Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1
Segítségkérés / TextDrawSetString miatt TEXTLABEL ékezet vesztés (omg)« Dátum: 2016. március 29. - 22:03:54 »
Üdv!
Annyi lenne a problémám, hogy amióta ismétlődő timerrel lekérdezésekkel frissítem a textdrawomat + információkkal mint előtte(azért kell a timer hogy váltakozzon), azóta a textlabelek illetve a materialtext-elt objektek elvesztik az ékezeteket, de csak azok amiken a behelyettesített tartalom szerepel a TEXTLABELEN, és ott is csak a behelyettesített tartalom. Ezt nem tudom másképp elmagyarázni, tudom elég hülyén sikerült de hoztam képeket. Nem értem mi baj van egyébként, átnéztem a szkriptet, és semmi nincs ami miatt ez történhetne, na meg ilyenről még nem is hallottam. Hátha valaki okosabb mint én, ami mondjuk nem nehéz, mert a szövegműveletekhez sík hülye vagyok sampon. E: Igen, én mindig összekeverem a labelt a drawval SZÓVAL SEGÍTSÉG!!! Na de: KÉPEK Itt az előző verzió linkje (amin még ment az ékezetes dolog): https://sampforum.hu/index.php?topic=64767.0 A szkriptet meg nagy reménytelenségemben most akartam publikálni, tehát itt a TELJES kód:
{ jarmuvek[jsz] = x; jsz++; } } if(jInfo[jKozlInterVallum][0] > h || jInfo[jKozlInterVallum][1] <= h) { for(new x = 0; x<jsz;x++) { if(jInfo[jKozlInterVallum][0] > jInfo[jKozlInterVallum][1]) { if(jInfo[jKozlInterVallum][1] <= h && h < jInfo[jKozlInterVallum][0]) { if(nInfo[jarmuvek
{ nInfo[jarmuvek
new n[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(nInfo[jarmuvek
printf(\"[NPC] %s-t garázsba küldtem, mert a járata csak %d-től %d-ig közlekedik(éjszakai)\",n,jInfo[jKozlInterVallum][0],jInfo[jKozlInterVallum][1]); } } }else { if(nInfo[jarmuvek
{ nInfo[jarmuvek
new n[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(nInfo[jarmuvek
printf(\"[NPC] %s-t garázsba küldtem, mert a járata csak %d-től %d-ig közlekedik\",n,jInfo[jKozlInterVallum][0],jInfo[jKozlInterVallum][1]); } } } } } for(new id = 0; id<MAX_MEGALLO;id++) { if(mInfo[id][mVan]) { new mtext[1024]; new jaratoktext[128]=\"Nincs\"; new bool:elso1=true; new ejt[256]=\"\"; for(new i = 0; i<MAX_JARAT;i++) { for(new x = 0; x<jInfo[jMegallokSzama];x++) { if(!strcmp(NPC_Megallok
{ if(elso1) { format(jaratoktext,sizeof(jaratoktext),\"%s\",jInfo[jViszonylat]); elso1 = false; } else { format(jaratoktext,sizeof(jaratoktext),\"%s, %s\",jaratoktext,jInfo[jViszonylat]); } } } new hanyadik = NINCS; for(new y = 0; y<jInfo[jMegallokSzama];y++) { if(!strcmp(NPC_Megallok[y], mInfo[id][mAzonosito], true)) { hanyadik = y; } } new vegallomasid; for(new a=0; a<jInfo[jMegallokSzama];a++) { if(!strcmp(NPC_Megallok[a], jInfo[jVegall], true)) { vegallomasid = a; } } if(hanyadik != NINCS) { for(new x = 0; x<MAX_NPC;x++) { if(nInfo
{ new erkido = 0; new kovid = nInfo
if(kovid >= jInfo[nInfo
for(new k = kovid; k <= hanyadik; k++) { erkido += jInfo[jMenetIdo][k]; erkido += MEGALLO_IDO; } erkido += nInfo
new erktext[64]; if(erkido < 0) format(erktext,sizeof(erktext),\"Késés: %d másodperc\",erkido * NINCS); else format(erktext,sizeof(erktext),\"%d másodperc\",erkido); if(nInfo
{ if(nInfo
if(nInfo
{ new vegallid= MelyikMegallo(jInfo[jVegall]); format(ejt,sizeof(ejt),\"%s%s > %s | %s\\n\",ejt,jInfo[jViszonylat],mInfo[vegallid][mNev],erktext); } else if(nInfo
{ new vegallid= MelyikMegallo(NPC_Megallok[0]); format(ejt,sizeof(ejt),\"%s%s > %s | %s\\n\",ejt,jInfo[jViszonylat],mInfo[vegallid][mNev],erktext); } else if(nInfo
{ new vegallid= MelyikMegallo(NPC_Megallok[0]); format(ejt,sizeof(ejt),\"%s%s > %s | %s\\n\",ejt,jInfo[jViszonylat],mInfo[vegallid][mNev],erktext); } } if(nInfo
{ new vegallid= MelyikMegallo(jInfo[jVegall]); format(ejt,sizeof(ejt),\"%s%s > %s | ? másodperc\\n\",ejt,jInfo[jViszonylat],mInfo[vegallid][mNev]); } } } } } if(NPC_BusStopDebug) format(mtext,sizeof(mtext),\"[MEGÁLLÓ]\\n%s(%s)\\nJáratok: %s\\n============INDULÓ JÁRATOK============\\n%s\",mInfo[id][mNev],mInfo[id][mAzonosito],jaratoktext,ejt); else format(mtext,sizeof(mtext),\"[MEGÁLLÓ]\\n%s\\nJáratok: %s\\n============INDULÓ JÁRATOK============\\n%s\",mInfo[id][mNev],jaratoktext,ejt); UpdateDynamic3DTextLabelText(mInfo[id][mLabel], COLOR_MEGALLO, mtext); } } for(new i = 0; i<MAX_NPC; i++) { if(nInfo[nVan]) { nInfo[nErkIdo]--; if(!nInfo[nAll]) nInfo[nMenetIdo]++; } } for(new i = 0; i<MAX_PLAYERS;i++) { Streamer_Update(i); new buszban = NINCS; for(new id = 0; id<MAX_NPC; id++) { if(IsPlayerInVehicle(i,nInfo[id][nJarmu])) { buszban = id; if(BK_Showed != id) { if(BK_Showed != NINCS) { TextDrawHideForPlayer(i, BK_Keret); TextDrawHideForPlayer(i, BK_Kijelzo); TextDrawHideForPlayer(i, BK_Vegallomas[bK_Showed]); TextDrawHideForPlayer(i, BK_Vonal); TextDrawHideForPlayer(i, BK_Pont1); TextDrawHideForPlayer(i, BK_Pont2); TextDrawHideForPlayer(i, BK_Pont3); TextDrawHideForPlayer(i, BK_Pont4); TextDrawHideForPlayer(i, BK_KovMeg[bK_Showed]); TextDrawHideForPlayer(i, BK_Megallo1[bK_Showed]); TextDrawHideForPlayer(i, BK_Megallo2[bK_Showed]); TextDrawHideForPlayer(i, BK_Megallo3[bK_Showed]); } TextDrawShowForPlayer(i, BK_Keret); TextDrawShowForPlayer(i, BK_Kijelzo); TextDrawShowForPlayer(i, BK_Vegallomas[id]); TextDrawShowForPlayer(i, BK_Vonal); TextDrawShowForPlayer(i, BK_Pont1); TextDrawShowForPlayer(i, BK_Pont2); TextDrawShowForPlayer(i, BK_Pont3); TextDrawShowForPlayer(i, BK_Pont4); TextDrawShowForPlayer(i, BK_KovMeg[id]); TextDrawShowForPlayer(i, BK_Megallo1[id]); TextDrawShowForPlayer(i, BK_Megallo2[id]); TextDrawShowForPlayer(i, BK_Megallo3[id]); BK_Showed = id; } } } if(buszban == NINCS) { if(BK_Showed != NINCS) { new id = BK_Showed; TextDrawHideForPlayer(i, BK_Keret); TextDrawHideForPlayer(i, BK_Kijelzo); TextDrawHideForPlayer(i, BK_Vegallomas[id]); TextDrawHideForPlayer(i, BK_Vonal); TextDrawHideForPlayer(i, BK_Pont1); TextDrawHideForPlayer(i, BK_Pont2); TextDrawHideForPlayer(i, BK_Pont3); TextDrawHideForPlayer(i, BK_Pont4); TextDrawHideForPlayer(i, BK_KovMeg[id]); TextDrawHideForPlayer(i, BK_Megallo1[id]); TextDrawHideForPlayer(i, BK_Megallo2[id]); TextDrawHideForPlayer(i, BK_Megallo3[id]); } BK_Showed = NINCS; } } return 1; } public MonitorTimer(id) { new vegallid; new string[128]; new vegallomasid; new jid = nInfo[id][nJaratID]; new kovid = MelyikMegallo(NPC_Megallok[jid][nInfo[id][nHolTart]]); for(new a=0; a<jInfo[jid][jMegallokSzama];a++) { if(!strcmp(NPC_Megallok[jid][a], jInfo[jid][jVegall], true)) { vegallomasid = a; } } new m1=NINCS,m2=NINCS,m3=NINCS; if(nInfo[id][nHolTart] < vegallomasid) { vegallid= MelyikMegallo(jInfo[jid][jVegall]); if(nInfo[id][nHolTart]+1 <= vegallomasid) m1=MelyikMegallo(NPC_Megallok[jid][nInfo[id][nHolTart]+1]); else m1=NINCS; if(nInfo[id][nHolTart]+2 <= vegallomasid) m2=MelyikMegallo(NPC_Megallok[jid][nInfo[id][nHolTart]+2]); else m2=NINCS; if(nInfo[id][nHolTart]+3 <= vegallomasid) m3=MelyikMegallo(NPC_Megallok[jid][nInfo[id][nHolTart]+3]); else m3=NINCS; } else { vegallid= MelyikMegallo(NPC_Megallok[jid][0]); if(nInfo[id][nHolTart]+1 >= vegallomasid) m1=MelyikMegallo(NPC_Megallok[jid][nInfo[id][nHolTart]+1]); else m1=NINCS; if(nInfo[id][nHolTart]+2 >= vegallomasid) m2=MelyikMegallo(NPC_Megallok[jid][nInfo[id][nHolTart]+2]); else m2=NINCS; if(nInfo[id][nHolTart]+3 >= vegallomasid) m3=MelyikMegallo(NPC_Megallok[jid][nInfo[id][nHolTart]+3]); else m3=NINCS; if(nInfo[id][nHolTart]+1 == jInfo[jid][jMegallokSzama]) m1=MelyikMegallo(NPC_Megallok[jid][0]); if(nInfo[id][nHolTart]+2 == jInfo[jid][jMegallokSzama]) m2=MelyikMegallo(NPC_Megallok[jid][0]); if(nInfo[id][nHolTart]+3 == jInfo[jid][jMegallokSzama]) m3=MelyikMegallo(NPC_Megallok[jid][0]); } format(string,sizeof(string),\"%s \", jInfo[jid][jViszonylat]); if(nInfo[id][nBug][0] == 1) SetDynamicObjectMaterialText(nInfo[id][nKijelzoJSZ],0,\" \",OBJECT_MATERIAL_SIZE_256x128,\"Arial\",24,1,0xFFFFFFFF,0,1); else SetDynamicObjectMaterialText(nInfo[id][nKijelzoJSZ],0,string,OBJECT_MATERIAL_SIZE_256x128,\"Arial\",24,1,0xFFFFFFFF,0,1); if(nInfo[id][nMenetAllapot] == 0 || nInfo[id][nMenetAllapot] == 3) format(string, sizeof(string), \"{FFFFFF}%s {0080FF}%s\", jInfo[jid][jViszonylat], jInfo[jid][jEgyebSzoveg]); else { if(nInfo[id][nAll]) { if(nInfo[id][nAllasOka] == MEGALLO) format(string, sizeof(string), \"{FFFFFF}%s {0080FF}> {FFFFFF}%s\", jInfo[jid][jViszonylat], mInfo[vegallid][mNev]); else format(string, sizeof(string), \"{FFFFFF}%s {0080FF}> {FFFFFF}%s\\nKérlek ne akadályozd az NPC-t a közlekedésben!\", jInfo[jid][jViszonylat], mInfo[vegallid][mNev]); } else format(string, sizeof(string), \"{FFFFFF}%s {0080FF}> {FFFFFF}%s\\n{0080FF}Következő megálló: {FFFFFF}%s\", jInfo[jid][jViszonylat], mInfo[vegallid][mNev], mInfo[kovid][mNev]); } UpdateDynamic3DTextLabelText(nInfo[id][nLabel], COLOR_WHITE, string); format(nInfo[id][nKijelzoSzoveg],128,\"%s\", mInfo[vegallid][mNev]); if(nInfo[id][nMonitorState] == 0) { format(string,sizeof(string),\"%s > %s\",jInfo[jid][jViszonylat],mInfo[vegallid][mNev]); TextDrawSetString(BK_Vegallomas[id],string); format(string,sizeof(string),\"%s\",mInfo[kovid][mNev]); TextDrawSetString(BK_KovMeg[id],string); if(m1!= NINCS) { format(string, sizeof(string), \"%s\", mInfo[m1][mNev]); TextDrawSetString(BK_Megallo1[id],string); } else TextDrawSetString(BK_Megallo1[id],\" \"); if(m2!= NINCS) { format(string, sizeof(string), \"%s\", mInfo[m2][mNev]); TextDrawSetString(BK_Megallo2[id],string); } else TextDrawSetString(BK_Megallo2[id],\" \"); if(m3!= NINCS) { format(string, sizeof(string), \"%s\", mInfo[m3][mNev]); TextDrawSetString(BK_Megallo3[id],string); } else TextDrawSetString(BK_Megallo3[id],\" \"); } else if(nInfo[id][nMonitorState] == 1) { if(jInfo[jid][jEgyebSzovegVan]) format(string,sizeof(string),\"%s %s\",jInfo[jid][jViszonylat],jInfo[jid][jEgyebSzoveg]); else format(string,sizeof(string),\"%s > %s\",jInfo[jid][jViszonylat],mInfo[vegallid][mNev]); TextDrawSetString(BK_Vegallomas[id],string); if(nInfo[id][nHolTart] == vegallomasid || nInfo[id][nHolTart] == 0) TextDrawSetString(BK_KovMeg[id],\"végállomás\"); else TextDrawSetString(BK_KovMeg[id],mInfo[kovid][mNev]); if(m1!= NINCS) { if(nInfo[id][nHolTart]+1 == vegallomasid || nInfo[id][nHolTart]+1 == jInfo[jid][jMegallokSzama]) TextDrawSetString(BK_Megallo1[id],\"végállomás\"); else { format(string,sizeof(string),\"%s\",mInfo[m1][mNev]); TextDrawSetString(BK_Megallo1[id],string); } } else TextDrawSetString(BK_Megallo1[id],\" \"); if(m2!= NINCS) { if(nInfo[id][nHolTart]+2 == vegallomasid || nInfo[id][nHolTart]+2 == jInfo[jid][jMegallokSzama]) TextDrawSetString(BK_Megallo2[id],\"végállomás\"); else { format(string,sizeof(string),\"%s\",mInfo[m2][mNev]); TextDrawSetString(BK_Megallo2[id],string); } } else TextDrawSetString(BK_Megallo2[id],\" \"); if(m3!= NINCS) { if(nInfo[id][nHolTart]+3 == vegallomasid || nInfo[id][nHolTart]+3 == jInfo[jid][jMegallokSzama]) TextDrawSetString(BK_Megallo3[id],\"végállomás\"); else { format(string,sizeof(string),\"%s\",mInfo[m3][mNev]); TextDrawSetString(BK_Megallo3[id],string); } } else TextDrawSetString(BK_Megallo3[id],\" \"); } else if(nInfo[id][nMonitorState] == 2) { format(string,sizeof(string),\"%s > %s\",jInfo[jid][jViszonylat],mInfo[vegallid][mNev]); TextDrawSetString(BK_Vegallomas[id],string); if(VanAtszallas(jid,kovid)) { format(string,sizeof(string),\"%s\",Atszallasok(jid,kovid)); TextDrawSetString(BK_KovMeg[id],string); } else { format(string,sizeof(string),\"%s\",mInfo[kovid][mNev]); TextDrawSetString(BK_KovMeg[id],string); } if(m1!= NINCS) { if(VanAtszallas(jid,m1)) { format(string,sizeof(string),\"%s\",Atszallasok(jid,m1)); TextDrawSetString(BK_Megallo1[id],string); } else { format(string,sizeof(string),\"%s\",mInfo[m1][mNev]); TextDrawSetString(BK_Megallo1[id],string); } } else TextDrawSetString(BK_Megallo1[id],\" \"); if(m2!= NINCS) { if(VanAtszallas(jid,m2)) { format(string,sizeof(string),\"%s\",Atszallasok(jid,m2)); TextDrawSetString(BK_Megallo2[id],string); } else { format(string,sizeof(string),\"%s\",mInfo[m2][mNev]); TextDrawSetString(BK_Megallo2[id],string); } } else TextDrawSetString(BK_Megallo2[id],\" \"); if(m3!= NINCS) { if(VanAtszallas(jid,m3)) { format(string,sizeof(string),\"%s\",Atszallasok(jid,m3)); TextDrawSetString(BK_Megallo3[id],string); } else { format(string,sizeof(string),\"%s\",mInfo[m3][mNev]); TextDrawSetString(BK_Megallo3[id],string); } } else TextDrawSetString(BK_Megallo3[id],\" \"); } else if(nInfo[id][nMonitorState] == 3) { if(jInfo[jid][jEgyebSzovegVan]) format(string,sizeof(string),\"%s %s\",jInfo[jid][jViszonylat],jInfo[jid][jEgyebSzoveg]); else format(string,sizeof(string),\"%s > %s\",jInfo[jid][jViszonylat],mInfo[vegallid][mNev]); TextDrawSetString(BK_Vegallomas[id],string); format(string,sizeof(string),\"%s\",mInfo[kovid][mNev]); TextDrawSetString(BK_KovMeg[id],string); if(m1!= NINCS) { format(string,sizeof(string),\"%s\",mInfo[m1][mNev]); TextDrawSetString(BK_Megallo1[id],string); } else TextDrawSetString(BK_Megallo1[id],\" \"); if(m2!= NINCS) { format(string,sizeof(string),\"%s\",mInfo[m2][mNev]); TextDrawSetString(BK_Megallo2[id],string); } else TextDrawSetString(BK_Megallo2[id],\" \"); if(m3!= NINCS) { format(string,sizeof(string),\"%s\",mInfo[m3][mNev]); TextDrawSetString(BK_Megallo3[id],string); } else TextDrawSetString(BK_Megallo3[id],\" \"); } nInfo[id][nMonitorState]++; if(nInfo[id][nMonitorState] >=4)nInfo[id][nMonitorState] = 0; return 1; } stock Atszallasok(jid,megalloid) { new h,mi,s; gettime(h,mi,s); new atszstr[32] = \"\"; new atsz=0; new bool:volt[MAX_JARAT]; for(new i = 0; i<MAX_JARAT;i++) { if(i != jid) { for(new m = 0; m < jInfo[jMegallokSzama]; m++) { new megalloid2 = MelyikMegallo(NPC_Megallok[m]); if(megalloid2 == megalloid || !strcmp(mInfo[megalloid][mNev], mInfo[megalloid2][mNev], true)) { if(!volt) { if(jInfo[jKozlInterVallum][0] > jInfo[jKozlInterVallum][1]) { if(jInfo[jKozlInterVallum][1] > h || h >= jInfo[jKozlInterVallum][0]) { if(atsz <1) format(atszstr,32,\"Átsz: %s\",jInfo[jViszonylat]); else format(atszstr,32,\"%s, %s\",atszstr, jInfo[jViszonylat]); atsz++; volt = true; } } else { if(jInfo[jKozlInterVallum][0] <= h && jInfo[jKozlInterVallum][1] > h) { if(atsz <1) format(atszstr,32,\"Átsz: %s\",jInfo[jViszonylat]); else format(atszstr,32,\"%s, %s\",atszstr, jInfo[jViszonylat]); atsz++; volt = true; } } } } } } } return atszstr; } forward VanAtszallas(jid,megalloid); public VanAtszallas(jid,megalloid) { new h,mi,s; gettime(h,mi,s); new atsz=0; new bool:volt[MAX_JARAT]; for(new i = 0; i<MAX_JARAT;i++) { if(i != jid) { for(new m = 0; m < jInfo[jMegallokSzama]; m++) { new megalloid2 = MelyikMegallo(NPC_Megallok[m]); if(megalloid2 == megalloid || !strcmp(mInfo[megalloid][mNev], mInfo[megalloid2][mNev], true)) { if(!volt) { if(jInfo[jKozlInterVallum][0] > jInfo[jKozlInterVallum][1]) { if(jInfo[jKozlInterVallum][1] > h || h >= jInfo[jKozlInterVallum][0]) { atsz++; volt = true; } } else { if(jInfo[jKozlInterVallum][0] <= h && jInfo[jKozlInterVallum][1] > h) { atsz++; volt = true; } } } } } } } if(atsz>0) return true; return false; } public JaratKovCheck(jid) { new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); new van = false; for(new i = 0; i<MAX_NPC;i++) { if(nInfo[nJaratID] == jid) { if(nInfo[nAll] && nInfo[nHolTart] == 0) { if(nInfo[nMenetAllapot] == 3) { new str[64];format(str,sizeof(str),\"9%d2\",jid); new n[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(nInfo[nPlayerID],n,sizeof(n)); printf(\"[NPC] %s-t garázsba küldtem\",n); nInfo[nJaratID] = strval(str); SetTimerEx(\"NPC_Start\",tsecond(3),false,\"d\",i); } else { van = true; SetTimerEx(\"NPC_Start\",tsecond(3),false,\"d\",i); for(new x = 0; x<MAX_NPC;x++) { if(nInfo
{ if(nInfo
{ new n[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(nInfo
printf(\"[NPC] %s-t garázsba küldtem, mert fölöslegessé vált\",n); new str[64]; if(jid >=900) { if((jid-901) % 10 == 0 || jid-901 == 0) format(str,sizeof(str),\"%d\",jid+1); else format(str,sizeof(str),\"%d\",jid); } else format(str,sizeof(str),\"9%d2\",jid); nInfo
nInfo
SetTimerEx(\"NPC_Start\",tsecond(3),false,\"d\",x); } } } return 1; } } } } if(!van) { if(jInfo[jid][jKozlInterVallum][0] > jInfo[jid][jKozlInterVallum][1]) { if(jInfo[jid][jKozlInterVallum][1] > h || h >= jInfo[jid][jKozlInterVallum][0]) { NPCBetoltes(jid); printf(\"[NPC] %s járatra betöltöttem egy NPC-t mert %d-től %d-ig közlekedik\",jInfo[jid][jViszonylat],jInfo[jid][jKozlInterVallum][0],jInfo[jid][jKozlInterVallum][1]); } } else { if(jInfo[jid][jKozlInterVallum][0] <= h && jInfo[jid][jKozlInterVallum][1] > h) { NPCBetoltes(jid); printf(\"[NPC] %s járatra betöltöttem egy NPC-t mert %d-től %d-ig közlekedik\",jInfo[jid][jViszonylat],jInfo[jid][jKozlInterVallum][0],jInfo[jid][jKozlInterVallum][1]); } } } return 1; } public KijelzoLapozas() { for(new id=0; id<MAX_NPC; id++) { if(nInfo[id][nVan]) { new szoveg[512]; new jid=nInfo[id][nJaratID]; if(nInfo[id][nBug][1] == 1) { SetDynamicObjectMaterialText(nInfo[id][nKijelzo],0,\" \",OBJECT_MATERIAL_SIZE_256x128,\"Arial\",24,1,0xFFFFFFFF,0,1); }else { if(nInfo[id][nBug][2] == 1) { if(jInfo[jid][jEgyebSzovegVan]) { if(nInfo[id][nMenetAllapot] == 0 || nInfo[id][nMenetAllapot] == 3) format(szoveg,sizeof(szoveg),\" %s\",jInfo[jid][jEgyebSzoveg]); else format(szoveg,sizeof(szoveg),\" %s > %s\",jInfo[jid][jEgyebSzoveg],nInfo[id][nKijelzoSzoveg]); } else { format(szoveg,sizeof(szoveg),\" %s\",nInfo[id][nKijelzoSzoveg]); } }else{ if(jInfo[jid][jEgyebSzovegVan]) { if(nInfo[id][nMenetAllapot] == 0 || nInfo[id][nMenetAllapot] == 3) format(szoveg,sizeof(szoveg),\" %s %s %s %s %s %s %s %s %s %s\",jInfo[jid][jEgyebSzoveg],jInfo[jid][jEgyebSzoveg],jInfo[jid][jEgyebSzoveg],jInfo[jid][jEgyebSzoveg],jInfo[jid][jEgyebSzoveg],jInfo[jid][jEgyebSzoveg],jInfo[jid][jEgyebSzoveg],jInfo[jid][jEgyebSzoveg],jInfo[jid][jEgyebSzoveg],jInfo[jid][jEgyebSzoveg]); else format(szoveg,sizeof(szoveg),\" %s > %s %s > %s %s > %s %s > %s %s > %s\",jInfo[jid][jEgyebSzoveg],nInfo[id][nKijelzoSzoveg],jInfo[jid][jEgyebSzoveg],nInfo[id][nKijelzoSzoveg],jInfo[jid][jEgyebSzoveg],nInfo[id][nKijelzoSzoveg],jInfo[jid][jEgyebSzoveg],nInfo[id][nKijelzoSzoveg],jInfo[jid][jEgyebSzoveg],nInfo[id][nKijelzoSzoveg]); } else { format(szoveg,sizeof(szoveg),\" %s %s %s %s %s %s %s %s %s %s\",nInfo[id][nKijelzoSzoveg],nInfo[id][nKijelzoSzoveg],nInfo[id][nKijelzoSzoveg],nInfo[id][nKijelzoSzoveg],nInfo[id][nKijelzoSzoveg],nInfo[id][nKijelzoSzoveg],nInfo[id][nKijelzoSzoveg],nInfo[id][nKijelzoSzoveg],nInfo[id][nKijelzoSzoveg],nInfo[id][nKijelzoSzoveg]); } } new hossza=strlen(szoveg),ujszov[128]; if(hossza >= 15) { if(nInfo[id][nBug][2] == 1) { strmid(ujszov,szoveg,0,15-strlen(jInfo[jid][jViszonylat])); SetDynamicObjectMaterialText(nInfo[id][nKijelzo],0,ujszov,OBJECT_MATERIAL_SIZE_256x128,\"Arial\",24,1,0xFFFFFFFF,0,1); } else { if(nInfo[id][nKijelzoState] >= (hossza-15-strlen(jInfo[jid][jViszonylat])) || nInfo[id][nKijelzoState] < 0) { nInfo[id][nKijelzoState] = 0; } strmid(ujszov,szoveg,nInfo[id][nKijelzoState],(nInfo[id][nKijelzoState] + 16-strlen(jInfo[jid][jViszonylat]))); SetDynamicObjectMaterialText(nInfo[id][nKijelzo],0,ujszov,OBJECT_MATERIAL_SIZE_256x128,\"Arial\",24,1,0xFFFFFFFF,0,1); nInfo[id][nKijelzoState]++; } } else { SetDynamicObjectMaterialText(nInfo[id][nKijelzo],0,nInfo[id][nKijelzoSzoveg],OBJECT_MATERIAL_SIZE_256x128,\"Arial\",24,1,0xFFFFFFFF,0,1); } } } } return 1; } public NPC_Start(id) { new jid = nInfo[id][nJaratID]; SCM(nInfo[id][nPlayerID],NINCS,jInfo[jid][jFileName]); nInfo[id][nHolTart] = 1; nInfo[id][nAll] = false; if(nInfo[id][nMenetAllapot] != 0 && nInfo[id][nMenetAllapot] != 3) { nInfo[id][nMenetAllapot] = 1; nInfo[id][nBug][0] = random(10); nInfo[id][nBug][1] = random(10); nInfo[id][nBug][2] = random(10); } SCM(nInfo[id][nPlayerID],NINCS,NPC_AKCIO_START); nInfo[id][nMenetIdo] = 0; nInfo[id][nErkIdo] = 0; return 1; } public NPC_Pause(id) { new jid = nInfo[id][nJaratID]; nInfo[id][nAll] = true; nInfo[id][nAllasOka] = MEGALLO; SCM(nInfo[id][nPlayerID],NINCS,NPC_AKCIO_PAUSE); if(jInfo[jid][jMenetIdo][nInfo[id][nHolTart]] > nInfo[id][nMenetIdo] || jInfo[jid][jMenetIdo][nInfo[id][nHolTart]] < 3 ) { jInfo[jid][jMenetIdo][nInfo[id][nHolTart]] = nInfo[id][nMenetIdo]; new file[64]; format(file,sizeof(file),\"/LSTKRv2/Jaratok/%d.ini\",jid); new temp[128]; format(temp,sizeof(temp),\"MenetIdo_%d\",nInfo[id][nHolTart]); dini_IntSet(file,temp,jInfo[jid][jMenetIdo][nInfo[id][nHolTart]]); } nInfo[id][nMenetIdo] = MEGALLO_IDO; new bool:tovabbmehet=true; new vegallomasid; for(new i=0; i<jInfo[jid][jMegallokSzama];i++) { if(!strcmp(NPC_Megallok[jid], jInfo[jid][jVegall], true)) { vegallomasid = i; } } if(nInfo[id][nHolTart] < vegallomasid) { if(nInfo[id][nMenetAllapot] == 2) nInfo[id][nMenetAllapot] = 1; } else if(nInfo[id][nHolTart] >= vegallomasid) { if(nInfo[id][nMenetAllapot] == 3 && (jid / 900) >= 1 && jid % 2 == 0) { new n[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(nInfo[id][nPlayerID],n,sizeof(n)); printf(\"[NPC] %s beért a garázsba, kickeltem!\",n); DestroyDynamic3DTextLabel(nInfo[id][nLabel]); KillTimer(nInfo[id][nCheckTimer]); KillTimer(nInfo[id][nMonitorTimer]); SetDynamicObjectMaterialText(nInfo[id][nKijelzo],0,\"Garázsmenet\",OBJECT_MATERIAL_SIZE_256x128,\"Arial\",24,1,0xFFFFFFFF,0,1); Kick(nInfo[id][nPlayerID]); nInfo[id][nVan] = false; } else if(nInfo[id][nMenetAllapot] == 3 && (jid / 900) >= 1 && jid % 2 != 0) { new str[64];format(str,sizeof(str),\"%d\",jid+1); new n[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(nInfo[id][nPlayerID],n,sizeof(n)); printf(\"[NPC] %s-t garázsba küldtem\",n); nInfo[id][nJaratID] = strval(str); SetTimerEx(\"NPC_Start\",tsecond(3),false,\"d\",id); } else if(nInfo[id][nMenetAllapot] == 0 && (jid / 9) >= 1) { new a[32], b[32]; format(a,sizeof(a),\"%d\",nInfo[id][nJaratID]); strmid(b,a,1,strlen(a)-1); nInfo[id][nJaratID] = strval(b); new n[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(nInfo[id][nPlayerID],n,sizeof(n)); printf(\"[NPC] %s-t elindítottam a járatán, kiért a garázsból\",n); nInfo[id][nMenetAllapot] = 1; tovabbmehet = false; nInfo[id][nHolTart] = 0; SetTimerEx(\"NPC_Start\",tsecond(3),false,\"d\",id); } if(nInfo[id][nMenetAllapot] == 1) nInfo[id][nMenetAllapot] = 2; } if(nInfo[id][nHolTart] == 0) { if((nInfo[id][nMenetAllapot] == 3 || nInfo[id][nMenetAllapot] == 0) && nInfo[id][nJaratID] >= 900) tovabbmehet = false; if(jInfo[nInfo[id][nJaratID]][jKovetesiPerc] > 0) { tovabbmehet = false; } if(nInfo[id][nMenetAllapot] == 3) { new str[64];format(str,sizeof(str),\"9%d2\",jid); new n[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(nInfo[id][nPlayerID],n,sizeof(n)); printf(\"[NPC] %s-t garázsba küldtem\",n); nInfo[id][nJaratID] = strval(str); SetTimerEx(\"NPC_Start\",tsecond(3),false,\"d\",id); } } if(tovabbmehet && nInfo[id][nHolTart] != 0) SetTimerEx(\"NPC_Resume\",tsecond(MEGALLO_IDO),false,\"d\",id); Bemond(id,MEGALLONEV); nInfo[id][nBemondta]=true; return 1; } public NPC_Resume(id) { if(nInfo[id][nMenetAllapot] == 3 && nInfo[id][nJaratID] >= 900) return 1; new jid = nInfo[id][nJaratID]; nInfo[id][nAll] = false; nInfo[id][nBemondta] = false; new vegallomasid; for(new i=0; i<jInfo[jid][jMegallokSzama];i++) { if(!strcmp(NPC_Megallok[jid], jInfo[jid][jVegall], true)) { vegallomasid = i; } } if(nInfo[id][nHolTart] == 0 || nInfo[id][nHolTart] == vegallomasid) { SetTimerEx(\"Bemond\",tsecond(3),false,\"dd\",id,UDV); nInfo[id][nBemondta] = true; } nInfo[id][nHolTart]++; if(nInfo[id][nHolTart] == 0 || nInfo[id][nHolTart] == vegallomasid) { SetTimerEx(\"Bemond\",tsecond(1),false,\"dd\",id,KOVETKEZO); nInfo[id][nBemondta] = true; } if(nInfo[id][nHolTart] >= jInfo[jid][jMegallokSzama]) nInfo[id][nHolTart] = 0; nInfo[id][nErkIdo] = jInfo[jid][jMenetIdo][nInfo[id][nHolTart]]; SCM(nInfo[id][nPlayerID],NINCS,NPC_AKCIO_RESUME); return 1; } public Bemond(id,tipus) { #if defined BEMONDAS new jid = nInfo[id][nJaratID],vegallomasid,kovid=MelyikMegallo(NPC_Megallok[jid][nInfo[id][nHolTart]]); for(new i=0; i<jInfo[jid][jMegallokSzama];i++) { if(!strcmp(NPC_Megallok[jid], jInfo[jid][jVegall], true)) { vegallomasid = i; } } if(tipus==MEGALLONEV) { new str[300]; format(str,sizeof(str),\"%s%s\",HANGOK_ELERHETOSEGE,mInfo[kovid][mHang]); if(nInfo[id][nHolTart] == vegallomasid || nInfo[id][nHolTart] == 0) { SetTimerEx(\"Bemond\",tsecond(mInfo[kovid][mHangTime]) + 200,false,\"dd\",id,VEGALLOMAS); } for(new i = 0; i<MAX_PLAYERS;i++) { if(IsPlayerInVehicle(i,nInfo[id][nJarmu])) { PlayAudioStreamForPlayer(i,str); } } return 1; } else if(tipus==KOVETKEZO) { new str[300]; format(str,sizeof(str),\"%skov.mp3\",HANGOK_ELERHETOSEGE); for(new i = 0; i<MAX_PLAYERS;i++) { if(IsPlayerInVehicle(i,nInfo[id][nJarmu])) { PlayAudioStreamForPlayer(i,str); } } SetTimerEx(\"Bemond\",tsecond(3),false,\"dd\",id,MEGALLONEV); return 1; } else if(tipus==UDV) { new str[300]; format(str,sizeof(str),\"%sudv.mp3\",HANGOK_ELERHETOSEGE); for(new i = 0; i<MAX_PLAYERS;i++) { if(IsPlayerInVehicle(i,nInfo[id][nJarmu])) { PlayAudioStreamForPlayer(i,str); } } SetTimerEx(\"Bemond\",tsecond(3),false,\"dd\",id,KOVETKEZO); return 1; } else if(tipus==VEGALLOMAS) { new str[300]; if(nInfo[id][nAll]) { format(str,sizeof(str),\"%svegallviszlat.mp3\",HANGOK_ELERHETOSEGE); for(new i = 0; i<MAX_PLAYERS;i++) { if(IsPlayerInVehicle(i,nInfo[id][nJarmu])) { PlayAudioStreamForPlayer(i,str); } } } else { format(str,sizeof(str),\"%svegall.mp3\",HANGOK_ELERHETOSEGE); for(new i = 0; i<MAX_PLAYERS;i++) { if(IsPlayerInVehicle(i,nInfo[id][nJarmu])) { PlayAudioStreamForPlayer(i,str); } } } return 1; } #endif return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { if(IsPlayerNPC(playerid)) { new n[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,n,sizeof(n)); for(new i = 0; i<MAX_NPC;i++) { new ji = nInfo[nJaratID]; if(nInfo[nVan]) { if(!strcmp(nInfo[nPlayerName], n, true)) { nInfo[nPlayerID] = playerid; printf(\"[NPC] %s csatlakozott | Viszonylat: %s\",n,jInfo[ji][jViszonylat]); SpawnPlayer(playerid); NPC_ID[playerid] = i; } } } } return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { if(IsPlayerNPC(playerid)) { new n[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,n,sizeof(n)); for(new i = 0; i<MAX_NPC;i++) { new ji = nInfo[nJaratID]; if(nInfo[nVan]) { if(!strcmp(nInfo[nPlayerName], n, true)) { PutPlayerInVehicle(playerid,nInfo[nJarmu],0); SCM(playerid,NINCS,jInfo[ji][jFileName]); printf(\"[NPC] %s spawnolt | Viszonylat: %s\",n,jInfo[ji][jViszonylat]); nInfo[nCheckTimer] = SetTimerEx(\"NPCCheck\",200,true,\"d\",i); //nInfo[nMonitorTimer] = SetTimerEx(\"MonitorTimer\",2000,true,\"d\",i); nInfo[nMenetAllapot] = 0; new str[64];format(str,sizeof(str),\"9%d1\",ji); nInfo[nJaratID] = strval(str); SetTimerEx(\"NPC_Start\",tsecond(3),false,\"d\",i); } } } } return 1; } public Float:GetDistanceToPoint(playerid, Float:x1, Float:y1, Float:z1) { new Float:x2,Float:y2,Float:z2; GetPlayerPos(playerid,x2,y2,z2); return GetDistanceBetweenPoints(x1,y1,z1,x2,y2,z2); } public Float:GetDistanceBetweenPoints(Float:x1,Float:y1,Float:z1,Float:x2,Float:y2,Float:z2) { return floatadd(floatadd(floatsqroot(floatpower(floatsub(x1,x2),2)),floatsqroot(floatpower(floatsub(y1,y2),2))),floatsqroot(floatpower(floatsub(z1,z2),2))); } stock MegalloBetoltes() { new h,mi,s,y,m,d; for(new i = 0; i<MAX_MEGALLO;i++) { new file[64]; format(file,sizeof(file),\"/LSTKRv2/Megallok/%d.ini\",i); if(dini_Exists(file)) { mInfo[mVan] = true; format(mInfo[mAzonosito],128,\"%s\",dini_Get(file,\"Azonosito\")); format(mInfo[mHang],32,\"%s\",dini_Get(file,\"Hang\")); format(mInfo[mNev],256,\"%s\",dini_Get(file,\"Nev\")); mInfo[mHangTime] = dini_Int(file,\"HangTime\"); mInfo[mPos][0] = dini_Float(file,\"PosX\"); mInfo[mPos][1] = dini_Float(file,\"PosY\"); mInfo[mPos][2] = dini_Float(file,\"PosZ\"); new mtext[256]; format(mtext,sizeof(mtext),\"MEGÁLLÓ\\n%s\",mInfo[mNev]); mInfo[mLabel] = CreateDynamic3DTextLabel(mtext, COLOR_MEGALLO, mInfo[mPos][0], mInfo[mPos][1], mInfo[mPos][2] + 7.5, 30.0, INVALID_PLAYER_ID, INVALID_VEHICLE_ID); getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); printf(\"[%s %d.%02d.%02d. %02d:%02d]: Megálló %s[%s] betöltve\",SZERVERNEVE2,y,m,d,h,mi,mInfo[mNev],mInfo[mAzonosito]); } } return 1; } stock MegalloMentes() { for(new id = 0; id<MAX_MEGALLO;id++) { if(mInfo[id][mVan]) { new file[64]; format(file,sizeof(file),\"/LSTKRv2/Megallok/%d.ini\",id); if(!dini_Exists(file)) { dini_Create(file); } dini_Set(file,\"Azonosito\",mInfo[id][mAzonosito]); dini_Set(file,\"Nev\",mInfo[id][mNev]); dini_Set(file,\"Hang\",mInfo[id][mHang]); dini_FloatSet(file,\"PosX\",mInfo[id][mPos][0]); dini_FloatSet(file,\"PosY\",mInfo[id][mPos][1]); dini_FloatSet(file,\"PosZ\",mInfo[id][mPos][2]); dini_IntSet(file,\"HangTime\" 2
SA-MP: Szerverfejlesztés / [NPC] LSTKRv2 - Intelligens NPC közlekedés - v2.5« Dátum: 2016. március 26. - 14:49:45 »
Üdv mindenkinek
Bár nem igazán szkriptelek már, néha néha kedvet kapok egy kis NPC-zéshez. Ez szülte a LYLRP NPC közlekedés szkript továbbfejlesztését. Mivel a LYLRP NPC szkriptje az LSTKR szkriptem alapjaira épült, a továbbfejlesztett változata az LSTKRv2 nevet kapta. Na de nem rizsázok, lássuk: Tartalom: Menetrend szerint közlekedő járatok
Garázsmenet szimuláció
Dinamikus rendszer
Utastájékoztatás
Kezelhető NPC-k
Okos NPC-k
Szándékos hibák (valóság-szimuláció)
Ismert hibák
Licensz, egyebek Módosítva publikálni csak engedéllyel. Saját használatra módosítható! Az ismert hibák nagy része idő/kedv hiányában nem lett kijavítva. Amennyiben javítasz egy hibát, azt feltétlenül küldd el nekem e-mailben! Várható újdonságok Utastájékoztató monitor megújulása
Vonat Valóság-szimuláció bővülése
HAMAROSAN ANGOL NYELVEN IS! COMING SOON IN ENGLISH LANGUAGE! Kapcsolat: [email protected] >>> Tárgy: LSTKRv2 Letöltés Magyar Angol(még nem elérhető) Amennyiben igény van képre, szóljatok! 3
SA-MP: Szerverfejlesztés / Live Your Life Roleplay v0.8.5 2015.12.21 MAP NÉLKÜL!!!« Dátum: 2015. december 21. - 17:13:42 »
Hoztam nektek egy livjórlájfot!
2015.08.06. óta a módban érdemi fejlesztés nem volt, csak bugjavítások történtek, illetve az NPC rendszer frissülgetett. Rúni a mapot publikálni sajnos nem engedte, úgyhogy csak kódot kaptok. A mód 0-ról van írva sajátkezüleg, külső szkript ami bele lett írva, az egy angol tuning rendszer (tesztként, de nem lett kivéve) illetve az indexrendszerben fel lettek használva a ClassRPG-ben található lemért koordináták(nem az egész index cuccuk). Ja meg az óriáskerék. A módban szinte minden dinamikus, IG testreszabható. Fontos, hogy sokminden még régi technikával készült. Elkezdtem átírni mysql-be, meg grafikus objektmozgatás, meg minden, de félbehagytam, úgyhogy mindegy. Jah, és fölösleges sorokkal is bővelkedik a mód Szintén fontos, hogy a mód nincs megnyitásra alkalmas állapotban, tehát még kell rajta feljeszteni, ha meg akarja valaki nyitni. Ha valamit kezdesz vele, azért dobj egy emailt, kiváncsi vagyok! ([email protected]) A többi a változásnaplóban(formázatlan, sorry): _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Live Your Life RolePlay - Verziótörténet | -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| _.-:| 0.1 |:-._ >>> MÓD ELKEZDÉSE 0-ról - By Peti134 >>> Változók előkészítése - By Peti134 _.-:| 0.2 |:-._ >>>Új mappolások -By Runi >>> Regisztráció/Login - Adatmentés 5 percenként + kilépéskor - By Peti134 >>> Adminrendszer elkezdve - By Peti134 >>> Kocsirendszer fele megvan(kész, de csak admin tud lerakni kocsit) - By Peti134 >>> Adminrendszer negyede kész - By Peti134 >>> Alap RP dolgok(/me ; /va ; /do ; OOC beszéd, Public chat kiszedése, stb..) kész - By Peti134 >>> Frakció rendszer elkezdve - By Peti134 >>> Érkezés dialog 5 féle lehetőséggel(regisztrálásnál) különböző kapott cuccokkal - By Peti134 _.-:| 0.3 |:-._ >>> Új mappolások -By Runi >>> Ajtó rendszer (teleportálós pontok) IG is létrehozható/testreszabható/törölhető, használata F vagy Enter - By Peti134 >>> Házrendszer (még nincs kész) - By Peti134 >>> Inventory rendszer kidolgozása elkezdve - By Peti134 _.-:| 0.4 |:-._ >>> Új mappolások -By Runi >>> Regisztráció teljesen kész - By Peti134 >>> Fölrdől lehet tárgyakat felvenni, illetve lehet oda inventoryból kidobni - By Peti134 >>> Adminszolinál kis értesítő textdraw, + egyébnél dettó - By Peti134 >>> Inventory rendszer kész /atad-dal együtt - By Peti134 >>> Kapu rendszer(IG lerakható/módosítható) - By Peti134 >>> Jármű beindítás csak akkor ha van kocsikulcs a kezedben (kivéve frakció és munkajárművek - ez frakciónál még változhat) - By Peti134 >>> Ház rendszer teljesen kész - By Peti134 >>> Adminrendszer fejlesztve - By Peti134 _.-:| 0.5 |:-._ >>> Új mappolások -By Runi >>> Csicsás kilóméteróra, tankjelző, megminden - By Peti134 >>> Kétféle üzemanyag(Benzin,Dízel) >>> Üzemanyagtöltő állomások(IG lerakható,testreszabható) -By Peti134 Tankolsz, utána be kell menni fizetni >>> Adminrendszer fejlesztve - By Peti134 >>> Bugjavítások - By Peti134 >>> Járművekből fogy a benzin(álló helyzetben is, ha megy a motor, egyébként sebességfüggő) - By Peti134 >>> Futott Kilóméter mérése és tárolása kocsiknál - By Peti134 >>> Egyéb kisebb újdonságok - By Peti134 >>> Drogrendszer elkezdbe - By Peti134 >>> Inventory rendszer dialogosítva - By Peti134 >>> Admintuning kész ezáltal a tuning frakció pár sor és komplitid -By Peti134 >>> Bankrendszer elkezdve -By Peti134 >>> SinglePlayer stílusú karakter betöltés -By Peti134 _.-:| 0.6 |:-._ >>> Új mappolások -By Runi >>> Bankrendszer kész, ATM textdrawval megoldva. -By Peti134 >>> Jail/börtön/körház kész(majdnem, mert néhány pozíciót még nem sikerült lementeni) -By Peti134 >>> Frakció duty kész - Mindig a rang szerinti skint adja rád. Ha nem kell duty-zni ó(van olyan frk., akkor civil skin marad) -By Peti134 >>> /ajto parancscsal már be is lehet menni az ajtón az elveszett ajtók érdekében -By Peti134 >>> Néhány rendőr parancs kész -By Peti134 >>> Tárgyak látszanak a földön -By Peti134 >>> Ajtón kocsival is be lehet menni már -By Peti134 >>> Fegyver-inventory rendszer 90%-osan kész[átadás nincs] -By Peti134 >>> Fizetőkapuk határoknál(mint a legtöbb dolog, ez is testreszabható IG) -By Peti134 >>> Bugjavítások(műszerfal, teleportok, hejessiráss javitás) -By Peti134 -By Peti134 _.-:| 0.7 |:-._ >>> Fegyver-inventory rendszer kész -By Peti134 >>> Tárgyak látszanak a kézben, fegyverek látszanak a háton -By Peti134 >>> Login előtt és közben mozgó kamera a mapon -By Peti134 >>> Mód kódja kicsit rendezgetve -By Peti134 >>> NPC rendszer kész(külön FS egyenlőre), később még lesz rajta változtatás vszleg. -By Peti134 _.-:| 0.7.1 |:-._ >>> Textdraw buggok javítva -By Peti134 >>> Üzenet textdraw a képernyő aljára került >>> Sok objekt még a hagyományos módon lett létrehozva(CreateObject) => Javítva -By Peti134 >>> Pár laggolást okozó tényező megszűntetve, de még ígyis akad bőven :S -By Peti134 >>> Még néhány rendőr parancs kész - By Peti134 >>> NPC rendszer átírva a módba - By Peti134 _.-:| 0.7.2(a,b,c) |:-._ >>> NPC buszok nem mennek keresztül egymáson - By Peti134 >>> Laggolást okozó tényezők nagy része megszűntetve - By Peti134 >>> Taxis frakció (Új parancsok: /elfogadt /taxihiv /toraindit /toraleallit /tjelzo) -By Bazsy55 >>> Taxis frakció kapott lekérdezéseket: >>> IsPlayerInPlayerVehicle() Ha a player a járművedben ül true, ha nem akkor false. >>> VanOnlineTaxisDutyban() Ha van online taxis szolgálatban akkor true, ha nem akkor false. >>> IsPlayerInFrakcio(playerid,frakcioid) Ha a player tagja a frakciónak akkor true, ha nem akkor false. >>> IsPlayerInTaxiVehicle(playerid) Ha a player taxiban ül akkor true, ha nem akkor false. (Lekérdezi a kocsi ID-t és ha 420(Taxi) akkor igazat ad vissza) >>> KilepDuty(playerid,frakcioid) Kilép a taxis duty-ból a játékos. >>> KiszaltAktivOravalTaxibol(playerid,vehicleid) Ha taxiból szállt ki és aktív volt a mérő akkor a számláló eltűnik és addig nem számol míg vissza nem ül abba az autóba ameikből kilépett. >>> TogTaxiLight(playerid, beallitas); Még nem működik. A taxi jelzés nem világít. >>> UM(20150725).: KISZEDVE, borzalmas! -By Peti134 _.-:| 0.7.3a |:-.__ >>> Játékmód írása befejezve! -UM(20150725).: mégsem. _.-:| 0.7.3b |:-._ >>> Taxis frakció eddig elkészült részei kiszedve, mert nem illeszkedett a mód \"rendszerességéhez\" -By Peti134 >>> Bugjavítások -By Peti134 _.-:| 0.7.3c - 0.7.8 |:-._ >>> Bugjavítások -By Peti134 >>> Taxi és rendőr frakció majdnem kész -By Peti134 taxióra hasonló stílust kapott, mint a kilóméteróra >>> Kocsirendszer bug(ok) javítva -By Peti134 >>> NPC Villamos, Vonatpótló busz kiszedve, buszok újra felvéve, megálló áthelyezések, ahol nem volt, ott megálló bódék. -By Peti134 >>> Debugger cuccok -By Peti134 >>> Új mappolások -By Runi >>> Munka\"rendszer\" kapott egy kis újítást, de kész munka még mindig nincs -By Peti134 >>> Általam részegen írt(tényleg ) cuccokon bugjavítások, illetve tömérdeknyi hejes-irássy hiba javítva -By Peti134 >>> Szerver lezárható az illetéktelenek elől annélkül is, hogy lejelszavaznánk magát a szervert. ehelyett a mód elejében definiált szerver jelszót kell dialogban megadni kapcsolódáskot. -By Peti134 >>> Szint és SzintPont \"rendszer\" -By Peti134 5 SzintPont egy szintet ér, szintpontot RP-s cselekedetért random kaphatunk. _.-:| 0.8.1 - 0.8.2-UM(20150804) |:-._ >>> Új mappolások -By Runi >>> Újabb mérföldkő, elkezdődött a munkák megírása -By Peti134 >>> Globális /munka kezd/vége parancs -By Peti134 >>> Kamionos munka alapjai készen, dinamikus IG testreszabható szállítási pontok, már csak a szállítás menete hiányzik. -By Peti134 >>> Kocsirendszer (remélhetőleg) összes bugja javítva, ezáltal 100% kész -By Peti134 >>> Ha valaki kiszáll a kocsiból, azonnnal menti a kocsit, illetve a trailerét is ha van -By Peti134 _.-:| 0.8.3 |:-._ >>> Új mappolások -By Runi >>> Kamionos munka kész. -By Peti134 IG testre lehet szabni a szállítási helyeket, és hogy azok mit adjanak, illetve mit lehet oda szállítani. >>> Úttisztító munka kész -By Peti134 >>> Kukás meló kész -By Peti134 Ki kell üríteni a szintén dinamikus kukákat, akkor egy zsákot kapunk, melyet fel kell venni, és beletenni a kukáskocsiba _.-:| 0.8.4 |:-._ >>> Új mappolások -By Runi >>> NPC villamos kiszedve, 5 helyett három buszjárat, valamivel másabb útvonallal -By Peti134 NPC vonat lesz majd valamikor >>> Munkaskill-hez függ az adott munka nehézsége, és jövőben egy adott munka felvehetősége is -By Peti134 >>> Kukarendszer kész! -By Peti134 >>> Egyéb javítások, és fejlesztések amik most nem jutnak eszembe -By Peti134 >>> Szűkséglet rendszer -By Burst* >>> Postás munka kész -By Burst* >>> IG idő! A szerveren egy nap a valóságban 6 óra. Ezzel együtt új idő textdraw került be -By Burst* >>> Bugjavítások -By Burst* >>> NPC rendszer átesett egy kisebb ráncfelvarráson -By Burst* A megállókban az érkezési percet a szerveridőhöz képest méri, mellette a \"valós\" érkezés is ottvan másodpercben >>> Új animrendszer -By Burst* _.-:| 0.8.5 |:-._ >>> NPC rendszer kapott \"utastájékoztató monitor\"-t és a megállók felett másodpercre pontos érkezési időt -By Burst* >>> Játékmód 2015.12.21.-én publikálva! (sampforum.hu) -By Burst* -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| *UM: utólag módosítva | *Burst: Peti134 = Burst (nickváltás) _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________| Jah és igen, vannak benne érdekesen megvalósított dolgok(lásd spawn) Kép/videjó hiányáért bocs, nem igazán telik rá idő. By Burst (aka Peti134) A map megvásárolható, e-mailben lehet érdeklődni: [email protected] És a várva várt letöltés gomb: LETÖLTÉS BOLDOG KARÁCSONYT Összecsapott leírásért I\'m sorry, nincs nekem időm erre 4
SA-MP: Szerverfejlesztés / [NPC] LYLRP NPC közlekedése« Dátum: 2015. október 13. - 22:20:45 »
Sziasztok!
Az én kis életem úgy alakult, hogy nemhogy a SA-MP, semmi játék nem fér bele, így abbahagytam.. Kis mese: 2010-ben kezdtem a SA-MP-ot, rá egy évre már a szkripterkedéssel próbálkoztam. Már akkor is az NPC-k érdekeltek a legjobban, és így volt ez az utolsó pillanatig is. Megfordultam egy pár szervernél szkripterként, és több saját modot is elkezdtem, ezek többsége RP volt, de sajnos egyik sem lett befejezve. 2014 elején felcsapódtam a LYLRP-hez szkripterként, és elkezdtem 0-ról egy modot. Kb 80-85%-nál a mód írása nem rég leállt, az előbb említett okok miatt. Az a mód a csapat döntése szerint nem lesz kiadva, de az NPC közlekedést elhoztam nektek belőle, mint búcsúszkriptemet. Használjátok egészséggel! Viszlát Sampfórum(akarommondani GTAKözösség), viszlát SA-MP! :wavecry: Amit tud: Teljesen dinamikus Fájlokból olvas és oda ment megállókat, és járatokat Vonatot és buszt is tud kezelni Testreszabható IG is valamilyen szinten Alapértelmezetten hangosbemondást használ a járatokhoz, az RP feeling érdekében A buszok nem ütnek el senkit A megállók felett élő tájékoztatás a járatok érkezéséről A buszok elején scrolling text, járatszámmal és végállomással, felettük státuszjelző(\"következő megálló: XY\") Menetrend(=követési idő, egy járaton több jármű) Éssatöbbi. Képet videót nem tudtam hozni, mert már nincs fent a SA-MP a gépemen. Letöltés:Kattints ide(v1.2) Vagy senki nem próbálta ki, vagy nem vettétek észre, de hibás volt a szkript, javítottam, kicsit extráztam -Most már a megállókban valós érkezési időt ír(nem távolság alapján gondolkozik) Jó játékot! Ui: bocs a szar fogalmazásért és a rendezetlen topikért, csak siettem! 6
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ClassRPG játékmód+UCP+SQL [ENGEDÉLLYEL]« Dátum: 2015. május 04. - 20:32:49 »
@ƒlaﻛh engedélyével!
Üdv! Úgytűnik végre sikerült bebizonyítanom, hogy a ClassRPG nem egyenlő a SeeRPG-vel, így kaptam engedélyt e mód publikálására itt. A kód érdekessége, hogy nem egy kerek egyész fájl, hanem -többnyire kategória alapján- több kisebb darabra van szedve. Készítői: Terno, Clint, Megmégaki A beüzemeléssel kapcsolatban ne keressetek!!! Valamikori trailer: Ismertető: http://sampforum.hu/index.php?topic=57848.0 Letöltés: https://onedrive.live.com/?cid=68cd90afe84c96c4&id=68CD70AFE04C96C4%2117955 Jó szórakozást! 7
SA-MP: Szerverfejlesztés / ClassRPG« Dátum: 2015. április 29. - 13:52:06 »
[mod]Törölve, újra nyitás esetén warnban részesülsz![/mod]
8
SA-MP: Szerverfejlesztés / ClassRPG 2014.??.??« Dátum: 2015. április 29. - 09:06:22 »
Üdv! Megtaláltam Terno oldalán a ClassRPG módját UCP-vel mindennel.
Nem érdekel hogy eredetileg SEE mód(illetve tulajdonképpen nem is az), PUBLIKÁLVA VAN, kész Enyhe különlegessége a módnak, hogy nem egy ClassRPG.pwn az egész. Több kis fájlból tevődik össze a mód. Ne kérdezzétek miért, én sem értem túlságosan. Most visszatérnék egy kicsit arra, hogy ez eredetileg See mód. Igen, de mégsem: Ennek már csak az alapkövei SEERPG-sek, egyébként teljesen más. Ez NEM SeeRPG mód! Ez ClassRPG mód, azt pedig a szabályzat [még] nem tiltja, úgyhogy megkérem a kedves moderátorokat, adminisztrátorokat, hogy ne töröljék ezt a témát, és a letöltési elérhetőségeket! Valamikori trailer videó: Bemutatnom szerintem nem kell, kétlem hogy van olyan ember a földön aki nem ismeri. (Amennyiben mégis szűkséges, majd módosítom a témát) Ne kérjetek segítséget a beüzemeléssel kapcsolatban, még nekem is új ez a többfájlos elrendezés. Jó szórakozást! Várom a jól megérdemelt szidásokat 9
SA-MP: Szerverfejlesztés / Maszturbáció :D« Dátum: 2015. április 26. - 11:33:03 »
Találtam samp-scripts.com-on egy maszti filterszkriptet, nem bírtam ki hogy ne hozzam át ide
Tesztelve! Készítette: Kajlle (http://samp-scripts.com/post/19200/Masturbation_System/Kajlle/filterscript/systems) Magyarrá tette: Peti134 (aka Wiliam Levy) Képek:
Kedves egészségetekre :laugh: Edited(elcseszte a szöveget a százalék jel, /masturbate parancs félre volt írva) Köszi a képeket RusH, mindjárt teszek fel énis 10
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Mentés« Dátum: 2015. április 25. - 19:16:54 »
Szerintem tanulj szkriptelni videókból, leírásokból ahelyett hogy másokkal csináltatod meg ami kell...
11
Segítségkérés / Jármű előtt« Dátum: 2015. április 24. - 09:34:57 »
Üdv. Valamikor régen valaki felrakott ide egy kódot, ami meg tudja állapítani hogy a jármű előtt van-e valaki.
Nos az a probléma, hogy az a kód csak akkor tért vissza 1-gyel, ha tényleg előtte volt a pléjer, nem egy adott sugarú körben a jármű elején. Na jó lehet hogy ezt így nem lehet érteni, vázolom egy gyenge ábrával: Ha valaki linkelné azt a kódot, vagy megírná, azt igazán megköszönném. 12
Kérdések, Segítség / Laggol a San Andreas. Pedig jó a gépem.« Dátum: 2015. április 22. - 19:43:24 »
Hali. Az a helyzet, hogy vettem nemrég új laptopot(HP 250 G2), ami jobb mint az előző(ASUS X55A).
Laggol rajta a GTA San Andreas, pedig ebben egy négy magos 2GHZ-s proci van, míg az előzőbe 2 magos 1.8-as volt. Mint az előzőbe, ebben is Intel HD graphics 4400 van beletéve. Mért laggol? Az ASUSon full grafikán tökéletesen futott a játék, itt meg olyanokat szaggat, hogy besz*rok. Mondjuk eddig még csak SA-MP-on próbáltam. Egyszerűen nem értem. Illesztőprogramokat frissítettem, ez nem lehet gond. Megyek oszt kipróbálom a singleplayer-t hogy fut. E: A SinglePlayer is szaggat :S E2: \'Win7 Professional 64bit\'-et használok 13
Segítségkérés / Nem tölti be a pluginokat....« Dátum: 2015. április 20. - 15:24:56 »
Hali! Elképzelhető hogy rossz helyre nyitottam a témát, de sebaj!
Nos az a helyzet, hogy újratelepítettem a gépem. Előtte Win7 Professional x64 volt rajta, most Win7 Ultimate x64. Link(ha nem jelenne meg a kép): http://prntscr.com/6w0zff A gondom a képen jól látszik. Nem tölti be a pluginokat, pedig ugyanaz a szervermappa, mint előtte. Előzmény: Hiányolta a drága az msvcr100.dll és az msvcp120.dll fájlokat, amire azt találtam hogy töltsem le ezeket: Link(ha nem jelenne meg a kép): http://prntscr.com/6w10e7 Ezek nem segítettek, viszont a System32-ből kimásoltam a DLL fájlokat, amiket hiányolt a cucc. Így elindul, de ott a fent említett hiba. Nem tölti be se a streamer-t, se az sscanf-et. Megpróbáltam leszedni a legfrissebb pluginokat, újrafordítottam az érintett szkripteket, de akkor sem. Server CFG: Link(ha nem jelenne meg a kép): http://prntscr.com/6w12hr Ha valaki tudna megoldást az nagyon jól jönne, mert tanácstalan vagyok. 14
Kérdések, Segítség / [PHP] hangfájl összefűzés és egyből lejátszás« Dátum: 2015. február 28. - 11:31:49 »
Üdv. Szeretnék egy olyan PHP fájlt, amit ugye feltöltök tárhelyre, és mikor SA-MP-ból PlayAudioStreamForPlayer-rel kérek tőle több fájlt egyszerre, azokat egymás után játssza le. PL:
PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://peldal.hu/lejatsz?=hang1.wav+hang2.wav\"); és akkor lejátszódik az egyik hang, utána a másik. Valaki tud segíteni? 15
Segítségkérés / URL ékezet konvertálás« Dátum: 2015. február 25. - 21:04:23 »
Próbálkozom átalakítani a szöveget, hogy tudjak google fordítóval bármilyen szöveget felolvastatni, de nem jön össze. Segítség!
{ new t1[512],t2[512]; strmid(t1,szoveg,0,x); strmid(t2,szoveg,x+1,strlen(szoveg)); format(szoveg,1024,\"%s%s%s\",t1,EkezetesGTComp,t2); printf(\"Talált! [%s]\",szoveg); } } } format(temp,sizeof(temp),\"https://translate.google.com/translate_tts?tl=hu&q=%s\",szoveg); print(temp); PlayAudioStreamForPlayer(playerid,temp); return 1; } Hát igen.. A stringek még mindig gondot okoznak néha... Előre is köszönöm a segítséget. Ja amúgy a hiba az hogy nem a megfelelő konvertált karaktert teszi be a másik helyére, hanem amihez épp kedve van... Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. február 26. - 11:00:30 ) BAKKER! Bocsánat, én b*sztam el a változó deklarálásnál Törlésre méltó téma |