Sziasztok! A Mai napon nekikezdtem egy egyszerűbb hudnak, de viszont az a gond vele, hogy csak akkor változik rajta a pénz, és a játékos adatai, ha újraindítom a scriptet. Hogy tudnám megoldalni azt, hogy ugyanakkor változzon a hudon az adat, mint amikor a játékosnál? Válaszotokat előre is köszönöm! Itt a kód (Igen GUIEditorral készültek el a kinézeti elemek, a scriptet én írtam hozzá)
playerHealth = getElementHealth ( localPlayer )
armor = getPedArmor ( localPlayer )
penz = getPlayerMoney(thePlayer)
GUIEditor = {
progressbar = {}
}
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", resourceRoot,
function()
GUIEditor.progressbar[1] = guiCreateProgressBar(1081, 88, 250, 20, false)
guiProgressBarSetProgress(GUIEditor.progressbar[1], playerHealth)
GUIEditor.progressbar[4] = guiCreateProgressBar(1103, 124, 228, 20, false)
guiProgressBarSetProgress(GUIEditor.progressbar[4], armor)
end
)
addEventHandler(\"onClientRender\", root,
function()
dxDrawRectangle(1016, 47, 325, 160, tocolor(0, 0, 0, 165), false)
dxDrawText(\"ÉLET:\", 1026, 85, 1161, 108, tocolor(252, 30, 35, 165), 1.00, \"pricedown\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
dxDrawLine(1016, 47, 1016, 208, tocolor(255, 255, 255, 255), 1, false)
dxDrawText(\"GRAFFITIMTA\", 1025, 51, 1331, 75, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"center\", \"top\", false, false, false, false, false)
dxDrawText(\"PAJZS:\", 1026, 118, 1161, 144, tocolor(15, 89, 172, 236), 1.00, \"pricedown\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
dxDrawText(\"\".. penz ..\" $\", 1034, 170, 1176, 200, tocolor(64, 210, 232, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
end
)
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", getRootElement(),
function()
showPlayerHudComponent(\"all\", false)
showPlayerHudComponent(\"wanted\", true)
end
)