Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - FRZR9000

Oldalak: [1]
1
SA-MP: Szerverfejlesztés / Teleport
« Dátum: 2013. március 22. - 20:52:44 »
Teleport
 


Ez egy egszerû teleport szkript amiben több mint 50 teleport található.
A teleport dialog a /tele paranccsal hívható elõ.
Los Santos-ba,San Fierro-ba és Las Venturas-ba illetve a vidéki falvakba is lehet teleportálni.
 
 
A szkript tetszés szerint módosítható,bõvíthetõ saját teleportokkal de a következõ verziókban is rakok be új teleportokat.
 

Letöltés
 


GMF
SolidFiles
 
 
//==============================================================================
//                         | www.gamemodefactory.tk |
//==============================================================================
// » Szkript   |   Teleport
//——————————————————————————————————————————————————————————————————————————————
// » Leírás      |   Több mint 50 teleport.
//——————————————————————————————————————————————————————————————————————————————
// » Verzió      |   1.0
//——————————————————————————————————————————————————————————————————————————————
// » Készítõ   |   Jex
//——————————————————————————————————————————————————————————————————————————————
// » Dátum      |   2013.03.15
//==============================================================================
//                         | www.gamemodefactory.tk |
//==============================================================================
#include <a_samp>
#define p   playerid
#define COLOR_WHITE         0xFFFFFFFF
#define DIALOG_TELEMENU     1101
#define DIALOG_LSTELE       1102
#define DIALOG_SFTELE       1103
#define DIALOG_LVTELE       1104
#define DIALOG_CNTELE       1105
#define DIALOG_OTTELE       1106
new LS_TELEPORTS[512];
new SF_TELEPORTS[512];
new LV_TELEPORTS[512];
new CN_TELEPORTS[512];
enum TeleportInfo
{
TP_NEV[64],
    Float:TP_POSX,
    Float:TP_POSY,
    Float:TP_POSZ,
    TP_INTERIOR,
    TP_VWORLD
}
new Float:Teleportok[][TeleportInfo] =
{
//Los Santos
{ \"Groove Street\",              2494.2717, -1669.8076, 13.3359,   0,   0},
{ \"Los Santos Forum\",           2804.1609, -1864.1202,  9.8985,   0,   0},
{ \"Lowrider tuning garázs\",     2656.4243, -2043.0363, 13.5500,   0,   0},
{ \"Jefferson Motel\",            2213.5767, -1138.2645, 25.7866,   0,   0},
{ \"Vinewood\",                   783.6768, -1134.8964, 23.8281,   0,   0},
{ \"Los Santos reptér #1\",       1960.0205, -2261.3818, 13.5469,   0,   0},
{ \"Los Santos reptér #2\",       1561.4357, -2272.2332, 13.5469,   0,   0},
{ \"Piactér\",                   1310.7438, -1374.4218, 13.6289,   0,   0},
{ \"Verdant Bluff\",             1261.6138, -2024.5415, 59.3738,   0,   0},
{ \"Santa Maria tengerpart\",      340.4554, -1797.7410,  4.7668,   0,   0},
{ \"Rodeo\",                    559.2491, -1279.9899, 17.2482,   0,   0},
{ \"Belváros #1\",                1436.6738, -1329.7528, 13.5626,   0,   0},
{ \"Belváros #2\",                1610.0886, -1247.5597, 17.4915,   0,   0},
{ \"Belváros #3\",                1770.3386, -1349.6024, 15.7573,   0,   0},
{ \"Glen Park\",                2051.3357, -1246.4110, 23.6248,   0,   0},
{ \"Las Colinas\",                2279.2725, -1113.4061, 37.9766,   0,   0},
{ \"Keleti part\",                2751.1870, -1118.0128, 69.5781,   0,   0},
{ \"Dokkok\",                   2741.2605, -2465.4360, 13.6484,   0,   0},
{ \"Willowfield\",                1823.5255, -2022.8757, 13.3828,   0,   0},
//San Fierro
{ \"Avispa Country Club\",          -2784.0718, -295.3203,  7.0468,   0,   0},
{ \"Hashbury\",                -2648.3806,  -28.7029,  6.1328,   0,   0},
{ \"Foster völgy\",             -2183.3064, -417.9976, 35.3359,   0,   0},
{ \"Garcia\",                   -2277.3403,  204.5054, 35.1641,   0,   0},
{ \"Kínai negyed\",             -2248.9338,  532.0957, 35.1291,   0,   0},
{ \"Santa Flora\",                -2886.6318,  470.4320,  4.9141,   0,   0},
{ \"Juniper Hollow\",             -2501.3584, 1069.6803, 57.2897,   0,   0},
{ \"Északi sugárút\",             -1668.3534, 1324.3101,  7.1875,   0,   0},
{ \"Battery Point\",             -2584.0508, 1379.7024,  7.1021,   0,   0},
{ \"Belváros\",                -1527.8486,  717.8890,  7.1853,   0,   0},
{ \"San Fierro reptér\",          -1672.6003, -584.3404, 14.1484,   0,   0},
{ \"Wang Cars\",                -1913.8599,  208.7235, 35.1563,   0,   0},
//Las Venturas
{ \"Four Dragons Casino\",          2032.1057, 1017.5698, 10.8203,   0,   0},
{ \"Come-A-Lot\",                2120.3181, 1148.6045, 13.5082,   0,   0},
{ \"Royal Casino\",             2189.7415, 1428.3251, 10.8203,   0,   0},
{ \"Caligula\'s Casino\",          2187.6963, 1687.3848, 11.1084,   0,   0},
{ \"The Visage\",                2028.5573, 1914.6179, 12.3178,   0,   0},
{ \"Rock Hotel\",                2611.8438, 2289.5613, 10.8203,   0,   0},
{ \"Emerald Isle\",             2127.6270, 2370.0088, 10.8203,   0,   0},
{ \"Las Venturas reptér\",          1705.1487, 1629.1880, 10.4817,   0,   0},
{ \"Greenglass egyetem\",          1084.9950, 1072.9590, 10.8359,   0,   0},
{ \"Blackfield\",                1085.0632, 1789.7598, 10.8203,   0,   0},
{ \"Golf Club\",                1445.8989, 2857.5754, 10.8203,   0,   0},
{ \"Prickle Pine\",             1294.0394, 2534.5784, 10.6719,   0,   0},
//Vidék
{ \"Palomino Creek\",             2411.2861,    90.8915,  26.4726,   0,   0},
{ \"Montgomery\",                1349.9076,   208.7919, 19.5547,   0,   0},
{ \"Dillimore\",                 661.8196,  -616.9643, 16.3396,   0,   0},
{ \"Blueberry\",                 248.6018,  -154.7296,  1.5703,   0,   0},
{ \"Angel Pine\",                -2097.1711, -2519.9939, 30.4517,   0,   0},
{ \"Fort Carson\",                -141.3206,  1131.4041, 19.7500,   0,   0},
{ \"Las Barrancas\",             -756.8375,  1635.8501, 27.2435,   0,   0},
{ \"Las Payasadas\",             -234.4522,   2618.7554, 62.9036,   0,   0},
{ \"El Quebrados\",             -1450.3113,    2627.8252, 55.8359,   0,   0},
{ \"Bayside\",                  -2465.8479,   2237.7600,  4.7927,   0,   0}
};
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"|———————————————————————————|\");
print(\"| Teleport Pack | Betöltve! |\");
print(\"|———————————————————————————|\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
main()
{
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/tele\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
ShowPlayerDialog(p, DIALOG_TELEMENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleportálás\", \"{D8847E}Los Santos\\n{AAC691}San Fierro\\n{D9B868}Las Venturas\\n \\n{9C8262}Vidék\\n{B86891}Egyéb helyek\", \"Választ\", \"Kilép\");
        return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_TELEMENU)
{
    if(!response)
    {
   
    }
    else
    {
        if(listitem == 0)
        {
            format(LS_TELEPORTS, sizeof(LS_TELEPORTS), \"%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\",
      Teleportok[0][TP_NEV], Teleportok[1][TP_NEV], Teleportok[2][TP_NEV], Teleportok[3][TP_NEV], Teleportok[4][TP_NEV], Teleportok[5][TP_NEV], Teleportok[6][TP_NEV], Teleportok[7][TP_NEV], Teleportok[8][TP_NEV], Teleportok[9][TP_NEV], Teleportok[10][TP_NEV], Teleportok[11][TP_NEV], Teleportok[12][TP_NEV], Teleportok[13][TP_NEV], Teleportok[14][TP_NEV], Teleportok[15][TP_NEV], Teleportok[16][TP_NEV], Teleportok[17][TP_NEV], Teleportok[18][TP_NEV]);
           ShowPlayerDialog(p, DIALOG_LSTELE, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleportálás: {D8847E}Los Santos\", LS_TELEPORTS, \"Választ\", \"Vissza\");
   }
        if(listitem == 1)
        {
            format(SF_TELEPORTS, sizeof(SF_TELEPORTS), \"%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\",
      Teleportok[19][TP_NEV], Teleportok[20][TP_NEV], Teleportok[21][TP_NEV], Teleportok[22][TP_NEV], Teleportok[23][TP_NEV], Teleportok[24][TP_NEV], Teleportok[25][TP_NEV], Teleportok[26][TP_NEV], Teleportok[27][TP_NEV], Teleportok[28][TP_NEV], Teleportok[29][TP_NEV], Teleportok[30][TP_NEV]);
           ShowPlayerDialog(p, DIALOG_SFTELE, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleportálás: {AAC691}San Fierro\", SF_TELEPORTS, \"Választ\", \"Vissza\");
        }
        if(listitem == 2)
        {
            format(LV_TELEPORTS, sizeof(LV_TELEPORTS), \"%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\",
       Teleportok[31][TP_NEV], Teleportok[32][TP_NEV], Teleportok[33][TP_NEV], Teleportok[34][TP_NEV], Teleportok[35][TP_NEV], Teleportok[36][TP_NEV], Teleportok[37][TP_NEV], Teleportok[38][TP_NEV], Teleportok[39][TP_NEV], Teleportok[40][TP_NEV],Teleportok[41][TP_NEV],Teleportok[42][TP_NEV]);
           ShowPlayerDialog(p, DIALOG_LVTELE, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleportálás: {D9B868}Las Venturas\", LV_TELEPORTS, \"Választ\", \"Vissza\");
        }
        if(listitem == 4)
        {
            format(CN_TELEPORTS, sizeof(CN_TELEPORTS), \"%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\",
       Teleportok[43][TP_NEV], Teleportok[44][TP_NEV], Teleportok[45][TP_NEV], Teleportok[46][TP_NEV], Teleportok[47][TP_NEV], Teleportok[48][TP_NEV], Teleportok[49][TP_NEV], Teleportok[50][TP_NEV], Teleportok[51][TP_NEV], Teleportok[52][TP_NEV]);
           ShowPlayerDialog(p, DIALOG_CNTELE, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleportálás: {9C8262}Vidék\", CN_TELEPORTS, \"Választ\", \"Vissza\");
        }
        if(listitem == 5)
        {
           ShowPlayerDialog(p, DIALOG_OTTELE, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleportálás: {B86891}Egyéb helyek\", \" \", \"Választ\", \"Vissza\");
        }
    }
}
if(dialogid == DIALOG_LSTELE)
{
    if(!response)
    {
   ShowPlayerDialog(p, DIALOG_TELEMENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleportálás\", \"{D8847E}Los Santos\\n{AAC691}San Fierro\\n{D9B868}Las Venturas\\n \\n{9C8262}Vidék\\n{B86891}Egyéb helyek\", \"Választ\", \"Kilép\");
    }
    else
    {
        if(listitem == 0)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D8847E}%s\", Teleportok[0][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[0][TP_POSX], Teleportok[0][TP_POSY], Teleportok[0][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[0][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[0][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 1)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D8847E}%s\", Teleportok[1][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[1][TP_POSX], Teleportok[1][TP_POSY], Teleportok[1][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[1][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[1][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 2)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D8847E}%s\", Teleportok[2][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[2][TP_POSX], Teleportok[2][TP_POSY], Teleportok[2][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[2][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[2][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 3)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D8847E}%s\", Teleportok[3][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[3][TP_POSX], Teleportok[3][TP_POSY], Teleportok[3][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[3][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[3][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 4)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D8847E}%s\", Teleportok[4][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[4][TP_POSX], Teleportok[4][TP_POSY], Teleportok[4][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[4][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[4][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 5)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D8847E}%s\", Teleportok[5][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[5][TP_POSX], Teleportok[5][TP_POSY], Teleportok[5][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[5][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[5][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 6)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D8847E}%s\", Teleportok[6][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[6][TP_POSX], Teleportok[6][TP_POSY], Teleportok[6][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[6][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[6][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 7)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D8847E}%s\", Teleportok[7][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[7][TP_POSX], Teleportok[7][TP_POSY], Teleportok[7][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[7][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[7][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 8)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D8847E}%s\", Teleportok[8][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[8][TP_POSX], Teleportok[8][TP_POSY], Teleportok[8][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[8][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[8][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 9)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D8847E}%s\", Teleportok[9][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[9][TP_POSX], Teleportok[9][TP_POSY], Teleportok[9][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[9][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[9][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 10)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D8847E}%s\", Teleportok[10][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[10][TP_POSX], Teleportok[10][TP_POSY], Teleportok[10][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[10][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[10][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 11)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D8847E}%s\", Teleportok[11][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[11][TP_POSX], Teleportok[11][TP_POSY], Teleportok[11][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[11][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[11][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 12)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D8847E}%s\", Teleportok[12][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[12][TP_POSX], Teleportok[12][TP_POSY], Teleportok[12][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[12][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[12][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 13)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D8847E}%s\", Teleportok[13][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[13][TP_POSX], Teleportok[13][TP_POSY], Teleportok[13][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[13][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[13][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 14)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D8847E}%s\", Teleportok[14][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[14][TP_POSX], Teleportok[14][TP_POSY], Teleportok[14][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[14][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[14][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 15)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D8847E}%s\", Teleportok[15][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[15][TP_POSX], Teleportok[15][TP_POSY], Teleportok[15][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[15][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[15][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 16)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D8847E}%s\", Teleportok[16][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[16][TP_POSX], Teleportok[16][TP_POSY], Teleportok[16][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[16][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[16][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 17)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D8847E}%s\", Teleportok[17][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[17][TP_POSX], Teleportok[17][TP_POSY], Teleportok[17][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[17][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[17][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 18)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D8847E}%s\", Teleportok[18][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[18][TP_POSX], Teleportok[18][TP_POSY], Teleportok[18][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[18][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[18][TP_VWORLD]);
    }
    }
}
if(dialogid == DIALOG_SFTELE)
{
    if(!response)
    {
   ShowPlayerDialog(p, DIALOG_TELEMENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleportálás\", \"{D8847E}Los Santos\\n{AAC691}San Fierro\\n{D9B868}Las Venturas\\n \\n{9C8262}Vidék\\n{B86891}Egyéb helyek\", \"Választ\", \"Kilép\");
    }
    else
    {
        if(listitem == 0)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {AAC691}%s\", Teleportok[19][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[19][TP_POSX], Teleportok[19][TP_POSY], Teleportok[19][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[19][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[19][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 1)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {AAC691}%s\", Teleportok[20][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[20][TP_POSX], Teleportok[20][TP_POSY], Teleportok[20][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[20][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[20][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 2)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {AAC691}%s\", Teleportok[21][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[21][TP_POSX], Teleportok[21][TP_POSY], Teleportok[21][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[21][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[21][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 3)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {AAC691}%s\", Teleportok[22][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[22][TP_POSX], Teleportok[22][TP_POSY], Teleportok[22][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[22][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[22][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 4)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {AAC691}%s\", Teleportok[23][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[23][TP_POSX], Teleportok[23][TP_POSY], Teleportok[23][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[23][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[23][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 5)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {AAC691}%s\", Teleportok[24][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[24][TP_POSX], Teleportok[24][TP_POSY], Teleportok[24][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[24][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[24][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 6)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {AAC691}%s\", Teleportok[25][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[25][TP_POSX], Teleportok[25][TP_POSY], Teleportok[25][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[25][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[25][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 7)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {AAC691}%s\", Teleportok[26][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[26][TP_POSX], Teleportok[26][TP_POSY], Teleportok[26][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[26][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[26][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 7)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {AAC691}%s\", Teleportok[27][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[27][TP_POSX], Teleportok[27][TP_POSY], Teleportok[27][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[27][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[27][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 8)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {AAC691}%s\", Teleportok[28][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[28][TP_POSX], Teleportok[28][TP_POSY], Teleportok[28][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[28][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[28][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 10)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {AAC691}%s\", Teleportok[29][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[29][TP_POSX], Teleportok[29][TP_POSY], Teleportok[29][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[29][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[29][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 11)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {AAC691}%s\", Teleportok[30][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[30][TP_POSX], Teleportok[30][TP_POSY], Teleportok[30][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[30][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[30][TP_VWORLD]);
    }
    }
}
if(dialogid == DIALOG_LVTELE)
{
    if(!response)
    {
   ShowPlayerDialog(p, DIALOG_TELEMENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleportálás\", \"{D8847E}Los Santos\\n{AAC691}San Fierro\\n{D9B868}Las Venturas\\n \\n{9C8262}Vidék\\n{B86891}Egyéb helyek\", \"Választ\", \"Kilép\");
    }
    else
    {
        if(listitem == 0)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D9B868}%s\", Teleportok[31][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[31][TP_POSX], Teleportok[31][TP_POSY], Teleportok[31][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[31][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[31][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 1)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D9B868}%s\", Teleportok[32][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[32][TP_POSX], Teleportok[32][TP_POSY], Teleportok[32][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[32][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[32][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 2)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D9B868}%s\", Teleportok[33][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[33][TP_POSX], Teleportok[33][TP_POSY], Teleportok[33][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[33][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[33][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 3)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D9B868}%s\", Teleportok[34][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[34][TP_POSX], Teleportok[34][TP_POSY], Teleportok[34][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[34][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[34][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 4)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D9B868}%s\", Teleportok[35][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[35][TP_POSX], Teleportok[35][TP_POSY], Teleportok[35][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[35][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[35][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 5)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D9B868}%s\", Teleportok[36][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[36][TP_POSX], Teleportok[36][TP_POSY], Teleportok[36][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[36][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[36][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 6)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D9B868}%s\", Teleportok[37][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[37][TP_POSX], Teleportok[37][TP_POSY], Teleportok[37][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[37][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[37][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 7)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D9B868}%s\", Teleportok[38][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[38][TP_POSX], Teleportok[38][TP_POSY], Teleportok[38][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[38][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[38][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 8)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D9B868}%s\", Teleportok[39][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[39][TP_POSX], Teleportok[39][TP_POSY], Teleportok[39][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[39][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[39][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 9)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D9B868}%s\", Teleportok[40][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[40][TP_POSX], Teleportok[40][TP_POSY], Teleportok[40][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[40][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[40][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 10)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D9B868}%s\", Teleportok[41][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[41][TP_POSX], Teleportok[41][TP_POSY], Teleportok[41][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[41][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[41][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 11)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D9B868}%s\", Teleportok[42][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[42][TP_POSX], Teleportok[42][TP_POSY], Teleportok[42][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[42][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[42][TP_VWORLD]);
    }
    }
}
if(dialogid == DIALOG_CNTELE)
{
    if(!response)
    {
   ShowPlayerDialog(p, DIALOG_TELEMENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleportálás\", \"{D8847E}Los Santos\\n{AAC691}San Fierro\\n{D9B868}Las Venturas\\n \\n{9C8262}Vidék\\n{B86891}Egyéb helyek\", \"Választ\", \"Kilép\");
    }
    else
    {
        if(listitem == 0)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {9C8262}%s\", Teleportok[43][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[43][TP_POSX], Teleportok[43][TP_POSY], Teleportok[43][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[43][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[43][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 1)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {9C8262}%s\", Teleportok[44][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[44][TP_POSX], Teleportok[44][TP_POSY], Teleportok[44][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[44][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[44][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 2)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {9C8262}%s\", Teleportok[45][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[45][TP_POSX], Teleportok[45][TP_POSY], Teleportok[45][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[45][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[45][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 3)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {9C8262}%s\", Teleportok[46][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[46][TP_POSX], Teleportok[46][TP_POSY], Teleportok[46][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[46][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[46][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 4)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {9C8262}%s\", Teleportok[47][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[47][TP_POSX], Teleportok[47][TP_POSY], Teleportok[47][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[47][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[47][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 5)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {9C8262}%s\", Teleportok[48][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[48][TP_POSX], Teleportok[48][TP_POSY], Teleportok[48][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[48][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[48][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 6)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {9C8262}%s\", Teleportok[49][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[49][TP_POSX], Teleportok[49][TP_POSY], Teleportok[49][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[49][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[49][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 7)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {9C8262}%s\", Teleportok[50][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[50][TP_POSX], Teleportok[50][TP_POSY], Teleportok[50][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[50][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[50][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 8)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {9C8262}%s\", Teleportok[51][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[51][TP_POSX], Teleportok[51][TP_POSY], Teleportok[51][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[51][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[51][TP_VWORLD]);
    }
        if(listitem == 9)
        {
      new T_STRING[64];
      format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {9C8262}%s\", Teleportok[52][TP_NEV]);
      SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING);
      SetPlayerPos(p, Teleportok[52][TP_POSX], Teleportok[52][TP_POSY], Teleportok[52][TP_POSZ]);
      SetPlayerInterior(p, Teleportok[52][TP_INTERIOR]);
      SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[52][TP_VWORLD]);
    }
    }
}
if(dialogid == DIALOG_OTTELE)
{
    if(!response)
    {
   ShowPlayerDialog(p, DIALOG_TELEMENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleportálás\", \"{D8847E}Los Santos\\n{AAC691}San Fierro\\n{D9B868}Las Venturas\\n \\n{9C8262}Vidék\\n{B86891}Egyéb helyek\", \"Választ\", \"Kilép\");
    }
    else
    {
    }
}
return 1;
}

3
SA-MP: Szerverfejlesztés / The Survivors
« Dátum: 2013. február 28. - 20:17:35 »

\"width=500
http://gamemodefactory.comyr.com/e107_themes/games/images/survivors_imgs/survivors.png[/img]
 


A The Survivors egy Team Deathmatch játékmód.
Két csapat közt lehet választani: a túlélõk és a fertõzöttek.
 
 

\"width=300
http://gamemodefactory.comyr.com/e107_themes/games/images/survivors_imgs/sa-mp-000.png[/img] \"width=300http://gamemodefactory.comyr.com/e107_themes/games/images/survivors_imgs/sa-mp-003.png[/img]
 


A túlélõk fegyvereket kapnak kezdéskor ezzel vehetik fel a harcot a fertõzöttekkel,
(kés,bot,baseball ütõ,pisztolyok,sörétes puskák stb...)míg a fertõzöttek a saját képességeikkel támadhatják az ellenségeiket.
 
 

\"width=299
http://gamemodefactory.comyr.com/e107_themes/games/images/survivors_imgs/srvrsspawns.png[/img]
 


\"width=300
http://gamemodefactory.comyr.com/e107_themes/games/images/survivors_imgs/sa-mp-001.png[/img] \"width=300http://gamemodefactory.comyr.com/e107_themes/games/images/survivors_imgs/sa-mp-002.png[/img]
 

- Képességek -
 
Bite(harapás): A harapás az alaptámadásuk a fertõzötteknek. Egy harapással 4HP-t lehet elvenni az ellenség életerejébõl. (az alapbeállítás szerint, a settings.ini fájlban megváltoztatható a sebzés értéke!).
A képesség a jobb egér gomb(JEG) megnyomásával mûködik.
Hide(elrejtõzés): A rejtõzködéssel könnyen a kiszemelt játékos közelébe lehet kerülni.
Bármikor használható. A rejtõzködés a /hide paranccsal használható.
Sacrifice(önfeláldozás): Az önfeláldozással könnyen magunkkal vihetjük a halálba a  körülöttünk lévõ túlélõket is. Ez a képesség csak 10 percenként használható. Az önfeláldozás az ALT gomb megnyomásával mûködik.
 
- Radar jelzések -
 


\"Icon_56.gif\" - Teleport
\"Icon_6.gif\" - Fegyverbolt
\"Icon_18.gif\" - Munkaasztal
\"Icon_22.gif\" - Életfeltöltés
\"Icon_23.gif\" - Deathmatch Arena
 
 

\"width=300
http://gamemodefactory.comyr.com/e107_themes/games/images/survivors_imgs/sa-mp-005.png[/img] \"width=300http://gamemodefactory.comyr.com/e107_themes/games/images/survivors_imgs/sa-mp-006.png[/img]
 

- Parancsok -
 


/help - Segítség a parancsokhoz.
/info - Információk a játékmódról.
/cmds - Parancsok.
/skills - Információk a képességekrõl.
/credits - Készítõk,felhasznált scriptek és azok készítõi.
 
 

\"width=300
http://gamemodefactory.comyr.com/e107_themes/games/images/survivors_imgs/sa-mp-008.png[/img] \"width=300http://gamemodefactory.comyr.com/e107_themes/games/images/survivors_imgs/sa-mp-010.png[/img]
 

- Fegyverbolt és pénzszerzés -
 


A dzsungelben és a városban is található 1-1 fegyverárus. A
fegyverboltokat egy \"Icon_6.gif\" ikon jelzi a radaron.
A két fegyverboltnál különbözõ fegyverek vásárolhatóak meg.
A fegyverek pénzbe kerülnek, és az egyetlen módja a pénzszerzésnek a
pénzeszsákok begyûjtése.
A városon kívül minden területen található 2 (városban 3) pénzeszsák
amit felszedve pénzhez juthatsz.
A felvett zsákok fél óránként jelennek meg újra.
 
 

\"width=300
http://gamemodefactory.comyr.com/e107_themes/games/images/survivors_imgs/sa-mp-011.png[/img] \"width=300http://gamemodefactory.comyr.com/e107_themes/games/images/survivors_imgs/sa-mp-012.png[/img]
 

- Tervrajzok és a munkaasztal -
 


A munkaasztalnál a fegyvereidhez készíthetsz lõszert, robbanó táskatölteteket, gránátokat.
Az elkészítésükhöz meg kell szerezni a Dead County egész területén elrejtett  tervrajzokat.
 
 
\"blueprint.PNG\"
 


Dead Countyban több munkaasztal is található.
A radaron a \"Icon_18.gif\" ikon jelzi a  munkaasztalokat.
 
 

\"width=300
http://gamemodefactory.comyr.com/e107_themes/games/images/survivors_imgs/sa-mp-013.png[/img] \"width=300http://gamemodefactory.comyr.com/e107_themes/games/images/survivors_imgs/sa-mp-014.png[/img]
 


- Survival Arena -
Ha ki szeretnél hívni párbajra egy játékost a legjobb hely erre a Survival Arena!
Az aréna a dzsungelben található, a radaron egy \"Icon_23.gif\" ikon jelzi.
 
 

A belépéshez meg kell keresni az aréna közelében lévõ checkpointot.
Ezután lehetõség van a fegyver kiválasztására amit majd az  arénában használhatsz.
Az arénába csak túlélõ csapatban lévõ játékosok léphetnek be!
Az arénában megölt játékosokért 1 pont jár.
Az arénát rácsok veszik körül így biztonságban nézhetõek a  mérkõzések kívülrõl is.
 
 

\"width=500
http://gamemodefactory.comyr.com/e107_themes/games/images/survivors_imgs/gallery1.jpg[/img]
 


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=B1tC5K05XA8
 

- Letöltés -
 


LETÖLTÉS | GMF
LETÖLTÉS | SolidFiles
 
 
- Készítõk -
 


Játékmódot készítette/összeállította: JEX
Mapot építette: JEX
Regisztrációs rendszer: Lorenc

4
Rendezvények / The Surviors tesztelés
« Dátum: 2012. december 28. - 16:08:27 »
Üdv!
Egy ideje már készülõben van a \"The Survivors\" nevezetû játékmódom amiben egy általam épített mapon a \"zombik\" és a túlélõk küzdhetnek meg egymással. A mód jelenleg tesztelés alatt van és aki kíváncsi a módra az csatlakozhat a teszteléshez.
[samp]46.35.192.44:7779[/samp]

5
Általános / Mini - Missions szerver
« Dátum: 2012. december 21. - 20:34:33 »
Sziasztok.
Azon agyalok hogy ismét belekezdenék egy mini mission szerverbe.
A kérdés hogy lenne-e rá igény és hogy megérné-e vele az idõt tölteni?

6
Készülõ munkák / [GM] The Survivors
« Dátum: 2012. július 18. - 20:38:16 »

\"width=500
http://gamemodefactory.webatu.com/imgs/survivors_imgs/survivors_grey_sign.jpg[/img]
 


07.18
 

Készülõben van egy újabb játékmódom ami szintén dm/tdm lesz!
Két csapat közt lehet majd választani: túlélõk és fertõzöttek.
A túlélõk fegyverrel vehetik fel majd a harcot a fertõzöttekkel akik pedig különféle képességekkel próbálhatják meg elkapni és megölni a túlélõket.
Egy saját készítésû mapon harcolhat a két csapat egymás ellen amin belül négy területre oszlik: tengerpart,dzsungel,dokkok,város.
Ezeken kívül sok más is kerül majd a játékmódba de azokról majd késõbb adok információt.
 



07.24
 
Egy videó és pár kép a map-ról:
 


http://www.youtube.com/watch?v=B1tC5K05XA8
 

7
SA-MP: Szerverfejlesztés / Hydra Space 1.1
« Dátum: 2012. március 14. - 20:51:37 »
\"hslogowhite.jpg\"
 


Információk:
  v1.0:
     Ez egy területfoglalós TDM játékmód.
     A módban található map 211 objectbõl áll.
     Két csapat közül lehet választani: piros és zöld csapat.
     A lényeg hogy a kör lejárta elõtt valamelyik csapatnak el kell foglalni az ellenfél területét!
     Ha az egyik csapat nyer automatikusan új kör veszi kezdetét.
     Minden 10. megölt játékosért több pénzjutalom jár!
     A csapatok bázisain Hydra és Hunter jármûvek találhatóak.
     Erõsebb fegyvereket a fegyverboltnál lehet venni.
     Szükséges regisztráció az elért pontok és pénz mentéséhez.
     Pontok,pénz,ölések,halálok száma megtekinthetõ a /stats paranccsal.
     Kapcsolódási üzenetek.
     Admin rendszer.
  v1.1:
     A kiegészítõ tartalma belekerült a játékmódba!
     Minigun és Jetpack elleni védelem (azonnali kidobás jár a használatukért)
     Ranglista - ahol az 5 legtöbb pontszámmal rendelkezõ játékos felkerül a listára.
     Pár apróbb módosítás és javítás.
Parancsok:
     /help
     /info
     /cmds
     /rules
     /credits
     /shop
     /stats
     /ranking
Letöltés:
     Hydra Space 1.1 | GMF
     Hydra Space 1.1 | Solidfiles
Készítõk:
     Játékmódot készítette/összeállította: Jex
     Streamer plugin: Incognito
     Regisztrációs rendszer: Lorenc
     Ranglistához felhasznált segítség: RyDeR`
Képek a játékmódról
http://www.youtube.com/watch?v=tCAMhdc42nU&feature=player_embedded
A késõbbiekben lehetséges hogy továbbfejlesztem a módot vagy hibákat javítok,
ezért akit érdekel a mód annak érdemes idõnként ellátogatnia a weboldalamra mert ott fogok közölni információkat!

8
Grafikai Munkák/Logók / SA-CC: Christmas Tree
« Dátum: 2011. december 10. - 18:35:43 »

Karácsonyi módomba próbálok karácsonyfát \"építeni\"  ^-^
1. próbálkozás.
 
 

9
Készülõ munkák / [GM] Hydra Space
« Dátum: 2011. december 04. - 10:17:48 »

\"width=500
http://gamemodefactory.comyr.com/gmf_files/HYDRA_SPACE/images/hslogowhite.jpg[/img]
 


Hamarosan elkészül a Hydra Space nevû játékmódom ami egy TDM és területelfoglalós mód lesz.
 



 
A játékmódban két csapat közül lehet majd választani.
A lényeg az hogy az egyik csapatnak el kell foglalnia az ellenfél területét a forduló lejárta elõtt.
A terület megszerzéséhez 1 percig kell a kijelölt checkpointban tartózkodni.
Ha az egyik csapat gyõz automatikusan egy új forduló veszi kezdetét.
Mindkét csapat tagja egy M4 fegyvert kap spawn után.
A fegyverboltból más fegyverekhez is hozzá lehet jutni pénzért.
Pénzt a megölt játékosokért és a megnyert fordulókért lehet majd kapni.
A forduló idejét és a játékosok megöléséért járó pénzösszeg tetszés szerint átállítható lesz majd az egyik include fájlban.
Az elsõ tesztrõl itt egy videó, hibák még vannak ezért nem tudom pontosan mikorra lesz kész a mód.
http://www.youtube.com/watch?v=tCAMhdc42nU
(hangot valamiért nem akar felvenni a fraps)
  :-[

10
Készülõ munkák / [GM] Los Santos TDM
« Dátum: 2011. szeptember 22. - 16:40:58 »

Los Santos
Team Deathmatch
 



Hamarosan elkészül a Los Santos-i TDM játékmódóm!
Hogy ne legyen egy olyan \'alap unalmas\' TDM játékmód pár újdonságot belerakok amivel ellehet majd szórakozgatni.
Pár információ:
- 14 csapat/banda.
- Bármilyen fegyver megvásárlása a /shop paranccsal (kivéve Minigun).
- Fegyver és Armour pickup-ok elrejtve a csapatok területein.
- Váltakozó idõjárás.
- Killingspree.
- Rampage küldetések
- Los Santos Pickup Hunt
És még pár dolog ezeken kívül várható lesz majd!

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal