Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - doboka98

Oldalak: [1] 2 3 ... 9
1
Segítségkérés / PlayAudioStreamForPlayer
« Dátum: 2014. április 14. - 21:47:06 »
Sziasztok! A fenti függvényt szeretném használni, de valamiért nem mûködik. Lehet, hogy a dropbox nem jó ehhez, szóval tudnátok adni valami tárhelyet, ami nektek is bevált ehhez?

2
Segítségkérés / OnPlayerConnectnél nem mûködik a TextDraw
« Dátum: 2014. április 14. - 14:58:33 »
Heló! Szívtam pár órát ezzel, de nem tudok rájönni mi a probléma. OnPlayerConnectnél nekem meg kéne jelenjen egy textdraw, de sehogysem akar, üres a dolog...
Textdrawok:
 

        Textdraw13 = TextDrawCreate(483.500000, 146.312500, \"usebox\");
TextDrawLetterSize(Textdraw13, 0.000000, 12.030550);
TextDrawTextSize(Textdraw13, 170.500000, 0.000000);
TextDrawAlignment(Textdraw13, 1);
TextDrawColor(Textdraw13, 0);
TextDrawUseBox(Textdraw13, true);
TextDrawBoxColor(Textdraw13, 102);
TextDrawSetShadow(Textdraw13, 0);
TextDrawSetOutline(Textdraw13, 0);
TextDrawFont(Textdraw13, 0);
Textdraw14 = TextDrawCreate(177.000000, 140.625000, \"usebox\");
TextDrawLetterSize(Textdraw14, 0.000000, 13.443056);
TextDrawTextSize(Textdraw14, 169.500000, 0.000000);
TextDrawAlignment(Textdraw14, 1);
TextDrawColor(Textdraw14, 0);
TextDrawUseBox(Textdraw14, true);
TextDrawBoxColor(Textdraw14, -5963521);
TextDrawSetShadow(Textdraw14, 0);
TextDrawSetOutline(Textdraw14, 0);
TextDrawFont(Textdraw14, 0);
Textdraw15 = TextDrawCreate(486.000000, 139.437500, \"usebox\");
TextDrawLetterSize(Textdraw15, 0.000000, 13.393054);
TextDrawTextSize(Textdraw15, 478.500000, 0.000000);
TextDrawAlignment(Textdraw15, 1);
TextDrawColor(Textdraw15, 0);
TextDrawUseBox(Textdraw15, true);
TextDrawBoxColor(Textdraw15, -5963521);
TextDrawSetShadow(Textdraw15, 0);
TextDrawSetOutline(Textdraw15, 0);
TextDrawFont(Textdraw15, 0);
Textdraw16 = TextDrawCreate(466.500000, 163.187500, \"usebox\");
TextDrawLetterSize(Textdraw16, 0.000000, -0.256942);
TextDrawTextSize(Textdraw16, 182.500000, 0.000000);
TextDrawAlignment(Textdraw16, 1);
TextDrawColor(Textdraw16, 0);
TextDrawUseBox(Textdraw16, true);
TextDrawBoxColor(Textdraw16, -5963521);
TextDrawSetShadow(Textdraw16, 0);
TextDrawSetOutline(Textdraw16, 0);
TextDrawFont(Textdraw16, 0);
Textdraw17 = TextDrawCreate(325.000000, 145.687500, \"Bejelentkezös\");
TextDrawLetterSize(Textdraw17, 0.449999, 1.600000);
TextDrawAlignment(Textdraw17, 2);
TextDrawColor(Textdraw17, -1);
TextDrawSetShadow(Textdraw17, 0);
TextDrawSetOutline(Textdraw17, 1);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw17, 51);
TextDrawFont(Textdraw17, 2);
TextDrawSetProportional(Textdraw17, 1);
Textdraw18 = TextDrawCreate(440.000000, 198.375000, \"usebox\");
TextDrawLetterSize(Textdraw18, 0.000000, 2.599997);
TextDrawTextSize(Textdraw18, 202.000000, 0.000000);
TextDrawAlignment(Textdraw18, 1);
TextDrawColor(Textdraw18, 0);
TextDrawUseBox(Textdraw18, true);
TextDrawBoxColor(Textdraw18, 102);
TextDrawSetShadow(Textdraw18, 0);
TextDrawSetOutline(Textdraw18, 0);
TextDrawFont(Textdraw18, 0);
Textdraw19 = TextDrawCreate(286.000000, 201.250000, \"password\");
TextDrawLetterSize(Textdraw19, 0.449999, 1.600000);
TextDrawAlignment(Textdraw19, 1);
TextDrawColor(Textdraw19, -1);
TextDrawSetShadow(Textdraw19, 0);
TextDrawSetOutline(Textdraw19, 1);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw19, 51);
TextDrawFont(Textdraw19, 1);
TextDrawSetProportional(Textdraw19, 1);
TextDrawSetSelectable(Textdraw19, true);
Textdraw20 = TextDrawCreate(249.500000, 184.625000, \"Add meg a jelszavad!\");
TextDrawLetterSize(Textdraw20, 0.288998, 1.123126);
TextDrawAlignment(Textdraw20, 1);
TextDrawColor(Textdraw20, -1);
TextDrawSetShadow(Textdraw20, 0);
TextDrawSetOutline(Textdraw20, 1);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw20, 51);
TextDrawFont(Textdraw20, 2);
TextDrawSetProportional(Textdraw20, 1);
Textdraw21 = TextDrawCreate(325.000000, 145.687500, \"Regisztráció\");
TextDrawLetterSize(Textdraw21, 0.449999, 1.600000);
TextDrawAlignment(Textdraw21, 2);
TextDrawColor(Textdraw21, -1);
TextDrawSetShadow(Textdraw21, 0);
TextDrawSetOutline(Textdraw21, 1);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw21, 51);
TextDrawFont(Textdraw21, 2);
TextDrawSetProportional(Textdraw21, 1);

 
OnPlayerConnect alatti rész:
 

                    TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw13);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw14);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw15);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw16);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw17); //bejelentkezes
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw18);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw19);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw20);

 
Nem értem mi a baja, pedig ez nagyon egyszerû dolog :D :D, de valamiért nem mûködik. Valakinek van valami ötlete?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. április 14. - 15:08:21 )

Megoldottam!

3
Általános / Szkriptelt vagy nem szkriptelt illegál
« Dátum: 2014. április 13. - 09:53:49 »
A kérdés egyszerû, kíváncsiságból kérdezem a véleményeiteket.

4
Szkript kérések / Megtett út
« Dátum: 2014. április 11. - 14:03:01 »
Heló! Keresnék egy kilóméter mérõt. Pontosabban nem speedometer kell, hanem egy mérõ, ami méri a megtett utat az autóval. Tehát megtett út szkriptre van szükségem, kerestem, de nem találtam semmi mûködõt.

5
Segítségkérés / Üzemanyag error
« Dátum: 2014. április 10. - 16:30:53 »
Sziasztok! Most írom a jármû rendszerem üzemanyag részét és nem értem miért ír ki errort egy bizonyos részre. Innen az elsõ sorra ír errorokat.
 
if ( (jInfo[veh][fuel] > ((jInfo[veh][maxfuel] / 20) * 0)) && (jInfo[veh][fuel] =< ((jInfo[veh][maxfuel] / 20) * 1)) )
         format(str, sizeof(str), \"l\");

 
Errorok:
 
error 029: invalid expression, assumed zero
warning 215: expression has no effect
error 001: expected token: \";\", but found \")\"
error 029: invalid expression, assumed zero

 
Nem értem, nem jövök rá, ellenõriztem a zárojeleket, minden megfelel. Ötlet?

6
Heló! Nem kötekedni akarok, de ha már a titulusodban feltüntettél ilyen dolgokat, hogy HTML, Hacking..., Sa:Mp, akkor meg tudod írni ezt magadnak is. De azért remélem a hack alatt nem egy játék crackelést értesz. :D

7
Segítségkérés / CGUI kérdés
« Dátum: 2014. április 04. - 19:33:42 »
Sziasztok! Megkérdezném, hogy valaki nem tudja hogyan kell ilyet készíteni? Azt olvastam, hogy CGUI, de hogyan lehet ilyet? :D :D És ez SA:MP.
link

8
Segítségkérés / MySQL fetch int nem mûködik
« Dátum: 2014. március 29. - 18:46:21 »
Sziasztok! Már kezdtem örülni, hogy ma nem kell írjak segítségért, de sajnos megint egy problémába ütköztem. Elkezdtem a táskarendszerem mysql-ben és teljesen elakadtam, nem értem miért nem úgy mûködik ahogy kéne.
 
stock TaskaBetolt(playerid)
{
new query[128+1], dialog[1024+1];
new ertek;
for(new i = 1; i < ITEMS; i++)
{
format(query, sizeof(query), \"SELECT %i FROM taska WHERE username = \'%s\'\", i, playername(playerid));
mysql_query(query);
mysql_store_result();
ertek = mysql_fetch_int();
if(ertek == 0) { continue; }
if(strlen(dialog)) {
   format(dialog,sizeof(dialog),\"%s\\n%s\",dialog, taskatartalom);
}
else {
   format(dialog,sizeof(dialog),\"%s\",taskatartalom);
}
mysql_free_result();
}
ShowPlayerDialog(playerid, TASKA, DIALOG_STYLE_LIST, \"Táska\", dialog, \"Választ\", \"Kilép\");
}

 
Konkrétan az a gond, hogy mintha nem venné figyelembe a 10. sort. Nem ugorja át azt, ahol az érték nulla és ehelyett kiírja nekem az összes taskatartalom tömbben szereplõ nevet. Mit lehet tenni?

9
Segítségkérés / MySQL fetch row
« Dátum: 2014. március 28. - 18:00:28 »
Sziasztok! Most tanulgatom a mysqlt-t és írom át a szerverem arra. Egy problémába ütköztem, nem tölt be rendesen. Konkrétan az a baj, hogy minden integer értéknek 48-as számot ír. Ezzel mit lehet tenni? Szerintem valahol itt lesz a baj.
 
stock LoginPlayer(playerid)
{
new query[128+1];
format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM karakterek WHERE username = \'%s\'\", playername(playerid));
mysql_query(query);
mysql_store_result();
while(mysql_fetch_row_format( query, \"|\"))
{
    mysql_fetch_field_row(pInfo[playerid][admin], \"admin\");
    mysql_fetch_field_row(pInfo[playerid][ora], \"ora\");
    mysql_fetch_field_row(pInfo[playerid][mperc], \"mperc\");
    mysql_fetch_field_row(pInfo[playerid][penz], \"penz\");
    mysql_fetch_field_row(pInfo[playerid][firstreg], \"firstreg\");
    mysql_fetch_field_row(pInfo[playerid][frakcio], \"frakcio\");
    mysql_fetch_field_row(pInfo[playerid][rang], \"rang\");
    mysql_fetch_field_row(pInfo[playerid][nem], \"nem\");
    mysql_fetch_field_row(pInfo[playerid][kor], \"kor\");
    mysql_fetch_field_row(pInfo[playerid][skin], \"skin\");
    mysql_fetch_field_row(pInfo[playerid][telefonsz], \"telefonsz\");
}
}

10
Segítségkérés / Fájl sorainak lekérdezése
« Dátum: 2014. március 25. - 13:40:38 »
Sziasztok! Megkérdezném, hogy hogyan tudnám lekérdezni egy fájl sorait? Konkrétan azt szeretném, hogy egy dini fájl minden sorának értékét lekérdezem és ami nem 0 azt kiírni egy dialogba.

11
Segítségkérés / Dialog title jobbra állítása
« Dátum: 2014. március 24. - 09:12:51 »
Sziasztok! Szeretnék egy olyat kérdezni, hogy a szóköz nyomogatásán kívül lehetne-e a dialog captiont/titlet és a listitemeket jobbra igazítani? Tehát azt kérdezem, hogy van-e olyan opció, mint a Wordba, hogy jobbra igazított szöveg.

12
RP/RPG kérések / Frakcióba elõléptetés
« Dátum: 2014. március 23. - 10:29:19 »
Sziasztok! Kb. 30 percet idétlenkedtem, mert nem bírok rájönni miért nem mûködik egyik függvényem, holott ugyanez minden más helyzetben mûködik.
 
if(dialogid == 10)
{
    if(response)
    {
            new kattoltid = GetPlayerIdFromName(inputtext);
            printf(\"ok\");
            pInfo[kattoltid][frakcio] = pInfo[playerid][frakcio];
   pInfo[kattoltid][rang] = listitem + 1;
   printf(\"ok\");
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Sikeresen elõléptetted!\");
   SendClientMessage(kattoltid, COLOR_LIGHTBLUE, \"A fõnököd elõléptetett! ((/stats))!\");
}
else {
    ShowPlayerDialog(playerid, 6, DIALOG_STYLE_LIST, \"Vezetõi iroda\", \"Felvesz\\nElõléptet\\nKirúg\", \"Választ\", \"Kilépés\");
}

 
Itt a pInfo[kattoltid][rang]-ról lenne szó, a felvételnél és a kirúgásnál tökéletesen mûködik, itt viszont nem. Debugoltam is és biztos, hogy ott a hiba. Azon tovább nem hajtódnak végre a függvények. Valakinek van ötlete?

13
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:írás
« Dátum: 2014. március 22. - 17:29:47 »
Idézetet írta: ZyZu. date=1395505237\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47303\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerChatBubble
 
Az hozzáfûzném, hogy az OnPlayerText callback alá kell tenni.  :)
 
[/quote]
Azt is tartalmazza a link :) .

14
Segítségkérés / Táskarendszer probléma
« Dátum: 2014. március 22. - 17:14:54 »
Heló! Megkérdezném mi a hiba ebben a táskarendszerben? Az a gondom, hogy nem ír ki semmit a list dialogba. A caseknél a szám a fegyver ID-jét mutatja.
 
CMD:taska(playerid, params[])
{
new tartalom[496+1];
new fegyver[32+1], fegyver2[32+1];
format(tartalom, sizeof(tartalom), \"%s\\n%s\", fegyver, fegyver2);
switch(tInfo[playerid][weapon1])
{
    case 2: { fegyver = \"Golf ütõ\"; }
    case 3: { fegyver = \"Gumibot\"; }
    case 4: { fegyver = \"Kés\"; }
    case 5: { fegyver = \"Baseball ütõ\"; }
    case 10: { fegyver = \"Két végû dildo\"; }
    case 11: { fegyver = \"Dildo\"; }
    case 12: { fegyver = \"Vibrátor\"; }
    case 13: { fegyver = \"Szürke vibrátor\"; }
    case 14: { fegyver = \"Virág\"; }
    case 15: { fegyver = \"Mankó\"; }
    case 16: { fegyver = \"Gránát\"; }
    case 17: { fegyver = \"Füstbomba\"; }
    case 18: { fegyver = \"Molotov koktél\"; }
    case 22: { fegyver = \"9mm Colt\"; }
    case 23: { fegyver = \"9mm Colt hangtompítóval\"; }
    case 24: { fegyver = \"Desert Eagle\"; }
    case 28: { fegyver = \"Uzi\"; }
    case 29: { fegyver = \"MP5\"; }
    case 32: { fegyver = \"Tec-9\"; }
    case 41: { fegyver = \"Könnygáz\"; }
    case 42: { fegyver = \"Tûzoltó palack\"; }
    case 43: { fegyver = \"Kamera\"; }
    case 44: { fegyver = \"Éjjellátó szemüveg\"; }
    case 46: { fegyver = \"Ejtõernyõ\"; }
}
switch(tInfo[playerid][weapon2])
{
    case 2: { fegyver2 = \"Golf ütõ\"; }
    case 3: { fegyver2 = \"Gumibot\"; }
    case 4: { fegyver2 = \"Kés\"; }
    case 5: { fegyver2 = \"Baseball ütõ\"; }
    case 10: { fegyver2 = \"Két végû dildo\"; }
    case 11: { fegyver2 = \"Dildo\"; }
    case 12: { fegyver2 = \"Vibrátor\"; }
    case 13: { fegyver2 = \"Szürke vibrátor\"; }
    case 14: { fegyver2 = \"Virág\"; }
    case 15: { fegyver2 = \"Mankó\"; }
    case 16: { fegyver2 = \"Gránát\"; }
    case 17: { fegyver2 = \"Füstbomba\"; }
    case 18: { fegyver2 = \"Molotov koktél\"; }
    case 22: { fegyver2 = \"9mm Colt\"; }
    case 23: { fegyver2 = \"9mm Colt hangtompítóval\"; }
    case 24: { fegyver2 = \"Desert Eagle\"; }
    case 28: { fegyver2 = \"Uzi\"; }
    case 29: { fegyver2 = \"MP5\"; }
    case 32: { fegyver2 = \"Tec-9\"; }
    case 41: { fegyver2 = \"Könnygáz\"; }
    case 42: { fegyver2 = \"Tûzoltó palack\"; }
    case 43: { fegyver2 = \"Kamera\"; }
    case 44: { fegyver2 = \"Éjjellátó szemüveg\"; }
    case 46: { fegyver2 = \"Ejtõernyõ\"; }
}
ShowPlayerDialog(playerid, 800, DIALOG_STYLE_LIST, \"Táska\", tartalom, \"Választ\", \"Kilép\");
return 1;
}

15
Segítségkérés / Apróbb ház rendszer probléma
« Dátum: 2014. március 19. - 19:35:57 »
Sziasztok! Házrendszeremet készítem és adódott egy apróbb probléma.
 
   if(dialogid == 779)
{
    new azonosito = LekerHaz(playerid);
    if(response)
    {
   if(hInfo[azonosito][Hazar] >= pInfo[playerid][penz])
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs elég pénzed a lakás megvásárlásához!\");
   }
   else if(hInfo[azonosito][Hazar] <= pInfo[playerid][penz])
   {
      hInfo[azonosito][Elado] = 0;
      hInfo[azonosito][TulajNick] = playername(playerid);
      pInfo[playerid][penz] = -hInfo[azonosito][Hazar];
      SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"A házat sikeresen megvásároltad!\");
   }
}
}

 
Erre a sorra ír errort:
hInfo[azonosito][TulajNick] = playername(playerid);

 
Ötletem sincs hogy lehetne megoldani másképp.

Oldalak: [1] 2 3 ... 9
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal