Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - kuglof

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / Jármû spawner gond
« Dátum: 2012. november 25. - 12:45:07 »
sziasztok tegnap bele kezdtem egy jármû spawnerba de van egy kis gond ha lehivok valamien kocsit és lehivok még eggyet ha benne ülök éppen amikor lehivtam akkor jó minden eltünik a régi és lehivja az ujjat viszont ha nem vagyok semmien jármûben amiikor lehivok egy ujjat akkor nem törli a régi és ott marad, hogy lehet azt törölni?
 
if(dialogid == DIALOG_MOTOROK)
{
   if(response == 1)
{
    switch(listitem)
    {
               case 0:
       {
                if(kocsilehivva[playerid] == false)
                {
                    new Float:X;
              new Float:Y;
              new Float:Z;
              GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
            vid = CreateVehicle(509,X,Y+2,Z,0,0,0,0);
              PutPlayerInVehicle ( playerid, vid, 0 );
              kocsilehivva[playerid]=true;
           }
         else if(kocsilehivva[playerid] == true)
         {
             DestroyVehicle(vid);
              new Float:X;
              new Float:Y;
              new Float:Z;
              GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
              vid = CreateVehicle(509,X,Y+2,Z,0,0,0,0);
              PutPlayerInVehicle ( playerid, vid, 0 );
         }
      }
       case 1:
       {
                if(kocsilehivva[playerid] == false)
                {
                    new Float:X;
              new Float:Y;
              new Float:Z;
              GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
            vid = CreateVehicle(481,X,Y+2,Z,0,0,0,0);
              PutPlayerInVehicle ( playerid, vid, 0 );
              kocsilehivva[playerid]=true;
                 }
         else if(kocsilehivva[playerid] == true)
         {
             DestroyVehicle(vid);
              new Float:X;
              new Float:Y;
              new Float:Z;
              GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
              vid = CreateVehicle(481,X,Y+2,Z,0,0,0,0);
              PutPlayerInVehicle ( playerid, vid, 0 );
         }
      }

2
Segítségkérés / börtön idõ betöltés(hiba)
« Dátum: 2012. augusztus 16. - 17:02:28 »
sziasztok tegnap kértem egy segitséget a börtön idõ betöltéssel de sajnos rossz volt igy is úgy is ezért nyitok itt is egy topicot hátha valaki tudna benne segiteni a hiba?: az hogy ha berakom magam börtönbe 60 mp re és márvárom akkor azzal semmi gond, de ha kilépek elmenti hogy még mennyi van hátra belépek és 1-2 mp múlva már szabad is vagyok mialatt kb 30 mp van még a börtönbõl mi a gond:
sciptetet kimásolom:
CMD:borton(playerid,params[])
{
new string[128];
new id;
new ido;
new indok[128];
new stringx[128];
new pname[MAX_PLAYER_NAME];
new sname[MAX_PLAYER_NAME];
    if(sscanf(params, \"uds\", id,ido,indok)) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"<< SmallTownRPG:Használat:/borton [id/név] [idõ] [indok]>>\");
//else if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"<< SmallTownRPG:Magadat nem tudod börtönbe zárni >>\");
{
    if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 3 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 3)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2,268.2921,77.5522,1001.0391))
    {
        if(ido < 30 || ido > 3000) { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Az idõtartam 30 másodperc és 3000 másodperc között legyen\"); return 1; }
                if (ProxDetectorS(3, playerid, id))
        {
           if(PlayerInfo[id][pJailed]==0)
           {
                   GetPlayerName(playerid,sname,sizeof(sname));
            GetPlayerName(id,pname,sizeof(pname));
            SetPlayerPos(id,264.3942,77.5268,1001.0391);
            PlayerInfo[id][pJailed]=1;
            PlayerInfo[id][pJailTime]=ido;
            jailtimer1[id] = SetTimerEx(\"JailTimer\",1000,true,\"d\",id);
            jailtimer2[id] = SetTimerEx(\"UnJailed\",ido*1000,false,\"d\",id);
            format(string,sizeof(string),\"%s börtönbe zárt ennyi idõre: %d ezzel az indokkal: %s\",sname,ido,indok);
            format(stringx,sizeof(stringx),\"%s-t börtönbe zártad ennyi idõre: %d ezzel az indokkal: %s\",pname,ido,indok);
            SendClientMessage(playerid,PIROS,stringx);
            SendClientMessage(id,PIROS,string);
         }
         else
         {
             SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Õ már börtönbe van\");
         }
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid,PIROS,\"A játékos nicns a közeledben\");
      }
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Itt nem tudod lecsukni\");
   }
}
}
return 1;
}

 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    new Jatekosok[64];
new Sname [MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,Sname,sizeof(Sname));
format(Jatekosok,sizeof(Jatekosok),\"/Jatekosok/%s.txt\",Sname);
    if(PlayerInfo[playerid][pJailed] == 1)
{
SetPlayerPos(playerid,264.1077,77.8641,1001.0391);
       PlayerInfo[playerid][pJailed]=1;
       SetPlayerInterior(playerid,6);
       PlayerInfo[playerid][pJailTime]=dini_Int(Jatekosok, \"Börtön Idõ\");
       jailtimer1[playerid] = SetTimerEx(\"UnJailed\",PlayerInfo[playerid][pJailTime]*1000,false,\"d\",playerid);
       jailtimer2[playerid] = SetTimerEx(\"JailTimer\",1000,true,\"d\",playerid);
SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Még nem töltötted le a büntetésed\");
IsLoggedIn[playerid]=1;
}
else if(PlayerInfo[playerid][pJailed]==0)
{
SetPlayerPos(playerid,-1440.5769,2611.6787,55.9844);
SetPlayerInterior(playerid,0);
IsLoggedIn[playerid]=1;
}
return 1;
}

 

public UnJailed(playerid)
{
KillTimer(jailtimer1[playerid]);
KillTimer(jailtimer2[playerid]);
PlayerInfo[playerid][pJailTime]=0;
PlayerInfo[playerid][pJailed]=0;
SetPlayerPos(playerid,268.2921,77.5522,1001.0391);
GameTextForPlayer(playerid,\"Szabad vagy\",5000,4);
SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Leülted a büntetésed máskor ne kövess el bûnt\");
return 1;
}

 

public JailTimer(playerid)
{
    PlayerInfo[playerid][pJailTime] -= 1;
return 1;
}

 
elõre is köszönöm a válaszokat
jah és a onplayerspawn nál lehet hogy rosszúl másoltam be nem akartam elfoglalni az egész oldalt hogy bemásolom az alatta lévõket

3
Segítségkérés / Globális változó
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 12:34:08 »
sziasztok lenne egy olyan kérdésem hogy hogy lehet globális változót csinálni illetve hogy lehet lekérdezni azt? tehát ugy értem hogy az egész szerverre érvényes legyen

4
Segítségkérés / pawno gond
« Dátum: 2012. július 31. - 12:06:06 »
az lenne a  problémám hogy leakarom futtatni a pawnot és 30 perce futtatja de nem csinál semmit az amx is 0 bájt itt eg kép :
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/120731/1123388992asd_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

5
Segítségkérés / Pénz bugg
« Dátum: 2012. július 28. - 15:44:28 »
sziasztok van egy szerverünk és amikor felmegyünk rá a pénz össze vissza ugrál hozzá teszem alap pénz számlálo ami eregetileg tehát nem mi scripteltük és azt csinálja hogy van 2000$ om és össze vissza meg tehát felmegy 3-4000$ és vissza megy majd kezdi elõlrõl valami ötlet hogy mi lehet?

6
Segítségkérés / PRIVATE_Last_Money gond
« Dátum: 2012. július 27. - 23:38:27 »
sziasztok ma lefuttatam a a mod om hogy legyen amx és ezt dobta ki :
C:\\Documents and Settings\\Felhasználó\\Asztal\\Patrik Teszt Szerver\\gamemodes\\teszt-mod.pwn(326) : warning 203: symbol is never used: \"PRIVATE_Last_Money\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Warning.

 
 utána olvastam de azt irták irjam a mod elejére:
#pragma unused PRIVATE_Last_Money

 egyébként ha beirom azt a pragma unused ez dolgot jó de az lenne a kérdés hogy mért irja most ki eddig nem irt ijen warningot elõre is köszönöm a válaszokat

7
Segítségkérés / Dialog Menü
« Dátum: 2012. február 04. - 23:15:35 »
Sziasztok hogy lehet megcsinálni azt hogy pl csinálok egy dialogot ot vannak hogy sport kocsik stb és bele megyek a sport kocsikba és ott kiadja a stoprtkocsikat

8
Segítségkérés / munka
« Dátum: 2012. február 03. - 16:49:15 »
sziasztok megcsináltam egy cp s munkát de hogy lehet azt megcsinálni hogy körforgásba legyen tehét most akkor adja ki a cp t ha beülök a kocsiba de ha végeztem és megkaptam a fizut akkor ujra ki és be kell szálni a kocsiba hogy jo legyen hogy lehet megcsinálni hogy automata ujra kezdje és ne kelljen hozzá kiszálni?

9
Segítségkérés / Változo
« Dátum: 2012. február 02. - 19:05:02 »
sziasztok valaki leírná nekem hogy lehet ojan változot csinálni ami az egész szerverre kihat magyarul ha valaki levág egy disznot akkor más is tudja hordani ne csak az aki levágta vagy ijesmi

10
RP/RPG kérések / /me
« Dátum: 2012. február 02. - 13:58:35 »
Sziasztok valaki leírná nekem hogy kell /me parancsot csinálni?

11
Segítségkérés / Object
« Dátum: 2012. január 29. - 20:42:57 »
sziasztok akadt egy kis gondom azt vettem észre hogy miota mappoltam elég sokat azóta az indexem nem mûködik utána jártam és tul sok az object pedig 2000 sor az egész mit lehet ijenkor tenni hogy mûködjön az index object kivevév nélkül?

12
Segítségkérés / Hentes Hiba
« Dátum: 2012. január 28. - 20:50:44 »
Sziasztok ma csináltam egy hents munkát változokkal de ezzel az a baj hogy aki elkezdi hordani csak az tudja tovább is hordani a hust én meg ugy szeretném megcisnálni hogy bárki kezdi el hordani a hust utána ha akarom én is tudjam hordani  hogy lehet megcsinálni hogy ha más hordja a hust akk én is tudjam?
Hány ilyen témát nyitsz még? a másikat töröltem!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. január 28. - 21:09:39 )

köszi pont akartam irni egy moderátornak rájöttem hogy azt nem jo helyre raktam :D

13
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Hentes
« Dátum: 2012. január 28. - 15:42:38 »
Sziasztok ma csináltam egy hents munkát változokkal de ezzel az a baj hogy aki elkezdi hordani csak az tudja tovább is hordani a hust én meg ugy szeretném megcisnálni hogy bárki kezdi el hordani a hust utána ha akarom én is tudjam hordani  hogy lehet megcsinálni hogy ha más hordja a hust akk én is tudjam?

14
Segítségkérés / Skin gond
« Dátum: 2012. január 26. - 17:51:23 »
Sziasztok lenne egy gondom ma megcsinátam a korház rendszert de amikor bekerülök a korházba akkor a CJ skint adja be pedig elvan mentve a skin mert ha belépek a szerora akkor azt a skint adja be amit vettem a boltba

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal