Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - Core
Oldalak: [1]
1
« Dátum: 2019. április 09. - 15:35:07 »
Egy olyan problémám lenne hogy egy adott játékos kiír egy hirdetést de csak azután hívható fel miután restartolva lett az item System. A mod az externál. Elég az externálból bugos fos stb hszeket ha lehet hanyagoljuk ezzel tisztában vagyok én is de szeretném ha megoldódna ez a bug mert nem csak ennél a módnál van. Előre is köszönöm a segítséget!
2
« Dátum: 2019. február 09. - 22:30:46 »
Hogyan bírnám megoldani hogy a kinyíló spoiler ne csak annak a playernek látszódjon aki a kocsiban ül? Előre is köszönöm ha valaki segít ebben! function spoiler() local theVeh = getPedOccupiedVehicle(localPlayer) if theVeh then if getElementModel(theVeh) == 503 then local sX, sY, sZ = getVehicleComponentPosition(theVeh, \"movspoiler\") if spd >= 200 then if sZ < 1.2 then setVehicleComponentPosition(theVeh, \"spoiler\", sX, sY, sZ+0.005) end elseif spd < 200 then if sZ > 0.87 then setVehicleComponentPosition(theVeh, \"spoiler\", sX, sY, sZ-0.01)
3
« Dátum: 2019. január 29. - 14:13:55 »
A tuning rendszeren belül van a paintjob és amikor kiválasztasz egyet majd nyomsz egy backspace-t a paintjob rábugol anélkül hogy megvásároltad volna. Ha van rajta megvásárolt paintjob akkor már egy másikat nem lehet rábugoltatni csak ha megveszed. Remélem úgy ahogy érthetően írtam le!:) Próbálkoztam nagyon sokan és régebben valahogy ki is bírtam javítani de most sehogy nem jön össze. Vagy az van hogy nem lehet rábugoltatni viszont ha megvásárlod akkor se lesz rajta vagy pedig nem lehet rábugoltatni de viszont ha megvásároltál egy paintjobot akkor fogsz tudni magyarán megcserélődik a hiba. Mondhatjuk hogy fél sikert értem el:D elseif selectedSubMenu == 4 then tuningMenu[selectedMenu][\"subMenu\"][selectedSubMenu][\"subMenu\"] = {} if getElementData(enteredVehicle, \"tuning.paintjob\") > 0 then exports.paintjobok:destroyShaderCache(enteredVehicle) exports.paintjobok:addVehiclePaintJob(enteredVehicle, getElementModel(enteredVehicle), getElementData(enteredVehicle, \"tuning.paintjob\")) else exports.paintjobok:destroyShaderCache(enteredVehicle) end Sikerült megoldanom!
4
« Dátum: 2019. január 21. - 19:40:39 »
Van például egy garázs interior amiben van korlát stb és az egy külön object. Azokat hogyan bírom kitörölni? Próbáltam a removeWorldModel-t de nem nagyon sikerült vagy lehet én rontottam el valamit:/ Erről az objectről lenne szó: https://tinyurl.com/ydzedc8j Itt egy kép magáról a garázsról: https://imgur.com/a/O29zJVJ . Map editorban nem sikerült sehogy hiába mentem a törlésre nem törölte ki.
5
« Dátum: 2019. január 20. - 20:36:57 »
Van 3db garázs amit le szeretnék cserélni modellezett garázsra. Azt tudom hogy objectet hogyan bírok lecserélni de interiort hogyan lehet? 3 garázs: https://imgur.com/a/6IVsSPS
6
« Dátum: 2019. január 20. - 17:26:22 »
Vannak olyan objectek amiket nem lehet kitörölni az alap mta map editorba. Ezt hogyan bírnám megtenni? Egy kép hogy miről beszélek: https://imgur.com/a/JlKdwK0
7
« Dátum: 2019. január 07. - 10:00:19 »
Sziasztok az mitől lehet hogy a legnagyobb fék tuningot beszerelem (prémium csomag) utána kiszállok a kocsiból majd vissza és elbugol a kézi. Valamennyire működik de nagyon gyenge. Viszont ha 1 el visszább veszem akkor működik. Handlinghez vagy a tuningrendszerhez van köze? Volt már valakinek hasonló problémája? Edit: Nem minden kocsinál bugol el a kézi
8
« Dátum: 2019. január 07. - 00:13:41 »
Hogyan bírnám beállítani hogy a 1783 as dimenzióba és 3 as interiorba legyen \"George\"? Próbálkoztam setElementDimension és Interiorral de valahogy nem akar összejönni:/ local jobPed = {} local job_Font = dxCreateFont(\"files/font.TTF\", 9) local job_Font2 = dxCreateFont(\"files/font.TTF\", 10) local job_PedPos = { {113, 1308.5190429688, -1321.4002685547, -33.200000762939, \"George\"}, } function createPeds() for index,value in ipairs (job_PedPos) do if isElement(jobPed[index]) then destroyElement(jobPed[index]) end jobPed[index] = createPed(value[1], value[2], value[3], value[4], value[6], value[7]) setPedRotation(jobPed[index], 180) setElementFrozen(jobPed[index], true) jobPed[index]:setData(\"ped:job\", true) jobPed[index]:setData(\"ped:name\",value[5]) jobPed[index]:setData(\"name:tags\", \"Munkáltató\") --createBlip(value[2], value[3], value[4], 62) --setPedAnimation ( jobPed[index], \"INT_OFFICE\", \"OFF_Sit_Idle_Loop\", -1, true, false, false ) end end addEventHandler(\"onClientResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()), createPeds) createPeds()
9
« Dátum: 2019. január 06. - 20:04:04 »
Sziasztok hogyan bírnám beállítani hogy a chatbe azt a összeget adja ki amennyit hozzáadott a táblából? player:setData(\"char:money\", player:getData(\"char:money\") + table.random(money)) outputChatBox(\" \", player, 255, 255, 255, true) outputChatBox(cbms .. \"Sikeresen teljesítetted a fuvart. A fizetséged #7cc576\" .. IDE KELL AZ ÖSSZEG .. \"$#ffffff.\", player, 255, 255, 255, true)
10
« Dátum: 2019. január 04. - 08:07:29 »
Sziasztok van egy szerelő script viszont nem tudom hogyan bírnám lekérni hogy ha a player pl. 10-es frakcióban tartózkodik akkor engedje dutyzni és adja ki a sérüléseket. Eléggé sokat próbálkoztam és ha valami ment utána az nem ment és csak sorba jött a hiba:/ Előre is köszi a segítséget:) Duty része: dutyInt = nil dutyIntBent = nil dutyPickup = nil function dutyInterior () dutyInt = createPickup(1752.5, -1912.01611, 13.5, 3, 1272) dutyIntBent = createPickup(1494.5, 1303.57874, 1093.2, 3, 1273) setElementInterior(dutyIntBent,3) dutyPickup = createPickup(1494.45398, 1308.98608, 1093.28430, 3, 1275) setElementInterior(dutyPickup,3) end -- Pickup -- [Useful funkcio] function isElementWithinPickup(theElement, thePickup) if (isElement(theElement) and getElementType(thePickup) == \"pickup\") then local x, y, z = getElementPosition(theElement) local x2, y2, z2 = getElementPosition(thePickup) if (getDistanceBetweenPoints3D(x2, y2, z2, x, y, z) <= 1) then return true end end return false end -- function jatekosPickup (jatekos, dim) if (jatekos == localPlayer) then if dim and isElement(dutyInt) then if (isElementWithinPickup(jatekos, dutyInt)) then outputChatBox(\"\"..beallitasok[\"chatPrefix\"]..\" A belépéshez nyomj \"..beallitasok[\"szin\"]..\"\'enter\'#ffffff gombot!\",255,255,255,true) elseif (isElementWithinPickup(jatekos, dutyIntBent)) then outputChatBox(\"\"..beallitasok[\"chatPrefix\"]..\" A kilépéshez nyomj \"..beallitasok[\"szin\"]..\"\'enter\'#ffffff gombot!\",255,255,255,true) end end end end addEventHandler(\"onClientPickupHit\", root, jatekosPickup) function pickupGomb () local getMunka = getElementData(localPlayer, \"e->mechanic->munkaba\") if (isElementWithinPickup(localPlayer, dutyInt)) then if getMunka then fadeCamera(false, 1.5) setTimer ( function() setElementInterior(localPlayer,3) setElementPosition(localPlayer,1494.48633, 1304.00806, 1093.28906) fadeCamera(true, 1.5) outputChatBox(\"\"..beallitasok[\"chatPrefix\"]..\" Szolgálatba állni a \"..beallitasok[\"szin\"]..\"/duty#ffffff parancssal tudsz, a kék pickupban!\",255,255,255,true) end, 1500, 1 ) else outputChatBox(\"\"..beallitasok[\"chatPrefix\"]..\" Kérlek vedd fel a munkát!\",255,255,255,true) end elseif (isElementWithinPickup(localPlayer, dutyIntBent)) then fadeCamera(false, 1.5) setTimer ( function() setElementInterior(localPlayer,0) setElementPosition(localPlayer,1752.5, -1912.01611, 13.5) fadeCamera(true, 1.5) end, 1500, 1 ) end end bindKey(\"enter\", \"down\", pickupGomb) function duty () local getMunka = getElementData(localPlayer, \"e->mechanic->munkaba\") if (isElementWithinPickup(localPlayer, dutyPickup)) and getMunka then local getDuty = getElementData(localPlayer, \"e->mechanic->szolgalatba\") if getDuty then setElementData(localPlayer, \"e->mechanic->szolgalatba\", false) setElementModel(localPlayer, math.random(0,200)) outputChatBox(\"\"..beallitasok[\"szin2\"]..\"[Duty]:#ffffff Sikeresen kiléptél a szolgálatból!\",255,255,255,true) triggerServerEvent ( \"uzenetDolgozokNak\", root, localPlayer, \"\"..getPlayerName(localPlayer)..\" kilépett a szolgálatból!\") else setElementData(localPlayer, \"e->mechanic->szolgalatba\", true) setElementModel(localPlayer, 50) outputChatBox(\"\"..beallitasok[\"szin2\"]..\"[Duty]:#ffffff Sikeresen szolgálatba léptél!\",255,255,255,true) triggerServerEvent ( \"uzenetDolgozokNak\", root, localPlayer, \"\"..getPlayerName(localPlayer)..\" szolgálatba lépett!\") end end end addCommandHandler(\"duty\", duty)
Oldalak: [1]
|