Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Zsox

Oldalak: [1] 2
1
SA-MP: Szerverfejlesztés / Skinválasztó
« Dátum: 2011. október 31. - 00:25:56 »
Ezt ugyan GM-be szokás tenni, de mivel nem teljes GM, ezért van az FS elõtag. CODE-nak viszont túl hosszú.
A scriptben 63 skin található, a gangeknek megfelelõ spawnhelyekre állítva, mind a 3 nagy városban.
Készítette: Pr3dator.
Áldott legyen az õ neve.  ;)
http://pastebin.com/NTWKyu3M

2
SA-MP: Szerverfejlesztés / Légitaxis munka
« Dátum: 2011. október 31. - 00:08:20 »
Egy munka script. Légifuvarozás Dodoval, 3 közbülsõ álllomás érintésével. Kezdés helye: Los Santosi reptér.
A jelenlegi koordinátákkal, kezdõ pilótáknak nem javasolt.
info parancs a munkáról: /legiinfo
munka elkezdése: /legitaxi
http://pastebin.com/f58BdAVh

3
SA-MP: Szerverfejlesztés / Admin ház kapuk
« Dátum: 2011. október 30. - 23:56:39 »
Ebben: http://sampforum.hu/index.php?topic=16940.0 a topikban lévõ adminháznak a nyíló kapui.
Készítõ: Pr3dator
[pawn]public OnFilterScriptInit()
{
kapu = CreateDynamicObject(980, 3451.902, -708.448, 4.716, 0, 0, 90);
teto = CreateDynamicObject(8133, 3511.380, -690.961, 9.543, 0, 0, 0);
kapuketto = CreateDynamicObject(980, 2960.624, -708.299, 4.944, 0, 0, 90);
tetoketto = CreateDynamicObject(8133, 3511.471, -691.119, 8.691, 0, 180, 0);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{ }
#endif
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/admingate-xopen\", cmdtext, true) == 0) // belsõ kapu nyitás
{
   MoveDynamicObject(kapu, 3451.902, -708.448, 9.216, 2);
   return 1;
}
if (strcmp(\"/admingate-xclose\", cmdtext, true) == 0) // belsõ kapu zárás
{
   MoveDynamicObject(kapu, 3451.902, -708.448, 4.716, 2);
   return 1;
}
if (strcmp(\"/adminroof-yopen\", cmdtext, true) == 0) // tetõ nyitás
{
   MoveDynamicObject(teto, 3471.630, -690.974, 9.543, 2);
   MoveDynamicObject(tetoketto, 3471.732, -691.220, 9.578, 2);
   return 1;
}
if (strcmp(\"/adminroof-yclose\", cmdtext, true) == 0) // tetõ zárás
{
   MoveDynamicObject(teto, 3511.380, -690.961, 9.543, 2);
   MoveDynamicObject(tetoketto, 3511.471, -691.119, 8.691, 2);
   return 1;
}
    if (strcmp(\"/admingate-yopen\", cmdtext, true) == 0) // külsõ kapu nyitás
{
   MoveDynamicObject(kapuketto, 2960.624, -708.299, 9.544, 2);
   return 1;
}
if (strcmp(\"/admingate-yclose\", cmdtext, true) == 0) // külsõ kapu zárás
{
   MoveDynamicObject(kapuketto, 2960.624, -708.299, 4.944, 2);
   return 1;
}
return 0;
}[/pawn]

4
SA-MP: Szerverfejlesztés / Deathmatch pálya
« Dátum: 2011. október 30. - 22:02:34 »
Sivatagi stílusú dm-pálya
260 objektum + pajzs, fegyver pickupok.
Készítõ: Zsox
http://pastebin.com/6CvY5ss6
Teleport koordináták:
3719.6123, 1365.7756, 54.0
3698.7620, 1415.9686, 56.5
3736.8591, 1445.0472, 54.0
3698.8538, 1424.9401, 53.5
3744.5525, 1341.7997, 53.5
3687.4614, 1334.2050, 53.5
Képek:
http://imageshack.us/photo/my-images/805/gallery270.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/402/gallery271.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/695/gallery272p.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/252/gallery273.jpg/

5
SA-MP: Szerverfejlesztés / Admin bázis
« Dátum: 2011. október 30. - 21:38:16 »
Ez az admin ház a tengerre épült, Los Santos keleti szélén, az észak-déli autópályáról nyílik a bejárata.
99 objektum + 19 jármû
A tetõ és a kapuk nyithatóak. A nyitó scriptet itt találjátok:
http://sampforum.hu/index.php?topic=16945.0
Készítõk: Pr3dator (admin társam) 70%, én 30%.
Teleport:
3480.7207, -708.5745, 3.1417
http://pastebin.com/WNURx1DP
Képek:
http://imageshack.us/photo/my-images/838/gallery267.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/28/gallery268.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/64/gallery269i.jpg/

7
SA-MP: Szerverfejlesztés / 9/11 San Fierroban
« Dátum: 2011. október 30. - 20:25:10 »
Just for fun.   ;D
Helyszín: San Fierro, a fehér híd SF oldali vége mellett.
38 objektum, köztük 0.3c objektek is vannak!
Készítõ: Zsox
Teleport:
-1727.6608, 509.9034, 38.4593
http://pastebin.com/B3GMf1HZ
Képek:
http://imageshack.us/photo/my-images/256/gallery254.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/851/gallery255.jpg/

8
SA-MP: Szerverfejlesztés / Repülõgép katasztrófa
« Dátum: 2011. október 30. - 20:12:37 »
Just for fun.  ;D
A képek önmagukért beszélnek.
A helyszín: Las Venturas, a városból a bánya felé vezetõ út bal oldalán.
23 objektum, köztük 0.3c objektek is vannak!
Készítõ: Zsox
Teleport:
1302.61193848, 777.95465088, 12.5
http://pastebin.com/f65gV7J3
Képek:
http://imageshack.us/photo/my-images/215/gallery252.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/843/gallery253r.jpg/

9
SA-MP: Szerverfejlesztés / Klán fõhadiszállás
« Dátum: 2011. október 30. - 19:48:21 »
Jól védhetõ klánbázis a sivatagi reptér közelében. Csak egy bejárata van. Hátulról, a sziklákról sem lehet bejutni.
100 objektum + 11 pickup (fegyverek, pajzsok)
TDM mapnál érdemes ide egy zónát rakni, hogy egyértelmûbb legyen az elfoglalás ténye.
[pawn]GangZoneCreate(-508.072906,2547.604003,-540.334167,2643.543945);[/pawn]
Készítõ: Zsox
Teleport:
-484.3242, 2592.8752, 52.8782
http://pastebin.com/MXWF6RSe
Képek:
http://imageshack.us/photo/my-images/827/gallery247p.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/337/gallery248.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/442/gallery249.jpg/

10
SA-MP: Szerverfejlesztés / Gokart pálya
« Dátum: 2011. október 30. - 19:13:20 »
Ez egy gokart pálya, amely a San Fierro-i autósiskola területén található.
94 objektum.
Készítõ: Zsox
Teleport:
-2030.1476, -114.1981, 38.9219
http://pastebin.com/PzQXcw77
http://imageshack.us/photo/my-images/694/gallery245oh.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/534/gallery246.jpg/

11
SA-MP: Szerverfejlesztés / Jármûvek
« Dátum: 2011. október 30. - 19:04:43 »
Nah, mivel a szerverem érdeklõdés hiányában megszûnt (Magna Hungaria), felrakom a scripteket és mapokat.

Elsõként a jármûveket teszem közzé.

Készítési idõt nem fogok írni a mapokhoz. Egyrészt mert fogalmam sincs, mennyi volt, másrészt több módosításon is átmentek mire véglegesek lettek. Harmadrészt pedig lényegtelen információ.
Ebben a kódban több mint 1100 jármû van, az egész mapon, igényesen elhelyezve. Értem ezalatt, hogy pl. az ipartelepeken nem sportkocsik sorakoznak egymás mellett, hanem teherautók, stb.
Használjátok egészséggel.
Készítõ: Zsox
http://pastebin.com/927cmbyS

12
Segítségkérés / Random SetPlayerColor
« Dátum: 2011. augusztus 31. - 00:25:51 »
Sniperes dm-pályán láthatatlan színûre állítom a player colort, hogy ne lássák, merre van az ellen. A pályáról való kilépés után hogy lehetne egyszerûen visszarakni bármilyen színûre? Próbáltam változóban eltárolni a színt, de nem mûködik.
Hogy lehet random függvénnyel érvényes szín azonosító tartományt meghatározni a setplayercolorhoz?

13
Segítségkérés / Változók használata
« Dátum: 2011. augusztus 26. - 00:49:19 »
Ha mondjuk egy paranccsal letároljuk a játékos pozícióját sima Float változóba: GetPlayerPos(playerid, px, py, pz);, akkor az csak azé a játékosé lesz, vagy ha másik játékos is beírja ezt a parancsot, akkor az övé felülírja ezeket?
Vagy inkább így használjam?
new Float:px[MAX_PLAYERS];
new Float:py[MAX_PLAYERS];
new Float:pz[MAX_PLAYERS];
GetPlayerPos(playerid, px[playerid], py[playerid], pz[playerid]);

14
Segítségkérés / a_objects inc.
« Dátum: 2011. augusztus 15. - 18:20:10 »
Nem tudja valaki, hogy ezek az include-ok mi célt szolgálnak?
#include <a_players>
#include <a_vehicles>
#include <a_objects>
Az a_objects kerülhet-e ütközésbe a streamerrel?

15
Segítségkérés / FS-ek összeakadnak
« Dátum: 2011. augusztus 15. - 02:30:55 »
Az mitõl lehet, hogy az egyik filterscript nem mûködik egy másik mellett, de ha ezt kiveszem, mûködik? Hogy akadhat így össze 2 FS?

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal