Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Detrot

Oldalak: [1] 2 3
1
Segítségkérés / mentés 0-ázás
« Dátum: 2013. február 24. - 19:24:47 »
Sziasztok.
Annyi gondom lenne, hogy néha, heti 1-2xszer a szerverem amikor belépek, lenullázik mindent amint a fileba kimentettem. És a mentett fileba is nullák vannak. Anynit csinálok, hogy amikor connectel, minden változót lenullázok, kivéve amiket lementegetek, mert ezeket a karakter betöltésnél felülirja ugyis. És utána jön a bejelentkezés. Nincs semmi SaveAccount függvény az OnPlayerConnectbe. Csak a karakterbetöltésnél van egy LoadAccount függvény. Semmi mentés nincsen, mégis lenullázza a fileba. dini -t használok.
Mi lehet a gond?
Amint olvastam a fórumot, másnak is nullázódott csatlakozáskor a file. De arra nincs válasz:S 
szerk: mindezt restart után

2
Segítségkérés / függvények
« Dátum: 2012. december 17. - 18:35:46 »
Mi a különbség a között hogyha stock-al készítek egy függvényt, vagy forwardolom és publiccal?
Szkriptelek egy ideje, csak egy két ilyen alap dolog kimaradt:)

3
Segítségkérés / miért nem jeleníti meg?
« Dátum: 2012. december 14. - 16:41:59 »
new xstring[512];
format(xstring, 512, \"{FF9900}Név: {FFFFFF}%s, {FF9900}Szint: {FFFFFF}%d, {FF9900}Adminszint: {FFFFFF}%d, {FF9900}XP pont: {FFFFFF}%d, {FF9900}Pénz: {FFFFFF}%d$, {FF9900}Bankszámla: {FFFFFF}%d$\", PlayerName(playerid), Info[playerid][szint], Info[playerid][admin], Info[playerid][xp], Info[playerid][penz], Info[playerid][bankpenz]);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, xstring);

 
Ha kiveszem a színkódokat, mûködik rendesen, de ha berakom õket, akkor nem jeleníti meg, szóval nem ír ki semmit. Mi a gond?

4
Segítségkérés / return
« Dátum: 2012. december 12. - 19:21:16 »
A return 1, vagy a return 0 mire szolgál? annyit tudok hogy a parancsok végére odakell irni hogy ne irja ki hogy nem létezik ilyen parancs. De igazából mi a jelentõsége?

5
Segítségkérés / Timer kérdés
« Dátum: 2012. december 09. - 12:28:39 »
Ha nem írom bele az OnGameModeExit() hez azt hogy Killtimer(valami);  az okoz valamit? vagy teljesen mindegy hogy odaírom e?

6
Segítségkérés / Object konvertálás
« Dátum: 2012. november 13. - 16:01:50 »
Sziaaztok!
Tudnatok egy olyan programot vagy weboldalt mutatni ami 4000nel tobb objectet kepes atkonvertalni?
Incognito streamert hasznalok.
a convertffs.com nemtud ennyit lekonvertalni.
Elore is koszi a valaszokat!

7
Segítségkérés / Autóspawnolás probléma
« Dátum: 2012. november 06. - 22:28:54 »
Az a baj, hogy leszeretnék spawnolni 500db autót, és hogy a többi alapautót ezek után spawnolja le. Mert amikor vesznek autót, az elsõ 500 helyére fognak kerülni.
Az a gondom, ha lespawnolok 500 kocsit a föld alá, mondjuk 411-es modelidvel, akkor laggol a szerver. Ha viszont 0-ás modelidvel probálom, akkor meg egyáltalán nem spawnolja le.
Nincs véletlen olyan modelid, amivel ha lespawnolom, akkor nem jelenik meg kocsi és nem laggol a szerver?

8
Segítségkérés / Nem tölti be jól az autókat
« Dátum: 2012. október 28. - 12:35:36 »
public OnGameModeInit()
{
printf(\"Privát jármûvek betöltése...\");
for(new v = 1; v < AUTO; v++)
{
      LoadCar(v);
}
printf(\"Privát jármûvek betöltve!\\n\");
printf(\"Jármûvek betöltése...\");
AddStaticVehicleEx(579,-261.82324219,1210.40722656,20.35000038,270.00000000,1,1,-1); //kocsi-------------ID:AUTO+1

 

public LoadCar(vehicleid)
{
new file[128];
format(file,sizeof(file),\"/Autok/%d.ini\",vehicleid);
if(!fexist(file))
{
    dini_Create(file);
    dini_IntSet(file, \"Tulajdonos\", 0);
    dini_IntSet(file, \"Motor\", 0);
dini_IntSet(file, \"Lampa\", 0);
dini_IntSet(file, \"Riaszto\", 0);
       dini_IntSet(file, \"Ajto\", 0);
dini_IntSet(file, \"Motorhazteto\", 0);
dini_IntSet(file, \"Csomagtarto\", 0);
dini_IntSet(file, \"Objective\", 0);
       dini_IntSet(file, \"Tipus\", 0);
       dini_IntSet(file, \"Benzin\", 0);
       dini_FloatSet(file, \"Allapot\", 0);
       dini_IntSet(file, \"Ar\", 0);
       dini_IntSet(file, \"Szin1\", 0);
       dini_IntSet(file, \"Szin2\", 0);
       dini_FloatSet(file, \"PosX\", 0);
       dini_FloatSet(file, \"PosY\", 0);
       dini_FloatSet(file, \"PosZ\", 0);
       dini_FloatSet(file, \"PosA\", 0);
         printf(\"%d számú kocsi létrehozva!\", vehicleid);
}
else
{
    CarInfo[vehicleid][Tulajdonos] = dini_Int(file, \"Tulajdonos\");
    CarInfo[vehicleid][Motor] = 0;
    CarInfo[vehicleid][Lampa] = 0;
    CarInfo[vehicleid][Riaszto] = dini_Int(file, \"Riaszto\");
        CarInfo[vehicleid][Ajto] = dini_Int(file, \"Ajto\");
        CarInfo[vehicleid][Motorhazteto] = dini_Int(file, \"Motorhazteto\");
        CarInfo[vehicleid][Csomagtarto] = dini_Int(file, \"Csomagtarto\");
        CarInfo[vehicleid][Objective] = dini_Int(file, \"Objective\");
    CarInfo[vehicleid][Tipus] = dini_Int(file, \"Tipus\");
    CarInfo[vehicleid][benzin] = dini_Int(file, \"Benzin\");
    CarInfo[vehicleid][Allapot] = dini_Float(file, \"Allapot\");
    CarInfo[vehicleid][Ar] = dini_Int(file, \"Ar\");
    CarInfo[vehicleid][szin1] = dini_Int(file, \"Szin1\");
    CarInfo[vehicleid][szin2] = dini_Int(file, \"Szin2\");
    CarInfo[vehicleid][PosX] = dini_Float(file, \"PosX\");
    CarInfo[vehicleid][PosY] = dini_Float(file, \"PosY\");
    CarInfo[vehicleid][PosZ] = dini_Float(file, \"PosZ\");
    CarInfo[vehicleid][PosA] = dini_Float(file, \"PosA\");
    CreateVehicle(CarInfo[vehicleid][Tipus], CarInfo[vehicleid][PosX], CarInfo[vehicleid][PosY], CarInfo[vehicleid][PosZ], CarInfo[vehicleid][PosA], CarInfo[vehicleid][szin1], CarInfo[vehicleid][szin2], -1);
SetVehicleHealth(vehicleid, CarInfo[vehicleid][Allapot]);
SetVehicleParamsEx(vehicleid,CarInfo[vehicleid][Motor],CarInfo[vehicleid][Lampa],CarInfo[vehicleid][Riaszto],CarInfo[vehicleid][Ajto],CarInfo[vehicleid][Motorhazteto],CarInfo[vehicleid][Csomagtarto],CarInfo[vehicleid][Objective]);
        printf(\"%d számú kocsi betöltve!\", vehicleid);
}
return 1;
}

 
Az a gondom, hogy nem az autorendszer jármûveit tölti be az elsõ 499 helyre, hanem az AddstaticVehicleEx-ekkel kezdi... Hogy csináljam meg hogy az elsõ 499 id, az autórendszeré leygen?

9
Segítségkérés / Nem tölti be az autókat!
« Dátum: 2012. október 28. - 11:53:10 »
public OnGameModeInit()
{
      for(new v = 1; v < AUTO; v++)
      {
      LoadCar(v);
}
printf(\"Privát jármûvek betöltve!\\n\");
printf(\"Jármûvek betöltése...\");
AddStaticVehicleEx(579,-261.82324219,1210.40722656,20.35000038,270.00000000,1,1,-1); //Kocsi-------------ID:AUTO+1
        .
        .
        .
        return 1;
}

 
Ezzel hívom meg ezt a függvényt:
 
public LoadCar(vehicleid)
{
new file[128];
format(file,sizeof(file),\"/Autok/%d.ini\",vehicleid);
if(!fexist(file))
{
    dini_Create(file);
    dini_IntSet(file, \"Tulajdonos\", 0);
    dini_IntSet(file, \"Motor\", 0);
dini_IntSet(file, \"Lampa\", 0);
dini_IntSet(file, \"Riaszto\", 0);
       dini_IntSet(file, \"Ajto\", 0);
dini_IntSet(file, \"Motorhazteto\", 0);
dini_IntSet(file, \"Csomagtarto\", 0);
dini_IntSet(file, \"Objective\", 0);
       dini_IntSet(file, \"Tipus\", 0);
       dini_IntSet(file, \"Benzin\", 0);
       dini_FloatSet(file, \"Allapot\", 0);
       dini_IntSet(file, \"Ar\", 0);
       dini_IntSet(file, \"Szin1\", 0);
       dini_IntSet(file, \"Szin2\", 0);
       dini_FloatSet(file, \"PosX\", 0);
       dini_FloatSet(file, \"PosY\", 0);
       dini_FloatSet(file, \"PosZ\", 0);
       dini_FloatSet(file, \"PosA\", 0);
         printf(\"%d számú kocsi létrehozva!\", vehicleid);
}
else
{
    CarInfo[vehicleid][Tulajdonos] = dini_Int(file, \"Tulajdonos\");
    CarInfo[vehicleid][Motor] = 0;
    CarInfo[vehicleid][Lampa] = 0;
    CarInfo[vehicleid][Riaszto] = dini_Int(file, \"Riaszto\");
        CarInfo[vehicleid][Ajto] = dini_Int(file, \"Ajto\");
        CarInfo[vehicleid][Motorhazteto] = dini_Int(file, \"Motorhazteto\");
        CarInfo[vehicleid][Csomagtarto] = dini_Int(file, \"Csomagtarto\");
        CarInfo[vehicleid][Objective] = dini_Int(file, \"Objective\");
    CarInfo[vehicleid][Tipus] = dini_Int(file, \"Tipus\");
    CarInfo[vehicleid][benzin] = dini_Int(file, \"Benzin\");
    CarInfo[vehicleid][Allapot] = dini_Float(file, \"Allapot\");
    CarInfo[vehicleid][Ar] = dini_Int(file, \"Ar\");
    CarInfo[vehicleid][szin1] = dini_Int(file, \"Szin1\");
    CarInfo[vehicleid][szin2] = dini_Int(file, \"Szin2\");
    CarInfo[vehicleid][PosX] = dini_Float(file, \"PosX\");
    CarInfo[vehicleid][PosY] = dini_Float(file, \"PosY\");
    CarInfo[vehicleid][PosZ] = dini_Float(file, \"PosZ\");
    CarInfo[vehicleid][PosA] = dini_Float(file, \"PosA\");
    CreateVehicle(CarInfo[vehicleid][Tipus], CarInfo[vehicleid][PosX], CarInfo[vehicleid][PosY], CarInfo[vehicleid][PosZ], CarInfo[vehicleid][PosA], CarInfo[vehicleid][szin1], CarInfo[vehicleid][szin2], -1);
SetVehicleHealth(vehicleid, CarInfo[vehicleid][Allapot]);
SetVehicleParamsEx(vehicleid,CarInfo[vehicleid][Motor],CarInfo[vehicleid][Lampa],CarInfo[vehicleid][Riaszto],CarInfo[vehicleid][Ajto],CarInfo[vehicleid][Motorhazteto],CarInfo[vehicleid][Csomagtarto],CarInfo[vehicleid][Objective]);
        printf(\"%d számú kocsi betöltve!\", vehicleid);
}
return 1;
}

 
A consoleba látom hogy betölti a kocsikat 499ig. Ezzel nincs is gond, viszont ha felmegyek, nincsenek ott. Az AddStaticVehicleEx-es kocsi ID-je az 1es, pedig ennek 500-asnak kéne lennie. Mi a probléma?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. október 28. - 11:59:10 )

Megvan a hiba:3   Nem töltötte be a ModelID-t.

10
Segítségkérés / Autórendszer probléma
« Dátum: 2012. október 28. - 02:38:48 »
Ha valaki vesz egy autót, akkor azt kimenti a szerver az 1.txt-be, tehát restart után ö lesz az 1es IDjû kocsi. De amikor megveszi valaki, akkor egybõl lespawnolja neki, és akkor nem 1es lesz, hanem 165. És a player megkapja az 1es autó kulcsát.
 
CMD:parkol(playerid,params[])
{
if(IsLogged[playerid] == 1)
{
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
   new statee = GetPlayerState(playerid);
   if(statee == PLAYER_STATE_DRIVER)
   {
       new id = GetPlayerVehicleID(playerid);
       if(Info[playerid][kocsi1] == id || Info[playerid][kocsi2] == id || Info[playerid][kocsikolcson] == id)
       {
         new Float:x, Float:y, Float:z, Float:a;
         GetVehiclePos(id, x, y, z);
         GetVehicleZAngle(id, a);
         CarInfo[id][PosX] = x;
         CarInfo[id][PosY] = y;
         CarInfo[id][PosZ] = z;
         CarInfo[id][PosA] = a;
          SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Sikeresen leparkoltad a kocsit!\");
         SaveCarPos(id);
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Ez nem a te kocsid!\");
      }
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem te vagy a vezetõ!\");
   }
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem vagy autóban!\");
}
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem vagy bejelentkezve!\");
}
return 1;
}

 
És ezt a parancsot, csak akkor tudja használni, ha egyezik a kocsi1-es változó a kocsi idjével, de amikor megveszi és lespawnolja a kocsit a szerver, akkor nem tudja használni a parancsot, csak restart után. Hogy csináljam meg, hogy a megvétel után is tudja használni?

11
Segítségkérés / Autórendszer betöltés hiba
« Dátum: 2012. október 27. - 20:38:17 »
public LoadCar(vehicleid)
{
new file[128];
format(file,sizeof(file),\"/Autok/%d.ini\",vehicleid);
if(!fexist(file))
{
    dini_Create(file);
       dini_IntSet(file, \"Ajto\", 0);
       dini_IntSet(file, \"Tipus\", 0);
       dini_IntSet(file, \"Benzin\", 0);
       dini_FloatSet(file, \"Allapot\", 0);
       dini_IntSet(file, \"Ar\", 0);
       dini_IntSet(file, \"Szin1\", 0);
       dini_IntSet(file, \"Szin2\", 0);
       dini_FloatSet(file, \"PosX\", 0);
       dini_FloatSet(file, \"PosY\", 0);
       dini_FloatSet(file, \"PosZ\", 0);
       dini_FloatSet(file, \"PosA\", 0);
         printf(\"%d számú kocsi létrehozva!\", vehicleid);
}
else
{
        CarInfo[vehicleid][Ajto] = dini_Int(file,\"Ajto\");
    CarInfo[vehicleid][Tipus] = dini_Int(file,\"Tipus\");
    CarInfo[vehicleid][benzin] = dini_Int(file,\"Benzin\");
    CarInfo[vehicleid][Allapot] = dini_Float(file,\"Allapot\");
    CarInfo[vehicleid][Ar] = dini_Int(file, \"Ar\");
    CarInfo[vehicleid][szin1] = dini_Int(file, \"Szin1\");
    CarInfo[vehicleid][szin2] = dini_Int(file, \"Szin2\");
    CarInfo[vehicleid][PosX] = dini_Float(file, \"PosX\");
    CarInfo[vehicleid][PosY] = dini_Float(file, \"PosY\");
    CarInfo[vehicleid][PosZ] = dini_Float(file, \"PosZ\");
    CarInfo[vehicleid][PosA] = dini_Float(file, \"PosA\");
}
return 1;
}

 
A mód betöltésénél ezt meghívom, és megáll a mód betöltése, és az OnGameModInit nem fut tovább ennél. Ha a CarInfo[vehicleid] változók helyett mást használok, akkor mûködik, csak nekem ezekbe kellene betölteni:SSS Minden változó rendesen létre van hozva. Mi a gond?:SS

12
Segítségkérés / Mi a baj? függvény
« Dátum: 2011. augusztus 10. - 23:17:33 »
stock VanRendorOnline()
{
vanrendor = 0;
for(new i;i<PLAYERS;i++)
{
    if(IsLogged == 1)
    {
        if(Info[leaderes] == 3 || Info[leaderes] == 4)
        {
      vanrendor += 1;
   }
}
}
return vanrendor;
}

 
Nem ellenõrzi le rendesen a játékosokat, szóval nem jó ez a kis stock, mi a baja?

13
Segítségkérés / Timerek
« Dátum: 2011. augusztus 10. - 20:16:00 »
A SetTimerEx miben különbözik a SetTimertõl? Hogyan kell használni?

14
Segítségkérés / Miért nem jeleníti meg?
« Dátum: 2011. július 28. - 14:07:56 »
Az a gondom, hogy itt ez a kód:
 
public AllapotSebessegTimer(playerid)
{
if(IsLogged[playerid] == 1)
{
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
        TextDrawShowForPlayer(playerid,Sebesseg[playerid]);
        TextDrawShowForPlayer(playerid,Allapot[playerid]);
            new str[64];
       new str1[64];
   new speed = GetPlayerSpeed(playerid,true);
   new Float:vehhealth;
   new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid);
   GetVehicleHealth(vehid, vehhealth);
   format(str,64,\"~g~Sebesség: %i km/h\",speed);
   format(str1,64,\"~g~Állapot: %.0f\",vehhealth);
   TextDrawSetString(Sebesseg[playerid],str);
   TextDrawSetString(Allapot[playerid],str1);
   return 1;
}
else
{
    TextDrawHideForPlayer(playerid,Sebesseg[playerid]);
    TextDrawHideForPlayer(playerid,Allapot[playerid]);
}
}
return 1;
}

 
A szerveren ha például vannak fent ketten, akkor az elsõ beül a kocsiba, akkor neki mutat mindent jól, de viszont ha a másik is beül egy másik kocsiba, akkor már neki nem jeleníti meg. Szóval egyszerre csak egy játékosnak jeleníti meg.
Itt a timer:
OnGameModeInit alatt:
 
allapotsebessegtimer = SetTimer(\"AllapotSebessegTimer\", 1000, 1);

15
Segítségkérés / ip mentés
« Dátum: 2011. július 25. - 20:20:13 »
format(strlog, 512, \"Név: %s, IP:%f\", PlrName(playerid), PlrIp);

 
ezzel az a gondom, hogy a fájlba csak annyit ir hogy 0.00000   mit csináljak hogy jól mentse?

Oldalak: [1] 2 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal