<|>iii\", Time[ 2 ], Time[ 0 ], Time[ 1 ] ); gettime( T2[ 0 ], T2[ 1 ] ); getdate( .day = T2[ 2 ] ); if ( Time[ 0 ] == 0 ) Time[ 0 ] = 24; if ( T2[ 2 ] == Time[ 2 ] ) { if ( T2[ 0 ] == Time[ 0 ] ) { if ( T2[ 1 ] < Time[ 1 ] ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"ERROR: You are allowed to gave 1 Like/per hour!\" ); format( string, sizeof( string ), \"You can repeat the process after %d:%d !\", Time[ 0 ], Time[ 1 ] ); SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, string ); return 1; } } else if ( T2[ 0 ] < Time[ 0 ] ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"ERROR: You are allowed to gave 1 Like/per hour!\" ); format( string, sizeof( string ), \"You can repeat the process after %d:%d !\", Time[ 0 ], Time[ 1 ] ); SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, string ); return 1; } } } format( Query, sizeof( Query ), \"UPDATE `FProfiles` SET `Expiration` = \'%d|%d|%d\' WHERE `Nume` = \'%s\'\", Time[ 2 ], ( Time[ 0 ] == 23 ) ? (0) : ( Time[ 0 ] + 1 ), Time[ 1 ], PlayerName2( playerid ) ); db:query( Database, Query ); } else db:free_result( R2 ); } P_DATA[ pViewing[ playerid ] ][ Likes ]++; GameTextForPlayer( playerid, \"~w~Profile ~r~Liked!\", 5000, 5 ); format( string, sizeof ( string ), \"*** FaceBook: {FF9900}%s (ID:%d) {AFAFAF}liked {FF9900}%s (ID:%d){AFAFAF}\'s FaceBook profile!\", PlayerName2( playerid ), playerid, PlayerName2( pViewing[ playerid ] ), pViewing[ playerid ] ); SendClientMessageToAll( COLOR_GREY, string ); } if ( dialogid == DELETE ) { if ( !response ) return 1; new Query[ 256 ]; format( Query, sizeof( Query ), \"DELETE FROM `FProfiles` WHERE `Nume` = \'%s\'\", PlayerName2( playerid ) ); db:query( Database, Query ); SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Your facebook account have been succesfully deleted!\" ); P_DATA[ playerid ][ Logged ] = 0; } if ( dialogid == MOD ) { if ( response ) { if ( listitem == 0 ) { ShowPlayerDialog( playerid, StatusSet, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{FF9900}Modify\", \"{FF0000}Insert the new status what do you want to\\n{FF0000}appear on your profile:\", \"Change\", \"Back\" ); } if ( listitem == 1 ) { ShowPlayerDialog( playerid, AgeSet, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{FF9900}Modify\", \"{FF0000}Please insert your age bellow:\", \"Change\", \"Back\" ); } if ( listitem == 2 ) { ShowPlayerDialog( playerid, SexSet, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FF9900}Select your sex\", \"{FF0000}Male\\n{FFFFFF}Female\", \"Change\", \"Back\" ); } if ( listitem == 3 ) { ShowPlayerDialog( playerid, CountrySet, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FF9900}Modify\", \"Romana\\nEnglish\\nPolsky\\nSlovensky\\nIntalia\\nSpanish\\nPortugese\\nGerman\\nSwedish\\nBulgaria\\nArab\", \"Change\", \"Back\" ); } if ( listitem == 4 ) { ShowPlayerDialog( playerid, Warning1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{FF0000}Reset\", \"{FF0000}WARNING!: {FFFFFF}Are, you sure to want to reset your FaceBook Likes?\", \"Yes\", \"No/Back\" ); } if ( listitem == 5 ) { ShowPlayerDialog( playerid, Warning2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{FF0000}Reset\", \"{FF0000}WARNING!: {FFFFFF}Are, you sure to want to reset your FaceBook profile Views?\", \"Yes\", \"No/Back\" ); } if ( listitem == 6 ) { ShowPlayerDialog( playerid, OcupationSet, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{FF9900}Modify\", \"{FF0000}Type below what are your ocupation.\\nExemple: Dancing\", \"Change\", \"Back\" ); } if ( listitem == 7 ) { ShowPlayerDialog( playerid, PrivacySet, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{FF9900}Modify\", \"{FF0000}Please type 0 to player can watch your profile\\nor type 1 to can\'t watch your profile!\", \"Change\", \"Back\" ); } if ( listitem == 8 ) { return 1; } } else { new str[ 312 ]; strcat( str, \"{FFFF00}MODIFY: {FFFFFF}Status\\n\\ {FFFF00}MODIFY: {FFFFFF}Age\\n\\ {FFFF00}MODIFY: {FFFFFF}Sex\\n\\ {FFFF00}MODIFY: {FFFFFF}Country\\n\\ {FF0000}RESET: {FFFFFF}Likes\\n\\ {FF0000}RESET: {FFFFFF}Profile Views\\n\\ {FFFF00}MODIFY: {FFFFFF}Ocupation\\n\\ {FFFF00}MODIFY: {FFFFFF}Profile Privacy\\n\\ {FF9900}Exit\" ); ShowPlayerDialog( playerid, MOD, DIALOG_STYLE_LIST, \"Profile changes\", str, \"Select\", \"\" ); } return 1; } if ( dialogid == StatusSet ) { if ( !response ) return FormatFBDialog( playerid ); new Query[ 256 ]; format( Query, sizeof( Query ), \"UPDATE `FProfiles` SET `Status` = \'%s\' WHERE `Nume` = \'%s\'\", inputtext, PlayerName2( playerid ) ); db:query( Database, Query ); GameTextForPlayer( playerid, \"~r~Status ~w~ Set!\", 5000,5 ); if ( GetPVarInt( playerid, \"CreatingProfile\" ) == 1 ) { ShowPlayerDialog( playerid, AgeSet, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{FF9900}Modify\", \"{FF0000}Please insert your age bellow:\", \"Change\", \"Back\" ); } return 1; } if ( dialogid == AgeSet ) { if ( !response ) return FormatFBDialog( playerid ); if ( sscanf( inputtext, \"i\", inputtext[ 0 ] ) ) return ShowPlayerDialog( playerid, AgeSet, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{FF9900}Modify\", \"{FF0000}Please insert a correct value!\", \"Next\", \"Cancel\" ); if ( inputtext[ 0 ] < 0 || inputtext[ 0 ] > 99 ) return ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_STYLE_INPUT, AgeSet, \"{FF9900}Modify\", \"{FF0000}ERROR: {FFFFFF}I don\'t think you have more that 0 and 99 years!\", \"Next\", \"Cancel\" ); new Query[ 256 ]; format( Query, sizeof( Query ), \"UPDATE `FProfiles` SET `Age` = \'%d\' WHERE `Nume` = \'%s\'\", inputtext[ 0 ], PlayerName2( playerid ) ); db:query( Database, Query ); GameTextForPlayer( playerid, \"~r~Age ~w~Set!\", 5000,5 ); P_DATA[ playerid ][ Age ] = inputtext[ 0 ]; if ( GetPVarInt( playerid, \"CreatingProfile\" ) == 1 ) { ShowPlayerDialog( playerid, SexSet, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FF9900}Select your sex\", \"{FF0000}Male\\n{FFFFFF}Female\", \"Change\", \"Back\" ); } return 1; } if ( dialogid == SexSet ) { if ( !response ) return FormatFBDialog( playerid ); if ( listitem == 0 ) { new Query[ 256 ]; format( Query, sizeof( Query ), \"UPDATE `FProfiles` SET `Sex` = \'Male\' WHERE `Nume` = \'%s\'\", PlayerName2( playerid ) ); db:query( Database, Query ); GameTextForPlayer( playerid, \"~r~Sex ~w~Set!\", 5000, 5 ); if ( GetPVarInt( playerid, \"CreatingProfile\" ) == 1 ) { ShowPlayerDialog( playerid, CountrySet, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FF9900}Modify\", \"Romana\\nEnglish\\nPolsky\\nSlovensky\\nIntalia\\nSpanish\\nPortugese\\nGerman\\nSwedish\\nBulgaria\\nArab\", \"Change\", \"Back\" ); } } if ( listitem == 1 ) { new Query[ 256 ]; format( Query, sizeof( Query ), \"UPDATE `FProfiles` SET `Sex` = \'Female\' WHERE `Nume` = \'%s\'\", PlayerName2( playerid ) ); db:query( Database, Query ); GameTextForPlayer( playerid, \"~r~Sex ~w~Set!\", 5000, 5 ); if ( GetPVarInt( playerid, \"CreatingProfile\" ) == 1 ) { ShowPlayerDialog( playerid, CountrySet, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FF9900}Modify\", \"Romana\\nEnglish\\nPolsky\\nSlovensky\\nIntalia\\nSpanish\\nPortugese\\nGerman\\nSwedish\\nBulgaria\\nArab\", \"Change\", \"Back\" ); } } return 1; } if ( dialogid == CountrySet ) { if ( !response ) return FormatFBDialog( playerid ); new Query[ 256 ]; format( Query, sizeof( Query ), \"UPDATE `FProfiles` SET `Country` = \'%s\' WHERE `Nume` = \'%s\'\", Languages[ listitem ], PlayerName2( playerid ) ); db:query( Database, Query ); GameTextForPlayer( playerid, \"~r~Your country have been ~w~Set!\", 5000, 5 ); if ( GetPVarInt( playerid, \"CreatingProfile\" ) == 1 ) { ShowPlayerDialog( playerid, OcupationSet, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{FF9900}Modify\", \"{FF0000}Type below what are your ocupation.\\nExemple: Dancing\", \"Change\", \"Back\" ); } return 1; } if ( dialogid == Warning1 ) { if ( !response ) return FormatFBDialog( playerid ); new Query[ 256 ]; format( Query, sizeof( Query ), \"UPDATE `FProfiles` SET `Likes` = \'0\' WHERE `Nume` = \'%s\' \", PlayerName2( playerid ) ); db:query( Database, Query ); ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_STYLE_MSGBOX, LikesReset, \"{FF0000}Reset\", \"{00FF00}You have reseted your likes\", \"Back\", \"\" ); P_DATA[ playerid ][ Likes ] = 0; return 1; } if ( dialogid == Warning2 ) { if ( !response ) return FormatFBDialog( playerid ); new Query[ 256 ]; format( Query, sizeof( Query ), \"UPDATE `FProfiles` SET `Views` = \'0\' WHERE `Nume` = \'%s\' \", PlayerName2( playerid ) ); db:query( Database, Query ); ShowPlayerDialog( playerid, ViewsReset, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{FF0000}Reset\", \"{00FF00}You have reseted your profile views!\", \"Back\", \"\" ); P_DATA[ playerid ][ Views ] = 0; return 1; } if ( dialogid == OcupationSet ) { if ( !response ) return FormatFBDialog( playerid ); new Query[ 256 ]; format( Query, sizeof( Query ), \"UPDATE `FProfiles` SET `Ocupation` = \'%s\' WHERE `Nume` = \'%s\'\", inputtext, PlayerName2( playerid ) ); db:query( Database, Query ); GameTextForPlayer( playerid, \"~r~Ocupation has been ~w~Set!\", 5000, 5 ); if ( GetPVarInt( playerid, \"CreatingProfile\" ) == 1 ) { ShowPlayerDialog( playerid, PrivacySet, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{FF9900}Modify\", \"{FF0000}Do you want to your profile will be private? Type in dialog 1.\", \"Change\", \"Back\" ); } return 1; } if ( dialogid == PrivacySet ) { if ( !response ) return FormatFBDialog( playerid ); if ( sscanf( inputtext, \"i\", inputtext[ 0 ] ) ) return ShowPlayerDialog( playerid, PrivacySet, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{FF9900}Modify\", \"{FF0000}Please type only numbers in the dialog!\", \"Change\", \"Back\" ); if ( inputtext[ 0 ] < 0 || inputtext[ 0 ] > 1 ) return ShowPlayerDialog( playerid, PrivacySet, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{FF9900}Modify\", \"{FF0000}ERROR!: Type values between 1 and 0\\n{FFFFFF}{FF0000}Please type 0 to player can watch your profile\\nor type 1 to can\'t watch your profile!\", \"Change\", \"Back\" ); new Query[ 256 ]; format( Query, sizeof( Query ), \"UPDATE `FProfiles` SET `Privacy` = \'%d\' WHERE `Nume` = \'%s\'\", inputtext[ 0 ], PlayerName2( playerid ) ); db:query( Database, Query ); GameTextForPlayer( playerid, \"~r~Your privacy profile has been ~w~Set!\", 5000, 5 ); P_DATA[ playerid ][ Privacy ] = inputtext[ 0 ]; return 1; } if ( dialogid == OnCreateFaceBook ) { if ( !response ) return 1; new FPassword[ 128 ]; if ( sscanf( inputtext, \"s[128]\", FPassword ) ) return ShowPlayerDialog( playerid, OnCreateFaceBook, 1, \"{FF9900}New profile\", \"You need to type a password for create your facebook account!\", \"Proced\", \"Cancel\" ); if ( strlen( FPassword ) < 3 || strlen( FPassword ) > 24 ) return ShowPlayerDialog( playerid, OnCreateFaceBook, 1, \"{FF9900}New profile\", \"Password is need to be between 3 and 24 caracters!\", \"Proced\", \"Cancel\" ); new Query[ 256 ], str[ 256 ]; format( Query, sizeof( Query ), \"INSERT INTO `FProfiles` VALUES(\'%s\',\'%s\',\'N/A\',\'N/A\',\'N/A\',\'0\',\'0\',\'0\',\'N/A\',\'N/A\',\'00|00|00\')\", PlayerName2( playerid ), FPassword ); db:query( Database, Query ); P_DATA[ playerid ][ Logged ] = 1; SendClientMessage( playerid, GREEN, \"You have registred succesfully. Please follow the next step to set your profile: age, status, sex...\" ); format( str, sizeof( str ), \"{00FF00}Your FaceBook profile was succesfully created with:\\nUsername - {FF9900}%s\\n{00FF00}Password - {FF9900}%s{00FF00}.\\n\\nTo change your profile status, ocupation, sex, etc click on \'Settings\' button.\", PlayerName2( playerid ), FPassword ); ShowPlayerDialog( playerid, OnCreateFaceBook+1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"FaceBook\", str, \"Settings\", \"Cancel\" ); } return 1; } public OnPlayerConnect( playerid ) { new Query[ 256 ], DBResult:R; format( Query, sizeof( Query ), \"SELECT * FROM `FProfiles` WHERE `Nume` = \'%s\'\", PlayerName2( playerid ) ); R = db:query( Database, Query ); if ( R ) { if ( db:num_rows( R ) ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"{FFFF00}INFO: {FFFFFF}This user have a FaceBook profile. Use /flogin to login your account!\" ); } else { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"{FFFF00}INFO: {FFFFFF}This user won\'t have a profile on FaceBook. You can create one with /cfacebook!\" ); } db:free_result( R ); } P_DATA[ playerid ][ Age ] = 0; P_DATA[ playerid ][ Likes ] = 0; P_DATA[ playerid ][ Views ] = 0; P_DATA[ playerid ][ Privacy ] = 0; P_DATA[ playerid ][ Logged ] = 0; #if defined Use_Speed_Text SendClientMessage( playerid, COLOR_ORANGE, \"{375FFF}(f)FACEBOOK: {ACACAC}This server use /facebook system by xxSPEEDYxx!\" ); #endif return 1; } public OnPlayerDisconnect( playerid, reason ) { new Query[ 256 ] ; format( Query, sizeof( Query ), \"UPDATE `FProfiles` SET `Likes` = \'%d\', `Views` = \'%d\' WHERE `Nume` = \'%s\'\", P_DATA[ playerid ][ Likes ], P_DATA[ playerid ][ Views ], PlayerName2( playerid ) ); db:query( Database, Query ); P_DATA[ playerid ][ Logged ] = 0; return 1; } //============================= [ Commands ] =================================// CMD:cfacebook( playerid, params[ ] ) { new Query[ 256 ], DBResult:R; if ( P_DATA[ playerid ][ Logged ] == 1 ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"You facebook account are already created, and your are logged in!\" ); format( Query, sizeof( Query ), \"SELECT * FROM `FProfiles` WHERE `Nume` = \'%s\'\", PlayerName2( playerid ) ); R = db:query( Database, Query ); if ( R ) { if ( db:num_rows( R ) ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"ERROR: Your account already exists. Please use {FFFFFF}/flogin to login your facebook account.\" ); } else { new str[ 256 ]; format( str, sizeof( str ), \"{00FF00}Hi {ACACAC}%s{00FF00}, this is a dialog what help you to create\\n\\ your FaceBook profile...\\n\\n\\ Please type your FaceBook, account password:\", PlayerName2( playerid ) ); ShowPlayerDialog( playerid, OnCreateFaceBook, 1, \"{FF9900}New profile\", str, \"Proced\", \"Cancel\" ); } } return 1; } CMD:facebook( playerid, params[ ] ) { new Player, str[ 256 ], str2[ 512 ]; if ( sscanf( params, \"u\", Player ) ) { if ( P_DATA[ playerid ][ Logged ] == 0 ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"ERROR: You need to be logged in your FB account! Type /flogin [Pass] to login!\" ); FormatFBDialog( playerid ); SendClientMessage( playerid, COLOR_GREY, \"You watch on your profile. You can also use {FF9900}/facebook [PlayerID]\" ); } else { if ( Player == playerid ) { FormatFBDialog( playerid ); SendClientMessage( playerid, COLOR_GREY, \"You watch on your profile. You can also use {FF9900}/facebook [PlayerID]\" ); } else { new Query[ 256 ], DBResult:R, DBResult:R2, pField[ 4 ][ 128 ]; if ( !IsPlayerConnected( Player ) ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"ERROR: Player not connected!\" ); if ( P_DATA[ Player ][ Privacy ] == 1 ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Because of a privacy setting on this account, you cannot view this profile.\" ); format( Query, sizeof( Query ), \"SELECT * FROM `FProfiles` WHERE `Nume` = \'%s\'\", PlayerName2( Player ) ); R2 = db:query( Database, Query ); if ( R2 ) { if ( db:num_rows( R2 ) ) { format( Query, sizeof( Query ), \"SELECT `Status`, `Sex`, `Country`, `Ocupation` FROM `FProfiles` WHERE `Nume` = \'%s\'\", PlayerName2( playerid ) ); R = db:query( Database, Query ); if ( R ) { if ( db:num_rows( R ) ) { db:get_field_assoc( R, \"Status\", pField[ 0 ], 128 ); db:get_field_assoc( R, \"Sex\", pField[ 1 ], 128 ); db:get_field_assoc( R, \"Country\", pField[ 2 ], 128 ); db:get_field_assoc( R, \"Ocupation\", pField[ 3 ], 128 ); format( str, sizeof( str ), \"{FF0000}%s\'s FaceBook profile:\\n\\n\\ {FF9900}Status: {00FF00}%s\\n\\ {FF9900}Age: {00FF00}%d\\n\\ {FF9900}Sex: {00FF00}%s\\n\\ {FF9900}Country: {00FF00}%s\\n\", PlayerName2( Player ), pField[ 0 ], P_DATA[ Player ][ Age ], pField[ 1 ], pField[ 2 ] ); format( str2, sizeof( str2 ), \"%s{FF9900}Likes: {00FF00}%d\\n\\ {FF9900}Profile Views: {00FF00}%d\\n\\ {FF9900}Ocupation: {00FF00}%s\\n\\ {FF9900}Privacy Profile: {00FF00}%d\\n\", str, P_DATA[ Player ][ Likes ], P_DATA[ Player ][ Views ], pField[ 3 ], P_DATA[ Player ][ Privacy ] ); ShowPlayerDialog( playerid, FB, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"FaceBook\", str2, \"Like\", \"Cancel\" ); pViewing[ playerid ] = Player; P_DATA[ Player ][ Views ]++; } else db:free_result( R ); } } else return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"ERROR: This user don\'t have a facebook account!\" ); } } } return 1; } CMD:flogin( playerid, params[ ] ) { if ( P_DATA[ playerid ][ Logged ] == 1 ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"You are already logged on you FaceBook account!\" ); ShowPlayerDialog( playerid, Dialog_LoginFAccount, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Login your FaceBook account\", \"{00FF00}Hi,\\nPlease type your facebook password, for login into your account:\", \"Login\", \"Cancel\" ); return 1; } CMD:dfacebook( playerid, params[ ] ) { new Query[ 256 ], DBResult:R; format( Query, sizeof( Query ), \"SELECT * FROM `FProfiles` WHERE `Nume` = \'%s\'\", PlayerName2( playerid ) ); R = db:query( Database, Query ); if ( db:num_rows( R ) ) { if ( P_DATA[ playerid ][ Logged ] == 1 ) { ShowPlayerDialog( playerid, DELETE, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{FF0000}Delete facebook profile!\", \"{00FF00}Ar you sure to delete yout FaceBook account?\\n\\n{FF0000}WARNING!:{00FF00} All profile informations, likes, views will be deleted!\\n{00FF00}Contiue operation?\", \"Yes\", \"No\" ); } else { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"ERROR: {FFFFFF}You need to be logged in your facebook account to delete it!\" ); SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"USAGE: {FFFFFF}/flogin [Password]\" ); } } else return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"You don\'t have a facebook account! To create it type /cfacebook!\" ); return 1; } CMD:fhelp( playerid, params[ ] ) { new str[ 400 ]; strcat( str, \"{ABFE11}Commands:\\n\", 256 ); strcat( str, \"{FFFFFF}/FACEBOOK - {FF8900}Watch your profile or someone else.\\n\" ); strcat( str, \"{FFFFFF}/CFACEBOOK - {FF8900}Create your facebook profile.\\n\" ); strcat( str, \"{FFFFFF}/DFACEBOOK - {FF8900}Delete your facebook profile.\\n\" ); strcat( str, \"{FFFFFF}/FLOGIN - {FF8900}Login into your facebook profile.\\n\\n\" ); strcat( str, \"{ABFE11}Credits:\\n\" ); strcat( str, \"{FFFFFF}xxSPEEDYxx - {FF8900}For making this filterscript.\\n\" ); strcat( str, \"{FFFFFF}[.E.m.O.]K1DDU - {FF8900}For help me on testings this filterscript.\\n\" ); strcat( str, \"{FFFFFF}0Admin( Zh3r0 ) - {FF8900}For make that likes can give once at 1 hour per player\"); ShowPlayerDialog( playerid, Dialog_FHelp, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Facebook by xxSPEEDYxx\", str, \"Quit\", \"\" ); return 1; } //=============================== [ Stock\'s ] ================================// stock FormatFBDialog( playerid ) { new Query[ 256 ], str[ 256 ], str2[ 512 ], DBResult:R, pField[ 4 ][ 128 ]; format( Query, sizeof( Query ), \"SELECT `Status`, `Sex`, `Country`, `Ocupation` FROM `FProfiles` WHERE `Nume` = \'%s\'\", PlayerName2( playerid ) ); R = db:query( Database, Query ); if ( R ) { if ( db:num_rows( R ) ) { db:get_field_assoc( R, \"Status\", pField[ 0 ], 128 ); db:get_field_assoc( R, \"Sex\", pField[ 1 ], 128 ); db:get_field_assoc( R, \"Country\", pField[ 2 ], 128 ); db:get_field_assoc( R, \"Ocupation\", pField[ 3 ], 128 ); format( str, sizeof( str ), \"{FF0000}Your Profile\\n\\n\\ {FF9900}Status: {00FF00}%s\\n\\ {FF9900}Age: {00FF00}%d\\n\\ {FF9900}Sex: {00FF00}%s\\n\\ {FF9900}Country: {00FF00}%s\\n\", pField[ 0 ], P_DATA[ playerid ][ Age ], pField[ 1 ], pField[ 2 ] ); format( str2, sizeof( str2 ), \"%s{FF9900}Likes: {00FF00}%d\\n\\ {FF9900}Profile Views: {00FF00}%d\\n\\ {FF9900}Ocupation: {00FF00}%s\\n\\ {FF9900}Privacy Profile: {00FF00}%d\\n\", str, P_DATA[ playerid ][ Likes ], P_DATA[ playerid ][ Views ], pField[ 3 ], P_DATA[ playerid ][ Privacy ] ); ShowPlayerDialog( playerid, MYFB, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"FaceBook\", str2, \"Cancel\", \"Settings\" ); } else db:free_result( R ); } return 1; } stock PlayerName2( i ) { new n[ 24 ]; GetPlayerName( i, n, 24 ); return n; }
Tudom, hogy átírtam pár dolgot aminek nem úgy kéne lenni, ahogy, ilyen például hogy a foglalkozás részt átírtam az országra, de ez nem lényeg.
2
« Dátum: 2014. augusztus 02. - 21:07:53 »
Sziasztok! Régóta agyalok azon, hogyan lehetne csinálni egy turbó scriptet. Még csak nem is találok sehol olyat amilyet én szeretnék. Pontosan milyen ez? Ugyanúgy mûködne mint a valóságban, minden sebesség végét felpörgetné a script, de csak a következõ sebesség elejéig. Szerintem nem létezik olyan függvény amivel az autó sebességi fokozatát kérhetjük le, igazam van? Tök menõ lenne egy ilyen. Azt még el tudnám képzelni, hogy amikor az autó sebességet vált, lefújjon a turbószelep
3
« Dátum: 2014. július 27. - 18:06:53 »
Sziasztok! Hogy lehet azt megcsinálni, hogy MSGBOX-os dialogba adja ki az elmentett txt-bõl a szöveget? Mert most chatbe dobja ki. Köszönöm! CMD:uzifal(playerid) { new File:cfg = fopen(\"uzenofal.txt\", io_read); if(cfg) { new rstr[500]; while(fread(cfg, rstr)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, rstr); } fclose(cfg); } return 1; }
4
« Dátum: 2014. július 26. - 12:31:56 »
Sziasztok! Miért nem tudok kb 4-5 szonál többet elküldeni? new pName[MAX_PLAYER_NAME],gName[MAX_PLAYER_NAME],string[100]; GetPlayerName(playerid,pName,sizeof pName); GetPlayerName(GetPVarInt(playerid, \"CLICKEDPLAYERID\"),gName,sizeof gName); format(string,sizeof string,\"{B0B0B0}[PM]{FF0000} Tõle: {B0B0B0}%s:{FF0000} {E3BB19}%s\",pName,inputtext); SendClientMessage(GetPVarInt(playerid, \"CLICKEDPLAYERID\"),0xFFE615D4,string); format(string,sizeof string,\"{B0B0B0}[PM]{FF0000} Elküldve: {B0B0B0}%s:{FF0000} {E3BB19}%s\",gName,inputtext); SendClientMessage(playerid,0xFFE615D4,string);
Köszi!
5
« Dátum: 2014. július 21. - 00:09:31 »
Sziasztok! Azért nyitottam ezt a témát, hogy összegyûjtsünk a szerverek lassúságáért felelõs elavult scripteket, code-okat, funkcókat és megoldásokat. Szervertulajoknak hasznos lenne!
6
« Dátum: 2014. július 18. - 19:49:05 »
Sziasztok! A címben benne van a kérdés; lehetséges? Köszi elõre is!
7
« Dátum: 2014. július 17. - 07:06:29 »
Sziasztok! Hogyan lehetne ezen módosítani úgy, hogy \"1 IP 1 játékos\" helyett \"1 IP 2 játékos\" legyen a funkció? new ConnIP[16]; GetPlayerIp(playerid,ConnIP,16); new compare_IP[16]; new number_IP = 0; for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { GetPlayerIp(i,compare_IP,16); if(!strcmp(compare_IP,ConnIP)) number_IP++; } } if((GetTickCount() - Join_Stamp) < Time_Limit) exceed=1; else exceed=0; if(strcmp(ban_s, ConnIP, false) == 0 && exceed == 1 ) { Same_IP++; if(Same_IP > SAME_IP_CONNECT) { Kick(playerid), SCMTA(COLOR_ULTRARED, \"1 IP-rõl csak 1 játékos jöhet fel!\"); Same_IP=0; } } else { Same_IP=0; } if(number_IP > IP_LIMIT) Kick(playerid), SCMTA(COLOR_ULTRARED, \"1 IP-rõl csak 1 játékos jöhet fel!\"); GetStampIP(playerid);
Köszi elõre is!
8
« Dátum: 2014. július 17. - 07:02:22 »
Sziasztok! Frissítettem a szerverem 0.3d rõl z-re, viszont nem mûködik néhány kód! Ezt hogyan lehet orvosolni? Itt vannak amik z-ben már nem mûködnek: Ez az M4 gránát, ez nem hibás, csak nem történik semmi: { GrenadeReload[playerid] = 0; SetTimerEx(\"ReloadGrenade\",3*1000,false,\"i\",playerid); new Float:nadex, Float:nadey, Float:nadez, Float:angle; GetPosFromView(playerid, Distance, nadex, nadey, nadez); GetPlayerFacingAngle(playerid, angle); CreateExplosion(nadex,nadey,nadez, 0, 1.0); }
Ez az idõ, ezzel az a gond, hogy nem sötétedik a játékban: public settime(playerid) { new string[256],year,month,day,hours,minutes,seconds; getdate(year, month, day), gettime(hours, minutes, seconds); format(string, sizeof string, \"%d/%s%d/%s%d\", day, ((month < 10) ? (\"0\") : (\"\")), month, (year < 10) ? (\"0\") : (\"\"), year); TextDrawSetString(Date, string); format(string, sizeof string, \"%s%d:%s%d:%s%d\", (hours < 10) ? (\"0\") : (\"\"), hours, (minutes < 10) ? (\"0\") : (\"\"), minutes, (seconds < 10) ? (\"0\") : (\"\"), seconds); TextDrawSetString(Time, string); }
Köszönöm szépen a segítséget elõre is!
9
« Dátum: 2012. december 01. - 18:38:59 »
Sziasztok! Olyanon töröm a fejem 2 napja, hogy van e akármilyen megoldás arra, hogy több gamemodot futtassunk a szerveren? Aki csatlakozik a szerverre, dialogba kiadná hogy milyen modban kivánja folytatni.. pl a mostani amin fut a szerver, vagy pl zombi, stunt ilyesmik.. Jó lenne ha lehetne definiálni egy egész gamemodot, igy pl onplayerspawn-nál változó \"döntené\" el, hogy milyen modba rakja, pl if(modvaltozo1 == 1) return setplayerpos(...) Lehet oltári nagy hülyeséget írtam, de érdekelne, hogy van e megoldás erre. Köszi!
10
« Dátum: 2012. november 24. - 21:29:39 »
Sziasztok! Mi lehet a gond? error 018: initialization data exceeds declared size new Float:mspawn[3][3] = { {2245.5283,-1663.4473,15.1588}, {1943.6768,-2082.9841,13.0240}, {-2460.6218,135.3772,34.6435}, }; Teljesen jó ez, de mégsem fogadja el a pawno. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. november 24. - 21:41:56 )
Utolsó sorba nem kell vesszõ Ment a + !
11
« Dátum: 2012. november 22. - 16:59:22 »
Sziasztok! Olyan gonddal fordulok hozzátok, hogy leszedtem Gentleman házrendszerét, amiben olyan bug van, hogy létrehozok egy házat, akkor zöld pickup házikót tesz le, ha megveszem akkor kékre vált. Viszont ha nem veszem meg, de újraindítom a szervert, akkor azt is kék házikóra rakja, ami eladó ház. Itt a házrendszer: http://sampforum.hu/index.php?topic=30315.0Mi lehet a gond? Köszönöm a segítséget elõre is!
12
« Dátum: 2012. november 20. - 19:35:42 »
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, hogy oldható meg, hogy rányomok valakire (Tab, kattint) és kiadja input dialogba hogy pont utalás, beírom mennyit, és annyit utal el a játékosnak, akire rákattintottam. Jelenleg így néz ki a pont utalós scriptem: //(SCM = SendClientMessage) //(dialog DIALOG_115-ben) if(GetPlayerScore(playerid)<500) return SendClientMessage(playerid, 0xFB0000FF, \"Nincs elég pontod!\"); SetPlayerScore(GetPVarInt(playerid, \"CLICKEDPLAYERID\"),GetPlayerScore(playerid)+500); SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)-500); SCM(GetPVarInt(playerid, \"CLICKEDPLAYERID\"), COLOR_LIGHTGREEN, \"Kaptál 500 pontot!\"); SCM(pd, COLOR_LIGHTGREEN, \"Elutaltál 500 pontot!\"); public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_115, 2, \"Utal\", \"Pont utalás\", \"OK\", \"\"); SetPVarInt(playerid, \"CLICKEDPLAYERID\", clickedplayerid); return 1; } Köszönöm szépen!
13
« Dátum: 2012. november 18. - 16:23:45 »
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogyan lehet a legkönnyebben/legegyszerûbben megoldani, hogy egy weboldalon létrehozott txt file-t szerveren beolvassunk? Pl www.valami.hu/file.txt és erre van e valami http féle kód vagy tudom is én micsoda (nem nagyon értek az ilyenhez). Köszönöm!
14
« Dátum: 2012. augusztus 27. - 22:43:02 »
Sziasztok! Nem rég kértem segítséget az egyszer használható parancs megoldására, de nem érkezett idõben válasz a kérésemre, így újra neki fogtam a dolognak. Íme a megoldásom, igaz kicsit fura megoldással, de legalább mûködik. Valakinek biztosan szüksége lesz ilyenre. CMD:re(playerid) { if(!fexist(\"van.txt\")) { new File:create = fopen(\"van.txt\", io_write); if(create) fclose(create); } return 1; } CMD:valami(playerid) { if(!fexist(\"van.txt\")) return SendClientMessage(playerid, red, \"Ez a kód már nem használható!\"); // funkció fremove(\"van.txt\"); return 1; }
A \"/re\" paranccsal létrehozunk egy txt file-t, jelen esetben ezzel ellenõrizzük, hogy a parancsot \"elhasználták\"-e, mert amikor beírjuk a \"/valami\"-t, akkor törlõdik a van.txt, így ha újra be írjuk a \"/valami\"-t, már érzékeli, hogy nincs meg a van.txt, mivel imént töröltük, így azt a választ kapjuk funkció helyett, hogy \"Ez a kód már nem használható!\". Ha újra beírjuk a \"/re\"-t, akkor megint létrehozzuk az elõbb törölt van.txt-t, így most megint használható a \"/valami\" parancs. Remélem érthetõ. A parancsok használatához ZCMD-re van szükség!
15
« Dátum: 2012. augusztus 27. - 17:26:54 »
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni a címben is megemlített egyszer használhatós parancs megoldásához! Annyi lenne a kívánság, hogy valaki beírja pl \"/number\" akkor ami meghívna egy funkciót, de ha megint beírja, akkor utasítsa vissza, hogy már használta, de szerver restart után se aktiválódjon újra, mert úgy én is meg tudom oldani. Ja még annyit, hogy ha valaki beírja, ne csak Õ ne tudja használni már azt, hanem senki se. Köszönöm!
|