Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - R3volutionDrifter

Oldalak: [1]
1
Kérdések, Segítség / Szaggat a gépem
« Dátum: 2011. szeptember 22. - 16:51:08 »
hi lenne egy kérdésem valakinek nincs e tipje hogy mikor videót filmet zenét halgatok akkor miért szaggat a gépem befagy STB windows 7 ultimate van feltéve op rendszernek ez azóta van amióta megvettem ezt a laptopot és azóta is szaggat csak nem értek az ujra telepitéséhez de ha valaki tud egy jobb módszert akkor segítsetek plz

2
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[FS] Szavazás Rendszer By: Sramm
« Dátum: 2011. szeptember 22. - 12:43:10 »
Gyanús
VoteEnd  ??? ??? ???

3
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Samp házi szerver AlapConfig
« Dátum: 2011. szeptember 21. - 14:20:18 »
------ Hy -------
Aki házi szerverbe szeretne kezdeni és ez lenne neki az elsõ akkor ezt nézze végig
Kezdjük a Beüzemeléssel Elõszõr is töltsük le a SA-MP szerverpack ot Feltöltöttem nektek a 0.3c R 5 ös pack ot amit én használok (Windows Server) ha neked linux hoz kell akkor www.sa-mp.com és megtalálod
Letöltés: http://www.solidfiles.com/d/b07e4/
Nos akkor elõször is nyissuk meg a Server.CFG filet Jegyzet tömbel nos mit is látunk:
 

echo Executing Server Config...
lanmode 0 // ez akkor van ha nem lanon használjuk hanem hálozaton hogy mindenki feltudjon jönni
rcon_password changeme // ez az rcon /rcon login ...... ezt írjuk át..
maxplayers 32 // ez a max player aki feltud jönni a szerverre max (500)
port 7777 // ez a szerverönk portja IP:PORT
hostname SA-MP 0.3 Server // ez a szervered neve pl [HuN] Test server
gamemode0 grandlarc 1 // ez a Játékmódunk ez egy alap mód ezt le lehet cserélni amit te írsz vagy amit interneten találsz
filterscripts base gl_actions gl_property gl_realtime gl_mapicon ls_elevator // ezek a filterscriptek amiket te írhatsz és a netröl is szedhetsz le max 16 lehet!
announce 0 // ezt így hagyod
query 1 // ezt is
weburl www.sa-mp.com // ez a weboldala a szerverednek pl www.sampoldal.hu
onfoot_rate 40 // nem nyulunk hozzá
incar_rate 40 // ehez se
weapon_rate 40 // ehez se
stream_distance 300.0 // föképp
stream_rate 1000 // ehez se
maxnpc 20 //max npc ha NPC t raksz a szerveredbe és hogy mennyi tudjon feljönni
logtimeformat [%H:%M:%S] // no pitiszka
//létrehozhatsz egy mapname t
mapname [HuN] Mapname bla
hozz létre egy plugins sort mert majd a scriptekhez GM ekehez is kelhet
plugins pl Whirlpool streamer sscanf filemanager....

 
nos eddig ennyi az én tudásaim szerint.
ezt lemented de ugy h ne legyenek // ek ....
akkor indításhoz samp-server. EXE filet elindítod és ha jól dolgoztál akkor kiad egy fekete ablakot és fut a szervered ha kidobja akkor elírtál valami.
(Most mennem kell lezárom majd fojtatom )

4
Készülõ munkák / [GM]Tune Alapmód
« Dátum: 2011. szeptember 21. - 12:38:36 »
---Hy---
Ahogy látszik egy egy GrandLarceny módból fog készülni egy a móde ugymond feltuningolom használni fogok itt fent lévö dolgokat scripteket mapokat és saját dolgokat is Fajtája lessz [stunt/Drift/fun] Parancsokat elöre nem tudok adni de ugye az alapokra számíthatunk és többre is... nos ennyi lenne most az írásom majd még bõvítem.

5
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / LuxAdmin Telepítése
« Dátum: 2011. szeptember 21. - 12:21:20 »
--Hy--
Most leírom nektek hogy hogyan lehet a LuxAdmin Adminrendszert a szerveretekbe betenni mert hallottam olyan problémákról hogy nem tudunk regisztrálni / nem menti le a regisztrációkat /nem indul el. STB
Nos elõször is találtam egy magyar LuxAdmin rendszert amit köszönhetünk [Go_oG_Le]WebSite -nak
És itt a Script : http://sampforum.hu/index.php?topic=13954.0
Na akkor a Telepítés:
 

Letöltöd Kicsomagolod találsz Benne egy Filterscripts mappát
abban pedig 2 filet azt a 2 filet beteszed a szervermappád Filterscripts mappályába utána megkeresed azt a mappát hogy Includek abból azt a 3 Filet beteszed a Pawno includes
mappába a szervermappádból utána megkeresed a plugin nevü mappát és a  Whirlpool.dll filet beteszed a saját szervermappádban lévõ plugins mappába ha nincs
létrehozol egyet utána megkeresed a scriptfiles
mappát és abból a tartalmat a te saját Scriptfiles mappába
át teszed. utána megnyitjuk a server.CFG filet és megkeresed a filterscripts
sort és mögé írod a Filterscript nevét utána megkeresed a plugins sort ha nincs akkor létrehozol egyet és mögé hogy Whirlpool.dll   

 
Nos ennyi lenne ha valami probléma merülne fel akkor írj HSZ t

6
SA-MP: Szerverfejlesztés / Alap Animációk By R3volutionDrifter
« Dátum: 2011. szeptember 20. - 23:20:23 »
Hello
Készítettem most a szerverembe egy Animáció scriptet mert amit interneten találtam azok nem a legjobbak
[pawn](Egy másik scriptböl vettem ki 1-2 dolgot de forrás nem tudok adni mert csak találtam a gépemen még régebröl!)[/pawn]
Nos itt a telepítés:
 

Kicsomagolod a 2 Darab Filet beteszed a
Filterscripts Mappába és megnyitod a szerver.cfg filet megkeresed a
filterscripts sort mögé a filterscript nevét. Nos ennyi lenne.

 
Letöltés:  http://www.solidfiles.com/d/b5bc9/
 
>>>>>Használjátok egészséggel!<<<<<

7
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szavazás Rendszer By Allan Kardec (Honosítva)
« Dátum: 2011. szeptember 20. - 21:09:59 »
Hi megint fordítottam egy scriptet a scriptel szavazni lehet illetve szavazásokat kitüntetni nos itt is lenne a Script:
Eredeti :
Készítö :Allan Kardec
E Link: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=283207
Telepítés:
 

Letöltöd a scriptet amit feltöltöttem és kicsomagolod beteszed a 2 Filet a Filterscripts mappába és megnyitod a Szerver CFG det megkeresed benne a  Filterscripts sort és beírod mögé a Script nevét!

 
Nos itt a script:
Letöltés: http://www.solidfiles.com/d/a433d/
Remélem valakinek kellet ha nem az se baj én csak gyakorlok vele.

8
SA-MP: Szerverfejlesztés / [0.3d R2] Realistic weapon bullet damage
« Dátum: 2011. szeptember 20. - 20:43:00 »
Sziasztok keresgettem a Hív. forumon és találtam egy nemtudom hogy mit :D ez a cucc 0.3d R2 höz van
Készítõ [WSF]ThA_Devil
ELink: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=284760
Script
[pawn]
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#define MaxHealth 100
//damage multipliers
#define Unarmed 7
#define brass 5
#define golf 4
#define knife 2
#define katana 1 // for instant kill
#define dildo 6
#define flowers 10
#define grenades 1 // instant from grenades
#define colt 3
#define silenced 2.5
#define deagle 2
#define shotgun 2
#define sawn 2.5
#define combat 3
#define SMG 4
#define MP5 3.5
#define AK47 3
#define M4 3.2
#define TEC9 4
#define rife 1 // rifles instant kill ( country and sniper)
#define launchers 1 // rocket launchers instant kill
#define minigun 1
#define spraycan 11 // small damage with spraycan
public OnFilterScriptInit()
{
    print(\"\\n---------------------------------------\");
    print(\" Realistic weapon damage by Th4_Evil     \");
    print(\"---------------------------------------\\n\");
    return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    return 1;
}
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid)
{
    new Float:pDamage;
    new Float:health;
    new Float:healthamount;
    GetPlayerHealth(playerid,health);
    healthamount = health + amount;
    if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID)
    {
    if(weaponid == 0)
    {
    pDamage = MaxHealth / Unarmed;
    SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage);
    }
    if(weaponid == 1)
    {
    pDamage = MaxHealth / brass;
    SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage);
    }
    if(weaponid == 2 || weaponid == 3 || weaponid == 5 || weaponid == 6 || weaponid == 7 || weaponid == 15)
    {
    pDamage = MaxHealth / golf;
    SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage);
    }
    if(weaponid == 4)
    {
    pDamage = MaxHealth / knife;
    SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage);
    }
    if(weaponid == 8 || weaponid == 9)
    {
    pDamage = MaxHealth / katana;
    SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage);
    }
    if(weaponid == 10 || weaponid == 11 || weaponid == 12 || weaponid == 13)
    {
    pDamage = MaxHealth / dildo;
    SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage);
    }
    if(weaponid == 14)
    {
    pDamage = MaxHealth / flowers;
    SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage);
    }
    if(weaponid == 16)
    {
    pDamage = MaxHealth / grenades;
    SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage);
    }
    if(weaponid == 22)
    {
    pDamage = MaxHealth / colt;
    SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage);
    }
    if(weaponid == 23)
    {
    pDamage = MaxHealth / silenced;
    SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage);
    }
    if(weaponid == 24)
    {
    pDamage = MaxHealth / deagle;
    SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage);
    }
    if(weaponid == 25)
    {
    pDamage = MaxHealth / shotgun;
    SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage);
    }
    if(weaponid == 26)
    {
    pDamage = MaxHealth / sawn;
    SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage);
    }
    if(weaponid == 27)
    {
    pDamage = MaxHealth / combat;
    SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage);
    }
    if(weaponid == 28)
    {
    pDamage = MaxHealth / SMG;
    SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage);
    }
    if(weaponid == 29)
    {
    pDamage = MaxHealth / MP5;
    SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage);
    }
    if(weaponid == 30)
    {
    pDamage = MaxHealth / AK47;
    SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage);
    }
    if(weaponid == 31)
    {
    pDamage = MaxHealth / M4;
    SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage);
    }
    if(weaponid == 32)
    {
    pDamage = MaxHealth / TEC9;
    SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage);
    }
    if(weaponid == 33 || weaponid == 34)
    {
    pDamage = MaxHealth / rifle;
    SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage);
    }
    if(weaponid == 35 || weaponid 36)
    {
    pDamage = MaxHealth / launchers;
    SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage);
    }
    if(weaponid == 38)
    {
    pDamage = MaxHealth / minigun;
    SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage);
    }
    if(weaponid == 41)
    {
    pDamage = MaxHealth / minigun;
    SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage);
    }
    }
    return 1;
}[/pawn]
Remélem hogy valakinek kell de hogy ez mi arról fogalmam nincs :S

9
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sampforum.hu Textdraw
« Dátum: 2011. szeptember 20. - 16:57:28 »
Hi
Csináltam egy www.sampforum.hu -s textdrawot mert nagyon megtetszett Stricia ötlete és gondoltam készítek egyet én is és publikálom nos itt van:
[pawn]
#include <a_samp>
new Text:Textdraw0;
new Text:Textdraw1;
new Text:Textdraw2;
new Text:Textdraw3;
new Text:Textdraw4;
new Text:Textdraw5;
new Text:Textdraw6;
new Text:Textdraw7;
new Text:Textdraw8;
new Text:Textdraw9;
new Text:Textdraw10;
new Text:Textdraw11;
new Text:Textdraw12;
new Text:Textdraw13;
new Text:Textdraw14;
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"Textdraw file By R3vOlution\");
Textdraw0 = TextDrawCreate(357.000000, 428.000000, \"www.\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, -16776961);
TextDrawFont(Textdraw0, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.689999, 1.400000);
TextDrawColor(Textdraw0, -65281);
TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1);
TextDrawUseBox(Textdraw0, 1);
TextDrawBoxColor(Textdraw0, -536870913);
TextDrawTextSize(Textdraw0, 577.000000, 0.000000);
Textdraw1 = TextDrawCreate(420.000000, 428.000000, \"samp\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, -16776961);
TextDrawFont(Textdraw1, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.689999, 1.400000);
TextDrawColor(Textdraw1, 255);
TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw1, 1);
Textdraw2 = TextDrawCreate(477.000000, 428.000000, \"forum\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw2, -16776961);
TextDrawFont(Textdraw2, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw2, 0.689999, 1.400000);
TextDrawColor(Textdraw2, 65535);
TextDrawSetOutline(Textdraw2, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw2, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw2, 1);
Textdraw3 = TextDrawCreate(543.000000, 428.000000, \".\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw3, -16711681);
TextDrawFont(Textdraw3, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw3, 0.689999, 1.400000);
TextDrawColor(Textdraw3, -65281);
TextDrawSetOutline(Textdraw3, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw3, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw3, 1);
Textdraw4 = TextDrawCreate(551.000000, 428.000000, \"hu\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw4, 65535);
TextDrawFont(Textdraw4, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw4, 0.689999, 1.400000);
TextDrawColor(Textdraw4, -16776961);
TextDrawSetOutline(Textdraw4, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw4, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw4, 1);
Textdraw5 = TextDrawCreate(353.000000, 416.000000, \"]]]]]]]]]]]]]]]\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw5, 16711935);
TextDrawFont(Textdraw5, 0);
TextDrawLetterSize(Textdraw5, 0.460000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw5, 255);
TextDrawSetOutline(Textdraw5, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw5, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw5, 1);
Textdraw6 = TextDrawCreate(353.000000, 440.000000, \"]]]]]]]]]]]]]]]\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw6, 16711935);
TextDrawFont(Textdraw6, 0);
TextDrawLetterSize(Textdraw6, 0.460000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw6, 255);
TextDrawSetOutline(Textdraw6, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw6, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw6, 1);
Textdraw7 = TextDrawCreate(337.000000, 416.000000, \"]\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw7, 255);
TextDrawFont(Textdraw7, 0);
TextDrawLetterSize(Textdraw7, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw7, 16711935);
TextDrawSetOutline(Textdraw7, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw7, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw7, 1);
Textdraw8 = TextDrawCreate(337.000000, 424.000000, \"]\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw8, 255);
TextDrawFont(Textdraw8, 0);
TextDrawLetterSize(Textdraw8, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw8, 16711935);
TextDrawSetOutline(Textdraw8, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw8, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw8, 1);
Textdraw9 = TextDrawCreate(337.000000, 432.000000, \"]\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw9, 255);
TextDrawFont(Textdraw9, 0);
TextDrawLetterSize(Textdraw9, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw9, 16711935);
TextDrawSetOutline(Textdraw9, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw9, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw9, 1);
Textdraw10 = TextDrawCreate(337.000000, 440.000000, \"]\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw10, 255);
TextDrawFont(Textdraw10, 0);
TextDrawLetterSize(Textdraw10, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw10, 16711935);
TextDrawSetOutline(Textdraw10, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw10, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw10, 1);
Textdraw11 = TextDrawCreate(582.000000, 440.000000, \"]\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw11, 255);
TextDrawFont(Textdraw11, 0);
TextDrawLetterSize(Textdraw11, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw11, 16711935);
TextDrawSetOutline(Textdraw11, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw11, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw11, 1);
Textdraw12 = TextDrawCreate(582.000000, 432.000000, \"]\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw12, 255);
TextDrawFont(Textdraw12, 0);
TextDrawLetterSize(Textdraw12, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw12, 16711935);
TextDrawSetOutline(Textdraw12, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw12, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw12, 1);
Textdraw13 = TextDrawCreate(582.000000, 424.000000, \"]\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw13, 255);
TextDrawFont(Textdraw13, 0);
TextDrawLetterSize(Textdraw13, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw13, 16711935);
TextDrawSetOutline(Textdraw13, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw13, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw13, 1);
Textdraw14 = TextDrawCreate(582.000000, 416.000000, \"]\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw14, 255);
TextDrawFont(Textdraw14, 0);
TextDrawLetterSize(Textdraw14, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw14, 16711935);
TextDrawSetOutline(Textdraw14, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw14, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw14, 1);
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i ++)
{
   if(IsPlayerConnected(i))
   {
      TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw0);
      TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw1);
      TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw2);
      TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw3);
      TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw4);
      TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw5);
      TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw6);
      TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw7);
      TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw8);
      TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw9);
      TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw10);
      TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw11);
      TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw12);
      TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw13);
      TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw14);
   }
}
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
TextDrawHideForAll(Textdraw0);
TextDrawDestroy(Textdraw0);
TextDrawHideForAll(Textdraw1);
TextDrawDestroy(Textdraw1);
TextDrawHideForAll(Textdraw2);
TextDrawDestroy(Textdraw2);
TextDrawHideForAll(Textdraw3);
TextDrawDestroy(Textdraw3);
TextDrawHideForAll(Textdraw4);
TextDrawDestroy(Textdraw4);
TextDrawHideForAll(Textdraw5);
TextDrawDestroy(Textdraw5);
TextDrawHideForAll(Textdraw6);
TextDrawDestroy(Textdraw6);
TextDrawHideForAll(Textdraw7);
TextDrawDestroy(Textdraw7);
TextDrawHideForAll(Textdraw8);
TextDrawDestroy(Textdraw8);
TextDrawHideForAll(Textdraw9);
TextDrawDestroy(Textdraw9);
TextDrawHideForAll(Textdraw10);
TextDrawDestroy(Textdraw10);
TextDrawHideForAll(Textdraw11);
TextDrawDestroy(Textdraw11);
TextDrawHideForAll(Textdraw12);
TextDrawDestroy(Textdraw12);
TextDrawHideForAll(Textdraw13);
TextDrawDestroy(Textdraw13);
TextDrawHideForAll(Textdraw14);
TextDrawDestroy(Textdraw14);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw3);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw4);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw5);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw6);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw7);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw8);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw9);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw10);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw11);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw12);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw13);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw14);
return 1;
}
[/pawn]
UI:::: KÉP: http://kepfeltoltes.hu/view/110920/sa-mp-000_www.kepfeltoltes.hu_.png

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. szeptember 20. - 17:16:29 )

A kép igy  rossz lett de nem ilyen csak rossz szemszögböl fényképeztem. probáljátok ki :D

10
SA-MP: Szerverfejlesztés / 3D Text Rendszer By ShOoBy (Fordítva)
« Dátum: 2011. szeptember 20. - 15:52:38 »
Hi all
 
Unatkoztam és keresgettem a Hív.Forumon és megtaláltam ezt a Scriptet gondoltam Honosítom és feltöltöm nektek.
Eredeti készítõ : ShOoBy
Eredeti LiNk : http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=249523
Honosított link: http://www.solidfiles.com/d/d7e57/
Telepités:
 

Letöltöd kicsomagolod az AMX filet beteszed a szervered filterscripts mappájába (a PWN t is ha akarod)
A Texts.txt filet beteszed a ScriptFiles mappádba és megnyitod a Szerver CFG det megkeresed a filterscripts Sort és beírod az FS Nevét!

 
Egy kis Infó:
 
A textlerakáshoz be kell jelentkezned Rcon Ba!
A lefordításhoz szükséges idõm volt KB 10 perc
Ha hibát találtok ne engem hibáztassatok mert a Scriptet nem én készítettem!
a /tcredits parancsot nem fordítottam le mert az a Készítönek(röl)Szól!

 
Fényképeket nem készítettem de itt vannak az Eredetiek:
http://i55.tinypic.com/34s2hbs.jpg
http://i53.tinypic.com/2n9ylgo.png

11
Szkript kérések / Ember feje fölé írás és 1 parancs
« Dátum: 2011. szeptember 20. - 11:39:40 »
Sziasztok szeretnék egy olyat hogy /adminisztrator és akkor az ember feje fölé kerülne egy 3dS textlabel
És szeretnék egy olyat hogy /changename és hogy azzal a másik nevét lehessen váltani és ugy hogy mindenki tudja használni a sima játékosok is
(szeretném Strcmpben vagy mi az...)

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal