Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - wunZ
Oldalak: [1]
1
« Dátum: 2013. március 31. - 10:34:09 »
Na az van, hogy SAMP-ba (de csak is itt, Singlebe nem) néhány kocsi színe ilyen matt hatású lesz, sötét árnyalatú, nagyon zavaró. Már mióta keresem a megoldást rá, de sose találom, azthiszem egyszer jó, de mégse. Kép: http://kepfeltoltes.hu/view/130331/sa-mp-073_www.kepfeltoltes.hu_.pngEz már nagyon irritáló, próbáltam már nagyon sok mindent, de jól jönne egy két jó ötlet.. Elõre is köszönöm..
2
« Dátum: 2012. augusztus 17. - 21:35:22 »
Tudom hogy ez nem scripteléssel kapcsolatos... De már annyira idegel hogy nem tudom mi a baja, hogy már bármit megtennék, csak valaki oldaná meg nekem... Szóval, néhány kocsi a legtöbb szerveren felvesz egy nagyon sötét árnyalatot, mintha matt lenne a kocsi, de közbe teljesen sötét... Nem tudom mi az oka, és hogy lehetne megcsinálni... Volt már reinstall, gta user files törlés.. crack csere.. mindegy, szóval ilyenek a kocsik, de legtöbbször ha már csak 1 kocsit is bemodolok, akkor jön elõ, van amikor az nélkül is.. Videókártya nem lehet a ludas, mivel más játék tökéletesen fut, semmi elmosódás semelyik játékban, nem rossz a szín sehol se.. Csak itt van valami gond... ja és SINGLEPLAYERBEN minden jól fut, nincs efajta hiba,, http://kepfeltoltes.hu/view/120817/sa-mp-056_www.kepfeltoltes.hu_.pnghttp://kepfeltoltes.hu/view/120817/sa-mp-057_www.kepfeltoltes.hu_.pnghttp://kepfeltoltes.hu/view/120817/sa-mp-058_www.kepfeltoltes.hu_.pngAki tud megoldást az kérem írjon ide.
3
« Dátum: 2012. július 20. - 13:20:37 »
Map neve: Ázsiai Kávézó ( Asian Café ) Teleport: Kívûl:1922.7714,-1863.6992,13.5601 Belül:1913.5815,-1863.2443,13.5622 Elkészítési idõ: 2 nap Objectek száma: 214 ( + egy pár alap object kivéve ) Letöltés: ( csak pawno kód ) Készítõ: Én, azaz wunZ // Objectek CreateDynamicObject(1649, 1904.03, -1871.58, 17.48, 0.00, 0.00, 180.44); CreateDynamicObject(19376, 1901.78, -1857.21, 13.91, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(19376, 1901.79, -1866.84, 13.91, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(1649, 1904.03, -1871.58, 14.17, 0.00, 0.00, 180.11); CreateDynamicObject(1649, 1908.43, -1871.56, 17.46, 0.00, 0.00, 179.34); CreateDynamicObject(1649, 1908.43, -1871.56, 14.17, 0.00, 0.00, 179.76); CreateDynamicObject(1649, 1912.53, -1872.62, 17.48, 0.00, 0.00, 151.01); CreateDynamicObject(1649, 1912.52, -1872.64, 14.17, 0.00, 0.00, 150.85); CreateDynamicObject(1649, 1904.03, -1871.58, 17.48, 0.00, 0.00, 0.71); CreateDynamicObject(1649, 1904.03, -1871.58, 14.17, 0.00, 0.00, 0.18); CreateDynamicObject(1649, 1908.43, -1871.56, 17.46, 0.00, 0.00, 358.99); CreateDynamicObject(1649, 1908.43, -1871.56, 14.17, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(1649, 1912.53, -1872.62, 17.48, 0.00, 0.00, 331.00); CreateDynamicObject(1649, 1912.52, -1872.64, 14.17, 0.00, 0.00, 331.00); CreateDynamicObject(1533, 1914.43, -1873.69, 12.54, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(1649, 1919.66, -1873.76, 14.17, 0.00, 0.00, 359.80); CreateDynamicObject(1649, 1919.66, -1873.76, 17.42, 0.00, 0.00, 359.76); CreateDynamicObject(1649, 1919.66, -1873.76, 14.17, 0.00, 0.00, 179.76); CreateDynamicObject(1649, 1919.66, -1873.76, 17.42, 0.00, 0.00, 179.76); CreateDynamicObject(1533, 1915.91, -1873.69, 12.54, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(19433, 1915.23, -1873.65, 16.80, 0.00, 0.00, 270.56); CreateDynamicObject(19433, 1916.69, -1873.59, 17.35, 0.00, 0.00, 269.85); CreateDynamicObject(19433, 1916.68, -1873.64, 16.80, 0.00, 0.00, 269.85); CreateDynamicObject(19433, 1915.18, -1873.60, 17.35, 0.00, 0.00, 270.56); CreateDynamicObject(970, 1903.79, -1879.63, 13.08, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(970, 1907.97, -1879.65, 13.08, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(970, 1912.15, -1879.67, 13.08, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(970, 1916.31, -1879.67, 13.08, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(970, 1920.44, -1879.67, 13.08, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(970, 1924.58, -1879.66, 13.08, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(970, 1928.74, -1879.66, 13.08, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(970, 1930.84, -1877.56, 13.08, 0.00, 0.00, 269.36); CreateDynamicObject(970, 1930.89, -1873.42, 13.08, 0.00, 0.00, 269.36); CreateDynamicObject(970, 1930.93, -1869.29, 13.08, 0.00, 0.00, 269.36); CreateDynamicObject(970, 1930.94, -1860.63, 13.08, 0.00, 0.00, 269.36); CreateDynamicObject(970, 1930.99, -1856.48, 13.08, 0.00, 0.00, 269.36); CreateDynamicObject(970, 1929.00, -1853.91, 13.08, 0.00, 0.00, 346.33); CreateDynamicObject(970, 1924.96, -1852.91, 13.08, 0.00, 0.00, 346.33); CreateDynamicObject(970, 1920.95, -1851.92, 13.08, 0.00, 0.00, 346.33); CreateDynamicObject(970, 1916.92, -1850.95, 13.08, 0.00, 0.00, 346.33); CreateDynamicObject(970, 1912.88, -1849.96, 13.08, 0.00, 0.00, 346.33); CreateDynamicObject(1649, 1904.07, -1852.51, 14.21, 0.00, 0.00, 180.68); CreateDynamicObject(1649, 1904.07, -1852.51, 17.48, 0.00, 0.00, 0.71); CreateDynamicObject(1649, 1904.05, -1852.51, 17.48, 0.00, 0.00, 180.78); CreateDynamicObject(1649, 1904.07, -1852.51, 14.21, 0.00, 0.00, 0.71); CreateDynamicObject(1649, 1908.43, -1852.46, 17.48, 0.00, 0.00, 0.71); CreateDynamicObject(1649, 1908.43, -1852.44, 14.20, 0.00, 0.00, 180.75); CreateDynamicObject(1649, 1908.43, -1852.44, 17.48, 0.00, 0.00, 180.75); CreateDynamicObject(1649, 1908.41, -1852.44, 14.20, 0.00, 0.00, 0.71); CreateDynamicObject(1649, 1912.75, -1852.96, 17.51, 0.00, 0.00, 165.41); CreateDynamicObject(1649, 1920.48, -1856.29, 17.51, 0.00, 0.00, 130.10); CreateDynamicObject(1649, 1921.87, -1871.56, 17.49, 0.00, 0.00, 89.58); CreateDynamicObject(1649, 1921.91, -1860.18, 14.24, 0.00, 0.00, 89.38); CreateDynamicObject(1533, 1921.93, -1865.20, 12.54, 0.00, 0.00, 90.58); CreateDynamicObject(1533, 1921.95, -1863.71, 12.54, 0.00, 0.00, 89.98); CreateDynamicObject(1649, 1912.75, -1852.96, 14.20, 0.00, 0.00, 165.38); CreateDynamicObject(1649, 1912.75, -1852.96, 14.20, 0.00, 0.00, 345.36); CreateDynamicObject(1649, 1912.75, -1852.96, 17.51, 0.00, 0.00, 345.36); CreateDynamicObject(1649, 1916.97, -1854.07, 14.20, 0.00, 0.00, 345.43); CreateDynamicObject(1649, 1916.97, -1854.07, 14.20, 0.00, 0.00, 165.54); CreateDynamicObject(1649, 1916.98, -1854.08, 17.51, 0.00, 0.00, 165.37); CreateDynamicObject(1649, 1916.90, -1854.08, 17.51, 0.00, 0.00, 345.36); CreateDynamicObject(1649, 1920.48, -1856.29, 14.20, 0.00, 0.00, 310.94); CreateDynamicObject(1649, 1920.48, -1856.29, 14.20, 0.00, 0.00, 130.90); CreateDynamicObject(1649, 1920.50, -1856.30, 17.51, 0.00, 0.00, 310.34); CreateDynamicObject(1649, 1921.91, -1860.18, 17.48, 0.00, 0.00, 269.57); CreateDynamicObject(1649, 1921.91, -1860.18, 14.24, 0.00, 0.00, 269.40); CreateDynamicObject(1649, 1921.86, -1867.18, 17.47, 0.00, 0.00, 89.76); CreateDynamicObject(1649, 1921.86, -1867.18, 14.20, 0.00, 0.00, 269.61); CreateDynamicObject(1649, 1921.90, -1867.18, 14.20, 0.00, 0.00, 89.76); CreateDynamicObject(1649, 1921.86, -1867.18, 17.47, 0.00, 0.00, 269.72); CreateDynamicObject(1649, 1921.87, -1871.56, 14.20, 0.00, 0.00, 269.61); CreateDynamicObject(1649, 1921.87, -1871.56, 14.20, 0.00, 0.00, 89.58); CreateDynamicObject(1649, 1921.87, -1871.56, 17.49, 0.00, 0.00, 269.54); CreateDynamicObject(19433, 1921.89, -1863.22, 16.80, 0.00, 0.00, 358.37); CreateDynamicObject(19433, 1921.79, -1864.19, 17.65, 0.00, 0.00, 358.37); CreateDynamicObject(19433, 1921.89, -1864.17, 16.80, 0.00, 0.00, 358.37); CreateDynamicObject(19433, 1921.84, -1863.19, 17.65, 0.00, 0.00, 358.37); CreateDynamicObject(1649, 1921.91, -1860.18, 17.48, 0.00, 0.00, 89.77); CreateDynamicObject(19376, 1906.98, -1866.84, 19.20, 0.00, 90.00, 0.00); CreateDynamicObject(19376, 1906.95, -1857.20, 19.20, 0.00, 90.00, 0.00); CreateDynamicObject(19376, 1917.45, -1869.00, 19.20, 0.00, 90.00, 0.00); CreateDynamicObject(19376, 1917.44, -1857.17, 19.20, 0.00, 90.00, 0.00); CreateDynamicObject(19376, 1917.45, -1863.34, 19.40, 0.00, 90.00, 0.00); CreateDynamicObject(970, 1908.81, -1848.94, 13.08, 0.00, 0.00, 346.33); CreateDynamicObject(970, 1903.66, -1847.77, 13.08, 0.00, 0.00, 346.33); CreateDynamicObject(970, 1933.06, -1854.91, 13.08, 0.00, 0.00, 346.33); CreateDynamicObject(970, 1937.07, -1855.87, 13.08, 0.00, 0.00, 346.33); CreateDynamicObject(970, 1941.09, -1856.84, 13.08, 0.00, 0.00, 346.33); CreateDynamicObject(970, 1945.10, -1857.82, 13.08, 0.00, 0.00, 346.33); CreateDynamicObject(970, 1949.12, -1858.80, 13.08, 0.00, 0.00, 346.33); CreateDynamicObject(970, 1932.91, -1879.64, 13.08, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(970, 1937.03, -1879.63, 13.08, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(970, 1941.18, -1879.63, 13.08, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(970, 1945.32, -1879.61, 13.08, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(970, 1949.46, -1879.61, 13.08, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(643, 1903.50, -1873.72, 13.02, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(643, 1906.38, -1875.62, 13.02, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(643, 1908.32, -1873.02, 13.02, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(643, 1910.95, -1875.39, 13.02, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(2446, 1905.29, -1871.02, 12.56, 0.00, 0.00, 89.74); CreateDynamicObject(2446, 1905.29, -1870.01, 12.56, 0.00, 0.00, 89.74); CreateDynamicObject(2448, 1905.36, -1869.03, 12.56, 0.00, 0.00, 89.08); CreateDynamicObject(2446, 1905.34, -1866.62, 12.56, 0.00, 0.00, 89.74); CreateDynamicObject(2446, 1905.35, -1865.62, 12.56, 0.00, 0.00, 89.74); CreateDynamicObject(2447, 1905.39, -1864.63, 12.54, 0.00, 0.00, 89.79); CreateDynamicObject(2753, 1905.49, -1866.58, 13.80, 0.00, 0.00, 90.65); CreateDynamicObject(2753, 1905.52, -1865.59, 13.80, 0.00, 0.00, 89.35); CreateDynamicObject(2425, 1905.23, -1870.78, 13.60, 0.00, 0.00, 89.69); CreateDynamicObject(2425, 1905.22, -1869.77, 13.60, 0.00, 0.00, 89.69); CreateDynamicObject(3660, 1920.99, -1878.26, 14.19, 0.00, 0.00, 359.99); CreateDynamicObject(3660, 1911.57, -1878.26, 14.19, 0.00, 0.00, 0.09); CreateDynamicObject(18014, 1930.47, -1875.28, 12.90, 0.00, 0.00, 359.19); CreateDynamicObject(18014, 1930.50, -1870.62, 12.90, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(18014, 1930.55, -1856.74, 12.90, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(18014, 1930.56, -1860.40, 12.90, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(15038, 1930.47, -1867.62, 13.16, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(18014, 1928.41, -1854.17, 12.90, 0.00, 0.00, 75.47); CreateDynamicObject(18014, 1923.94, -1853.04, 12.90, 0.00, 0.00, 75.87); CreateDynamicObject(18014, 1919.42, -1851.94, 12.90, 0.00, 0.00, 76.48); CreateDynamicObject(18014, 1914.85, -1850.84, 12.90, 0.00, 0.00, 76.48); CreateDynamicObject(18014, 1910.34, -1849.73, 12.90, 0.00, 0.00, 76.48); CreateDynamicObject(15038, 1907.29, -1849.01, 13.14, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(1332, 1902.77, -1848.19, 13.44, 0.00, 0.00, 344.56); CreateDynamicObject(2447, 1905.38, -1863.64, 12.54, 0.00, 0.00, 89.79); CreateDynamicObject(2419, 1902.55, -1871.10, 12.57, 0.00, 0.00, 89.45); CreateDynamicObject(2451, 1902.51, -1868.25, 12.56, 0.00, 0.00, 90.29); CreateDynamicObject(2421, 1901.92, -1870.19, 13.83, 0.00, 0.00, 89.46); CreateDynamicObject(2417, 1902.28, -1866.35, 12.56, 0.00, 0.00, 90.92); CreateDynamicObject(2417, 1902.29, -1865.37, 12.56, 0.00, 0.00, 90.92); CreateDynamicObject(2418, 1902.55, -1864.40, 12.56, 0.00, 0.00, 90.71); CreateDynamicObject(2446, 1905.35, -1862.63, 12.56, 0.00, 0.00, 89.74); CreateDynamicObject(2446, 1905.36, -1861.62, 12.56, 0.00, 0.00, 89.74); CreateDynamicObject(2753, 1905.49, -1862.59, 13.80, 0.00, 0.00, 89.35); CreateDynamicObject(2753, 1905.53, -1861.60, 13.80, 0.00, 0.00, 89.35); CreateDynamicObject(2418, 1902.53, -1862.53, 12.56, 0.00, 0.00, 90.71); CreateDynamicObject(2451, 1902.54, -1860.65, 12.56, 0.00, 0.00, 90.29); CreateDynamicObject(2448, 1905.40, -1860.62, 12.56, 0.00, 0.00, 89.08); CreateDynamicObject(2446, 1905.39, -1858.21, 12.56, 0.00, 0.00, 89.74); CreateDynamicObject(2446, 1905.38, -1857.20, 12.56, 0.00, 0.00, 89.74); CreateDynamicObject(2753, 1905.55, -1858.17, 13.80, 0.00, 0.00, 89.35); CreateDynamicObject(2753, 1905.54, -1857.20, 13.80, 0.00, 0.00, 89.35); CreateDynamicObject(2421, 1901.89, -1864.32, 13.83, 0.00, 0.00, 89.46); CreateDynamicObject(2421, 1901.90, -1862.41, 13.83, 0.00, 0.00, 89.46); CreateDynamicObject(2418, 1902.57, -1857.63, 12.56, 0.00, 0.00, 90.71); CreateDynamicObject(2010, 1902.56, -1855.75, 12.56, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(2010, 1902.58, -1854.70, 12.56, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(2011, 1902.59, -1853.63, 12.55, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(2531, 1902.51, -1858.70, 12.54, 0.00, 0.00, 90.67); CreateDynamicObject(2417, 1902.40, -1869.23, 12.56, 0.00, 0.00, 90.92); CreateDynamicObject(643, 1919.62, -1875.43, 13.02, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(643, 1928.06, -1875.16, 13.02, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(643, 1924.94, -1872.37, 13.02, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(643, 1927.65, -1869.25, 13.02, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(643, 1925.52, -1860.36, 13.02, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(643, 1927.69, -1856.66, 13.02, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(643, 1923.33, -1855.45, 13.02, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(19433, 1912.50, -1871.73, 19.29, 0.00, 90.00, 0.00); CreateDynamicObject(2762, 1920.57, -1872.14, 12.97, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(2807, 1921.01, -1873.15, 13.08, 0.00, 0.00, 269.93); CreateDynamicObject(2807, 1920.06, -1873.11, 13.08, 0.00, 0.00, 269.93); CreateDynamicObject(2807, 1920.13, -1871.27, 13.08, 0.00, 0.00, 90.14); CreateDynamicObject(2807, 1920.98, -1871.27, 13.08, 0.00, 0.00, 90.14); CreateDynamicObject(2762, 1920.46, -1868.28, 12.97, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(2807, 1920.08, -1867.29, 13.08, 0.00, 0.00, 90.14); CreateDynamicObject(2807, 1920.90, -1867.28, 13.08, 0.00, 0.00, 90.14); CreateDynamicObject(2807, 1920.96, -1869.17, 13.08, 0.00, 0.00, 269.93); CreateDynamicObject(2807, 1920.11, -1869.18, 13.08, 0.00, 0.00, 269.93); CreateDynamicObject(2762, 1920.43, -1860.23, 12.97, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(2807, 1920.15, -1859.36, 13.08, 0.00, 0.00, 90.14); CreateDynamicObject(2807, 1920.11, -1861.18, 13.08, 0.00, 0.00, 269.93); CreateDynamicObject(2807, 1921.08, -1859.36, 13.08, 0.00, 0.00, 90.14); CreateDynamicObject(2807, 1920.99, -1861.20, 13.08, 0.00, 0.00, 269.93); CreateDynamicObject(2762, 1920.10, -1856.83, 12.97, 0.00, 0.00, 310.99); CreateDynamicObject(2807, 1919.19, -1855.78, 13.08, 0.00, 0.00, 127.75); CreateDynamicObject(2807, 1920.99, -1857.83, 13.08, 0.00, 0.00, 311.74); CreateDynamicObject(2762, 1916.66, -1854.72, 12.97, 0.00, 0.00, 345.26); CreateDynamicObject(2807, 1915.36, -1854.36, 13.08, 0.00, 0.00, 163.92); CreateDynamicObject(2807, 1917.97, -1855.05, 13.08, 0.00, 0.00, 346.50); CreateDynamicObject(2762, 1914.53, -1864.63, 12.97, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(2762, 1914.51, -1861.29, 12.97, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(2762, 1910.72, -1861.20, 12.97, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(2762, 1910.74, -1864.57, 12.97, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(2807, 1914.06, -1865.54, 13.08, 0.00, 0.00, 269.93); CreateDynamicObject(2807, 1915.00, -1865.57, 13.08, 0.00, 0.00, 269.93); CreateDynamicObject(2807, 1913.90, -1861.96, 13.08, 0.00, 0.00, 269.93); CreateDynamicObject(2807, 1915.08, -1861.99, 13.08, 0.00, 0.00, 269.93); CreateDynamicObject(2807, 1911.24, -1865.54, 13.08, 0.00, 0.00, 269.93); CreateDynamicObject(2807, 1910.22, -1865.53, 13.08, 0.00, 0.00, 269.93); CreateDynamicObject(2807, 1910.19, -1861.95, 13.08, 0.00, 0.00, 269.93); CreateDynamicObject(2807, 1911.25, -1861.94, 13.08, 0.00, 0.00, 269.93); CreateDynamicObject(2807, 1915.07, -1860.51, 13.08, 0.00, 0.00, 90.14); CreateDynamicObject(2807, 1913.93, -1860.48, 13.08, 0.00, 0.00, 90.14); CreateDynamicObject(2807, 1914.06, -1863.87, 13.08, 0.00, 0.00, 90.14); CreateDynamicObject(2807, 1915.05, -1863.85, 13.08, 0.00, 0.00, 90.14); CreateDynamicObject(2807, 1911.25, -1863.77, 13.08, 0.00, 0.00, 90.14); CreateDynamicObject(2807, 1910.29, -1863.80, 13.08, 0.00, 0.00, 90.14); CreateDynamicObject(2807, 1910.25, -1860.29, 13.08, 0.00, 0.00, 90.14); CreateDynamicObject(2807, 1911.27, -1860.29, 13.08, 0.00, 0.00, 90.14); CreateDynamicObject(2762, 1912.53, -1871.92, 12.97, 0.00, 0.00, 331.04); CreateDynamicObject(2807, 1913.72, -1872.59, 13.08, 0.00, 0.00, 328.01); CreateDynamicObject(2807, 1911.37, -1871.30, 13.08, 0.00, 0.00, 150.24); CreateDynamicObject(2762, 1912.52, -1853.59, 12.97, 0.00, 0.00, 345.26); CreateDynamicObject(2807, 1911.32, -1853.27, 13.08, 0.00, 0.00, 162.48); CreateDynamicObject(2807, 1913.64, -1853.96, 13.08, 0.00, 0.00, 345.92); CreateDynamicObject(1775, 1908.70, -1853.03, 13.64, 0.00, 0.00, 0.71); CreateDynamicObject(1776, 1907.27, -1852.94, 13.65, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(2011, 1922.58, -1865.49, 12.60, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(2011, 1922.52, -1861.76, 12.60, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(2011, 1917.98, -1874.50, 12.60, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(2011, 1913.95, -1874.30, 12.60, 0.00, 0.00, 0.00); CreateDynamicObject(3802, 1921.17, -1862.58, 16.36, 0.00, 0.00, 180.33); CreateDynamicObject(3802, 1921.10, -1864.77, 16.36, 0.00, 0.00, 180.33); CreateDynamicObject(3810, 1914.82, -1872.88, 16.67, 0.00, 0.00, 89.39); CreateDynamicObject(3810, 1917.11, -1872.84, 16.67, 0.00, 0.00, 89.39); // Kivett objectek: RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4976, 1931.0000, -1871.3906, 15.8438, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1904.3750, -1879.7344, 13.6797, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1909.6563, -1879.7344, 13.6797, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 1914.9297, -1879.7344, 13.6797, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1920.1953, -1879.9531, 13.6797, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1925.4609, -1879.9609, 13.6797, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 1930.7188, -1879.7344, 13.6797, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, 1946.4766, -1877.1094, 11.5391, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4848, 1931.0000, -1871.3906, 15.8438, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4983, 1961.0313, -1871.4063, 23.7734, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1226, 1931.8750, -1863.4609, 16.3203, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1226, 1915.7422, -1863.4609, 16.3203, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1226, 1957.3672, -1867.2891, 16.3203, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, 1952.0313, -1862.9297, 11.5156, 0.25); KÉPEK:http://kepfeltoltes.hu/120720/843325207sa-mp-017_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] http://kepfeltoltes.hu/120720/1254804402sa-mp-018_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] http://kepfeltoltes.hu/120720/721510364sa-mp-019_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] http://kepfeltoltes.hu/120720/1079780476sa-mp-020_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] http://kepfeltoltes.hu/120720/1232747693sa-mp-021_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] http://kepfeltoltes.hu/120720/511190116sa-mp-022_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] http://kepfeltoltes.hu/120720/830727880sa-mp-023_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] http://kepfeltoltes.hu/120720/872571367sa-mp-024_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
4
« Dátum: 2012. július 16. - 13:41:23 »
Szóval van egy /veh parancsom, és egy /destroyvehcars parancsom. Amikor lehívok egy /veh-es kocsit, és használom a /destroyvehcars parancsot, akkor kiírja a destroyvehcars alatti SendClientMessage-t... Eddig jó. Viszont ha több kocsi van lent /veh paranccsal, akkor annyiszor írja ki a SendClientMessage-t /destroyvehcarsnál, amennyi /vehes kocsi van a szerón. Ötlet? Mit rontottam el? CMD:veh(playerid, params[]) { if(PlayerInfo[playerid][ALevel] < 2) return SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTSALMON, \"Nem vagy admin, vagy kicsi az adminszinted!\"); { new car[30]; new color1, color2, vehicle; if(sscanf(params, \"s[30]dd\", car, color1, color2)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_SKYBLUE, \"HASZNÁLAT: /veh [iD/Kocsi NÉV] [szín1] [szín2]\"); if(!IsNumeric(car)) { vehicle = GetVehicleModelIDFromName(car); } else { vehicle = strval(car); } if( vehicle < 400 || vehicle > 611 ) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: A kocsik a 400 és a 611-es ID között vannak!\"); { new Float:X,Float:Y,Float:Z; new Float:Angle,int1; new LVehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); new string[256]; GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z); GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle); int1 = GetPlayerInterior(playerid); LinkVehicleToInterior(LVehicleID, int1); new carid = CreateVehicle(vehicle, X+2,Y,Z,Angle,color1,color2,0); SpawnedVehicles[spawnedVehicle] = carid; SpawnedVehicle++; format(string, sizeof(string), \"Jármû Név: %s || Model: %d || Szín 1: %d || Szín 2: %d\", VehicleNames[vehicle-400], vehicle, color1, color2); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, string); } } return 1; } CMD:destroyvehcars(playerid, params[]) { if(PlayerInfo[playerid][ALevel] < 4) return SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTSALMON, \"Nem vagy admin, vagy kicsi az adminszinted!\"); { for(new i = 0; i < sizeof(SpawnedVehicles); i++) { if(SpawnedVehicles != 0) { DestroyVehicle(SpawnedVehicles); SpawnedVehicle = 0; SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Az összes /veh-es jármûvet kitörölted a szerverrõl!\"); } } } return 1; }
A változók : new SpawnedVehicles[100]; SpawnedVehicle = 0;
5
« Dátum: 2012. július 13. - 21:13:04 »
A téma adott, van rá valamilyen mód, hogy ezt meglehessen csinálni?
6
« Dátum: 2012. július 13. - 13:31:04 »
Az a gondom, hogy ebbe a scriptbe amit csinálok van egy /fuvarozas parancs, ami választ négy kordináta közül, és random valamelyikhez kell menni. Ez eddig jó, amikor leszállítottam a cuccot a teherautóval, kapok pénzt,és utána újra fel kell venni árut egy adott ponton egy checkpointba. Ha bele megyek ebbe a checkpointba, akkor megint ad pénzt és az elõzõ utasításokat adja be... public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { if(GetPlayerVehicleID(playerid) == fuvarozokocsi[0] && fuvarozokocsi[1] && fuvarozokocsi[2]) { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, 2487.0955,-2484.1726,13.6615) && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, 2445.8696,-1762.4740,13.5870) && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, 1859.3274,-1857.4028,13.5817) && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5,1775.1548,-1702.4775,13.5083)) return 0; { GivePlayerMoney(playerid, 5000); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Itt a pénzed!\"); DisablePlayerCheckpoint(playerid); bepakolas = true; } return 1; } if(GetPlayerVehicleID(playerid) == fuvarozokocsi[0] && fuvarozokocsi[1] && fuvarozokocsi[2]) { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, 2078.9539,-2032.8884,13.5469)) return 0; { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIMEGREEN, \"Bepakoltak a teherautóba! Most csak írd be, hogy /fuvarozas, és elkezdheted és elkezdheted a szállítást!\"); DisablePlayerCheckpoint(playerid); bepakolas = false; } return 1; } return 1; }
7
« Dátum: 2012. július 12. - 13:31:22 »
Szóval, az a gondom, hogy ha beteszek a szerveremre zenét, vagyis itt jelenesetben dialogba elindítom, nem hallok semmit, viszont kiírja hogy elindult zölden a chatboxba, viszont semmi hangja nincs. public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { switch(dialogid) { case Zene: { switch(listitem) { case 0: { ShowPlayerDialog(playerid, Rap, 2, \"Rap\", \"Mc\", \"Indít\", \"Vissza\"); } case 1: { ShowPlayerDialog(playerid, Pop, 2, \"Pop\", \"\", \"Indít\", \"Vissza\"); } case 2: { ShowPlayerDialog(playerid, Disco, 2, \"Disco\", \"\", \"Indít\", \"Vissza\"); } case 3: { ShowPlayerDialog(playerid, Rock, 2, \"Rock\", \"\", \"Indít\", \"Vissza\"); } case 4: { ShowPlayerDialog(playerid, Electro|House, 2, \"Electro|House\", \"\", \"Indít\", \"Vissza\"); } case 5: { ShowPlayerDialog(playerid, Hip-Hop, 2, \"Hip-Hop\", \"\", \"Indít\", \"Vissza\"); } } } case Rap: { switch(listitem) { case 0: { YoutubeStream(playerid, \"http://www.youtube.com/watch?v=nrVCRQd1ugU\"); } } } } return 1; } Itt például YoutubeStreambe próbáltam, de nem megy.
8
« Dátum: 2012. július 11. - 10:29:33 »
Nos, mivel unatkozom, szeretnék készíteni egy egyszerû kis scriptet. Ha megnoymom a TAB-ot, és rámegyek valakire, behoz egy dialogot, hogy mit szeretnék vele csinálni( persze ha RCON-ba be vagyok jelentkezve ). public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0; { ShowPlayerDialog(playerid, Jatekos, 2, \"Mit szeretnél csinálni vele?\", \"Get\\nGoto\\nKick\\nBan\\nSlap\", \"Ok\", \"Mégsem\"); } return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(response) { switch(dialogid) { case Jatekos: { switch(listitem) { case 0: { new Float:x, Float:y, Float:z;GetPlayerPos(playerid, x,y,z); SetPlayerPos( IDE,x,y,z); } } } } } return 1; } Mivel csak az OnPlayerClickPlayer engedi a clickplayerid-t használni, ezért nem tudom megcsinálni az OnDialogResponse alatt, hogy pl. ha magamhoz tudjam getelni, mivel ha beírom a clickplayerid-t, akkor a pawno undefined symbolnak írja. Hogy tudnám ezt megoldani? A SetPlayerPos függvényre gondoltam ebben az esetben, azért van ott az IDE szó, hogy ide mit kéne írni... Elõre is köszönöm a segítségeket!
9
« Dátum: 2011. augusztus 03. - 14:40:30 »
Szóval az a gondom, hogy ha én csinálok egy filterscriptet, és ki akarom próbálni a szerveremen, akkor van olyan, hogy az objecteket nem tölti be, van olyan, amikor a kocsikat, és a 3d text labeleket, stb. De ezt csak olyankor, amikor több filterscript is be van töltve a szerveremre. De például egy darab fs mellet ( LuxAdmin ) akkor jó ( általában ), de ha már több van, akkor már el is romlott. Furcsaság még, hogy ha csak más filterscriptjét rakom be a szerveremre, akkor azok kiválóan mûködnek. Megoldás?
Oldalak: [1]
|