Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: [1]
1
SA-MP: Szerverfejlesztés / AFK Rendszer by: checcovt« Dátum: 2011. augusztus 25. - 21:56:16 »
Sziasztok most összedobtam egy Afk rendszert és gondoltam megosztom veletek!
![]() Elkészítési idõ: 5-10perc Itt is van: [pawn] /* ***** AFK RENDSZER By: checcovt ***** */ #include <a_samp> #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA //Sárga #define DIALOG (0) #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" AFK RENDSZER BETÖLTVE by: checcovt\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" AFK RENDSzer Kikapcsolva by: checcovt\"); print(\"----------------------------------\\n\"); return 1; } #endif public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(\"/afk\", cmdtext, true) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válaszd ki hova mész: \", \"WC -re\\nScriptelni\\nMappolni\\nCsajommal beszélni!\\nBoltba\", \"OK\", \"Mégse\"); } if(strcmp(\"/back\", cmdtext, true) == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Jó Játékot!\"); TogglePlayerControllable(playerid,1); new string3[70]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(string3, sizeof(string3), \"{33FF33}%s {33CCFF}viszajött!!\", name); SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string3); return 1; } return 0; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOG && response == 1) { switch(listitem) { case 0: { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"{33CCFF}AFK-ban vagy írd be {FF0000}/back {33CCFF}hogy visszatérj a játékba!\"); TogglePlayerControllable(playerid,0); new string3[70]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(string3, sizeof(string3), \"{FF0000}%s {33CCFF}elment WC -re!\", name); SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string3); } case 1: { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"{33CCFF}AFK-ban vagy írd be {FF0000}/back {33CCFF}hogy visszatérj a játékba!\"); TogglePlayerControllable(playerid,0); new string3[70]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(string3, sizeof(string3), \"{FF0000}%s {33CCFF}elment Scriptelni!\", name); SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string3); } case 2: { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"{33CCFF}AFK-ban vagy írd be {FF0000}/back {33CCFF}hogy visszatérj a játékba!\"); TogglePlayerControllable(playerid,0); new string3[70]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(string3, sizeof(string3), \"{FF0000}%s {33CCFF}elment Mappolni!\", name); SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string3); } case 3: { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"{33CCFF}AFK-ban vagy írd be {FF0000}/back {33CCFF}hogy visszatérj a játékba!\"); TogglePlayerControllable(playerid,0); new string3[70]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(string3, sizeof(string3), \"{FF0000}%s {33CCFF}elment csajozni!\", name); SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string3); } case 4: { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"{33CCFF}AFK-ban vagy írd be {FF0000}/back {33CCFF}hogy visszatérj a játékba!\"); TogglePlayerControllable(playerid,0); new string3[70]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(string3, sizeof(string3), \"{FF0000}%s {33CCFF}elment Boltba!\", name); SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string3); } } } return 1; } [/pawn] Ha tetszik nyomj egy + -t ! ![]() Nekem jó lett: [pawn] Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase [/pawn] 2
SA-MP: Szerverfejlesztés / Gyors cmds in zcmd« Dátum: 2011. augusztus 15. - 21:39:38 »
Sziasztok!
Volt az elõzõ scriptem a gyors cmds most ezt átírtam zcmd be... igazából az lenne a kérdésem h ezt akkor így kell-e csinálni, mivel most használom elõször! ![]() Commenteket várok ![]() [pawn]/* ***************************************** ** gyors parancsok in zcmd by: checcovt** ***************************************** */ #include <a_samp> #include <zcmd> #define COLOR_LIGHTBLUE 0x1ac4c7AA #define COLOR_ORANGE 0xFF9933AA new Vehicle[MAX_PLAYERS],Interior; forward CarSpawner(playerid,model); #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Gyors parancsok in zcmd by: checcovt\"); print(\"-----------bekapcsolva-------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Gyors parancsok in zcmd by: checcovt\"); print(\"-----------kikapcsolva-------------\\n\"); return 1; } #endif CMD:kill(playerid, params[]) { SetPlayerHealth(playerid, 0); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Öngyilkos lettél!\"); return 1; } CMD:heal(playerid, params[]) { SetPlayerHealth(playerid, 100); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Életerõd feltöltve!\"); return 1; } CMD:arm(playerid, params[]) { SetPlayerArmour(playerid, 100); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Páncélzatod feltöltve!\"); return 1; } CMD:nrg(playerid, params[]) { nrg(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Nrg-500 lerakva!\"); return 1; } public CarSpawner(playerid,model){ new Float:X,Float:Y,Float:Z,VehicleID; if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){ VehicleID=GetPlayerVehicleID(playerid); RemovePlayerFromVehicle(playerid); DestroyVehicle(VehicleID); GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z); Interior=GetPlayerInterior(playerid); RemovePlayerFromVehicle(playerid); Vehicle[playerid]=AddStaticVehicleEx(model,X+3, Y, Z, 900.00, -1, -1, -1); LinkVehicleToInterior(Vehicle[playerid],Interior); PutPlayerInVehicle(playerid,Vehicle[playerid],0); SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Jármûved kicserélve.\"); }else{ GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z); Interior=GetPlayerInterior(playerid); Vehicle[playerid]=AddStaticVehicleEx(model,X+3, Y, Z, 900.00, -1, -1, -1); LinkVehicleToInterior(Vehicle[playerid],Interior); PutPlayerInVehicle(playerid,Vehicle[playerid],0); } return 1; } nrg(playerid){ CarSpawner(playerid,522); }[/pawn] 3
SA-MP: Szerverfejlesztés / Gyors Parancsok« Dátum: 2011. augusztus 15. - 09:38:30 »
Na újra egy script, ebben a scriptben pár gyors cmd van
![]() Tartalmazza: - Élet - Páncél - Kill - Nrg lerakás [pawn] /* ********************************* ** gyors parancsok by: checcovt** ********************************* */ #include <a_samp> #define COLOR_LIGHTBLUE 0x1ac4c7AA #define COLOR_ORANGE 0xFF9933AA new Vehicle[MAX_PLAYERS],Interior; forward CarSpawner(playerid,model); #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Gyors parancsok by: checcovt\"); print(\"-----------bekapcsolva-------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Gyors parancsok by: checcovt\"); print(\"-----------kikapcsolva-------------\\n\"); return 1; } #endif public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/kill\", cmdtext, true, 10) == 0) { SetPlayerHealth(playerid, 0); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Öngyilkos lettél!\"); return 1; } if (strcmp(\"/heal\", cmdtext, true, 10) == 0) { SetPlayerHealth(playerid, 100); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Életerõd feltöltve!\"); return 1; } if (strcmp(\"/arm\", cmdtext, true, 10) == 0) { SetPlayerArmour(playerid, 100); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Páncélzatod feltöltve!\"); return 1; } if (strcmp(\"/nrg\", cmdtext, true, 10) == 0) { nrg(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Nrg-500 lerakva!\"); return 1; } return 0; // return SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Itt nincs ilyen parancs!\"); és akkor ha nem létezõ parancsot ír, kiírja neki... } public CarSpawner(playerid,model){ new Float:X,Float:Y,Float:Z,VehicleID; if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){ VehicleID=GetPlayerVehicleID(playerid); RemovePlayerFromVehicle(playerid); DestroyVehicle(VehicleID); GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z); Interior=GetPlayerInterior(playerid); RemovePlayerFromVehicle(playerid); Vehicle[playerid]=AddStaticVehicleEx(model,X+3, Y, Z, 900.00, -1, -1, -1); LinkVehicleToInterior(Vehicle[playerid],Interior); PutPlayerInVehicle(playerid,Vehicle[playerid],0); SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Jármûved kicserélve.\"); }else{ GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z); Interior=GetPlayerInterior(playerid); Vehicle[playerid]=AddStaticVehicleEx(model,X+3, Y, Z, 900.00, -1, -1, -1); LinkVehicleToInterior(Vehicle[playerid],Interior); PutPlayerInVehicle(playerid,Vehicle[playerid],0); } return 1; } nrg(playerid){ CarSpawner(playerid,522); } [/pawn] 4
SA-MP: Szerverfejlesztés / M4DM« Dátum: 2011. augusztus 14. - 23:32:44 »
Hali újra!
![]() Ezt a scriptet még valamelyik nap csináltuk [1NS]Pioneer -el.. Ez egy M4DM random spawn-al, igazából annyi az ok amiért megcsináltuk, hogy sokaknak azzal megy el az idejük amivel nekem ment, hogy miután meghalnak a dm-ben, kirakja õket spawnra! Itt a megoldás. ![]() Hiba/Warning: NINCS! Készítette: [1NS]Pioneer, checcovt (én) Letöltési LINK: http://solidfiles.com/d/c3326/ 5
SA-MP: Szerverfejlesztés / Üzenet Box Dialog« Dátum: 2011. augusztus 14. - 23:18:31 »
Hello all!
Még amatõr vagyok scriptelésben, de megcsináltam az elsõ feltöltésre készülõ Scriptem!:D Többen is kérdezték tõlem, hogy hogyan kell csinálni Üzenet Dialogot, ezért a kedvükért úgydöntöttem megcsinálom a /help , /cmds , /rules parancsot. ![]() Tesztelve nem lett! Hiba/Warning: NINCS! Elkészítési idõ: (kb.) 5perc. Letöltési LINK: http://solidfiles.com/d/e18c3/
Oldalak: [1]
|