Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: [1] 2
1
SA-MP: Szerverfejlesztés / Skinválasztó« Dátum: 2011. október 31. - 00:25:56 »
Ezt ugyan GM-be szokás tenni, de mivel nem teljes GM, ezért van az FS elõtag. CODE-nak viszont túl hosszú.
A scriptben 63 skin található, a gangeknek megfelelõ spawnhelyekre állítva, mind a 3 nagy városban. Készítette: Pr3dator. Áldott legyen az õ neve. http://pastebin.com/NTWKyu3M 2
SA-MP: Szerverfejlesztés / Légitaxis munka« Dátum: 2011. október 31. - 00:08:20 »
Egy munka script. Légifuvarozás Dodoval, 3 közbülsõ álllomás érintésével. Kezdés helye: Los Santosi reptér.
A jelenlegi koordinátákkal, kezdõ pilótáknak nem javasolt. info parancs a munkáról: /legiinfo munka elkezdése: /legitaxi http://pastebin.com/f58BdAVh 3
SA-MP: Szerverfejlesztés / Admin ház kapuk« Dátum: 2011. október 30. - 23:56:39 »
Ebben: http://sampforum.hu/index.php?topic=16940.0 a topikban lévõ adminháznak a nyíló kapui.
Készítõ: Pr3dator [pawn]public OnFilterScriptInit() { kapu = CreateDynamicObject(980, 3451.902, -708.448, 4.716, 0, 0, 90); teto = CreateDynamicObject(8133, 3511.380, -690.961, 9.543, 0, 0, 0); kapuketto = CreateDynamicObject(980, 2960.624, -708.299, 4.944, 0, 0, 90); tetoketto = CreateDynamicObject(8133, 3511.471, -691.119, 8.691, 0, 180, 0); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { } #endif public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/admingate-xopen\", cmdtext, true) == 0) // belsõ kapu nyitás { MoveDynamicObject(kapu, 3451.902, -708.448, 9.216, 2); return 1; } if (strcmp(\"/admingate-xclose\", cmdtext, true) == 0) // belsõ kapu zárás { MoveDynamicObject(kapu, 3451.902, -708.448, 4.716, 2); return 1; } if (strcmp(\"/adminroof-yopen\", cmdtext, true) == 0) // tetõ nyitás { MoveDynamicObject(teto, 3471.630, -690.974, 9.543, 2); MoveDynamicObject(tetoketto, 3471.732, -691.220, 9.578, 2); return 1; } if (strcmp(\"/adminroof-yclose\", cmdtext, true) == 0) // tetõ zárás { MoveDynamicObject(teto, 3511.380, -690.961, 9.543, 2); MoveDynamicObject(tetoketto, 3511.471, -691.119, 8.691, 2); return 1; } if (strcmp(\"/admingate-yopen\", cmdtext, true) == 0) // külsõ kapu nyitás { MoveDynamicObject(kapuketto, 2960.624, -708.299, 9.544, 2); return 1; } if (strcmp(\"/admingate-yclose\", cmdtext, true) == 0) // külsõ kapu zárás { MoveDynamicObject(kapuketto, 2960.624, -708.299, 4.944, 2); return 1; } return 0; }[/pawn] 4
SA-MP: Szerverfejlesztés / Deathmatch pálya« Dátum: 2011. október 30. - 22:02:34 »
Sivatagi stílusú dm-pálya
260 objektum + pajzs, fegyver pickupok. Készítõ: Zsox http://pastebin.com/6CvY5ss6 Teleport koordináták: 3719.6123, 1365.7756, 54.0 3698.7620, 1415.9686, 56.5 3736.8591, 1445.0472, 54.0 3698.8538, 1424.9401, 53.5 3744.5525, 1341.7997, 53.5 3687.4614, 1334.2050, 53.5 Képek: http://imageshack.us/photo/my-images/805/gallery270.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/402/gallery271.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/695/gallery272p.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/252/gallery273.jpg/ 5
SA-MP: Szerverfejlesztés / Admin bázis« Dátum: 2011. október 30. - 21:38:16 »
Ez az admin ház a tengerre épült, Los Santos keleti szélén, az észak-déli autópályáról nyílik a bejárata.
99 objektum + 19 jármû A tetõ és a kapuk nyithatóak. A nyitó scriptet itt találjátok: http://sampforum.hu/index.php?topic=16945.0 Készítõk: Pr3dator (admin társam) 70%, én 30%. Teleport: 3480.7207, -708.5745, 3.1417 http://pastebin.com/WNURx1DP Képek: http://imageshack.us/photo/my-images/838/gallery267.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/28/gallery268.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/64/gallery269i.jpg/ 6
SA-MP: Szerverfejlesztés / Map kiegészítések« Dátum: 2011. október 30. - 21:06:10 »
Fák/bokrok, díszítések, hozzáadott épületek, fõleg Las Venturasban, mert ott van sok szabad hely.
525 objektum RP szerverekre ideális. Készítõ: Zsox http://pastebin.com/wtNUCf6Q Csak néhány kép, az összeshez jóval több kellene: http://imageshack.us/photo/my-images/232/gallery256q.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/257/gallery263s.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/189/gallery264w.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/405/gallery258.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/338/gallery262s.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/847/gallery261v.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/411/gallery260.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/202/gallery259g.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/545/gallery257s.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/822/gallery266w.jpg/ 7
SA-MP: Szerverfejlesztés / 9/11 San Fierroban« Dátum: 2011. október 30. - 20:25:10 »
Just for fun.
Helyszín: San Fierro, a fehér híd SF oldali vége mellett. 38 objektum, köztük 0.3c objektek is vannak! Készítõ: Zsox Teleport: -1727.6608, 509.9034, 38.4593 http://pastebin.com/B3GMf1HZ Képek: http://imageshack.us/photo/my-images/256/gallery254.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/851/gallery255.jpg/ 8
SA-MP: Szerverfejlesztés / Repülõgép katasztrófa« Dátum: 2011. október 30. - 20:12:37 »
Just for fun.
A képek önmagukért beszélnek. A helyszín: Las Venturas, a városból a bánya felé vezetõ út bal oldalán. 23 objektum, köztük 0.3c objektek is vannak! Készítõ: Zsox Teleport: 1302.61193848, 777.95465088, 12.5 http://pastebin.com/f65gV7J3 Képek: http://imageshack.us/photo/my-images/215/gallery252.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/843/gallery253r.jpg/ 9
SA-MP: Szerverfejlesztés / Klán fõhadiszállás« Dátum: 2011. október 30. - 19:48:21 »
Jól védhetõ klánbázis a sivatagi reptér közelében. Csak egy bejárata van. Hátulról, a sziklákról sem lehet bejutni.
100 objektum + 11 pickup (fegyverek, pajzsok) TDM mapnál érdemes ide egy zónát rakni, hogy egyértelmûbb legyen az elfoglalás ténye. [pawn]GangZoneCreate(-508.072906,2547.604003,-540.334167,2643.543945);[/pawn] Készítõ: Zsox Teleport: -484.3242, 2592.8752, 52.8782 http://pastebin.com/MXWF6RSe Képek: http://imageshack.us/photo/my-images/827/gallery247p.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/337/gallery248.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/442/gallery249.jpg/ 10
SA-MP: Szerverfejlesztés / Gokart pálya« Dátum: 2011. október 30. - 19:13:20 »
Ez egy gokart pálya, amely a San Fierro-i autósiskola területén található.
94 objektum. Készítõ: Zsox Teleport: -2030.1476, -114.1981, 38.9219 http://pastebin.com/PzQXcw77 http://imageshack.us/photo/my-images/694/gallery245oh.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/534/gallery246.jpg/ 11
SA-MP: Szerverfejlesztés / Jármûvek« Dátum: 2011. október 30. - 19:04:43 »
Nah, mivel a szerverem érdeklõdés hiányában megszûnt (Magna Hungaria), felrakom a scripteket és mapokat.
Elsõként a jármûveket teszem közzé. Készítési idõt nem fogok írni a mapokhoz. Egyrészt mert fogalmam sincs, mennyi volt, másrészt több módosításon is átmentek mire véglegesek lettek. Harmadrészt pedig lényegtelen információ. Ebben a kódban több mint 1100 jármû van, az egész mapon, igényesen elhelyezve. Értem ezalatt, hogy pl. az ipartelepeken nem sportkocsik sorakoznak egymás mellett, hanem teherautók, stb. Használjátok egészséggel. Készítõ: Zsox http://pastebin.com/927cmbyS 12
Segítségkérés / Random SetPlayerColor« Dátum: 2011. augusztus 31. - 00:25:51 »
Sniperes dm-pályán láthatatlan színûre állítom a player colort, hogy ne lássák, merre van az ellen. A pályáról való kilépés után hogy lehetne egyszerûen visszarakni bármilyen színûre? Próbáltam változóban eltárolni a színt, de nem mûködik.
Hogy lehet random függvénnyel érvényes szín azonosító tartományt meghatározni a setplayercolorhoz? 13
Segítségkérés / Változók használata« Dátum: 2011. augusztus 26. - 00:49:19 »
Ha mondjuk egy paranccsal letároljuk a játékos pozícióját sima Float változóba: GetPlayerPos(playerid, px, py, pz);, akkor az csak azé a játékosé lesz, vagy ha másik játékos is beírja ezt a parancsot, akkor az övé felülírja ezeket?
Vagy inkább így használjam? new Float:px[MAX_PLAYERS]; new Float:py[MAX_PLAYERS]; new Float:pz[MAX_PLAYERS]; GetPlayerPos(playerid, px[playerid], py[playerid], pz[playerid]); 14
Segítségkérés / a_objects inc.« Dátum: 2011. augusztus 15. - 18:20:10 »
Nem tudja valaki, hogy ezek az include-ok mi célt szolgálnak?
#include <a_players> #include <a_vehicles> #include <a_objects> Az a_objects kerülhet-e ütközésbe a streamerrel? 15
Segítségkérés / FS-ek összeakadnak« Dátum: 2011. augusztus 15. - 02:30:55 »
Az mitõl lehet, hogy az egyik filterscript nem mûködik egy másik mellett, de ha ezt kiveszem, mûködik? Hogy akadhat így össze 2 FS?
Oldalak: [1] 2
|