Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - kurta999

Oldalak: [1] 2 3 ... 12
1
SA-MP: Szerverfejlesztés / [GameMode] MaXXiMuM FreeRoam v3.9.9 - 2015.08.17
« Dátum: 2020. október 16. - 11:11:30 »
-

2
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:SetHP függvény
« Dátum: 2016. március 06. - 11:18:58 »
Ez ugyanaz :D
Működik \'+\', \'-\'-ra.
 
stock GiveHP(playerid, Float:hp)
{
new Float:h;
GetPlayerHealth(playerid, h);
SetPlayerHealth(playerid, h + hp);
}

3
Pluginok és Programok / [Tutorial] Update memory hacking plugins
« Dátum: 2016. január 28. - 21:14:28 »
Áthoztam ide is a linket egy hivatalos fórumon írt leírásomra, hátha segít valakinek:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=599574

5
SA-MP: Szerverfejlesztés / GTA SA Map Parser
« Dátum: 2016. január 11. - 04:09:44 »
Ha single mapokat akarsz berakni a játékba és nem felel meg a modelid-k ID-je, s nincs kedved egyesével cserélgetni az .IDE fájlban aztán az .IPL-ben, akkor ez a script segítségedre fog vállni.
Ezenkívül ha berakod egy mappába az összes txd/dff fájlt amit a megadott.IDE használ, akkor az .IDE-ben használt fájlokat külön mappába rakja az újragenerált ide fájlallal együtt.
https://github.com/kurta999/GTASA_MapParser/blob/master/ide.pwn

6
SA-MP: Szerverfejlesztés / savedpositions.txt -> tömb
« Dátum: 2016. január 11. - 04:03:58 »
Kiraktam githubra pár scriptet amit már lassan 5 éve írtam, gondoltam itt is hasznos lehet, szóval tessék:
Lényeg, hogy savedpositions.txt-ben lévő pozíciókból konvertál egy tömböt. Leírás nincs, ott a .pwn, kb 50 sor.
https://github.com/kurta999/SaveConverter/blob/master/saveconverter.pwn

8
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Mi ez az új mánia?
« Dátum: 2014. december 14. - 11:00:06 »
Idézetet írta: Pedró date=1418545681\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"51716\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ő aldo
 
szerintem meg egy anyadisznó amibű kigyünne harmincrúd kalbász meg ötvenkila szalonna

9
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Watch_Dogs
« Dátum: 2014. május 29. - 18:23:08 »
Akit érdekel, hogy nCore-n mért van tiltva. Érdekes..
[hs width=300 height=300]http://www.mfrserver.com/up/Watch_Dogs.png[/hs]

10
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:MaXXiMuM FreeRoam
« Dátum: 2014. május 18. - 00:08:20 »
50k-ból?


0ft-ot.

11
Adás-Vétel / MaXXiMuM FreeRoam
« Dátum: 2014. május 15. - 22:35:18 »
http://sampforum.hu/index.php?topic=42274.0
+
http://www.mfrserver.com/index.php/topic,3118.0.html
http://www.mfrserver.com/index.php/topic,3155.0.html
http://www.mfrserver.com/index.php/topic,2867.0.html
Érdeklõdõk írjanak PM-ben, annyit mondok, 6 számjegy alá nem megyek semmiképp :D
A módhoz adok mindent forráskóddal együtt. (mód, mapok, mysql, mfr kliens)

12
MTA -> SA-MP Map konvertáló
 
Elkészült a map konvertálóm filterscriptes verziójának a frissítése, bizonyos dolgok miatt muszáj volt pluginba írnom, viszont ez nagyon de nem hátrány, mivel meg is látszik a mûködésén.
Miért plugin, miért nem FS?:
 
  • C++ban sokkal gyorsabbak a megírt dolgok + több lehetõséged van

  • PAWN-ban nem lehet végtelen méretû listát csinálni

  • PAWN-ban nem lehet egy mappa tartalmát lekérni

  • FS-es verezió egy az egybe ahogy olvasta a map fájlt, írta a konvertált változatát és nagy mapok esetén ez elég bajos. Ez a verzió szépen kategorizálva írja bele a dolgokat a fájlba.

  • Map fájlok olvasására pugixml-et használok, ezáltal minden map fájlot konvertál, jackob map csomagját is beleértve


Következõ dolgokat konvertálja:
 
  • Objectek - MTA DM és Race mapokból egyaránt

  • Remove world object

  • Jármûvek (Rendszám, Interior, VirtualWorld, Paintjob, Tuningok, Szín!) - MTA DM & Race - ezenkívül MTA DM-ben a race resource-t is támogatja

  • Marker-ek (csak 3 típus, SA-MP nem támogat többet)

  • Pickupok


Használata:
Elõször is, szükséget van a Visual C++ 2012 Redistributable Update 4 (x86) verziójára, ha ez nincs fent ez legyen az elsõ, amit felraksz!
Kibontod a Converter.zip tartalmát egy az egyben a szervermappába. server.cfg-ben hozzá adod a plugins-hoz hogy converter.dll. Plugin betöltése ennyi.
Ezek után a scriptfileles mappában a maps\\MTA mappába húzzuk be a .map fájlokat, amiket konvertálni akarunk és írjuk be a szerver konzolba, hogy \"reloadfs converter\".
E parancs betölti a converter filterscriptet, ami automatikusan lekonvertálja a maps\\MTA mappában lévõ összes .map fájlot a maps\\SAMP nevû mappába. Scripten bévül még be lehet állítani, hogy a konvertált dolgok meg-e jelenjenek ingame meg van még pár függvény és callbakc a konvertálással kapcsolatos dolgokra. Ezeket majd holnap leírom mert megyek aludni.
Halkan hozzáteszem, hogy van a forráskódban IPL konvertáló is, ami majdnem tökéletes, bizonyos helyzetekben ba.szik át neki. Majd ha ezt egyszer sikerül javítani, bele rakom a plugibna. (Forrás: MTA Eir - The_GTA készítette)
Speciális beállítások:
 
  • ONLY_CREATE_VEHICLE - A jármûveket csak CreateVehicle() formában konvertálja, nincs semmi féle tuning és stb. konvertálás

  • CONVERT_NUMBER_PLATE - Konvertálja-e a jármû rendszámát. Ha az elõzõ opció be van kapcsolva, ez az opció figyelmen kívülhagyásra kerül

  • HIDE_WHEN_ALPHA_NOT_255 - El-e rejtse az objectet, ha MTA-ban az alfát átállítottad. Hasznos lehet ha olyan objectet szeretnél lerakni, amit sampban nem szeretnél látni.

  • CONVERT_ELEMENT_NAME - Konvertált tárgyaknak a nevét is konvertálja-e. Hasznos, ha pl egy bizonyos objectet megneveztél és meg akarod keresni kovnertálás után, mert pl. mozgó ajtót akarsz belõle csinálni.

  • NO_PAWN_CALLS - Ne legyen meghívás a pawn eljárásokra


Függvények:
 
native ConvertMTAMapFile(path[], EConvertingFlags:flags);
native SetMapVehiclesRespawn(time);
native GetMapVehiclesRespawn();

 
Eljárások:
 

forward OnConvertationStart(mapname[], EMapType:maptype);
forward OnConvertationFinish(mapname[], EMapType:maptype, flags, objects, removeobjects, vehicles, checkpoints, pickups);
forward OnObjectDataConverted(modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ, interior, virtualworld);
forward OnRemoveObjectDataConverted(modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRadius);
forward OnVehicleDataConverted(modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fAngle, color1, color2, paintjob, upgrades[], plate[], interior, virtualworld);
forward OnCheckpointDataConverted(type[], Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fSize, interior, virtualworld);
forward OnPickupDataConverted(modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, virtualworld);

 
Frissítések:
 
  • 1.0 - Elsõ pluginos kiadás

Letöltés (source + bin):
http://www.mfrserver.com/SAMP/MTAMapConverter.zip
Sok mindent nem teszteltem benne, hibák elõfordulhatnak. Hibajelentéseket várom és azonnal javítom õket.

13
Pluginok és Programok / gta_sa.exe IDB Database
« Dátum: 2014. március 04. - 10:42:46 »
Aki eseteg szeretne kicsit visszafejlesztgetni a gta_sa.exe-ben annak itt van egy fasza IDA adatbázis amit The_GTA használ az MTA Eir-hez, rengeteg megnevezés van benne ami megkönnyíti a keresést
IDA Pro-t ajánlom, a Free egy rakás szar.
Letöltés:
https://subversion.assembla.com/svn/green-candy/trunk/Team/The_GTA/

14
Pluginok és Programok / PAWN Compiler Zeex javításaival
« Dátum: 2014. február 17. - 22:05:03 »
Ez egy speciális PAWN compiler, amiben az ismert hibákat javította ki Zeex és adott hozzá pár extra dolgot.
Legfontosabb dolog amit érdemes megemlíteni az a sor limit 512-rõl 4096-ra való kitolása. Így már a maximum megengedett stringel is fel tudsz mutatni egy MSGBOX dialógot anélkül, hogy tömbökkel kellene sz*rakodnod.
Akit érdekel a többi változtatás az itt találja meg:
https://github.com/Zeex/pawn/wiki/Known-compiler-bugs
Javítások:
https://github.com/Zeex/pawn/commits/master
Újdonságok:
https://github.com/Zeex/pawn/wiki/What\'s-new%3F
Letöltés:
https://github.com/Zeex/pawn/releases

15
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:EDriverCam(Kocsi Belsõ Nézet)
« Dátum: 2013. október 13. - 19:46:12 »
Anyámot
Ez a fórum kezd nagyon a retardáltak szintjére süllyedni.

Oldalak: [1] 2 3 ... 12
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal