Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Killerke23

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / Adminjail
« Dátum: 2019. június 10. - 18:05:37 »
Adminjail
Sziasztok, probálgatok egy jail scriptet, de valahogy nem sikerül
 
megjelöltem egy csillagot, ott van valami gubanc
 

                        function () 
                            chat(\"Jail: \"..player2..\" has been released from jail.\",255,255,0) 
                            setElementPosition(prisoner,releaseX, releaseY, releaseZ)-- Set their position when they get released 
                            SetElementDimension(prisoner,releaseDimension) -- set they dimensioon to the release dimension 
                            setElementInterior(prisoner,releaseInterior) -- set their interior to the defined release interior 
                   ***     end  1000 ) -- Will convert the timer into miliseconds. 
                else 
 
 
Vagyis a csillag sorába
 

2
Segítségkérés / CreaterMarker
« Dátum: 2019. június 04. - 10:21:45 »
Sziasztok itt egy scrip-t amit megpróbáltam így-úgy formázni, de nem sikerül az ha belemegyek a cílinder-be hogy engem elteleporátl a warehouse- garázsba, és ha megint bele megyek akkor vissza, egy kis segítséget szeretnék kérni tőlletek
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------SERVER.LUA--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
local marker = createMarker(2046.47729, -1034.00098, 26.04413, \"cylinder\", 1.5, 255, 15, 20) 
setElementInterior(marker2,10) 
setElementDimension(marker2, 0) 
addEventHandler(\"onMarkerHit\", marker, 
 function (player) 
 setElementPosition(player, 1408.94031, -11.26400, 1000.92255) 
 setElementInterior(player, 10) 
end 

  
local marker2 = createMarker(1409.09521, -5.68351, 1000.92267, \"cylinder\", 1.5, 255, 15, 20) 
setElementInterior(marker2,0) 
setElementDimension(marker2, 0) 
addEventHandler(\"onMarkerHit\", marker2, 
 function (player) 
 setElementPosition(player, 2049.13257, -1037.15454, 26.19548) 
 setElementInterior(player, 0) 
end 
) 

3
Segítségkérés / Infobox
« Dátum: 2019. május 20. - 17:43:17 »
Bejelentkezés infobox
 
Sziasztok van egy script, ha érdeklődnétek, NEM AZ ENYÉM!,  és azt szeretném, ha ki kickelek valakit akkor felül írja ki hogy  Player has been kick Admin (reason), vagy ha ez nem lehetséges akkor amiko beírom hogy /cv Admiral, akkor Sikeresen létrehoztál egy járművet: Admiral!, mit kell kicserélni benne hogy ez működjön?
 



   
      [INFOBOX]: client 
   
   
      local screen = {}
      screen.x, screen.y = guiGetScreenSize()
      local anims, builtins = {}, {\"Linear\", \"InQuad\", \"OutQuad\", \"InOutQuad\", \"OutInQuad\", \"InElastic\", \"OutElastic\", \"InOutElastic\", \"OutInElastic\", \"InBack\", \"OutBack\", \"InOutBack\", \"OutInBack\", \"InBounce\", \"OutBounce\", \"InOutBounce\", \"OutInBounce\", \"SineCurve\", \"CosineCurve\"}
   
   
      
      local itypes = {
          alert = \"alert.png\",
          info = \"info.png\",
          success = \"success.png\",
          warning = \"warning.png\",
      }
   
   
      local itypes2 = {\"alert\",\"info\",\"success\",\"warning\"}
   
   
      local font = dxCreateFont(\"helveticaneue.otf\",10)
   
   
      local messages = {}
   
   
      local infobox = {}
      infobox.w = 200
      infobox.h = 33
      infobox.y = 10
      infobox.x = screen.x/2 - infobox.w/2
   
   
      
      function createInfoBox(message,itype)
          local id = #messages+1
          table.insert(messages,id,{
              id = id,
              message = message,
              itype = itype,
              x = infobox.x,
              y = infobox.y,
              w = infobox.h,
              h = infobox.h,
              dWidth = infobox.h + dxGetTextWidth(message,1,font) + 10,
              opacity = 0, -- 0-1 eső érték
              animState = false,
              })
   
   
          createAnimation(0,1,4,300,function(animation) messages[id].opacity = animation end,function()
              createAnimation(infobox.h,messages[id].dWidth,4,300,function(animation) messages[id].w = animation end,function()
                  setTimer(function()
                      createAnimation(messages[id].dWidth,infobox.h,4,300,function(animation) messages[id].w = animation end,function()
                          createAnimation(1,0,4,300,function(animation) messages[id].opacity = animation end,function()
                              messages[id] = nil
                          end)
                      end)
                  end,2000,1)
              end)
          end)
      end
   
   
      function renderInfoBox()
          local i = 0
          for _,v in pairs(messages) do
              v.x = screen.x/2 - v.w/2
              -- Szöveg háttere
              dxDrawRectangle(v.x,v.y + i*v.h + i*10,v.w,v.h,tocolor(0,0,0,170*v.opacity))
              -- Ikon háttere
              dxDrawRectangle(v.x,v.y + i*v.h + i*10,v.h,v.h,tocolor(0,0,0,170*v.opacity))
              --
              dxDrawImage(v.x + v.h/2 - (v.h-10)/2,v.y + i*v.h + i*10 + v.h/2 - (v.h-10)/2,v.h - 10,v.h - 10,itypes[v.itype],0,0,0,tocolor(255,255,255,255*v.opacity))
   
   
              -- Szöveg
              dxDrawText(v.message,
                  v.x + v.h + 5,
                  v.y + i*v.h + i*10 + v.h/2 - dxGetFontHeight(1,font)/2,
                  v.x+v.w,
                  v.y + i*v.h + i*10 +v.h,
                  tocolor(255,255,255,255*v.opacity),1,font,\"left\",\"top\",true)
   
   
              i = i + 1
          end
      end
      addEventHandler(\"onClientRender\",root,renderInfoBox)
   
   
      
      function table.find(t, v)
          for k, a in ipairs(t) do
              if a == v then
                  return k
              end
          end
          return false
      end
   
   
      function createAnimation(f, t, easing, duration, onChange, onEnd)
          assert(type(f) == \"number\", \"Bad argument @ \'animate\' [expected number at argument 1, got \"..type(f)..\"]\")
          assert(type(t) == \"number\", \"Bad argument @ \'animate\' [expected number at argument 2, got \"..type(t)..\"]\")
          assert(type(easing) == \"string\" or (type(easing) == \"number\" and (easing >= 1 or easing <= #builtins)), \"Bad argument @ \'animate\' [Invalid easing at argument 3]\")
          assert(type(duration) == \"number\", \"Bad argument @ \'animate\' [expected function at argument 4, got \"..type(duration)..\"]\")
          assert(type(onChange) == \"function\", \"Bad argument @ \'animate\' [expected function at argument 5, got \"..type(onChange)..\"]\")
          table.insert(anims, {from = f, to = t, easing = table.find(builtins, easing) and easing or builtins[easing], duration = duration, start = getTickCount( ), onChange = onChange, onEnd = onEnd})
          return #anims
      end
   
   
      function destroyAnimation(a)
          if anims[a] then
              table.remove(anims, a)
          end
      end
   
   
      addEventHandler(\"onClientRender\", root, function( )
          local now = getTickCount( )
          for k,v in ipairs(anims) do
              v.onChange(interpolateBetween(v.from, 0, 0, v.to, 0, 0, (now - v.start) / v.duration, v.easing))
              if now >= v.start+v.duration then
                  if type(v.onEnd) == \"function\" then
                      v.onEnd( )
                  end
                  table.remove(anims, k)
              end
          end
      end)
   
   
              createInfoBox(\"Ez egy teszt üzenet\"..itypes2[math.random(1,#itypes2)])
      --createInfoBox(\"Teszt üzenet\",\"alert\")
   

[/quote]
 
Nekem Hard, tippek? :/
 

 

4
Segítségkérés / TÖRÖLHETŐ
« Dátum: 2019. május 15. - 20:33:19 »
.

5
Segítségkérés / shutdown rendszer
« Dátum: 2019. május 02. - 22:18:59 »
shutdown rendszer
 
Sziasztok, elkezdtem egy \"Shutdown\" rendszert, ami ha beírom hogy /shutdown akkor ezt írná ki
 
[SHUTDOWN] lefog állni a szerver 5 perc múlva
 
[SHUTDOWN] \"indok\"
 
eddig idáíg jutottam nem tudom hogy jó e.
 



   
      Client.lua
   
   
              
              addCommandHandler ( \"shutdown\", function ( player, command )
        if ( hasObjectPermissionTo ( player, \"function.shutdown\" ) ) then
          shutdown ( reason or \"\" )
          bool outputChatBox ( \"[SHUTDOWN]: A szerver 5 perc múlva lefog állni\" [, element visibleTo = getRootElement(), int r = 231, int g = 217, int b = 176, bool colorCoded = false ] )
          bool outputChatBox ( \"[SHUTDOWN]:\" reason [, element visibleTo = getRootElement(), int r = 231, int g = 217, int b = 176, bool colorCoded = false ] )
        end
      end )
              timeToRespawn = 500*60*10 --5perc
              minute = 4
              second = 60
              minusTime = setTimer(minusTimer, 500, shutdown)
   

[/quote]
 
és 
 



   
      meta.lua
   
   
      <meta>
          <script src=\"client.lua\" type=\"client\" />
   

[/quote]
 
és nem indul el mert error-t ír ki, mivel nem vagyok profi, 2 meg vissza kéne számolni pl 1 percenként hogy
 
SHUTDOWN:4 perc van hátra
 
SHUTDOWN:3 perc van hátra
 
SHUTDOWN:2 perc van hátra
 
SHUTDOWN:1 perc van hátra
 
SHUTDOWN:10mp van hátra
 
SHUTDOWN:9mp van hátra
 
SHUTDOWN:8mp van hátra
 
SHUTDOWN:7mp van hátra
 
SHUTDOWN:6mp van hátra
 
SHUTDOWN:5mp van hátra
 
SHUTDOWN:4mp van hátra
 
SHUTDOWN:3mp van hátra
 
SHUTDOWN:2mp van hátra
 
SHUTDOWN:1mp van hátra
 
SHUTDOWN: LEÁLL A SZERVER

6
Segítségkérés / Kick outputchatbox
« Dátum: 2019. április 27. - 18:13:12 »
Sziasztok azt szeretném, ha ki kickelek valakit, akkor ne azt írja ki hogy.. \"Player has been kicked Admin 
 
hanem azt hogy
 
Kick: Player ki lett kickelve a szerverről Admin által. reason
 
próbálkoztam vele, eléggé sokat, de nem sikerült, valami tipp?

7
Segítségkérés / TÖRÖLHETŐ
« Dátum: 2019. április 22. - 17:09:25 »
TÖRÖLHETŐ

8
Segítségkérés / Rangok
« Dátum: 2019. április 18. - 12:32:56 »
Sziasztok. van az alap mta-ba az az alap \"Admin\" rang, de én szeretném hogy több admin rang legyen. Pl FőAdmin, Adminhelper, ÁszAdmin. Nos hova kell beírnom ezeket a rangokat ha azt akarmon hogy több admin rang legyen?

9
Segítségkérés / Mta logo over man
« Dátum: 2019. március 02. - 14:37:17 »
Sziasztok, az mta-ban van az alap szerver, és ha felmegyek akkor hogy tudok az karakter fölé scriptelni egy logo-t vagy egy képet??? 

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal