Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - doboka98
1
« Dátum: 2014. április 14. - 21:47:06 »
Sziasztok! A fenti függvényt szeretném használni, de valamiért nem mûködik. Lehet, hogy a dropbox nem jó ehhez, szóval tudnátok adni valami tárhelyet, ami nektek is bevált ehhez?
2
« Dátum: 2014. április 14. - 14:58:33 »
Heló! Szívtam pár órát ezzel, de nem tudok rájönni mi a probléma. OnPlayerConnectnél nekem meg kéne jelenjen egy textdraw, de sehogysem akar, üres a dolog... Textdrawok: Textdraw13 = TextDrawCreate(483.500000, 146.312500, \"usebox\"); TextDrawLetterSize(Textdraw13, 0.000000, 12.030550); TextDrawTextSize(Textdraw13, 170.500000, 0.000000); TextDrawAlignment(Textdraw13, 1); TextDrawColor(Textdraw13, 0); TextDrawUseBox(Textdraw13, true); TextDrawBoxColor(Textdraw13, 102); TextDrawSetShadow(Textdraw13, 0); TextDrawSetOutline(Textdraw13, 0); TextDrawFont(Textdraw13, 0); Textdraw14 = TextDrawCreate(177.000000, 140.625000, \"usebox\"); TextDrawLetterSize(Textdraw14, 0.000000, 13.443056); TextDrawTextSize(Textdraw14, 169.500000, 0.000000); TextDrawAlignment(Textdraw14, 1); TextDrawColor(Textdraw14, 0); TextDrawUseBox(Textdraw14, true); TextDrawBoxColor(Textdraw14, -5963521); TextDrawSetShadow(Textdraw14, 0); TextDrawSetOutline(Textdraw14, 0); TextDrawFont(Textdraw14, 0); Textdraw15 = TextDrawCreate(486.000000, 139.437500, \"usebox\"); TextDrawLetterSize(Textdraw15, 0.000000, 13.393054); TextDrawTextSize(Textdraw15, 478.500000, 0.000000); TextDrawAlignment(Textdraw15, 1); TextDrawColor(Textdraw15, 0); TextDrawUseBox(Textdraw15, true); TextDrawBoxColor(Textdraw15, -5963521); TextDrawSetShadow(Textdraw15, 0); TextDrawSetOutline(Textdraw15, 0); TextDrawFont(Textdraw15, 0); Textdraw16 = TextDrawCreate(466.500000, 163.187500, \"usebox\"); TextDrawLetterSize(Textdraw16, 0.000000, -0.256942); TextDrawTextSize(Textdraw16, 182.500000, 0.000000); TextDrawAlignment(Textdraw16, 1); TextDrawColor(Textdraw16, 0); TextDrawUseBox(Textdraw16, true); TextDrawBoxColor(Textdraw16, -5963521); TextDrawSetShadow(Textdraw16, 0); TextDrawSetOutline(Textdraw16, 0); TextDrawFont(Textdraw16, 0); Textdraw17 = TextDrawCreate(325.000000, 145.687500, \"Bejelentkezös\"); TextDrawLetterSize(Textdraw17, 0.449999, 1.600000); TextDrawAlignment(Textdraw17, 2); TextDrawColor(Textdraw17, -1); TextDrawSetShadow(Textdraw17, 0); TextDrawSetOutline(Textdraw17, 1); TextDrawBackgroundColor(Textdraw17, 51); TextDrawFont(Textdraw17, 2); TextDrawSetProportional(Textdraw17, 1); Textdraw18 = TextDrawCreate(440.000000, 198.375000, \"usebox\"); TextDrawLetterSize(Textdraw18, 0.000000, 2.599997); TextDrawTextSize(Textdraw18, 202.000000, 0.000000); TextDrawAlignment(Textdraw18, 1); TextDrawColor(Textdraw18, 0); TextDrawUseBox(Textdraw18, true); TextDrawBoxColor(Textdraw18, 102); TextDrawSetShadow(Textdraw18, 0); TextDrawSetOutline(Textdraw18, 0); TextDrawFont(Textdraw18, 0); Textdraw19 = TextDrawCreate(286.000000, 201.250000, \"password\"); TextDrawLetterSize(Textdraw19, 0.449999, 1.600000); TextDrawAlignment(Textdraw19, 1); TextDrawColor(Textdraw19, -1); TextDrawSetShadow(Textdraw19, 0); TextDrawSetOutline(Textdraw19, 1); TextDrawBackgroundColor(Textdraw19, 51); TextDrawFont(Textdraw19, 1); TextDrawSetProportional(Textdraw19, 1); TextDrawSetSelectable(Textdraw19, true); Textdraw20 = TextDrawCreate(249.500000, 184.625000, \"Add meg a jelszavad!\"); TextDrawLetterSize(Textdraw20, 0.288998, 1.123126); TextDrawAlignment(Textdraw20, 1); TextDrawColor(Textdraw20, -1); TextDrawSetShadow(Textdraw20, 0); TextDrawSetOutline(Textdraw20, 1); TextDrawBackgroundColor(Textdraw20, 51); TextDrawFont(Textdraw20, 2); TextDrawSetProportional(Textdraw20, 1); Textdraw21 = TextDrawCreate(325.000000, 145.687500, \"Regisztráció\"); TextDrawLetterSize(Textdraw21, 0.449999, 1.600000); TextDrawAlignment(Textdraw21, 2); TextDrawColor(Textdraw21, -1); TextDrawSetShadow(Textdraw21, 0); TextDrawSetOutline(Textdraw21, 1); TextDrawBackgroundColor(Textdraw21, 51); TextDrawFont(Textdraw21, 2); TextDrawSetProportional(Textdraw21, 1); OnPlayerConnect alatti rész: TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw13); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw14); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw15); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw16); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw17); //bejelentkezes TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw18); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw19); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw20); Nem értem mi a baja, pedig ez nagyon egyszerû dolog , de valamiért nem mûködik. Valakinek van valami ötlete? Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. április 14. - 15:08:21 )
Megoldottam!
3
« Dátum: 2014. április 13. - 09:53:49 »
A kérdés egyszerû, kíváncsiságból kérdezem a véleményeiteket.
4
« Dátum: 2014. április 11. - 14:03:01 »
Heló! Keresnék egy kilóméter mérõt. Pontosabban nem speedometer kell, hanem egy mérõ, ami méri a megtett utat az autóval. Tehát megtett út szkriptre van szükségem, kerestem, de nem találtam semmi mûködõt.
5
« Dátum: 2014. április 10. - 16:30:53 »
Sziasztok! Most írom a jármû rendszerem üzemanyag részét és nem értem miért ír ki errort egy bizonyos részre. Innen az elsõ sorra ír errorokat. if ( (jInfo[veh][fuel] > ((jInfo[veh][maxfuel] / 20) * 0)) && (jInfo[veh][fuel] =< ((jInfo[veh][maxfuel] / 20) * 1)) ) format(str, sizeof(str), \"l\"); Errorok: error 029: invalid expression, assumed zero warning 215: expression has no effect error 001: expected token: \";\", but found \")\" error 029: invalid expression, assumed zero Nem értem, nem jövök rá, ellenõriztem a zárojeleket, minden megfelel. Ötlet?
6
« Dátum: 2014. április 09. - 20:14:45 »
Heló! Nem kötekedni akarok, de ha már a titulusodban feltüntettél ilyen dolgokat, hogy HTML, Hacking..., Sa:Mp, akkor meg tudod írni ezt magadnak is. De azért remélem a hack alatt nem egy játék crackelést értesz.
7
« Dátum: 2014. április 04. - 19:33:42 »
Sziasztok! Megkérdezném, hogy valaki nem tudja hogyan kell ilyet készíteni? Azt olvastam, hogy CGUI, de hogyan lehet ilyet? És ez SA:MP. link
8
« Dátum: 2014. március 29. - 18:46:21 »
Sziasztok! Már kezdtem örülni, hogy ma nem kell írjak segítségért, de sajnos megint egy problémába ütköztem. Elkezdtem a táskarendszerem mysql-ben és teljesen elakadtam, nem értem miért nem úgy mûködik ahogy kéne. stock TaskaBetolt(playerid) { new query[128+1], dialog[1024+1]; new ertek; for(new i = 1; i < ITEMS; i++) { format(query, sizeof(query), \"SELECT %i FROM taska WHERE username = \'%s\'\", i, playername(playerid)); mysql_query(query); mysql_store_result(); ertek = mysql_fetch_int(); if(ertek == 0) { continue; } if(strlen(dialog)) { format(dialog,sizeof(dialog),\"%s\\n%s\",dialog, taskatartalom); } else { format(dialog,sizeof(dialog),\"%s\",taskatartalom); } mysql_free_result(); } ShowPlayerDialog(playerid, TASKA, DIALOG_STYLE_LIST, \"Táska\", dialog, \"Választ\", \"Kilép\"); } Konkrétan az a gond, hogy mintha nem venné figyelembe a 10. sort. Nem ugorja át azt, ahol az érték nulla és ehelyett kiírja nekem az összes taskatartalom tömbben szereplõ nevet. Mit lehet tenni?
9
« Dátum: 2014. március 28. - 18:00:28 »
Sziasztok! Most tanulgatom a mysqlt-t és írom át a szerverem arra. Egy problémába ütköztem, nem tölt be rendesen. Konkrétan az a baj, hogy minden integer értéknek 48-as számot ír. Ezzel mit lehet tenni? Szerintem valahol itt lesz a baj. stock LoginPlayer(playerid) { new query[128+1]; format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM karakterek WHERE username = \'%s\'\", playername(playerid)); mysql_query(query); mysql_store_result(); while(mysql_fetch_row_format( query, \"|\")) { mysql_fetch_field_row(pInfo[playerid][admin], \"admin\"); mysql_fetch_field_row(pInfo[playerid][ora], \"ora\"); mysql_fetch_field_row(pInfo[playerid][mperc], \"mperc\"); mysql_fetch_field_row(pInfo[playerid][penz], \"penz\"); mysql_fetch_field_row(pInfo[playerid][firstreg], \"firstreg\"); mysql_fetch_field_row(pInfo[playerid][frakcio], \"frakcio\"); mysql_fetch_field_row(pInfo[playerid][rang], \"rang\"); mysql_fetch_field_row(pInfo[playerid][nem], \"nem\"); mysql_fetch_field_row(pInfo[playerid][kor], \"kor\"); mysql_fetch_field_row(pInfo[playerid][skin], \"skin\"); mysql_fetch_field_row(pInfo[playerid][telefonsz], \"telefonsz\"); } }
10
« Dátum: 2014. március 25. - 13:40:38 »
Sziasztok! Megkérdezném, hogy hogyan tudnám lekérdezni egy fájl sorait? Konkrétan azt szeretném, hogy egy dini fájl minden sorának értékét lekérdezem és ami nem 0 azt kiírni egy dialogba.
11
« Dátum: 2014. március 24. - 09:12:51 »
Sziasztok! Szeretnék egy olyat kérdezni, hogy a szóköz nyomogatásán kívül lehetne-e a dialog captiont/titlet és a listitemeket jobbra igazítani? Tehát azt kérdezem, hogy van-e olyan opció, mint a Wordba, hogy jobbra igazított szöveg.
12
« Dátum: 2014. március 23. - 10:29:19 »
Sziasztok! Kb. 30 percet idétlenkedtem, mert nem bírok rájönni miért nem mûködik egyik függvényem, holott ugyanez minden más helyzetben mûködik. if(dialogid == 10) { if(response) { new kattoltid = GetPlayerIdFromName(inputtext); printf(\"ok\"); pInfo[kattoltid][frakcio] = pInfo[playerid][frakcio]; pInfo[kattoltid][rang] = listitem + 1; printf(\"ok\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Sikeresen elõléptetted!\"); SendClientMessage(kattoltid, COLOR_LIGHTBLUE, \"A fõnököd elõléptetett! ((/stats))!\"); } else { ShowPlayerDialog(playerid, 6, DIALOG_STYLE_LIST, \"Vezetõi iroda\", \"Felvesz\\nElõléptet\\nKirúg\", \"Választ\", \"Kilépés\"); } Itt a pInfo[kattoltid][rang]-ról lenne szó, a felvételnél és a kirúgásnál tökéletesen mûködik, itt viszont nem. Debugoltam is és biztos, hogy ott a hiba. Azon tovább nem hajtódnak végre a függvények. Valakinek van ötlete?
14
« Dátum: 2014. március 22. - 17:14:54 »
Heló! Megkérdezném mi a hiba ebben a táskarendszerben? Az a gondom, hogy nem ír ki semmit a list dialogba. A caseknél a szám a fegyver ID-jét mutatja. CMD:taska(playerid, params[]) { new tartalom[496+1]; new fegyver[32+1], fegyver2[32+1]; format(tartalom, sizeof(tartalom), \"%s\\n%s\", fegyver, fegyver2); switch(tInfo[playerid][weapon1]) { case 2: { fegyver = \"Golf ütõ\"; } case 3: { fegyver = \"Gumibot\"; } case 4: { fegyver = \"Kés\"; } case 5: { fegyver = \"Baseball ütõ\"; } case 10: { fegyver = \"Két végû dildo\"; } case 11: { fegyver = \"Dildo\"; } case 12: { fegyver = \"Vibrátor\"; } case 13: { fegyver = \"Szürke vibrátor\"; } case 14: { fegyver = \"Virág\"; } case 15: { fegyver = \"Mankó\"; } case 16: { fegyver = \"Gránát\"; } case 17: { fegyver = \"Füstbomba\"; } case 18: { fegyver = \"Molotov koktél\"; } case 22: { fegyver = \"9mm Colt\"; } case 23: { fegyver = \"9mm Colt hangtompítóval\"; } case 24: { fegyver = \"Desert Eagle\"; } case 28: { fegyver = \"Uzi\"; } case 29: { fegyver = \"MP5\"; } case 32: { fegyver = \"Tec-9\"; } case 41: { fegyver = \"Könnygáz\"; } case 42: { fegyver = \"Tûzoltó palack\"; } case 43: { fegyver = \"Kamera\"; } case 44: { fegyver = \"Éjjellátó szemüveg\"; } case 46: { fegyver = \"Ejtõernyõ\"; } } switch(tInfo[playerid][weapon2]) { case 2: { fegyver2 = \"Golf ütõ\"; } case 3: { fegyver2 = \"Gumibot\"; } case 4: { fegyver2 = \"Kés\"; } case 5: { fegyver2 = \"Baseball ütõ\"; } case 10: { fegyver2 = \"Két végû dildo\"; } case 11: { fegyver2 = \"Dildo\"; } case 12: { fegyver2 = \"Vibrátor\"; } case 13: { fegyver2 = \"Szürke vibrátor\"; } case 14: { fegyver2 = \"Virág\"; } case 15: { fegyver2 = \"Mankó\"; } case 16: { fegyver2 = \"Gránát\"; } case 17: { fegyver2 = \"Füstbomba\"; } case 18: { fegyver2 = \"Molotov koktél\"; } case 22: { fegyver2 = \"9mm Colt\"; } case 23: { fegyver2 = \"9mm Colt hangtompítóval\"; } case 24: { fegyver2 = \"Desert Eagle\"; } case 28: { fegyver2 = \"Uzi\"; } case 29: { fegyver2 = \"MP5\"; } case 32: { fegyver2 = \"Tec-9\"; } case 41: { fegyver2 = \"Könnygáz\"; } case 42: { fegyver2 = \"Tûzoltó palack\"; } case 43: { fegyver2 = \"Kamera\"; } case 44: { fegyver2 = \"Éjjellátó szemüveg\"; } case 46: { fegyver2 = \"Ejtõernyõ\"; } } ShowPlayerDialog(playerid, 800, DIALOG_STYLE_LIST, \"Táska\", tartalom, \"Választ\", \"Kilép\"); return 1; }
15
« Dátum: 2014. március 19. - 19:35:57 »
Sziasztok! Házrendszeremet készítem és adódott egy apróbb probléma. if(dialogid == 779) { new azonosito = LekerHaz(playerid); if(response) { if(hInfo[azonosito][Hazar] >= pInfo[playerid][penz]) { SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs elég pénzed a lakás megvásárlásához!\"); } else if(hInfo[azonosito][Hazar] <= pInfo[playerid][penz]) { hInfo[azonosito][Elado] = 0; hInfo[azonosito][TulajNick] = playername(playerid); pInfo[playerid][penz] = -hInfo[azonosito][Hazar]; SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"A házat sikeresen megvásároltad!\"); } } } Erre a sorra ír errort: hInfo[azonosito][TulajNick] = playername(playerid); Ötletem sincs hogy lehetne megoldani másképp.
|