Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - Zalakaka45
1
« Dátum: 2014. augusztus 21. - 14:35:58 »
Helló. Designer munkákat vállalok! Hogy mit is jelent a Designer munka? - A Designer munka jelentése a magyar nyelvben a Tervezõ. Ha valakinek szüksége van egy poszterre, akkor a Tervezõ elkészíti azt a saját elképzelése alapján. Saját formát, kinézetet és esetleg szín árnyalatokat ad a képnek. A következõ munkákat vállalom: - Logó készítés. - Poszter készítés. Amit kérek: - Idõ. - Sok idõt igénybe vevõ munka utáni fizetség. (100-200ft) [CSAK POSZTEREKRE ÉRVÉNYES] ***Hosszútávú munka esetén*** (Egy szerver Designere) - 1-2 Admin. Egy jól fizetõ biznisz. Amit nyújtok: - Jól kidolgozott munka. - Tisztelet másokkal szemben. Elérhetõségek: - Írj egy Privát Üzenetet (PÜ) és ott majd megbeszélünk mindent! Annak bemutatására, hogy hogy dolgozom, csináltam egy logót.
2
« Dátum: 2014. augusztus 20. - 19:36:56 »
Helló! Írtam egy Dialogos Bejelentkezési Rendszert. A pawno semmi errort nem jelez ki, viszont amikor fellépek a szerverre, nem tölti be a rendszert. Fogalmam sincs mi lehet. Itt a mod: #include <a_samp> #include <Dini> #define REGISZTRACIO 0 #define BELEPES 1 #define Szurke 0x9F9F9FFF enum Adat { Neve, Jelszo, Szint, Penz, Pozicio } new Info[MAX_PLAYERS][Adat]; main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Blank Gamemode by your name here\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } public OnGameModeInit() { // Don\'t use these lines if it\'s a filterscript SetGameModeText(\"Blank Script\"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { new jl[128]; format(jl, sizeof(jl),\"/Karakterek/%s.ini\", Nev(playerid)); new string[128]; if(GetPVarInt(playerid, \"Belepve\") == 1) { if(!dini_Exists(jl)) { new Float:X, Float:Y, Float:Z; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); format(string, sizeof(string),\"Üdvözöllek a szerveren! Kérlek írj be egy kívánt jelszót a regisztrációhoz!\"); ShowPlayerDialog(playerid, REGISZTRACIO, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Regisztrálás\", \"Vissza\"); } else if(dini_Exists(jl)) { new Float:X, Float:Y, Float:Z; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); format(string, sizeof(string),\"Üdvözöllek a szerveren! Kérlek írd be a jelszavad!\"); ShowPlayerDialog(playerid, BELEPES, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", string, \"Belépés\", \"Vissza\"); } } return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid,classid) { return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { KarakterMentes(playerid); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { SetPlayerPos(playerid, 0,0,5); SetPlayerFacingAngle(playerid, 250); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { new reg[128], string[128]; format(reg, sizeof(reg),\"/Karakterek/%s.ini\", Nev(playerid)); switch(dialogid) { case REGISZTRACIO: { if(response) { if(strlen(inputtext) == 0) { new str[128]; SendClientMessage(playerid, Szurke, \"Te még nem regisztráltál! Kérlek adj meg egy kívánt jelszót!\"); format(str, sizeof(str),\"Üdvözöllek a szerveren! Kérlek írj be egy kívánt jelszót a regisztrációhoz!\"); ShowPlayerDialog(playerid, REGISZTRACIO, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Regisztrálás\", \"Vissza\"); } else{ dini_Create(reg); dini_Set(reg,\"Jelszo\", inputtext); SpawnPlayer(playerid); SetCameraBehindPlayer(playerid); } } else { SendClientMessage(playerid, Szurke, \"A visszalépés miatt ki lettél rúgva a szerverröl!\"); Kick(playerid); } } case BELEPES: { if(response){ if(strlen(inputtext) == 0) { SendClientMessage(playerid, Szurke,\"Te még nem jelentkeztél be! Kérlek írd be a jelszavad!\"); format(string, sizeof(string),\"Üdvözöllek a szerveren! Kérlek írd be a jelszvad!\"); ShowPlayerDialog(playerid, BELEPES, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", string, \"Belépés\", \"Vissza\"); } else { if(!strcmp(inputtext, dini_Get(reg,\"Jelszo\"), true)) { SetPVarInt(playerid,\"Belepve\",1); SpawnPlayer(playerid); SetCameraBehindPlayer(playerid); } } return 1; } } } return 0; } stock KarakterMentes(playerid) { new ment[128]; format(ment, sizeof(ment),\"/Karakterek/%s.ini\", Nev(playerid)); if(!dini_Exists(ment)) { dini_Create(ment); } else if(dini_Exists(ment)) { dini_IntSet(ment,\"Szint\", GetPlayerScore(playerid)); dini_IntSet(ment,\"Penz\", GetPlayerScore(playerid)); } return 1; } stock KarakterBetoltes(playerid) { new tolt[128]; format(tolt, sizeof(tolt),\"/Karakterek/%s.ini\", Neve(playerid)); if(dini_Exists(tolt)) { SetPlayerScore(playerid, dini_Int(tolt,\"Szint\")); SetPlayerMoney(playerid, dini_Int(tolt,\"Penz\")); } return 1; } stock SetPlayerMoney(playerid, cash) { ResetPlayerMoney(playerid); return GivePlayerMoney(playerid, cash); } stock Nev(playerid) { new neve[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve)); return neve; } Warning: (166) : warning 203: symbol is never used: \"Info\" [mod]Javítottam a taget tagre![/mod]
3
« Dátum: 2014. augusztus 06. - 21:11:13 »
Helló! Az a helyzet, hogy mindent megírtam a MySQL-nek amivel el tudja érni a tárhelyet de mégis az a helyzet, hogy folyamatosan nem akar felcsatlakozni. A hiba üzenet: [ERROR] CMySQLHandle::Connect - (error #1045) Access denied for user \'samp\'@\'localhost\' (using password: YES) És itt vannak amiket írtam hozzá: #define db_host \"127.0.0.1\" #define db_user \"samp\" #define db_pass \"mysqlpasswort\" #define db_db \"samp\" Ezek. És mégis azt a hibaüzenetet kapom, hogy nem tud felcsatlakozni. Valaki segítene kérlek? Fleslegesen megváltoztatott ikon alap ikonra cserélve, valamint a megfelelõ kategória és a pawn code tag kitéve.
4
« Dátum: 2014. január 01. - 18:15:32 »
Ezt berakod az OnPlayerCommandText alá: if (strcmp(\"/nevki\", cmdtext, true, 10) == 0) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) ShowPlayerNameTagForPlayer(playerid, i, false); return 1; } Tesztelni nem teszteltem, de te gondolom majd a haveroddal teszteled! Szivesen!
5
« Dátum: 2014. január 01. - 17:52:23 »
Ha megadod a koordinátákat, megcsinálom neked a scriptet és csak be kell tenned a szeróba.
6
« Dátum: 2014. január 01. - 17:45:42 »
Helló! Az lenne a problémám, hogy amikor beirom /szunet és kiválasztom a \" Játék Szüneteltetése \" opciót, akkor egyszerûen kifagy a szerver! Mi lehet a gond? Kérlek segítsetek! // Dialogos Játék szüneteltetési Rendszer // Készítette Edy (Zalakaka45) #include new jNeve[MAX_PLAYER_NAME], stringname[128], neve2[MAX_PLAYER_NAME]; //-------|Színek|------ #define KEK 0x2641FEAA //------|Dialógok|------ #define AFK 0 public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" AFK Rendszer by Edy Betöltve!\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { SendClientMessage(playerid, KEK, \"Üdvözöllek a szerveren!\"); SendClientMessage(playerid, KEK, \"A szerver Edy Játék szüneteltetési rendszerét használja!\"); return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(!strcmp(cmdtext, \"/szunet\", true) || !strcmp(cmdtext, \"/afk\", true)) { ShowPlayerDialog(playerid, AFK, DIALOG_STYLE_LIST, \"Szüneteltetési Rendszer\", \"Játék Szüneteltetése\\nFolytatás\" , \"Kiválasztás\", \"Bezárás\"); return 1; } return 0; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == AFK) { if(response) { if(listitem == 0) { GameTextForPlayer(playerid, \"Szunetelteted a jatekot!\", 5000, 2); GetPlayerName(playerid, jNeve, sizeof jNeve); format(stringname, sizeof stringname, \"[szunetel]%s\", jNeve); SetPlayerName(playerid, stringname); TogglePlayerControllable(playerid,0); } if(listitem == 1) { GameTextForPlayer(playerid, \"Folytatod a jatekot!\", 5000, 2); TogglePlayerControllable(playerid,1); SetPlayerName(playerid, neve2); } } return 1; } return 0; }
7
« Dátum: 2014. január 01. - 14:10:05 »
Sziasztok! Írtam egy AFK Rendszert Dialoggal, de nem tudom miért nem mûködik. Rendesen be van helyezve filterscriptbe, bevan irva a server.cfg-be, elinditom a szerót,kiírja, hogy betöltötte. Felmegyek a szerverre, beírom /afk, erre: Unknow Command. A pawno semmi hibát nem jelez ki, még egy Warn-t se. Kérlek segitsetek! Itt van: // Dialogos Szunet Rendszer // Készítette Edy (Zalakaka45) #include //-------|Színek|------ #define KEK 0x2641FEAA //------|Dialógok|------ #define AFK 0 //-----|Átnevezések|------ #define Szunet TogglePlayerControllable #define DialogMegj ShowPlayerDialog #define Uzenet SendClientMessage public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" AFK Rendszer by Edy Betöltve!\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { Uzenet(playerid, KEK, \"Üdvözöllek a szerveren!\"); Uzenet(playerid, KEK, \"A szerver Edy Játék szüneteltetési rendszerét használja!\"); return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/Szunet\", cmdtext, true, 10) == 0) { DialogMegj(playerid, AFK, DIALOG_STYLE_LIST, \"Szüneteltetési Rendszer\", \"Játék Szüneteltetése/nFolytatás\" , \"Kiválasztás\", \"Bezárás\"); return 1; } return 0; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == AFK) { if(response) { if(listitem == 0) { GameTextForPlayer(playerid, \"Te, most épp szünetelteted a játékot!\", 5000, 2); Szunet(playerid,0); } if(listitem == 1) { GameTextForPlayer(playerid, \"Te, abbahagytad a játék szüneteltetését!\", 5000, 2); Szunet(playerid,1); } } return 1; } return 0; }
8
« Dátum: 2013. július 15. - 13:36:40 »
Helló! Szeretnénk a haverommal egy szervert nyitni, egyedi móddal, és szükségünk lenne egy Scriptertársra illetve egy Mapperre! Információk a módrol - A módot Stunt/Drift/Race szervernek tervezzük! - Egyedi Mappolás - Egyedi Mód - Versenyek - MiniGame - DriftSzámláló, drifteléssel lehet pénzt szerezni, ha éppen a drift pályán vagy! - Egyedi AdminRendszer Scriptertárs Tulajdonságai - 13 betöltött életkor! - Nem kell Profi scripter legyen, de minimum Haladó Scripter legyen! - Rendelkezzen mikrofonnal, illetve Skype-al vagy esetleg TS3 kliensel! Mapper Tulajdonságai - 12 betöltött életkor! - Tudja felmutatni minimum 1 munkáját. - Nem muszály rendelkezzen JernelJ vel, elég az MTA mappolás is! Információ a Staffról SzerverGazda/HostFizetõ: GalaxY|Rambi FõScripter: CoolEdy (Én) ScripterTárs: Most kerestetik! Mapper: Most kerestetik! Elérhetõségek: CoolEdy = PM ben! Rambi = PM ben! Nos hát, köszönöm hogy elolvastátok! Várom a jelentkezéseket!
9
« Dátum: 2013. július 08. - 14:35:42 »
Csõ! Háth az lenne a problémám, hogy kimutat egy error-t csak nem értem Mire??!?! Kérlek segitsetek!! D:\\Szerók\\Szeró\\pawno\\include\\YSI\\y_utils.inc(76) : error 017: undefined symbol \"TRUE\" 76 os sor: public automatajavitas(playerid) 76 os sorhoz tartozó dolgok: forward AutomataJavitas(); public automatajavitas(playerid) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return 0; new vehicleid = MegszerezKocsiID(playerid); RepairVehicle(MegszerezKocsiID(playerid)); return 1; } Mód elején: #define MegszerezKocsiID GetPlayerVehicleID
10
« Dátum: 2013. július 08. - 12:01:12 »
Csó! Hát abban szeretném a segitségeteket kérni hogy: Létre szeretnék hozni egy rendõr frakciót, és ehez kérnék egy alapot Dini vel. Kössz elõre is! Helló!
11
« Dátum: 2013. július 07. - 20:17:46 »
Egy perc és megirom neked!
12
« Dátum: 2013. július 07. - 19:54:00 »
Csó! Nah szal, van egy rendõr jelzõlámpám, amit a kocsi tetejére szeretnék rakni, evvel a parancsal: /rendorlampa Az lenne a gondom, hogy nem kéri le az illetõnek a helyét, és a kocsi ID ját. (Gondolom én.) Beirom /rendorlampa, kiirja hogy sikeresen felrakva, de viszont nem rakta fel. A mód elején definálva van: #define Neki SendClientMessage Kérlek segitsetek! Elõre is kössz! Csó! if (strcmp(\"/rendorlampa\", cmdtext, true, 10) == 0) { new ellenoriz[24]; GetPlayerName(playerid, ellenoriz, sizeof(ellenoriz)); if(strcmp(ellenoriz,\"CoolEdy\",true)) { Neki(playerid,Piros,\" Nem vagy Rendõr! \"); } else { new rendorjelzo = CreateObject(19419, 0, 0, 0, 0, 0, 0,2.0); AttachObjectToVehicle(rendorjelzo, GetPlayerVehicleID(playerid),0,0,0, 0.000000, -0.379999, 0.919999); Neki(playerid, Zold, \" Feltetted a villogót, és bekapcsoltad! \"); } return 1; }
13
« Dátum: 2013. július 06. - 17:13:15 »
Helló! Nekem az lenne a gondom, hogy mikor fellépek egy SAMP szerverre akkor nem mutatja az egeret. Szóval, amikor oda tesz minket hogy válasszuk ki a skinünket, akkor én hiába mozgatom a valóságba az egeret nekem a játékba egy helyben áll! Nem tudom mi lehet a hiba. Már újrainstalláltam a GTA-t és a SAMP-ot is és mégsem mozog! Kérlek segitsetek! Köszönöm elõre is! Sziasztok!
14
« Dátum: 2013. június 30. - 11:34:15 »
Helló! Valaki tuddna addni egy linket egy mûködõ LAdmin rendszerröl? Elõre is köszönöm!
15
« Dátum: 2013. június 29. - 07:15:21 »
Sziasztok! Az volna a gondom, hogy a módomba elkészitettem egy dialogos teleportálást(még régebben), és most hozzá adtam új teleportokat. Az a gond hogy nem teleportálja oda, viszont én sem nagyon emlékszem arra hogy hogy csináljam meg mivel már rég nem scripteltem! Kérném a segitségeteket ehez, hogy mi a hiba benne: (Nekem definálva van a mód elején hogy: #define Dialog ShowPlayerDialog) #define DialogDriftek 3 #define DialogStuntok 10 #define DialogTeleport 1 #define DialogVersenyek 2 OnPlayerCommandText függvény alatt: if(!strcmp(cmdtext, \"/tele\", true) || !strcmp(cmdtext, \"/teleport\", true)) { Dialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_LIST, \"TeleportPanel\", \"Versenyek\\nDriftPályák\\nStuntPályák\",\"Kiválaszt\",\"Kilépés\"); return 1; } OnDialogResponse függvény alatt: if ( dialogid == 1 ) { if(response) { if ( listitem == 0) { Dialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Versenyek\",\"VaP\\nÉT\\nML\",\"Kiválaszt\",\"Kilépés\"); } if ( listitem == 1) { Dialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_LIST, \"DriftPályák\",\"Drift\\nDrift2\",\"Kiválaszt\",\"Kilépés\"); } if (listitem == 2) { Dialog(playerid, 10, DIALOG_STYLE_LIST, \"StuntPályák\",\"StuntPark\\n\",\"Kiválaszt\",\"Kilépés\"); } } if ( dialogid == 3 ) { if(response) { if( listitem == 0) { SetPlayerPos(playerid, -2168.2400,-2283.5024,30.2840); } if( listitem == 1) { SetPlayerPos(playerid, -298.7161,1540.8464,75.5625); } } } if ( dialogid == 10) { if(response) { if( listitem == 0) { SetPlayerPos(playerid, -2427.98828125, 1492.7863769531, 15.713349342346); } } } return 1; }
|