Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Ty$oN

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / Interior
« Dátum: 2011. október 19. - 20:41:39 »
Sziasztok!
Az lenne a gondom hogy berak meg minden de nem adja ki ami bent van (pult meg ilyenek)
 
-179.746994,1133.097045,19.742187,-179.746994,1133.097045,19.742187,~b~Bank,0,10,5,1,30,1,1247

2
Segítségkérés / Betük
« Dátum: 2011. október 18. - 00:19:54 »
Sziasztok!
Hol találom meg hogyan tudok megcsinálni a gyors billentyût pl:C gombbal bemegyek az interriorba
2-esel felkapcsolom a lámpát meg ilyenek
Ehhez hol találom a gombokat meg hogyan tudom megoldani?

3
SA-MP: Szerverfejlesztés / DOF2 Regisztráció rendszer
« Dátum: 2011. október 15. - 21:44:28 »
Sziasztok!
Csináltam egy Double of Files 2 függvénnyel egy regisztrációs rendszert
Script:
[pawn]/*   Double-O-Files_2 Register/Login system by Ty$oN
DOF2 Tutorial By SmiT
Double-O-Seven for Double-O-Files_2 (DOF2)*/
#include <a_samp>
#include <Double-O-Files_2>
#define DIALOG_REGISTER 1
#define DIALOG_LOGIN 2
#define WHITE \"{FFFFFF}\"
#define RED \"{F81414}\"
#define GREEN \"{00FF22}\"
enum P_ENUM
{
    pMoney,
    pAdmin,
    pKills,
    pDeaths
}
new P_DATA[ MAX_PLAYERS ][ P_ENUM ];
stock USER_FILE(playerid)
{
    new
   STR[ 128 ],
   P_NAME[ MAX_PLAYER_NAME ];
    GetPlayerName( playerid, P_NAME,  sizeof ( P_NAME ) );
    format( STR, sizeof ( STR ), USER_FILE_PATH, P_NAME);
    return
   STR;
}
stock Load_Player_Stats(playerid)
{
P_DATA[ playerid ][ pKills ] = DOF2_GetInt( USER_FILE( playerid ),\"Olesek\");
    P_DATA[ playerid ][ pDeaths ] = DOF2_GetInt( USER_FILE( playerid ),\"Halalok\");
    P_DATA[ playerid ][ pMoney ] = DOF2_GetInt( USER_FILE( playerid ),\"Penz\");
P_DATA[ playerid ][ pAdmin ] = DOF2_GetInt( USER_FILE( playerid ),\"AdminSzint\");
GivePlayerMoney(playerid, P_DATA[ playerid ][ pMoney ]);
}
public OnFilterScriptInit()
{
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
DOF2_Exit();
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    if( DOF2_FileExists ( USER_FILE ( playerid ) ) )
    {
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT,\"\"WHITE\"Belépés\",\"\"WHITE\"Üdvözöllek!\\n\"RED\"%s\\n\"WHITE\"Te már regisztrálva vagy!\\nLépj be!\",\"Belépés\",\"Kilépés\");
}
    else
    {
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT,\"\"WHITE\"Regisztráció\",\"\"WHITE\"Üdvözöllek!\\n\"RED\"%s\\n\"WHITE\"Te még nem vagy regisztrálva!\\nLépj be!\",\"Belépés\",\"Kilépés\");
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,name,MAX_PLAYER_NAME);
    switch( dialogid )
    {
        case DIALOG_REGISTER:
        {
            if ( !response ) return Kick( playerid );
            if( response )
            {
                if( !strlen ( inputtext ) ) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT,\"\"WHITE\"Belépés\",\"\"WHITE\"Üdvözöllek!\\n\"RED\"%s\\n\"WHITE\"Te már regisztrálva vagy!\\nLépj be!\",\"Belépés\",\"Kilépés\");
         DOF2_CreateFile( USER_FILE ( playerid ), inputtext );
         DOF2_SetInt( USER_FILE ( playerid ), \"Olesek\", 0);
                DOF2_SetInt( USER_FILE ( playerid ), \"Halalok\", 0);
                DOF2_SetInt( USER_FILE ( playerid ), \"Penz\", 1000);
                DOF2_SetInt( USER_FILE ( playerid ), \"AdminSzint\", 0);
                DOF2_SaveFile();
         SetSpawnInfo( playerid, 0, 0, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 0, 0, 0, 0, 0, 0 );
         SpawnPlayer( playerid );
         GivePlayerMoney(playerid, 1000);
            }
        }
        case DIALOG_LOGIN:
        {
            if ( !response ) return Kick( playerid );
            if( response )
            {
                if( DOF2_CheckLogin( USER_FILE( playerid ), inputtext ) )
         {
                    Load_Player_Stats(playerid);
         }
                else
         {
                    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT,\"\"WHITE\"Elfelejtett jelszó\",\"\"WHITE\"Rossz jelszót adtál meg!\\n\"RED\"%s\\n\"WHITE\"Írd be a jelszavadat!\",\"Belépés\",\"Kilépés\");
         }
         return 1;
            }
        }
    }
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
DOF2_SetInt( USER_FILE ( playerid ), \"Olesek\", P_DATA[ playerid ][ pKills ] );
    DOF2_SetInt( USER_FILE ( playerid ), \"Halalok\", P_DATA[ playerid ][ pDeaths ] );
    DOF2_SetInt( USER_FILE ( playerid ), \"Penz\", GetPlayerMoney( playerid ) );
    DOF2_SetInt( USER_FILE ( playerid ), \"AdminSzint\", P_DATA[ playerid ][ pAdmin ] );
DOF2_SaveFile();
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if( killerid != INVALID_PLAYER_ID )
{
   P_DATA[ playerid ][ pKills ] ++;
}
P_DATA[ playerid ][ pDeaths ] ++;
    return 1;
}[/pawn]
(Angol tutorial alapján!!)
Üdv:Ty$oN

4
SA-MP: Szerverfejlesztés / RP Teszt
« Dátum: 2011. október 15. - 18:36:07 »
Sziasztok!
Csináltam egy rp tesztet!
[pawn]#include <a_samp>
#define DIALOG_TESZT 5550
#define DIALOG_TESZT1 5551
#define DIALOG_TESZT2 5552
#define DIALOG_TESZT3 5553
#define DIALOG_TESZT4 5554
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    SendClientMessage(playerid, -1,\"Neked kikell töltened ez a rp tesztett!\");
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_TESZT,DIALOG_STYLE_LIST,\"Mit jelent az DM\",\"Elütök valakit és ezzel megõlõm\\nFolytonos öldöklés oknélkül\\nHalál utáni bosszúálás\",\"Kiválaszt\",\"Kilép\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_TESZT)
    {
        if(!response) return Kick(playerid);
        if(response)
        {
            if(listitem == 0)
            {
                SendClientMessage(playerid, -1,\"Rossz válasz!\");
                Kick(playerid);
            }
            if(listitem == 1)
            {
                SendClientMessage(playerid, -1,\"Helyes válasz!\");
                ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_TESZT1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Mit jelent az RK\",\"Folytonos öldöklés oknélkül\\nSzerepen kivüli dolgok felhasználása szerepben\\nHalálutáni bosszúálás\",\"Kiválaszt\",\"Kilép\");
            }
            if(listitem == 2)
            {
                SendClientMessage(playerid, -1,\"Rossz válasz!\");
                Kick(playerid);
            }
        }
    }
    if(dialogid == DIALOG_TESZT1)
    {
        if(!response) return Kick(playerid);
        if(response)
        {
            if(listitem == 0)
            {
                SendClientMessage(playerid, -1,\"Rossz válasz!\");
                Kick(playerid);
            }
            if(listitem == 1)
            {
                SendClientMessage(playerid, -1,\"Rossz válasz!\");
                Kick(playerid);
            }
            if(listitem == 2)
            {
                SendClientMessage(playerid, -1,\"Helyes válasz!\");
                ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TESZT2, DIALOG_STYLE_LIST,\"Melyik a helyes /me használat\",\"/me megüti magát de nincs semmi baja\\n/me kitöri a nyakát\\n/me kinyirja magát\",\"Kiválaszt\",\"Kilép\");
            }
        }
    }
    if(dialogid == DIALOG_TESZT2)
    {
        if(!response) return Kick(playerid);
        if(response)
        {
            if(listitem == 0)
            {
                SendClientMessage(playerid, -1,\"Helyes válasz!\");
                ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TESZT3, DIALOG_STYLE_LIST,\"Melyik az OOC chat\",\"/k\\n/s\\n/b\",\"Kiválaszt\",\"Kilép\");
            }
            if(listitem == 1)
            {
                SendClientMessage(playerid, -1,\"Rossz válasz!\");
                Kick(playerid);
            }
            if(listitem == 2)
            {
                SendClientMessage(playerid, -1,\"Rossz válasz!\");
                Kick(playerid);
            }
        }
    }
    if(dialogid == DIALOG_TESZT3)
    {
        if(!response) return Kick(playerid);
        if(response)
        {
            if(listitem == 0)
            {
                SendClientMessage(playerid, -1,\"Rossz válasz!\");
                Kick(playerid);
            }
            if(listitem == 1)
            {
                SendClientMessage(playerid, -1,\"Rossz válasz!\");
                Kick(playerid);
            }
            if(listitem == 2)
            {
                SendClientMessage(playerid, -1,\"Helyes válasz!\");
                ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TESZT4, DIALOG_STYLE_LIST,\"Melyik a helyes hírdetés\",\"Shoti eladó pm!\\nElegy eladó akit érdekel az hívjon\\nMotort veszek pm!\",\"Kiválaszt\",\"Kilép\");
            }
        }
    }
    if(dialogid == DIALOG_TESZT4)
    {
        if(!response) return Kick(playerid);
        if(response)
        {
            if(listitem == 0)
            {
                SendClientMessage(playerid, -1,\"Rossz válasz!\");
                Kick(playerid);
            }
            if(listitem == 1)
            {
                SendClientMessage(playerid, -1,\"Helyes válasz!\");
            }
            if(listitem == 2)
            {
                SendClientMessage(playerid, -1,\"Rossz válasz!\");
                Kick(playerid);
            }
            SpawnPlayer(playerid);
            SendClientMessage(playerid, -1,\"Gratulálok! Sikeresen befejezted a tesztett!\");
            SendClientMessage(playerid, -1,\"Most már játszhatsz!\");
        }
    }
    return 1;
}[/pawn]
Üdv:Ty$oN

5
SA-MP: Szerverfejlesztés / Y_INI Regisztrációs rendszer (Magyar)
« Dátum: 2011. október 15. - 17:13:29 »
Sziasztok!
Készítettem nektek egy Y_INI-s regisztrációs rendszert!
Script.:
 
//Credits to Y_Less, Dracoblue and Kush.
#include <a_samp>
#include <YSI\\y_ini>
#define DIALOG_REGISZTRACIO 1
#define DIALOG_BELEPES 2
#define DIALOG_SIKERES_1 3
#define DIALOG_SIKERES_2 4
#define MAPPA \"/Tagok/%s.ini\"
#define COL_WHITE \"{FFFFFF}\"
#define COL_RED \"{F81414}\"
#define COL_GREEN \"{00FF22}\"
#define COL_LIGHTBLUE \"{00CED1}\"
enum pInfo
{
    pJelszo,
    pPenz,
    pAdmin,
    pOlesek,
    pHalalok
}
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];
forward LoadUser_data(playerid,name[],value[]);
public LoadUser_data(playerid,name[],value[])
{
    INI_Int(\"Jelszo\",PlayerInfo[playerid][pJelszo]);
    INI_Int(\"Penz\",PlayerInfo[playerid][pPenz]);
    INI_Int(\"Admin\",PlayerInfo[playerid][pAdmin]);
    INI_Int(\"Olesek\",PlayerInfo[playerid][pOlesek]);
    INI_Int(\"Halalok\",PlayerInfo[playerid][pHalalok]);
    return 1;
}
stock UserPath(playerid)
{
    new string[128],playername[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid,playername,sizeof(playername));
    format(string,sizeof(string),MAPPA,playername);
    return string;
}
/*Credits to Dracoblue*/
stock udb_hash(buf[]) {
    new length=strlen(buf);
    new s1 = 1;
    new s2 = 0;
    new n;
    for (n=0; n<length; n++)
    {
       s1 = (s1 + buf[n]) % 65521;
       s2 = (s2 + s1)     % 65521;
    }
    return (s2 << 16) + s1;
}
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Y_INI Regisztrációs rendszer by Ty$oN\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
public OnGameModeInit()
{
SetGameModeText(\"Y_INI\");
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    if(fexist(UserPath(playerid)))
    {
        INI_ParseFile(UserPath(playerid), \"LoadUser_%s\", .bExtra = true, .extra = playerid);
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BELEPES, DIALOG_STYLE_INPUT,\"\"COL_WHITE\"Belépés\",\"\"COL_WHITE\"Írd be a jelszavadat.\",\"Belépés\",\"Kilép\");
    }
    else
    {
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISZTRACIO, DIALOG_STYLE_INPUT,\"\"COL_WHITE\"Regisztráció\",\"\"COL_WHITE\"Írd be hogy mi legyen a jelszavad!\",\"Regisztráció\",\"Kilép\");
    }
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
    INI_SetTag(File,\"data\");
    INI_WriteInt(File,\"Penz\",GetPlayerMoney(playerid));
    INI_WriteInt(File,\"Admin\",PlayerInfo[playerid][pAdmin]);
    INI_WriteInt(File,\"Olesek\",PlayerInfo[playerid][pOlesek]);
    INI_WriteInt(File,\"Halalok\",PlayerInfo[playerid][pHalalok]);
    INI_Close(File);
    return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    PlayerInfo[killerid][pOlesek]++;
    PlayerInfo[playerid][pHalalok]++;
    return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    switch( dialogid )
    {
        case DIALOG_REGISZTRACIO:
        {
            if (!response) return Kick(playerid);
            if(response)
            {
                if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISZTRACIO, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"COL_WHITE\"Regisztráció\",\"\"COL_WHITE\"Írd be hogy mi legyen a jelszavad!\",\"Regisztráció\",\"Kilép\");
                new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
                INI_SetTag(File,\"data\");
                INI_WriteInt(File,\"Jelszo\",udb_hash(inputtext));
                INI_WriteInt(File,\"Penz\",0);
                INI_WriteInt(File,\"Admin\",0);
                INI_WriteInt(File,\"Olesek\",0);
                INI_WriteInt(File,\"Halalok\",0);
                INI_Close(File);
                SetSpawnInfo(playerid, 0, 0, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
                SpawnPlayer(playerid);
                ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SIKERES_1, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"\"COL_WHITE\"Sikeres regisztráció!\",\"\"COL_GREEN\"Gratulálok!\\nSikeres a regisztrációd!\\nKilépésnél elfogja menteni a karakteredet a szerver!\\nÜdv:Ty$oN\",\"Ok\",\"\");
   }
        }
        case DIALOG_BELEPES:
        {
            if ( !response ) return Kick ( playerid );
            if( response )
            {
                if(udb_hash(inputtext) == PlayerInfo[playerid][pJelszo])
                {
                    INI_ParseFile(UserPath(playerid), \"LoadUser_%s\", .bExtra = true, .extra = playerid);
                    GivePlayerMoney(playerid, PlayerInfo[playerid][pPenz]);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SIKERES_2, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"\"COL_WHITE\"Sikeres belépés!\",\"\"COL_GREEN\"Sikeres bejelentkezés\",\"Ok\",\"\");
                }
                else
                {
                    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BELEPES, DIALOG_STYLE_INPUT,\"\"COL_WHITE\"Rossz jelszó!\",\"\"COL_RED\"Rossz jelszót adtál meg!\\n\"COL_WHITE\"Írd be a jelszavadat.\",\"Belépés\",\"Kilép\");
                }
                return 1;
            }
        }
    }
    return 1;
}

 
Építsd egybe a játékmódoddal!
Üdv:Ty$oN

6
SA-MP: Szerverfejlesztés / Nyelvválasztó
« Dátum: 2011. október 15. - 16:33:37 »
Sziasztok!
Csináltam egy nyelvválasztót amiben magyar illetve angol nyelv van!
Script:
[pawn]#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
new Nyelv[MAX_PLAYERS] = 0; //Itt csinálunk egy változott a nyelvhez
public OnFilterScriptInit()
{
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Nyelvválasztó by Ty$oN (Kikapcsolás)\");
print(\"----------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
     //Itt 2 nyelv lesz csak! (Magyar+Angol)
     ShowPlayerDialog(playerid, 555, DIALOG_STYLE_LIST, \"Nyelv/Language\",\"Magyar\\nAngol\",\"Kiválasztás\",\"\");
     return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if((strcmp(cmdtext,\"/segitség\",true) == 0) // Magyar
||(strcmp(cmdtext,\"/help\",true) == 0)) // English
{
        switch (Nyelv[playerid])
        {
            case 0: //Ez itt a 0-ás azaz a magyar
            {
                SendClientMessage(playerid,0xFFD400AA,\"SEGITSÉG:\");
                SendClientMessage(playerid,0xFFD400AA,\"Írd be /lock a jármûved bezárásohoz!\");
                SendClientMessage(playerid,0xFFD400AA,\"Írd be /unlock a jármûved kinyitásához!\");
            }
            case 1: //Ez itt az 1-es azaz angol
            {
                SendClientMessage(playerid,0xFFD400AA,\"HELP:\");
                SendClientMessage(playerid,0xFFD400AA,\"Type /lock to close your vehicle.\");
                SendClientMessage(playerid,0xFFD400AA,\"Type /unlock to open your vehicle.\");
            }
        }
        return 1;
}
return 0;
}
   
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == 555)
    {
    if(response)
    {
        if(listitem == 0)
        {
                Nyelv[playerid] = 0; // Itt kiválasztottuk az magyar nyelvet!
         SendClientMessage(playerid,0xC0C0C0FF,\"A nyelvedet magyarra állitottad.\");
        }
        if(listitem == 1)
        {
                Nyelv[playerid] = 1; // Itt kiválasztottuk az angol nyelvet!
         SendClientMessage(playerid,0xC0C0C0FF,\"You choose the english language.\");
        }
     }
return 1;
}
return 0;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Nyelvválasztó by Ty$oN (Bekapcsolás)\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif[/pawn]
Használjátok egészséggel!
Építsétek be a játékmódba!
Üdv:Ty$oN
Szerk.:Javítva!

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal