Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Core

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / Telefon rendszer hirdetés
« Dátum: 2019. április 09. - 15:35:07 »
Egy olyan problémám lenne hogy egy adott játékos kiír egy hirdetést de csak azután hívható fel miután restartolva lett az item System. A mod az externál. Elég az externálból bugos fos stb hszeket ha lehet hanyagoljuk ezzel tisztában vagyok én is de szeretném ha megoldódna ez a bug mert nem csak ennél a módnál van. Előre is köszönöm a segítséget!

2
Hogyan bírnám megoldani hogy a kinyíló spoiler ne csak annak a playernek látszódjon aki a kocsiban ül? Előre is köszönöm ha valaki segít ebben! :)
 
 
 

function spoiler()
    local theVeh = getPedOccupiedVehicle(localPlayer)
    if theVeh then
       if getElementModel(theVeh) == 503 then
           local sX, sY, sZ = getVehicleComponentPosition(theVeh, \"movspoiler\")
            if spd >= 200 then
               if sZ < 1.2 then
                 setVehicleComponentPosition(theVeh, \"spoiler\", sX, sY, sZ+0.005)
               end
             elseif spd < 200 then
                if sZ > 0.87 then
                   setVehicleComponentPosition(theVeh, \"spoiler\", sX, sY, sZ-0.01)

 
 

3
Segítségkérés / Paintjob tuning bug (ZÁRHATÓ)
« Dátum: 2019. január 29. - 14:13:55 »
A tuning rendszeren belül van a paintjob és amikor kiválasztasz egyet majd nyomsz egy backspace-t a paintjob rábugol anélkül hogy megvásároltad volna. Ha van rajta megvásárolt paintjob akkor már egy másikat nem lehet rábugoltatni csak ha megveszed. Remélem úgy ahogy érthetően írtam le!:) Próbálkoztam nagyon sokan és régebben valahogy ki is bírtam javítani de most sehogy nem jön össze. Vagy az van hogy nem lehet rábugoltatni viszont ha megvásárlod akkor se lesz rajta vagy pedig nem lehet rábugoltatni de viszont ha megvásároltál egy paintjobot akkor fogsz tudni magyarán megcserélődik a hiba. Mondhatjuk hogy fél sikert értem el:D 
 
 
 

elseif selectedSubMenu == 4 then
tuningMenu[selectedMenu][\"subMenu\"][selectedSubMenu][\"subMenu\"] = {}
if getElementData(enteredVehicle, \"tuning.paintjob\") > 0 then
   exports.paintjobok:destroyShaderCache(enteredVehicle)
   exports.paintjobok:addVehiclePaintJob(enteredVehicle, getElementModel(enteredVehicle), getElementData(enteredVehicle, \"tuning.paintjob\"))
else
   exports.paintjobok:destroyShaderCache(enteredVehicle)
end

 
 
 
Sikerült megoldanom!

4
Segítségkérés / Interiorból hogyan legyet objectet törölni?
« Dátum: 2019. január 21. - 19:40:39 »
Van például egy garázs interior amiben van korlát stb és az egy külön object. Azokat hogyan bírom kitörölni? Próbáltam a removeWorldModel-t de nem nagyon sikerült vagy lehet én rontottam el valamit:/ Erről az objectről lenne szó: https://tinyurl.com/ydzedc8j Itt egy kép magáról a garázsról: https://imgur.com/a/O29zJVJ . Map editorban nem sikerült sehogy hiába mentem a törlésre nem törölte ki.

5
Segítségkérés / Egy interiornak van object id-je?
« Dátum: 2019. január 20. - 20:36:57 »
Van 3db garázs amit le szeretnék cserélni modellezett garázsra. Azt tudom hogy objectet hogyan bírok lecserélni de interiort hogyan lehet? 
 
3 garázs: https://imgur.com/a/6IVsSPS

6
Vannak olyan objectek amiket nem lehet kitörölni az alap mta map editorba. Ezt hogyan bírnám megtenni? 
 
Egy kép hogy miről beszélek: https://imgur.com/a/JlKdwK0

7
Archívum / Tuning bug [ZÁRHATÓ]
« Dátum: 2019. január 07. - 10:00:19 »
Sziasztok az mitől lehet hogy a legnagyobb fék tuningot  beszerelem (prémium csomag) utána kiszállok a kocsiból majd vissza és elbugol a kézi. Valamennyire működik de nagyon gyenge. Viszont ha 1 el visszább veszem akkor működik. Handlinghez vagy a tuningrendszerhez van köze? Volt már valakinek hasonló problémája? 
 
Edit: Nem minden kocsinál bugol el a kézi

8
Archívum / Interior,dimenzió beállítás [ZÁRHATÓ]
« Dátum: 2019. január 07. - 00:13:41 »
Hogyan bírnám beállítani hogy a 1783 as dimenzióba és 3 as interiorba legyen \"George\"? Próbálkoztam setElementDimension és Interiorral de valahogy nem akar összejönni:/
 
 
 

local jobPed = {}
local job_Font = dxCreateFont(\"files/font.TTF\", 9)
local job_Font2 = dxCreateFont(\"files/font.TTF\", 10)
local job_PedPos = {
{113, 1308.5190429688, -1321.4002685547, -33.200000762939, \"George\"},
}
function createPeds()
for index,value in ipairs (job_PedPos) do
   if isElement(jobPed[index]) then destroyElement(jobPed[index]) end
   jobPed[index] = createPed(value[1], value[2], value[3], value[4], value[6], value[7])
   setPedRotation(jobPed[index], 180)
   setElementFrozen(jobPed[index], true)
   jobPed[index]:setData(\"ped:job\", true)
   jobPed[index]:setData(\"ped:name\",value[5])
        jobPed[index]:setData(\"name:tags\", \"Munkáltató\")
   --createBlip(value[2], value[3], value[4], 62)
   --setPedAnimation ( jobPed[index], \"INT_OFFICE\", \"OFF_Sit_Idle_Loop\", -1, true, false, false )
end
end
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()), createPeds)
createPeds()

 
 

9
Archívum / Random fizetés [ZÁRHATÓ!]
« Dátum: 2019. január 06. - 20:04:04 »
Sziasztok hogyan bírnám beállítani hogy a chatbe azt a összeget adja ki amennyit hozzáadott a táblából?
 
 
 

player:setData(\"char:money\", player:getData(\"char:money\") + table.random(money))
outputChatBox(\" \", player, 255, 255, 255, true)
outputChatBox(cbms .. \"Sikeresen teljesítetted a fuvart. A fizetséged #7cc576\" .. IDE KELL AZ ÖSSZEG .. \"$#ffffff.\", player, 255, 255, 255, true)

 
 

10
Archívum / Hogyan tudnám lekérni a frakciót? [ZÁRHATÓ]
« Dátum: 2019. január 04. - 08:07:29 »
Sziasztok van egy szerelő script viszont nem tudom hogyan bírnám lekérni hogy ha a player pl. 10-es frakcióban tartózkodik akkor engedje dutyzni és adja ki a sérüléseket. Eléggé sokat próbálkoztam és ha valami ment utána az nem ment és csak sorba jött a hiba:/ Előre is köszi a segítséget:)
 
Duty része:
 

dutyInt = nil
dutyIntBent = nil
dutyPickup = nil
function dutyInterior ()
dutyInt = createPickup(1752.5, -1912.01611, 13.5, 3, 1272)
dutyIntBent = createPickup(1494.5, 1303.57874, 1093.2, 3, 1273)
setElementInterior(dutyIntBent,3)
dutyPickup = createPickup(1494.45398, 1308.98608, 1093.28430, 3, 1275)
setElementInterior(dutyPickup,3)
end
-- Pickup
-- [Useful funkcio]
function isElementWithinPickup(theElement, thePickup)
if (isElement(theElement) and getElementType(thePickup) == \"pickup\") then
   local x, y, z = getElementPosition(theElement)
   local x2, y2, z2 = getElementPosition(thePickup)
   if (getDistanceBetweenPoints3D(x2, y2, z2, x, y, z) <= 1) then
      return true
   end
end
return false
end
--
function jatekosPickup (jatekos, dim)
    if (jatekos == localPlayer) then
       if dim and isElement(dutyInt) then
          if (isElementWithinPickup(jatekos, dutyInt)) then
             outputChatBox(\"\"..beallitasok[\"chatPrefix\"]..\" A belépéshez nyomj \"..beallitasok[\"szin\"]..\"\'enter\'#ffffff gombot!\",255,255,255,true)
          elseif (isElementWithinPickup(jatekos, dutyIntBent)) then
             outputChatBox(\"\"..beallitasok[\"chatPrefix\"]..\" A kilépéshez nyomj \"..beallitasok[\"szin\"]..\"\'enter\'#ffffff gombot!\",255,255,255,true)
          end
       end
    end
end
addEventHandler(\"onClientPickupHit\", root, jatekosPickup)
function pickupGomb ()
local getMunka = getElementData(localPlayer, \"e->mechanic->munkaba\")
if (isElementWithinPickup(localPlayer, dutyInt)) then
   if getMunka then
      fadeCamera(false, 1.5)
      setTimer (
         function()
            setElementInterior(localPlayer,3)
              setElementPosition(localPlayer,1494.48633, 1304.00806, 1093.28906)
              fadeCamera(true, 1.5)
              outputChatBox(\"\"..beallitasok[\"chatPrefix\"]..\" Szolgálatba állni a \"..beallitasok[\"szin\"]..\"/duty#ffffff parancssal tudsz, a kék pickupban!\",255,255,255,true)
         end, 1500, 1
      )
   else
      outputChatBox(\"\"..beallitasok[\"chatPrefix\"]..\" Kérlek vedd fel a munkát!\",255,255,255,true)
   end
elseif (isElementWithinPickup(localPlayer, dutyIntBent)) then
   fadeCamera(false, 1.5)
   setTimer (
      function()
         setElementInterior(localPlayer,0)
          setElementPosition(localPlayer,1752.5, -1912.01611, 13.5)
          fadeCamera(true, 1.5)
      end, 1500, 1
   )
end
end
bindKey(\"enter\", \"down\", pickupGomb)
function duty ()
local getMunka = getElementData(localPlayer, \"e->mechanic->munkaba\")
if (isElementWithinPickup(localPlayer, dutyPickup)) and getMunka then
   local getDuty = getElementData(localPlayer, \"e->mechanic->szolgalatba\")
   if getDuty then
      setElementData(localPlayer, \"e->mechanic->szolgalatba\", false)
      setElementModel(localPlayer, math.random(0,200))
      outputChatBox(\"\"..beallitasok[\"szin2\"]..\"[Duty]:#ffffff Sikeresen kiléptél a szolgálatból!\",255,255,255,true)
      triggerServerEvent ( \"uzenetDolgozokNak\", root, localPlayer, \"\"..getPlayerName(localPlayer)..\" kilépett a szolgálatból!\")
   else
      setElementData(localPlayer, \"e->mechanic->szolgalatba\", true)
      setElementModel(localPlayer, 50)
      outputChatBox(\"\"..beallitasok[\"szin2\"]..\"[Duty]:#ffffff Sikeresen szolgálatba léptél!\",255,255,255,true)
      triggerServerEvent ( \"uzenetDolgozokNak\", root, localPlayer, \"\"..getPlayerName(localPlayer)..\" szolgálatba lépett!\")
   end
end
end
addCommandHandler(\"duty\", duty)

 
 
 
 

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal