Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - AdamHawer

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / Láthatónak, láthatatlan parancs.
« Dátum: 2013. november 18. - 08:58:17 »
Sziasztok,
Lenne egy kérésem:
Keresgéltem a neten erre leírást, de sajnos semmi sikerrel. Az a gond hogy van pl egy ZCMD parancs, és az adminisztrátorok látják a paracsokat. De én mégis be akarok rakni 1-2 parancsot hogy ne legyenek láthatók az admin számára. Mi a megoldás?

2
SA-MP: Szerverfejlesztés / Játékoskezelõ menü
« Dátum: 2013. november 14. - 09:53:58 »
Ez a filterscript lehetõvé teszi, hogy RCON adminok egy Dialog menübõl tudják kezelni a játékosokat.
Ezt a menüt persze lehet kiegészíteni saját dolgokkal, és át is lehet írni könnyen saját adminrendszerre.
Ssanf-et és ZCMD-t használ.
AMX letöltés:
http://www.solidfiles.com/d/5f6d873221/

 
PWN letöltés:
http://www.solidfiles.com/d/042349ac1f/

 


// ========================================================================== //
#include
#include
#include
// ========================================================================== //
#if defined FILTERSCRIPT
#endif
#define         Hiba               0xFF0000FF  // Piros
#define         ParancsHelp     0x00FF66FF  // Aqua zöld
#define         SzerverText     0xFF8000FF  // Narancs
// ========================================================================== //
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"      Játékos menü by AdamHawer         \");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
CMD:jmenu(playerid, params[])
{
new jatekosid;
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, Hiba, \"* [Hiba]: Ezt a parancsot csak adminisztrátor használhatja.\");
if(sscanf(params, \"i\", jatekosid))
{
    SendClientMessage(playerid, ParancsHelp,\"* Használat: /jmenu [Játékos ID]\");
    return 1;
}
if(!IsPlayerConnected(jatekosid)) return SendClientMessage(playerid, Hiba, \"* [Hiba]: A játékos nincs csatlakozva, vagy nem megfelelõ játékos ID.\");
else
{
ShowPlayerDialog(playerid, (1000 + jatekosid), 2, \"Játékos kezelése:\", \"Élet feltöltés\\nPáncél feltöltés\\nMegölés\\nRespawn\\n10000$ adás\\n100000$ adás\\n1000000$ adás\\nHozzám teleportálás\\nElteleportálás hozzá\", \"Rendben\", \"Kilépés\");
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(1000 <= dialogid < 1100) // Maximum 100 Játékosig megengedett! Utána bõvíteni kell a 1100-at magasabbra.
{
     if(response)
            switch(listitem)
         {
            case 0:
            {
                  new SzerverUzenet   [128];
     new jatekosid    =    dialogid - 1000;
     new JatekosNev      [MAX_PLAYER_NAME];
     new AdminNev      [MAX_PLAYER_NAME];
                  GetPlayerName(jatekosid,    JatekosNev,    MAX_PLAYER_NAME);
                  GetPlayerName(playerid,   AdminNev,      MAX_PLAYER_NAME);;
                  format(SzerverUzenet, sizeof(SzerverUzenet), \"* Admin: %s feltöltötte %s játékos életét.\", AdminNev, JatekosNev);
                  SendClientMessageToAll(SzerverText, SzerverUzenet);
                  SetPlayerHealth(jatekosid, 100);
           }
           case 1:
    {
                  new SzerverUzenet   [128];
     new jatekosid    =    dialogid - 1000;
     new JatekosNev      [MAX_PLAYER_NAME];
     new AdminNev      [MAX_PLAYER_NAME];
                  GetPlayerName(jatekosid,    JatekosNev,    MAX_PLAYER_NAME);
                  GetPlayerName(playerid,   AdminNev,      MAX_PLAYER_NAME);
                  format(SzerverUzenet, sizeof(SzerverUzenet), \"* Admin: %s feltöltötte %s játékos páncélzatát.\", AdminNev, JatekosNev);
                  SendClientMessageToAll(SzerverText, SzerverUzenet);
                  SetPlayerArmour(jatekosid, 100);
          }
            case 2:
{
                  new SzerverUzenet   [128];
     new jatekosid    =    dialogid - 1000;
     new JatekosNev      [MAX_PLAYER_NAME];
     new AdminNev      [MAX_PLAYER_NAME];
                  GetPlayerName(jatekosid,    JatekosNev,    MAX_PLAYER_NAME);
                  GetPlayerName(playerid,   AdminNev,      MAX_PLAYER_NAME);
                  format(SzerverUzenet, sizeof(SzerverUzenet), \"* Admin: %s megölte %s játékost.\", AdminNev, JatekosNev);
                  SendClientMessageToAll(SzerverText, SzerverUzenet);
                  SetPlayerHealth(jatekosid, 0);
                  SetPlayerArmour(jatekosid, 0);
          }
          case 3:
{
                  new SzerverUzenet   [128];
     new jatekosid    =    dialogid - 1000;
     new JatekosNev      [MAX_PLAYER_NAME];
     new AdminNev      [MAX_PLAYER_NAME];
                  GetPlayerName(jatekosid,    JatekosNev,    MAX_PLAYER_NAME);
                  GetPlayerName(playerid,   AdminNev,      MAX_PLAYER_NAME);
                  format(SzerverUzenet, sizeof(SzerverUzenet), \"* Admin: %s respawnolta %s játékost.\", AdminNev, JatekosNev);
                  SendClientMessageToAll(SzerverText, SzerverUzenet);
          SpawnPlayer(jatekosid);
          }
          case 4:
{
                  new SzerverUzenet   [128];
     new jatekosid    =    dialogid - 1000;
     new JatekosNev      [MAX_PLAYER_NAME];
     new AdminNev      [MAX_PLAYER_NAME];
                  GetPlayerName(jatekosid,    JatekosNev,    MAX_PLAYER_NAME);
                  GetPlayerName(playerid,   AdminNev,      MAX_PLAYER_NAME);
                  format(SzerverUzenet, sizeof(SzerverUzenet), \"* Admin: %s adott %s játékosnak 10.000$-t.\", AdminNev, JatekosNev);
                  SendClientMessageToAll(SzerverText, SzerverUzenet);
     GivePlayerMoney(jatekosid, 10000);
          }
          case 5:
{
                  new SzerverUzenet   [128];
     new jatekosid    =    dialogid - 1000;
     new JatekosNev      [MAX_PLAYER_NAME];
     new AdminNev      [MAX_PLAYER_NAME];
                  GetPlayerName(jatekosid,    JatekosNev,    MAX_PLAYER_NAME);
                  GetPlayerName(playerid,   AdminNev,      MAX_PLAYER_NAME);
                  format(SzerverUzenet, sizeof(SzerverUzenet), \"* Admin: %s adott %s játékosnak 100.000$-t.\", AdminNev, JatekosNev);
                  SendClientMessageToAll(SzerverText, SzerverUzenet);
     GivePlayerMoney(jatekosid, 100000);
          }
          case 6:
{
                  new SzerverUzenet   [128];
     new jatekosid    =    dialogid - 1000;
     new JatekosNev      [MAX_PLAYER_NAME];
     new AdminNev      [MAX_PLAYER_NAME];
                  GetPlayerName(jatekosid,    JatekosNev,    MAX_PLAYER_NAME);
                  GetPlayerName(playerid,   AdminNev,      MAX_PLAYER_NAME);
                  format(SzerverUzenet, sizeof(SzerverUzenet), \"* Admin: %s adott %s játékosnak 1.000.000$-t.\", AdminNev, JatekosNev);
                  SendClientMessageToAll(SzerverText, SzerverUzenet);
          GivePlayerMoney(jatekosid, 1000000);
          }
          case 7:
{
                  new SzerverUzenet   [128];
     new jatekosid    =    dialogid - 1000;
     new JatekosNev      [MAX_PLAYER_NAME];
     new AdminNev      [MAX_PLAYER_NAME];
     new Float:xpozicio;
     new Float:ypozicio;
     new Float:zpozicio;
                  GetPlayerName(jatekosid,    JatekosNev,    MAX_PLAYER_NAME);
                  GetPlayerName(playerid,   AdminNev,      MAX_PLAYER_NAME);
                  format(SzerverUzenet, sizeof(SzerverUzenet), \"* Admin: %s magához teleportálta %s játékost.\", AdminNev, JatekosNev);
                  SendClientMessageToAll(SzerverText, SzerverUzenet);
          GetPlayerPos(playerid,    xpozicio, ypozicio, zpozicio);
     SetPlayerPos(jatekosid,    xpozicio, ypozicio, zpozicio);   
          }
          case 8:
{
                 new SzerverUzenet   [128];
    new jatekosid    =    dialogid - 1000;
    new JatekosNev      [MAX_PLAYER_NAME];
    new AdminNev      [MAX_PLAYER_NAME];
    new Float:xpozicio;
    new Float:ypozicio;
    new Float:zpozicio;
                 GetPlayerName(jatekosid,    JatekosNev,    MAX_PLAYER_NAME);
                 GetPlayerName(playerid,   AdminNev,      MAX_PLAYER_NAME);
                 format(SzerverUzenet, sizeof(SzerverUzenet), \"* Admin: %s elteleportált %s játékoshoz.\", AdminNev, JatekosNev);
                 SendClientMessageToAll(SzerverText, SzerverUzenet);
         GetPlayerPos(jatekosid,    xpozicio, ypozicio, zpozicio);
    SetPlayerPos(playerid,    xpozicio, ypozicio, zpozicio);
           }
    }
}
return 1;
}

3
Segítségkérés / Szerver nem látható
« Dátum: 2013. november 04. - 16:55:02 »
Sziasztok,
Lenne egy kérdésem ami nem hagy nyugodni, hiába próbáltam ezt azt amazt, még mindig nem látható a szerverem a SA:MP Internet böngészõjében.
Mik azok a tényezõk amik esetleg a Gamemodeban vagy esetleg a server.cfg-ben elõfordul, hogy nem látható a szerverem? Vagy valami más?
A szerverem üzemel, rá is tudnak csatlakozni, de ehhez kell az IP hogy be tudjanak lépni a szerverre.
Valami ötlet?

4
SA-MP: Szerverfejlesztés / Admin térkép szín elrejtõ
« Dátum: 2013. október 17. - 09:58:25 »
Ez a kód arra szolgál, ha a szervereden be szeretnéd vezetni azt, hogy lerejtse az Admin térkép színét, ha ezt a parancsot beírja.
Csatlakozásnál a színeket megkapja, meg SPAWN-nál is.
Ezt a kódot bárki szabadon felhasználhatja vagy módosíthatja.
 
//==================================== //
/* Ezt a CODE-t AdamHawer készítette.  */
//==================================== //
// Includek:
#include
#include
// Színek:
#define      SZIN_HIBA   0xEC1313FF   // Vérvörös
// Alap színek amit a játékos mindig megkap.
new Alapszin[200] = {
0xFF8C13FF,0xC715FFFF,0x20B2AAFF,0xDC143CFF,0x6495EDFF,0xf0e68cFF,0x778899FF,0xFF1493FF,0xF4A460FF,
0xEE82EEFF,0xFFD720FF,0x8b4513FF,0x4949A0FF,0x148b8bFF,0x14ff7fFF,0x556b2fFF,0x0FD9FAFF,0x10DC29FF,
0x534081FF,0x0495CDFF,0xEF6CE8FF,0xBD34DAFF,0x247C1BFF,0x0C8E5DFF,0x635B03FF,0xCB7ED3FF,0x65ADEBFF,
0x5C1ACCFF,0xF2F853FF,0x11F891FF,0x7B39AAFF,0x53EB10FF,0x54137DFF,0x275222FF,0xF09F5BFF,0x3D0A4FFF,
0x22F767FF,0xD63034FF,0x9A6980FF,0xDFB935FF,0x3793FAFF,0x90239DFF,0xE9AB2FFF,0xAF2FF3FF,0x057F94FF,
0xB98519FF,0x388EEAFF,0x028151FF,0xA55043FF,0x0DE018FF,0x93AB1CFF,0x95BAF0FF,0x369976FF,0x18F71FFF,
0x4B8987FF,0x491B9EFF,0x829DC7FF,0xBCE635FF,0xCEA6DFFF,0x20D4ADFF,0x2D74FDFF,0x3C1C0DFF,0x12D6D4FF,
0x48C000FF,0x2A51E2FF,0xE3AC12FF,0xFC42A8FF,0x2FC827FF,0x1A30BFFF,0xB740C2FF,0x42ACF5FF,0x2FD9DEFF,
0xFAFB71FF,0x05D1CDFF,0xC471BDFF,0x94436EFF,0xC1F7ECFF,0xCE79EEFF,0xBD1EF2FF,0x93B7E4FF,0x3214AAFF,
0x184D3BFF,0xAE4B99FF,0x7E49D7FF,0x4C436EFF,0xFA24CCFF,0xCE76BEFF,0xA04E0AFF,0x9F945CFF,0xDCDE3DFF,
0x10C9C5FF,0x70524DFF,0x0BE472FF,0x8A2CD7FF,0x6152C2FF,0xCF72A9FF,0xE59338FF,0xEEDC2DFF,0xD8C762FF,
0xD8C762FF,0xFF8C13FF,0xC715FFFF,0x20B2AAFF,0xDC143CFF,0x6495EDFF,0xf0e68cFF,0x778899FF,0xFF1493FF,
0xF4A460FF,0xEE82EEFF,0xFFD720FF,0x8b4513FF,0x4949A0FF,0x148b8bFF,0x14ff7fFF,0x556b2fFF,0x0FD9FAFF,
0x10DC29FF,0x534081FF,0x0495CDFF,0xEF6CE8FF,0xBD34DAFF,0x247C1BFF,0x0C8E5DFF,0x635B03FF,0xCB7ED3FF,
0x65ADEBFF,0x5C1ACCFF,0xF2F853FF,0x11F891FF,0x7B39AAFF,0x53EB10FF,0x54137DFF,0x275222FF,0xF09F5BFF,
0x3D0A4FFF,0x22F767FF,0xD63034FF,0x9A6980FF,0xDFB935FF,0x3793FAFF,0x90239DFF,0xE9AB2FFF,0xAF2FF3FF,
0x057F94FF,0xB98519FF,0x388EEAFF,0x028151FF,0xA55043FF,0x0DE018FF,0x93AB1CFF,0x95BAF0FF,0x369976FF,
0x18F71FFF,0x4B8987FF,0x491B9EFF,0x829DC7FF,0xBCE635FF,0xCEA6DFFF,0x20D4ADFF,0x2D74FDFF,0x3C1C0DFF,
0x12D6D4FF,0x48C000FF,0x2A51E2FF,0xE3AC12FF,0xFC42A8FF,0x2FC827FF,0x1A30BFFF,0xB740C2FF,0x42ACF5FF,
0x2FD9DEFF,0xFAFB71FF,0x05D1CDFF,0xC471BDFF,0x94436EFF,0xC1F7ECFF,0xCE79EEFF,0xBD1EF2FF,0x93B7E4FF,
0x3214AAFF,0x184D3BFF,0xAE4B99FF,0x7E49D7FF,0x4C436EFF,0xFA24CCFF,0xCE76BEFF,0xA04E0AFF,0x9F945CFF,
0xDCDE3DFF,0x10C9C5FF,0x70524DFF,0x0BE472FF,0x8A2CD7FF,0x6152C2FF,0xCF72A9FF,0xE59338FF,0xEEDC2DFF,
0xD8C762FF,0xD8C762FF
};
// Rejtett színek amit a játékos megkap.
new Rejtettszin[200] = {
0xFF8C1300,0xC715FF00,0x20B2AA00,0xDC143C00,0x6495ED00,0xf0e68c00,0x77889900,0xFF149300,0xF4A46000,
0xEE82EE00,0xFFD72000,0x8b451300,0x4949A000,0x148b8b00,0x14ff7f00,0x556b2f00,0x0FD9FA00,0x10DC2900,
0x53408100,0x0495CD00,0xEF6CE800,0xBD34DA00,0x247C1B00,0x0C8E5D00,0x635B0300,0xCB7ED300,0x65ADEB00,
0x5C1ACC00,0xF2F85300,0x11F89100,0x7B39AA00,0x53EB1000,0x54137D00,0x27522200,0xF09F5B00,0x3D0A4F00,
0x22F76700,0xD6303400,0x9A698000,0xDFB93500,0x3793FA00,0x90239D00,0xE9AB2F00,0xAF2FF300,0x057F9400,
0xB9851900,0x388EEA00,0x02815100,0xA5504300,0x0DE01800,0x93AB1C00,0x95BAF000,0x36997600,0x18F71F00,
0x4B898700,0x491B9E00,0x829DC700,0xBCE63500,0xCEA6DF00,0x20D4AD00,0x2D74FD00,0x3C1C0D00,0x12D6D400,
0x48C00000,0x2A51E200,0xE3AC1200,0xFC42A800,0x2FC82700,0x1A30BF00,0xB740C200,0x42ACF500,0x2FD9DE00,
0xFAFB7100,0x05D1CD00,0xC471BD00,0x94436E00,0xC1F7EC00,0xCE79EE00,0xBD1EF200,0x93B7E400,0x3214AA00,
0x184D3B00,0xAE4B9900,0x7E49D700,0x4C436E00,0xFA24CC00,0xCE76BE00,0xA04E0A00,0x9F945C00,0xDCDE3D00,
0x10C9C500,0x70524D00,0x0BE47200,0x8A2CD700,0x6152C200,0xCF72A900,0xE5933800,0xEEDC2D00,0xD8C76200,
0xD8C76200,0xFF8C1300,0xC715FF00,0x20B2AA00,0xDC143C00,0x6495ED00,0xf0e68c00,0x77889900,0xFF149300,
0xF4A46000,0xEE82EE00,0xFFD72000,0x8b451300,0x4949A000,0x148b8b00,0x14ff7f00,0x556b2f00,0x0FD9FA00,
0x10DC2900,0x53408100,0x0495CD00,0xEF6CE800,0xBD34DA00,0x247C1B00,0x0C8E5D00,0x635B0300,0xCB7ED300,
0x65ADEB00,0x5C1ACC00,0xF2F85300,0x11F89100,0x7B39AA00,0x53EB1000,0x54137D00,0x27522200,0xF09F5B00,
0x3D0A4F00,0x22F76700,0xD6303400,0x9A698000,0xDFB93500,0x3793FA00,0x90239D00,0xE9AB2F00,0xAF2FF300,
0x057F9400,0xB9851900,0x388EEA00,0x02815100,0xA5504300,0x0DE01800,0x93AB1C00,0x95BAF000,0x36997600,
0x18F71F00,0x4B898700,0x491B9E00,0x829DC700,0xBCE63500,0xCEA6DF00,0x20D4AD00,0x2D74FD00,0x3C1C0D00,
0x12D6D400,0x48C00000,0x2A51E200,0xE3AC1200,0xFC42A800,0x2FC82700,0x1A30BF00,0xB740C200,0x42ACF500,
0x2FD9DE00,0xFAFB7100,0x05D1CD00,0xC471BD00,0x94436E00,0xC1F7EC00,0xCE79EE00,0xBD1EF200,0x93B7E400,
0x3214AA00,0x184D3B00,0xAE4B9900,0x7E49D700,0x4C436E00,0xFA24CC00,0xCE76BE00,0xA04E0A00,0x9F945C00,
0xDCDE3D00,0x10C9C500,0x70524D00,0x0BE47200,0x8A2CD700,0x6152C200,0xCF72A900,0xE5933800,0xEEDC2D00,
0xD8C76200,0xD8C76200
};
// Csatlakozásnál beállítja a színed. (Alapból ezek a színek találhatók meg SA:MP-ben.)
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SetPlayerColor(playerid, Alapszin[playerid]);
return 1;
}
// Beállítja újraszületésnél a színed. (Ha meghalsz akkor visszakapja az eredeti színt.)
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
      SetPlayerColor(playerid, Alapszin[playerid]);
return 1;
}
// A parancs:
// Ez módosítható további elképzelések alapján, de benne kell legyen a \"SetPlayerColor(playerid, Rejtettszin[playerid]);\"
CMD:rejt(playerid, params[])
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
SetPlayerColor(playerid, Rejtettszin[playerid]);
}
else
{
       SendClientMessage(playerid, SZIN_HIBA, \"* Hiba: Te nem vagy RCON Adminisztrátor.\");
}
return 1;
}

5
Segítségkérés / Admin kocsi
« Dátum: 2013. október 10. - 17:27:24 »
Sziasztok, egy újabb segítség kéne.
Nem értem mi lehet ebben a probléma, hiszen ezt jól csináltam meg, s mégsem olvassa be.
Ebben mi lehet a gond? Hibát nem ír ki a PAWNO, azonban a szerveren nem dobja ki a játékost a jármûbõl.
 
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER && GetPlayerVehicleID(playerid) == 568) // Bandito jármû
{
      if(PlayerInfo[playerid][AdminSzint] < 1) // 1-es adminszinttõl
      {
          RemovePlayerFromVehicle(playerid);
          SendClientMessage(playerid, COLOR_HIBA,\"* Hiba: Ezt a jármûvet, csak 1-es vagy annál nagyobb adminisztrátor használhatja.\");
      }
}

6
Segítségkérés / Felszólítás parancs
« Dátum: 2013. október 06. - 13:03:26 »
Sziasztok!
Abban szeretnék segítséget kérni tõletek, hogy lehet megoldani ezt:
Van egy parancsom mondjuk: /f [Játékos ID]
Ez megnyit nekem egy DIALOG_STYLE_LIST -et.
Kb így nézne ki:
 

ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Figyelmeztetés\\nKick\\nBan\", \" Kiválaszt\", \"Mégsem\");

 
És hogy úgy adja nekem vissza a cseten hogy:
format(SZOVEG, sizeof(SZOVEG), \"* Adminisztrátor %s figyelmeztette %s játékost.\", AdminNev, JatekosNev);
SendClientMessageToAll(SZIN_ADMIN_PARANCS, SZOVEG);
Ezzel nekem az a baj, nem tudom hogy olvastassam be a paranccsal, hogy melyik ID rõl beszélek. Tehát a Játékosnak az ID nevét nem tudom lekérni csak a (playerid) ami a sajátom.

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal