Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / Samp ID irása« Dátum: 2011. szeptember 16. - 14:46:34 »
Sziasztok láttam sok szerveren hogy amiko valaki ír utána írja ki az ID jét
[D]eluxKi[G] [5]:sziasztok Szoval azt szeretném megtudni hogy hogy kell megcsinálni hogy ugy legyen nekem is csak nekem igy kéne [.:ID:.]Name:szöveg 2
Segítségkérés / OnPlayerRequestClass anims« Dátum: 2011. szeptember 15. - 12:38:23 »
Jó napot! lenne egy kérésem és azt szeretném hogy valaki linkeljen nekem egy olyan oldalt ahol le van írva az összes OnPlayerRequestClass os animok amikor választjuk a skinjeinket és egy animot játszanak le gondolom tudjátok hogy miröl van szó .
Köszönöm elöre is! 3
SA-MP: Szerverfejlesztés / [D]->Szabályzat Text[D]Raw« Dátum: 2011. szeptember 14. - 20:43:26 »
;;Sziasztok;;
most publikálok nektek egy szabályzat textdraw scriptet ez a script amikor bejelentkezünk akkor mutatja na nézzük: Script: [pawn] /* ================================ =[FS] [D]->Szabályzat Text[D]Raw= =By:[D]eluxKin[G] = =Használjátok egézséggel! = ================================ */ #include <a_samp> new Text:Textdraw0; new Text:Textdraw1; new Text:Textdraw2; new Text:Textdraw3; new Text:Textdraw4; new Text:Textdraw5; new Text:Textdraw6; new Text:Textdraw7; new Text:Textdraw8; new Text:Textdraw9; new Text:Textdraw10; new Text:Textdraw11; new Text:Textdraw12; new Text:Textdraw13; public OnFilterScriptInit() { print(\"=[FS] [D]->Szabályzat Text[D]Raw=\"); print(\"=By=\"); print(\"=[DeluxKin[G]=\"); print(\"=Betoltve!=\"); Textdraw0 = TextDrawCreate(38.000000, 120.000000, \"Szabalyzat!\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 65535); TextDrawFont(Textdraw0, 0); TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.909999, 2.800000); TextDrawColor(Textdraw0, -65281); TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1); TextDrawUseBox(Textdraw0, 1); TextDrawBoxColor(Textdraw0, -354543740); TextDrawTextSize(Textdraw0, 158.000000, 1843.000000); Textdraw1 = TextDrawCreate(38.000000, 151.000000, \"Tilos a Glitch\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, -16776961); TextDrawFont(Textdraw1, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.500000, 1.000000); TextDrawColor(Textdraw1, 16711935); TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw1, 1); TextDrawUseBox(Textdraw1, 1); TextDrawBoxColor(Textdraw1, 255); TextDrawTextSize(Textdraw1, 158.000000, 0.000000); Textdraw2 = TextDrawCreate(38.000000, 162.000000, \"Tilos a Cheat\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw2, 16711935); TextDrawFont(Textdraw2, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw2, 0.500000, 1.000000); TextDrawColor(Textdraw2, -16776961); TextDrawSetOutline(Textdraw2, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw2, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw2, 1); TextDrawUseBox(Textdraw2, 1); TextDrawBoxColor(Textdraw2, 255); TextDrawTextSize(Textdraw2, 158.000000, 0.000000); Textdraw3 = TextDrawCreate(38.000000, 173.000000, \"Tilos a DB\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw3, -16776961); TextDrawFont(Textdraw3, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw3, 0.500000, 1.000000); TextDrawColor(Textdraw3, 16711935); TextDrawSetOutline(Textdraw3, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw3, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw3, 1); TextDrawUseBox(Textdraw3, 1); TextDrawBoxColor(Textdraw3, 255); TextDrawTextSize(Textdraw3, 158.000000, 0.000000); Textdraw4 = TextDrawCreate(38.000000, 183.000000, \"Tilos a Multiac\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw4, 16711935); TextDrawFont(Textdraw4, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw4, 0.500000, 1.000000); TextDrawColor(Textdraw4, -16776961); TextDrawSetOutline(Textdraw4, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw4, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw4, 1); TextDrawUseBox(Textdraw4, 1); TextDrawBoxColor(Textdraw4, 255); TextDrawTextSize(Textdraw4, 158.000000, 0.000000); Textdraw5 = TextDrawCreate(39.000000, 194.000000, \"Tilos a Flood\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw5, -16776961); TextDrawFont(Textdraw5, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw5, 0.500000, 1.000000); TextDrawColor(Textdraw5, 16711935); TextDrawSetOutline(Textdraw5, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw5, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw5, 1); TextDrawUseBox(Textdraw5, 1); TextDrawBoxColor(Textdraw5, 255); TextDrawTextSize(Textdraw5, 158.000000, 0.000000); Textdraw6 = TextDrawCreate(39.000000, 203.000000, \"Tilos az SK\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw6, 16711935); TextDrawFont(Textdraw6, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw6, 0.500000, 1.000000); TextDrawColor(Textdraw6, -16776961); TextDrawSetOutline(Textdraw6, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw6, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw6, 1); TextDrawUseBox(Textdraw6, 1); TextDrawBoxColor(Textdraw6, 255); TextDrawTextSize(Textdraw6, 158.000000, 0.000000); Textdraw7 = TextDrawCreate(32.000000, 215.000000, \"]]]]]]]]\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw7, -16776961); TextDrawFont(Textdraw7, 0); TextDrawLetterSize(Textdraw7, 0.500000, 1.000000); TextDrawColor(Textdraw7, 16711935); TextDrawSetOutline(Textdraw7, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw7, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw7, 1); Textdraw8 = TextDrawCreate(145.000000, 163.000000, \"]\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw8, 255); TextDrawFont(Textdraw8, 0); TextDrawLetterSize(Textdraw8, 0.260000, 1.000000); TextDrawColor(Textdraw8, 65535); TextDrawSetOutline(Textdraw8, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw8, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw8, 1); Textdraw9 = TextDrawCreate(121.000000, 173.000000, \"]\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw9, 255); TextDrawFont(Textdraw9, 0); TextDrawLetterSize(Textdraw9, 0.260000, 1.000000); TextDrawColor(Textdraw9, 65535); TextDrawSetOutline(Textdraw9, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw9, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw9, 1); Textdraw10 = TextDrawCreate(144.000000, 152.000000, \"]\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw10, 255); TextDrawFont(Textdraw10, 0); TextDrawLetterSize(Textdraw10, 0.260000, 1.000000); TextDrawColor(Textdraw10, 65535); TextDrawSetOutline(Textdraw10, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw10, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw10, 1); Textdraw11 = TextDrawCreate(154.000000, 184.000000, \"]\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw11, 255); TextDrawFont(Textdraw11, 0); TextDrawLetterSize(Textdraw11, 0.260000, 1.000000); TextDrawColor(Textdraw11, 65535); TextDrawSetOutline(Textdraw11, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw11, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw11, 1); Textdraw12 = TextDrawCreate(146.000000, 195.000000, \"]\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw12, 255); TextDrawFont(Textdraw12, 0); TextDrawLetterSize(Textdraw12, 0.260000, 1.000000); TextDrawColor(Textdraw12, 65535); TextDrawSetOutline(Textdraw12, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw12, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw12, 1); Textdraw13 = TextDrawCreate(130.000000, 204.000000, \"]\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw13, 255); TextDrawFont(Textdraw13, 0); TextDrawLetterSize(Textdraw13, 0.260000, 1.000000); TextDrawColor(Textdraw13, 65535); TextDrawSetOutline(Textdraw13, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw13, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw13, 1); return 1; } public OnFilterScriptExit() { TextDrawHideForAll(Textdraw0); TextDrawDestroy(Textdraw0); TextDrawHideForAll(Textdraw1); TextDrawDestroy(Textdraw1); TextDrawHideForAll(Textdraw2); TextDrawDestroy(Textdraw2); TextDrawHideForAll(Textdraw3); TextDrawDestroy(Textdraw3); TextDrawHideForAll(Textdraw4); TextDrawDestroy(Textdraw4); TextDrawHideForAll(Textdraw5); TextDrawDestroy(Textdraw5); TextDrawHideForAll(Textdraw6); TextDrawDestroy(Textdraw6); TextDrawHideForAll(Textdraw7); TextDrawDestroy(Textdraw7); TextDrawHideForAll(Textdraw8); TextDrawDestroy(Textdraw8); TextDrawHideForAll(Textdraw9); TextDrawDestroy(Textdraw9); TextDrawHideForAll(Textdraw10); TextDrawDestroy(Textdraw10); TextDrawHideForAll(Textdraw11); TextDrawDestroy(Textdraw11); TextDrawHideForAll(Textdraw12); TextDrawDestroy(Textdraw12); TextDrawHideForAll(Textdraw13); TextDrawDestroy(Textdraw13); return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw3); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw4); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw5); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw6); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw7); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw8); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw9); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw10); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw11); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw12); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw13); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw1); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw2); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw3); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw4); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw5); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw6); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw7); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw8); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw9); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw10); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw11); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw12); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw13); return 1; } [/pawn] Akinek nem töltötte be : Photo: http://kepfeltoltes.hu/110914/sa-mp-001_www.kepfeltoltes.hu_.png Remélem valakinek segítettem! 4
Szkript kérések / Reklám script ADD-ON« Dátum: 2011. szeptember 13. - 18:01:37 »
Sziasztok szeretnék egy random reklám scriptet úgy hogy nekem csak be keljen illeszteni a GM be illetve csak beírni amiket szeretnék hogy percenként adjon ki
Köszönöm elöre is 5
Szkript kérések / [Map]Velence« Dátum: 2011. szeptember 13. - 15:05:23 »
Sziasztok lenne egy kérésem ha valakinek van illetve ha találkozik egy velence map al akkor oda adhatná nekem ha megkkérem mert én nem tudok olyan jól mapolni és nem találtam eddig azért szeretnem hogy oda tudjak eladó házakat tenni
köszönöm!
Oldalak: [1]
|