Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - staubka

Oldalak: [1] 2
1
Segítségkérés / SA:MP - Betûtípus(ok)
« Dátum: 2014. szeptember 04. - 19:08:16 »
Sziasztok!
Valaki le tudná nekem írni, hogy a SA:MP-ban minek mi a betûtípusa?
Táblázatot szeretnék létrehozni egy párbeszédpanelban (dialog), de elég sok szenvedés kell hozzá, mivel teljesen máshogy néz ki Pawnoban, és a szerveren..
Elsõsorban a szövegdoboz típusú (DIALOG_STYLE_MSGBOX) dialognak a betûtípusára lennék kíváncsi, de ha ugyan az mindenhol, vagy esetleg valaki egészen véletlenül tudja, akkor a chatre is kíváncsi lennék.
Köszönöm elõre!
HaZZy

2
Segítségkérés / Hogyan mûködik az INI_ParseFile?
« Dátum: 2014. augusztus 07. - 14:21:54 »
Sziasztok.
Egy Y_INI alapú scriptet próbálok átírni dini-re, de egyszerûen nem bírok rájönni, hogy a következõ eljárás hogyan mûködik:
 
INI_ParseFile

 
Valaki esetleg le tudná írni érthetõen, hogy ez mit csinál?
A scriptben így néz ki:
 
INI_ParseFile(filename, \"LoadUserData\", false, true, playerid, true, false);

 

function LoadUserData(playerid, name[], value[])
{
if(!strcmp(name, \"MoneyToGive\", true)) { GivePlayerMoney(playerid, strval(value)), SetPVarInt(playerid, \"GA_TMP_HOUSEFORSALEPRICE\", strval(value)); }
if(!strcmp(name, \"MoneyToGiveHS\", true))  { GivePlayerMoney(playerid, strval(value)), SetPVarInt(playerid, \"GA_TMP_HOUSESTORAGE\", strval(value)); }
if(!strcmp(name, \"HouseName\", true)) { SetPVarString(playerid, \"GA_TMP_HOUSENAME\", value); }
if(!strcmp(name, \"HouseBuyer\", true)) { SetPVarString(playerid, \"GA_TMP_NEWHOUSEOWNER\", value); }
return 0;
}

 
Köszi elõre! :D

3
Segítségkérés / onplayertext...
« Dátum: 2011. november 23. - 19:48:41 »
Hi.
OnPlayerText alá raktam õt:
[pawn]if(strfind(text,\"geci\",true) != 0 || strfind(text,\"kurva\",true) != 0 || strfind(text,\"anyád\",true) != 0 ||
strfind(text,\"csicska\",true) != 0 || strfind(text,\"fasz\",true) != 0 || strfind(text,\"ribanc\",true) != 0 ||
strcmp(text,\"buzi\",true) != 0 || strfind(text,\"baszdmeg\",true) != 0 || strfind(text,\"bazdmeg\",true) != 0)
{
    warns[playerid]++;
    if(warns[playerid] < 3)
    {
       MSG(COLOR_YELLOW,\"|- Adminisztrátor Anonym figyelmeztette a(z) %s nevû játékost. || Indok: Moderáld magad! | Figyelmeztetések: %d/3 -|\",PlayerName(playerid),warns[playerid]);
   }
   else if(warns[playerid] >= 3)
   {
       MSG(COLOR_RED,\"|- Adminisztrátor Anonym figyelmeztette a(z) %s nevû játékost. || Indok: Moderáld magad! | Figyelmeztetések: 3/3 -|\",PlayerName(playerid),warns[playerid]);
       Kick(playerid);
   }
}[/pawn]
És az a problem vele, hogy akkor is végrehajtja a figyelmeztetést, ha nem szerepel az üzenetemben akármelyik szó is. Mi lehet a gond?:S

4
Kérdések, Segítség / Bugos az összes böngészõ
« Dátum: 2011. november 20. - 11:44:18 »
Üdv.
Mostanában elég sûrû az olyan problémám, hogy a böngészõk nem töltik be, illetve keverik a honlapon a képeket, ikonokat.
Mutatok egy példát, hogy nekem hogy néz ki a sampforum:
http://kepfeltoltes.hu/111120/297733383N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png
De ez még viszonylag jó. Volt rosszabb is:
- Színte semmit se látni
- A háttérben valamelyik BB kód ikonja sokszorozódik
- Téma indításnál a BB kódok keverednek, összeolvadnak
stb...
Valakinek van ötlete, mit tehetnék? Pár napja újraraktam a gépem, az megoldotta. Utána rájöttem, hogy a C:/Users/XY/AppData mappát ha felülírom eg yolyan verzióval ahol még jóvolt akkor jó lesz. Egy ideig bevált, ma viszont már nem mûködik a dolog. Ha vki tud megoldást, pls ossza meg velem :\'( köszi.

5
Segítségkérés / Eltûnõ objectek
« Dátum: 2011. november 15. - 19:17:09 »
Mostanában jó sok gondom van a mapolással kapcsolatban... -.-\' xD
Arról van szó, hogy csintem egy mapot ami olyan mint a Mars bolygó, ahol már jártak emberek... Mindegy az a lényeg, hogy van olyan object, amire ha rálépek akk egyszerûen elûnik a lábam alól... Ennek mi az oka? :S

6
Segítségkérés / Idõjárás
« Dátum: 2011. november 13. - 17:26:24 »
Üdv. Tud vki olyan idõjárás ID-t, amelyik olyan mintha a Marson lennék? (piros/vörös ég, láthatatlan víz, erõs szél)
Van ilyen idõjárás, csak nemtalálom -.- Ha látszik a víz azse baj, de a másik kettõ fontos. Ja és ne legyen bugos, tehát ne vibráljon a kép, lássam azért hogy hol vagyok, és ha lefele tolom az egeret akkor ne legyen szürke minden. Magyarul: Normális idõjárás legyen csak vörös ég és nagy szél. Ha a szerveridõtõl is függ az idõjárás akk az idõpontot is írjátok. Kösz elõre.

7
Segítségkérés / Country Blocker
« Dátum: 2011. november 12. - 19:28:52 »
Üdv.
Van egy Country blocker plugin (http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=289176), de nemtom használni, mivel:
- A szeróm sunwellnél van ami linuxos, és nincs linuxos plugin a pluginoknál
Van olyan, aki esetleg tud egy másik ország blokkoló fs-t? Csak azért kéne, mivel a sok low cheater (bár az én szerómra csak nevetlopni jönnek) meg ilyenek az Anchorfree proxirejtõt használva IP-t váltanak, és feljönnek. Gondoltam tiltom a szeróról az egyesült államokbeli játékosokat. Lehet kevesebb angol lesz, de így se volt sok, tehát ez most nálam nem oszt nem szoroz. Kösz elõre.

8
Segítségkérés / Incognito SA-MP Streamer Pluginja v2.5.2
« Dátum: 2011. november 12. - 15:52:28 »
Üdv.
A címben leírtam, melyik streamert használom. Az a gondom, hogy sokszor van olyan, hogy ha a játékos jármûvön van akkor láthatatlan az object, és lekell szálni hogy láthassa mi van ott. Van erre valami \"ellenszer\"? És nem olyan ellenszerre gondolok hogy antifall-t ad a játékosnak, kidobja a jármûbõl majd automatikusan visszarakja. Valami olyan megoldás kéne, amitõl megjelennek az objectek..
Ui. Ha streamer váltást javasoltok, akkor annyit hozzátennék, hogy a szerómon 22000-23000 object van (ebbõl kb 2000 jármû)
Kösz elõre

9
Segítségkérés / strcmp
« Dátum: 2011. november 10. - 14:43:28 »
Hi.
Mit ronthattam el, hogy az alábbi néhány sor használata esetén mindig a 2. lehetõséget hajtja végre?
[pawn]new string[256];
new n[MAX_PLAYER_NAME];
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    GetPlayerName(i, n, sizeof(n));
   if(!strcmp(n, \"Anonym\", true))
   {
       format(string, sizeof(string), \"%s%s: {FFFF00}[%d] {FFFFFF}%s\", GetColorCode(), BotName, i, BotText);
   }
   else
   {
       format(string, sizeof(string), \"%s%s: {FFFFFF}%s\", GetColorCode(), BotName, BotText);
   }
}
SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, string);[/pawn]
Mindig ez történik, ha fennvan az Anonym nevû játékos ill. én esetembenaz Anonym nevû NPC, ha nincs:
 [pawn]format(string, sizeof(string), \"%s%s: {FFFFFF}%s\", GetColorCode(), BotName, BotText);[/pawn]

10
Segítségkérés / Csak a felét hajtja végre
« Dátum: 2011. november 04. - 19:41:19 »
[pawn]stock HolyMode(playerid)
{
      new Float:hp;
      new Float:armour;
      GetPlayerHealth(playerid,hp);
      GetPlayerArmour(playerid,armour);
       ResetPlayerWeapons(playerid);
       GivePlayerWeapon(playerid,8,1);
       GivePlayerWeapon(playerid,17,500);
      GivePlayerWeapon(playerid,23,5000);
      GivePlayerWeapon(playerid,26,5000);
      GivePlayerWeapon(playerid,31,3000);
      GivePlayerWeapon(playerid,32,7500);
      GivePlayerWeapon(playerid,34,250);
      GivePlayerWeapon(playerid,38,50000);
      GivePlayerWeapon(playerid,44,1);
      GivePlayerWeapon(playerid,1,1);
      SetPlayerHealth(playerid,hp*1000);
      SetPlayerArmour(playerid,armour*1000);
      SetPlayerSkin(playerid,204);
      SetPlayerFightingStyle (playerid, FIGHT_STYLE_BOXING);
      SetPlayerAttachedObject( playerid, 0, 1114, 1, 0.138007, 0.002714, -0.157366, 350.942352, 16.794704, 32.683506, 0.791829, 0.471535, 1.032759 ); // exh_lr_slv2 - 4
      SetPlayerAttachedObject( playerid, 1, 1114, 1, 0.138007, 0.002714, 0.064523, 342.729064, 354.099456, 32.369094, 0.791829, 0.471535, 1.032759 ); // exh_lr_slv2 - 4
      SetPlayerAttachedObject( playerid, 2, 18728, 3, 3.147600, -0.303776, -0.873292, 0.000000, 285.771484, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000 ); // smoke_flare - policespark
      SetPlayerAttachedObject( playerid, 3, 18693, 5, 1.983503, 1.558882, -0.129482, 86.705787, 308.978118, 268.198822, 1.500000, 1.500000, 1.500000 ); // Flame99 - handfire left
      SetPlayerAttachedObject( playerid, 4, 18693, 6, 1.983503, 1.558882, -0.129482, 86.705787, 308.978118, 268.198822, 1.500000, 1.500000, 1.500000 ); // Flame99 - handfie right
      SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Mod bekapcsolva.\");
      hmode[playerid] = true;
      return 1;
}[/pawn]
Üdv. Van a fent látható néhány sor, és az a gondom vele, hogy ez egy parancsban van, viszont csak ennyit teljesít a parancs használatakor:
[pawn]         ResetPlayerWeapons(playerid);
      GivePlayerWeapon(playerid,8,1);
      GivePlayerWeapon(playerid,17,500);
      GivePlayerWeapon(playerid,23,5000);
      GivePlayerWeapon(playerid,26,5000);
      GivePlayerWeapon(playerid,31,3000);
      GivePlayerWeapon(playerid,32,7500);
      GivePlayerWeapon(playerid,34,250);
      GivePlayerWeapon(playerid,38,50000);
      GivePlayerWeapon(playerid,44,1);
      GivePlayerWeapon(playerid,1,1);
      SetPlayerHealth(playerid,100);
      SetPlayerArmour(playerid,100);[/pawn]
Mi lehet a baja? Próbáltam 0.3c -s és 0.3d -s pawnovan is kompilálni, hátha csak vmi verzióhiba v iylesmi de nem.
Kb egy napig mûködött HIBÁTLANUL a parancs, majd egy resi után egyszerûen hibás lett. Nem csináltam vele semmit, nem módosítottam az egész GM-ben semmit (ugyanis ez a GM-ben van), nem módosítottam az EGÉSZ SZERVEREN semmit, és nem képes mûködni. Mi lehet a gondja? :((

11
Segítségkérés / Személyre szabott jármû..
« Dátum: 2011. november 02. - 15:53:26 »
Üdv. csináltam egy parancsot ami elvileg ad nekem egy kocsit, meg fegyót páncélt hp-t. Az a gond, hogy minden mûködik benne, kivéve egy:
Nem hoz létre jármûvet, és így nem is rak bele a létrehozott jármûbe.
Itt a parancs:
[pawn]CMD:holymode(playerid,params[])
{
   new string = random(12);
        new Float:x, Float:y, Float:z, Float:angle;
   new vehid;
   new pname[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(playerid,pname,sizeof(pname));
   if(!strcmp(pname, \"][HolyKing][\", true))
   {
       if(vehcreated == true)DestroyVehicle(holyveh);
          GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
       GetPlayerFacingAngle(playerid, angle);
       switch(string)
       {
           case 1,4,7,10:
           {
              vehid = CreateVehicle(603, x,y,z, angle, 0, 0, 1000); //vehicle(Phoenix)(1)
            SetVehicleVirtualWorld(vehid, 0);
            ChangeVehiclePaintjob(vehid, 2);
            LinkVehicleToInterior(vehid, 0);
            AddVehicleComponent(vehid, 1007);
            AddVehicleComponent(vehid, 1023);
            AddVehicleComponent(vehid, 1074);
            AddVehicleComponent(vehid, 1010);
            AddVehicleComponent(vehid, 1087);
            AddVehicleComponent(vehid, 1142);
            AddVehicleComponent(vehid, 1018);
         }
         case 0,3,6,9,12:
         {
            vehid = CreateVehicle(551, x,y,z, angle, 0, 0, 1000); //vehicle(Merit)(1)
            SetVehicleVirtualWorld(vehid, 0);
            ChangeVehiclePaintjob(vehid, 3);
            LinkVehicleToInterior(vehid, 0);
            AddVehicleComponent(vehid, 1005);
            AddVehicleComponent(vehid, 1006);
            AddVehicleComponent(vehid, 1002);
            AddVehicleComponent(vehid, 1097);
            AddVehicleComponent(vehid, 1010);
            AddVehicleComponent(vehid, 1087);
            AddVehicleComponent(vehid, 1018);
         }
         case 2,5,8,11:
         {
            vehid = CreateVehicle(561, x,y,z, angle, 0, 0, 1000); //vehicle(Stratum)(1)
            SetVehicleVirtualWorld(vehid, 0);
            ChangeVehiclePaintjob(vehid, 3);
            LinkVehicleToInterior(vehid, 0);
            AddVehicleComponent(vehid, 1155);
            AddVehicleComponent(vehid, 1061);
            AddVehicleComponent(vehid, 1058);
            AddVehicleComponent(vehid, 1064);
            AddVehicleComponent(vehid, 1079);
            AddVehicleComponent(vehid, 1010);
            AddVehicleComponent(vehid, 1087);
            AddVehicleComponent(vehid, 1056);
            AddVehicleComponent(vehid, 1154);
         }
      }
      vehcreated = true;
      holyveh = vehid;
      SetVehicleVirtualWorld(vehid, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
      LinkVehicleToInterior(vehid, GetPlayerInterior(playerid));
      ChangeVehicleColor(vehid,0,3);
      GivePlayerWeapon(playerid,23,5000);
      SetPlayerArmour(playerid,100);
      SetPlayerHealth(playerid,100);
   }
   else SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Nem vagy jogosult a parancs használatára! Hasonló funkcióért keresd fel a fõadmint!\");
   return 1;
}[/pawn]
Mi lehet a baja? :/

12
Segítségkérés / "Online Játékosok" dialog
« Dátum: 2011. november 02. - 02:12:11 »
Üdv.
Ugyebár van az a dialog ami akkor jön elõ ha TAB-t nyomok. Néhány szerón látni hogy ott rákattintasz a játékos nevére és elõjön egy másik dialog vagy akármi történik.... Hogyan lehet egy dialogot vagy akármi mást a tab-os dologhoz kapcsolni? Sry a megfogalmazásért csak már késõ van, nem fog az agyam, remélem azért értitek mit akarok :D Kösz elõre :D

13
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[CODE] Színezett Chat
« Dátum: 2011. október 29. - 13:52:40 »
komment törölve

14
Segítségkérés / Szuper Sprint
« Dátum: 2011. október 27. - 20:08:49 »
Üdv.
A napokban próbálkoztam szupersprint készítéssel, de kudarcba fulladt.
Elõször is, így néz ki a szuper sprint nálam:
[pawn]#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
#define RELEASED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) != (%0)) && ((oldkeys & (%0)) == (%0)))[/pawn]
[pawn]   if (PRESSED(KEY_SPRINT) && FastRun[playerid] == true || newkeys == KEY_SPRINT && FastRun[playerid] == true || RELEASED(KEY_SPRINT) && FastRun[playerid] == true ||
PRESSED(KEY_FIRE) && FastRun[playerid] == true || newkeys == KEY_FIRE && FastRun[playerid] == true || RELEASED(KEY_FIRE) && FastRun[playerid] == true)
{
    new Float:x,Float:y,Float:z;
    GetPlayerVelocity(playerid,x,y,z);
    SetPlayerVelocity(playerid,x * 5,y * 5,z * 5);
}[/pawn]
Úgy akarnám megoldani hogy ha nyomom a sprintet (folyamatosan) akkor a karakter 5x gyorsabban fusson.
Természetesen ne legyen magasabb a sebesség ötnél, viszont kevesebb se. Változóval megvan oldva a szupersprint ki/be kapcsolása...
Ez lett belõle:
- Csak akkor mükszik ha nyomogatom a sprintet vagy a tûz gombot, tehát nemjó ha folyamatosan nyomom
- Ha egyszer nyomom a sprintet v key_fire-t akkor 5ször megszorozza az elõzõ értéket, így egyidõ után fehér kiégõ képernyõ és kiírja h loading/betöltés (kinek milyen nyelvû a SA).
Szal ha vki megtudja oldani úgy, hogy olyan legyen mint amit elõbb leírtam, azt megköszönném. :)

15
Csak én nem értem a kérdésed? :S

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal