Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: [1]
1
Szkript kérések / SQL Reg system« Dátum: 2020. október 29. - 07:32:02 »
Sziasztok!
Van esetleg valakinek egy működő sql regisztrációs rendszere natúrban? Szeretném, megnézegetni, hogy mit lehet tudni róla, de amiket itt találok, már kőkorszakiak és nem lehet letölteni. vagy csak nem voltam elég alapos. A többi samp oldal meg egy ideje nem nagyon akar beindulni és lehetőség sincs rá, hogy találjak valahol. Egyet találtam ( https://github.com/pBlueG/SA-MP-MySQL/blob/master/example_scripts/login_system-orm.pwn ) Korrektnek is tűnik, de az OnPLayerConnect -nél nem akarja behívni a dialogot, hogy akkor most regisztráljak vagy belépjek. 2
SA-MP: Szerverfejlesztés / TDM gamemode« Dátum: 2020. január 22. - 09:55:24 »
Sziasztok!
X éve rengeteget SA:MP-tam. Scritperkedtem. Leginkább RP szervereket nem is tudom hány évig, de nem is ez a lényeg. Jött a meló meg voltak más érdekeltségeim szóval le is tettem a lantot, mára már csak szép emlékek, amiket GTA-n töltöttem. Viszont tavaly ősszel volt egy fellángolásom. Amikor kihalóban volt a GTA utáni zsongásom még volt egy ötlet, amit meg akartam valósítani. Ez nem egy RP szerverről szólt. Akartam MMO-t is, de az SA:MP-ban...nem kivitelezhetetlen, de meggyűlne vele a bajom, hogy azokat, amiket terveztem megvalósítsam. Inkább ez a mód, amit elterveztem egy jó kis TDM. Ami azért nem csak arról szólna, hogy válassz csapatot és ölj másokat. Hanem azért lennének feladatok. Akár küldetések, de az már más tészta. Szóval, tavaly ősszel fellángolt bennem a vágy, hogy ami évek alatt gyűlt bennem valósítsam már meg. Igaz, a világ körüli utamat is elkezdhetném ilyen egyszerűen, de ez kicsit gyorsabbnak és egyszerűbbnek tűnt, hogy megírjam. Sok célom nem volt vele, mert üzemeltetni nem fogom, de legalább már nem kísért a gondolat, hogy meg kellett volna csinálni. De, hogy ne vesszen kárba, megosztanám veletek. Javarészt sikerült letesztelni, úgyhogy nem kellene, hogy legyen benne hiba, de néhol meggyűlt a bajom úgyhogy lehet fordulnak elő benne dolgok. Aki lát benne fantáziát esetleg vegye át javítsa ki, vagy az ötletek alapján csináljon egy jobbat. Nekem mindegy. Ha bárki bármi hasonlóságot vél felfedezni a módban a valósággal vagy más játékszerverekkel az csupán a véletlen műve. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- A szerver a Country War címet kapta. Los Santosban hoztam létre, de ez bárhol máshol összerakható. Lehet, hogy San Fierro jobb lenne. Eredetileg, a sivatagba terveztem, különböző forradalmi mappolásokkal, de lusta vagyok azokat is megvalósítani. Így maradt Los Santos. De minden kezdőhely, map icon egyszerűen módosítható a módban. A szerver háborúját 2 csapat vívja.
Ezen belül is 3-3 csoportot hoztam létre. Talán nem túl fantázia dús, de a célom maga a megvalósítás volt, nem a frappáns elnevezés.
A szerverre regisztrálni kell. A regisztráció alatt kiválasztható a Csapat és azon belül, hogy melyik csoporthoz akar tartozni a játékos. Majd ezt követően ki kell választania egy skint, amit az adott csoportba gyűjtögettem össze. 6 skin közül választhatnak. Minden amit a regisztráció során kiválaszt a játékos az utána nem vonható vissza. Ezekkel a választásokkal kell tovább érvényesülnie a szerveren. ( Természetesen Admin ezen könnyen változtathat IG ) Későbbiekben van lehetőség, hogy új skint szerezzen és ezt tudja majd változtatni, de arra később térnék ki. Regisztráció után van egy kis szerver ismertető, dialog formában. Lehet léptetni előre és hátra. Majd megkezdődik a játék. A játékmód sok különlegességgel bír számomra. Rendben van, hogy vannak csapatok, de miben különböznek egymástól?
Három különböző képességet szedtem össze. ( Későbbiekben volt fejben még pár, de nem akarok tovább foglalkozni vele és jobbnak láttam ha hagyom így )
( Sajnos minden lehetőséget a Pawno által felkínált legjobb lehetőségekhez mérten csináltam meg. Legalább is én úgy érzem. Az erőtér egy egyszerű object, amit a játékos törzséhez csatoltam, de az hogy benne van egy az erőtérben az csak annyi, hogy a közelében van e a játékos vagy sem. Szóval ha éppen kilóg a feje...akkor még benne van a térben ) Ezek a képességek 3-as szinttől ( Igen szint lépés is van benne ) működtethetőek vagy parancs beírásával, vagy a NUM 4-es gomb lenyomásával és csak egy bizonyos ideig működnek. Eleinte csak 15 MP majd később ezt lehet növelni, viszont a ható távot is vagy éppen, hogy milyen ruhát öltsön magára a játékos az ellenséges csapatból. Minden játékos egy Colt 45-s fegyverrel kezd, amit a játék során ingyenesen újra tud tölteni lőszerrel. De ezek mellé társulhat:
Későbbiekben újabb fegyvereket lehet vásárolni és a másik fegyveréhez is hozzájuthatnak, de azt már csak egy bizonyos szinttől tudják megtenni. A csapatoknak van egy bázisa, ahová ellenséges játékosok nem tudnak bemenni. Itt tudnak életet,- armort növelni, vagy éppen újra tárazni. És ezek mellett fegyvert váltani. Bázison kívül már nem. 2 + 1 fegyvert tarthat magánál mindenki. A 2-t cserélgethetik kedvük szerint. A megvásárolt de nem kívánt fegyvert egy inventoryba tudnak tárolni, ami 5 slotos. 2 egyforma fegyvert nem használhatnak, pl. shotgun és sawnoff. Inventoryba lehet tárolni, de a csatamezőre nem vihetik. A 3. ( vagyis + 1 ) fegyver az lehet gránát vagy éppen ütőfegyver. Az életpont is ingyen növelhető a bázison vagy ha találkoznak egy mentőautóval a városban akkor akár abban is megoldható. Az armort viszont meg kell fizetni, amint módjukban áll, hogy tudjanak venni. A játékban szint lépés az első számú gyűjthető dolog. Maximum 20-as szintet lehet elérni. És a szint lépésekhez XP-t kell gyűjteni. Ezek gyűjtéséhez több opció is van.
Zászló szerzés - CTF Mindig is imádtam a CTF játékmódokat. Nem is értettem miért, de kár is ezt megmagyarázni. Így hát ott a helye a módomban. A zászlók a 2 ellenséges bázis között található 16 különböző helyen. Abban bízok, hogy a játékosok egy idő után megtanulják, hogy hol fordulhatnak elő ezek a zászlók. Mivel semmi nem jelzi. ( Ha csak később nem fejleszti ki valaki ezt a képességet, hogy megtalálja ) Szerettem volna feltolni a csapat munkát így, aki megszerezte a zászlót, az nem vezethet járműveket, csak utasként foglalhat helyet. És fontos, hogy eltudja juttatni, mert, aki birtokolja a zászlót azt jelzi a térkép, addig amíg nála van. A cél, hogy eljuttassuk a zászlót a területünkre. És, hogy a csapatmunka ne legyen hiábavaló az is részesül a jutalomba, aki a zászlót leadó adott környezetében van. Terület foglalás A terület foglalás nem úgy értendő, hogy a fő bázist kell elfoglalni. A szerveren 6 helyen tettem le banda zónákat. A fehér zónák a semlegesek, vagyis amit még nem foglaltak el. A kék a rendvédelemé és a piros a lázadóké. Foglaláshoz bele kell állni a területbe és megvárni, amíg végig megy a folyamat. Ha egyenlő létszámmal vannak a területen az ellenséges csapatok, akkor a foglalás megáll, amíg valamelyik nem lesz többen. Minél többen vannak a területen annál gyorsabb a foglalás. Egy semleges zónát könnyebb elfoglalni. Viszont, ha egy ellenséges zónát akarunk elfoglalni, akkor először semlegessé kell tenni, majd csak utána lehet a foglalást megkezdeni. De szintén gyorsabb, ha többen vannak. Ugyan nem mindegyiknek, de a zónák nagy részének sajátosságai vannak, ha birtokolják őket. Több pénz jutalom, spawn hely kiválasztása, olcsóbb halál pénz. ( Mert, ha valaki meghal akkor fizetnie kell pár dolcsit ) stb. ( Itt van egy kis hibája a játéknak, amit nem értek. Ha egy bizonyos szögbe fordítjuk a kamera nézetet akkor az egész térképen látszik egy bandaterület ?? ) Ha egy területet elfoglalnak akkor 1 óráig nem tudják elfoglalni az ellenséges tagok. Ha egy területfoglalás meghiúsul akkor csak 15 percig nem lehet foglalni. Ezek a játék alapvető opciói és innen jönnek az extrázások. Ha megnyomjuk a TAB gombot és a nevünkre kattintunk akkor feljön minden opció, amit a szerveren fontos kezelni. ( Mást ha nem akkor ott vannak a parancsok, amit a /help paranccsal lehet elérni. Egyszerű. ) Itt megnézhetjük a szerver adatait. Online játékosok, vagy éppen a szerveren a rekord tartókat. Lehet Talenteket is növelni vagy képességeket, megnézhetjük a területek állapotát, Eventet lehet figyelemmel követni, Skineket cserélni, Kitüntetéseket(Achievementeket) megnézni stb. Talentek A telentek fül alá soroltam a(z)
Az életpont nem maximális egy kezdő játékos számára. Ezt maximalizálni a talentekkel tudja. Szintén az armorral. Nem tudja teljesen feltölteni magát, amíg ezt a talentet nem maxolja fel. A fegyver skillek is növelhetőek 2 dologgal.
Képességek is fejleszthetőek. Ezeken belül is megtalálható pár opció
A Talentek is és a Képességek is talent ponttal fejleszthetőek. Ezeket egyesével lehet adogatni, dialog formátumban. Különböző opciókhoz különböző mennyiséget kell tenni. A maximum az a 20 pont. Talent pontot úgy lehet kapni, ha
Kitüntetések / Achievementek Erre igen büszke vagyok. Az egész mód írásánál ezeket vártam a legjobban. ha jól számolom összesen 45 Achievement szerezhető meg úgyhogy ezeket most nem sorolom fel nektek, ha nem probléma Minden játékba, amiben játszottam mindig is imádtam őket gyüjtögetni így nekem is muszáj volt, hogy létrehozzak ilyet. Achievementekből szerezhető pénz, talent pont, új skin és kiegészítő. Összesen 4 új skint szerezhet be a játékos magának. Kiegészítőkből meg 30 vagy 31, amit paranccsal tudnak felvenni magukra. Vannak kiegészítők, amik utólagosan korrigálást igényelnek, mert nagyok egy játékos karakteréhez mérten, de van lehetőség, hogy személyre szabják ezeket. ( benne hagytam egy /gloves parancsot, amit annak szántam, hogy 100 közelharci ölés után a játékos vehessen fel box kesztyűt, de sajnos nem bírtam sehogy se kézre igazítani ) A szerveren található 148 "random jármű", terveztem többet is, de nem volt hozzá több időm. ( most meg már kedvem sincs ) Ezeket nem lehet beindítani / elkötni csak, ha a Képességet felfejlesztjük. 3 szintje van ezeknek. Bizonyos autókat el lehet már kötni 10 skillpontnál (20 ennél a max) utána van amit 15-től és van amit 20-nál. Mellékesen megjegyezném, hogy egy adminnak ( ha szolgálatban van) sok lehetősége van. Be tud menni mindenki területére, nem tud területet foglalni, zászlót szerezni, képes vezetni bármilyen autót stb. Event vagy napi küldetés Szerettem volna elsősorban azt, hogy a játékosok az alap lehetőségeket használják ki a fejlődés érdekében. ( És persze, hogy elnyújtsam a játék időt / nehezítsem a játékot ) Úgy vélem, ha valamit könnyű megszerezni, annak nincs akkora értéke, mint amiért hosszú időt beleölnek valamibe, hogy megszerezzenek valamit és büszkén mondhassák, hogy igen, én megtettem ezt. Persze ez nem egy World of Warcraft vagy ilyesmi, de bizonyos határokig szerettem volna élni a lehetőséggel. Ezért döntöttem úgy, hogy 8-as szinttől lehet csak Eventet csinálni. ( persze ezek módosíthatóak ) Egy event többször megcsinálható és a feladatok különbözőek. Minden nap éjfélkor változik ( kiéve, ha újra indul a szerver ). van, hogy több dolgot kell csinálni vagy ezeken belül is többet kell csinálni, de a feladatokhoz arányosan változik a jutalom. Feladatok:
Ha valaki eléri a maximális szintet, ami számításaim szerint nem egyszerű. ( Pláne ha kevés a játékos ) Beletettem egy opciót, hogy a játékosnak lehessen saját járműve. Ez a lehetőség ugyan úgy a TAB / saját név lehetőségnél érhető el, de csak akkor, ha már 20-as szintűek vagyunk. A járművet le lehet hívni, ha kilép / meghal a játékos, akkor a jármű eltűnik és újra le kell hívni a kezdő helyen vagy ha tönkre megy a jármű akkor is. A járműveket lehet színezni, nitrót és hidraulikát tenni bele. A kezelése igen egyszerű, mert egy dialogon belül elérhető minden. A mód Y_ini regisztrációs rendszert használ. Anno ezt tudtam elsajátítani, és nem akartam belemenni a mysql-be. Régi módi vagyok Sajnos csak én és a testvérem tudtuk tesztelni, így sok játékossal nem tudom milyen hibák fordulhatnak elő. A terület foglalás, ami számomra kicsit még bizonytalan ebben a tekintetben, mert sok szálon fut végig. Lehet kicsit túl is bonyolítottam és ami még agaszt, az erőtér képesség. A módon belül megtalálható egy kis számolás, hogy milyen bevételekre és kiadásokra számoltam. Kód: [Kijelölés] + Maximum elérhető szint: 20 LETÖLTŐ LINK: https://data.hu/get/12273614/CW-_TDM.zip
Oldalak: [1]
|