Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: [1] 2
1
Segítségkérés / SA:MP - Betûtípus(ok)« Dátum: 2014. szeptember 04. - 19:08:16 »
Sziasztok!
Valaki le tudná nekem írni, hogy a SA:MP-ban minek mi a betûtípusa? Táblázatot szeretnék létrehozni egy párbeszédpanelban (dialog), de elég sok szenvedés kell hozzá, mivel teljesen máshogy néz ki Pawnoban, és a szerveren.. Elsõsorban a szövegdoboz típusú (DIALOG_STYLE_MSGBOX) dialognak a betûtípusára lennék kíváncsi, de ha ugyan az mindenhol, vagy esetleg valaki egészen véletlenül tudja, akkor a chatre is kíváncsi lennék. Köszönöm elõre! HaZZy 2
Segítségkérés / Hogyan mûködik az INI_ParseFile?« Dátum: 2014. augusztus 07. - 14:21:54 »
Sziasztok.
Egy Y_INI alapú scriptet próbálok átírni dini-re, de egyszerûen nem bírok rájönni, hogy a következõ eljárás hogyan mûködik: INI_ParseFile Valaki esetleg le tudná írni érthetõen, hogy ez mit csinál? A scriptben így néz ki: INI_ParseFile(filename, \"LoadUserData\", false, true, playerid, true, false); function LoadUserData(playerid, name[], value[]) Köszi elõre! 3
Segítségkérés / onplayertext...« Dátum: 2011. november 23. - 19:48:41 »
Hi.
OnPlayerText alá raktam õt: [pawn]if(strfind(text,\"geci\",true) != 0 || strfind(text,\"kurva\",true) != 0 || strfind(text,\"anyád\",true) != 0 || strfind(text,\"csicska\",true) != 0 || strfind(text,\"fasz\",true) != 0 || strfind(text,\"ribanc\",true) != 0 || strcmp(text,\"buzi\",true) != 0 || strfind(text,\"baszdmeg\",true) != 0 || strfind(text,\"bazdmeg\",true) != 0) { warns[playerid]++; if(warns[playerid] < 3) { MSG(COLOR_YELLOW,\"|- Adminisztrátor Anonym figyelmeztette a(z) %s nevû játékost. || Indok: Moderáld magad! | Figyelmeztetések: %d/3 -|\",PlayerName(playerid),warns[playerid]); } else if(warns[playerid] >= 3) { MSG(COLOR_RED,\"|- Adminisztrátor Anonym figyelmeztette a(z) %s nevû játékost. || Indok: Moderáld magad! | Figyelmeztetések: 3/3 -|\",PlayerName(playerid),warns[playerid]); Kick(playerid); } }[/pawn] És az a problem vele, hogy akkor is végrehajtja a figyelmeztetést, ha nem szerepel az üzenetemben akármelyik szó is. Mi lehet a gond?:S 4
Kérdések, Segítség / Bugos az összes böngészõ« Dátum: 2011. november 20. - 11:44:18 »
Üdv.
Mostanában elég sûrû az olyan problémám, hogy a böngészõk nem töltik be, illetve keverik a honlapon a képeket, ikonokat. Mutatok egy példát, hogy nekem hogy néz ki a sampforum: http://kepfeltoltes.hu/111120/297733383N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png De ez még viszonylag jó. Volt rosszabb is: - Színte semmit se látni - A háttérben valamelyik BB kód ikonja sokszorozódik - Téma indításnál a BB kódok keverednek, összeolvadnak stb... Valakinek van ötlete, mit tehetnék? Pár napja újraraktam a gépem, az megoldotta. Utána rájöttem, hogy a C:/Users/XY/AppData mappát ha felülírom eg yolyan verzióval ahol még jóvolt akkor jó lesz. Egy ideig bevált, ma viszont már nem mûködik a dolog. Ha vki tud megoldást, pls ossza meg velem :\'( köszi. 5
Segítségkérés / Eltûnõ objectek« Dátum: 2011. november 15. - 19:17:09 »
Mostanában jó sok gondom van a mapolással kapcsolatban... -.-\' xD
Arról van szó, hogy csintem egy mapot ami olyan mint a Mars bolygó, ahol már jártak emberek... Mindegy az a lényeg, hogy van olyan object, amire ha rálépek akk egyszerûen elûnik a lábam alól... Ennek mi az oka? :S 6
Segítségkérés / Idõjárás« Dátum: 2011. november 13. - 17:26:24 »
Üdv. Tud vki olyan idõjárás ID-t, amelyik olyan mintha a Marson lennék? (piros/vörös ég, láthatatlan víz, erõs szél)
Van ilyen idõjárás, csak nemtalálom -.- Ha látszik a víz azse baj, de a másik kettõ fontos. Ja és ne legyen bugos, tehát ne vibráljon a kép, lássam azért hogy hol vagyok, és ha lefele tolom az egeret akkor ne legyen szürke minden. Magyarul: Normális idõjárás legyen csak vörös ég és nagy szél. Ha a szerveridõtõl is függ az idõjárás akk az idõpontot is írjátok. Kösz elõre. 7
Segítségkérés / Country Blocker« Dátum: 2011. november 12. - 19:28:52 »
Üdv.
Van egy Country blocker plugin (http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=289176), de nemtom használni, mivel: - A szeróm sunwellnél van ami linuxos, és nincs linuxos plugin a pluginoknál Van olyan, aki esetleg tud egy másik ország blokkoló fs-t? Csak azért kéne, mivel a sok low cheater (bár az én szerómra csak nevetlopni jönnek) meg ilyenek az Anchorfree proxirejtõt használva IP-t váltanak, és feljönnek. Gondoltam tiltom a szeróról az egyesült államokbeli játékosokat. Lehet kevesebb angol lesz, de így se volt sok, tehát ez most nálam nem oszt nem szoroz. Kösz elõre. 8
Segítségkérés / Incognito SA-MP Streamer Pluginja v2.5.2« Dátum: 2011. november 12. - 15:52:28 »
Üdv.
A címben leírtam, melyik streamert használom. Az a gondom, hogy sokszor van olyan, hogy ha a játékos jármûvön van akkor láthatatlan az object, és lekell szálni hogy láthassa mi van ott. Van erre valami \"ellenszer\"? És nem olyan ellenszerre gondolok hogy antifall-t ad a játékosnak, kidobja a jármûbõl majd automatikusan visszarakja. Valami olyan megoldás kéne, amitõl megjelennek az objectek.. Ui. Ha streamer váltást javasoltok, akkor annyit hozzátennék, hogy a szerómon 22000-23000 object van (ebbõl kb 2000 jármû) Kösz elõre 9
Segítségkérés / strcmp« Dátum: 2011. november 10. - 14:43:28 »
Hi.
Mit ronthattam el, hogy az alábbi néhány sor használata esetén mindig a 2. lehetõséget hajtja végre? [pawn]new string[256]; new n[MAX_PLAYER_NAME]; for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { GetPlayerName(i, n, sizeof(n)); if(!strcmp(n, \"Anonym\", true)) { format(string, sizeof(string), \"%s%s: {FFFF00}[%d] {FFFFFF}%s\", GetColorCode(), BotName, i, BotText); } else { format(string, sizeof(string), \"%s%s: {FFFFFF}%s\", GetColorCode(), BotName, BotText); } } SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, string);[/pawn] Mindig ez történik, ha fennvan az Anonym nevû játékos ill. én esetembenaz Anonym nevû NPC, ha nincs: [pawn]format(string, sizeof(string), \"%s%s: {FFFFFF}%s\", GetColorCode(), BotName, BotText);[/pawn] 10
Segítségkérés / Csak a felét hajtja végre« Dátum: 2011. november 04. - 19:41:19 »
[pawn]stock HolyMode(playerid)
{ new Float:hp; new Float:armour; GetPlayerHealth(playerid,hp); GetPlayerArmour(playerid,armour); ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid,8,1); GivePlayerWeapon(playerid,17,500); GivePlayerWeapon(playerid,23,5000); GivePlayerWeapon(playerid,26,5000); GivePlayerWeapon(playerid,31,3000); GivePlayerWeapon(playerid,32,7500); GivePlayerWeapon(playerid,34,250); GivePlayerWeapon(playerid,38,50000); GivePlayerWeapon(playerid,44,1); GivePlayerWeapon(playerid,1,1); SetPlayerHealth(playerid,hp*1000); SetPlayerArmour(playerid,armour*1000); SetPlayerSkin(playerid,204); SetPlayerFightingStyle (playerid, FIGHT_STYLE_BOXING); SetPlayerAttachedObject( playerid, 0, 1114, 1, 0.138007, 0.002714, -0.157366, 350.942352, 16.794704, 32.683506, 0.791829, 0.471535, 1.032759 ); // exh_lr_slv2 - 4 SetPlayerAttachedObject( playerid, 1, 1114, 1, 0.138007, 0.002714, 0.064523, 342.729064, 354.099456, 32.369094, 0.791829, 0.471535, 1.032759 ); // exh_lr_slv2 - 4 SetPlayerAttachedObject( playerid, 2, 18728, 3, 3.147600, -0.303776, -0.873292, 0.000000, 285.771484, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000 ); // smoke_flare - policespark SetPlayerAttachedObject( playerid, 3, 18693, 5, 1.983503, 1.558882, -0.129482, 86.705787, 308.978118, 268.198822, 1.500000, 1.500000, 1.500000 ); // Flame99 - handfire left SetPlayerAttachedObject( playerid, 4, 18693, 6, 1.983503, 1.558882, -0.129482, 86.705787, 308.978118, 268.198822, 1.500000, 1.500000, 1.500000 ); // Flame99 - handfie right SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Mod bekapcsolva.\"); hmode[playerid] = true; return 1; }[/pawn] Üdv. Van a fent látható néhány sor, és az a gondom vele, hogy ez egy parancsban van, viszont csak ennyit teljesít a parancs használatakor: [pawn] ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid,8,1); GivePlayerWeapon(playerid,17,500); GivePlayerWeapon(playerid,23,5000); GivePlayerWeapon(playerid,26,5000); GivePlayerWeapon(playerid,31,3000); GivePlayerWeapon(playerid,32,7500); GivePlayerWeapon(playerid,34,250); GivePlayerWeapon(playerid,38,50000); GivePlayerWeapon(playerid,44,1); GivePlayerWeapon(playerid,1,1); SetPlayerHealth(playerid,100); SetPlayerArmour(playerid,100);[/pawn] Mi lehet a baja? Próbáltam 0.3c -s és 0.3d -s pawnovan is kompilálni, hátha csak vmi verzióhiba v iylesmi de nem. Kb egy napig mûködött HIBÁTLANUL a parancs, majd egy resi után egyszerûen hibás lett. Nem csináltam vele semmit, nem módosítottam az egész GM-ben semmit (ugyanis ez a GM-ben van), nem módosítottam az EGÉSZ SZERVEREN semmit, és nem képes mûködni. Mi lehet a gondja? ( 11
Segítségkérés / Személyre szabott jármû..« Dátum: 2011. november 02. - 15:53:26 »
Üdv. csináltam egy parancsot ami elvileg ad nekem egy kocsit, meg fegyót páncélt hp-t. Az a gond, hogy minden mûködik benne, kivéve egy:
Nem hoz létre jármûvet, és így nem is rak bele a létrehozott jármûbe. Itt a parancs: [pawn]CMD:holymode(playerid,params[]) { new string = random(12); new Float:x, Float:y, Float:z, Float:angle; new vehid; new pname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,pname,sizeof(pname)); if(!strcmp(pname, \"][HolyKing][\", true)) { if(vehcreated == true)DestroyVehicle(holyveh); GetPlayerPos(playerid, x, y, z); GetPlayerFacingAngle(playerid, angle); switch(string) { case 1,4,7,10: { vehid = CreateVehicle(603, x,y,z, angle, 0, 0, 1000); //vehicle(Phoenix)(1) SetVehicleVirtualWorld(vehid, 0); ChangeVehiclePaintjob(vehid, 2); LinkVehicleToInterior(vehid, 0); AddVehicleComponent(vehid, 1007); AddVehicleComponent(vehid, 1023); AddVehicleComponent(vehid, 1074); AddVehicleComponent(vehid, 1010); AddVehicleComponent(vehid, 1087); AddVehicleComponent(vehid, 1142); AddVehicleComponent(vehid, 1018); } case 0,3,6,9,12: { vehid = CreateVehicle(551, x,y,z, angle, 0, 0, 1000); //vehicle(Merit)(1) SetVehicleVirtualWorld(vehid, 0); ChangeVehiclePaintjob(vehid, 3); LinkVehicleToInterior(vehid, 0); AddVehicleComponent(vehid, 1005); AddVehicleComponent(vehid, 1006); AddVehicleComponent(vehid, 1002); AddVehicleComponent(vehid, 1097); AddVehicleComponent(vehid, 1010); AddVehicleComponent(vehid, 1087); AddVehicleComponent(vehid, 1018); } case 2,5,8,11: { vehid = CreateVehicle(561, x,y,z, angle, 0, 0, 1000); //vehicle(Stratum)(1) SetVehicleVirtualWorld(vehid, 0); ChangeVehiclePaintjob(vehid, 3); LinkVehicleToInterior(vehid, 0); AddVehicleComponent(vehid, 1155); AddVehicleComponent(vehid, 1061); AddVehicleComponent(vehid, 1058); AddVehicleComponent(vehid, 1064); AddVehicleComponent(vehid, 1079); AddVehicleComponent(vehid, 1010); AddVehicleComponent(vehid, 1087); AddVehicleComponent(vehid, 1056); AddVehicleComponent(vehid, 1154); } } vehcreated = true; holyveh = vehid; SetVehicleVirtualWorld(vehid, GetPlayerVirtualWorld(playerid)); LinkVehicleToInterior(vehid, GetPlayerInterior(playerid)); ChangeVehicleColor(vehid,0,3); GivePlayerWeapon(playerid,23,5000); SetPlayerArmour(playerid,100); SetPlayerHealth(playerid,100); } else SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Nem vagy jogosult a parancs használatára! Hasonló funkcióért keresd fel a fõadmint!\"); return 1; }[/pawn] Mi lehet a baja? :/ 12
Segítségkérés / "Online Játékosok" dialog« Dátum: 2011. november 02. - 02:12:11 »
Üdv.
Ugyebár van az a dialog ami akkor jön elõ ha TAB-t nyomok. Néhány szerón látni hogy ott rákattintasz a játékos nevére és elõjön egy másik dialog vagy akármi történik.... Hogyan lehet egy dialogot vagy akármi mást a tab-os dologhoz kapcsolni? Sry a megfogalmazásért csak már késõ van, nem fog az agyam, remélem azért értitek mit akarok Kösz elõre 13
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[CODE] Színezett Chat« Dátum: 2011. október 29. - 13:52:40 »
komment törölve
14
Segítségkérés / Szuper Sprint« Dátum: 2011. október 27. - 20:08:49 »
Üdv.
A napokban próbálkoztam szupersprint készítéssel, de kudarcba fulladt. Elõször is, így néz ki a szuper sprint nálam: [pawn]#define PRESSED(%0) \\ (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0))) #define RELEASED(%0) \\ (((newkeys & (%0)) != (%0)) && ((oldkeys & (%0)) == (%0)))[/pawn] [pawn] if (PRESSED(KEY_SPRINT) && FastRun[playerid] == true || newkeys == KEY_SPRINT && FastRun[playerid] == true || RELEASED(KEY_SPRINT) && FastRun[playerid] == true || PRESSED(KEY_FIRE) && FastRun[playerid] == true || newkeys == KEY_FIRE && FastRun[playerid] == true || RELEASED(KEY_FIRE) && FastRun[playerid] == true) { new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerVelocity(playerid,x,y,z); SetPlayerVelocity(playerid,x * 5,y * 5,z * 5); }[/pawn] Úgy akarnám megoldani hogy ha nyomom a sprintet (folyamatosan) akkor a karakter 5x gyorsabban fusson. Természetesen ne legyen magasabb a sebesség ötnél, viszont kevesebb se. Változóval megvan oldva a szupersprint ki/be kapcsolása... Ez lett belõle: - Csak akkor mükszik ha nyomogatom a sprintet vagy a tûz gombot, tehát nemjó ha folyamatosan nyomom - Ha egyszer nyomom a sprintet v key_fire-t akkor 5ször megszorozza az elõzõ értéket, így egyidõ után fehér kiégõ képernyõ és kiírja h loading/betöltés (kinek milyen nyelvû a SA). Szal ha vki megtudja oldani úgy, hogy olyan legyen mint amit elõbb leírtam, azt megköszönném. 15
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:x,y,z koordináták elemekre bontása? (split szerûség)« Dátum: 2011. október 25. - 19:43:31 »
Csak én nem értem a kérdésed? :S
Oldalak: [1] 2
|