Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - Detrot
1
« Dátum: 2013. február 24. - 19:24:47 »
Sziasztok. Annyi gondom lenne, hogy néha, heti 1-2xszer a szerverem amikor belépek, lenullázik mindent amint a fileba kimentettem. És a mentett fileba is nullák vannak. Anynit csinálok, hogy amikor connectel, minden változót lenullázok, kivéve amiket lementegetek, mert ezeket a karakter betöltésnél felülirja ugyis. És utána jön a bejelentkezés. Nincs semmi SaveAccount függvény az OnPlayerConnectbe. Csak a karakterbetöltésnél van egy LoadAccount függvény. Semmi mentés nincsen, mégis lenullázza a fileba. dini -t használok. Mi lehet a gond? Amint olvastam a fórumot, másnak is nullázódott csatlakozáskor a file. De arra nincs válasz:S szerk: mindezt restart után
2
« Dátum: 2012. december 17. - 18:35:46 »
Mi a különbség a között hogyha stock-al készítek egy függvényt, vagy forwardolom és publiccal? Szkriptelek egy ideje, csak egy két ilyen alap dolog kimaradt:)
3
« Dátum: 2012. december 14. - 16:41:59 »
new xstring[512]; format(xstring, 512, \"{FF9900}Név: {FFFFFF}%s, {FF9900}Szint: {FFFFFF}%d, {FF9900}Adminszint: {FFFFFF}%d, {FF9900}XP pont: {FFFFFF}%d, {FF9900}Pénz: {FFFFFF}%d$, {FF9900}Bankszámla: {FFFFFF}%d$\", PlayerName(playerid), Info[playerid][szint], Info[playerid][admin], Info[playerid][xp], Info[playerid][penz], Info[playerid][bankpenz]); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, xstring); Ha kiveszem a színkódokat, mûködik rendesen, de ha berakom õket, akkor nem jeleníti meg, szóval nem ír ki semmit. Mi a gond?
4
« Dátum: 2012. december 12. - 19:21:16 »
A return 1, vagy a return 0 mire szolgál? annyit tudok hogy a parancsok végére odakell irni hogy ne irja ki hogy nem létezik ilyen parancs. De igazából mi a jelentõsége?
5
« Dátum: 2012. december 09. - 12:28:39 »
Ha nem írom bele az OnGameModeExit() hez azt hogy Killtimer(valami); az okoz valamit? vagy teljesen mindegy hogy odaírom e?
6
« Dátum: 2012. november 13. - 16:01:50 »
Sziaaztok! Tudnatok egy olyan programot vagy weboldalt mutatni ami 4000nel tobb objectet kepes atkonvertalni? Incognito streamert hasznalok. a convertffs.com nemtud ennyit lekonvertalni. Elore is koszi a valaszokat!
7
« Dátum: 2012. november 06. - 22:28:54 »
Az a baj, hogy leszeretnék spawnolni 500db autót, és hogy a többi alapautót ezek után spawnolja le. Mert amikor vesznek autót, az elsõ 500 helyére fognak kerülni. Az a gondom, ha lespawnolok 500 kocsit a föld alá, mondjuk 411-es modelidvel, akkor laggol a szerver. Ha viszont 0-ás modelidvel probálom, akkor meg egyáltalán nem spawnolja le. Nincs véletlen olyan modelid, amivel ha lespawnolom, akkor nem jelenik meg kocsi és nem laggol a szerver?
8
« Dátum: 2012. október 28. - 12:35:36 »
public OnGameModeInit() { printf(\"Privát jármûvek betöltése...\"); for(new v = 1; v < AUTO; v++) { LoadCar(v); } printf(\"Privát jármûvek betöltve!\\n\"); printf(\"Jármûvek betöltése...\"); AddStaticVehicleEx(579,-261.82324219,1210.40722656,20.35000038,270.00000000,1,1,-1); //kocsi-------------ID:AUTO+1 public LoadCar(vehicleid) { new file[128]; format(file,sizeof(file),\"/Autok/%d.ini\",vehicleid); if(!fexist(file)) { dini_Create(file); dini_IntSet(file, \"Tulajdonos\", 0); dini_IntSet(file, \"Motor\", 0); dini_IntSet(file, \"Lampa\", 0); dini_IntSet(file, \"Riaszto\", 0); dini_IntSet(file, \"Ajto\", 0); dini_IntSet(file, \"Motorhazteto\", 0); dini_IntSet(file, \"Csomagtarto\", 0); dini_IntSet(file, \"Objective\", 0); dini_IntSet(file, \"Tipus\", 0); dini_IntSet(file, \"Benzin\", 0); dini_FloatSet(file, \"Allapot\", 0); dini_IntSet(file, \"Ar\", 0); dini_IntSet(file, \"Szin1\", 0); dini_IntSet(file, \"Szin2\", 0); dini_FloatSet(file, \"PosX\", 0); dini_FloatSet(file, \"PosY\", 0); dini_FloatSet(file, \"PosZ\", 0); dini_FloatSet(file, \"PosA\", 0); printf(\"%d számú kocsi létrehozva!\", vehicleid); } else { CarInfo[vehicleid][Tulajdonos] = dini_Int(file, \"Tulajdonos\"); CarInfo[vehicleid][Motor] = 0; CarInfo[vehicleid][Lampa] = 0; CarInfo[vehicleid][Riaszto] = dini_Int(file, \"Riaszto\"); CarInfo[vehicleid][Ajto] = dini_Int(file, \"Ajto\"); CarInfo[vehicleid][Motorhazteto] = dini_Int(file, \"Motorhazteto\"); CarInfo[vehicleid][Csomagtarto] = dini_Int(file, \"Csomagtarto\"); CarInfo[vehicleid][Objective] = dini_Int(file, \"Objective\"); CarInfo[vehicleid][Tipus] = dini_Int(file, \"Tipus\"); CarInfo[vehicleid][benzin] = dini_Int(file, \"Benzin\"); CarInfo[vehicleid][Allapot] = dini_Float(file, \"Allapot\"); CarInfo[vehicleid][Ar] = dini_Int(file, \"Ar\"); CarInfo[vehicleid][szin1] = dini_Int(file, \"Szin1\"); CarInfo[vehicleid][szin2] = dini_Int(file, \"Szin2\"); CarInfo[vehicleid][PosX] = dini_Float(file, \"PosX\"); CarInfo[vehicleid][PosY] = dini_Float(file, \"PosY\"); CarInfo[vehicleid][PosZ] = dini_Float(file, \"PosZ\"); CarInfo[vehicleid][PosA] = dini_Float(file, \"PosA\"); CreateVehicle(CarInfo[vehicleid][Tipus], CarInfo[vehicleid][PosX], CarInfo[vehicleid][PosY], CarInfo[vehicleid][PosZ], CarInfo[vehicleid][PosA], CarInfo[vehicleid][szin1], CarInfo[vehicleid][szin2], -1); SetVehicleHealth(vehicleid, CarInfo[vehicleid][Allapot]); SetVehicleParamsEx(vehicleid,CarInfo[vehicleid][Motor],CarInfo[vehicleid][Lampa],CarInfo[vehicleid][Riaszto],CarInfo[vehicleid][Ajto],CarInfo[vehicleid][Motorhazteto],CarInfo[vehicleid][Csomagtarto],CarInfo[vehicleid][Objective]); printf(\"%d számú kocsi betöltve!\", vehicleid); } return 1; } Az a gondom, hogy nem az autorendszer jármûveit tölti be az elsõ 499 helyre, hanem az AddstaticVehicleEx-ekkel kezdi... Hogy csináljam meg hogy az elsõ 499 id, az autórendszeré leygen?
9
« Dátum: 2012. október 28. - 11:53:10 »
public OnGameModeInit() { for(new v = 1; v < AUTO; v++) { LoadCar(v); } printf(\"Privát jármûvek betöltve!\\n\"); printf(\"Jármûvek betöltése...\"); AddStaticVehicleEx(579,-261.82324219,1210.40722656,20.35000038,270.00000000,1,1,-1); //Kocsi-------------ID:AUTO+1 . . . return 1; } Ezzel hívom meg ezt a függvényt: public LoadCar(vehicleid) { new file[128]; format(file,sizeof(file),\"/Autok/%d.ini\",vehicleid); if(!fexist(file)) { dini_Create(file); dini_IntSet(file, \"Tulajdonos\", 0); dini_IntSet(file, \"Motor\", 0); dini_IntSet(file, \"Lampa\", 0); dini_IntSet(file, \"Riaszto\", 0); dini_IntSet(file, \"Ajto\", 0); dini_IntSet(file, \"Motorhazteto\", 0); dini_IntSet(file, \"Csomagtarto\", 0); dini_IntSet(file, \"Objective\", 0); dini_IntSet(file, \"Tipus\", 0); dini_IntSet(file, \"Benzin\", 0); dini_FloatSet(file, \"Allapot\", 0); dini_IntSet(file, \"Ar\", 0); dini_IntSet(file, \"Szin1\", 0); dini_IntSet(file, \"Szin2\", 0); dini_FloatSet(file, \"PosX\", 0); dini_FloatSet(file, \"PosY\", 0); dini_FloatSet(file, \"PosZ\", 0); dini_FloatSet(file, \"PosA\", 0); printf(\"%d számú kocsi létrehozva!\", vehicleid); } else { CarInfo[vehicleid][Tulajdonos] = dini_Int(file, \"Tulajdonos\"); CarInfo[vehicleid][Motor] = 0; CarInfo[vehicleid][Lampa] = 0; CarInfo[vehicleid][Riaszto] = dini_Int(file, \"Riaszto\"); CarInfo[vehicleid][Ajto] = dini_Int(file, \"Ajto\"); CarInfo[vehicleid][Motorhazteto] = dini_Int(file, \"Motorhazteto\"); CarInfo[vehicleid][Csomagtarto] = dini_Int(file, \"Csomagtarto\"); CarInfo[vehicleid][Objective] = dini_Int(file, \"Objective\"); CarInfo[vehicleid][Tipus] = dini_Int(file, \"Tipus\"); CarInfo[vehicleid][benzin] = dini_Int(file, \"Benzin\"); CarInfo[vehicleid][Allapot] = dini_Float(file, \"Allapot\"); CarInfo[vehicleid][Ar] = dini_Int(file, \"Ar\"); CarInfo[vehicleid][szin1] = dini_Int(file, \"Szin1\"); CarInfo[vehicleid][szin2] = dini_Int(file, \"Szin2\"); CarInfo[vehicleid][PosX] = dini_Float(file, \"PosX\"); CarInfo[vehicleid][PosY] = dini_Float(file, \"PosY\"); CarInfo[vehicleid][PosZ] = dini_Float(file, \"PosZ\"); CarInfo[vehicleid][PosA] = dini_Float(file, \"PosA\"); CreateVehicle(CarInfo[vehicleid][Tipus], CarInfo[vehicleid][PosX], CarInfo[vehicleid][PosY], CarInfo[vehicleid][PosZ], CarInfo[vehicleid][PosA], CarInfo[vehicleid][szin1], CarInfo[vehicleid][szin2], -1); SetVehicleHealth(vehicleid, CarInfo[vehicleid][Allapot]); SetVehicleParamsEx(vehicleid,CarInfo[vehicleid][Motor],CarInfo[vehicleid][Lampa],CarInfo[vehicleid][Riaszto],CarInfo[vehicleid][Ajto],CarInfo[vehicleid][Motorhazteto],CarInfo[vehicleid][Csomagtarto],CarInfo[vehicleid][Objective]); printf(\"%d számú kocsi betöltve!\", vehicleid); } return 1; } A consoleba látom hogy betölti a kocsikat 499ig. Ezzel nincs is gond, viszont ha felmegyek, nincsenek ott. Az AddStaticVehicleEx-es kocsi ID-je az 1es, pedig ennek 500-asnak kéne lennie. Mi a probléma? Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. október 28. - 11:59:10 )
Megvan a hiba:3 Nem töltötte be a ModelID-t.
10
« Dátum: 2012. október 28. - 02:38:48 »
Ha valaki vesz egy autót, akkor azt kimenti a szerver az 1.txt-be, tehát restart után ö lesz az 1es IDjû kocsi. De amikor megveszi valaki, akkor egybõl lespawnolja neki, és akkor nem 1es lesz, hanem 165. És a player megkapja az 1es autó kulcsát. CMD:parkol(playerid,params[]) { if(IsLogged[playerid] == 1) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new statee = GetPlayerState(playerid); if(statee == PLAYER_STATE_DRIVER) { new id = GetPlayerVehicleID(playerid); if(Info[playerid][kocsi1] == id || Info[playerid][kocsi2] == id || Info[playerid][kocsikolcson] == id) { new Float:x, Float:y, Float:z, Float:a; GetVehiclePos(id, x, y, z); GetVehicleZAngle(id, a); CarInfo[id][PosX] = x; CarInfo[id][PosY] = y; CarInfo[id][PosZ] = z; CarInfo[id][PosA] = a; SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Sikeresen leparkoltad a kocsit!\"); SaveCarPos(id); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Ez nem a te kocsid!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem te vagy a vezetõ!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem vagy autóban!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem vagy bejelentkezve!\"); } return 1; } És ezt a parancsot, csak akkor tudja használni, ha egyezik a kocsi1-es változó a kocsi idjével, de amikor megveszi és lespawnolja a kocsit a szerver, akkor nem tudja használni a parancsot, csak restart után. Hogy csináljam meg, hogy a megvétel után is tudja használni?
11
« Dátum: 2012. október 27. - 20:38:17 »
public LoadCar(vehicleid) { new file[128]; format(file,sizeof(file),\"/Autok/%d.ini\",vehicleid); if(!fexist(file)) { dini_Create(file); dini_IntSet(file, \"Ajto\", 0); dini_IntSet(file, \"Tipus\", 0); dini_IntSet(file, \"Benzin\", 0); dini_FloatSet(file, \"Allapot\", 0); dini_IntSet(file, \"Ar\", 0); dini_IntSet(file, \"Szin1\", 0); dini_IntSet(file, \"Szin2\", 0); dini_FloatSet(file, \"PosX\", 0); dini_FloatSet(file, \"PosY\", 0); dini_FloatSet(file, \"PosZ\", 0); dini_FloatSet(file, \"PosA\", 0); printf(\"%d számú kocsi létrehozva!\", vehicleid); } else { CarInfo[vehicleid][Ajto] = dini_Int(file,\"Ajto\"); CarInfo[vehicleid][Tipus] = dini_Int(file,\"Tipus\"); CarInfo[vehicleid][benzin] = dini_Int(file,\"Benzin\"); CarInfo[vehicleid][Allapot] = dini_Float(file,\"Allapot\"); CarInfo[vehicleid][Ar] = dini_Int(file, \"Ar\"); CarInfo[vehicleid][szin1] = dini_Int(file, \"Szin1\"); CarInfo[vehicleid][szin2] = dini_Int(file, \"Szin2\"); CarInfo[vehicleid][PosX] = dini_Float(file, \"PosX\"); CarInfo[vehicleid][PosY] = dini_Float(file, \"PosY\"); CarInfo[vehicleid][PosZ] = dini_Float(file, \"PosZ\"); CarInfo[vehicleid][PosA] = dini_Float(file, \"PosA\"); } return 1; } A mód betöltésénél ezt meghívom, és megáll a mód betöltése, és az OnGameModInit nem fut tovább ennél. Ha a CarInfo[vehicleid] változók helyett mást használok, akkor mûködik, csak nekem ezekbe kellene betölteni:SSS Minden változó rendesen létre van hozva. Mi a gond?:SS
12
« Dátum: 2011. augusztus 10. - 23:17:33 »
stock VanRendorOnline() { vanrendor = 0; for(new i;i<PLAYERS;i++) { if(IsLogged == 1) { if(Info[leaderes] == 3 || Info[leaderes] == 4) { vanrendor += 1; } } } return vanrendor; } Nem ellenõrzi le rendesen a játékosokat, szóval nem jó ez a kis stock, mi a baja?
13
« Dátum: 2011. augusztus 10. - 20:16:00 »
A SetTimerEx miben különbözik a SetTimertõl? Hogyan kell használni?
14
« Dátum: 2011. július 28. - 14:07:56 »
Az a gondom, hogy itt ez a kód: public AllapotSebessegTimer(playerid) { if(IsLogged[playerid] == 1) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { TextDrawShowForPlayer(playerid,Sebesseg[playerid]); TextDrawShowForPlayer(playerid,Allapot[playerid]); new str[64]; new str1[64]; new speed = GetPlayerSpeed(playerid,true); new Float:vehhealth; new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleHealth(vehid, vehhealth); format(str,64,\"~g~Sebesség: %i km/h\",speed); format(str1,64,\"~g~Állapot: %.0f\",vehhealth); TextDrawSetString(Sebesseg[playerid],str); TextDrawSetString(Allapot[playerid],str1); return 1; } else { TextDrawHideForPlayer(playerid,Sebesseg[playerid]); TextDrawHideForPlayer(playerid,Allapot[playerid]); } } return 1; } A szerveren ha például vannak fent ketten, akkor az elsõ beül a kocsiba, akkor neki mutat mindent jól, de viszont ha a másik is beül egy másik kocsiba, akkor már neki nem jeleníti meg. Szóval egyszerre csak egy játékosnak jeleníti meg. Itt a timer: OnGameModeInit alatt: allapotsebessegtimer = SetTimer(\"AllapotSebessegTimer\", 1000, 1);
15
« Dátum: 2011. július 25. - 20:20:13 »
format(strlog, 512, \"Név: %s, IP:%f\", PlrName(playerid), PlrIp); ezzel az a gondom, hogy a fájlba csak annyit ir hogy 0.00000 mit csináljak hogy jól mentse?
|