Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - Killerke23
Oldalak: [1]
1
« Dátum: 2019. június 10. - 18:05:37 »
Adminjail Sziasztok, probálgatok egy jail scriptet, de valahogy nem sikerül megjelöltem egy csillagot, ott van valami gubanc
function () chat(\"Jail: \"..player2..\" has been released from jail.\",255,255,0) setElementPosition(prisoner,releaseX, releaseY, releaseZ)-- Set their position when they get released SetElementDimension(prisoner,releaseDimension) -- set they dimensioon to the release dimension setElementInterior(prisoner,releaseInterior) -- set their interior to the defined release interior *** end 1000 ) -- Will convert the timer into miliseconds. else Vagyis a csillag sorába
2
« Dátum: 2019. június 04. - 10:21:45 »
Sziasztok itt egy scrip-t amit megpróbáltam így-úgy formázni, de nem sikerül az ha belemegyek a cílinder-be hogy engem elteleporátl a warehouse- garázsba, és ha megint bele megyek akkor vissza, egy kis segítséget szeretnék kérni tőlletek ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------SERVER.LUA-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- local marker = createMarker(2046.47729, -1034.00098, 26.04413, \"cylinder\", 1.5, 255, 15, 20) setElementInterior(marker2,10) setElementDimension(marker2, 0) addEventHandler(\"onMarkerHit\", marker, function (player) setElementPosition(player, 1408.94031, -11.26400, 1000.92255) setElementInterior(player, 10) end ) local marker2 = createMarker(1409.09521, -5.68351, 1000.92267, \"cylinder\", 1.5, 255, 15, 20) setElementInterior(marker2,0) setElementDimension(marker2, 0) addEventHandler(\"onMarkerHit\", marker2, function (player) setElementPosition(player, 2049.13257, -1037.15454, 26.19548) setElementInterior(player, 0) end )
3
« Dátum: 2019. május 20. - 17:43:17 »
Bejelentkezés infobox Sziasztok van egy script, ha érdeklődnétek, NEM AZ ENYÉM!, és azt szeretném, ha ki kickelek valakit akkor felül írja ki hogy Player has been kick Admin (reason), vagy ha ez nem lehetséges akkor amiko beírom hogy /cv Admiral, akkor Sikeresen létrehoztál egy járművet: Admiral!, mit kell kicserélni benne hogy ez működjön?
[INFOBOX]: client local screen = {} screen.x, screen.y = guiGetScreenSize() local anims, builtins = {}, {\"Linear\", \"InQuad\", \"OutQuad\", \"InOutQuad\", \"OutInQuad\", \"InElastic\", \"OutElastic\", \"InOutElastic\", \"OutInElastic\", \"InBack\", \"OutBack\", \"InOutBack\", \"OutInBack\", \"InBounce\", \"OutBounce\", \"InOutBounce\", \"OutInBounce\", \"SineCurve\", \"CosineCurve\"} local itypes = { alert = \"alert.png\", info = \"info.png\", success = \"success.png\", warning = \"warning.png\", } local itypes2 = {\"alert\",\"info\",\"success\",\"warning\"} local font = dxCreateFont(\"helveticaneue.otf\",10) local messages = {} local infobox = {} infobox.w = 200 infobox.h = 33 infobox.y = 10 infobox.x = screen.x/2 - infobox.w/2 function createInfoBox(message,itype) local id = #messages+1 table.insert(messages,id,{ id = id, message = message, itype = itype, x = infobox.x, y = infobox.y, w = infobox.h, h = infobox.h, dWidth = infobox.h + dxGetTextWidth(message,1,font) + 10, opacity = 0, -- 0-1 eső érték animState = false, }) createAnimation(0,1,4,300,function(animation) messages[id].opacity = animation end,function() createAnimation(infobox.h,messages[id].dWidth,4,300,function(animation) messages[id].w = animation end,function() setTimer(function() createAnimation(messages[id].dWidth,infobox.h,4,300,function(animation) messages[id].w = animation end,function() createAnimation(1,0,4,300,function(animation) messages[id].opacity = animation end,function() messages[id] = nil end) end) end,2000,1) end) end) end function renderInfoBox() local i = 0 for _,v in pairs(messages) do v.x = screen.x/2 - v.w/2 -- Szöveg háttere dxDrawRectangle(v.x,v.y + i*v.h + i*10,v.w,v.h,tocolor(0,0,0,170*v.opacity)) -- Ikon háttere dxDrawRectangle(v.x,v.y + i*v.h + i*10,v.h,v.h,tocolor(0,0,0,170*v.opacity)) -- dxDrawImage(v.x + v.h/2 - (v.h-10)/2,v.y + i*v.h + i*10 + v.h/2 - (v.h-10)/2,v.h - 10,v.h - 10,itypes[v.itype],0,0,0,tocolor(255,255,255,255*v.opacity)) -- Szöveg dxDrawText(v.message, v.x + v.h + 5, v.y + i*v.h + i*10 + v.h/2 - dxGetFontHeight(1,font)/2, v.x+v.w, v.y + i*v.h + i*10 +v.h, tocolor(255,255,255,255*v.opacity),1,font,\"left\",\"top\",true) i = i + 1 end end addEventHandler(\"onClientRender\",root,renderInfoBox) function table.find(t, v) for k, a in ipairs(t) do if a == v then return k end end return false end function createAnimation(f, t, easing, duration, onChange, onEnd) assert(type(f) == \"number\", \"Bad argument @ \'animate\' [expected number at argument 1, got \"..type(f)..\"]\") assert(type(t) == \"number\", \"Bad argument @ \'animate\' [expected number at argument 2, got \"..type(t)..\"]\") assert(type(easing) == \"string\" or (type(easing) == \"number\" and (easing >= 1 or easing <= #builtins)), \"Bad argument @ \'animate\' [Invalid easing at argument 3]\") assert(type(duration) == \"number\", \"Bad argument @ \'animate\' [expected function at argument 4, got \"..type(duration)..\"]\") assert(type(onChange) == \"function\", \"Bad argument @ \'animate\' [expected function at argument 5, got \"..type(onChange)..\"]\") table.insert(anims, {from = f, to = t, easing = table.find(builtins, easing) and easing or builtins[easing], duration = duration, start = getTickCount( ), onChange = onChange, onEnd = onEnd}) return #anims end function destroyAnimation(a) if anims[a] then table.remove(anims, a) end end addEventHandler(\"onClientRender\", root, function( ) local now = getTickCount( ) for k,v in ipairs(anims) do v.onChange(interpolateBetween(v.from, 0, 0, v.to, 0, 0, (now - v.start) / v.duration, v.easing)) if now >= v.start+v.duration then if type(v.onEnd) == \"function\" then v.onEnd( ) end table.remove(anims, k) end end end) createInfoBox(\"Ez egy teszt üzenet\"..itypes2[math.random(1,#itypes2)]) --createInfoBox(\"Teszt üzenet\",\"alert\")
[/quote] Nekem Hard, tippek? :/
4
« Dátum: 2019. május 15. - 20:33:19 »
.
5
« Dátum: 2019. május 02. - 22:18:59 »
shutdown rendszer Sziasztok, elkezdtem egy \"Shutdown\" rendszert, ami ha beírom hogy /shutdown akkor ezt írná ki [SHUTDOWN] lefog állni a szerver 5 perc múlva [SHUTDOWN] \"indok\" eddig idáíg jutottam nem tudom hogy jó e.
Client.lua addCommandHandler ( \"shutdown\", function ( player, command ) if ( hasObjectPermissionTo ( player, \"function.shutdown\" ) ) then shutdown ( reason or \"\" ) bool outputChatBox ( \"[SHUTDOWN]: A szerver 5 perc múlva lefog állni\" [, element visibleTo = getRootElement(), int r = 231, int g = 217, int b = 176, bool colorCoded = false ] ) bool outputChatBox ( \"[SHUTDOWN]:\" reason [, element visibleTo = getRootElement(), int r = 231, int g = 217, int b = 176, bool colorCoded = false ] ) end end ) timeToRespawn = 500*60*10 --5perc minute = 4 second = 60 minusTime = setTimer(minusTimer, 500, shutdown)
[/quote] és
meta.lua <meta> <script src=\"client.lua\" type=\"client\" />
[/quote] és nem indul el mert error-t ír ki, mivel nem vagyok profi, 2 meg vissza kéne számolni pl 1 percenként hogy SHUTDOWN:4 perc van hátra SHUTDOWN:3 perc van hátra SHUTDOWN:2 perc van hátra SHUTDOWN:1 perc van hátra SHUTDOWN:10mp van hátra SHUTDOWN:9mp van hátra SHUTDOWN:8mp van hátra SHUTDOWN:7mp van hátra SHUTDOWN:6mp van hátra SHUTDOWN:5mp van hátra SHUTDOWN:4mp van hátra SHUTDOWN:3mp van hátra SHUTDOWN:2mp van hátra SHUTDOWN:1mp van hátra SHUTDOWN: LEÁLL A SZERVER
6
« Dátum: 2019. április 27. - 18:13:12 »
Sziasztok azt szeretném, ha ki kickelek valakit, akkor ne azt írja ki hogy.. \"Player has been kicked Admin hanem azt hogy Kick: Player ki lett kickelve a szerverről Admin által. reason próbálkoztam vele, eléggé sokat, de nem sikerült, valami tipp?
7
« Dátum: 2019. április 22. - 17:09:25 »
TÖRÖLHETŐ
8
« Dátum: 2019. április 18. - 12:32:56 »
Sziasztok. van az alap mta-ba az az alap \"Admin\" rang, de én szeretném hogy több admin rang legyen. Pl FőAdmin, Adminhelper, ÁszAdmin. Nos hova kell beírnom ezeket a rangokat ha azt akarmon hogy több admin rang legyen?
9
« Dátum: 2019. március 02. - 14:37:17 »
Sziasztok, az mta-ban van az alap szerver, és ha felmegyek akkor hogy tudok az karakter fölé scriptelni egy logo-t vagy egy képet???
Oldalak: [1]
|