Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - azguard1998

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / Mysql-ből történő törlés
« Dátum: 2019. július 26. - 14:39:23 »
Mysql-ből történő törlés
 
Sziasztok.
 
Mysqlből adatbázisból szeretnék törölni felesleges dolgokat a játékosok táblázataiból amire úgy konkrétan semmi szükség nem lenne a modban.
 
 
 

PlayerInfo[playerid][pLevel] = strval(data[4]);
    PlayerInfo[playerid][pAdmin] = strval(data[5]);

 
Ilyen formában vannak az adatbetöltések. Ha egyet eltávolítok akkor csúszik az egész pedig az sql táblázatból is teljesen eltávolítom azt az adott dolgot amit törölni szeretnék. Viszont, hogyha belépek a szerverre akkor elcsúszik az egész és olyan dolgaim lesznek amiket amúgy nem is vettem. Nyilván nem pont ezeket akarok törölni csak példaként hoztam fel, hogy az adatbetöltés ebben a modban így néz ki. 

2
Segítségkérés / Üzenet küldés egy adott pozíción
« Dátum: 2019. július 17. - 16:59:42 »
Üzenet küldés egy adott pozíción
Sziasztok! Egy egyszerű kérdéssel fordulok hozzátok (ámbár számomra nem egyszerű :D)
 
Hogyan tudnám azt megoldani, hogyha egy adott játékos egy megadott koordinátán áll akkor a játék kiírjon neki egy automatikus üzenetet? Tehát nem parancshoz akarom használni hanem szimplán ha a játékos a megadott pozícióra áll kiírjon neki egy üzenetet és ha lehet ne is floodolja neki a chat, hanem elég 1x megjelenítenie az adott üzenetet. Eljárásokat tudom csak nem tudom, hogy lehet megoldani. 

3
Segítségkérés / fixchars probléma
« Dátum: 2019. július 15. - 13:47:15 »
fixchars probléma
 
Sziasztok. Van egy olyan include fájlom amivel hasonló, single player stílusú infoboxokat, szövegeket tudok létrehozni. (Nyilván nem saját, githubon találtam) viszont a fixchars egyáltalán nem segít azon, hogy ezekben a textdrawokban megjelenítsen ékezeteket. Pár napja már efelett ülök és már mindenhogy próbáltam megoldani de sajnos nem sikerült. Szinte az összes fixchars inc-et próbáltam. Próbáltam már belerakni ebbe az inc-be a fixcharsot is de sajnos ezzel sem jártam sikerrel. Kicsit furcsán is érzem magam, hogy ehhez kell folyamodnom de valaki tudna ebben segíteni, hogy megjelenítse az ékezeteket ebben az incben is?
 
[törölt link]
 
Ha valakinek van rá ideje és megtudja nekem csinálni annak nagyon megköszönném. Én már sajnos kifogytam az ötletekből, hogy hogyan kéne megoldanom.
 
 
 
TÁRGYTALAN, sikerült megoldanom!

4
Segítségkérés / Dialog probléma
« Dátum: 2019. július 12. - 19:58:31 »
Dialog probléma
Sziasztok. A problémám tömören, hogy van egy dialogom (msgbox) amely ugyebár két \"válasz lehetőséget\" ad.
 
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BLABLA, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{ffffff}Dialog cím\",\"{ffffff}Dialog szöveg\", \"Gomb\", \"Gombocska\");

 
OnDialogResponse
függvénynél pedig ez az eljárás tartozik ehhez a dialoghoz.
 
        if(dialogid == DIALOG_BLABLA)
        {
            if(response)
            {
                SendClientMessage(playerid, -1, \"Blabla\");
            }
            else
            {
                SendClientMessage(playerid, -1, \"Ez nem működik\");
            }
        }

 
Az első gomb működik és végbemegy a várt dolog. Viszont ha a második gombra kattintok egyszerűen eltűnik a dialog és nincs reakció. Nyilván nem az a cél amit itt láttok hiszen csak példaként hoztam fel. Egészen biztos, hogy az eljárás is rossz amit itt leírtam mert az agyam már konkrétan füstöl annyi ideje ülök felette pedig nem valami atomfizika ez. Megköszönném ha valaki tudna segíteni. A return és egyéb lezárásokra ne figyeljetek hisz több dialog is van. Ez a rész is pont két ilyen eset között található.

5
Segítségkérés / Dialog probléma
« Dátum: 2019. július 12. - 19:57:18 »
Dialog probléma
Sziasztok. A problémám tömören, hogy van egy dialogom (msgbox) amely ugyebár két \"válasz lehetőséget\" ad.
 
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BLABLA, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{ffffff}Dialog cím\",\"{ffffff}Dialog szöveg\", \"Gomb\", \"Gombocska\");

 
OnDialogResponse
függvénynél pedig ez az eljárás tartozik ehhez a dialoghoz.
 
        if(dialogid == DIALOG_BLABLA)
        {
            if(response)
            {
                SendClientMessage(playerid, -1, \"Blabla\");
            }
            else
            {
                SendClientMessage(playerid, -1, \"Ez nem működik\");
            }
        }

 
Az első gomb működik és végbemegy a várt dolog. Viszont ha a második gombra kattintok egyszerűen eltűnik a dialog és nincs reakció. Nyilván nem az a cél amit itt láttok hiszen csak példaként hoztam fel. Egészen biztos, hogy az eljárás is rossz amit itt leírtam mert az agyam már konkrétan füstöl annyi ideje ülök felette pedig nem valami atomfizika ez. Megköszönném ha valaki tudna segíteni.

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal